HCL.HR

Najavljen je King’s Bounty 2, donosi skroz novu perspektivu

Zoran Žalac 15.08.2019.   •   2 komentara


Vraća se serijal koji je prethodio Heroes of Might & Magicu pa ga u jednom trenutku i nadživio.

Duhovni prethodnik Heroes of Might & Might serijala oživio je 2008. godine na PC-u kao King’s Bounty: The Legend. Uz tu sam igru proveo stotinu i nešto sati te me je na kraju zabavila više nego kasniji nastavci Might & Magica. King’s Bounty pritom nikad nije bio naročito popularan serijal pa se nisam nadao da bi mogao doživjeti nastavak. No, evo nas pred Gamescom sajmom i upravo je najavljen King’s Bounty 2.

Već iz samog naslova može se prepoznati promjena. King’s Bounty 2 nije King’s Bounty: The Legend 2, te će smanjiti količinu fantazije u korist realističnih srednjovjekovnih motiva. Preciznije rečeno, bit će tu fantastičnih elemenata poput zmajeva, trolova, zombija i sličnih stvari, ali uz znatno manje humora; u mračnijem i ozbiljnijem tonu.

No, najveća promjena koju donosi King’s Bounty 2 odnosi se na perspektivu igre. I dalje je to u suštini RTT naslov, s borbom na poteze koju promatramo iz zraka. Samo kretanje po mapi, međutim, odvija se s kamerom iza leđa glavnog lika pa više nema klikanja kako bi se odredilo kamo lik ide. Evo kako ta perspektiva izgleda:

King’s Bounty 2 najavljen je za PC, PlayStation 4 te Xbox One platforme, a trebao bi biti lansiran u prodaju nekad tijekom 2020. godine.

Komentari (2)

  • Ducktective

    15.08.2019 - 15:29

    OMG! Igrao sam sve igre serijala i ovo mi je jedna od all time favoutite igara. Baš neki dan počeo da igram Armored princess po tko zna koji put. Hvala HCL!

  • SeaNN

    15.08.2019 - 20:38

    Ovo izgleda brutalno dobro, ajde bas cemo viditi reakcije sa gamescoma. Offtopic ekipa hcla idete li na gamescom?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?