HCL.HR

Neslužbeni Resident Evil 2: Reborn otkazan po Capcomovom zahtjevu

Gregor Stojev 19.08.2015.   •   0 komentara


Iako Resident Evil 2 ipak neće zaživjeti u Unreal Engineu 4, ovaj projekt uspio je obaviti svoj cilj – navesti Capcom da službeno napravi ono što obožavatelji već godinama traže.

Ekipa iz InvaderGames prije nekoliko godina pokrenula je preradu najpopularnijeg PSX survival horror naslova. Resident Evil 2: Reborn koristio je Unreal Engine 4 kako bi kultni klasik uveli u novu generaciju videoigara.

Brojni obožavatelji bili su oduševljeni napretkom projekta, no kako je ovih dana Capcom službeno najavio RE2 remake, po njihovom zahtjevu InvaderGames obustavio je svoj projekt prije nego li je uspio vidjeti svijetlo dana.

Ovu vijest mnogi bi mogli protumačiti u klasičnom, bezobraznom tonu jedne ogromne kompanije u pokušaju da zaštiti svoja prava, no čini se da stvari ipak nisu tako crno-bijele.

Povodom prestanka rada na projektu, InvaderGames izjavio je sljedeće: “Capcom nam je prijevremeno javio svoje planove za remake Resident Evila 2. Pitali su nas bi li nam smetalo ako prestanemo rad na projektu, te su nas pozvali da navratimo i upoznamo developere kako bi zajedno sjeli za stol i prodiskutirali daljnje ideje.”

“Iako ne možemo dovršiti projekt kojega smo započeli, drago nam je da je bio dobro prihvaćen i da je sve to primijećeno od strane Capcoma.” U konačnici izjave InvaderGames zahvaljuje svim obožavateljima na podršci te obećava kako će sve što su naučili primijeniti na novim projektima.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?