HCL.HR

Recenzija

Resident Evil 2

OKO OKANO

Zoran Žalac

Originalni Resident Evil 2 proizašao je iz prepravka takozvanog Resident Evila 1.5, a sada 21 godinu kasnije i sam je prepravljen u kompletnoj preradi. Najnovije prepravljanje učinjeno je na vrlo elegantan način, što se može vidjeti odmah u startu igre. Dok je original igrače bacao u vatru bez prethodnog zagrijavanja, prerada nas u zombi-apokalipsu uvodi polako, uz dozu misterija te kontekstualni trening. Međutim, taman kad pomislite kako će ovo biti neprepoznatljivo drugačija igra od svog predloška, novi Resident Evil 2 krene servirati stvari koje su fanovima serijala itekako poznate. Nostalgija tada navire kroz ekran baš kao što zombiji naviru kroz prozore policijske postaje Raccoon Cityja. I srce je zahvalno što može poskočiti na vjerno prerađene strahote.

O kakvoj se igri ovdje radi?

Prije nego zapravo krenem sa seciranjem ove prerade, sveukupnom čitateljstvu HCL portala dugujem ispriku jer sam prethodno izvještavao kako format novog Resident Evila 2 neće biti isti kao u originalu te da ne možemo birati kad igramo s kojim likom. Taj dio nije istinit jer je prerada i u tom pogledu slična originalu. Na početku birate hoćete li igrati s Leonom ili s Claire, a zatim cijelu priču prelazite s jednim likom. Nakon toga u drugom prelasku s drugim likom dobivate pogled na ostatak priče i puni završetak. Ono što je različito u odnosu na original jest da više nema takozvanog „zapping“ sustava, a to u prijevodu znači da prilikom prelaska priče s Leonom na mapi ne možete ostaviti neke predmete za prelazak priče s Claire, i obrnuto.

Mislim da će fanovi biti sretni jer je priča u globalu ostala dosljedna onoj iz originala. Okvirni zaplet i rasplet su isti, tako da prerada ne započinje nikakav novi „timeline“ nego se vjerno drži postojećega. Neki likovi sada imaju značajniji utjecaj na radnju, primjerice šef policije Irons, dok je drugima dan prošireni kontekst – čak i onome vlasniku trgovine koji u prve dvije minute originala završi kao hrana za zombije. Uglavnom, ako ste igrali original onda priču u preradi već unaprijed znate, ali je svejedno zanimljivo za vidjeti koliko je sada profinjenije ispričana.

Okvirni zaplet i rasplet su isti, tako da prerada ne započinje nikakav novi timeline nego se vjerno drži postojećega.

Isto vrijedi i za zagonetke koje su uglavnom redizajnirane tako da budu smislenije. Doduše, još uvijek su to specifične Resident Evil zagonetke kod kojih, primjerice, po kanalizaciji morate tražiti i slagati utičnice u obliku šahovskih figura. Međutim, u preradi je tim zagonetkama dano jasnije objašnjenje otkuda šahovske figurice razbacane po kanalizaciji. Ili npr. slova na lokotima Leonovog stolića nisu nasumično nabacana nego su inicijali imena njegovih radnih kolega pa vi tražite pločice s njihovim imenima jer vam ih oni neće reći kad su svi pretvoreni u zombije.

Raspored neprijatelja potpuno je izmijenjen u odnosu na original pa se ne možete nadati da ćete znati što vas gdje čeka, bilo pri prvom ili pri drugom prelasku. Same lokacije su također drugačije pa iako su sve stare prostorije uglavnom tu, put do njih više nije isti. Dio igre u kanalizaciji također je značajnije proširen te je manje linearan nego u originalu. Početak igre možda će vas blago razočarati jer do policijske postaje dođete u roku „keks“, ali ne brinite – kasnije ipak posjetite poznatu rutu kroz koju se probijalo prije dvadesetak godina.

Iako su sve stare prostorije uglavnom tu, put do njih u preradi nije isti.

Jedini segment u kojemu mi novi Resident Evil nije nadmašio doživljaj onog staroga jest glazba. Ne kažem da je nova glazba loša, samo je… potpuno nova. Nema onih turobnih melodija koje cijelo vrijeme sviraju i mijenjaju se od sobe do sobe. I znam da je to teže izvesti u ovoj preradi, fokus je na ambijentalnom zvuku, ali nema čak ni opcije da se soundtrack originala posluša izvan igre. Usporedbe radi, remaster Spyro trilogije imao je moderniziranu glazbu, ali i opciju da se glazba vrati na izvorne skladbe kako bi doživljaj bio potpun. Šteta je što u Resident Evilu 2 nema takvo što. Op. ur. mogućnost slušanja stare glazbe ipak postoji – samo je rezervirana za skuplje Deluxe izdanje igre.

Gameplay je postavljen na čvrste temelje i s njime se nije mnogo eksperimentiralo. Zombijima je posvećeno više pozornosti tako da nisu potpuno bezazleni protivnici. Neki znaju biti iznimno tvrdoglavi pa vas prate uzduž vaših ruta kojima trčkarate. Ponekad je opasno ostaviti zombija na životu – bez obzira na to što je na drugom kraju prostorije i što ste mu otkinuli nogu, na povratku vas može zaskočiti kad se tome najmanje nadate. A situacija je posebno nezgodna jer je igra jako štedljiva s onime što vam daje. Metaka je uvijek manje nego zombija i prema tome se orijentirate. Kad se sjetim koliko sam puta kroz policijsku postaju išao dužim putem samo da uštedim koji metak… I koliko sam puta praznog šaržera strepio što me čeka iza idućeg ćoška…

Metaka je uvijek manje nego zombija i prema tome se orijentirate.

Po meni je to dobra odlika horor igre, specifična baš za Resident Evil. Osim što se morate brinuti o uvijek siromašnoj količini streljiva, tu se još morate patiti s ograničenim prostorom u svojoj torbici. Za razliku od nekih prijašnjih Resident Evila, ovdje se ključni predmeti ne mogu pokupiti ako vam je inventory pun. Kad do toga dođe, ili trčite do magične škrinje ili se nečega odričete. Srećom, baš kao i u originalu, ovdje prostor inventoryja možete proširiti nekoliko puta. Jedini promašeni aspekt, po mom mišljenju, jest vraćanje na stari sustav kojim otvaranje inventoryja pauzira igru. Da, tako je to bilo i u originalu, ali čudno je kako Capcom nije preslikao inventory iz Resident Evila 7, barem u sklopu Hardcore moda jer bi to bio odličan doprinos napetosti.

Ono što Capcom jest preslikao iz Resident Evila 7 je prigovor koji sam imao i na tu igru – taj da protivnici mogu slijediti igrača samo do određene granice. Zombiji se mogu kretati iz sobe u sobu, no i za njih postoje nevidljivi zidovi. Ostali protivnici poput Lickera ili pasa uglavnom su ograničeni na prostore u kojima se nalaze – čim dođete u drugu prostoriju ili hodnik možete stati i predahnuti jer vas neprijatelj neće proganjati. Ovakvi „sigurnosni mehanizmi“ loši su za osjećaj nelagode koji se od horor igre i traži.

Čim dođete u drugu prostoriju ili hodnik možete stati i predahnuti jer vas neprijatelj neće proganjati.

Doduše, postoji u Resident Evilu 2 protivnik koji vas prati češće od ostalih. To je Tyrant kojega ne možete ubiti već samo onesposobiti na nekoliko sekundi. On bi trebao biti rješenje za navedeni problem sigurnih zona, ali ni sam nije imun na njih. Postoje neki dijelovi igre u kojima vas Tyrant vidi, krene za vama, a onda vam okrene leđa kad vi prođete kroz „magična“ vrata u sigurnu zonu u koju on iz nekog razloga ne želi doći. A to nije uvijek mjesto na kojemu se snima pozicija – može to biti i neki prolaz, skroz je svejedno.

Zbog toga je Tyrant upola manja prijetnja nego što bi mogao biti te se na njega uopće ne isplati trošiti metke. Pod stresom ste kad čujete njegove korake, ali vrlo brzo shvatite kako ga je jako jednostavno izbjeći – da se lovite oko stola taj bi vječno išao u jednom smjeru i nikada mu ne bi palo na pamet da krene drugim putem, prevrne stol ili ga preskoči.

Nažalost, nisu ni ostali boss protivnici ništa bolji. Da se razumijemo, boss bitke u originalu bile su užasne pa su u Capcomu morali smišljati nove… i pritom nisu bili maštoviti kao u Resident Evilu 7. Tek u jednoj borbi protiv bossa morate napraviti nešto što nije puko izbjegavanje napada i pucanje po neprijatelju. A ta je bitka najšlampavija u cijeloj igri, gora čak i od onog Resident Evil klišeja kod kojega neprijatelja možete dokrajčiti tek kad vam netko iz zraka baci ultimativno oružje. Kad su već tako lijepo rafinirali zagonetke i dizajn lokacija, šteta je što više ideja nisu ubacili u borbe s bossovima.

Kad su već tako lijepo rafinirali zagonetke i dizajn lokacija, šteta je što više ideja nisu ubacili u borbe s bossovima.

Imajte na umu da se navedeni prigovori donekle mogu zanemariti ako od 20-ak godina starog predloška ne očekujete adaptaciju po modernim standardima. No, u 2018. definitivno očekujete da visokobudžetna igra izgleda dobro za današnje pojmove pa nije zlobno očekivati isti tretman i na polju cjelokupnog gameplaya. Srećom, što se izgleda i zvuka tiče, novi Resident Evil 2 je na iznimno visokom nivou. Grafika je izvrsna, a zvuk još i bolji. Likovi izgledaju dosta živopisno – barem dok su živi. Tu i tamo ćete primijetiti ponavljanje modela kod zombija, ali možda je to samo do mene jer sam igru intenzivno igrao četiri dana za redom.

Prvi prelazak trajao mi je oko šest sati, a drugi je bio nešto kraći (pet sati) jer sam se na mapi snalazio kao kod kuće. U ukupnu trajnost nisu uračunata ponavljanja nekih dionica i vrijeme provedeno u pauzi (pod inventoryjem), tako da je konačna trajnost bliža nekih 15-ak sati. Probao sam još kratko 4th Survivor mod, ali tu nema ništa značajno različito od onoga kako je funkcionirao u predlošku – samo trebate doći od jedne lokacije do druge uz ograničene resurse. Postoje i alternativni scenariji za oba lika, što znači da bi se iz Resident Evila 2 moglo izvući 20 i nešto sati igranja, ali mislim da će za treći i četvrti prelazak biti zainteresirani samo najzagriženiji fanovi jer je 90% toga identično, a mijenjaju se samo neke sitnice i otključavaju neka nova oružja.

Za današnje pojmove Resident Evil 2 možda nema dovoljno sadržaja da opravda cijenu od 60 eura, ali bih u ovom slučaju naglasio kako to nije cijena koju se treba gledati po sadržaju. Na ovu se preradu čekalo jako dugo i važnije od svega drugoga jest da je ona dostojna originala, odnosno onoga što je RE2 predstavljao žanru horor igara prije dvadesetak godina. Prerada nije dostavila više nego se od nje očekivalo (kao što je svojedobno napravio Resident Evil 4), ali je potvrdila vrlo važnu stvar – da je istinski Resident Evil. Prije samo nekoliko godina, u tranziciji prema akcijskom Resiju, za postojanje ovakve horor igre bili smo spremni platiti i duplo više od ovoga.

Kako je strukturirana ocjena ove igre?

Recenzija je rađena na primjerku igre za PC. Primjerak igre za recenziranje ustupio nam je njezin proizvođač.

Istinski Resident Evil naslov koji vjerno modernizira najbolje strane svog predloška. Bilo je potencijala da se ovime postave neki novi standardi u visokobudžetnim horor igrama, ali su se do toga ispriječili neki nevidljivi zidovi.

86 Naša ocjena
  • vjernost izvornom predlošku
  • većina promjena ima svoju svrhu i osvježava originalnu formulu
  • izvrsna audiovizualna prezentacija
  • klasični Resi gameplay još uvijek je jako zabavan
  • neka vrata ipak su "prestrašna" za protivnike koji vas prate
  • boss bitke su prilično nemaštovite čak i za standarde Resident Evila

Zoran Žalac

Dežurno čangrizalo. Primarno je na PC-u, no konzolaškog je porijekla. Voli kad igre filozofiraju, gunđa kad ne idu u 60 frejmova. Najtekstualniji recenzent HCL portala, a u slobodno vrijeme magistar opskurne znanosti koja se naziva kulturologijom. Nije isključiv, ali...

Komentari (49)

  • ivanic

    22.01.2019 - 17:26

    Hype na razini

    • crolink07

      @ivanic, 25.01.2019 - 09:41

      Hype je stvarno na razini.
      Uzeo sam mali prekid od igranja,gotov sam do podne.
      Čitam da Capcom ne namjerava izdati igru za Nintendo Switch ali je zato cijena kao da je izdana za tu lijepu malu konzolicu.
      Elitna cijena za igraču elitu,ostali neka se zadovolje igrajući se sami sa sobom ili čekajući popust.😀

    • Babaroga43

      @crolink07, 25.01.2019 - 16:15

      Ili igraju cracked verziju

    • crolink07

      @Babaroga43, 25.01.2019 - 17:14

      Može i tako,treba je odigrati,odlična je.

    • 528491

      @crolink07, 29.01.2019 - 16:24

      Tko uopće izdaje igre za Nintendo Switch lol

  • mili1985

    22.01.2019 - 17:35

    Pa kud prije reca!?
    Nekako sam i očekivao priglupi AI. Iako bi puno strašnije/napetije bilo da nas mogu pratiti u sve prostorije, pogotovo Tyrant, ta safe zona mi je nekako i olakšanje. Barem da se nakratko opustim.
    Žao mi je zbog soundtracka, ako je tako kao što kažeš. Da nema te napete atmosfere.
    Ako ništa, kupio sam deluxe izdanje koje ima opciju switchanja starog i novog soundtracka, pa ću samo zamijeniti.
    Uglavnom sam zadovoljan i jedva čekam petak.

    • Zoran Žalac

      @mili1985, 22.01.2019 - 17:38

      E vidiš, to mi je promaklo za deluxe izdanje da ima stari soundtrack… dodao u tekst gore.

    • vragec25cro

      @Zoran Žalac, 22.01.2019 - 19:18

      Plus za vjernost izvornom predlošku.Wtf?To ima smisla ko i kad neku igru pohvalite u 2018-2019 da joj je plus dobra grafika.

    • Zoran Žalac

      @vragec25cro, 22.01.2019 - 19:35

      Naravno da ima smisla jer je ovo prerada iznimno cijenjene igre. Da su izmislili kompletno novu stvar to više ne bi bila igra kakvu se očekivalo. Stoga plus sasvim opravdano. A što se grafike tiče, ne bi vjerovao ali u 2019. postoji bolja i loša grafika. I uvijek će postojati, bez obzira koliko igre dobro izgledale. Neki developeri ulože više truda u svoje igre i to treba pohvaliti/nagraditi. Ne možeš mi reći da likovi u Uncharted 4 / The Last of Us 2 izgledaju jednako kao likovi u npr. Vampyr, Monster Hunter World ili nekoj sličnoj igri. Svaka nova generacija hardvera donosi nove mogućnosti na polju grafičke prezentacije i samim time diže se letvica standarda. Još uvijek ne postoje igre koje izgledaju kao naša stvarnost, koliko god mi još od GTA SAn Andreasa ili čega već vikali vau ovo izgleda baš kao pravo! Ne, ne izgleda, to se samo tako kaže. Uvijek može bolje i kad je nešto bolje od prosjeka to se i hvali.

    • vragec25cro

      @Zoran Žalac, 22.01.2019 - 20:03

      Normalno,i s tim se slažem.(za igre,remake remastere i slično ne volim jer je to čisto prodavanje nostalgije bez puno truda).Razumijem kad se pohvali neku indie igru typa ark ili hzd zbog grafike,ali ne razumijem to kad se hvale “aaa” naslovi zbog grafike.Mislim pa za 50-80€ očekujem dobru grafiku,priču i gameplay ako je “aaa” naslov.P.S. Kako sam več napisao puno puta,uvjek volim nešto drugačije + zabavan gameplay koji me privlači da igram(grafika mi nije tolko bitna ako dobar gameplay)

    • Demon90

      @vragec25cro, 22.01.2019 - 23:17

      Kako misliš bez puno truda. Pa svejedno moraju napraviti sve iznova imaju doslovno samo predložak

    • vragec25cro

      @Demon90, 23.01.2019 - 11:25

      Pa baš zbog toga.Znači imaju priču,gameplay,sve što im treba za igru i onda to sve samo prebace u noviji pokretač i malo srede.Gdje je tui orginalnost?Gdje je tu nešto novo?Drugačije?

    • Demon90

      @vragec25cro, 23.01.2019 - 19:06

      Pa zbog toga je cak i teže. Jer imaju jadan cilj preraditi dovoljno uvjerljivo da ostave onaj osjećaj originala dok u isto vrijeme moraju dodati i nove stvari. A stare fanove sigurno nije lako zadovoljiti. Tako da po tvojim komentarima osobno mislim da ti je dosadno pa tražiš rasprave. To je to od mene.

    • blacklist0907

      @vragec25cro, 22.01.2019 - 22:33

      Ima smisla ko tvoji komentari

    • vragec25cro

      @blacklist0907, 23.01.2019 - 11:28

      Iz mojeg pogleda svi su komentari na mjestu koje pišem,ako ti se ne sviđaju netrebaš čitati,a ako želiš svaki komentar ti mogu posebno objasniti zašto tako mislim.

    • blacklist0907

      @vragec25cro, 23.01.2019 - 13:31

      Ne znam kak ti se da desetorici objasnjavat svoje komentare jer ak nisi skuzio vecina se ne slaze

    • vragec25cro

      @blacklist0907, 23.01.2019 - 14:22

      Imam hrpu slobodnog vremena na poslu 🙂 Kakve veze ima jel se slažu ili ne?Zato i postoje takve stranice da ljudi raspravljaju 🙂

    • blacklist0907

      @vragec25cro, 23.01.2019 - 18:06

      Uhljeb

    • vragec25cro

      @blacklist0907, 23.01.2019 - 19:03

      Mozak,ne uhljeb.Radim za privatnika.

    • shepard-fan

      @vragec25cro, 24.01.2019 - 12:01

      Dobar dan kako ste , evo da se ja malo nadovežem , vidim tu nekakvo nezadovoljstvo s igrom i da ima puno remastera i bolje da su napravili potpunu novu igru ali ja se ne slažem neka ima remastera ovaj Resident evil 2 je za nas stare istinske ljubitelje serijala i predložak je na mjestu i još je igra napravljena s puno puno truda i više od toga a ne kao što su 5 , 6 i 7 koji se nazivaju ˝Resident Evil˝ Pet i Šest nemaju veze sa serijalom to su po meni naj običnije pucačine , Sedmica je outlast koji je zapakovan u Resident Evil omot , tako da 0 , 1 , 2 , 3 i code veronica x to su jedino istinski RE u serijalu i ovaj Remaster je veliki veliki plus i napokon da su se sjetili nas starih fanova koji smo bili zaboravljeni.

    • Dovla Van Pit

      @shepard-fan, 24.01.2019 - 12:20

      Slažem se sa svime!😊

    • vragec25cro

      @shepard-fan, 24.01.2019 - 15:29

      Zdravo.Nisam ja nezadovoljan igrom(nisam ju još igrao).Nego ostavio komentar kako je dobila igra kod ocjenjivanja plus za vjernost izvornom predlošku,mislim nešto kopiraš i staviš u noviji engine i zato dobiješ plus?WTF.Nemam ništa protiv resident evil,nego ne volim takve stvari kad se hvale neorginalne ideje.Zato gaming ide u smjeru kojim ide(nikad više copy paste naslova,neorginalnih stvari,mikrotransakcije),vide da to nekima prošlo pa ajd mo i mi.Vidi kolko ove godine izlazi remastera,a kolko su mogli napraviti novih naslova da se nisu okrenuli kopiranju i prodavanju nostalgije.(ok ekipica to voli svako ima svoj ukus).

  • Kr2t0s

    22.01.2019 - 18:38

    Hype na vrhuncu! Jučer odigrao demo i stvarno je odlično izgledalo, iako mi se činilo da ima malo previše zelene boje, pa me zanima je li tako i u finalnoj verziji? Po meni igra nije trebala dobiti ispod 90, najviše čekam da remasteriraju tricu, to mi je bio najdraži dio.

  • Tony Ghost 1811

    22.01.2019 - 19:13

    Meni samo zvuk oruzja zvuci jadno. Ne jasno mi je da su se odlucili na onakav zvuk.

  • Darcoolio

    22.01.2019 - 20:41

    Igra pokidala sa recenzijama, kome se ne sviđa neka stavi prst na čelo.
    Naravno, recenzije nisu uvek nešto čega se slepo treba držati, ali utisci igrača nakon demo verzije, a sada i utisci recenzenata govore da su odradili fenomenalan posao.

  • Lovac

    22.01.2019 - 20:57

    Oprosti Zorane, ali na temelju čega su u grafikonu “Tehnikalije” max? Meni osobno totalno nebitno, ali igra niti izgleda nešto u odnosu na “desetke” u tom polju, niti su SFX zvukovi posebno dobri, a demo je bome i štucao na nekim dijelovima na konfi koja gura npr. Odyssey na 2K sve ultra bez muke. Nadam se da je ovaj dio s optimizacijom barem bolji nego demo (il da čekam patcheve).

    • Zoran Žalac

      @Lovac, 22.01.2019 - 21:50

      S tehničke strane ima hrpu podesivih opcija, sve do vrste ciljnika, učitava se super brzo, ima podršku za hdr i na pcu, 3D zvuk dobar, kontrolna shema fleksibilna, nijedno rušenje i nijedan bug nisam imao. S optimizacijom na full HD ultra nisam imao nikakvih problema, a koristim gtx 1060 što je grafička nižeg ranga danas.

    • Lovac

      @Zoran Žalac, 22.01.2019 - 23:28

      Hvala na pojašnjenju; ja sam testirao na 2560×1440 s gtx 1080. Leti na 1080p, ali za 1440p očito nije baš engine (probao sam i RE7 u međuvremenu; ista stvar). Vezano za opcije, tragedija je da u 80% multiplatform naslova dobijemo rezoluciju, v-sync, jedan preset (obično low-medium-high) i ako stave AA/shadow detail je već šampanjac. P.S. 1060/980 rasturaju sve na 1080p, to su močne zvjerke; radio sam bencheve i na višim rezama i uz neke kompromise daju puno (dok vram ne ponestane ako je 3gb verzija). Ne treba ti više ako ne dižeš rezu.

    • Lovac

      @Zoran Žalac, 27.01.2019 - 12:16

      Samo da dodam, nakon što sam igru 2x odigrao; radi mi iz nekog razloga neusporedivo bolje nego demo tako da tehnički dio itekako stoji.

  • gundogan

    22.01.2019 - 22:57

    Nije mi jasno zasto cesto u recenzijama spominjete cijenu igre i kolicinu sadrzaja. Cijena je sasvim relativna, nekome je 60eura malo, nekome je i previse, tako da to uopce nebi trebali pisati u recenzijama i donositi zakljucke umjesto ljudi jeli nesto isplativo kupiti ili nije. A i taj sadrzaj, bolje nego da ga nema nego da je nekakvo skupljanje kipica ili ruksaka koje samo umjetno popunjava trajnost zbog nekih trofeja. Mislim kome se svida neka radi to, ali besmisleno je to spominjati u recenzijama.

    • Lovac

      @gundogan, 22.01.2019 - 23:34

      Uopće nije, jer ovo nije RE 8 nego ipak remake (jako dobar, ali ipak). Da je igra 40, pa i 50eur ok. Ali AAA cijena za ipak malo sadržaja; puno story driven SP igara nudi recimo 20, 25 sati i to je ok, bez rastezanja. Par sati za 1 prelazak, 60eur nije baš deal. Info iz recenzije što se tiče količine sadržaja za taj novac je itekako bitan.

    • Nistaa2

      @Lovac, 23.01.2019 - 14:38

      U nasim trgovinama je relativno skupa,al recimo na Game.uk se moze kupit za 48 eura kao i vecina igrica koje jos nisu izasle.Tako da uvijek postoji sansa da se nade jeftinije jer 12 eura iliti 100 kn manje nije za bacit.

    • Tomina

      @gundogan, 23.01.2019 - 08:36

      Amerima i ostalom svijetu je 60 dolara bakša. Ja od toga živim tjedan dana tako da i dalje stojim da treba uvesti više regija kod prodavatelja, i recimo mi koji smo “manje” bogata regija da možeš kupiti igru po puno povoljnijoj cijeni.

  • gundogan

    23.01.2019 - 01:20

    Pa valjda se svatko moze informirati kolika je cijena igre. Besmisleno mi je to navoditi u recenzijama i prema tome donositi zakljucak isplati li se ili ne kupovati igru. I ne znam, meni uopce nije bitno koliko traje igra ako je odlicna. Kupis je na njuskalu par mjeseci nakon izlaska i rijesen problem. Ne kuzim poantu da se to pise u recenziji, valjda svatko zna prema svojim mogucnostima hoce li kupiti i kada.

    • Lovac

      @gundogan, 23.01.2019 - 01:59

      Ok, onda ako je igra super i traje 2 sata, a košta 60eur je po tome ok i ne treba napomenuti “imajte samo na umu da traje 2 sata”? Recimo DX: Human Revolution i Prey su bili 50eur po izlasku, a super imerzivne i ne kratke SP igre. Želim reći da su malo nategnuli na 60 s RE 2. Ljudi obično što čekaju igru kupe po izlasku, za 3 mjeseca su i tako cijene manje više tu negdje među različitim igrama.

    • gundogan

      @Lovac, 23.01.2019 - 02:54

      Pa slazem se da se u recenziji navede trajnost igre, ali ne treba sad polemizirat s 10 recenica isplati li se kupiti ili ne.

  • Tony Ghost 1811

    23.01.2019 - 09:00

    Cijena je neocekivano visoka. Ali za mjesec, dva ce se vec smanjiti, pa ce bit i akcija neka. Pa i god of war se mogao uzeti za 100 i nesto sitno kn.

  • eaglepower

    23.01.2019 - 09:13

    Odlicna igra uz malo napuhanu cijenu.

  • Dovla Van Pit

    24.01.2019 - 12:16

    Ima se delux, čeka se četvrtak na petak 00:00.Ja dajem vec sad 90, jer orginal sam preso 150 puta al doslovno…sumljam da cu i ovu hehe u godinama sam vec…jedino kaj ocijena moze biti veca, ali i niža…na kraju krajeva tko nam može vratiti ”99tu😢

    • Lovac

      @Dovla Van Pit, 24.01.2019 - 13:58

      Nitko, uživaj u sadašnjosti, to je sve što imamo, sutra nije obećano, jučer se neće vratiti. Ako to napraviš dobro, uvijek bude osmijeha “bilo je dobro” 😉

    • Dovla Van Pit

      @Lovac, 24.01.2019 - 18:02

      😊

  • Wildchild

    26.01.2019 - 12:14

    “Postoje neki dijelovi igre u kojima vas Tyrant vidi, krene za vama, a onda vam okrene leđa kad vi prođete kroz „magična“ vrata u sigurnu zonu u koju on iz nekog razloga ne želi doći.”

    Meni je ušao i u nju, a taman sam mislio da ću predahnuti. XD

  • Lil X

    27.01.2019 - 22:44

    Mene je iskreno oduševila po svim standardima i svake pohvale developerima

  • mmarkovic11

    01.02.2019 - 13:32

    Prodajem Steam kod za igricu ako nekome treba povoljno.

  • john_marston

    02.02.2019 - 10:37

    volim i pratim HCL, ali nešto sam primjetio u svim vašim recenzijama… po meni ne adresirate dovoljno grafiku igre. što god neki mislili, vizualni doživljaj je jako bitan aspekt i mislim da biste tome trebali dati više prostora u recenzijama. pozdrav

  • Black op

    06.02.2019 - 18:40

    Ne mogu da shvatim kako iko može tolerisati ovako loše igre.Cijela igra se svodi na lutanje policijskom stanicom i obilaženje istih hodnika nekoliko stotina puta rješavajući potpuno besmislene zagonetke.Zbog ovoga sam zamrzio starije Silent hill igre i smiješno mi je to što je ovaj Konamijev stil (lutanje naokolo sa ograničenim uglom kamere i glupim zagonetkama) ikada bio prihvatljiv.A tek nelogičnosti…Čovječe, šta radiš u toj zamci, imaš izlaz bukvalno ispred tebe.

  • Jokerhere

    22.02.2019 - 23:56

    Dobra igra premda mi je sedmica bolje legla, ali i ovo je super…zavrsio samo sa Leonom.

  • dandelion

    02.03.2019 - 10:41

    dobra prerada

  • ilfenomeno11

    22.05.2019 - 11:41

    stvarno odličan remake, odigrao i sa likom i ženskom isplati se, preporučujem igru

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?