HCL.HR

PES 2017 dobio datum izlaska, jeftiniji za PC i stare konzole

Igor Belan 06.07.2016.   •   92 komentara


PES 2017 izaći će na tržište dva tjedna prije novog izdanja Fifa serijala, a izdanja za stare konzole bit će oko 20 eura jeftinija od onih za PS4 i Xbox One.

pes2017

Konami je objavio datum izlaska novog nastavka popularnog nogometnog serijala Pro Evolution Soccer. PES 2017 izaći će 13.09. u Sjevernoj Americi te dva dana kasnije, 15.09., u Europi. Osim za aktualne konzole PlayStation 4 i Xbox One, PES 2017 izaći će i za stare konzole, PlayStation 3 i Xbox 360, kao i za PC. Verzije za stare konzole i PC bit će u prosjeku nekih 20 eura jeftinije od verzija za nove konzole, no Konami nije objasnio zašto.

Razlog bi trebao biti logičan – stare konzole nude grafički primitivnije iskustvo, a uz činjenicu da su PC verzije igara redovito jeftinije od konzolaških, u slučaju PES-a još možemo očekivati i primitivnije iskustvo u odnosu na konzole. Sudeći samo po cijeni, PC gameri bi i ove godine u novom PES-u mogli dobiti tu čudnovatu mješavinu stare i aktualne generacije grafike.


Označeno sa: ,

Komentari (92)

  • Tony Ghost

    06.07.2016 - 10:03

    Ne razumijem cemo igraci bacaju lovu pa kupuju pes ili fifu svake godine kad izadje. Nije bitno koja je simulacija. Kupite jednu i igrate dok server radi pa kupite drugu. Ovo je sramota. Svake godine su iste igre pa ne razumijem kako vas natjeraju da kupite svake godine opet istu igru. Uz neke poboljsane ili losije sitnice.

    • Dom3gaming

      @Tony Ghost, 06.07.2016 - 11:07

      Ja jos igram Fifu 14

    • Tony Ghost

      @Dom3gaming, 06.07.2016 - 13:22

      Mislim da imas pravo. Zasto kupit skoro pa istu igru?

    • funky0308

      @Tony Ghost, 06.07.2016 - 11:25

      Vecina ne kupuje svake godine. Ja igrom sl imam FIFU16 i na soniju i na PCu. Prije toga, kupio sam FIFA14. 17 uzimam radi novog engina (frosbite) i novog moda sa g.Hunterom. Da nije rađena na novom enginu, ne bih je kupovao, 16ica mi je i vise nego dobra.

    • baDarmageddoN

      @Tony Ghost, 06.07.2016 - 11:32

      Ja svoju lovu “bacam” na ono na što ja želim. Ako želim mogu kupiti i deset primjeraka fife svake godine, ne vidim zašto bi to tebi smetalo. A to da su iste svake godine… Muahahahahaha Najgluplji razlog ikada.

    • Tony Ghost

      @baDarmageddoN, 06.07.2016 - 13:19

      Ma ok. Pa odna kupuj i podrzavaj ovo smece od igre. I kupi jos par igara istih. Ne razumijes dok kupujes isto smece svake godine da podrzavas njihov rad i nikada dok je tako nece napravit dobru simulaciju. Pa ti nastavi kupovat

    • baDarmageddoN

      @Tony Ghost, 06.07.2016 - 14:13

      Hvala na dozvoli. Vjeruj da budem. Dokle god postoji svijeta a ja imao 500kn godišnje nastavit ću.

    • Tony Ghost

      @baDarmageddoN, 06.07.2016 - 14:35

      I gdje ti vidis da meni to smeta. Ja samo kazem da je to glupost. Radit stalno isto ili kupovat isto. Samo sam iznio svoje misljenje. Neko shvaca i razumije sta zelim rec dok drugi ne.

    • baDarmageddoN

      @Tony Ghost, 06.07.2016 - 15:54

      Shvaćam ja da ti misliš da su to iste igre svake godine. Dala bi se otvoriti debata o količini promjena, udaru tih promjena na način igranja i da li bi ih trebalo biti više ali kad kažeš da su svake godine iste a kažeš da nisi od onih što ih ne kupuje da te pitam: kako znaš da su iste, imaš magičnu kuglu ili šta? Jer jako zabavno je kad netko ne kupuje fifu, cod, pes, nfs ili nešto deseto svake godine a “”zna”” da su to iste” igre svake godine. Meni to nikada nije bilo jasno, kako vi to možete znati bolje od mene koji kupujem?

    • Vailent

      @baDarmageddoN, 07.07.2016 - 04:05

      ma gle ovo ti je vjerovatno neki klinac nebitno koji nema novaca da kupi originalnu igru ima neku vrstu kompleksa pa onda pljuje to a nije ni probao,tvrdi nešto što ne zna, tebi piše čiste gluposti koji kupuješ Fifu i igraš i upoznat si,ma samo zaobiđi ovakve komentare u širokom luku jer džaba ti je se raspravljati xD

    • RaspudicT1986

      @Tony Ghost, 06.07.2016 - 12:16

      vrlo jednostavno moj frende….za stare igre nemaju podrsku u vidu updateova……transfera , dresova , grbova (man city promijenio grb), trenera is sl. a pravim igracim nogometnih simulacija su takve svari izrazitno bitne jer da nisu svi bi igrali PES 06 jer bolja igra od te nije napravljena. Tko moze odolit igranju sa Zlatanom u Manchesteru :)))))

    • Tony Ghost

      @RaspudicT1986, 06.07.2016 - 13:23

      Pa koga briga kakav je grb, dres. Koji igrac stoji u kojem timu. Ako me razumijes. Dok ne napravr bas dobru simulaciju takve stvari nisu bitne. Kada se budemo zamarali sa tim detaljima tada cemo imat pravu simulaciju pa onda mozemo kukat oko tih sitnica.

    • DeusNIikola

      @Tony Ghost, 06.07.2016 - 14:22

      FIFA je igra koju kupiš jednom godišnje i igraš kroz cijelu godinu. Rijetko koja igrica se može igrati doslovno svaki dan i da je većinom zanimljivo. Grbovi, dresovi, novi klubovi ( nadam se Dinamu ove godine ), grafika, transferi, igrači sve je to svake godine novo i sve bolje. Vidi se da nisi igrao ove igre i da neznaš tj. ne osjećaš promjene u svakoj novoj. Npr. kada sam prešao sa PS3 na PS4, kupio sam odmah FIFA-u i razlika je bila nebo i zemlja, sljedeća FIFA je opet bila bitno drugačija od prošle. I to nije ista igra prepakirana i dodana joj nova brojčana oznaka, to je nova igra sa novitetima i poboljšanjima.

      Ja osobno nikada ne bih igrao da naprave nogometnu igru skroz realnu, tu bi se izgubila svaka čar igre, igra mora imati propuste da bi bila zanimljiva. Kao da bi stvarni nogomet bio zanimljiv da nema pogrešaka igrača i vrhunskih majstorija.

      A ti si isfrustriran i praviš se pametan i usuđuješ se nama govoriti što ćemo raditi sa našim novcima? Pa šta si ti umišljaš i dozvoljavaš šta ti misliš tko si ti?! Ako ti ne odgovara, ti radi po svome i ne pametuj. I nakraju ti nisi ničime argumentirao zašto bi mi “morali” odustati od kupovanja FIFA-e svake godine, samo si rekao da je to ista igra svake godine, što pokazuje da nisi igrao tu igru.

      Kao da će jedan nezadovoljan igrač koji nije igrao igre išta promjeniti. I zašto bi se nešto mjenjalo kada ima mnoštvo igrača koji su zadovoljni ovime? Da bude po tvome? Nema šanse. Svaka igra ima pogrešaka i propusta, i svaka igra nalikuje na svog prethodnika, to je normalno. Da je po tvome izgleda da nikada ne bi vidjeli nastavke igara. I mogao bih ti obrazlagati još danima, ali čisto sumnjam da bi ti išta shvatio, tako da neću, ti samo živi u svome ubjeđenju i nemoj igrati FIFA-u, više za nas koji volimo tu igru 😛

      I ja mislim da godinu dana igre ( i više ) opravdava cijenu.

    • Tony Ghost

      @DeusNIikola, 06.07.2016 - 14:39

      Fez ti je dobar kometar napisao. Procitaj. Kratko i jasno.

    • DeusNIikola

      @Tony Ghost, 06.07.2016 - 15:16

      Bravo, niti jedan suvisli komentar nisi dao niti argumentirao išta. Izjavio glupost bez pokrića. Vrlo zrelo i inteligentno. Ovo nije vrijedno rasprave, kada nemaš sa kime raspravljati.

    • baDarmageddoN

      @DeusNIikola, 06.07.2016 - 16:00

      Idemo mi raspravljati 😛 Misliš da će opet trčanje biti malo OP i da će fizika kod sudara igrača biti bitnija od npr. vrijednosti njihovih duela i tih finti ili će ipak uspjeti napokon napraviti da mali messi (primjera radi) ne može odgurnuti Boatenga? Osim toga, govori se već dugo o poboljšanju AI-a na način da će mijenjati taktiku u ovisnosti od rezultata, da će ekipe imati više od jednog stila kojeg sada igra svaki AI tim u Fifi i da li će Fifa pametnije birati kod prekida igrače koje će povući a koje će staviti na skok? Hoće li zericu usporiti gameplay na normalnoj brzini da bude brzine stvarnog nogometa i da li će suci dopustiti da se odigra prednost do kraja uz to da brže sude ofsajde?

    • DeusNIikola

      @baDarmageddoN, 06.07.2016 - 16:34

      Tako treba, prava rasprava sa nekim tko zna i voli igru kakva je, ali svojom inteligencijom vidi gdje ima prostora za napredak 🙂
      A trčanje je već godinama OP, iako to baš i nemora biti mana, jer danas u RL ima igrača koji znaju samo trčati i to je to. Mislim da je trčanje više bio OP prošlih godina, ove godine je malo drugačije iako se osjeti, ako se sjećaš prošlih godina, većina momčadi je bila sastavljena samo od trkača, i igralo se po bokovima, onda oštro uđeš u sredinu i gol. Ili kada su kontra napadi lagano kroz sredinu samo projuri. Još kad se sjetim famozno L1 + trokut, kad lopta točno padne ispred igrača koji je prebrz i on uvijek sam izađe pred golmana, ili mjenjanje strana na taj način i onda pola momčadi ostane ne jednoj strani a na drugoj rupetina. Mislim da je prošlih godina to bio veći problem, ove godine su to malo poboljšali tako da vjerujem da će nova igra još malo to poboljšati. A fizika kod sudara nekada radi odlično a nekada je užas posebno u kaznenom prostoru kada se bez problema može iznudit penal sa driblingom ( opet prošlih godina bilo još izraženije, ove malo popravljeno ). A to da mali i slabašni igrači se ponašaju kao da su tenkovi, to bi bio red da poprave, sjećam se da ti top igarči koliko god su u RL slabi oni prave nered gdje god se nađu i nemožeš ih zaustaviti osim prekršajem ili sa 2 igrača, oni su OP u odnosu na ostale igrače na terenu. Više mislim da bi trebali srediti sustav ocjenjivanja performansi igrača, i da to utječe na njihovo ponašanje na terenu, a ne kao što si rekao ili ga odgurne ili je penal, potpuno idiotski. Milslim da bi trebali popraviti i to da mali igrači znaju zabiti glavom gol kraj izrazito visokih, iako se to ne događa prečesto, ali sve ove izmjene ovise o enginu i kako će se snaći u njemu. I trebaju srediti finte/dribling, kojeg su potpuno zeznuli jednom od nadogranji, naravno u svakoj igri neka vrsta driblinga je OP, i onda oni nadogradnjom to unište i svedu većinu driblinga na to da ne utječu na gameplay, po mome trebalo bi u već razrađen sustav težine pojedinog driblinga i sustav ocjena kakav je pojedini igrač dribler, da o te dvije stavke ovisi uspješnost driblinga, npr. ako je neki dribling težak za izvesti i igrač je izvrstan dribling, da to utječe na gameplay tj. da na taj način uspije predriblati igrača, a da kada je dribler dobar, a dribling lagan za izvesti da to isto bude uspješan dribling, ako razumiješ što ti želim reći. Jer ako znaš kako se dribla ti možeš sa gotovo svakim igračem preći protivnika. Sljedeći problem bi bio da igrač sam pređe pola protivnikovih i puca po golu ( opet su ove godine to popravili u odnosu na prošle ) i to je baš izraženo za neke igrače, gotovo rade što hoću ako znaš driblati. znači opet je tu problem OP igrač i dribling. A ovo što si napisao za taktiku, to bi trebalo obavezno napraviti. Ja još bi želio da npr. pri ulasku u online utakmicu da npr. možemo izabrati 3 postave svoje ekipe i da možemo postaviti ekipu koja taktički može parirati protivniku, znači prikažu se protivnikovi igrači i 3 postave i svi odaberu onu za koju misle da bi taktički mogla biti dobra protiv protivnika. Nerjetko mi se dogodi da nekada baš postava odluči kako se tvoja igra razvija, ako tvojoj postavi odgovara protivnikova, radiš čuda, ako ne i ako je zatvorenija, onda ne možeš mrdnuti. I naravno, da bi trebalo u samoj utakmici da se taktika mjenja ovinso o rezultatu i treba biti više stilova, svake godine se priča da će AI učiti od nas, ali to se rijetko primjeti, baš se može viditi kada cijelo vrijeme radiš jedno te isto i onda ti aj nekako malo otežaju, ali u sljedećoj utakmici opet ista stvar. Ovo što si napisao za prekide, to je zapravo najveća glupost, jer oni većinom stave “nasumične” igrače naprijed, kao da biraju iz svakog reda po 1-2, i ne obaziru se na visinu i snagu igre glavom, iako se i to poboljšava sa godinama, glupo je da vrlo malo golova pada iz kornera ( bar kod mene ) jer nisu odabrani najbolji igrači za prekide. Ja sam da se uspori gameplay i da izbace cut scene kada izade lopta van, da igra traje i da se čeka da igrač ode po loptu i da ista stvar vrijedi i za ispucavanje golmana kod gol auta. Kad si spomenio prednost, to se isto poboljšava svake godine, ali mislim da trebaju na drugi način to napraviti osim vremenski, ja znam da kada bi sudac pustio prednost da bih ja čekao dok prođe prednost i odmah napravio prekršaj ili prekinio napad, toga u RL nema, glupo je da se iskorištava ako je prednost puštena ali nije iskorištena pa se ovaj namjerno zabije u protivnika da dobije prekrišaj prije prednosti, a zaleđa mene godinama živciraju, ili su prespora ili mislim da nije zaleđe, nekad se baš uneseš i odigraš jako dobro i sudac prekine zbog zaleđa, iako je to na nekin način riješeno da pomoćni sudac podigne zastavicu i to možeš uočiti, ali tek poslje toga 2-3 sekunde glavni svira zaleđe, uglavnom trebaju to poboljšati. Kada je zaleđe odmah sviraj i gotovo. Ima puno prostora za napredak i svake godine je sve bolje. I možda je malo zbucano i nerazumljivo ali ako igraš većinom ćeš shvatiti što milsim i što sam napisao

    • baDarmageddoN

      @DeusNIikola, 06.07.2016 - 17:04

      Nema ustvari ništa pametnoga za dodati, sve je rečeno. Možda još samo da ne dopuste da kod slobodnjaka suparnik stavi svojeg igrača ispod grede jer to fakat nije fer. Ako znaš pogoditi onda je u redu da pogodiš a ne da ti ovaj izbaci loptu glavom. I jako mi je drago što će barem ubacivanja lopte sigurno vratiti kako su nekada bila- da imaš mogućnosti “lažno dodati” jer sada je previše lako presjeći ta dodavanja. Iskreno, meni je 16ica jedna od boljih nastavaka ovog serijala ali ima tu puno posla da to bude jako dobra igra. FUT isto moraju promjeniti. Ustvari, mijenjali bi da ne izvlače hrpu love ovako. Ako je fer da ti dobiješ u diviziji 10 i diviziji 1 istu lovu kada pobijediš nekog suparnika onda neka sve ide kvragu. A mogli bi dodati još dvije divizije da ih bude 12 pa prve dvije neka budu sa mnogo većim nagradama nego bi bile od 12 do 3 tako da se ne frustriraš što igraš protiv timova koji su očito kupljeni stvarnom lovom a sama srž igre- vrijednosti igrača diktiraju da lošiji protivnik lakše dođe do pobjede od tebe. Ali opet, to je pitanje balansa. E sad, da li je fer da netko tko je prosječan igrač sa Ronaldom radi veću štetu od jako dobrog igrača sa Manđukićem- to je već neka druga rasprava. Ja znam da top igrača nikada neću imati van FUT drafta čisto jer ne vidim poantu u dodatnom plaćanju. Dobro bi bilo kada bi dodali neki online FUT mod u kojem bi igrali igrači ne prema divizijama bez pravila nego prema vrijednosti timova… To bi bilo jako interesantno igrati, da moraš birati koje ćeš igrače koristiti jer imaš određen buđet za određenu diviziju ili što već jer sad možeš ti sa timom vrijednosti 10k igrati protiv tima vrijednosti 10kk+ što je OK ali da dodaju i određene granice u buđetima bilo bi interesantno jer bi se vidjelo tko je koliko dobar kad nema Ronalda i ostale gigante 😀 Možda bih ja još manje RageQuitao 😛

    • departed1983

      @baDarmageddoN, 06.07.2016 - 17:09

      Ja bi samo da ti se izvinem sto sam ti govorio da si FIFA fanboj. DeusNikola je istinski fanboj. Vidi mu komentara, ima vise teksta nego 3 zadnje HCL recenzije zajedno 😀

    • baDarmageddoN

      @departed1983, 06.07.2016 - 17:15

      Ne znam što reći na ovo. Valjda hvala?! 😛

    • DeusNIikola

      @departed1983, 06.07.2016 - 17:23

      Svatko voli nešto, ja imam svoje mišljenje i njega argumentiram na svoj način. A te etikete Fanboy to me uopće ne zanima i to nije nikakva uvreda, ono što volim to branim ako su optužbe lažne ili neargumentirano ponavljanje: igra ne valja, igra je ista kao prije…. iako znam da ima mana, koje sam naveo, ništa nevalja sljepo voljeti, tako da to i ne radim, ali neki neznaju zašto ne vole igru, neki su u svojoj glavi borci protiv korporacija. Veliki ratnici čije je slavno oružije : ne kupovanje igara. Šaka slavnih ratnika, kojima je draže sebe uskratiti za zabavu jer zabava potječe od njihovih zakletih neprijatelja – velikih korporacija .

    • movie

      @departed1983, 07.07.2016 - 13:56

      Je li u nogometu zabranjeno staviti igrača na stativu? Nije. Zašto ga ne bih stavio ako je igra tako loše napravljena da gol iz slobodnjaka možeš zabiti gotovo iz samog kuta. Golman loše stoji i loše reagira. Ja ću ti uvijek od 10 slobodnjaka zabiti 8 golova ako nekoga ne staviš na prvu stativu. To je frustrirajuće i to treba mijenjati. Da imamo situaciju gdje golman normalno stoji i reagira i igrač otprilike kao u stvarnosti baš ne može svaki put pogiditi 90, nitko ne bi stavljao igrača na prvu stativu. To je apsloutno loš dio igre a ima ih još bezbroj..

    • Tony Ghost

      @DeusNIikola, 06.07.2016 - 16:18

      Pa igras svake godine igru. Onda znas kakva je. A da sad pisem bibliju o tome ne da mi se.

    • DeusNIikola

      @Tony Ghost, 06.07.2016 - 16:38

      Ovo napišeš kada nisi igrao i kada neznaš kakvo je šta već samo tupiš svoje.
      Da imaš argumente i da si igrao ti bi svoje riječi objasnio, a ne pisao neda mi se. Ali da si igrao uživao bi a ne drugima solio pamet. Neželiš raspravljati? Onda nas sve poštedi svojih jednoličnih i ponavljajućih komentara.

    • Tony Ghost

      @DeusNIikola, 06.07.2016 - 17:08

      Joj majko. Pa igrao sam i pes i fifu jos od olay station 1. Vise pes nego fifu. Pa je jako glupo sto kazes da nemam pojma. Aj pozz. Nemam ja ni vremena ni volje pisat kao ti.

    • fez

      @Tony Ghost, 06.07.2016 - 12:42

      Da baš se isplati radi enginea kupovati isto smeće od igre. Očito im je trik uspio kad su se povampirili ljudi.

      A ovaj myplayer dio bi htio vidjet samo da se dobro nasmijem.

    • Whynot?

      @Tony Ghost, 06.07.2016 - 12:57

      Pogledaj historiju i evoluciju Fife kroz ova desetljeća. Od ’94 još tamo pa do najnovijeg trailera za Fifu 17. Značajnije promjene nastupaju svake godine. Uzet ću primjer prošlogodišnjeg izdanja i ovog koji željno očekujem. U ovom slučaju na samom startu vidjet ćeš ogromno poboljšanje izgleda tijela i lica igrača potpomognuti Frostbite engineom koji će konačno propelirati EA-ovu franšizu u najbolju koju je fudbalski svijet vidio, ako stvarno još ima sumnje u to.

    • fez

      @Whynot?, 06.07.2016 - 15:55

      Engine će je propeilariti u visine? Da mi je ugledat dan kad će EA sports napravit poštenu igru. FIFA je na tronu jer je gotovo jedina nogometna igra. Isto je bilo s NBA live igrama – grozna igra al se masovno kupovala. Kome se sviđa takva arkada, koja ako mene pitaš, ima veze s nogometom kao COD s pravim ratovanjem, nek izvoli ali nemojte drugima solit pamet da je to nešto ekstra jer je presvučeno u neki dobar engine.

      Dao vam je dečko argument koji polazi od principa da ne podržavaš korporacijski cash-grab ideologiju jer upravo žive od toga i to je jedini razlog zašto i izdaju igru.

      Općenito sa sportskim igrama je problem u tome što su često izmjene minorne i mogu se riješiti updateom. Tek kada se nešto značajno izmjeni (kao ovaj engine) tek onda bi trebali naplatiti punu cijenu.

    • DeusNIikola

      @fez, 06.07.2016 - 16:49

      On nije dao nikakav argument, a ti si dao neki loš, eventualno osrednji. Ti nemoj kupovati FIFA-u niti ijednu igru od EA i borite se vas dvojica protiv korporacija. Nama pustite uživanje u igri, jer mi kroz tu igru se družimo sa drugim ljudima, zabavljamo se, živciramo, ali igramo i uživamo. I nas nije briga za korporacije, to prepuštamo zaluđenicima koji nisu igrali igre a znaju da nevaljaju, i onda su im te korporacije krive što oni ne igraju ili nemaju novaca za igru.
      Tu igru igraš cijelu godinu i platiš je 500 kn. A dobiješ dosta i to znači dosta igračima koji igraju često, a ne minorno kao što ti kažeš, ali ti to znaš jer nisi igrao.
      Sretno u vašoj borbi sa korporacijama, baš ćete im naštetiti što će manje prodati 2 kopije igre. Uništiti ćete EA sa time.
      Uzmite igru i zabavljajte se, družite se sa ljudima, a nemojte misliti da ćete išta postići tako što se “borite” protiv korporacije jer niste kupili igru.

    • fez

      @DeusNIikola, 06.07.2016 - 17:00

      Rekao sam da su izmjene minorne. Najjači argument protiv kupovine te igre je sama igra. Ne borim se ja protiv korporacija nego radi vlastite inteligencije neću popusti njihovu glupost. Ti si fanvoy i to je ok, ja samo mislim drugačije.

    • Tony Ghost

      @fez, 06.07.2016 - 17:10

      Svaka cast. Vidi se da si pametan. Ne kao ovi zombiji koji podrzavaju usrane korporacije. Lijep pozdrav.

    • fez

      @Tony Ghost, 06.07.2016 - 17:21

      Sve su korporacije odvratne ali ipak je EA možda i najodvratnija. Imaju privilegiran ugovor što se tiče licenci s jednom od najgorih kriminalnih organizacija FIFA-om i tako na neki način drže monopol na prezentaciju nogometa u igrama. Samo radi toga kupit će ju masa ljudi. Druga stvar, gameplay u fifi mi je očajan, bio i ostao
      To nije niti simulacija nogometa niti neka dobra arkada nego nego nešto na pola puta. Pusti pravu utakmicu i gameplay pored toga i vidjet ćeš da nema neke veze između toga.

      Deus, tvoj argument “nisi igro” ne stoji jer sam igro i bezveze mi. Pes mi je oduvijek bio draži ali i on je nažalost dosta bezveze.

    • DeusNIikola

      @fez, 06.07.2016 - 17:30

      “IGRO”? Malo smo nepismeni? Ma samo ti igraj, i pokušaj uživati u tome, a ne biti frustriran korporacijama. Samo ako si igrao to možda podrazumjeva da si kupio igru, ako nisi kupio već igrao par sati to ti nije dovoljo da sudiš. A ako si kupio i toliko je “mrziš” onda si idiot što bacaš novac na nešto što je tvoj mrski neprijatelj Velika i strašna korporacija EA izdala, tj. po tvome ( što je još veći idiotizam ) tebi prodala 2x ( možda i 3x ako si kupovao 3 godine za redom) istu igru. Haha.

    • fez

      @DeusNIikola, 06.07.2016 - 18:04

      Haha koji si ti lik. Nemoj da te ja krenem ispravljati. Sve si fulo, pazi FULO, što i napisao. Neću ja sudit koliko si i što si igro, al ja Braco već dugo igram i igro sam fifu i znam u čemu se njen gameplay sastoji ako se to gameplayom može i nazvati. Oduvijek sam za FIFA fanove držao da nemaju ukusa i ti savršeno pases tom arhetipu.

      Ja sam gay, igro sam fifu jednom, ne volim je jer pederi ne vole i ne kuže nogomet a ni nemam para za igre. Ja sam nepismeni siromašni peder. Tako ide tvoj argument otprilike.

    • DeusNIikola

      @fez, 06.07.2016 - 19:47

      Ma svaka ti čast, sad si za pravo uzimaš i govoriti šta drugi misle. Bravo!
      Ja nemam ukusa? Ah, pa dobro. Vidim da sada si ti mjerodavan i što se tiče ukusa i pravopisa ( iako isti traljavo znaš ). Još malo pa ćeš zahtjevati da se tebe pita šta će tko igrati. Sinko ne pravi se pametan kada nisi kapacitet za to. Ti si se našao jedini pametan pljuvati po FIFA-i, i svi drugi nevaljaju i njihova mišljenja ne vrijede, zato što si ti sebi umislio da si pametan i da jedino tvoje mišljenje vrijedi. Znaš tko su ljudi koji si umišljaju stvari….
      Naravno sada svi koji igraju FIFA-u nemaju ukusa, jedino ti imaš ukusa. Ma bravo momak. Na taj način ćeš daleko dogurati.
      Vidim nakraju da priznaješ da si “nepismeni siromašni peder”, svaka čast, trebalo je puno hrabrosti da izađeš sa time van. Sada kada si shvatio u čemu je tvoj problem, sada to treba riješiti. I ja ti želim svu sreću u riješavanju tvojih problema. A od sada sve u vezi tebe ću izbjegavati jer neželim gubiti vrijeme na jednu tako najblaže rečeno plitku osobu koja svima drugima pametuje šta valja a što ne. Ionako se nitko nije složio sa tobom, što je neki pokazatelj.
      Nakraju bar nisam idiot koji kupuje nešto što ne voli.
      Samo me ( i druge ) poštedi u budućnosti sebe, svojih komentara i misli, nisu zdrave za društvo!

    • fez

      @DeusNIikola, 06.07.2016 - 20:08

      Očito sam dirnuo okidač? Ja samo govorim što mislim a ti si defanzivan i napadaš druge koji ne misle kao ti. Iz moje perspektive ja govorim neke svoje dojmove i zaboli me što i misliš. Inače, ti si prvi krenuo s nekim pretpostavkama (kao nisam igrao, frustriran sam jer je ne mogu nabaviti itd…) Samo sam ti vratio da vidiš kako je to kad ti netko pridaje neke osobine koje možda i ne vrijede za tebe. Btw, kladim se da sam pismeniji od tebe. Nadam se da te ne boli guza onako jako kako se iz ugođaja tvog posta dade zaključiti. Ugodno fifanje tebi i cijelom 3.c!

    • DeusNIikola

      @fez, 06.07.2016 - 20:12

      Ti zaista imaš veliki problema….

    • fez

      @DeusNIikola, 06.07.2016 - 20:21

      Procitaj si postove i probaj ih objektivizirat. Vrijeđaš pola postova, a drugih pola je primjer fanbojizma za enciklopediju.

    • DeusNIikola

      @fez, 06.07.2016 - 20:32

      Neki su ljudi previše zatucani i ograničeni da se sa njima može suvislo razgovarati i raspravljati, zato ja više neću nastavljati sa ovim.
      Kako se ono lijepo kaže netreba bacati biserje pred svinje.

    • fez

      @DeusNIikola, 06.07.2016 - 20:36

      Pa da, raspravljanje je razmjenjivanje različitih ideja i pogleda na neku stvar. Tvoja ideja raspravljanja je očito kako popraviti driblanje u fifi. Kad bi mi se dalo, a ne da mi se, mogao bi te uzet za riječ i redak po redak pokazati kako lupetas…

    • Whynot?

      @DeusNIikola, 07.07.2016 - 12:41

      Ovo je najljepsa izreka svih vemena. Definitivno!

    • fez

      @Whynot?, 07.07.2016 - 14:05

      Meni lik koji brani fifu kao da je sveto pismo kaže da sam zatucan i još da sam svinja. Klasično za zatucane fanboye. Ja se neću spuštati na te dudebro razine. Dovoljno mi je neugodno što sam uopće ušao u raspravu s takvo osobom.

    • movie

      @fez, 07.07.2016 - 19:24

      Igra sama po sebi ne moze biti simulacija ako ju igraju dva antitalenta. Mislim da sam prosjecan igrac i recimo kada igram s nekim tko ima isti stil to poprilicno slićci pravom nogometu. Mrzim igrace koji igraju samo s jednim igracem skilujuci cijelu tekmu. To nije nogomet. Kako sam rekao, od igraca ovisi hoce li igra biti arkada ili simulacija.

    • movie

      @fez, 07.07.2016 - 19:18

      Pa logicno je da nekupiš nesto sto te ne veseli i ne igras. Igru igram svaki dan bar po sat vremena a neki put i po nekoliko sati. Logicno je da se veselim novom izdanju kao sto je i logicno da budem kritican prema novom izdanju igre.

    • fez

      @movie, 08.07.2016 - 00:01

      Sve pet, kuzim da ljudi vole sta im je volja i tako treba i biti. Moje mišljenje je da je to najveće smeće što može bit i nitko me vjerojatno u suprotno neće uvjerit. Jedino ako igra bude stvarno dobra u sto čisto sumnjam nakon 18 godina iskustva. Nek ljudi igraju i uživaju ja ću i dalje živjeti u uvjerenju da je to zadnje govno uvrijedio se netko ili ne. Pa nitko osim fanboja neće to uzet k srcu jer radi se samo o igri i to nogometnoj. To je kao da braniš Coca colu otprilike.

    • Whynot?

      @fez, 06.07.2016 - 17:33

      Mozemo mi raspravljati o tome dok se krave ne vrate kuci. Ako smatras da igra nije vrijedna nemoj je uzeti. Samo nemoj ti i ovaj Tony da dajete pogresan primjer nekome ko ce sutra prvi put odlucivati da kupi ovu igru. Neki naivci bi vam mogli cak i povjerovati. Nije dovoljno dobra iako nikad nisi otisao u igraonu, uzeo kontroler i posteno iskusio i nakon toga sveo dojmove? U redu, nemoj ju kupiti, ali svoje “suho” misljenje ostavi za sebe ako nisi igrao i nemas iskustva.

    • Idealist

      @Whynot?, 06.07.2016 - 19:30

      Razlika između Fifa-e 16 i Fifa-e 15 je kao i razlika između Golf VII i Golf VI, a čak ni oni ne “izlaze” na godišnjoj bazi. Pa sad ti pričaj kako koji leži u zavoju…

    • Whynot?

      @Idealist, 07.07.2016 - 00:21

      Ti nemas pojma o cemu pricas ovdje.

    • Idealist

      @Whynot?, 07.07.2016 - 08:10

      Zbilja? Ja mislim da je usporedba jako dobra. Golf VII malo drugacije izgleda. Mozda malo manje troši. Ima malo moderniji interijer i neki estra “fičr”, ali sve u svemu skoro isti auti. Jednako se voze. E sad, razlika između Golfa III i golfa VII je ocita po svemu. Kao i razlika između Fifa-e 2000 i 2016.

    • Whynot?

      @Idealist, 07.07.2016 - 12:44

      Haters gonna hate. To vam je posao i ja to razumijem.

    • fez

      @Whynot?, 07.07.2016 - 14:07

      Pa čovjek je povukao baš dobru usporedbu. Tako je sa svim sportskim igrama. Al vi ne date. Svako svog konja hvali.

    • fez

      @Whynot?, 06.07.2016 - 20:12

      U pravu si, o ukusima se ne raspravlja. Ali zašto ga ne bi iznio i kritički se osvrnuo prema neki pitanjima u industriji. Nešto kažeš i onda te vojska fanboja ekspresno napada i pokušava diskreditirati. Kao ” da si ju igro bila bi ti dobra”. Igro sam i nije mi dobro, a o politici te firme se ne isplati ni govoriti.

    • movie

      @Tony Ghost, 06.07.2016 - 16:10

      Netko tko ne igre igru posve mi je razumljivo da ne razumije. Prvo igre jedinu sličnost imaju u dijelu imena. Sve ostalo je različito. Ovogodišnja fifa mi nikako ne odgovara jer je gameplay bitno promijenjen i akcent je stavljen na neke stvari koje meni osobno ne leže. Drugo, 99% igrača fife igra FUT. Naravno da je svake godine novi izazov slagati svoju momčad pa svaki tjedan IF igrači i tako. No kako rekoh, tko ne igre ne može niti shvatiti..

    • Tony Ghost

      @movie, 06.07.2016 - 17:11

      Ma da. Ne igram igre. Jos i reci da sam u pubertetu i sve super. Pa da sam glup pa ovo pa ono.

    • DeusNIikola

      @Tony Ghost, 06.07.2016 - 17:24

      Mi koristimo argumente, ne spuštamo se na tvoju razinu.

    • Toka123

      @DeusNIikola, 06.07.2016 - 18:29

      Ljudi vi pricate o fifi a ovo je pes

    • fez

      @Toka123, 06.07.2016 - 20:17

      Kad uvijek jadni Pes od Fife moramo branit ?

    • Tony Ghost

      @DeusNIikola, 06.07.2016 - 20:30

      Ne lupetaj molim te. Pa i hcl popljuje sve simulacije i onda sutite. Ne bas brutalno ali lijepo kazu da nije to to.

    • Whynot?

      @DeusNIikola, 07.07.2016 - 00:27

      Pliiiz… pametniji popusta. Rekao bih ti da ne trosis pluca uzalud, ovako ti moram poruciti da ne trosis tipke uzalud. Imaj obzira prema njima. 😀

    • fez

      @Whynot?, 07.07.2016 - 02:34

      Ne trošiti pluća. Samo jedan drugom lajkajte komentare? Tako vam postovi izgledaju relevantnije

    • Whynot?

      @fez, 07.07.2016 - 12:37

      Ahahaha. Mogu ti reci da si mi uljepsao dan sa ovako duhovitom tvrdnjom. Sta, to ne smijemo si razmijeniti lajkove jer se medjusobno razumijemo? Duboke isprike, ja se izvinjavam u ime obojice. 😀

    • movie

      @Tony Ghost, 07.07.2016 - 10:55

      Pa gdje sam ja ikoga uvrijedio? Samo sam rekao da onaj koji ne igra svakodnevno ne vidi razliku. Ja sam u prvoj odigranoj tekmi vidio bitnu razliku. Svake godine odigram oko 2000 tekmi i primjetim sve nedostatke i novine. Nikada nisam rekao da je igra savrsena. Ima bezbroj mana no i ovakva kakva je vecini je interesantna. Gameplay je svake godine bitno drukciji. U fifi14 OP je bila igra glavom i svi su to silovali. U fifi15 OP je bio ulaz na prvu stativu ibzabijanje gola na istu, i to su svi siloval. Ove godine su OP udarciniz daljine i cika caka s jednim igracem. I to svi siliju. Godinama je standardno OP bio L1+ trokut. Ove godine to nema nikakve vaznosti. Ovo su samo osnovne stvari no mogao bi ti sada povecu kobasu napisti sto je ove godine drukcije od prosle. Zato kazem, tko ne igra stalno to niti ne vidi. Nitko te zbogbtoga ne vrijeđa ali nemoj niti ti vrijeđati ljude koji igraju svakodnevno tijekom cijele godine. Ne smatram se budalom sto sam kupac igre i ove godine. Dobit cu sigurno nesto novo, no hocemli to biti boljebtek cu vidjeti.

    • Darcoolio

      @Tony Ghost, 06.07.2016 - 19:49

      Dakle, drugi engine, sve isto, pa se isplati baciti 60€ u standard ili ona nabudžena od 90?
      Ne zezaj.

    • movie

      @Darcoolio, 07.07.2016 - 10:38

      Nikad nije isto, igra je svake godine drukcija. Naravno da bi to primjetio treba imati određen broj sati igre

    • Vailent

      @Tony Ghost, 07.07.2016 - 03:58

      ali vjeruj mi bit će ti nešto kao i Fifa 16 neće bit značajnog napretka samo par sitnica na koje i nećeš obraćat pozornost jer ćeš bit skoncetrisan na igru i da zabiješ gol

  • Dukie

    06.07.2016 - 10:13

    To, napokon. Sad samo vidjet di mogu prije prednarucit i voila!

    • funky0308

      @Dukie, 06.07.2016 - 11:30

      Zašto preorder? Niti ces dobiti nešto što drugi, koji kuoe kada izađe neće. Podržavam Kickstarter i sl founding kampanje ali Konamiju ili EAu ne treba financijska pomoć. Neka izbace igru pa ćemo vidjeti. Zadnje puta kada sam preorederao, ne mogu se sjetiti jel to bio Batman AK ili Division ili tako nesto, pet sekundi nakon izlaska, izdavač spusti cijenu 10% i da sve ono sto je bilo u preorderu (jedna mapa ili neko oružje, uglavnom glupost). Više ne dam…jednostavno, nema razloga za to. Rasprodati se neće, a bez nekog skina, Adidas lopte ili sl gluposti nekako ću preživiti 😉

    • Dukie

      @funky0308, 06.07.2016 - 12:50

      Istina, slazem se. Ali PES ne kupujem preko steama ili njihove stranice, vec u Sancta Domenici ili Sophos Lab-u, i sa preorderom ustedim. PES 2016 sam platio sto kuna manje sa preorderom, tako da se itekako isplati 😀 😀

    • movie

      @funky0308, 07.07.2016 - 11:00

      40 jumbo packova je lijepi poguranac u igri da bih to propustio. Tim vise sto do njih mozes doci samo digitalnim putem do izlaska igre.

  • hacksor1234

    06.07.2016 - 10:48

    i opet cemo na pc-u dobiti bedni ps3 port…

  • DjokaBA

    06.07.2016 - 10:49

    Primitivnije iskustvo na PC-u ? Umesto da mi imamo premium iskustvo, oni nama ovako. U znak zahvalnosti, sigurno cu igru skinuti sa torenta.

    • Dom3gaming

      @DjokaBA, 06.07.2016 - 11:08

      Denuvo. Možda ga i koristi, ne samo možda nego i vjerojatno.

    • Zoran Žalac

      @Dom3gaming, 06.07.2016 - 11:18

      Konami se već godinama ne trudi stati na kraj cheaterima koji uništavaju mp svima koji igru kupe, a kamoli da će se truditi stati na kraj piratima koji tu igru kradu.

    • DjokaBA

      @Dom3gaming, 06.07.2016 - 15:37

      Ma koji Denuvo i Konami, ne zezaj.. godinama PES izadje cak i pre zvanicnog launcha.

    • closingtime

      @DjokaBA, 06.07.2016 - 16:58

      Konamijev MGSV je imao Denuvo.

  • tryon

    06.07.2016 - 10:51

    za ps3 i x360 se apsolutno slazem. ali za pc?

  • Dom3gaming

    06.07.2016 - 11:09

    Molim vas ubuduće ne koristite riječ primitivnije za malo lošiju grafu. Koristite lošije. Kad kazete primitivnije zvuci da ce bit užas grafika.

  • Zoran Žalac

    06.07.2016 - 11:23

    Iskreno, igrao sam prošlogodišnji i na PS4 i na PC i ne vidim značajnu razliku u kvaliteti vizualnog prikaza. Zapravo me na PS4 više smeta pad frejmrejta u ponovljenim snimkama. Možda ove godine razlika bude veća, ali sama igra, kao i PC verzija, imaju daleko većih problema od grafike koja je sasvim solidna.

    • funky0308

      @Zoran Žalac, 06.07.2016 - 11:32

      PES? Meni se sl dogadja na FIFI, na PCu radi savrseno ali na PS4, samo u ponovljenim snimkama poprilicno pada frame. Nadam se da toga nece biti u 17. Ali svakako bi volio da uspije i PES, da se pojavi kao prava konkurencija k da jedni druge natjeraju da rade na svojim igrama.

  • crosolider

    06.07.2016 - 12:51

    nisam igrao PES od 2008 imao sam PES 2010 bio mi je sranje imao sam FIFA 10-11 i bile su mi sranje kupio sam si FIFA 12 i od tad ne znam sta ce dogada kod PES-a niti me zanimalo ako ima netko da mi sad kaze kako stoji PES sad? Jos ce biti jeftiniji za PC

  • Tony Ghost

    06.07.2016 - 13:26

    Nisam znao da cu sa svonim postom privuc ovoliko odgovora. Ne da mi se svima odgovarat. Zato cu jednostavno napisat jer vidim da branite simulacije. Gotovo sam siguran kada igre izadju da cete govorit mogli su ovo, mogli su ono. Ovo ne valja, ovo je moglo bit bolje. Kao k uvijek dosad. O tome vam govorim.

    • movie

      @Tony Ghost, 07.07.2016 - 11:06

      Ne, govorio si o tome da svake godine kupujemo jednu te istu igru. Sto nije tocno. Isto tako, po meni nije tocno da su ove igre simulacije nogometa. Koliko god igra bila simulacija sami igraci svojom igrom od nje naprave arkadu

  • Sone123

    06.07.2016 - 14:15

    Kupicu pes naravno. A fifu cu probati demo pa cu videti hoculi uzeti celu igru.

  • departed1983

    06.07.2016 - 14:57

    Vrijeme je da ovu igru konacno sahrane ili je prestanu raditi za PC. Koliko god para naplatili za igru sa MP u kojoj MP ne radi je prevara.

  • lepiakadodo

    06.07.2016 - 18:38

    A cuj ti lika??? Zakaj kupujes igru svake godine kad je to jedna te ista igra? ZATO KAJ IMAM LOVE I ONDA CU SE HVALIT KAK SAM JU KUPIL!!!!
    Jel dobar razlog? 😛

  • Dukie

    06.07.2016 - 22:04

    Fifa-PES, PES-Fifa. Nas kaj? Da pojasnim. FIFA-u igras ako vise volis arkadu, PES igras ako vise volis taktiku. Objasnjeno? Nije? Kupis i jednu i drugu, odigraj minimalno 50 sati na svakoj i onda ces vidjet o cem ti pricam. I djeco, daj se urazumite. U svakom slucaju bolje da baca pare na FIFA-u i PES, nego da se šusa sa nekom drogom iza ugla zgrade ili u nekom parku.

    • movie

      @Dukie, 07.07.2016 - 14:06

      Obje igre su čiste arkade ma kako se to nekome ne sviđalo. Možeš ti napraviti ne znam kakvu simulaciju kada igrači i od nje naprave arkadu. Prime recimo messia pa cijelu tekmu igraju samo s njim radeći cirkuske akrobacije i poteze. Ostalih deset igrača mu u terenu služe samo zato kaj bez njih ne može početi utakmicu. I gdje je tu simulacija u bilo kojoj od ove dvije igre? Ako si posložiš taktiku, probaš igrati kolektivno. Koristiš sve prednosti svoje momčadi kao i mane protivnika, pokušavaš razviti kombinatoriku, onda za obje igre možeš reći da su simulacije jer možeš odigrati sve ono kaj se i inače igra na pravom travnjaku. No kako kažem, igrači su ti koji uništavaju igru.

    • departed1983

      @movie, 07.07.2016 - 14:21

      Ne slazem se sa tim da igraci prave arkadu od simulacije jer to je nemoguce. Arkada je vec tu i ljudi ce da koriste ono sto im je ponudjeno. Zar se ne moze napraviti neki malo veci uticaj stamine na igru, pa ako 6-7 puta u 5 minuta messi pretrci cijelu stranu i jos dribla protivnike, da mu padne kondicija a samim tim i skilovi pa da mu overal umjesto 95 bude 85, da ne moze uraditi dribling ili fintu jer jednostavno u tom trenutku nema snage za to. Koliko se sjecam, na nekoj starijoj FIFI je bilo nesto slicno, neka kao trenutna stamina koja je ogranicavala koliko jedan igrac moze istrcati sa loptom i kakvu zavrsnicu moze napraviti. Nisam bas u to vrijeme igrao FIFU pa ne znam jel to bilo bas najbolje napravljeno ali ta neka ideja mi je super. Nesto slicno kao sto je uradjen UFC, svaki potez koji uradis ti potrosi snagui kad odradis neku kombinaciju moras stati i povratiti snagu, moras kalkulisati kad i koliko trositi svog igraca.

    • movie

      @departed1983, 07.07.2016 - 19:36

      To je moguce. Ako koristis samo jednog igraca kojim radis cirkuske poteze cijelu tekmu, kakve to ima veze sa simulacijom. Recimo gotovo svaki kreten uklizuje cijelu tekmu jer mu to igra dozvoli. Ja nisam nikome uklizao u 1000 tekmi. To je nakaradno. Lik s jednim igracem uklizuje po cijelom terenu. Kakve to ima veze sa simulacijom. Onda igram s likom koji ne uklizuje kao niti ja a igrabpass igru i tezi kombinatorici i odmah tekma izgleda smislenije i realnije. No pojedini igraci sve bi dali za pobjedu i time unistavaju igru. To su za mene smece igraci

    • departed1983

      @movie, 07.07.2016 - 21:19

      Slazem se da su smece ali se opet vracamo na to da mu je igra dozvolila da bez ikakvog razmisljanja i zauzimanja pozicije uklize bez ikakvih posljedica iz situacije iz koje bi to trebalo biti nemoguce. Isto kao sto je igra dozovila da kad napadac udje u 16 ili odgurne branica ili branic napravi penal na njemu. Itekako je moguce napraviti simulaciju samo sto za simulaciju treba puno vise truda nego za arkadu. Odi probaj igrati Armu kao nesimulaciju pa ces vidjeti kako ces proci.

    • Dukie

      @Dukie, 07.07.2016 - 14:55

      Gledam igricu kao cjelinu, pa na osnovu toga kazem da FIFA tezi ( ako i nije ) arkadi a PES vise taktiziranju. Sto se tice te stamine moram se sloziti sa tim da bi trebali to bolje napraviti u obadvije igre, a to da recimo uzmes jednog igraca i radis cudesa, mislim da i nije bas moguce, pogotovo ako igras protiv nekog tko zna igrat ( nebitno bila FIFA ili PES ).

  • Ednan99

    23.07.2016 - 02:16

    Jel to u novi Pes dolaze licence u traileru vidimo da je Arsenal licenciran sto dosad nije bio ?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?