HCL.HR

Posebno izdanje Need for Speed Unbounda je reklama za modni brend

Zoran Žalac 01.11.2022.   •   7 komentara


Need for Speed Unbound imat će netipično skuplje izdanje – koje je zapravo sponzorirani sadržaj londonskog brenda Palace.

Stojim pri tvrdnji da su posebna (čitaj: skuplja) izdanja igara, pogotovo ona digitalna, totalno bacanje novca u vjetar. No, posebno specijalan slučaj imamo s novim Need for Speed Unboundom čije je Palace izdanje zapravo virtualna reklama za jedan modni brend. Londonski Palace Skateboards koji prodaje skateboarding opremu, odjeću i obuću dobit će posebno izdanje NFS Unbounda.

U tom izdanju naći će se četiri sređena vozila, tablica na kojoj piše PALIFORNIA, te ikonična poza “tri-ferg” za vašeg lika u igri. Dakako, ne treba zaboraviti ni brendiranu Palace odjeću i obuću koju ćete dobiti – samo ne u stvarnosti nego virtualno, u igri.

Ovo će izdanje igre koštati 80 eura na svim platformama. A osim virtualnih trenirki i duksi donosti i mogućnost igranja NFS Unbounda tri dana prije od običnih smrtnika koji neće nositi Palace robu. To je od 29. ovog mjeseca.

Komentari (7)

  • Demon90

    01.11.2022 - 18:45

    😂😂😂😂

  • Bronson

    01.11.2022 - 19:35

    Ja idalje ne znam sta da mislim o ovoj igri..

  • Dukie

    01.11.2022 - 19:55

    Ako mi das da ti ga metnem dobit ces dar za cijeli zivot a ja cu nestati kao prasina na vjetru…

  • Jurex

    01.11.2022 - 21:12

    Nezz kaj da mislim, nfs mi je uvijek bio dobar, koliko god los bio kako koje izadnje, ja sam znao uzivat. Jednostavno to jenorva igra sa autima koju sam igrao na PC, U1 i U2 itd… al ovo sad je baš čudno izdanje…

  • Enrubius

    02.11.2022 - 05:53

    Katastrofa🤣.

  • Fenner

    02.11.2022 - 12:14

    Kockica dobro izgleda

  • SnakeCRO

    02.11.2022 - 16:24

    Bljuv

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?