HCL.HR

Potvrđen je Crysis Remastered za Nintendo Switch, a i druge platforme

Zoran Žalac 16.04.2020.   •   58 komentara


Mačak je pobjegao iz vreće, nosi nanosuit i zove se Crysis Remastered, skače na PC, PlayStation 4, Xbox One i – Switch!

Obistinilo se drevno proročanstvo otprije nekoliko dana – vraća nam se Crysis. Grafički najimpresivnija igra 2007. godine dobit će svoju modernu doradu, ali i verziju za Nintendo Switch. Tko se pak tome nadao? U službenom opisu stoji sljedeće:

Crysis Remastered donosi nove grafičke opcije, visoko kvalitetne teksture, hardverski i API agnostički ray tracing za PC, PlayStation, Xbox i po prvi put – Nintendo Switch.

Najava je malo nezgodno sročena pa ispada da će ray tracing biti dostupan i za Nintendo Switch; što bi bilo zanimljivo vidjeti. Ostale konzole nisu numerirane u opisu, ali službena slika navodi PlayStation 4 te Xbox One, što nam sugerira kako će remaster biti dostupan prije jeseni 2020. godine, odnosno dolaska sljedeće generacije konzola.

Komentari (58)

  • Master88

    16.04.2020 - 13:10

    Čeka sam na remaster 13 godina da ga napokon mogu proći na ps4

  • GTA222

    16.04.2020 - 13:11

    Hoće li mi trebati procesor na 10ghz da mogu igrat u 60fps-a?

    • Kosta99

      @GTA222, 16.04.2020 - 14:13

      I jedno 128 jezgara 🙂 .
      Bice gusto ali pokrenuces ga na low xd

    • Zvonimir Komar

      @Kosta99, 18.04.2020 - 11:14

      Kamo sreće da se developeri i enginei malo pokrenu, pa da se počne koristiti kako treba više od 4C/8T procesore. A ne da se forsa tih par jezgri na milijun MHza, što je udarilo u zid već odavno.

    • lordvader

      @GTA222, 16.04.2020 - 16:03

      Nista avi po epyc proc i 4X2080 ti mozda zavrtimo 34 fpsa

    • Black op

      @GTA222, 16.04.2020 - 21:35

      Kad će ljudi shvatiti da su igre toliko proste da ih i kalkulator može pokretati.Kad je izašao ryzen svi pričali o 6 i 8 jezgri a jedan dvojezgreni pentium mlatio sve igre…Malo preuveličavam ali stvari koje zahtijevaju CPU uopšte ne napreduju, AI glup kao i prije 20 godina.

    • GTA222

      @Black op, 16.04.2020 - 22:28

      Isti razlog zašto je intel forsiro manji core count uvijek jer nije baš imalo puno smisla imati puno jezgri kada igre nisu mogle iskoristiti sve te jezgre, isto je slučaj i sada s dosta igara rijetko koja može iskoristit više od 6 jezgri/threadova kako spada.

    • KhorneFlake

      @GTA222, 17.04.2020 - 00:00

      Intel je forsirao manji core count jer nisu imali konkurenciju i muzli su ljude do besvijesti. MAsa je jedrila na ubogim dvojezgarcima te ni developeri se nisu previše trudili oko optimizacije. Ne tako davno Intel je naplaćivao preko 1000€ za osmojezgarac, sad kad AMD gazi i 10 komada može za 500.
      Štaviše, nema boljeg primjera od Crysisa koliko su se stvari promijenile. Stari original je danas zagušen procesorom, s obzirom da koristi svega tred ili dva procesori sa boljom frekvencijom imaju prednost. Već u trici vidiš da procesori sa više jezgara daleko bolje izlaze sa scenama gdje ima dosta kalkulacija, dok su quadovi, ili ne daj Bože niže, preopterećeni 100%. Slična priča i u RS Siege.

    • Black op

      @KhorneFlake, 17.04.2020 - 07:46

      Ali igre su morale biti napravljene za za višejezgrene procesore jer konzole imaju iznimno slabe osmojezgrene procesore.Kada se pogleda iskorištenje procesora zaista se vidi da se ne iskorištavaju sva jezgra.Jesmo li sigurni da isto tako nije i na konzolama jer je nemoguće paralelizovati stvari do te mjere a usto se niko nije ni trudio da pojača zahtjeve jer su konzole slabe?

    • KhorneFlake

      @Black op, 17.04.2020 - 10:48

      Pa, konzole imaju i AMD grafike, pa kad izađe port nVidija ga opet presretne i našprica svojim GameWorks glupostima. Ili čak sam engine na kom se bazira neka konzolna igra već ima nV stvari utemeljene (UE4). Zar nije 30fps dugo vremena bio standard na istim konzolama, ko će tu primjetiti razliku u iskorištenosti resursa, da ne spominjem da je jedna stvar optimizovati za par arhitektura, a u ovoj generaciji i od obe kompanije gotovo identična sistema, u poređenju sa nebrojenim milionima različitih PC konfiguracija.
      Crytek je stvarno jedna od rijetkih kompanija koja vodi računa o ovome, njihove igre mi baš ne leže ali što bi rekli credit where credit is due. U svemu njihovom što je izašlo posle originalnog Crysisa sa dvije kartice imam ravno duple performanse u poređenju s jednom. Kod ostalih čak i da podržavaju multi GPU tehnologije možeš da se nadaš možda 70% bolje, u nekim slučajevima čak i regres performansi. I, naravno, upotreba više od 4 jezgra, čak i kada je Intel i dalje carovao tržištem sa svojim dual i quadovima, AMD-ov ubogi Bulldozer derivati su svakako imali slaba pojedinačna jezgra i nije im puno pomoglo. Danas kad se takmiče na ravnoj liniji vidi se koliko znači imati više jezgara u nekim slučajevima.
      Takođe, AI je onoliko dobar koliko ga dobro napiše njegov programer, ne zavisi od broja jezgara. Ako AI proračunava posebno jezgro to samo pomaže u rasterećenju. FEAR, igra iz vremena gdje su još carovali jednojezgarci, i danas ima jedan od najbolje napisanih AI algoritama.

    • Lovac

      @KhorneFlake, 17.04.2020 - 11:23

      Tako je; od svega što sam ikad odigrao, jedino F.E.A.R. (jedinica!!) i Alien: Isolation imaju hebeno napisan A.I. da ti je baš gušt prolaziti. Zato će mi recimo Uncharted i The Last of Us uvijek biti vrlo dobre igre, ali nikad izvrsne. Umjetna inteligencija je tragična i baš mi pokvari imerziju… Inače što se FEAR-a tiče, ima veze i sa resursima; recimo za FEAR 2 su morali maknuti neke mogućnosti i poglupiti A.I. kako bi se nesmetano vrtio na konzolama; jedinica je bila PC igra kasnije tek portana.

    • Drunkenstein

      @Lovac, 17.04.2020 - 13:21

      I dalje mi nije jasno šta svi vide u AI FEARa, s obzirom na to da je igra apsurdno lagana. Kakve li tada ima koristi od nekakvog takorekuć pozicioniranja i najosnovnije komunikacije između mobova? HL2 primjerice ima sasvim dobar AI, a puno je teža igra. Ako želite vidit vrhunski AI, nać ćete ga u AoE2. Pretražite na jubito nešto tipa Pro players vs Barbarian AI. Ono šta je najzanimljivije u tome je činjenica da ju je izradio jedan od profesionalnih igrača.

    • Zvonimir Komar

      @Lovac, 18.04.2020 - 11:10

      Prvi FEAR stvarno ima odličan AI. Jako dobro.

    • Zvonimir Komar

      @GTA222, 18.04.2020 - 11:09

      Malo si obrnuo priču.

    • Momentum

      @GTA222, 17.04.2020 - 16:47

      Ma neće ti trebati hh,ja i dan danas sa poprilično slabašnim ryzen 1300x peglam sve igre bez problema.Mislim da ne treba puno izdvajati novca za neke zvijeri od procesora,dovoljan bi ti bio npr rzyen 5 3600 ili 1600x,1700, večina igrica još ne zahtjeva 6 jezgreni ili 8 procesor,ali ako bih sad kupovao sigurno je bolje kupiti minimalno 6 12 threads mada i sa 4 8 (intelovim) nebi loše prošao a ni sa 4 4 ako bi igrao ove igre do 2019 grafička je najbitnija i ram pa onda procesor,mada naravno nećeš puknuti velik novac za zvijer od grafe a malo novca na neki low/medium procesor,uglavnom balans neki napravit ali više novca u grafičku 😀

  • HyPo

    16.04.2020 - 13:13

    Taman kad je proslo vrijeme Can it Run Crysis sad se ponovo vraca pitanje Can it Run Crysis Remastred . Samo da bude dobra optimizacija.

    • Artyom

      @HyPo, 16.04.2020 - 14:49

      Sumnjam da će biti tako zahtjevan sad kad vidimo da dolazi i na stare konzole uključujući i slabašni Switch.

    • Lovac

      @Artyom, 17.04.2020 - 11:24

      I W3 je na Switchu, a svejedno treba mišiće ako misliš sve na Ultra i dobiti barem 60FPS-a. Nadam se da će biti zahtjevan u smislu da će stvarno biti vidljiva razlika u odnosu na original igru.

    • Artyom

      @Lovac, 17.04.2020 - 15:01

      Switch verzija će vjerojatno više biti port originala nego remaster. Sumnjam da Switch može više od toga…

  • Prophett

    16.04.2020 - 13:21

    Ovo se cekalo 🙂

  • mili1985

    16.04.2020 - 13:30

    Otopit će mi konzolu bokte! Ali će vrijediti svakog komadića spaljene plastike.

    • Kosta99

      @mili1985, 16.04.2020 - 14:13

      hahaha 😀

    • cikastojca

      @mili1985, 16.04.2020 - 16:19

      Taman da moras da kupis ps5 xD

    • personauser

      @mili1985, 16.04.2020 - 19:34

      Konzoli je vrijeme za mirovinu jer dolazi jaci nasljednik. Pricekaj PS5 verziju

    • Kosta99

      @personauser, 17.04.2020 - 10:23

      Isti je engine samo najnovija verzija (Cryengine).

    • Drunkenstein

      @mili1985, 17.04.2020 - 13:25

      Pa taman da umiroviš konzolu sa stilom.

  • Zvonimir Komar

    16.04.2020 - 13:37

    Hahahaha, ništa od onog dobrog koncepta o kojem smo nagađali neki dan – da se napravi remaster koji bi bacio najjače današnje PC konfiguracije na koljena.
    Naravno, nema umjetnosti ili konceptualno smislenih poteza u kapitalizmu. Obični cashgrab, znači.

    • Lovac

      @Zvonimir Komar, 16.04.2020 - 13:39

      Upravo tako, texture veće rezolucije, ray tracing i par opcija. Jako lijeno.

    • Kosta99

      @Lovac, 16.04.2020 - 14:15

      Yep klasika. Mogli bi “baciti i najaci pc na kolena” ali onda bi morali napraviti poseban remaster samo za pc jer ovako jeb*** konzole moraju da teraju.

    • darijoman

      @Kosta99, 16.04.2020 - 15:31

      Da, šteta što neće napraviti grafičku poslasticu isključivo za PC

    • StjepanM.

      @Zvonimir Komar, 16.04.2020 - 19:31

      kako je cash grab kad se pravi komplet sa novim engine.
      bilo bi tako da rade sa starom igrom i neke stvari dodaju.

    • Kosta99

      @StjepanM., 17.04.2020 - 10:23

      Isti je engine samo najnovija verzija (Cryengine).

    • Lovac

      @Kosta99, 17.04.2020 - 11:26

      To je jednako kao da veliš da Morrowind i Fallout 4 imaju isti engine, samo najnovija verzija u F4. Što je tehnički točno, no idi igrati Morrowind, pa onda Fallout 4 (neću ulaziti u gameplay, čisto vidi engine)

    • Kosta99

      @Lovac, 17.04.2020 - 13:27

      To su svakao razliciti engini ali opet ne kazem da verzija engina ne poboljsava grafiku. Uporedi samo Unreal 3 i Unreal Engien 4. isti je engine ali samo mnogo puta ugradan…

  • Demon90

    16.04.2020 - 14:26

    Iskreno i bez remastera izgleda dosta pristojno još uvijek

  • personauser

    16.04.2020 - 14:31

    Na XSX i PS5 ce siguro izaci Crysis 4

  • trulex

    16.04.2020 - 15:34

    Jučer ga igro malo da se prisjetim eto i pisao sam ovda mensečini. Grafika ono top. Možda odigram i ovaj remaster mada mislim da je ovo više bazirano za nintendo fazon. Gledo sam i na jutubu neki dokumentarac dobar milion pregleda kako je propao crysis, i stvarno ima smisla ono kad je rekao komentator prelaskom na konzole igra je postala ograničena, a prvi dio je krasio zato što je bila otvorena potpuno mapa, igraj kako želiš, dok su to konzole morale da idu na linear.

    • delight353

      @trulex, 16.04.2020 - 17:50

      Zasto bi konzole bile odlucujuci faktor o tome da li ce igra biti linearna, ili otvorenog svijeta?

    • Nightyx

      @delight353, 16.04.2020 - 18:28

      zbog hardverskih zahtjeva u odnosu na grafičku prezentaciju, vrlo jednostavno ustvari

    • trulex

      @delight353, 16.04.2020 - 18:48

      pa zbog ograničenog hardvera jarane, ne možeš na konzoli ugradit dodatni procesor ili grafičku, već ima to što ima i onda je developer ograničen na optimiziranje igre.

    • delight353

      @trulex, 16.04.2020 - 18:58

      Da, ali to nije uvijet da li će igra biti linearna, ili otvorenog tipa. Open world igre postoje od PS2 valjda, pa ne vjerujem da je Crysis u dvojici i trojici postao linearan radi konzola. Mislim da je to stvar dizajna igre i odluke developera.

    • trulex

      @delight353, 16.04.2020 - 20:03

      to je uvjet. Odigraj crysis 1 na pc pa onda dvojku nemoj u ćoravo pričat.

    • delight353

      @trulex, 16.04.2020 - 20:29

      Igrao sam sva 3 nastavka iskljucivo na PCu. Nemam konzolu. Prvi Crysis je bio katastrofalno optimiziran, stoga su mu performanse bile lose i na najjacim konfiguracijama, pa i godinama kasnije. I dalje potpuno smatram da nisu konzole krive za gubitak otvorenosti. No, slozimo se da se ne slazemo.

    • trulex

      @delight353, 16.04.2020 - 23:55

      nije on bio neoptimiziran nego je igra bila takva da je ni tadašnje grafičke nisu mogle pokrenuti onako kako su developeri uradili, može se reći da je i zato jedinstvena igra. Pogledaj dokumentarac od GVMERS-a lik je predobro objasnio. Koliko god misliš da si u pravu varaš se, sjećam se ko dan kad je igra izašla pratio u časopisu gameplay, srednjoškolski dani, samo se pričalo “može li geforce 8800 pokrenuti crysis”

    • Artyom

      @delight353, 16.04.2020 - 20:14

      Ne. To je bila stvar konzola i samo konzola. Jasno ko dan…

  • funky0308

    16.04.2020 - 15:42

    Ajde bas da i to vidimo.. Mozda je i dobro da se rsdi “samo” remaster, a ne remake da nesto ne zaje.. 🙂 . Ako jista drugo, biti ce zanimljivo vidjeti RayTracing u Crysisu 🙂

    • delight353

      @funky0308, 16.04.2020 - 17:56

      Samo da implementiraju DLSS 2.0, pa ce se ipak disati nesto lakse. Bas igram Control sa svim RT efektima i novo implementiranim DLSS 2.0 Ne vidim osobiti gubitak kvalitete slike. Ok, igram na 1080p, ali lijepo je vidjeti 70-80 FPSa.

    • funky0308

      @delight353, 16.04.2020 - 18:23

      Ogroman boost se u Controlu dobije DLSSom. Ja sam je ostavio jedno vrijeme dok nisam uzeo RTXicu. Dok nisu ubacili DLSS imao sam max 50fpsova (u 1440p) na high/ultra postavkama ali znao je padati i na 40ak. Sada sa max postavkama i dalje u 1440p ide u 60 bez problema, a ode i do 70fpsa. Ogromna je razlika. A razliku u teksturama, animacijama ili svijetlu ne vidim. Jedino gdje se vidi kako radi DLSS je na slikama i natpisima na zidu. Ponekada ih engine ne upscalea pa su pixelaste ali to noto gledam niti mi smeta. RayTracing efekti su genijalni, igra je odlicna i bas je zavrsavam. Na samom kraju sam pa idem na DLC.

    • delight353

      @funky0308, 16.04.2020 - 19:01

      Imaš li baš 1440p ekran, ili koristiš DSR?

    • funky0308

      @delight353, 17.04.2020 - 21:19

      1440p Asus ROG mislim da je 278Q mislim da je cijela oznaka. Ima on vec skoro 2 god. Nije bio jeftin ali Gsync mu je podigao cijenu poprilicno. Ipak je to 2018 jos bila. Nesto malo vise od 1000€ je bio ali nije mi ni sekunde bilo zao. Odlican je monitor. Ja volim takve matrice iako je crna malo blaza sve ostalo je jako dobro. Od odaziva, dizajna preko slike, kontrasta i rezolucije..Gynca

  • Gamingground

    16.04.2020 - 16:31

    A bas sam bio sretan sto mi PS4 evo 7 godina nije ima nikakvih problema sa pokretanjem igrica…

  • snooker

    16.04.2020 - 17:57

    Samo remasteri u zadnje vrime, ne znaju više što bi.

  • Lazy

    16.04.2020 - 18:42

    Opa a, nekad rastapalo PC od 20k kn, a sad i na Switchu…super posao, ak to natjeraju da radi kako treba.

    • funky0308

      @Lazy, 17.04.2020 - 21:19

      Bio PC benchmark sad ce biti Switch otapalo 🙂

  • Adam Jensen

    16.04.2020 - 20:19

    Ma ovo će se opet igrat, najkompletnija pucačina ikad

  • Skaco

    17.04.2020 - 00:03

    Drago mi je što će dođi na switch, ali imam osjećaj da će downgrejdati grafiku

  • Malivanzemaljac88

    17.04.2020 - 10:15

    Izgleda da su developeri nesposobni da naprave novu a dobru igru pa nam sad serviraju stare proizvode u različitom pakovanju.

  • fejzer

    17.04.2020 - 17:27

    Možda bude nekaj , jer prvo piše pc pa ostali haha

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?