HCL.HR

Razvoj Prince of Persia prerade bio je promašen od starta, kaže indijski analitičar

Zoran Žalac 16.05.2022.   •   5 komentara   •   Industrija videoigara


Jedan analitičar tržišta videoigara u Indiji iznio je svoja saznanja o propalom razvoju Prince of Persia: The Sands of Time Remake u indijskom gradu Bombaj.

Ubisoft nas je nedavno obavijestio kako je razvoj igre Prince of Persia: The Sands of Time Remake prebačen iz Indije u Kanadu. Priča iza toga je jednostavna: Ubisoftova dva studija u Indiji očito nisu bila kompetentna za takav projekt. No, sada su se pojavile detaljnije glasine o tome zašto je njihov Princ prošao neslavno.

Kako prenosi indijski analitičar Rishi Alwani, pozivajući se na anonimne izvore iz studija u Bombaju i Puneu, razvoj igre od starta je bio problematičan. Navodno je tim dobio vrlo malo dokumentacije i materijala iz originalnog Sands of Time naslova – imali su samo dokument od svega 10 stranica koji im je prenio najosnovnije ideje o dizajnu gameplaya. Nadalje, navodno je ekipa dobila zadatak da za igru prenamjene animacije protagonista iz Assassin’s Creed Originsa (Bayeka), a te animacije nisu odgovarale za Princa koji je manji i agilniji lik od Bayeka.

Najjasniji znak potencijalnog problema navodno se mogao vidjeti u izboru voditelja razvoja. Za redatelja Sands of Time Remakea odabran je zaposlenik koji prethodno nije imao nikakvog iskustva u razvoju videoigara, te ga je Ubisoft naknadno prebacio na drugi projekt. Sama igra navodno je nakon prve odgode bila prebačena nekom vanjskom timu koji nije znao odakle nastaviti s već stvorenim materijalima.

Da nešto nije kako treba moglo se vidjeti i po rošadama u studiju. Voditelj Ubisoftovog ogranka u Indiji prebačen je u Ukrajinu nakon što je cijeli projekt bio na evaluaciji. Također se navodi da se procjena kvalitete s Ubisoftove strane nije dogodila prije nego je igra bila predstavljena u jesen 2020. Tek su nakon negativne reakcije publike analizirali što su zapravo pustili u javnost.

Alwani navodi kako Ubisoft Mumbai i Pune studiji trenutno više nemaju zadaću produkcije sadržaja nego su svedeni na testiranje igara koje rade drugi Ubisoftovi studiji.

Komentari (5)

  • Dajsikeks

    16.05.2022 - 16:57

    Jadni devovi, kroz kaj su morali proći, a ovi na vrhu nesposobni

  • Demon90

    16.05.2022 - 17:47

    Ajd ovo on al kakav su materijal tocno trebali. Trebali su samo poboljšati igru a ne izmisljati toplu vodu. Sto se tice koristenja animacija od bayeka pa ako je tocno sto je napisano znaci dobili su zahtjev da modificiraju iste. Za onoga tko zna posao nine toliko teški. Pa pogledajmo zadnje AC igre i Phoenix rising rađeni u istome enginu samo prilagođeno.

  • Stecajni_upravnik

    16.05.2022 - 20:41

    Reditelj dobio posao preko stranke😂😂😂

  • Ovcaodnovca

    16.05.2022 - 21:00

    ti programeri u indiji da su znasli “bit” programeri davno bi otisli iz indije

  • Rastmahatta

    17.05.2022 - 07:18

    Kak rade na tome još bude na kraju Prince of Perversia xD

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?