HCL.HR

Red Dead Redemption 2 napokon izašao na PC-u – i odmah ima problema s rušenjima

Zoran Žalac 05.11.2019.   •   108 komentara


Red Dead Redemption 2 neke je igrače na PC-u dočekao s neugodnim iznenađenjem. Igra se pri pokretanju odmah sruši.

Red Dead Redemption 2 je od ovog poslijepodneva dostupan na PC platformi. I dok ga neki već strastveno igraju, drugima lansiranje igre nije bilo baš veselo. Nezanemarivi broj korisnika javlja kako im se igra ruši odmah prilikom pokretanja uz poruku da za rješenje kontaktiraju Rockstarovu podršku za korisnike.

Čini se kako je problem vezan uz antivirusnu zaštitu, pa ako ju koristite, probajte zaštitu privremeno isključiti ili dodati izvršnu datoteku RDR-a 2 na listu dozvoljenih iznimki za taj antivirusni program.

Nažalost, to nije jedini problem koji je prijavljen. Nekima se igra zamrzava tijekom igranja, a dolazi i do pucanja zvuka. Trenutno je stoga najpametnije igrati u boarderless window modu te koristeći DirectX 12 mod umjesto Vulkan API-ja.

Ako imate problema s izvođenjem igre, također imajte na umu da biste trebali ažurirati drivere za grafičku karticu. I Nvidia i AMD lansirali su nove verzije svojih drivera pa budite sigurni da koristite najnovije verzije istih kako biste imali što manje problema s performansama.

Označeno sa: ,

Komentari (108)

  • SimpleHR

    05.11.2019 - 16:47

    Sad ce konzolasi napadati PC za 3, 2, 1…

    • 312AE

      @SimpleHR, 05.11.2019 - 17:02

      Nećemo, ali nije baš da nemate problema! ?

    • SimpleHR

      @312AE, 05.11.2019 - 17:35

      A ja ti imam i jedno i drugo tako da je meni samo interesantno citati komentare ?

    • SonOfZeus

      @SimpleHR, 05.11.2019 - 18:51

      Pa neki su rekli da su konzolasi bili beta testeri, a kako sad ovo??? ??? Ironicno

    • almoustevil665

      @SonOfZeus, 05.11.2019 - 21:55

      PC su beta testeri za sledeću generaciju konzola

    • Petar Marjolovic

      @almoustevil665, 06.11.2019 - 09:27

      Bolje ne progovaraj kad nemaš ništa pametno za reć. Tehnologija koja ce se koristiti za sljedeću generaciju konzola se već godinama koristi u Pc-evima. Da se razumijemo, ne kažem da je PC bolji od konzole ili obrnuto.

    • movie

      @almoustevil665, 07.11.2019 - 22:37

      Beta testeri su i za ovu generaciju konzola. Sve zakrpe za fifu dolaze par dana ranije na PC i ako je sve u redu puštaju zakrpu onda i na konzole.

    • MightyAloy

      @SonOfZeus, 05.11.2019 - 21:59

      Prvo one preporuke od Nvidie s upscalingom i medium postavkama na RTX-icama, a sad ovo. Karma is a bitch. ??

    • moordrak

      @SimpleHR, 06.11.2019 - 09:19

      Konzolaši su tolerantna ekipa. Ali da vas nećemo podjebavati, hoćemo. 🙂 🙂 🙂

  • The_Miks

    05.11.2019 - 16:52

    napravite iznimku u antivirusu, ne pomaze svima ali meni je.

  • op_maniak

    05.11.2019 - 17:16

    Bice day one patch.Kao i kod gta v kad je dosao na pc.
    ali i nvidia i amd su spremili nove drivere sa ovim releaseom tako da neka ljudi pokusaju ja nemam nikakvih problema osim tu i tamo frame dropova gdje nema smisla da budu…

  • Serpico

    05.11.2019 - 17:27

    Nek krpe i peglaju, ima vremena do decembra.

  • trulex

    05.11.2019 - 17:28

    Hcl ponelad djeluje kao žuta štampa, stavi naslov da nešto nije u redu i eto klikova i komentara. A igra ima grafiku koja je neviđena na pc-u, o tome ni riječi

    • Agent

      @trulex, 05.11.2019 - 17:43

      O tome je bilo riječ već 100 puta,sad je ovo problem,jer nebitna grafika ako igru ne možeš igrat zbog njihovih problema (isto kao i cod koji ima problema sa rušenjem)

    • Petar Marjolovic

      @trulex, 05.11.2019 - 19:35

      Hahaha, pa nije problem nabiti grafiku, koliko je vremena prošlo od 1. RDR mogli su filmsku grafiku napravit. Treba optimizirat igru a vidimo da to nisu napravili jer ne može u 4k 60 fps na najjačim detaljima sa RTX 2080 grafičkom.

    • moordrak

      @Petar Marjolovic, 06.11.2019 - 09:38

      Ne loše definitivno, sada da li je neviđeno, a štajaznam. Metro: Egzodus nije loš. DMC 5 isto, Rage 2 je prekrasan. Premda svi pljuju po Anthemu, Antehm ima jednu od najljepših grafika ove godine.

    • vragec25cro

      @moordrak, 06.11.2019 - 12:28

      Jesu vidio gears 5?

    • moordrak

      @vragec25cro, 07.11.2019 - 08:51

      Samo u najavama. Nisam ih nabavljao. Vidiš, nisam ih se ni sjetio. Gearsi su uvijek imali odličnu grafiku.

  • delight353

    05.11.2019 - 17:36

    Takoder imao problem. Sa klikom na “PLAY” u Rockstar Games Launcheru nakon par sekundi bi dobio error: “Rockstar games launcher has exited unexpectedly…”. Igra se uopce ne bi nito pokrenula. Odmah crash. Konfa mi je: Ryzen 7 3700x, 2060 super, Aorus elite x570 maticna, 16 gb 3200mhz ram. Gasenje antivirusa i pustanje rdr2.exe, ili launchera kroz firewall nije pomoglo. Pomoglo je nesto sto sam nikada ne bih dokucio da nema dobrih ljudi na redditu :): uodate BIOSa na zadnju verziju. Osim grafickih drivera, predlazem znaci update BIOSa (nisam siguran pomaze li to kod Intela i njihovih ploca) i update drivera za chipset.

    • Agent

      @delight353, 05.11.2019 - 17:44

      Isti problem imaju neki kod njihovog launchera ima i za gta 5

  • Kr2t0s

    05.11.2019 - 17:39

    Master rasa na aparatima!

    • The_Miks

      @Kr2t0s, 05.11.2019 - 17:54

      strasni su ti problemi istina, ali se mogu popravit….s druge strane kod konzola su problemi stalni.

    • Cheesemassacre

      @The_Miks, 05.11.2019 - 18:26

      Pa baš i nisu stalni problemi al ok

    • The_Miks

      @Cheesemassacre, 05.11.2019 - 19:08

      30fpsa, lose kontrole, nema fov slidera, nema modova…itd. I to ne samo u rdr2 nego u skoro svakoj igri

    • ilfenomeno11

      @The_Miks, 07.11.2019 - 14:47

      lol o čemu ti? ja otkad sam bacio pc u ćesme i kupio PS4 tek nemam ama baš nikakvih problema. samo na Witcheru 3 imao crash i to samo prilikom modificiranja oružja i opreme bio je neki bug za PS pro, od ostalog u 3 godine se sjećam da mi se još samo možda 2x neka igra crashala

    • The_Miks

      @ilfenomeno11, 07.11.2019 - 15:32

      30fpsa i manajk opcija su Stalni problemi. O kontrolama da ne pricamo. Imam i ja ps4 ali je komp u svakom smislu bolji.

    • vragec25cro

      @ilfenomeno11, 07.11.2019 - 17:20

      U 4 mjeseca prije nego dao ps4 rođaku 3 puta se rušila igra jedna te ista.

    • Masterchief

      @ilfenomeno11, 09.11.2019 - 12:31

      Ja imam PS4 i ne, ne mogu reći da je i u čemu bolji od PC-a. Više puta su mi se igre na PS4 crash-ale nego na računalu, a još k tome ima puno stvari boljih na računalu. Također, volim kako moj PS4 zvuči kao F-15 Eagle tijekom polijetanja.

    • Lovac

      @Kr2t0s, 05.11.2019 - 18:36

      Zato sam prodao PS4 verziju doslovno nakon 2 dana; jer je sve bilo podmazano i uopće nije bilo frame dropova čim bi bilo neko napucavanje. Na stranu to, neozbiljno od Rockstara da ljude praktički “sili” sebi i onda imaju ovakav start.

    • mamojebac

      @Kr2t0s, 05.11.2019 - 19:08

      Igram rdr2 sve na ultra, lijepi pozdrav ❤️

    • MightyAloy

      @mamojebac, 05.11.2019 - 21:56

      Jel to ultra 1080p 30 fps na RTX-ici? ?

    • funky0308

      @MightyAloy, 06.11.2019 - 11:22

      Evo snimim ja danas video sa i7 i 1070GTX, manje vise sve na ultra, 1440p i stabilnih 60fpsa. Damo par stvari drzim na high, ostalo je do kraja pojacano. Radi sve odlicno, u 1080p je lijepa igra ali slicno kao i na PS4 PRO ali u 1440p i 60fpsa je to ipak jedan drugi svijet. Ne kuzim cemu ovakvi komentari?! Igrali smo RDR2 na PS4, sada kada mozemo igramo ga i na PCu i svi sretni. Valjda taj balkanski mentalitet smeta i volimo kada drugi zatetura pa mu jos i nogu podmetnemo da brze padne. Ne razumijem tu potrebu ali OK, ako nekoga veseli neka ga..

    • MightyAloy

      @funky0308, 07.11.2019 - 12:12

      Čisto malo podjebavanja na račun glumljenja superiornosti pojedinih ljudi, čitaj pojedinaca koji se identificiraju s pojmom PC master rasa. Nemam problem s PC-jem iako preferiram konzole, kao ni s RDR2 na PC-ju. Imam problem s bahatim kompleksašima kojih na Balkanu ne manjka. To je taj balkanski mentalitet koji ću popljuvati svakom prilikom, a ljudi na Balkanu i generalno zaslužuju da ih se pljuje jer su većinom dokazani debili što se vrlo lijepo reflektira i iz država koje su uglavnom ruglo.

    • funky0308

      @MightyAloy, 07.11.2019 - 17:21

      Treba malo, da..pa tko se upeca sam si je kriv. 🙂

    • Taypan

      @funky0308, 08.11.2019 - 01:06

      Znaci, sa 1070kom na 2k ide kako treba, na ULTRA. Tu i tamo na HIGH neka stavka, ne zanima me ali u globalu na 1080p i ULTRA leti? Cudni smo mi Balkanci. Cim nemamo odmah se raskukamo. Ne shvataju da je jedno zahtjevna a sasvim nesto drugo neoptimizovana igra. Red Dead koliko vidim je samso zahtjevan ne neoptimizovan. Brat ima 960ku stariju od Grcke i kaze smece neoptimizovano haha. Kupi tebra zvjer pa igraj,a ja. Kad je igra neoptimizovana nece raditi ni na cemu…

    • funky0308

      @Taypan, 08.11.2019 - 10:26

      Ide, da..ne ide sve na max postavke, naravno. Bilo bi suludo ocekivati da ide ali u 1080p neces imati nikakvih problema, barem sto se optimizacije tice. Ma da, ljudi od PCa starih 6, 7 godina ocekuju cuda. Neke stvari ce RS jos malo popraviti – sigurno ali da moze bas cudo napraviti, sumnjam. Ovakvu igru vrtiti sa 960kom u full detaljima i FHDu..hehe, tesko 🙂

    • mamojebac

      @Kr2t0s, 05.11.2019 - 19:27

      Kr2tos, zar ti nisi pisao da rdr2 nikad nece doci za master rasu?
      Mislim da si ti na aparatima ??

    • vragec25cro

      @Kr2t0s, 06.11.2019 - 06:06

      Xbox i nintendo vlasnici nemju vremena za prepucavanje jer uživaju u igranju.(imam pc koji vrti gears 5 i forzu horizon 4,xbox one i ps 4 kojega kupio prije 12 mjeseci od toga 9mjeseci kod bratića).Meni to prepucavanje već postalo dosadno inače i ja znao,ali vidio da nema smisla gubiti vrijeme na faboyeve koji samo jednu platformu dižu u nebesa.(meni oni spadaju u isti koš s vlasnicima iphonea i golfa)

    • GTA222

      @vragec25cro, 06.11.2019 - 09:24

      Kakav je sad problem ako netko ima iPhone, evo ja ga imam ali samo zato što ga dobijem besplatno jer zašto bi kupovao neki Android ili bilo koji telefon ako dobijem OK uređaj svake 2 godine. Al baš me zanima šta ti je Golf skrivio u životu 😀

    • vragec25cro

      @GTA222, 06.11.2019 - 12:10

      Nemam ja ništa protiv navedenoga,nego 90% ljudi koje znam da imaju jedno drugo ili treće dižu u nebesa.Kad meni frend krene hvaliti golfa koda je lamborđini,mercedes ferari i tenk u jednome.(ja vozim fiat,pošto terenutno nemam para za audi quatro a4 2015 full oprema).Kod iphonea isto dota ljudi tako slično hvali(nemam ja ništa protiv,imao prvoga,a sad uzimam besplatno kao i ti pa šta daju).Zbog takvih razloga stavljam sve tri u isti koš.Makar znam jednoga koji ima svo troje i njega ne mogu da slušam kolko sve to hvali a pljuje po ostalom.Mislim svatko ima svoj neki ukus kolko bio dobar ili loš bitno da tome dobro.

    • MightyAloy

      @vragec25cro, 07.11.2019 - 12:33

      Xbox i Nintendo vlasnici su u odnosu na PS i PC brojem jako zanemarivi, otud i presjek komentatora ovdje. Ja osobno komentiram ako mi baš dođe i to samo zato jer se u datom trenutku nalazim negdje gdje imam slobodnog vremena a ne mogu igrati, a neda mi se čitati depresiju od hrvatskih portala. Također volim kontrirati pametnjakovićima, pogotovo ako su bezobrazni, kao što je dotični Veblar, a kad već spominješ fanbojeve koji u nebesa uzdižu samo jednu platformu, eto ti njega za primjer.

    • vragec25cro

      @MightyAloy, 07.11.2019 - 13:59

      Ovdje su malobrojni.Tako i ja,a pogotovo još kako imam druga¢iji ukus od velike ve¢ine ovdje.

    • sallaD

      @Kr2t0s, 06.11.2019 - 10:10

      Ja ću nakratko posjetit PC igrače za one koji budu igrali RDR Online da igra koristi P2P konekciju i da je anticheat kao u gta v uopće ne postoji pa očekujte niz punih hakera ili dobivanje banova bez razloga samo zato što je u vašoj igri bio haker ili vam uvalio neku stvar. I nema potrebe da te probleme prijavljujete Rockstar Supportu, jer ih boli briga i u najgorem slučaju će vas izvrijeđat.

    • Masterchief

      @sallaD, 06.11.2019 - 11:33

      Jesi li vidio GTA Online na PS3 i Xbox 360? Mislim da je tamo taj problem znatno gori?

    • funky0308

      @Kr2t0s, 06.11.2019 - 11:29

      A dobro, makar ce Planet Zoo moci igrati dok se mi patimo s RDR2 😛 🙂 …btw , komentar skroz na mjestu. Daleko su vece mogucnosti na PCu, osobito kod igara koje dozvoljavaju modifikacije. Jedan NMS je zivio na taj nacin dok ga HG nije odradio do kraja ali te stvari, ako nikada nisi igrao na PCu jednostavno ne znas cijeniti. Sto ce RDR2 biti nakon sto krenu izlaziti modovi ljudi koji ne igraju na PCu ne mogu shvatiti. Doslovno dobijes igre u igri, ne samo lijepsu grafu i tu se, uz vise rezolucije i puno bolji FPS, vidi ta razlika. Kako i sam kazes, ako mozes dati 4000-5000kn za grafu mozes i za konzolu pa su pomalo smijesna ta ruganja ali dobro. Trebamo biti zajednica, da nas gejming spaja, ne razdvaja ali toga ocito nikada nece biti. Ja sam RDR2 kupio i za PS4 i za PC. Na PS4 mi nije sjeo, niti je radio kako treba. Dijelovi gdje je vise detalja (veci gradovi) bili su muka i patnja za igranje jer je FPS znao padati i na 15ak. Odustao sam i sada je planiram odigrati na PCu gdje stvarno dobro radi, a poznavajuci RockStar, raditi ce svakim danom sve bolje i bolje. Online radi bez problema, barem kod vecine, jbga, uvijek ima ljudi koji imaju problema ali kako sam se sinoc uvjerio kod lege, problem je cesto na strani korisnika, odnosno, da se preciznije izrazim ,- moze se rijesiti od strane korisnika i sve pet, sve radi kako treba.

    • MightyAloy

      @Kr2t0s, 07.11.2019 - 12:26

      PC master rasa je osmišljena od strane kompleksaša koji se vole kurčiti svojim high-end konfiguracijama na račun onih koje boli neka stvar za ganjanjem fps-a, ultra grafike i veće rezolucije. Također iz ljubomore jer su konzole zatvoreni ekosustavi koji su u određenim segmentima (cijena, plug n play, pojedini žanrovi igara, ekskluzive, kauč multiplayer) oduvijek bile superiorne igranju na računalu. To je nešto što kompleksaši opsjednuti najnovijim procesorima i grafama naprosto nemogu podnijeti. Otud bijes i ogorčenost koja se onda iskazuje ruganjem i prezirom. Nešto kao kod tebe. Još jedan dokaz je tvoje dijeljenje gamera na “vas” i “nas”. Pravi gameri to ne rade već shvaćaju prednosti i nedostatke obije platforme te odabiru ono što im odgovara po osobnim preferencijama. Ovdje postojimo samo “mi”.

    • vragec25cro

      @MightyAloy, 07.11.2019 - 14:11

      Samo da te ispravim,ja naprimjer pc igram s đojstikom i 5 metara dugim kablom tako da igram leže¢i na kau¢u kao i ps 4 i xbox one.Tako da ne zna¢i da to bonus konzolama 🙂 Ostalo potpisujem,osim plug and play jer 3h trebalo da instaliram i počnem igrati rdr 2 na ps4 🙂

    • funky0308

      @vragec25cro, 07.11.2019 - 19:31

      Ma da..pa koliko dugo i bezicni kontroleri rade na PCima? I to sluzbeno podrzani.. spojis HDMI kablom ili wifi na TV i osim sto bolje rade neke igre nema razlike. Nitko nenosporava da je konzola genijalna stvar, je, ja to prvi kazem, stavis je pod ruku u Osijeku i ukljucis u prvi TV u Kastel Sucurcu ali ako pare nisu problem i hoces nesto vise od samo igranja postoje i druga rjesenja

    • vragec25cro

      @funky0308, 07.11.2019 - 20:14

      xbox one kontroler radi,ps4 nisaam isprobavao.Baš to,nije loša stvar konzola(tko može najbolje oboje i pc i neka konzola),jbg kad je takva situacija na balkanu pa ne mogu svi imati sve šta žele,ali to ne znači da neka druga strana u pravu ili u krivu kad hvali svoje.Nego treba biti otvorenoga uma i sve isprobati 🙂

    • funky0308

      @MightyAloy, 07.11.2019 - 17:30

      E sada vise nisi u pravu..bas pratim razgovor i jedini koji podjebava si trenutno ti. To sto ti ne vidis razliku izmedju 60 i 20FPSa ne znaci da tsko nitko ne treba igrati i da je netko tko trazi savrsenstvo kompleksas. Prijatelju, kompleksi ivdje izviru s tvoje strane. Nemoj se ljutiti ali uopce ti komentari nisu na mjestu. Daj shvati da postoje ljudi koji ce i zadnju kunu dati za novi proc ili grafu i da nije toliko stvar ni u FPSu ili max detaljima nego u cinjenici da neki od nas godinama zive uz PCe i obozavaju sve vezano uz njih i komponente. Meni je jasno da to nije svima lako shvatljivo i da je ponekad i nemoguce shvatiti sto nekoga tjera da da 1000€ za grafu ali nemoj odmah etiketirati redom. Prihvati razlicitost. Konzole nisu superiornije nikada bile niti ce ikada biti, jednostavnije i lakse za shvatiti, pristupacnije i jeftinije – to svakako da ali superiornije ne. To nije tesko za shvatiti ili razumjeti. Moras shvatiti da nekome 100kn znaci sve, dok ce drugi 100kn ostaviti ujutro na kavi. Da li je ovo kompleksas koji ih je ostavio na kavi? Tebi ocito je. Sto onda reci kada netko da 150-200k € za auto dok drugi nema 50k € za neki stancic? I da li je taj stancic suoerioran nad vilom s 15 spavacih soba i dva bazena samo zato sto je lako dostupan i sto se i u njemu moze prespavati? Kompleksasa ima, kao i debila i glupih ljudi i uvijek ce ih biti ali smijesno mi je da drugima spocitavas da su kompleksasi, dok u istom postu poprilicno agresivno pricas o necemu sto neka veze sa zdravim razumom.

    • Taypan

      @MightyAloy, 08.11.2019 - 01:13

      Hahaha Ajnstajn na aparatima. IQ 899

    • SonOfZeus

      @Kr2t0s, 07.11.2019 - 16:56

      Klinac koji ne najglasniji oko prodavanja ”beta testeri” spike i proglašavanja svih koji se igraju na konzolama seljacima/seljackom bunom zna brojati do 7. Ugodno sam iznenađen, možda ti tata kupi bolju grafičku za 18 rođendan.

    • Taypan

      @Kr2t0s, 08.11.2019 - 01:02

      Zasto bi bila? Igra ne radi kako treba ni na PS4! Usao sam u naselje Valentine koje ne broji vise od 10 kuca i 30 dusa i nism izvukao ni 20 FPS! I to nije jedini dio na mapi gdje igra radi zalosno 🙂 Prema tome, ne pricaj sto ne znas. Imam i PC i PS4, govorim iz iskustva. Kupis jaku graficku i igras Red Dead kako hoces, na PS4 ce ti uvijek raditi kako radi xD

    • Taypan

      @Kr2t0s, 08.11.2019 - 01:11

      PC platforma je od PS4 bolja u samo dvije stvari! Prva, posao neke vrste kao dodatno u odnosu na konzolu i FPS zanr. FPS zanr je za PC, tu je stvoren, na konzoli je mucenje igrati isti. Sve ostalo, ulozeno dobijeno bih rekao da je na strani play stationa. Prijatelju, dzaba tebi 60FPS na Battlefieldu ili Resident EVilu kada cu prije uzeti 25 na God of Waru. PS4 ima genijalne igre PC ima copy paste igre, i tacka. PC kao platforma naravno da ima svoje prednosti ali se srozala maksimalno poslednjih godina. Odigrao sam sve eksluzive za PS4 i shvatio sam da je PC truba haha. I da, i ja imam obadvoje xd

    • vragec25cro

      @Taypan, 08.11.2019 - 06:17

      Simulatori,strategije i mmorpg si zaboravio,a to su cijeli žanrovi igara kojih skoro pa nema na konzola(počeli tek zadnjih par godina dolaziti lagano).

    • ilfenomeno11

      @Taypan, 11.11.2019 - 11:10

      ma nije ni to, igrao ih dosta i na PC prije davno dok sam ga igrao i sad na PS4, FPS je prejebeno igrati na gamepadu meni puno bolje nego tipk+miš

  • Stefek

    05.11.2019 - 18:22

    HAHAHAHAHA

  • Oblakoder

    05.11.2019 - 18:25

    Sve je to lepo sto su konzole jeftine ali nista bez 60fps, a sta tek reci za recimo 144hz 🙂

    • Darac83

      @Oblakoder, 05.11.2019 - 18:29

      Tebe najviše volim. Ti si jedini koji ujedini master rasu i konzolaše. Kad krenu ujedinjeno “Daj ti šuti i igraj Splatoon!” i slično… ?

    • Oblakoder

      @Darac83, 05.11.2019 - 18:48

      Sta da ti kazem ja volim sve, jbg alav sam na gaming, a na PC sam odrastao i njega se ne odricem. Sto se tice Splatuna ja cu da ga igram bez da mi kolege ljubomorci kazu 🙂

    • Darac83

      @Oblakoder, 05.11.2019 - 22:01

      Tako i treba!

    • SonOfZeus

      @Oblakoder, 05.11.2019 - 19:02

      Na koliko ono si igrao Zeldu, na 60 ili 144hz?

    • Oblakoder

      @SonOfZeus, 05.11.2019 - 19:28

      Na kompu u jedva 60, a na Switchu u nestabilnih 30 🙂

  • Adel

    05.11.2019 - 18:27

    stariji driveri daju bolju preformancu ovi novi katastrofa

    • Adel

      @Adel, 06.11.2019 - 20:06

      stariji fps daje vise fpsa 441.08 daje najvise

  • zagorski-rambo

    05.11.2019 - 18:59

    ko ima ovu poruku the rockstar games launcher exited unexpectedly rjesenje je update biosa na najnoviju verziju provjereno tako sam ja rijesio problem na amd ryzen 5 3600 amd radeon rx 580

    • tree_boa22

      @zagorski-rambo, 08.11.2019 - 09:19

      kako ti se vrti na toj konfi?

  • Pararera

    05.11.2019 - 20:02

    I sad će reći da neće izbaciti Rdr3 na PC jel im Dvojka nije dobro prošla ?

    • op_maniak

      @Pararera, 05.11.2019 - 21:09

      zna rockstar dje su pare a one su u pc gejmingu…

    • MightyAloy

      @op_maniak, 05.11.2019 - 21:52

      Jesu jesu, možda za Steam i Nvidiu, izdavači se u odnosu na konzole i nisu nešto nabubali para. ?

    • BoneDigger

      @MightyAloy, 06.11.2019 - 15:56

      Rockstar ima svoj launcher i sami su svoj izdavac, o cemu pricas? Pogledaj gta5 i zaradu na pc-u.

    • MightyAloy

      @BoneDigger, 07.11.2019 - 12:44

      Ne pričam o Rockstaru već generalno o PC gamingu. Tko to okreće basnosovne cifre u PC gamingu osim navedenih? Intel? Koliko zarađuju na procesorima namijenjenim gamingu u odnosu na obične korisnike i druge segmente poslovanja? To vrijedi i za mnoge druge firme koje operiraju na navedenom tržištu. I ovdje se ne radi samo o količini para nego i o postotku. Kad već spominješ GTA V, koliko se prodao na superiornom PC-ju u odnosu na anemične konzole? Živo me zanima koliki će omjer biti postotak prodaje RDR2 u odnosu na konzole. Poanta je u tome da neki forsiraju priču o tome da se u PC gamingu vrte puno veće pare u odnosu na konzole što naravno nije istina. Ako ćemo o tome, kralj je mobilni gaming pa mi PC-jaši i konzolaši možemo prditi koliko hoćemo.

    • funky0308

      @Pararera, 06.11.2019 - 18:03

      Ma isplatiti ce se port vise puta.. znaju oni zasto su ga portali. Svaka njima cast ali jasno nam je da se to nije radilo za nas. GTA V su prodao odlicno i prodaje se i dalje, OK, mozda ne kao Minecraft ili Simsi ali treba gledati i po kojoj oni prodaju svoje igre. I nakon pet godina kada naletis na GTA V za 20 eura kontas kako si super prosao. Igra se i dalje prodaje po full cijeni, tako da njenih 50ak ili 100 milijuna prodanih kopija nije isto kao 200 milijuna Minecrafta. Ne sumnjam da ce tako i RDR2 proci.

  • Taypan

    05.11.2019 - 20:24

    Rekoh li ja, napisah li sinoc da Rockstar ne moze svezati da 3 igre napravi za PC kako treba lol. Samo se nadam da ce ovo popraviti sto prije. Nisu dzaba oni zahtjevi onoliki da je sve kako treba. Idioti… izgleda da cu ja njega i dalje igrati na konzoli ))

    • mamojebac

      @Taypan, 06.11.2019 - 12:06

      Pa ja igram na pcu bez ikakvih problema ?

    • Taypan

      @mamojebac, 06.11.2019 - 23:01

      Seronja, da kaze kako ima 2080 :p Salim se…Koliko FPS imas na 1080p i ULTRA sve, ako igras uopste na FULL HD 🙂

    • mamojebac

      @Taypan, 06.11.2019 - 23:08

      Da ti budem iskren, nemam pojma. Cak se nisam nikada interesirao za to, sto vise ne bi niti znao kako to pogledati bez trazenja po netu, bez zajebancije ?
      Meni ti jedino bitno da to ide fluidno, za ostale drke sam neuk ?

    • Taypan

      @mamojebac, 08.11.2019 - 01:15

      Tebi je grehota dati 2080 RTX lol. Do duse i ja tako odavno radim. Kratos me odvikao od cackanja po opcijama. Shvatio sam da je genijalna igra poenta gaminga ne prckanje po opcijama

    • vragec25cro

      @Taypan, 08.11.2019 - 06:19

      Kako grehota?Uzimo za primjer utrke,prvo odem u opcije i stavim na mjernje jedinice u kilometrima,pa onda zvuk si podesim i eventualno težinu(ako ima više opcija i kombinacija)

    • mamojebac

      @Taypan, 08.11.2019 - 09:05

      Volim da mi to izgleda sve lijepo, jer sam dosta ulozi konf. S druge strane, nisam zivac, no ako kad bi mi stekalo nesto bacio bi pc vjerojatno kroz prozor haha
      Sad mi je nedavno doslo dijete, tako da sto sam ulagao sam ulagao ?
      Ja sam ti “Gamer” koji samo uziva u svome svijetu dok se igra ? ostalo mi je stvarno nebitno

    • Taypan

      @mamojebac, 09.11.2019 - 19:46

      Sa srecom, da ti je dijete zivo i zdravo 100 god! Sve najbolje :))

  • rokonja

    05.11.2019 - 22:12

    Prestar sam za ta sr…, kupit ću ps5 – nekada nije problem lova (moji živci nemaju cijenu). Kad čitam što sve treba da bi ja tu igao neku igru, a dao nove… ejjjjj

    • BoneDigger

      @rokonja, 06.11.2019 - 15:57

      Savjet: ako ne zelis trositi zivce nemoj preorderati igre kao neki nego cekaj mjesec dana da se popeglaju ovakvi proglemi i onda kupi i igraj.

    • rokonja

      @BoneDigger, 06.11.2019 - 18:18

      Prva i zadnji preorder na mom pc-iu 1000..0000%. Bolje da čekam crack i tek onda kupim, tako je bilo s GTA v.

    • funky0308

      @rokonja, 06.11.2019 - 18:10

      Pa naravno..ali tako i treba biti. Sve ovo sto treba napraviti ako ti neka igra nekada ne radi kako treba ne smije biti tlaka. Ja volim ta tweakanja i zezancije i stvarno uzivam u tome, kao i kod Lego kockica, lijepse je sastavljati nego gurati taj auto po podu kada ga sastavis. Ako ti je to sve tlaka ili ne znas nesto odraditi, svakako je bolja opcija konzola gdje se zavalis u kauc i igras za pola minute. Ja sam PC gejmer ali cemu bjezati od necega sto je logicno?! Ja sam najsretniji kada radim “proljetno ciscenje” diskova ili ubacujem novi komad hardwarea pa uz to ocistim sve diskove i ponovno podignem Windowse, ako te to ne veseli konzole su genijalna stvarcica

  • erfatih26

    05.11.2019 - 22:41

    Znači čista brutala, Full true 2K 165Hz / CAP 30 FPS (konstatnih bez oscilacija) + upscale, ultra detalji, napredni dio također ultra sve, full FOV.. Naprosto ne vjerujem! Prethodno sam igru igrao na PS4 PRO kada je igra tek izašla (nisam bio zadovoljan checkerboard renderingom, mutno i loše je izgledalo uz mnogo FPS dropova), uzeo Xbox X gdje je igra zasijala u full 2K rezoluciji ali detaljima ni blizu ULTRA postaavki PC-a i također sa FPS dropovima ispod 30 i to često u gradićima, frkama, šumi, eksplozijama, dimu itd… Za stabilnih 60FPS ide kombinacija medium/high bez upscale opcije, i naravno, opet izgleda bolje nego bilo gdje drugo, a kliže u akciji urnebesno zabavno! 🙂 Uživajte! Ako nekog zanima, PROC je I7 6700K 4.5 OC, GTX 1080 , 16GB RAM i M2 EVO SSD. Poz!

    • vragec25cro

      @erfatih26, 06.11.2019 - 06:09

      Na ps4 se i meni to dešavalo da pada kvaliteta slike i detalja kod eksplozija u gradovima,a najgore se vidjelo na grmljavini.

    • funky0308

      @erfatih26, 07.11.2019 - 10:48

      U svakom slucaju RTX2070…1080 makar i TI je ipak starija kartica i nemas uopce dileme oko toga koju kupiti. Ako mozes uzeti RTX2070 uzmi. Moci ces i 20 godina stare igre igrati s raytracingom hahaha…bez zezancije, odlicna je 2070. Planiram je i ja uzeti. Htio sam 2080 ali xx70 su se pokazale kao odlice grafe u seriji i i ja idem na nju.

    • Saren

      @erfatih26, 07.11.2019 - 15:52

      Gledajuci i citajuci nekoliko clanaka od tech portala sto stranih, sto domacih ispada da je moja 1080 Ti koju sam kupio lani, u rangu sa 2080, 2080 ima minimalnu prednost u sirovim performansama naspram 1080 Ti, a 2080 Ti ti je prakticki must za dobro optimizirane naslove bez ray tracinga ukljucenoga ako mislis se igrati u 4k rezi. Tako da ovisi o tebi. Ako hoces blagodati Ray Tracinga onda ti je bez razmisljanja da uzmes 2070 il vise od toga ukoliko budzet dozvoljava. Neki dan sam u Linksu vidio cijenu rabljene 2080 Ti za cirka 8 i pol somova kuna (nova je oko 10-11k), dok ti je primjerice rabljeni 1080 Ti krece oko 4-4.5 somova kuna. Za 2k makar meni je 1080 Ti dovoljan i ne vidim u dogledno vrijeme potrebu da kupujem 2080 Ti jer me ray tracing kao takav ni najmanje ne zanima, dok ne izadje 3080 il kako ce vec zvati serija, a onda cu vjerojatno ici na tu seriju. E sad kako rekoh, zavisi sto zelis od toga. Naravno ako budzet dozvoljava a radis masivni upgrade onda ti je cak i pametnije ici na novu seriju direkt pa si miran koliko toliko na smjeni generacije.

  • SMECHAR

    06.11.2019 - 05:38

    A prije pola godine još se pričalo bude li došla igra na PC ili ne. Samo naivcu to nije bilo jasno od samog početka. Pričekaš godinu dana a ond digneš još milijardu dolara za istu igru staru već godinu dana. Sve se to isto prošlo s GTA V i sada se samo sve ponavlja. Isto sam malo pričekao i onda igrao bez ijednog buga igru i to 3x. Tako bude i sada, konzole ne igram nii budem s izuzetkom FIFE i igara vožnje, za ostalo konzole nisu.

  • moordrak

    06.11.2019 - 09:49

    No super. I ja sam jedan od (ne)sretnika. Niš. Ajmo otkrivati toplu vodu. Nisu imali dovoljno vremena sve testirati. Ma nabijem ih. Uvijek ista sranja.

  • funky0308

    06.11.2019 - 11:18

    U BIOSu postavi primary GPU na PCIexpress i tjeraj dalje. To je kod lege upalilo, sinoc smo to rijesili, inace nikakvih problema. Kod mene se vrti bez problema ali morati ce tu jos jedan patch popeglati malo stvari, pogotovo kod Vulkan APIa. Nista to puno bolje ne izgleda nego sto mi je izgledalo na PS4 ako je u 1080p ali vidi se razlika u 1440p i pogotovo u frame rateu. Doci ce jos jedan patch i biti ce to jos i bolje. Sve u svemu, smeta mi taj GTA V stil i u RDR2 – pokupi kljuc, otkljucaj vrata, idi so sherifa. OK je da te misija navodi ali bas mi ne stima taj nacin navodjenja ko’ kretenu i to sto tocbo odredjenu stvar moram napraviti jer je to trigger da se pokrene misija, animacija ili nesto trece… ali OK, to sam znao i dok sam je na PS4 igrao. Meni RDR2 nije genijalan ali dovoljno je dobar je da sam ga kupio i na PCu i ovoga puta ga zavrsavam… ja sam ovekivao i vise problema na dan izlaska igre ali ide sve OK. Vidim da neki ljudi imaju problema, treba ili reinstalirati RS launcher ili staviti primary GPU u BIOSu na PCIe, odnosno da nije na automatskom prebacivanju ili ne daj Boze na onboard GPUu (vjerovali ili ne ima i takvih bisera koji pored 1080GTX u BIOSu zapravo imaju prebacenu grafu na onboard grafu ) 🙂 .

    • Saren

      @funky0308, 06.11.2019 - 11:47

      Budi sretan, day two i jos se crasham iz igre na desktop cim se loading screen upali. Sve sta su drugi sugerirali kod mene iz nekog razloga ne pali, a kao i ti imam dovoljno jak komp da vrtim sve na 1440p sa poprilicno pristojnom kolicinom detalja. Ali sta je tu je, cekao sam i ovoliko dugo da se ta igra pojavi na PC-u pa se mogu strpjeti jos malo da to popeglaju sa patchevima i cim sve ne.

    • Saren

      @Saren, 06.11.2019 - 12:55

      Hvala probat cu to cim prije pa da vidim radi li ili ne.Da, launcher im je isto malo ono – cudan u najmanju ruku. Ponekad se pitas zna li sta radi ili ne, a ovo za min zahtjeve primjetio sam da dosta novih igara ove godine il update-a za neke bas trazi pod system requirements da imas taj 1903 zadnji build tj. May 2019 update. Makar iz osobnog iskustva, frend mi prekjucer update napravio na 1903 i od tada iz nekog razloga mu ne radi zvuk u RB6 Siege-u xD Svugdje drugdje i u svakoj drugoj igri, filmu il videu na YT-u – sve da. Tako da ako ces radit update, mozda ti je bolji u dogledno vrijeme clean install. Neide mi u glavu da su uspjeli tako sfusariti launch, znam da ce popeglati sve to oni, ali da su mogli nauciti stvar ili dvije od GTA V dok su njega portali, mogli su bome.

    • funky0308

      @Saren, 06.11.2019 - 18:17

      Makni update, zadnji update (ili predzadnji, ne znam da li je izaslo jos nesto u nazad dva tj) je napravio probleme, igrali su se s onim njihovim gaming centrom (ne znam kako se to zove). Ne moras cak ni brosati cijeli config file, dobro se covjek sjetio. Otvori ga (najbolje s Notepad ++ ali posulziti ce i notepad (onaj vulgaris) i pronadji redove gdje se spominje API pa obrisi Vuklan i napisi DX12. Vrati i rezoliciju na 1920×1080 pa probaj pokrenuti ponovno. Ako ne ide obrisi cijeli pa probaj (mozda je tako jednostavnije ali vjerojatnije je da nece upaliti pa probaj prvo rucno promijeniti postavke u cfg fileu,- samo prvo vidi da nije read only 😛 )

    • Saren

      @funky0308, 06.11.2019 - 21:51

      Hvala pokusao sam za sad nije uspjelo nazalost. Probao sam obje varijante no nazalost ista stvar jos uvijek….

    • funky0308

      @Saren, 07.11.2019 - 10:48

      E jbga..ma i sami Windowsi, odnosno MS je zakomplicirao stvari s jednim od najgorih updatea od kada je izasao Win10

  • MoGaming

    06.11.2019 - 19:56

    Zato kad izadje Red Dead Redemption 2 PirateBay Special Edition ima da leti ko zmaj 🙂

    • GTA222

      @MoGaming, 06.11.2019 - 20:26

      Taj se i čeka dok ne izađe na Steamu, kad izađe na Steamu kupuje se 🙂

  • ilfenomeno11

    07.11.2019 - 14:32

    lol 100 stvari da pokrenete igru umjesto da se igrate na PS4 i telki. bio sam i ja takav davno i prekipila mi ta sra9a sa igrama na pc, jadno da jadnije ne može. uostalom sve najbolje igre uvijek izlaze prvo za PS, pa mi fkt nije jasno kako vam se da trošit uopće novce na pc i još trošit vrijeme na pi9darije oko igara, čisto prodavanje magle stalno novi cpu, novi socket, nova grafička za neznam koje pare da bi igro nešto novo lol, pa novo ovo, novo ono, pa jel update, jel ovo jel ono jesu driveri lol pola dana da pokrenete igru iskreno divim vam se

  • ilfenomeno11

    07.11.2019 - 15:37

    sve znam igrao sam i ja na PC prije 5g, isto kupovao novi socket, novi cpu, ram, ploče, grafe, pa slagao konfu ispočetka i pola dana instaliravao, al uvidio da je to besmisleno vrćenje u krug i problemi što se tiče igranja, otkad sam prebacio gejmanje na PS4 preporodio se. u 3g koliko ga imam nikad nikakvih problema+riješio se miša i tipkovnice koji nisu ni blizu gejmanja na PS-ovom gamepadu, na 75 igara koje sam igrao sam potrošio neku siću+dosta njih besplatno na PS+, kupim/odigram/prodam/potrošim te iste novce za novu igru, dok sam na PC na steamu znao kupiti digitalnu i to bi bilo to+nisam niti blizu uživao u igrama kao na PS. sad kad vidim cijene nekih grafičkih pa to je fkt sramotno bezobrazno preseravanje, da sam milijunaš nebi im platio toliko za grafičku kao da je neznam što ta grafička, zbog svega toga sam pc i bacio u ćesme što se gaminga tiče, a susreo sam još dosta ljudi kad sam razmjenjivao PS igre koji su iz istog razloga prešli sa PC na PS i također rekli igranje na PC ni blizu igranju na PS

    • GTA222

      @ilfenomeno11, 07.11.2019 - 21:35

      Samo me zanima kako su te igre na PS+ besplatne ako moraš platit za isti, a ovo za update i takve gluposti ne baljezgaj jer igra ako dobije update i na konzoli ti moraš čekati, ako želiš igrat online a karikiram konzola ti nije na zadnjem firmware moraš čekat da se skine firmware. Isto tako ako igrica ima neki problem nema ti druge nego da čekaš patch, na PC u 90% slučajeva dosta rješenja se moze pronaći na internetu. Ali opet tko sam ja da tebi govorim bilo šta jer po tvojim komentarima se da zaključiti da si ti najpametniji ovdje a da smo mi svi koji koristimo PC glupi ili ne znam ti ni ja šta.

    • ilfenomeno11

      @GTA222, 11.11.2019 - 12:33

      Pa dobro platiš 320kn godišnje PS+ pretplatu kad je na akciji i dobiš 24 igre za odigrati, a od toga ih valja najmanje 15 neke su čak i exkluzive davali, a svaka ta igra koju daju košta najmanje 150kn, a bilo je stvarno odličnih igara. kad izađe novi firmware ti se skine i instalira za 5 min. evo ne lažem majkemi 3 godine imam PS4 Pro i nikada nisam čekao niti jedan patch za neku igru sve što sam upalio od njih 75 igara radilo iz prve bez problema, dobro vjerojatno je bilo možda igara sa određenim problemima al ja nisam naišao na niti jednu pogotovo ne exkluzive, a i ako je bilo problema patch su puštali jako brzo od izlaska igre. ne kažem da sam najpametniji i vi koji koristite pc dumb, samo kažem da su fore za gejmanje na pc i sa hardverom prodavanje magle u odnosu na PS4 znam jer sam ga koristio i palio se na sve to, znao sam pola dana bit napaljen kako ću si uzet novu mbo, vga i složit si sve ljepo ispočetka. pc je po meni samo za ozbiljan rad (programiranje itd.) za igranje prednost i popularnost ima PS4 bar po mojem

    • Taypan

      @ilfenomeno11, 08.11.2019 - 01:21

      Zavaliti se zimi u krevet, u deku se zamotati, hladna koka kola pored, noge u zrak i 40′ TV ispred i igrati Uncharteda xD. I kazu PC haha… Iskrivio sam kicmu sa kompom i gnjezdeci se u stolici. Uzivanje uz PS4 je level iznad igranja na kompu. Ko nije probao ne moze ni znati. Ubacis CD uzivas,ne znas sta je bag. Na kompu se moras psihicki spremiti da pokrenes igru kako treba hahaha

    • Pero Zdero

      @Taypan, 08.11.2019 - 04:07

      Ja ne pamtim kad sam na pc-u nešto igrao sjedeći. Čak i ESO koji je mmo sam na gamepad igrao. Pc je spojen na tv, x360 gamepad odlično radi…
      To što nemam koju ps ekskluzivu me ni najmanje ne smeta jer ni ove igre koje imam ne stižem od obaveza sve odigrati.

    • Saren

      @Taypan, 08.11.2019 - 04:39

      “Na kompu se moras psihicki spremiti da pokrenes igru kako treba hahaha” sad pricas gluposti vec, nisam se htio upustati u ovu raspravu ali lupas li ga lupas. 90% igara na PC-u stima i radi kako treba, ako ne to je do developera ne do platforme. Kako vidim da hvalis svoju svetu konzolu ajde reci vi nikad niste imali problema ? Nebih rekao, mozemo se sloziti da je konzola bolja udobnosti radi i nekih ekskluziva da. “Uzivanje uz PS4 je level iznad igranja na kompu.” U kome smislu ? Brate ako dajes lovu za PC kao sto sam ja lani, onda se i kupi pripadajuci custom made stol sa proper gaming stolcem i pravom periferijom, a ne neka kineska jeftinjara. Ako cemo tako meni je iskreno udobnije tako i nebih to mjenjao ni za nista. Da, neznate za bug, osim ako vam ne iskace firmware ili bug ponovo od proizvodjaca igre, pa cekate patch kao i mi, doduse mi opet imamo net, pa uz malo natezanja igra – gle cuda proradi i nekima od nas to je pomalo i gust. Prema tome sve sto si naveo za PC je cisto lupetanje sa tvoje strane da se ne izrazim drukcije. Slozit cu se da je konzola komfornija, u vecini slucajeva plug n play i da dosta toga radi kako treba. Ono u cemu ti itekako seres jest vjerojatno zato jer se igras na PC-u (posto si rekao da imas oboje) iz 2005-te. Prema tome, nadogradi si komp na danasnji standard, pa mi onda pricaj koliko je PC los i koliko mi imamo losih igara ovdje. Ali opet sta ja znam, mi “pc-ijasi samo brojimo fps-ove i brijemo na 200hz refresh rate na monitorima”…

  • Taypan

    09.11.2019 - 19:49

    Vecina je sala, vecina istina, sa moje strane 🙂 Odigrao sam veliki broj eksluziva na PS4 i nikada nisam imao ni jedan jedini problem. Ubacim CD igram, uzivam. 2005 sam kupio prvi racunar i danas ne znam ni koji mi je po redu. Igram ja lafe sve zivo na ULTRA detaljima, imam super komp i nagom i vizuelno a i PS4 tako da ne moram nista nadogradjivati 😉

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?