Soulcalibur 6 neće naglasak staviti na kompetitivnost, a ni na sise
Producent Soul Calibura 6 otkrio je da u Bandai Namcu prvenstveno žele da igra bude zabavna svima te da se neće fokusirati na kompetitivni aspekt.
Soulcalibur 6 trebao bi krenuti drugim smjerom od onoga za kojega su se opredijelili ostali borilački serijali poput Mortal Kombata ili Street Fightera koji su naglasak stavili na kompetitivni aspekt. Umjesto da bude fokusiran na manjinu igrača koji igre igraju da bi u njima bili najbolji, Soulcalibur 6 bi, po riječima producenta Motohira Okuha, raznolikošću sadržaja trebao zainteresirati svakog igrača.
“Naš prioritet prilikom izrade igre je da stvorimo nešto što je u prvom planu zabavno svim igračima. Želimo stvoriti dobru igru. Ako se onda igrači jave i kažu: ‘hej, pa ovo bi mogla biti dobra kompetitivna igra’, tada bismo mogli razmisliti i o tome kako njima pružiti adekvatnu podršku.” – izjavio je Okuha.
Kompetitivni dio prisutan u prethodnom nastavku nije zaživio među igračima nakon izlaska Soulcalibura V. Veliki broj njih smatrao je kako Soulcalibur serijal nikad nije bio igran radi natjecateljskog aspekta, već radi bogatstva sadržaja i zabave koju nudi. Umjesto da odmahnu rukom, u Bandai Namcu su tu kritiku očito uvažili pa bi nadolazeći Soulcalibur i dalje trebao biti zabavan svakom igraču.
GAMEmaher
11.07.2018 - 18:57Nema do sisa neg ona dead or alive 5 pogotovo Helena… brate što su dobre.
l)oolvl
12.07.2018 - 01:12znači vjerojatno nam stiže bogatijeg singleplayer sadržaja, super