Starfield neće imati neprekidno letenje s planeta u svemir, “to je nebitno” kažu iz Bethesde
Gameplay na planetima i gameplay u svemiru bit će dvije odvojene stvari u Starfieldu, potvrdio je redatelj igre Todd Howard.
Vidite li onaj planet? Možete sletjeti tamo. Ali prije slijetanja čeka vas pauza s učitavanjem. Redatelj Starfielda, Todd Howard, potvrdio je za IGN kako u igri neće biti neprekidnog prijelaza s planeta u orbitu i obratno. Umjesto toga, gameplay na planetu i u svemiru bit će dvije odvojene stvari. Što ujedno znači da svojim brodom nećete moći letjeti iznad planeta kako biste izvidjeli njegov teritorij.
“U ranoj fazi razvoja igre odlučili smo da je teren jedna stvarnost, a svemir druga.” – poručio je Howard, objasnivši kako im prijelazi između tih dvaju stvarnosti nisu bitni.
“Ako pokušaš stvoriti taj prijelaz između to dvoje, samo trošiš vrijeme na nešto što igraču jednostavno nije važno. Stoga idemo napraviti da igraču bude zabavno na planetu i u svemiru, da te stvarnosti izgledaju dobro i budu dobre za igranje.” – objasnio je Howard.
Izostanak neprekidnog slijetanja ili lansiranja s planeta nešto je što trenutno postoji u No Man’s Skyju, igri daleko manjeg budžeta s kojom se Starfield najviše uspoređuje.
Iz Bethesde su također potvrdili da će “1000 planeta” dobrim dijelom biti rađeno pomoću proceduralne generacije. No, naglašavaju isto tako da će Starfield imati najviše “ručno kreiranog” sadržaja od svih Bethesdinih igara do sada.
Potvrđeno je kako će igra imati četiri glavna grada, za pretpostaviti je da su vezani uz različite grupe kojima ćemo se moći pridružiti. U nedavnom prikazu vidjeli smo New Atlantis, a to će ujedno biti i najveći grad kojega su u Bethesdi do sada kreirali za svoje igre.
Starfield bi trajanjem trebao biti nešto duži od Elder Scrollsa i Fallouta. Howard kaže da je glavni quest otprilike 20% duži te da će potrajati između 30 i 40 sati ako se igrač ne zamara sa sporednim sadržajima.
Ranzo
15.06.2022 - 10:04Nekoć su granice ‘gaminga’ pomicali unaprijed, a sad ih vraćaju unazad.
SPGamerAzrael
@Ranzo, 15.06.2022 - 17:05Sta kazu nije vazno igracima hahah 🙊🙉🙈
Ki-ya Karate Monster
15.06.2022 - 10:05Baš bi mi bilo gušt odletiti u svemir, umjesto animacije koju ću vidjeti više od 1000 puta.
Iron666
15.06.2022 - 10:08Pa dobro, i slažem se. S tim da je Creation Engine takav kakav je (ne znam koliko su si olakšali posao sa 2-om i popravili neke limitacije prvoga) i s tim da je to zaista zamoran posao za programere, ni ne čudim se da su išli na taj pristup. Više me brine ovo “proceduralno generirani” planeti, jer ne znam, ako će od njih 1000, njih 30 bit zaista zanimljivo za igrati, a ostatak copy/paste jedan drugoga i totalno irelevantni za prelazak i prolazak igre, onda bolje da ih i nema XD Mislim, znam da ima ljudi koji će posjetiti sve i jedan planet, ali ono, tanka je granica između ludosti i gluposti 😛 A nisam siguran kome se da ići i posjećivati mjesto na kojem nit imaš questova, nit ičega pametnijeg i konkretnog za radit osim za vjerovatno hodat okolo i skupljat materijal koji možeš skupit i na nekom drugom planetu koji ima više živosti. Živi bili pa vidjeli
Goblin
@Iron666, 15.06.2022 - 10:18Vjerojatno ovi kojima je zanimljivo igrat No man sky.
Snake666Doctor
15.06.2022 - 10:32Ovo mi smrdi na moguci flop… Prazni, jednolicni svjetovi umjesto da su napravili 10tak ogromnih i poradili na detaljima i dubini price, ne, evo vam 1000 copy paste planeta za grindanje i to jos solo play…. Barem local coop da ima, mozda bi nesto i bilo od igrice. Kada igras sa prijateljem ili vise njih onda je igrica sekundarna, zabava je 1. Eventualno ce modding spasiti starfield.
Benjamin Scrool
@Snake666Doctor, 15.06.2022 - 10:58Modding je spasio svaku njihovu igru do sada. Mislis da bi Skyrim još bio popularan da nema tako strastvenu modding zajednicu?
Dick Johnson
@Snake666Doctor, 15.06.2022 - 14:44Je, prva stvar koja mi fali kod igri ko Wither, Half life 2 i Skyrim je lokalni coop.
SanKa
15.06.2022 - 10:34hahaha, vec su krenuli lagat…to je najbolji dio, slijetanje i uzlijetanje..jedeš govna todde…krepaj
PppPP
@SanKa, 15.06.2022 - 15:36Doslovno to
Kosta99
@SanKa, 15.06.2022 - 16:56realno
DjokaBA
15.06.2022 - 11:08Uh ovo je bolno čitati.
Bojko
15.06.2022 - 11:43Pa zar nije neki dan rekao da ćeš moći sletjeti na bilo koji dio planeta? Jooooj Todde Howarde, što li se događa ovdje?
Zoran Žalac
@Bojko, 15.06.2022 - 11:44Ha, čuj, moći ćeš sletjeti bilo gdje, ali ćeš iz svemira birati gdje je to “bilo gdje”, ne leteći iznad samog terena.
Bojko
@Zoran Žalac, 15.06.2022 - 12:16Svojevrsni mini fast travel, ali kad si već tamo. 🤦🏻♂️ Kužim da ne možeš baš bilo gdje sletjeti, s tim nemam problema, ali ovo znači da će postojati određeni checkpointovi, što zasigurno vodi do učitavanja kada želiš doći na drugi dio planeta. Taj dio mi se nikako ne sviđa.
ToddHrowrad
@Zoran Žalac, 15.06.2022 - 13:19Vidiš da sam bio u pravu kada sam rekao da je to No man sky za sirotinju, a bogatiji, iskusniji i “bolji” studij od kreatora NMS-a.
SPGamerAzrael
@ToddHrowrad, 15.06.2022 - 17:26Bolje da su se drzali “zemlje” i napravili Fallout 5 ili elder scrolls 6 👀
SPGamerAzrael
@Zoran Žalac, 15.06.2022 - 17:15Koja glupost xD
PrydaCro
15.06.2022 - 13:19Tresla se brda…doslovno ne mozes vjerovat ovom klaunu. Al hej mozes sletit bilo gdje i siguran sam da ima 16 puta vise detalja nego skyrim re-re fridge edition remaster remake.
siblyx
15.06.2022 - 13:35Strašno kako su uspjeli u roku svega par dana ubiti mi želju za igranjem ove igre koju sam imao zadnjih 5+ godina.
Ramzonja
15.06.2022 - 13:55“Ljudi na različite načine reagiraju kada ne mogu zadovoljiti svoje želje, a sve to ovisi o stupnju njihove frustracijske tolerancije. Što je čovjek frustracijski tolerantniji, lakše podnosi neuspjehe u zadovoljavanju svojih želja. Manje frustracijski tolerantne osobe teško se mire i s najmanjim neuspjehom. Kad nastupi stanje frustriranosti, čovjek može reagirati realistički – tako što će tražiti racionalno rješenje problema promjenom ponašanja ili promjenom cilja, ili nerealistički – kada problem rješava prebacujući uzroke nemoći na druge ljude ili agresivnim ponašanjem.”
StargateFan
15.06.2022 - 14:20To što svi želimo je teško napraviti. Meni je ovo mali minus ali ne toliko ko gameplay sa prezentacije. Trzav, screen tearing, lošiji efekti dima i prašine… No, nema veze što nema polijetanja / slijetanja. To ću prihvatiti, bitno da gameplay i priča budu dobri. Toliko sam odigrao slijetanja i polijetanja u StarCitizenu, Eliteu i svim igrama koje to imaju u sebi da bi ionako bio razočaran 😂🤣 Da i ne dolazi na gamepass kupio bi nakon prvih revenzija jer vidim veliki potencijal u toj igri. No, brine me AIi sve ostalo što sam nabrojao no to se sve da ispolirati do izlaska + DayOne patch od 30ak GB sigurno dolazi. Nema problema. Moj hype nije splasnuo, ja sam realan u svojim očekivanjima od poslije CP2077.
Fenner
15.06.2022 - 15:171000 planeta? Malo morgen! Od tih 1000, 990 će biti identičnih. Bacaju ljudima krafne u oči, isto kao i sa Fallout 76.
Duanador
15.06.2022 - 15:30A dobro. Nije me razveselila ova vijest bas. Ali, rijeci su jedno praksa drugo. Budemo vidjeli kako to izgleda u praksi sve. Pa cu onda da donosim neke osude ili pohvale. Za sada, jos uvijek zelja za ovom igrom je tu.
PppPP
15.06.2022 - 15:34Nebitno možda da je 2005.
PppPP
15.06.2022 - 15:42“Ako pokušaš stvoriti taj prijelaz između to dvoje, samo trošiš vrijeme na nešto što igraču jednostavno nije važno”. Ne znam odakle mu ova “činjenica”, ali totalno pogrešno. To je jedna od najzabavnijih stvari vjv
Kosta99
15.06.2022 - 16:58Bolje da su napravili 5-10 ultra detaljnih planeta sa gradovima, zivim svetom, interesantnim lokacijama za istrazivanje, raznim neprijateljima itd itd nego genericnih 100 hiljada i sa ucitavanjem…
SPGamerAzrael
15.06.2022 - 17:24Ako biras iz sverima na koji dio ces sletiti onda vjerovatno se planet generira u tom trenutku napravi floru i faunu i sve ostaoo wta treba… xD Mislim No Man’s Sky je imao bolju tehnologiju i iskustvo… Ne znam jos da useru Fable i State of Decay nemam vise sta igrat na xbox, a Playstation je isto sranje… izgleda od silnih najava na kraju ce valjati svega nekoliko igara! Nadam se da nece AC zajebavti sa Live Service 👀
Mad Ant
16.06.2022 - 09:15Ako bude Fallout 3/4 u svemiru, OK. Ali sumnjam da cemo moci graditi kao u F4 na sto sam se solidno navuk’o, setting jednostavno ne dozvoljava realnost toga… Eventualno glanc nove nastambe u vecim komadima tipa soba po soba, ali onako detaljno kao u F4 je zabavnije… Steta…