Todd Howard nas počastio novim informacijama o Starfieldu i Elder Scrollsu VI
Izvršini direktor Bethesde, Todd Howard odlučio je podijeliti neke uzbudljive informacije o nadolazećim igrama Starfield i Elder Scrolls VI.
Bethesda već duže vrijeme marljivo radi na svemirskoj avanturi imena Starfield, a informacija o igri je toliko malo da vam gotovo nitko ne bi zamjerio da za nju ni ne znate. Nedavno smo vidjeli tek par neslužbenih screenshota koji potencijalno prikazuju neku ranu verziju igre iz davne 2018. godine. Taman kad smo pomislili kako nas čeka novo zatišje, evo nam Todda Howarda s nekim novim, konkretnijim informacijama.
Izvršni direktor Bethesde je u sklopu Brighton Digital Festivala pričao o raznim temama. Jedna od njih bila je i Bethesdin pristup razvoju budućih igara, poglavito Starfielda i The Elder Scrollsa VI. Prije svega, tim koji radi na Starfieldu je četiri do pet puta veći od tima koji je radio na Falloutu 4 i Skyrimu. I ta igra, ali i TES: VI će koristiti određenu, ciljanu dozu nasumičnog generiranja kako bi mape bile veće, ali i napučenije od svega viđenog u prijašnjim igrama. U tom smislu je naročito istaknuo gradove koji su u prethodnim igrama često bili vrlo neuvjerljivi i sastojali se od tek nekolicine kuća ili zgrada.
Nadovezao se kako su nekad zbog ograničenja tehnologije velik dio priče u igrama morali igraču prenositi u tekstualnom obliku u vidu knjiga ili holotapeova. Sada će dobar dio takvih, sporednih priča, konačno moći prebaciti u prvi plan, a u skladu s tim će se povećati broj NPC likova, ali i njihova važnost. Sve igre i dalje će koristiti modularni Creation Engine koji je poboljšan novom tehnologijom učitavanja i prikaza tekstura i animacija, boljom umjetnom inteligencijom, opcijama za nasumično generiranje i slično. Svakako veseli činjenica kako će engine i dalje dolaziti s podrškom i alatima za kreiranje modova.
Što se tiče datuma izlaska, Howard je samo rekao kako će “proći neko vrijeme” prije nego Starfield ugleda svjetlo dana. Obožavatelji su brzo primjetili kako je isto rekao za Fallout 4 točno godinu dana prije izlaska te igre pa su sve oči uprte u 2021. godinu. Naravno, u skladu s nedavnom Microsoftovom akvizicijom ZeniMaxa, Starfield i Elder Scrolls VI će se odmah po izlasku moći igrati putem Xbox Game Passa.
The_Miks
03.11.2020 - 22:14Step 1: Samo SP
Step 2: Modovi
The_Rubix
@The_Miks, 03.11.2020 - 22:56prvo se prolazi vanilla, onda ce u novom gameu Thomas the tank engine pocet bljuvat vatru
zbosec49
@The_Rubix, 04.11.2020 - 09:02A kad vidis raka sa sesirom i monoklom , znas da si modao previse te odjebes od tamo sa master chiefom.
personauser
03.11.2020 - 22:47Phil Spencer je prije tjedan dana izjavio da bi XGP mogao doci na PS5 i NS ako to odobre Sony i Nintendo. Bilo bi sjajno da XGP dodje na PS5 da se mogu odigrati Starfield i TES VI putem XGP na PS5
https://www.nme.com/news/gaming-news/xbox-head-say-hes-open-to-game-pass-coming-to-playstation-and-nintendo-2799234
macgyver
03.11.2020 - 22:54Pa kolko će vremena trebati da to prođes 100%, 1000 sati? Skyrim I Fallout 4 su kojih 300+ sati ako se ne varam, a sad kaze da su te igre male
Hadvar
@macgyver, 04.11.2020 - 08:08svijet je mali… skyrim je manji od obliiviona, a fallout 4 je manji od fallouta 3
Okramtaker
@Hadvar, 04.11.2020 - 20:50Nikad nece postojati igra koja je veca od Skyrima po sadrzaju jer zapravo nikad nemos 100% prić Skyrim jer ce se posli questovi pocet ponavljat.
Lovac
03.11.2020 - 23:09“Sve igre i dalje će koristiti modularni Creation Engine”. Ovo me plaši, al ajd barem će biti tona modova ^^ Prva vanilla, no neke “must have” ću staviti. Recimo vanilla Skyrim nema smisla bez barem SkyUI-a na PC-u
SonOfZeus
03.11.2020 - 23:51Lik stvarno nije normalan, koristiti engine star 10 godina koji je baziran na još 10 godina starijem enginu kako bi radio next gen igre je suludo i ravno pljuvanju u lice svih fanova. Vise nemaju izlike da nisu mogli napraviti novi engine jer ljudstva imaju, para imaju i vremena imaju. Lijeni su. Lijeni su i svjesni su da će moderi napraviti posao za njih. F4 je izgledao loše pri izlasku, a sa godinama je još losije ostario te sam ga obrisao bez obzira na instalirane grafičke modove kada sam ga konačno pokušao odigrati prije koji mjesec. Skoro sve je loše sa vizualne strane. Animacije, lipsync i teksture. Dođe mi plakat kada zamislim kako bi odlično mogao izgledati ES u rukama sposobnih developera…
Hrvoje Smoljić
@SonOfZeus, 04.11.2020 - 00:01A slažem se, al eto, rekao je da će grafički skok biti veći nego što je bio u Oblivionu u odnosu na Morrowind. Živi bili pa vidjeli. Po meni nije ni bitno da sad igra grafički bude na razini Skyrima s hrpom modova i nekim ENB-om koliko ove druge stvari što si spomenuo. Uverljiviji NPC likovi, animacije, lipsync i te neke druge “sitnice” koje život znače.
SonOfZeus
@Hrvoje Smoljić, 04.11.2020 - 13:11Apsolutno se slazem. Najveća zamjerka su mi upravo animacije likove i lipsync. Razmazile su me ostale AAA igre na tom polju. Doduse, čini mi se da je nešto spominjao da će F76 imati 76 vise detalja nego F4 – tako da mu ništa ne vjerujem. No, živi bili pa vidjeli.
blacklist0907
@Hrvoje Smoljić, 04.11.2020 - 18:57Mislio je na 16 puta vise detalja
zeljo024
@SonOfZeus, 04.11.2020 - 01:44Eto vidiš, a ja opet pre godina i godina prestao igrati single player igre jer su bukvalno svi developeri umesto na priču i igrivost, kompletnu pažnju usmerili na grafiku.
Sto ljudi, sto ćudi 🙂
SonOfZeus
@zeljo024, 04.11.2020 - 13:12Po meni treba imat sve. Osobito AAA igre po punoj cijeni.
Dick Johnson
@SonOfZeus, 04.11.2020 - 09:39Zavisi kako se engine nadograđuje. CoD se cjelo vrjeme vrti na Quake 3 enginu, pa nema zamjerki.
Lovac
@Dick Johnson, 04.11.2020 - 16:50A dobro, onda zapravo ni jedan engine nije novi engine. To što je počeo kao id Tech 3 ne znači da se igre vrte na Quake 3 engineu 😀 Iako nisi 100% u krivu, CoD (i neke druge igre) koriste IW engine koji je samo baziran na Quake 3 engineu (za prvi CoD); već za CoD 2 su napravili IW 2.0; trenutno je verzija 8.0 ako se ne varam. S Creationom ima milijun problema i trenutna verzija nije samo bazirana na onom od prije 20 godina već vuče iste fundamentalne bug-ove, i razne probleme. Ok, sad nek ga skrpaju za Starfield/TES VI. No s tim resursima bilo bi već vrijeme da krenu paralelno od same jezgre raditi engine koji će konačno biti “na okupu”, a ne raspadati se po šavovima. Mene su razočarali sa zadnjim igrama pa nemam hype (neovisno o engineu), a Bethesdu drže developeri koji su dio stare “garde” pod okriljem “Arkane Studios” (Dishonored serijal, Prey). Bethesda ko developer nije napravila onako baš dobru igru još od 2011. I Skyrim ima puno loših elemenata gameplaya, ali ga drži prekrasni snježni setting i mod zajednica. Ove dvije igre su im “biti” ili “ne biti”.
Dick Johnson
@Lovac, 04.11.2020 - 17:05Pa je, IW je nparvio dobar posao i valjda 90% engina je zamjenjeno, da su Bethesdi kompetentni mogli bi isto npravit. Moja poanta je da nije problme do engina nego do nesposobnosti Bethesde.
Bojko
04.11.2020 - 07:08Creation Engine for life ❤️
Hadvar
04.11.2020 - 08:0716 times the detail.
MightyAloy
04.11.2020 - 09:02Da će ovo valjati ne vjerujem dok ne vidim. Ja sam u Bethesdu povjerenje izgubio, a sad kad su dio Microsofta, njihove igre ću igrati jedino ako stvarno budu odlične (u što sumnjam) jer nemam vremena za mediokritet, pogotovo na platformama van PlayStationa.
Dick Johnson
@MightyAloy, 04.11.2020 - 09:43Hhahahahhahahahahahahahha. N-n-nisam ni htio i-igrat Doom, Fallout, Elder Scrolls, Dishonored, Rage i Prey. Fucking lmao, koje nošenje sa butthurtom 😀
TheCroTino
@Dick Johnson, 04.11.2020 - 09:55Ma fucking fanboy, da microsoft nije uzeo te studie nebi ni rijeci rekli gadi a sad odma nevaljaju, kakav um u pm
Sinek
@TheCroTino, 04.11.2020 - 10:31bethesda je davno pala u ocima mnogih, f76 ih je postavio na dno, nema microsoft veze s tim
Sinek
@Dick Johnson, 04.11.2020 - 10:35poprilicno sam siguran da ne misli na bethesdu publishera
studio se treba pokazati nakon f4 i f76
Okramtaker
@Dick Johnson, 04.11.2020 - 20:54Jel čujes ti sebe sta pricas? Da to prosjecne igre… The Elder Scrolls je jedan od najkvalitetnijih gaming franšiza svih vremena, Doom Eternal je bolji od Doom 2016, barem po meni, ali ako ga uspoređujes sa originalom 1993. to nema smisla. Fallout istina su malo za*rali od kad su ga dobili al jos su to kvalitetne igre. Daj razmisli malo o necemu prije nego to napises
Okramtaker
@Okramtaker, 04.11.2020 - 21:53Ja mislim da se isplati čekat dugo ako znas da ce igra bit dobra
Okramtaker
@Okramtaker, 05.11.2020 - 11:32Sad vec mozda pomalo dosađujem sa Skyrimom i TES-om al tamo questovi nisu postali dosadni i razvodnjenji, mislim da se mozes slozit da je svaka glavna igra u TES serijalu bila nevjerovatno blizu masterpieca, ako ne i masterpiece, i to je razlog zasto vjerujem u Bethesdu, dovoljno mi je da im jedan serijal kida kolko god drugi bili losi i ja sam zadovoljan
Okramtaker
@Okramtaker, 05.11.2020 - 19:41Aj barem se oko necega(manje-vise) slazemo😏
personauser
@MightyAloy, 04.11.2020 - 12:31TES VI ce biti masterpiece jer niti jedan TES nije podbacio
personauser
@MightyAloy, 04.11.2020 - 12:34Jesi li ikada odigrao Skyrim
Gospodin zizi
04.11.2020 - 10:12Zoki, jel mislis da ce izac te igre za ps5?
Iskreno mislim da ne s obzirom koliko para su dali ali tu ih dosta misli suprotno 🤔🤔 brijem zbog minecrafta lol
Indigo83
04.11.2020 - 11:18Dabogda propali kenja mi se od njih
glist
04.11.2020 - 12:24Gle, ako izađu na ps5 onda ću ih kupit i igrati, ako ne – jbg – Xbox ne planiram uzimati a komp iz 2008. mi još dobro radi.
Gospodin zizi
@glist, 04.11.2020 - 18:11Hahaha kantu od 2008 nemos nadograditi tolko 🤣
Virty
04.11.2020 - 20:29Damn, ovo se čekaaaa 🙂
Okramtaker
04.11.2020 - 20:56Čeka se TES VI