HCL.HR

Treyarch će se pozabaviti sa isplativošću ubijanja suboraca u Blackoutu

Pero Mlinar 15.09.2018.   •   8 komentara


Novi Call of Duty Battle Royale sadrži opciju prijateljske vatre, što bi bilo fino i realno – da je ne zloupotrebljavaju i njome se namjerno ne koriste naživcirani igrači i kradljivci loota.

Danas će, kao što je najavljeno, započeti otvoreno testiranje probne verzije Blackouta za PC, a u Treyarchu su obećali da će se pozabaviti određenim problemima s kojima su se tijekom ovotjednog isprobavanja susreli igrači na Playstationu. O nekim od tih problema već smo pisali – inicijalno su igrače živcirale stvari kao što su nemogućnost lootanja bez izravnog gledanja u predmet, prejake statistike pancirke, izostanak igranja iz trećeg lica… Dok su neke od njih uspješno ispravljene, a o drugima se barem raspravlja, s jednim problemom Treyarch se nije uspio pozabaviti kako treba. Tako je najavljeno da je na listi za ispravak sljedeći predmet – prijateljska vatra.

Blackout dolazi s uključenom opcijom prijateljske vatre. S jedne strane to je dobra stvar – pojačavanje realizma, dodatna potreba za oprezom i veća potreba za suradnjom pozitivne su posljedice takvoga stanja. S druge strane, to znači da vas svaki Pero s kojim igrate u timu može ubiti namjerno, jer ste ga iživcirali na ovaj ili onaj način, te što je najgore, još vam pritom može – ukrasti loot. Igranje u timu trebalo bi iziskivati međusobnu suradnju, no u slučaju Blackouta pokazalo se da to često pada u vodu kad netko vidi da nosite pušku za koju je odlučio da bi, eto, baš njemu dobro stajala.

Iako postoji mogućnost da se igrači koji zloupotrebljavaju mehanike u igri prijave Treyarchu, to je sustav koji ne funckionira savršeno. Odlučeno je, stoga, da se pobrine da se smanji inicijativa i poveća kazna za one koji namjerno pucaju po suborcima. Jedno od rješenja za ispravljanje tog problema tako bi trebalo biti izbacivanje mogućnosti da se uzme loot mrtvim suborcima.

Strategija da probnu verziju iščekivanog moda ne izda istovremeno na svim platformama, Treyarchu se isplatila barem iz pogleda pružanja podrške igračima. Duži period trajanja isprobavanja moda omogućio im je da se, kako dani protječu, mogu polagano, ali kontinuirano nositi s uočenim problemima. Do završetka bete mogli bismo u rukama imati igru znatno različitu od one inicijalne.

Komentari (8)

  • Avenger

    15.09.2018 - 14:27

    pa bar je COD imao odlicno rijesnje po to pitanju, ako pucas u svog igraca sam sebi skidas health, vrlo jednostavno a ucinkovito

  • Oblakoder

    15.09.2018 - 14:55

    Izgleda da PUGB i Fortnite idu u zasluzenu penziju 🙂

    • Agent

      @Oblakoder, 15.09.2018 - 17:53

      nekako sumljam da će se promjenit popularnost tih igri na PC

  • i_love_all_games

    15.09.2018 - 15:14

    To sranje je i kod Divisiona bio problem i uz sve nedostatke koje je igra imala taj je bio isto gadan. Lijepo na traileru ali kada se ekipa od nekoliko igrača okomila na tebe…

  • Antonijo K

    15.09.2018 - 15:26

    Sam trebaju ubacit natpis friendly fire will not be tolerated i riješen problem svi će ga postovat.😅😅

  • Slavac93

    15.09.2018 - 15:39

    Dica hote delat porco dio

  • Rock_Lee

    15.09.2018 - 15:39

    oću da vidim melee battle royale igru gdje se tučeš rukama nogama i možeš naći kamenje da bacaš na protivnika ril lajf simulacija

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?