HCL.HR

Ubisoft želi pojačati elemente parkoura u budućim Assassin’s Creed igrama

Zoran Žalac prije 30 minuta   •   0 komentara


Pomoćni redatelj Assassin’s Creed Shadowsa kaže kako su iz Ubisofta izvukli pouku s tom igrom. A pouka je – parkour treba biti centralna mehanika.

Kakvu je pouku ekipa Ubisoft Quebeca izvukla nakon razvoja Assassin’s Creed Shadowsa? Ako je vjerovati riječima pomoćnog redatelja Simona Lemayja-Comtoisa, Shadows ih je naučio kako ne bi trebali zanemariti elemente parkoura.

Lemay-Comtois kaže kako je najvažniji savjet koji mogu dati Ubisoft Montrealu je da više pažnje obrate na parkour u budućim Assassin’s Creed igrama. Prema njegovom mišljenju, još od prelaska serijala u RPG žanr, parkour je bio pomalo zapostavljen, a upravo je to element koji je okosnica serijala i koji ga razlikuje od drugih igara s otvorenim svjetovima.

Pomoćni redatelj Shadowsa također kaže da je Ubisoftov fokus na poboljšavanje i proširenje parkoura vidljiv i kroz najnovija ažuriranja Shadowsa, u kojima su dodali nove opcije i vratolomije za izvođenje, npr. odbacivanje u stranu, usmjereno hvatanje prilikom pada, itd.

Sljedeća Assassin’s Creed igra koja je na redu (a nije remake postojeće) bit će AC Hexe. O toj igri trenutno nisu poznate skoro pa nikakve informacije, no rečeno je da će to biti značajno drugačiji AC do sada, a glasine kažu da će se protagonistica moći kontrolirati mačku, slično kako su prethodni Assassini koristili ptice za skeniranje iz zraka.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?