HCL.HR

ANKETA: Primijetite li razliku između 30 i 60+ fps-a u igrama?

Zoran Žalac 31.01.2022.   •   104 komentara


Broj sličica prikazanih u jednoj sekundi određuje izvedbu igre na ekranu – to svaki gamer zna… ili možda ipak nije tako? Primijetite li razliku između 30 i 60 fps-a?

Sony je nedavno počeo “prodavati” nadogradnje svojih igara na izvedbu u 60 sličica po sekundi. Razlika u prikazu igre kroz 30 i kroz 60+ sličica u sekundi činjenično postoji, no pitanje je: možete li ju uočiti? Ili možda važnije od toga: je li vam svejedno ako je izvedba u minimalno prihvatljivih 30 fps-a, a ne više od toga?

Je li vam stabilnost izvedbe važnija od “glatkoće” slike? Vrijedi li vaše pravilo za sve igre ili razliku u fps-u uočavate samo u specifičnim slučajevima?

Kao i obično, za ovo anketno pitanje pripremili smo vam nekoliko potencijalnih odgovora. Svoja obrazloženja, iskustva i stavove slobodno podijelite s nama u komentarima ispod same ankete.

Primijetite li razliku između 30 i 60+ fps-a u igrama?
Ostavi glas

Označeno sa:

Komentari (104)

  • Darcoolio

    31.01.2022 - 18:52

    Sad će da se jave ovi što vide razliku između 120 i 100 fps.

    • darijoman

      @Darcoolio, 31.01.2022 - 18:57

      Sve što je viša gornja granica to je manje primjetno. Tih 20fps se gotovo i ne primijeti sa 120 na 100, ali se osjetno primijeti sa 60 na 40

    • StargateFan

      @darijoman, 31.01.2022 - 19:03

      Istina. To je takav zakon i sa rezolucijama. Ista stvar.

    • MAJSTOR RINGO

      @StargateFan, 31.01.2022 - 22:58

      Slazem se apsolutno,.ljudsko oko moze da uoci razliku izmedju 30 i 60 fpsa, i to je zaista vidljivo, ljudsko oko ne moze da percipira preko 60 fps-a, isto je i sa rezolucijom 4k , 8k, 16k u bud. itd…
      Jednom je lepo sve to objasnio pokojni Stiven Jobs bas sa tom rezolucijom, ali pojedini strucnjaci ovde ce videti itekako razliku 😆😆😆

    • Terox

      @darijoman, 31.01.2022 - 19:48

      U kompetitivnim igrama postoji itekakva razlika izmedu 90 i tipa 120, ali vec nakon 140 sve vise i vise opada koliko ljudi ti vidu razliku.
      Takoder razlika se ne vidi kada idemo put gore, nego kad se vracamo na nizu vrijednost.
      Otici sa 60 na 144 je super, ali vratiti se sa 144 na 60 je horor.

    • PoisonNoR

      @Terox, 02.02.2022 - 20:07

      100% točno, prijelaz sa 60 na 144 je milina, tko ne proba, ne zna kolko je sve lakše. Obratno ne želim niti zamisliti … igram Rocket League i tu se strašno jako primijeti razlika dok je čovjek priviknut na jednu vrijednost, bilo gore ili dolje

    • afaron

      @Darcoolio, 31.01.2022 - 19:18

      To ne, ali se primjeti razlika između 60 i 120 iz aviona…

    • NisamRobot

      @Darcoolio, 31.01.2022 - 20:41

      Naravno da nisi u stanju primjetit razliku između 120 i 100 kad nikad nisi igro na 100 fps. LOL U kanteru kad padneš sa 300 na 250 primjetno je, to ne znači da je vidljivo oku, ali je primjetno.

    • Darcoolio

      @NisamRobot, 31.01.2022 - 21:08

      “To ne znači da je vidljivo oku, ali je primjetno”.
      Ne razumem.

    • NisamRobot

      @Darcoolio, 31.01.2022 - 21:18

      Vidjeti i primjetiti razliku nije ista stvar, pri padu fps-a igra dobije drugačiji “feel”, ne znam dali si ikad čuo nekog da kaže – ne ljepe mi se metci -, imaš “feel” da igra “zatrzava” jednostavno nije glatko kao inače. I sam naslov te pita “Primijetite li razliku između 30 i 60+ fps-a u igrama?” baš zato što nema smisla pitati vidite li razliku kad je činjenica da oko ne vidi više od 24 (mislim da je 24 nisam siguran, a nije mi prebitno da googlam).

    • NisamRobot

      @NisamRobot, 31.01.2022 - 21:21

      Googlo sam i krivo sam reko, 24 je minimalno, ne vidimo više od 60 fps (po novom, iako sam siguran da su prije tvrdili da je 24 max.)

    • BoneDigger

      @NisamRobot, 01.02.2022 - 08:52

      Nase oko i fps su 2 razlicite teme koje nemaju veze jedno s drugim. Pricamo o masinama i mjernim jedinicama koje su ljudi izmislili i ljudskom organu. Razlog zasto je 24fps cesto koristen standard za filmove ima veze sa syncanjem zvuka i slike. To je bilo najjeftinije rješenje kada je film sa tonom izumljen. Nakon toga je tako ostalo jer je to bilo nepisano pravilo u biznisu u ranim danima. To nema nikakve veze sa ljudskim ocima.

    • Dick Johnson

      @NisamRobot, 01.02.2022 - 10:27

      Aj plz nemoj….

    • Cipelcug

      @Darcoolio, 31.01.2022 - 21:51

      Vrijeme odaziva je niže na višem FPS-u.

    • Klak031

      @NisamRobot, 01.02.2022 - 09:19

      Da bi uopce imao priliku primjetiti razliku izmedu 300 i 250fps moras imati monitor koji moze isporuciti te fps-e bez obzira koliko jak PC imas. S obzirom da ih je svega par na trzistu od 360Hz trenutno i cijene su kao omanji auto, a i da odlucis kupiti maltene je nemoguce doci do dobroga 360 monitora cisto sumnjam da si ikad vidio nativnih 300fps.

    • funky0308

      @Klak031, 01.02.2022 - 16:58

      Tako je.. prva pretpostavka je da imas display koji moze prikazati ono sto GPU moze isporuciti. Vecina danasnje tehnologije svodi se na pretjerivanje, marketing i prodaju necega sto jednostavno ne mozes iskoristiti, ne bitno vidio razliku ili ne, igre su takve da jednostavno nemas koristi od 360hz u 4k rezoluciji ekrana.. pokazes prijateljima kutiju, a nastavis igrati u 60-100 fpsa. Da me se ne shvati krivo, to je normalan put napetka tehnologije i tako i treba biti ali to ne znaci da bas svaku pizdariju treba kupiti i slijepo vjerovati natpisu na kutiji.. sve ovo me podsjeca na CD playere sa zvucnicima od 2000W i sl gluposti koje su se devedesetih oglasavale i prodavale

    • TypicalHog

      @Darcoolio, 31.01.2022 - 23:12

      Ja definitivno vidim između 144 i 240, ali igrama mi ne smeta previse 144 pa čak i niže.

    • funky0308

      @TypicalHog, 01.02.2022 - 17:05

      Tako je, treba biti skroman i ponekada pristati na kompromis 🙂 🙂 🙂

    • TypicalHog

      @funky0308, 02.02.2022 - 09:06

      Ovisi i o igri. Neke igre sam spreman igrati na 45 FPS na High/Ultra, a neke spuštam na Medium ili Low kako bih imao 100-300 FPS.

    • funky0308

      @Darcoolio, 01.02.2022 - 08:58

      Izmedju 30 i 60fpsa se svakako primjeti razlika i stvarno ne razumijem kako to netko ne vidi, o tome koliko je kome bitno ne bih, to je individualna stvar. Iako volim igrati u sto visem frame rateu sve je teze doci do istoga pogotovo ako pratim osvjezenje monitora. Trenutno sam na 240hZ monitoru, a sa 3070 i modernim igrama postici 240fpsa u 1440p je gotovo nemoguca stvar. Ukratko, 60fpsa je danas standard ali nikada ne bih odbio odigrati igru koju volim i koja mi se svidja samo iz razloga jer je max fps 30..

    • Darcoolio

      @funky0308, 01.02.2022 - 18:40

      između 30 i 60 se jasno vidi, tu nema nikakve dileme.

    • MAJSTOR RINGO

      @funky0308, 02.02.2022 - 16:11

      Sa medicinske strane je i tako, jer ljudsko oko i mozak moze da precipira do 60 fps-a, nisam oftalmolog ali tako kaze zvanicna medicina, zaista je vidljiva razlika izmedju 30 i 60fps- , preko toga? Hm….ne znam recimo izmedju 90 i 120 ili 120 i 140 ili koliko vec.mozda ako si SUPERMEN i imas super moci onda se da to videti i iz aviona,a takvih koliko vidim ima puno ovde, mislim SUPERMEN-a😁😁😁

    • Wizz

      @Darcoolio, 01.02.2022 - 15:36

      trebalo bi žene pitat šta misle o tim brojkama, vide li one razliku 🙂

    • Darcoolio

      @Wizz, 01.02.2022 - 18:49

      NJima ćemo uvek reći više fps 😀

  • darijoman

    31.01.2022 - 18:54

    Ma to je razlika kao nebo i zemlja.

  • trulex

    31.01.2022 - 18:55

    Primjetim razliku 50 i 60 fps i fatam se za glavu ako padne na 50fps

  • franZberg

    31.01.2022 - 18:55

    Sjećam se kad sam na original Gran Turismu upalio High Fidelity mod koji je “vrtio” igru u 60 FPS-a. Bila je to ljubav u 60 FPS-a na prvi pogled.

  • miro25

    31.01.2022 - 18:57

    Normalno da primjetim puno je sve glađe i fluidnije na 60 fps

  • ILoveGaming

    31.01.2022 - 18:58

    Nemam pojma jer neznam koliki mi je fps kada igram igre. Ako meni igra dobro radi onda me fps ne zanima.

  • StargateFan

    31.01.2022 - 19:01

    Primijetim razlike između 30 i 60 te 60 i 120. U FPSovima i trkaćim igrama se baš jako vidi. Iznad 120 je teže vidjeti, makar kada igraš se osjeti fluidnost miša 🙂 Čak i na mobitelu se vidi razlika između 60 i 120Hz osvježenja ekrana, kako ne u igri? 😅 Niski ping se vidi online isto. Osjetljivost miša/ kontrolera se vidi. Sve te sitnice se odmah primjete. Rezolucija ispod4k odmah. HDR samo maloteže u RT jer to trebaš gledatimalo bolje, ostalo se osjeti iste sekunde. Znam i kada sam na ekranu koji nema game mod. Isto se osjeti lagg.

  • XLBanana

    31.01.2022 - 19:08

    Mislim da ovi što ne primete lažu sami sebe. Razlika i te kako postoji, ali i 30 je igrivo. Znam da ću biti kamenovan od strane onih koji igraju 100+ fpsa, ali i ja isto igram i opet kažem da je i 30 igrivo. Nekad i na manje prelazio igre. Jbg, vreme se promenilo.

    • Gebro_gaming891

      @XLBanana, 31.01.2022 - 19:34

      Konzolaši se slažu sa tobom.

    • PatMli76

      @XLBanana, 31.01.2022 - 19:47

      Složit ću se sa tobom i reći da je 30 fps-a itekako igrivo, ali ovisi od igre do igre. Recimo FPS igre ja osobno ne mogu igrat na 30 fps-a, 60 mi je minimum, ali singleplayer eye candy igre su itekako igrive na 30, a i na manje čak. I da nažalost su vremena takva gdje ne možeš da kupiš novu grafu, prava šteta.

    • JCD-Bionicman

      @PatMli76, 31.01.2022 - 22:54

      Postoje igre koje nikako nisu dobre u 30FPS-a i nije smooth dok u drugu ruku ima igara koje su totalno smooth na 30FPS. Cyberpunk 2077 je po mom mišljenju odličan primer fluidnih 30 frejmova u first personu dok druge igre iz prvog lica nisam viđao da tako dobro rade.

    • PatMli76

      @JCD-Bionicman, 01.02.2022 - 16:35

      Da, to sam i mislio i sa svim se slažem jedino se ne mogu složiti sa tobom u vezi Cyberpunk-a jer ga nisam igrao, ali vjerujem ti na riječ.

  • Zoran Zabac

    31.01.2022 - 19:18

    30 je gotovo pa neigrivo nakon što većina igrica sad ide u 60, ali kako 120 izgleda fluidno, nakon toga čak i ovih 60 postaje smiješno…ali i dalje je 60 sasvim dovoljno, ali 120 je 🤤

    • JCD-Bionicman

      @Zoran Zabac, 31.01.2022 - 22:55

      Daleko je to od neigrivog, a uz motion blur sve bude bolje.

    • vragec25cro

      @Zoran Zabac, 01.02.2022 - 06:12

      Ček a do prije godinu i mjesec dva ljudsko oko nije niti primjetilo razliku izmeđub30fps i 60fp?Brzo nekako oko napreduje 🙂

    • marko1106

      @vragec25cro, 01.02.2022 - 06:27

      Izgleda da je prešao na ps5. Ps4 više nije dobar

  • tuvvok1701

    31.01.2022 - 19:19

    Čega?😂😂😂
    Lako ću ja za framerate, daj mi dobru igru samo.

  • afaron

    31.01.2022 - 19:19

    Postoje dvije vrste ljudi. Oni koji primjete razliku, te oni koji misle da ne primjete.

    • Lazy

      @afaron, 31.01.2022 - 19:35

      Mozd oni koji vide i oni kojih boli ona stvar za to, dok god je igra dobra.

    • mamojebac

      @afaron, 01.02.2022 - 01:05

      Ja sam prešao sa 60 na 240 i nisam siguran u neku preveliku razliku. Imam dioptriju, ali ne vjerujem da je do toga. Razlika sigurno postoji, no meni je to manje bitno.

    • funky0308

      @mamojebac, 01.02.2022 - 17:14

      Presao si mozda na monitor koji moze prikazati 240 slicica u sekundi ali malo je igara koje mozes igrati u 240fpsa. To ne nagadjam i ne mislim nego znam.. mozes igrati igre stare desetak godina i mozda i postici 240fpsa u visokim grafickim postavkama ali nove igre sigurno ne, cak ni sa 3090 ili sl AMD karticom. Jedno je imati monitor sposoban za nesto, a drugo je vrtiti igru na taj nacin. Ako si na Nvidiji, jednostavno stisni ALT+R i pogledaj frame rate.. vjerojatno nisi ni do 120 fpsa dosao. Ne govorim to da tebe diskreditiram, to su cinjenice, igre jednostavno nisu optimizirane na nacin da ti sa zadnjom rijeci tehnologije mozes igrati tek izasle igre u max postavkama igre i hardwarea, to je oduvijek tako i vjerojatno ce tako i ostati.. Zato i kupujemo novi hardware, nove i brze diskove, procesore i sve ostalo. Uporno pokusavamo dohvatiti ono sto developeri i proizvodjaci hardwarea ne daju i ne zele da bude dohvaceno. Takva je igra i to je tako.. (na konzolama i na PCima.. svejedno)

    • mamojebac

      @funky0308, 01.02.2022 - 17:53

      budem probao, nisam se s time do sada baš bakcao.. bilo mi bitno da se lijepo vrti.
      igram na 3080ti, tako da sve igram na max postavkama. barem sluzbeno. haha

    • mamojebac

      @funky0308, 01.02.2022 - 17:58

      evo probao sam god of war, varira izmedju 95 i 125 fpsa

  • ImeiPrezime

    31.01.2022 - 19:23

    Primjetim pad na 30 ako sam igrao drugu igru na 60 netom prije toga. Nakon 3 minute mi postane svejedno.

  • Zeolard

    31.01.2022 - 19:33

    Ovi su “dobri”; Ne znam što je to fps 2.12% !!!???

    • Strahinja Radonjic

      @Zeolard, 31.01.2022 - 19:46

      Sad htedoh to da spomenem, pa to je više radi meme-a. 🤣 A ako nije, 😬.

  • ImeiPrezime

    31.01.2022 - 19:34

    E to je pravi odgovor. Bravo!

  • Ducktective

    31.01.2022 - 19:39

    30 vs 60 fps je razlika ogromna tbh. No u drugu ruku, ne primejtim razliku između 144 i 60 fps, pokušao sam evo baš sa GOW, smanjim detalje, omogućim DLSS i razliku ne primjetim, do mene je vjerojatno 🙂

    • Cipelcug

      @Ducktective, 31.01.2022 - 21:53

      Da nisi možda zaboravio upaliti viši refresh-rate na monitoru? Ne zezam, zna se dogoditi.

    • Ducktective

      @Cipelcug, 31.01.2022 - 22:36

      Ne. Nije to. Na desktopu, web browsingu i slično, vidim da su pokreti miša butter smooth. Samo valjda kako malo imam vremena da igram ne primjetim to. Mnogo su mi važnije visoke grafičke postavke na 60 fps nego 144 fps na slabijim, uz slabiju res.

    • funky0308

      @Ducktective, 01.02.2022 - 17:17

      Ja sam bas htio spomenuti GOW i kako je razlika bas tu ocita.. meni na 3070 u ultra postavkama ide izmedju 65-85 fpsa u 1440p rez bez DLSSa, sa DLSSom ide u 120fpsa i tocno se osjeti da je stabilnije i fluidnije. Moguce je da je stvar u tom padanju i nestabilnosti frame ratea kada je DLSS iskljucen ali ja motion blure uvijek gasim i pri manjem fpsu bas se osjeti trzuckanje

  • Strahinja Radonjic

    31.01.2022 - 19:45

    30 vs 60fps je OGROOMNA razlika! Itekako primetim, ne kažem da ne mogu igrati i ako je 30fps ali samo ako je tih 30fps neki jači framedrop, pa je to samo privremeno svakako. A gde me razlika između 25 i 50fps najviše iritira je kod IPTV kanala, 25fps + fudbal ili bilo koji sport je ubica za mene! Samo 50fps. Kod video igara isto, od 40-70, zaista više od toga mi ne treba. Kakvi’ 100 ili 150fps..

  • StJimmy90

    31.01.2022 - 20:12

    Jedina igra na ps4 koju sam igrao u 60 fps je Last of Us remaster ako se ne varam. I ne, nisam nista primjetio. Cak sam prebacivao s 30 na 60 i nista.
    Mozda je do mene.
    U svakom slucaju, meni potpuno nebitno.

    • TheCroTino

      @StJimmy90, 31.01.2022 - 20:44

      Do tebe je heeh, ali ako si imao upaljen motion blur on dobro skrije fps i stuttere, pogotovo u last of us 2, ako imas probaj upaliti na 10 i na 1 i trebo bi viditi razliku, na najmanje ti igra izgleda ko da šteka i stuttera dok na 10 izgleda ko ra runa bolje, bar kolko se ja sjecam 🙂

  • HeimdallTheWhite

    31.01.2022 - 20:37

    Najbolji su mi ovi kaj imaju ps5, oled tv za 15k kuna, brutalni headset i onda rokaju rocket league, fortnite, minecraft i eventualno fifu. Divim se tome, ali stvarno! Sto se fpsa tice, ispod 60 realno vise nista niti nejde a sve iznad je naravno bolje. Puno mi je bitnije kakvi je content nego tehnicka strana i prepucavanje “moj je tata jaci od tvog”

  • TheCroTino

    31.01.2022 - 20:48

    Nedavno uzeo 144hz monitor i fakat je jebenica. Cak i kad prođeš 75 80 hz vec je tad jako bolje za razliku od 60 a nije daleka razlika

  • NisamRobot

    31.01.2022 - 20:53

    Ukratko, Sony opet prodaje maglu.

    • ImeiPrezime

      @NisamRobot, 31.01.2022 - 21:01

      Sta bi ovo trebalo znacit?

    • Jurex

      @ImeiPrezime, 31.01.2022 - 21:10

      Covjek je mislio kao što u postu piše u prvoj rečenici citiram “Sony je nedavno počeo “prodavati” nadogradnje svojih igara na izvedbu u 60 sličica po sekundi.”
      Ta magla, pročitaj članak.

    • NisamRobot

      @ImeiPrezime, 31.01.2022 - 21:25

      Oš kupit magle?

    • ImeiPrezime

      @NisamRobot, 31.01.2022 - 21:34

      Dakle ne znaci nista.

    • NisamRobot

      @ImeiPrezime, 31.01.2022 - 22:06

      Itekako znači, samo treba malo i u glavi da bi se razumijelo. Inače na “classic fanboy baits” ne nasijedam, al eto samo za tebe ovaj put. Btw magla može i u staklenim i u plastičnim bocama, pošalji adresu u privatni, ako magla putem “izmagli” ne smatram se odgovornim

    • ImeiPrezime

      @NisamRobot, 31.01.2022 - 22:14

      U jednom komentaru govoriš kako je razlika izrazito osjetna, a u drugom spominješ prodavanje magle. Aj se bar prvo dogovori sam sa sobom.

    • NisamRobot

      @ImeiPrezime, 31.01.2022 - 23:16

      Da, ovaj kometnat je osvrt na temu, onaj komentar gore je osvrt na komentar. Sony prodaje maglu jer to Sony radi, prerađivat single player igre i preprodavat ih je prodaja magle, high fps u kompetitivinim igrama je bitan, plus high refresh rate monitora i odaziv miša i tipkovnice. Stvarno ne vidim kako si uspio povezat ova dva komentara, jer veze između njih nema. Slično kao veze s tobom i logikom.

    • ImeiPrezime

      @NisamRobot, 31.01.2022 - 23:24

      Vrlo jednostavno. Ako u jednom komentaru govoris da je razlika u framerateu bitna onda ne moze bit prodavanje magle. Prodavanje magle znaci da prodaju nesto neznacajno, a ti prvi kazes da je razlika u framerateu znacajna. Sonyjeva supacka odluka da taj upgrade naplati je drugi par postola ali prodavanje magle je promasen naziv za ovaj slucaj.

    • Srpski Gameplay

      @NisamRobot, 01.02.2022 - 01:51

      Jesu bezobrazni ali ne dobijas samo 60FPS. Dobijas 4K rezoliciju i dobijas podrsku za DualSense. Samo to dvoje cu platiti tih tricavih 10 evra, najvize podrsku za DS ako su uradili ista blizu Astru. Ako ke kao u Astru dacu im tih 10 evra za zbog dzojstika, FPS neka ostane na 30 🙂

    • vragec25cro

      @Srpski Gameplay, 01.02.2022 - 14:10

      Neki to daju i đabe 🙂

  • k4rlovc4n

    31.01.2022 - 21:10

    Zdravo ljudsko oko može vidjeti max 30 fps, ponavljam ZDRAVO, što malo tko od nas ima! lako se provjeri upitom svakom okulistu! Toliko o tome!

    • Jurex

      @k4rlovc4n, 31.01.2022 - 21:19

      I to si previše rekao, studija je pokazala da ljudsko oko vidi između 7-13, a plafon je 24 filmska industrija 🙂

    • NisamRobot

      @k4rlovc4n, 31.01.2022 - 21:23

      Ja vidim ko sokol, a majke mi nisam robot, a ni sokol.

    • Srpski Gameplay

      @k4rlovc4n, 01.02.2022 - 01:49

      Znaci, Sasa Matic xD

  • RickBarry

    31.01.2022 - 21:27

    30 fps je za iskopat oči.

  • djosic85

    31.01.2022 - 21:41

    Ovisi o igri ali više preferiram bolju rezoluciju. Što se tiče fps bitno da ne zatrzava.

  • djosic85

    31.01.2022 - 21:43

    I da htio sam reći da se primijeti razlika ali meni
    osobno zanemariva stvar.

  • Apocalypse4987

    31.01.2022 - 21:45

    Zanimljivo kako se vid kod nekih ljudi popravija u zadnjih 5 godina, jer tad su govorili kako je to neprimjetno 🙂

    • Lazy

      @Apocalypse4987, 01.02.2022 - 06:48

      Ljudi evoluiraju, Darwin i to😉

  • Cipelcug

    31.01.2022 - 21:55

    Taman i da se ne vidi velika razlika preko 60 FPS-a, itekako se osjeti. Vrijeme odaziva je manje i igre rade fluidnije. Nakon 144 pad na 60 je kao s 60 na 30.

  • Cipelcug

    31.01.2022 - 22:00

    Stoji, ali dobru igru je ugodnije igrati na većem broju fps-a, ako ni zbog čega drugog onda zbog responzivnosti.

    • Croatomic

      @Cipelcug, 02.02.2022 - 05:47

      Ma ne kakaj. Dobru igru je dobro igrati bez obzira na fps.

    • Cipelcug

      @Croatomic, 02.02.2022 - 06:32

      Igraj na 15 i javi dojmove.

  • malistallone

    31.01.2022 - 22:05

    Kada sam prošao sa 60 na 240 hz, preporodio sam se. Lijepo glatko sve i nakon par dana vratim se na 60 da vidim svoju reakciju. Jako loše na 60 hz posle 240 hz. Izgleda ko da igre stalno zatrzavaju. Nisam morao gledat u fps jednostavno se vidla razlika bez problema. neigrivo postane 60 hz jer uvijek se lakše naviknut na bolje ko sve u životu. Nebih više nikad igrao na 60 hz.

  • Duanador

    31.01.2022 - 22:15

    Razliku izmedju 30 i 60fps primjetis odmah. Izmedju 60 i 120 takodjer ali za mene je igrivo na 60fps bez problema.

  • Srpski Gameplay

    31.01.2022 - 23:39

    Izmedju 30FPS i 60 nema apsolutno nikakve razlike!

    • MAJSTOR RINGO

      @Srpski Gameplay, 01.02.2022 - 00:05

      Tako je druze, apsolutno se slazem, ne znam zasto si uopste kupovao PS5🤔🤔🤔

    • Srpski Gameplay

      @MAJSTOR RINGO, 01.02.2022 - 01:35

      🤣🤣🤣🤣🤣

  • Demon90

    01.02.2022 - 00:07

    Sve prijeko 60 je bitno samo za kompetitivnu scenu. Jel se osjeti razlika između 30 i 60 naravno jel bitno za svaku igru nije.

    • Lazy

      @Demon90, 01.02.2022 - 06:49

      Tako je, single player ne pati od te “bolesti”

  • Srpski Gameplay

    01.02.2022 - 01:45

    Frejmovi nisu tu da bi se gledali okom. Oni su tu da se osjete. Gledate motion blur, lose osvjezenje monitora ili TVa. Gledate uopste losu ili dobru matricu, panel. U neku ruku vidite razliku frejmovima okom ali oni nisu “namjenjeni” u tu svru. Oni se osjete, i tako prave igracu ugodnost ili ne. Ako igrate singlplayer igre 30FPS je apsolutno dovoljno. Naravno, govorim o igri koja drzi zakucanih 30FPSa. Za multiplayer 60 je odlicno ali 90,120 je plafon! I te kako se osjeti razlika izmedju 60 i 90. Ili 90 i 120FPSa. Ako imate vrhunski TV ili monitor, sa niskim lagom, pitanje je da li cete primjetiti razliku izmedju 30 i 60FPSa! Spiderman je cist primjer savrsenstva od optimizacije. Prvi dio ne Miles Morales. Kada iskljucite u opcijama igre totalno blur bukvalno kao da je 60FPSa a ne 30. Ne mogu da se sjetim da li sam vise i u jednom naslovu to dozivio. Prvo put kada sam ga pokrenuo i poceo igrati rekao sam “pa igra radi u 60FPS, sto svi kazu da je max 30FPS. Savrsena optimizacija koja pokazuje da 30FPS moze biti i “vise” ako se posao uradi kako treba 🙂. Ko nije probao nece moci shvatiti ovo

  • Srpski Gameplay

    01.02.2022 - 01:47

    Apsolutno da. Smanji u opcijama blur! Stavi na 2 ili skroz na 0, vidjeces sta ti pricam. Obavezno probaj. Naravno u fidelity modu. Presao sam ga 3-4 x i svaki put u 30, iako radi zakucano u 60FPSa.

  • Srpski Gameplay

    01.02.2022 - 01:48

    Vidjeces koliko ce ti biti jos fluidnije. Nadam se da ti je samo neki relativno dobar 4K TV i da ima gaming mod

  • ukek

    01.02.2022 - 01:59

    Dali postoji razlika i dali je osjetna, da i da. Najobicnija cinjenica, nije uopce do individualca i njegovog vida ili neceg slicnog. Kako izmedju 30 i 60, tako i izmedju 60 i 120 (mozda malo manjih razmjera ali i dalje itekako primjetna glatkoca), za ove vece, 200+ dali postoji i dali je vidljiva razlika ne bih znao. Neki se ovdje po prvi puta u zivotu susrecu sa ovako velikim brojkama, vjerujem da je to dozivljaj i neko novo iskustvo, samo laagano 😉

  • Saren

    01.02.2022 - 03:01

    Razlika se svakako vidi izmedju 30 i 60 fps-a, od kad sam presao na 120 i to itekako primjetim, frend ima 144 hz monitor i kaze da vidi razliku takodjer. Tako da sto se mene tice sa 120 hz panela i osvjezavanja nema sanse da cu se ikad vratit na 60. Razlika je nebo zemlja.

  • vragec25cro

    01.02.2022 - 06:16

    Pa iskreno i ne primjetim razliku osim kad je niže pa trza.Bilo par slucajeva i igara da ih vrtio na 30-60fps malo podesio postavke grafike i fps se popeo na 100-120 i jedino što je sve onda bilo fluidnije.U novijim naslovima i na novim konzolama uopce ne primjetim razliku jedino kad zatrza.

  • BoneDigger

    01.02.2022 - 08:56

    Svi pricaju o fps-u ali nitko ne spominje frame pacing koja je cesto vaznija komponenta za fluidnost igre.

  • S3k1

    01.02.2022 - 09:22

    Kada mi fps padne sa 65 na 60 budem lud…

  • Dominikku

    01.02.2022 - 10:33

    Vidi se razlika, ali radije ću igrati na stabilnih 30 fps, nego da varira između npr. 40-50

  • Nijam Kaj

    01.02.2022 - 10:36

    Ne znam što je to fps

  • Kirian_1984

    01.02.2022 - 14:08

    U glas generacije koja je odrasla na dvoznamenkastim/mb pločicama rama, na 3d kartici kablom povezanoj s 2d karticom… Why the f**k? Ak ne trza (pada ispod 20), u mom svemiru radi savršeno…

  • Robotz

    01.02.2022 - 17:04

    U SP igrama iskreno 60 mi je idealno ni ne trazim vise,u FPS MP igrama bogme razlika i smoothnes taj neki je strasno osjetan cak bi rekao da podjednako skilled igraci onaj na 144 frejma ima dosta vecu prednost od ovoga na 60.

  • moordrak

    02.02.2022 - 08:56

    Jednom kada se prijeđe na bolje, odnosno više fps-ova, povratak nazad je vrlo bolan. Teško za opisati, no možda bi najbolji termin bio: glađi prikaz. 30 sličica po sekundi je dovoljno za ugodno igranje. Ipak, tehnologija je dovoljno napredovala pa zašto ne koristiti njene blagodati 🙂

  • nikola720p

    02.02.2022 - 15:15

    Igrati igru na 30 fpsa je jadno,60 fpsa je daleko bolje,znam kad gta v na sony ide 30 fps,nije tako ugodno igrati

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?