HCL.HR

ANKETA: Radite li ikada pre-order za igre?

Zoran Žalac 25.05.2020.   •   75 komentara


U novom anketnom pitanju tema nam je pre-order iliti kupnja igara prije njihovog datuma izlaska. Koliko često naručujete igre koje još nisu izašle?

Industrija videoigara specifična je po forsiranju prakse pre-ordera – predbilježbe iliti kupnje videoigara prije pojavljivanja u redovnoj prodaji. Kupce se mami kojekakvim bonusima i ekskluzivnim pristupima, a često se može čuti izdavače igara kako se hvale brojem prodanih primjeraka igre prije nego je ista uopće dostupna u igrivom izdanju.

Na praksu pre-ordera u industriji videoigara gleda se različito – neki ju smatraju sramotnom, a neki u tome ne vide ništa sporno. U našoj novoj anketi ne pitamo vas za izravno stajalište već za vaše navike. Naručujete li ikada igre prije njihovih izlazaka? Zbog čega i pod kojim uvjetima? Jeste li ikada zažalili zbog toga? Ili ste zbog nečega otkazali svoju naručenu kopiju? Ostavite svoj glas u anketi i popričajte o tome u komentarima ispod nje.

Kupujete li igre prije njihovog datuma izlaska (pre-order)?

 

Označeno sa:

Komentari (75)

  • Kralj Budala

    25.05.2020 - 19:09

    Da, ali samo od pojedinih Devova.

    • personauser

      @Kralj Budala, 25.05.2020 - 21:48

      Kada je Rockstar u pitanju onda ide prednarudzba

    • Wolfensteiner

      @personauser, 26.05.2020 - 09:23

      Doslovno- jedino Rockstar zasluzuje preorder od mene

    • DomoD

      @personauser, 26.05.2020 - 11:57

      Od mene i respawn zaslužuje zato jer je jedi fallen order bio predobar

  • Premelo172

    25.05.2020 - 19:09

    Kakav preorder, ni kurvama više ne plaćam unaprijed u ovoj recesiji

    • funky0308

      @Premelo172, 25.05.2020 - 19:13

      Hahaha…dobar

  • mili1985

    25.05.2020 - 19:10

    Većinu igara kupujem na popustima, dok prednaručujem samo neke svoje favorite koje pratim duže vrijeme i od ajmo reći pouzdanih su developera. Također su to samo fizička izdanja, po mogućnosti steelbook, jer volim ih imati u kolekciji.

  • GTA222

    25.05.2020 - 19:13

    Rijetko, evo zadnji pre order je Serious Sam 4 Deluxe Edition na Steamu.

    • Saren

      @GTA222, 25.05.2020 - 19:33

      Morat cu i ja, cekam placu xD Ali takodjer pre-orderam ako smatram da me dev nece nasanjkati sa necim obecanim, a na kraju dobim sipak xD. U zadnje vrijeme rijetko doduse. Zadnje sto sam bio pre-orderao jest Cyberpunk i Resi 3, sad ce bit Serious Sam.

    • personauser

      @Saren, 25.05.2020 - 22:00

      Na ruskom steamu Serious Sam 4 standarna verzija kosta oko 9.26 eura

    • GTA222

      @personauser, 26.05.2020 - 21:19

      90kn tamo sam i ja uzeo.

  • funky0308

    25.05.2020 - 19:26

    Preorder da ali samo i jedino ako tocno znam sto kupujem, kada recenzenti nemaju zabranu recenziranja prije izlaska i svega par sati prije izlaska ili max jedan dan. Imam dovolj o brz internet koji svaku igru skine unutar par sati, a preorder bonusi su smijsni i ne vrijede tog rizika. Previse se danas smeca izbacuje da bi covjek mogao mirne duse preorderati, a i ne vidim vise nikakav smisao istog. Nekada sam znao ici u pothodnik u Osijeku i naruciti igru jer su postojale samo fizicke kopije, a jedna jedina trgovina u gradu nista ne narucuje ako nema narudzbe u naprijed. Cak ni u tom slucaju nisam placao u naprijed, nego samo najavio kupnju i narucio. Danas stvarno nema nikakve potreba za preorderom mjesec, dva ranije. Niti su preorder bonusi dobri, niti je cijena bolja, cijena je zapravo cesto visa za preorder nego mjesec dana nakon izlaska, a kada vidim da ekipa po trgovinama prodaje igru sa preorder bonusom sest mjeseci nakon izlaska igre (u trgovini, ne na njuskalu) sve mi bude jasno. Treba pricekati, velika vecima developera i izdavaca koji znaju sto rade i stoje iza svog rada ne postavlja novinarima nikakve barijere za recenzije, a cesto se maknu i zabrane prikaza gameplaya par dana prije izlaska same igre. Da je igra 20ak % jeftinija u preorderu i da ut to daju i DLC ali pravi DLC ne kao WB u Batman AK – Harley Quinn misiju koja traje 45 sekundi i odvija se u jednoj prostoriji nego bas pravi DLC – napravio bi preorder. Ovako – nema teorije. Preveliki su to novci koje guramo unaprijed i ako manji studijo u preorderu proda velike kolicine, tko ce ih vise natjerati da patchaju igru?! Igra izadnje, HCL je snimi i kaze par rijeci, odem na Gameranx pogledati before you buy i ako sve stima idemo na preorder par sati ranije i svakako opet uzmem i taj kilavi preorder bonus, a riskiram jako malo. Sa RDR2 sam to napravio iako sam igru igrao na PS4 i znao sam sro ocekivati ali svejedno sam pricekao, vidjeo da ima problemcica ali nista strasno i uzeo. Zasto bi im dao da s mojim parama rade dva, tri mjeseca?! Bas nista time ja ne dobijem. Nisam djete od 5god i ako trebam ostaviti pare za igru,- ostaviti cu pa ni s te strane nema problema. Nisu to kifle da ce se prodati 😉

    • personauser

      @funky0308, 25.05.2020 - 21:50

      Kada pretplatnicke usluge postanu standard onda ce prednarudzbe otici u proslost

    • Saren

      @personauser, 26.05.2020 - 03:30

      Da jer nam pored ekskluziva jos samo treba pretplatnickih usluga… Pa da ovisimo o tiraniji servera, pumpanju cijena kako se kome sprdne, rentanja igara i slicno u danasnjem svijetu. Pogledaj primjer IP TV-a – prvo je krenuo Netflix, pa HBO pa ostatak ekipe da bi sad se i Disney dovukao i svi cjepau sadrzaj na svoje platforme, da bi gledao pola toga sta legalno zelis vec sad moras dati preko 100+ $, E sad zamisli da se to krene dogadjati sa igrama. Ja takvu buducnost iskreno ne zelim. Istina ni igre koje kupujemo i sada bilo gdje nisu “nase” prakticki kupujes licencu da igras, doduse ne moramo se jos bar brinuti da ce nakon nove igre netko doci i oteti ti igru iz librarya jer se eto mjenja ponuda (kao sto je to kod Netflixa i inih slucaj).

    • moordrak

      @Saren, 26.05.2020 - 15:27

      U toj “budućnosti” koju opisuješ već živimo. Što su launcheri tipa Steam, Battlenet, EPIC, UPLAY, ORigin nego rascjepkana ponuda igara? Već danas živimo u tom vremenu. Pristup digitalnim sadržajima nikada nije bio brži i jednostavniji. Inače, čuvaš li ti na disku filmove i serije za koje znaš da ćeš ih pogledati samo jednom i nikada više? Nekada sam pržio k’o lud DVD-ove sa divixima, kao, za kolekciju. Mo’š mislit’. Nedavno sam praznio drvarnicu pa sam naletio na kašetu spindlova. Ne budi lijen, probao sam očitati DL DVD medije i zamisli iznenađenja? Svi do jednog više ne rade. Niti jedan jedini. Bacio sam u baju preko 20 spindlova po 100 komada medija. Srce me boli kad se sjetim koliko sam potrošio para i vremena na prženje tih stvari. Potpuno ista se danas događa sa digitalnim sadržajima. Trošim terabajte prostora na što? Sadržaje koje nikada više neću niti otvoriti kamoli pogledati. Upravo radi ovakvih stvari sam pobornik strima i strimanja. Ako jedan provider nema ono što u tom trenutku želim gledati, imati će neki drugi. Dati ću mu par dolara za sadržaje koji me zanimaju. U konačnici, to mi je praktičnije nego graditi nekakvu osobnu arhivu podataka za koju nemam niti resursa niti volje održavati je.

    • Saren

      @moordrak, 26.05.2020 - 15:55

      Po tom pitanju smo razliciti, a i brzina interneta je ono sto me odbija za takve servise, doduse tome je kriv od T-coma pa do drzave i slicno. Ja jos uvijek radim arhive odredjenih stvari, bas zato sto znam da prije ili poslije ce postati nedostupne i tesko da ces ih vise igdje naci zbog ovih il onih razloga. Primjer XGPA uzeo sam ga za Gears igre i da isprobam malo SoT i ReCore. Na kraju sam uvidio da mi se ne isplati makar to bilo par eura/ dolara i slicno jer me pola sadrzaja ne zanima uopce. Isto mi je sa Netflixom i HBO-om primjerice, gledam jedva 30% onoga sto me zanima, drugu polovicu sigurno necu otvoriti vjerojatno nikad. Tako da se ponekad pitam cemu i kome dajem pretplatu, a pola sadrzaja koji su popularni ili mi se ne svidjaju il mi je smor gledati ih. Mozda sam staromodan, ali kako sam rekao radije nebih ovisio o tome da mi mjesecnu ponudu odreduje netko taman kad si ja pomislim “eh bas to bih mogao isprobati” – bum nema je vise uopce il je nece bit mjesecima. Znam da smo djelomicno u tom svijetu, ali da mi se svidja ideja da sve ama bas sad bude na temu pretplata i jedino tako – bas i ne. Radije cu si odabrati igru primjerice koju zelim umjesto da platim cijeli paket necije pretplate i onda imam tu jos ponuda koje me ne interesiraju.

    • moordrak

      @Saren, 26.05.2020 - 17:41

      Razumijem tvoj stav i ne, nisi staromodan 🙂 Pretplate su nešto o čemu razmišljaš kada imaš stalni izvor prihoda, odnosno, kada prestaneš prevrtati svaku kunu i brojati što koliko košta. Razlog je jednostavan: komocija. Svjestan sam cijene, no odnos plaćeno – dobiveno kod većine providera digitalnih sadržaja je fantastičan. Meni je važnije imam li pristup sadržajima koje želim u svakom trenutku od konstantnog gledanja price taga. Primjera ima koliko god hoćeš. Filmovi, igre, muzika, softver, e-knjige … da ne nabrajam. Svi digitalni servisi danas imaju strahovitu ponudu. Moguće je odabrati model plaćanja, ne nužno pretplate koji nam najviše odgovara. Iskreno, neda mi se natezati sa razno-raznim ilegalnim ili polu-legalnim rješenjima kada za vrlo malu količinu novca imam sve ponuđeno na srebrnom pladnju u najboljoj kvaliteti dostupno odmah. Svi smo mi mali “tech freekovi” sa jednom velikom manom: imamo metalitet hrčka ilitiga “trebat će” zato skupljamo sve što nam padne pod ruku. Danas za to više nema nikakve potrebe. Kod “iznajmljivanja” uvijek ostaje pitanje što ako netko odluči odrezati određene sadržaje. Zato imaš mogućnost preuzimanja u vlastiti library ili jednostavno trajno kupiš ono što ti se sviđa. Ponovno, utrpaš sadržaje u oblak. Više ništa ne držim po diskovima. Ebiga. Ako rikne Google, Apple, Microsoft , IBM, razni datacentri i slični “jutiliti” centri onda je vjerojatno u pitanju neko globalno sranje pa će mi nekakav 3D model iz online librarya McMaster-Carra sačuvan na Dropboxu biti najmanji problem.
      Što se dragog T-coma tiče, ako im pušem za vrat svaki božji dan, ako im dajem loše ocjene jer problem nije riješen, prijetiš im otkazivanjem ugovora, pišeš im mailove, prigovore, razno-razne dopise sa mjerenjima, vjeruj mi, reakcija neće izostati. Naravno, lakše je biti pasivni promatrač i pustiti nekog drugog da se bori. Frende, ako ti usluga ne valja, promijeni igrača. Nitko nije bogom dan, a svima njima je u interesu cuclat kunice (ili neku drugu valutu) sa tvoga računa. Ugl, malo smo pobjegli od teme. 🙂 Uh taj funky… uvijek provocira 😛

    • Saren

      @moordrak, 26.05.2020 - 19:17

      Ma znam i to je to hahahah mentalitet hrcka xD Sta ces, staromodan sam kako sam rekao xD Imam stalni izvor prihoda ali kazem opet, bedasto mi je placati vecinu toga ako me ne zanima. Recimo odem pogledat par stvari na HBO ali sigurno me ne zanimaju domaci filmovi, ono, fora da ih imaju ali ih necu gledat xD Primjer samo jedan. Za cloud saving nisam mu bas pretjerano davao paznje tako da ono. Imam kucni NAS i to je to, samo ga prosirujem xD T-kradikoma sam se davno rijesio i nije mi zao, svejedno ih piknem gdje stignem kad god se zakunu u kapitalna ulaganja i kako poboljsavaju uslugu xD

    • personauser

      @Saren, 26.05.2020 - 19:43

      Npr. Ubisoftove igre uopce ne moras vise kupovati i prednarucivati na PC jer mozes ih odigrati putem Uplay+.

    • Saren

      @personauser, 26.05.2020 - 19:48

      To je super, ali pored toga ne zelim u istom paketu primjerice Splinter Cell jer me isti ne zanima ili Raymana. Ako uzimam, uzimam zato jer me interesira primjerice PoP i AC, ovo ostalo jest bonus i izbor ponude, no to kazem je ono zbog cega ne volim te pretplate + nemam garanciju ako sad krenem primjera radi igrati prvi The Crew da ga Ubi nece odselit u ropotarnicu povijesti ili ga maknuti iz ponude na npr. nekoliko mjeseci. Ovako kupim sto zelim igrati i to mi je trenutno najbolja solucija. Daleko od toga da nema prednosti, ima i to hrpu, no kazem kao i IPTV za mene je to onako polovicno rijesenje.

    • GTA222

      @Saren, 26.05.2020 - 21:19

      IPTV ti je max tv ovo što si nabrojao su on demand usluge.

    • Saren

      @GTA222, 26.05.2020 - 21:20

      Krivo se izrazio, mislio sam taj on demand, ali tezak dan xD Hvala

    • Smrad83

      @funky0308, 25.05.2020 - 22:02

      Slazem se sa svim, ja jednostavno ne vidim jedan jedini razlog realni da bi itko prednarucio igru. Stvara se nekakav hype sa tim marketingom i prednarudzbama, a ustvari radi se o tome da ti kreditiras nekoga za macka u vreci. Da je pupost 20 i vise posto, ajde mozda, ali ovako – zasto kad su prve recenzije isti dan?

    • moordrak

      @funky0308, 26.05.2020 - 14:29

      Tehnički, kupovina samo par dana prije izlaska igre se isto broji kao prednarudžba 🙂 Kada bi se radilo o nekakvom ekskluzivnom uratku ograničenog broja komada, e to je onda druga pjesma. Takvih “komada” ionako nema u regularnoj prodaji zato, kako si rekao, nisu igre vruće kifle pa da se razgrabe iste sekunde…

    • funky0308

      @moordrak, 26.05.2020 - 16:54

      Naravno, zato i kazem – napravim preorder par sati ranije ili dan, dva ranije ali samo i iskljucivo u odredjenim uvjetima.

  • Chaos777

    25.05.2020 - 19:36

    Kupio sam par puta pre-order recimo recentno je Cyberpunk 2077 (u fizickom obliku jer se dobijaju i neke simpaticne sitnice uz to) i recimo isto sam pre-order bio za Crash Team Racing od prosle godine jer mi se jako dopalo ono sto sam video i skontao sam da ce biti sjajno kako i jeste na kraju bilo…

    • Arthur

      @Chaos777, 25.05.2020 - 21:41

      I crash je na kraju bio pun pogodak. Također sam ga uzeo ali nisam preorderao jer nisam tada imao novaca, ali nakon kupnje i odigranih par utrka ni malo ne žalim jer je igra ekstra, a i vrati me u djetinjstvo kada svaki put upalim.

  • Lovro Maroševac

    25.05.2020 - 19:37

    No Man’s Sky jedina igra koju sam kupio prije izlaska i bome sam se opekao. Tada sam si rekao da nikad više neću to raditi, već ću čekati recenzije. Ali onda je došao RE2 Remake i morao sam prekršiti obećano.

  • OldNewCrqzyUser

    25.05.2020 - 19:48

    Da ali poslije sranja sa Death Strandingom ne preordam zbog hypea nego kada vidim komad gameplaya. Sada isto imam preordano F1 2020, Ghost of Cušima i razmišljam o cyberpunku ali i to ću kada dođe gameplay koji dokazi uskoro. Odustao sam od TLOU2 i taj iznos prebacio na GOT i mislim da sam miran za ovu godinu. Osim što ću kupiti Fifu za PS5 a možda i neke druge igre ako budu na izlasku konzole. Usput, ja ne znam koji odgovor odabrati jer preordam čisto da ne razmišljam o toj igri – hoću ili neću

  • personauser

    25.05.2020 - 19:52

    Ako bi netko prednarucio neku igru na PC lijepo ode na ruski steam i umjesto 59.99 eura plati samo 10 eura

  • MightyAloy

    25.05.2020 - 19:54

    Uvijek uzimam igre na popustu i nije mi toliko bitno da igram day one jer se uvijek ima nešto dobro za igrati. Ipak po prvi put ću napraviti iznimku i vrlo skoro prednaručiti The Last of Us Part II jer ne mogu dočekati da ju igram. Razlog je i to što se želim sačuvati spojlera koji bi mi sigurno utjecali na užitak igranja, a koje sam do sad uspješno izbjegao. Po izlasku igre neću čitati čak ni recenzije već idem offline dok se dobro ne naguštam. Nakon toga ću fokus moći na miru prebaciti na iščekivanje next-gena.

  • Dad of Boy

    25.05.2020 - 20:15

    Igre kupujem jedino na popustima

  • Mihael5555

    25.05.2020 - 20:18

    Ne, jer postoji piratstvo

    • Darac83

      @Mihael5555, 25.05.2020 - 20:29

      Uvijek se nađe jedan… 😂

    • SonOfZeus

      @Mihael5555, 25.05.2020 - 20:29

      Zbog ovakvih i imamo denuvo bullshit.

    • Mihael5555

      @SonOfZeus, 25.05.2020 - 21:32

      ti trosi pare di netreba hahahhahahahahahahahahahahhahahahahhaha

    • ihneacho

      @SonOfZeus, 26.05.2020 - 07:19

      nije zbog ovakvih, a zbog koga su plaće male u nas pa je bolje piratizirati to jest nekad jedini izbor igranja

    • SonOfZeus

      @ihneacho, 26.05.2020 - 15:54

      Znam nekoliko ovakvih koji za kutiju cigara ili bocu jegera imaju, ali za igre i na popustu nemaju. Cisto iz razloga sto ne moraju platit

    • Mihael5555

      @SonOfZeus, 26.05.2020 - 18:16

      Upravo tako i treba

    • ihneacho

      @SonOfZeus, 27.05.2020 - 07:47

      Ma to su prioriteti, ja piratiziram nekad jer ne prlazim stalno sp igre vec nekoliko godisnje jer taman toliko ih je kvalitetno ali kada mi se igra svidja kupim ju. Rdr 2 nisam htio čekati crack uzeo sam za pc kada je izasao zato sto mi se igrala igra. Dok sam imao ps4 kupovao sam igre na popustima i prelazio jedino sam fifu svake godine uzimao po punoj cijeni.

    • Darac83

      @ihneacho, 26.05.2020 - 16:28

      😂

  • Rakun

    25.05.2020 - 20:21

    Fali opcija “Jednom i nikad više”

  • SonOfZeus

    25.05.2020 - 20:29

    Da, fizicke kopije i samo ako sam uvjeren da me
    igra nece razocarati. Ove godine GoT i C2077

    • Mah

      @SonOfZeus, 25.05.2020 - 21:21

      A kako točno si se uspio uvjeriti da te dvije neće biti loše? Za 2077 i ja vjerujem da će igra biti dobra,ali vjerujem da će biti tako zbog svijeta i priče, gameplay mi možda neće odgovarati ili će mi postati monoton vrlo brzo jer fps mi i onako dosade užasno brzo. A za GoT nakon onog prikaza bilo kakav hype da sam imao je nestao. Igra mi se uopće ne čini impresivno, nikad neznaš možda će biti, ali upravo zato se čekaju prve recenzije…

    • SonOfZeus

      @Mah, 26.05.2020 - 06:31

      Iznimno jednostavno. Dvije stvari. 1) I jedan i drugi developer po mom osobnom ukusu rade odlicne igre i do sada nisu imali igru koja meni nije bila vrlo dobra ili odlicna.
      2)Prikazan materijal. I jedna i druga imaju vec znatnu kolicinu materijala prikazano koji mi je posuzlio kao dodatni poticaj uvjerenju da ce igre biti moj cup of tea.

      Dosad me ovaj nacin odabira prednarudzbe nije razocarao pa sumnjam da ce i sada.

    • SanKa

      @SonOfZeus, 26.05.2020 - 09:23

      potpis

    • Indigo83

      @SonOfZeus, 25.05.2020 - 23:03

      Uvjeren si?Imaš prozor u budućnost?

    • SonOfZeus

      @Indigo83, 26.05.2020 - 06:32

      Ne, imam sposobnost procjeniti sto mi se svida, a sto ne.

    • OldNewCrqzyUser

      @SonOfZeus, 26.05.2020 - 07:36

      Ja sam izgubio tu sposobnost ali u ove dvije igre polažem puno nade 🙂

    • SanKa

      @SonOfZeus, 26.05.2020 - 09:23

      slazem se…GoT i C2077 cu ja preorder isto vjerojatno..mislio sam i TLOU 2 ali sad vise nisam tako siguran , ne znam spoilere, ali ekipa dosta sere po igri

    • SonOfZeus

      @SanKa, 26.05.2020 - 15:55

      Takoder, cekat cu recenzije za tlou. Od onih manje woke.

  • Darac83

    25.05.2020 - 20:30

    Ne znam koliki fan bi morao bit da kupujem igru na neviđeno… Recenzije pa dalje…

  • Kajkakko

    25.05.2020 - 20:52

    Samo od CD PROJEKT RED….konkretno Wild Hunt i C2077

  • macgyver

    25.05.2020 - 21:32

    Nikad, uvijek čekam popuste. Najnovija igra koju sam kupio (najnovija u smislu najbrže nakon što je izašla) bio je Far Cry 5 gold na christmas saleu 2018, znači nekih 10 mjeseci nakon izlaska

  • Arthur

    25.05.2020 - 21:39

    Nisam još. Nije mi svejedno dati novac za nešto za što ne znam hoće li biti optimizirano, kakvo će biti stanje s bugovima i glitchevima… Budem ponekad u kušnji za odeeđene naslove ali ne baš toliko da dadnem veliki novac. Ali naravno to je moje gledište na ovo. Respect onima koji jesu jer su razmišljanja i ukusi različiti od osobe do osobe.

  • Minion

    25.05.2020 - 21:47

    Imao sam par prednarudžbi, bilo je razočarenja, ali i onih koje nisam požalio.
    Većinom uzimam na popustima, međutim, neke igre želim igrati odmah jer me zanimaju i jer ne želim da mi slučajno budu spoilane.

  • LetMeBeFrank

    25.05.2020 - 23:01

    Never ever.

  • Indigo83

    25.05.2020 - 23:04

    Previše iskustva za takvo nešto.Ko politika u Hrvata..obeeeeećanjaaa

  • Lord_Sec

    25.05.2020 - 23:41

    Najgora prednazudzba mi je bila Destiny. Jedna ili dvi igre godisnje inace

  • deus141

    26.05.2020 - 00:14

    Preorder nikada! Pričekati mjesec-dva i kupiti po 20% nižoj cijeni. Tako sam kupio COD:MW za 40€ za otprilike mjesec dana nakon izlaska.
    Tako da ću uvijek rađe pričekati pa npr. kupiti preko Steama ili pogledati na AllKeyShop gdje su najbolje cijene i tamo pogledati recenzije za određene stranice koje prodaju igre jer kao što svi znamo možda su scam stranice 🙂

  • Chris_LiRiOuS

    26.05.2020 - 00:34

    Nikad nisam niti necu, ali cu prekrsiti svoje pravilo kad bude THPS za pre order jer bih htio igrati cim prije makar samo i warehouse mapu

  • Red Falcon 2

    26.05.2020 - 03:58

    Igre su preskupe da bi ih se prednaručavalo. Također, brdo puta su ili developeri lagali o igri tijekom promocije (No Man’s Sky, Ubisoftovi downgradi itd.) pa iz sigurnosti ne vrijedi prednaručivati.

  • savo

    26.05.2020 - 05:33

    Jedini pre order mi je bila MAFIA 3 i rekao sam nikad vise! Cekam recenziju i odgledam jedan-dva gameplay-a pa tek onda odlucim vredi li ili cekam 2-3 meseca pa je kupim po nizoj ceni.

  • vragec25cro

    26.05.2020 - 06:18

    Jedine 2 igre koje pred naručio su Gears 5 i Minecraft Dungeons obje na xbox game pass i to su uračunate u cijenu usluge 🙂 Jedino ih prednaručio da ih iste sekunde pokrenem kad izađu/izašle.

  • Nightyx

    26.05.2020 - 07:37

    Napravio sam preorder samo za 2 igre (mozda jos jedna ili dvije pored te, ali se ne mogu sjetiti), dakle za NFS Payback sam pozalio, ali za GTA V nikako, to je bio win, sad ga imam na 3 platforme, fizicku kopiju, na steamu i na epic gamesu 😀

  • moordrak

    26.05.2020 - 07:44

    Igre kupujem prednarudžbom samo kada se radi o nečem posebnom, točnije, u rijetkim slučajevima. U svome dugogodišnjem iskustvu igranja igara, prednaručio sam tek nekoliko njih: Cyberpunk, RDR2, AC: Odyssey, GOW, Bioshock Infinite i Starcraft Wings of liberty. Ono što češće kupujem su specijalna izdanja tipa GOTY, collectors edition, metal case edition i slično. Svjestan sam da se ovdje radi o čistoj iznudi novca na više razina. Kao prvo, odmah u početku ne dobijemo ono što smo platili već samo obećanje da ćemo po izlasku dodatnih sadržaja iste dobiti na korištenje. Kao drugo, fizički dodatni sadržaji su doslovno toliko jeftino napravljeni da me peče savjest kada ih pogledam i kada se sjetim koliko sam ih platio. No dobro. Ovo su već finese. Mislim kako za prednarudžbe u većini slučajeva nema potrebe.

  • GREATPCGAMER

    26.05.2020 - 09:11

    Ako je nadolazeća igra remaster igre iz serijala/nova igra od developera čije su igre meni više nego odlične, onda da. Ovako za neku igru o kojoj ne znam ništa (ne znam kakve su ostale igre u serijalu/od istog developera),bez obzira čini li mi se ona meni nečim zanimljivim i posebnim ili ne, stvarno nema smisla bacati novac.

  • thegod1989father

    26.05.2020 - 09:14

    Zažalio za Mass effect andromedu, otkazao TLOU 2 (spoileri), a na čekanju su Mafia Trilogy i Cyberpunk

  • SanKa

    26.05.2020 - 09:22

    kako kad…uzeo sam death stranding preorder, uzet cu ghost of tsushima vjerojatno…..i mislim da sam black flag preorderao…dakle, ili ekskluzive ili meni igre drage srcu…

  • hexagram

    26.05.2020 - 12:07

    samo kad je fromsoftware u pitanju

  • RyZoR

    26.05.2020 - 16:20

    Jedini preorder kojeg sam napravio je bio GTA V 17.9.2013. za PS3. Ne žalim ni lipe!

  • Haregan

    27.05.2020 - 15:37

    Nikad nisam nista pre-order, sada cu Serious Sam 4 po prvi put jer cena i nije velika a i fan sam serijala, isto tako i Marvel’s Avengers. Ako cene nisu prevelike i ako sam veliki fan moze proci

  • NastyGT

    27.05.2020 - 20:23

    Uglavnom preorder ide za ono što znam šta je. Za Divinizy Original Sin 2 sam bio i “Kickstarter backer”. Za Red Dead Redmption sam izvršio preorder 5 minuta po objavljivanju. Cyberpunk 2077 se podrazumeva za preorder. MAFIA je jedna od 4 meni najomiljenije igre, ali to ne preorderujem Definitive Edition jer se plašim da će upropastiti onaj sjajni sistem i šmek originala.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?