rezervirajte si post i s novom godinom krenite sa svojom listom pogledanih filmova.
Komentiranje liste možete obavljati u što ste zadnje gledali topiku.
01.01. The Equalizer | 82/100 | INFO | Odličan. Denzel savršen as usual. Iako je fino zaokružen i vrlo vjerovatno ga nebi trebalo dirat, voliob svejedno vidjet nastavak ovoga. |
10.01. The Drop | 65/100 | INFO | Čudna gluma Gandolfinia i Hardya. Nije me se previše dojmio iako, kako ide pri kraju ostavlja bolji dojam. Nezz promašeni karakteri glumaca. |
12.01. The Terminator | 60/100 | INFO | Šteta što ga je toliko pojelo vrijeme, jer je malo užasan sa efektima i nekim stvarima. No unatoč tomu ima nekakav šarm kao i filmovi tih godina. |
29.01. Taken | 67/100 | INFO | Nezz jesam li prerasao ovaj film ili šta, ali neugoda gdje je sve još family happy rođendan ovo ono, no čim stupi akcija rula. |
29.01. Taken 2 | 69/100 | INFO | Iako su albanci u prvom dijelu dosta uvjerljivi, ova ekipa u Tripoliju, plus Rade Serbedzija je win win. Za nijansu bolji od originala. |
30.01. Taken 3 | 85/100 | INFO | E ovo nisam očekivao. Baš duže vremena nisam pogledao bolji akcijski triler. Forest Whitaker & over the top akcija <3. Baš sam uživao u cijelosti. |
02.02. Nightcrawler | 78/100 | INFO | Jake je zrulao, neprepoznatljiv u odnosu na ostale svoje uloge. Radnja je malo prd, ali ta gluma - odlično; dinamika sama koja je pun pogodak. |
10.02. Slumdog Millionaire | 83/100 | INFO | Baš mi je odličan. Ima tu neku finu atmosferu i odličan pejsing. Jeli baš za toliko oscara koliko je dobio nezz, ali je dosta dobar. Feel good movie. |
22.02. Horrible Bosses 2 | 55/100 | INFO | Prvi film mi je puno bolji, plus užasno me smorio početak filma. Previše dobrih glumaca, a premalo šala. |
24.02. Birdman | 85/100 | INFO | Inače ovakav žanr filma i nije baš moja šalica čaja, no ovo je vrlo kvalitetan uradak u svim okvirima pa sam impresioniran dosta. |
01.03. Hard Eight | 82/100 | INFO | Dosta impresioniran sa glumom. Rula mi odnos Sydneya i Johna, pogotovo nakon saznanja šta mu je učinio. S.L Jackson i Paltrowica <3. |
04.03. The Assassination of Jesse James | 95/100 | INFO | Daje apsolutno nevjerovatan vizualan doživalj. Nezz što više rula, da li gluma, način i tehnika snimanja ili taj vizualan dojam što je ostavio na mene. |
06.03. Fifty Shades of Grey | 82/100 | INFO | Boli me briga za knjigu, općenito žensku opsjednutost i općim hypom, ali meni je bio dosta dobar. Zabavio me, zainteresirao i uvjerio u svoju glumu |
07.03. Terminator 2: Judgment Day | 90/100 | INFO | Arnold Schwarzenegger je valjda vizualno najsavršeniji u karijeri. Nemoguće ga je nevoljet. Ma cijeli film je bomba, izuzev rupa na villainu. |
10.03. The Insider | 85/100 | INFO | Uglavnom napet, inteligentan, dinamičan, uz vrlo dobru glumu. Iako traje preko 2 i pola sata, ne zamjeram mu, jer je stvarno odličan. |
22.03. Fury | 90/100 | INFO | Drama, akcija, ratni film koji briljira u apsolutno svakom segmentu. Drugačijost u svijetu WW2 tematike u filmskom svijetu, je ono što krasi ovaj film. |
26.03. The Imitation Game | 94/100 | INFO | Film vrijedan divljenja. Od prekrasne slike koju film ima, savršeno napisanog scenarija do nevjerovatno dobre glume. Cumberbatch je vrh. <3 |
28.03. Transcendence | 80/100 | INFO | Počinje jako dobro, no od trenutka kada krene pet godina unazad, cijelo vrijeme kao da mi nešto fali da bude fantastičan; šteta potencijala. |
29.03. Chocolat | 83/100 | INFO | Skroz simpatičan i lijep film. Sviđa mi se što film ima momente kada je skroz ozbiljan, ali i one kada je nekako šašav i djeluje kao simpatična komedija. |
05.04. Hot Fuzz | 82/100 | INFO | Ima u sebi užasno zabavan faktor, koji djeluje konstantno, a ne samo na trenutke. Simon Pegg i Nick Frost <3, savršen duo. |
06.04. The Fast and the Furious | 80/100 | INFO | Rula mi kako su uspijeli uvjerljivo započet cijelu tu shemu o familiji, poštovanju, životnom i racing kodeksu. Definitivno među boljima. |
06.04. 2 Fast 2 Furious | 68/100 | INFO | Scene u utrci su dosta kompjuterski smješne, uz neke neugodn loše scene - Suki. Ali Skyline, cijeli drugi dio filma rulaju i izvlače ukupan dojam. |
06.04. FF: Tokyo Drift | 64/100 | INFO | Cijeli početak filma, mi je uz njega glupo govno i da nema dobrih dijelova proplakao bi i ostavio bi ga neocjenjenjog. Han <3, Nathalie Kelley <3 <3 |
07.04. Fast & Furious | 90/100 | INFO | Rula u apsolutno svakom segmentu. Savršena ekipa, savršena lokacija, priča i što je najbolje negativci. Scene utrkivanja su fantastične. |
07.04. Fast Five | 92/100 | INFO | Nezz, pri ovome gledanju sam toliko bio uzbuđen i opčinjen apsolutno svakom sekundom filma, da sam cijelo vrijeme bio u ekstazi. |
07.04. Furious 6 | 67/100 | INFO | Od zadnja dva, gdje su zrulali upravo sa stvarima koje su ajmo reć vjerovatne, kao gledatelju jednog filma, naprave praktički sprdačinu. |
08.04. Furious 7 | 90/100 | INFO | U cijelini ga gledam kao spektakl iako fejla u mnogo toga s over the top scenama, ipak kraj je toliko dobar, emotivan i poseban da zaslužuje devetku. |
20.04. American Sniper | 75/100 | INFO | Dobar posao prastarog Clint Eastwooda. Bradley Cooper me oduševio. Bio mi je i prije dobar, no odlično je ovdje odglumio manijakalnog PTSP-ovca. |
05.05. Avengers: Age of Ultron | 100/100 | INFO | Šta je ovo?! Ovo je najbolje kino iskustvo ikad. Ljudi moji, ako ikad mislite pogleda 4DX film, to učinite s ovim. Idem bacit novih šezdeset. |