HCL.HR

Može li i smije li Fortnite u 2018. biti „igra godine“?

Zoran Žalac 26.11.2018.   •   52 komentara


U 2018. godini svijet gaminga suočava se s interesantnim pitanjem: zaslužuju li igre nagradu samo u godini kada se isporuče na tržište?

Informacija da je Fornite izabran za igru godine u Golden Joystick Awards 2018 na internetu je sada već stara vijest. Međutim, taj razvoj događaja načeo je temu i problematiku o kojoj će se u budućnosti definitivno razglabati. I sami znate da smo pojavom Early Accessa, Soft-Launcha, plaćenih beta ili kako god to želite zvati; došli u situaciju da se igre više ne prodaju kao gotovi proizvodi nego kao „žive usluge“. Ima to svojih dobrih strana, ali takva promjena paradigme narušila je neke već utvrđene koncepte u svijetu videoigara.

Prvi u redu takvih jest koncept nagrade za najbolju igru godine, takozvani GOTY format. Tradicionalno percipiranje te nagrade je takvo da se ona daje igri koja je izašla tijekom kalendarske godine. Nečuveno je da nagradu za igru godine dobije igra koja uopće nije izašla iste godine. Istinabog, GOTY titulu može si prišiti praktički bilo tko. Na primjer, bugovita parada zvana Two Worlds 2 dobila je svoje GOTY izdanje iako tu igru nitko nije proglasio igrom godine. To jest, možda je netko u nekom mračnom prolazu spomenuo da mu je to bila najbolja igra koju je igrao te godine. No, može li se to onda uopće uzeti kao relevantan kriterij za dodjelu nagrade?

Općeniti standard za GOTY kategoriju zapravo ne postoji. Postoje samo definicije koje variraju ovisno tko dodjeljuje samu nagradu. Za to variranje u definiciji zaslužno je vrijeme dodjele samih nagrada, s obzirom na to da se sve igre koje izađu tijekom neke godine ne mogu obuhvatiti u dodjeli nagrada osim ako se ista ne održava 31. 12. ili početkom iduće godine. Ne bi valjalo da se sve različite dodjele nagrada za najbolje igre održavaju u isto vrijeme. Isto tako, ljudi se početkom nove godine ne vole osvrtati na onu prethodnu – fokus je prema naprijed, onome što dolazi.

Kad su uvjeti posloženi na taj način, organizatori dodjele nagrada moraju pristati na određene kompromise. U zadnje vrijeme to znači odbacivanje ideje da titulu najbolje igre godine mogu ponijeti samo igre koje su izašle unutar 365 dana jedne godine. Sve češće se mogu čuti obrazloženja kako se ostale industrije ne ograničavaju tim kalendarskim formatom. Primjerice, televizijska serija Game of Thrones iz godine u godinu dobiva nagrade za svaku novu sezonu, premda je to u suštini serija istog žanra i istih likova još od svoje prve sezone. Neke serije možda ne budu odmah nagrađene u prvoj sezoni, no kasnije njihova kvaliteta bude nagrađena. Isto po dosadašnjem formatu ne vrijedi za videoigre.

Nameće se stoga pitanje je li uopće fer da videoigre imaju samo jedan pokušaj ostvariti GOTY titulu – samo one godine kada budu lansirane u prodaju? Odbacujemo li time i potencijal da se igre poboljšaju s vremenom? Moram priznati da su takva pitanja vrlo kompleksna. Ako nagrade počnemo dijeliti igrama koje su zabavne, ali nisu sasvim dovršeni proizvodi, postoji ona bojazan da ćemo time dodatno potaknuti lansiranje poluproizvoda. S druge strane, na proizvođače igara stavlja se ogroman pritisak jer njihove igre kod nas imaju samo jednu šansu za uspjeh, skoro kao i Eminemove pjesme.

A proizvodnja videoigara nije jednostavan proces. Ponekad je stvarima potrebno malo duže vremena da se kliknu u pravu kombinaciju. Požurivanjem igara da nam kvalitetu dostave odmah po izlasku prednost dajemo onima koji si tu razinu kvalitete mogu priuštiti. A takvih zapravo nema mnogo.

Osobno ne bih znao procijeniti je li Fortnite najbolja igra 2018. godine jer istu nisam igrao. Ipak, dojma sam da se u tom slučaju dogodilo ono što se kod igara događa vrlo često – poistovjetilo se najpopularnije i najkvalitetnije. Mislim da smo u svijetu videoigara godinama imali nekakve interne standarde oko toga što je zabavno, što je grafički vrh u igrama i sl. Izlazilo je manje igara pa se time lakše moglo popratiti koja igra radi pomak u čemu, gdje se inovira i na koji način.

Danas je situacija drugačija, baš kao i profil igrača. Igrači se sve češće profiliraju i baziraju na igranje manjeg broja igara sličnih vrsta. Čovjek se može profesionalno baviti gamingom, a da godišnje zaigra jednu do dvije igre. Jednako tako, gamerom se ima pravo identificirati i onaj tko igra besplatne igre na mobitelu.

U takvom podneblju drugačiji je i koncept za igru godine. Ako igram nešto što je postalo popularno tijekom te godine, a igram dvije do tri igre godišnje – zar nemam pravo izraziti se u izboru za igru godine? Ili bolje rečeno – zar bih trebao igrati pedesetak igara godišnje da bi moje mišljenje i moj izbor bili relevantni za odabir igre koja će dobiti neku nagradu?

Na ova pitanje odgovor nećemo pronaći preko noći. Upitno je postoji li uopće jedan prihvatljivi odgovor na to. U bilo kojem slučaju, Fortnite kao igra godine (u godini kada ta igra nije ni izašla) otvara diskusiju koja neće zaobići ni našu lokalnu nagradu – Zlatnog Dabra. Da odmah smirim strasti – ne, Fortnite kod nas neće biti razmatran za igru godine. Mi u 2018. još uvijek ostajemo vjerni formatu nagrađivanja igara koje su izašle tijekom tekuće godine. Smatramo kako aktualnih kandidata za nagrađivanje ima više nego dovoljno.

Doduše, prilično je izgledno da će Fortnite u nekom obliku završiti među nominiranim igrama u jednoj od kategorija Zlatnog Dabra. Nominacije još slažemo i ništa još nije konačno, ali ove godine Zlatnog smo Dabra odlučili postaviti malo drugačije. Još od prvog Zlatnog Dabra 2005. godine služili smo se uigranim formatom. U zadnjih deset godina taj smo format svako malo modificirali, no u 2018. će Dabar napraviti svoj najveći remont do sada.

Još ćete se neko vrijeme morati strpjeti da vidite na kakav remont mislimo, ali za sada možemo otkriti kako nam je uklanjanje nekih prijašnjih ograničenja omogućilo da nominacije odaberemo pomnije i posložimo zanimljivije nego ikad prije. Format ovogodišnjeg Dabra stoga će biti pomalo eksperimentalan, a to je i nužno jer se ne mijenjanju više samo vremena, već i videoigre s njima.

U komentarima nam svakako prenesite svoje stavove i mišljenja oko toga što za vas znači nagrada za igru godine i percipirate ju li danas na isti način kao i prije nekoliko godina.

Komentari (52)

  • Lucija

    26.11.2018 - 14:14

    Ne.

    • TeroXCro

      @Lucija, 26.11.2018 - 16:19

      Reka bi Vojko V- Ne može.

    • Hellblazer

      @TeroXCro, 26.11.2018 - 17:46

      A za vijest da je Fortnite igra godine, rekao bi – Kako to? ?

    • TeroXCro

      @Hellblazer, 26.11.2018 - 20:15

      “Nije mi jasno”

  • vlatko2003

    26.11.2018 - 14:37

    ne smije

    • Mogvaj

      @vlatko2003, 26.11.2018 - 22:42

      Zasto?

  • superdeda2000

    26.11.2018 - 14:40

    Epitet igre godine dodjeljujem sam i nema te dodjele koje moju igru godine mogu skinuti s tog trona. Ostalo su sve PR/marketinške fore koje nekome koriste a nekome odmažu.

  • Samson

    26.11.2018 - 14:45

    Istina da ne može svatko od nas zaigrati sve najbolje igre koje su izašle u tekućoj godini, ali ne slažem se sa pristupom da neka igra koja je izašla 2017. ili prije samo zbog povećanja popularnosti bude proglašena igrom godine. Ipak videoigre pogotovo MP se stalno anžuriranju te su sklone konstantnim promjenama tako da djelimično razumijem da fortinite proglašena igrom godine, ali ponovo je nisam igrao pa ne znam je li se toliko izmjenila na prošlu godinu…

  • mili1985

    26.11.2018 - 14:46

    Svaka druga igra ima naljepnicu Goty od svakojakih random portala i časopisa, te razno raznih manifestacija, tako da to ništa ne predstavlja.

  • mili1985

    26.11.2018 - 14:48

    Upravo to.

  • Marosh

    26.11.2018 - 14:49

    Nikako ne smije. Razumijem da brojke govore sve, ali ovaj odabir igre godine je uvreda svima koji su radili na Spidermanu, RDR2, GoW-u i ostalim slicnim naslovima.

  • Raba

    26.11.2018 - 14:50

    Moje mišljenje je da bi za to trebale biti odvojene kategorije, nešto slično kako je trenutno nominirano na The Game Awards. GOTY(Game of the year) bi i dalje trebao ostati igra koja je te godine izašla. A posebno odvojiti nagradu za igre koje se vremenom mijenjaju, takozvane “žive usluge”. Tako ove godine na The Game Awards imamo nominaciju za “Best ongoing game” pa se tamo može glasati za Fortnite, Destiny 2, Overwatch i slične igre.

  • the voice of truth

    26.11.2018 - 14:50

    u normalnoj situaciji fortnite pored GoW-a i RDR2 nema što traziti, ali isto kao što na svim izborima glas budale vrijedi koliko i glas pametnog, tako i ovdje glas djece gejmera treba vrijediti koliko i glas odraslih gejmera…nema logike, ali tako je kako je….a znamo koliko puno publike ima fortnite…

    • Mogvaj

      @the voice of truth, 26.11.2018 - 22:44

      Sto je po tebi normlana situacija? U kategorijama di publika bira fortnite itekako ima pravo traziti GOTY sto dokazuje broj igraca

    • the voice of truth

      @Mogvaj, 26.11.2018 - 22:47

      ma pod normalno mislim da se gledaju mehanike, interakcija sa okolišom, tijek priče ako je ima,..teško je zapravo definirat prema čemu bi se trebala birati najbolja igra…ali da, definitivno ima pravo tražiti i po meni zaslužuje dobiti

    • moordrak

      @the voice of truth, 27.11.2018 - 11:08

      Mlađi glasaju srcem, stariji glavom. Detalj kako se radi o svojevrsnom kulturološkom fenomenu nitko ne spominje. Battle Royal format nekima izlazi na uši ili im je odbojan (umene kvačica na obje stavke), svejedno, velikoj se većini ljudi sviđa ovakav koncept igranja. GOTY nagrada samo je potvrda trenutnih trendova. Kako je autor članka napisao, najpopularnije nije nužno i najkvalitetnije.

    • Mogvaj

      @moordrak, 27.11.2018 - 17:13

      Dok se definitvno slazem s time postoje i razne kategorije i razni nacini biranja. U kategoriji gdje igraci biraju GOTY fortnite se ima svako pravo natjecati. Gaming sluzi za opustanje i ne moramo uvijek traziti igru su najdetaljnijim grafika/ svijetom , najboljim gamepalyom. Po meni goty je igra koja je uspijela zabaviti najvise ljudi no to ne znaci da ne smatram kako ima i mnogih drugih aspekata koji su vrijedni pohvale

  • AdvCool

    26.11.2018 - 15:02

    Ne smije

  • tryon

    26.11.2018 - 15:05

    cuj to fortnite nije zasluzio goty. diskutabilno je jedino je li zasluzio OVE godine. Rijesenje tog problema bi bio izbor u zasebnoj katergoriji (npr. Igra kao usluga) gdje bi jedan fortnite (LoL itd.) mogao i vise godina zaredom biti nagradu goty.
    Fortnite sam probao, ne privlaci me, ali ne moze se govoriti da nije zasluzio goty ako uspjevaju raditi kvalitetan sadržaj kojim im donosi toliku popularnost. I plus to, nemojte mi spominjat Spidermana kao goty molim vas.

    • the voice of truth

      @tryon, 26.11.2018 - 15:25

      istina sa Spidermana…GOTY igra ne smije imati naplaćivane sadržaje

    • the voice of truth

      @the voice of truth, 26.11.2018 - 15:25

      * naplaćivane DODATNE sadržaje (DLC)

    • moordrak

      @the voice of truth, 27.11.2018 - 11:27

      Ma čuj ga molim te: “Igra ne smije naplaćivati dodatne sadržaje”. Baš će mene i tebe pitat’ smiju li ili nesmiju nešto naplaćivati. Sviđa mi se taj tvoj svijet. 🙂 DLC-ovi se naplaćuju zadnjih barem 30 godina, a izdavačima ne pada na kraj pameti prekinut tu lukrativnu praksu. Još su je i podebljali razno-raznim glupostima poput izmišljenih valuta ili ingame itema. Fino ignoriraš te sadržaje k’o ja i sve pet (ili opleteš po kakvom GOTY izdanju)!

    • the voice of truth

      @moordrak, 27.11.2018 - 13:05

      htio sam reći ne smije naplaćivati DLC ako misli dobiti GOTY službenu nagradu…Ako je nešto proglašeno igrom godine, cjelokupni sadržaj mora biti dostupan svima koji su kupili igru, a igre koje naplaćuju DLC-ove ne pružaju svima isto, 70% ljudi ima samo base game, 15% 1 DLC, 10% drugi, 5% sve komplet (lupam brojke)…kužiš što hoću reći..?

    • moordrak

      @the voice of truth, 27.11.2018 - 15:47

      Kužim ja tebe. Hoćeš reći kao je onih 5% koji imaju sve, u prednosti nad drugima. Stvar ti je što tih 35% koje si nabrojao donosi veći prihod od onih 65% “običnih” korisnika. Druga stvar, nema socijalizma kada su financije u pitanju. Zaboravi jednakost i pravednost čim treba posegnuti u nečiji novčanik 🙂 Filmska industrija se već godinama koristi sličnim trikovima pa paralelno izdaju osim filmova, razno-razne proizvode. Recimo Frozen. Nevjerojatno je koliki prihod ima ta franšiza, a kada pogledaš, radi se o “običnom” crtiću” …

  • Dukie

    26.11.2018 - 15:35

    Golden Axe GOTY, to bi volio vidjet. I volio bi da osvoji nagradu IGRA GODINE i da pomete konkurenciju!

  • mOOha

    26.11.2018 - 15:42

    ” Neke serije možda ne budu odmah nagrađene u prvoj sezoni, no kasnije njihova kvaliteta bude nagrađena. Isto po dosadašnjem formatu ne vrijedi za videoigre.” – Nikako nije analogija na igre gdje bi se primjenom te logike jedino mogla nagradit ekspanzija ili DLC koji je izašao u godini dodijele nagrade jer serija ne dobiva nagradu za cjelinu nego sezonu koja je te godine izašla u distibuciju. Koja bi logika bila da netko prvo izbaci apsolutno smeće i onda nakon 3 godine kad igru izpatcha do besvijesti kako bi bila igriva i dobije nagradu za igru godine … besmislica.

  • chupacabra1

    26.11.2018 - 15:46

    U teoriji bi mogao, da nije toksično smeće koje je usmjereno na nabrijavanje klinaca i stvaranje generacije gaming gubitnika (1vs99… razmislite koliko se tu pobjeđuje) kojima je refleks posegnuti za karticom jer im je netko otplesao lambadu iznad trupla. Free to play… Pa onda malo pogledajte zaradu i shvatit ćete da je toksični free play 1vs99 uz opcionalno plaćanje recept za poslovni mega uspjeh, pošto igra na ono gdje su pogotovo mladi ljudi najranjiviji – ego.

  • Darcoolio

    26.11.2018 - 16:09

    Goat simulator ima etiketu GOTY.
    Ovde je u pitanju namerno guranje nekog proizvoda, kao što rade i sa raspalim Oskarom.

  • Bolki345

    26.11.2018 - 16:11

    Svi znamo da Fallout 76 treba biti GOTY.
    Kad instsaliraš igricu odmah znaš da ju NE možeš i NEćeš deinstalirat jer zrači tom nekom radiacijom i problemima.
    Fortnite, RDR2 i GoW pored takve igrice nemaju šanse.

  • Sayan

    26.11.2018 - 16:44

    To smeće ako bude igra godine onda je gaming otisao u k…..

  • djordje1110

    26.11.2018 - 16:48

    Sto znaci igra koja nije izasla u 2018 moze biti igra godine,to znaci dayZ moze biti igra godine isto..

    • vlatko2003

      @djordje1110, 26.11.2018 - 17:41

      prije morrowind

  • Mashed potato

    26.11.2018 - 17:23

    Ne smije
    THE END

    *credits rolling*

  • Hellblazer

    26.11.2018 - 17:37

    Da li ta GOTY titula za neku igru nešto mijenja? Da li npr. razvojni tim dobije neki novčani bonus ili nešto slično? Ne znam, pa zato pitam.

    • pleto

      @Hellblazer, 27.11.2018 - 07:33

      A tko bi im trebao dati taj novac?? Ako ja proglasim svoju GOTY igru jel bi trebao nekom poslat nova, ne kužim.

    • Hellblazer

      @pleto, 27.11.2018 - 10:53

      Rekao sam da ne znam kako izbor funkcioniše i mislio sam da pored same titule koju zalijepe na pakovanje igre uz to dolazi i neka konkretna nagrada od strane onoga ko izbor organizuje. Ako igru godine može proglasiti bilo ko, onda je ta titula potpuno nevažna i stvar je ukusa. Svako od nas sigurno ima svoju igru godine i neka uživa u njoj.

  • Pararera

    26.11.2018 - 18:10

    Zoki, hvala ti na GIFu kojeg si stavio… Od tebe se sve može očekivati ?

  • DAVIDGAMING

    26.11.2018 - 18:45

    Ne zato sto po meni moraju napraviti puno vise,po meni vise šanse imaju single player igre jer imaju priču i zanimljivije su,dakako fortnite je dobra igra ali po meni nema šanse za GOTY iz razloga sto ima bagova,ljudi prolaze kroz građevine Itd…po meni RDR 2 ili GOW,ni Spiderman nije los ali po meni nije dovoljno dobar za kandidata,epic games se trudi oko fortnite izbacuje nove stvari i dosta zanimljivog sadržaja i za battle royale i za Save the world ali moraju fixat bogove u igri

  • Reponja123

    26.11.2018 - 19:32

    Nemože jer je Battle Royale samo mod za Fortnite koji je poprilično nedovršen. Možda da za “Mod godine”.

    • pleto

      @Reponja123, 27.11.2018 - 07:35

      E dobro si rekao, a onaj drugi dio igre nitko ni ne spominje

  • spajk

    26.11.2018 - 19:56

    Jedna riječ:djeca

  • Kralj Budala

    26.11.2018 - 22:13

    U ovom slučaju kada je gore spomenuta igra proglašena najboljom u ovoj godini svaka rasprava je besmislena. Igra je dobila nagradu publike (koja je sastavljena takvom kakvom je) iliti igrača. Vjerovatno ta igra i jest zabavna (što svi očekujemo od neke igre) ali po meni nije pridonijela industriji video igara kao neka druga igra. Tko voli zabavne igre sa nj neće pogriješiti, u to uopće ne sumnjam (zbog broja igrača, sam je nisam igrao). Isto tako prolaze i drugi proizvodi u industriji zabave. Pjesme, filmovi ili serije prolaze loše ili dobro zbog publike i popularnosti. Ima filmova koji su smeće a dobro prođu na blagajnama a ima jako dobrih filmova koji podbace radi afiniteta publike. Za mene igra godine mora donijeti nešto jedinstveno/neopisivo iskustvo koje pamtiš i dugo godina iza prelaska ili iskustva igranja (ne možeš sve igre preći).

  • vddutina

    26.11.2018 - 22:31

    Pre par godina mi jedan vremešni gospodin koji se bavi proizvodnjom tj pečenjem rakije ispriča kako mu je izmakla zlatna medalja za najbolju rakiju na poljo sajmu krajem ’80ih.Pre toga se inače njegova rakija sluzila i kod Tite nam na dvoru. Medjutim na sajmu zlatnu medalju dobi Takovo viljamovka,a njegova rakija srebrenu. On nakon sajma pozva tu komisiju kod njega na druženje, roštilj, da ih počasti. Kad su došli, iznese im Takovo viljamovku. Oni se gledaju “daj ti nama onu tvoju da popijemo”. Kaze on “a, ne, pa pijemo zlatnu rakiju, kakva moja”. A oni ce “ma samo ti donesi srebrenu, kao da ti ne znas da smo mi morali”.

  • Mogvaj

    26.11.2018 - 22:42

    Zasto sam djeci ispod 10 godina? Igra je super i dok osobno cijenim vise GoW te bih ga cak i uzeo da ne stedim za TLOU 2 smatram da definitvno postoji velika grupa ljudi kojima je fortnite GOTY te da dob nije potpuno iako i ona igra veliki faktorabitna.

  • pleto

    27.11.2018 - 07:28

    Ne može biti fortnite igra godine kad je već PES igra godine… osim ako ne budu 2 igre godine, a onda će uz PES druga biti COD BO4 prije nego fortnite.

  • SanKa

    27.11.2018 - 09:13

    ne može i ne smije….

    tj može u kategoriji infantilnih igara, jer je očito da ju igraju djeca od 12 godina

  • Jokerhere

    27.11.2018 - 09:21

    Da, trendovi se mjenjaju i obzirom da sam ljubitelj sinle player igara, ne pridajem veliku paznju ovome sto igra prakticno evoluira, pa to posle dvije godine je dosta odmaklo od inicijalnog sadrzaja. Mada priznajem da npr The Dvision je sad mnogo bolji nego prije. Kako ce se to odrazavati i na kategorije dodjele nagrada, vjerovatno ce i to dozivjeti neki vid modifikacije. U svakom slucaju kad odigram vracam se samo ako mi se prozivljava opet iskustvo a ne da vidim sta se novo pojavilo po mapi itd

  • Juventino

    27.11.2018 - 11:57

    SMIJE

  • Dajsikeks

    27.11.2018 - 14:50

    Normalno da ne zaslužuje za igru godine, razumijem zašto je izabrana za tu kategoriju (jer je postala extremno popularna u 2018 g.). ALI ja bi tu igru svrstao u kategoriju najbolju igru koja je još popularna makar je od prošle godine. Npr. Overwatch kak je osvojio na Game Awards.

  • game0wer

    27.11.2018 - 17:48

    Ljudi koji su je izabrali za igru godine su ili pod A) Oni koji prate trendove ko muha bez glave i nisu igrali niti jednu igru dulje od pola sata ili pod B) su koristili neke teže droge i ostale opijate. Al dajte sad ozbiljno, pa ovo je sramotno za cijeli gaming community. Kao prvo Fortnite nije čak toliko loša igra ali community je jedan od najtoxičnijih do sada. Pa čak niti COD nema toliko toxičan community. Al ajde community još nekako ali nije mi jasno po kom aspektu je Fortnite bolji od RDR2, GOW, Spider-Man… Pa tim ljudima treba zabraniti pravo glasa!

  • moordrak

    28.11.2018 - 10:05

    Ako postoji sustav nagrađivanja izvrsnosti, onda negdje mora biti jasno definirana lista vrijednost odnosno, negdje bi trebalo biti jasno napisano koji su to parametri po kojima se neki proizvod vrednuje. Sve ostalo je muljaža.
    Velika većina “dodjela” nema propisane apsolutno nikakve propozicije, a nazovi titule se dijele po sistemu “ćo mi ćo ti”. Gaming je prerastao u multimilijunski bussiness pa su ovakve “dodjele” u funkciji prodaje, nikako kvalitete i toga treba biti svjestan. Na kraju, koga briga. Što se nominacija igara tiče, većinom se radi o derivaciji hitova na temelju prodaje ili popularnosti. Publika je direktno ili indirektno pokazala tko je njihov pobjednik. Fortnite je ove godine srušio mnoge rekorde i po tome zaslužuje biti nominiran kao igra godine.
    Struka srećom, ima neke druge favorite i ideje. Ako bi mene netko nešto pitao, onda bih za početak rekao kako bih sve igre koje imaju broj nastavka iza naziva automatski diskvalificirao iz bilo kakvog natjecanja.

  • Rorik

    16.12.2018 - 10:56

    I DwayneJohnson svake godine izbaci 4 filma, zaradi milijune i nikada nije dobio niti će dobiti oskara. Ovo je još jedna priča o sukobu plebejaca i patricija, mada je malo ružno reć. Masa publike nikada nije nužno označavala kvalitetu, a pored toga, želim igre koje me tretiraju kao inteligentnu osobu,tako da… Fortnite i slično nikada se i nebi trebali uspoređivati sa naslovima poput RDR-a i GoW-a. (kad kažem “inteligentnu osobu”, mislim da mi igra da sadržaj u kojega ću se prepustiti i biti u drugom svijetu a da taj svijet nije samo još jedan sport gdje je vrhunac zabave kada ja postignem neki bod, u kojem god on obliku bio. Kompetitivni multiplayer je rak igara, jer je popularan toliko da se najviše isplati, zbog čega cijela industrija gubi na kvaliteti)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?