HCL.HR

Recenzija

Metro Exodus

ZRAČNICA S TRAČNICA

Zoran Žalac

Tema post-apokalipse interesira me od rane mladosti, još od trenutka kad sam prvi put pogledao Mad Maxa. Vjerojatno ima nešto u tome da sam odrastao uz prizore razrušenih kuća i da smo se u društvu najčešće igrali „rata“ i u toj igri netko je bio nečiji zarobljenik. Sjećam se kako je Caritas u selo slao hrpu stvari koju su ljudi na jednom velikom vašaru probirali. Ako bi moji roditelji našli kakvu igračku, to je za mene bio dobar loot. Nisam tada poznavao nikoga tko si je mogao kupiti novi motocikl nego se sjećam da mi je bratić slagao motor od hrpe odbačenih dijelova.

Ti motivi siromaštva, devastiranosti i snalaženja u neimaštini nisu mi strani iako nisam proživio nuklearnu apokalipsu, na svu sreću. Samim time, temu post-apokalipse u zadnje vrijeme promatram dosta kritično jer ju sve više igara koristi bez da ju zapravo razumije. Primjerice, nekad mi dragi serijal Fallout od post-apokaliptičnog svijeta napravio je zabavni park u kojemu je lansiranje nuklearki vrhunac zabave. Nedavni Far Cry: New Dawn pokušavao me je uvjeriti da je njegov svijet uništen i da obiluje mutiranim opasnostima, kad ono tamo stalno sunce sja i zrak je čišći nego onaj u Slavonskom Brodu, a ljudi imaju bolji namještaj od onoga kakav ja trenutno koristim.

U ovom kontekstu Metro Exodus je fantastična igra jer donosi pravi prikaz svega onoga što dolazi u paketu s temom post-apokalipse. Svijet je u Metrou nemilosrdno mjesto gdje nema previše prostora za velika nadanja. Ako ste igrali prethodne igre u serijalu onda to već znate, ali u Exodusu je to dodatno naglašeno jer glavni lik Artyom i njegova ekipa prvi put napuštaju ruševine Moskve i u potrazi za boljim životom nailaze na situacije koje ih navode na razmišljanje da im u podzemlju možda i nije bilo toliko loše.

O kakvoj se igri ovdje radi?

Često sam se osjećao nelagodno igrajući Metro Exodus. Mrzio sam kad god me igra poslala u kanalizaciju, močvaru ili neko slično mjesto koje je prljavo i mračno. I to je dobra stvar jer upravo takav ugođaj i očekujem od post-apokaliptičnog svijeta. Ne treba mi svijet koji je dizajniran za moju zabavu, treba mi svijet koji mi može prenijeti tjeskobu koju likovi u njemu osjećaju. Želim razumjeti patnju koja tjera likove da riskiraju i traže svoje bolje sutra, a Metro Exodus to radi na odličan način i kroz dizajn okoliša i kroz bogat narativni segment.

Exodus za jednu pucačinu ima netipično mnogo dijaloga i monologa. Ovo je izvrsna stvar jer igra kroz svoje likove prikazuje posljedice post-apokalipse na različitim vrstama ljudi, što se ne viđa baš često u igrama ovog tipa. U jednom trenutku Artyom se tako pita poznato pitanje: jesu li ljudi postali grozni zbog rata ili su oduvijek bili takvi, a rat je to samo izvukao iz njih?

Igra nema negativce koji su zli samo zato što za potrebe priče moraju biti takvi (kao u Far Cry New Dawn, npr.). Za svakog negativca ovdje postoji barem minimalno obrazloženje zašto je takav kakav jest i odakle dolazi taj njegov antagonizam prema igraču. Dinamika priče je također drugačija jer u Metro Exodusu nemate „neprijatelja pred vratima“. U očima likova koje susrećete vi ste ta vanjska sila koja predstavlja prijetnju njihovom načinu života.

U očima likova koje susrećete vi ste vanjska sila koja predstavlja prijetnju njihovom načinu života.

Naravno, neka poglavlja priče u Metro Exodusu vjerojatno ste već negdje čuli ili vidjeli. Situacije koje se događaju Artyomu i ekipi nisu skroz originalne, ali pravi uspjeh priče ipak su likovi s kojima dijelite svoje putovanje i u dobru i u zlu, što bi se reklo. U tom segmentu Exodus je ostvario i najveći pomak za Metro serijal time što je igraču pružio osjećaj zajedništva u grupi Spartanaca. Uz to ste još i odgovorni za sudbinu pojedinih likova jer vaš pristup igranju određuje što će se s vašom „posadom“ dogoditi na kraju poglavlja.

Vlak zvan Aurora mjesto je na kojemu se odvijaju druženja s tim likovima. Dok vlak putuje prema sljedećem odredištu vi možete razgovarati s ostalima, sređivati si opremu, slušati radio, zapaliti cigaretu između vagona ili tovariti ugljen u peć. Možete također povući polugu za „ću-ću“, što je vrlo simpatičan detalj. Ugodno me iznenadilo koliko je to putovanje vlakom dobro realizirano. Istina je da uz malo promatranja primijetite kako se okoliš ponavlja, ali ja sam recimo nekoliko minuta stajao na lokomotivi i razgledavao okoliš. Vlak je prošao pokraj jednog groblja i u tom kratkom trenutku uspio sam zapaziti da su mauzoleji građeni u neobizantskom stilu i pomislio sam kako je to zgodno jer takvu arhitekturu ne viđamo često u igrama. Totalno nebitno razmišljanje, ali recimo da je to jedan od trenutaka kakav inače ne bih očekivao kod ovakve pucačine.

Vlak je centralno mjesto za druženje s likovima, a u njemu možete svirati i “ću-ću”.

Vlak vas u Exodusu vozi do pet postaja u jednom, linearnom smjeru. Mali je to broj stajanja s obzirom na to da se priča razvuče na godinu dana i tisuću prijeđenih kilometara. Više sam puta poželio da vlak mogu zaustaviti gdje god poželim pa da izađem i sakupljam resurse. Ovako se neke stvari dogode – npr. u vlaku se pojavi vozilo – a ja pojma nemam kad se to dogodilo i kako je do toga došlo. Kao da moj lik ima rupe u pamćenju ili je polovicu putovanja prespavao. Očekivao sam, primjerice, da ću moći vidjeti reakciju svojih suputnika kad se prvi put nađu u pustinjskom okruženju Kazakhstana, no taj dio je izostao i igra me jednostavno bacila pred gotov čin.

Ako ništa, mjesta koja posjećujete u Exodusu su zanimljiva i raznovrsna. Pustinjsko poglavlje bilo mi je najzabavnije jer je ponudilo kombinaciju vožnje i istraživanja „pješke“. Također me ugođaj u tom poglavlju najviše podsjetio na Mad Maxa uz pustinjske oluje, temu ropstva itd. Treća lokacija malo je linearnija od ostalih, barem većinu vremena, no sve uglavnom donose dobar balans između linearnosti i slobode. Glavne misije jesu takve da slijedite zacrtanu putanju, no kod sporednih zadataka sami birate svoju putanju i stil igranja. Kod oslobađanja baza od neprijatelja uvijek imate dobar povod za to jer vas igra nagrađuje dodatnom opremom, npr. boljom gas maskom, drugačijim ciljnikom za određeno oružje i sl.

Kod oslobađanja baza od neprijatelja uvijek imate dobar povod za to jer vas igra nagrađuje dodatnom opremom.

U Exodusu mi uopće nije falilo trgovanje „metak za metak“ koje je obilježilo prethodne igre u serijalu. Ovdje mi je sustav sastavljanja oružja i izrade streljiva odlično sjeo jer je jednostavan (temelji se na svega dva resursa) i pošten. Npr. streljivo možete izrađivati i na terenu, uz pomoć opreme u svom ruksaku, ali čišćenje oružja i sastavljanje istog iz temelja može se vršiti samo u radionici.

Sama oružja nisu bogzna koliko raznovrsna, ali ih je zato pravo zadovoljstvo koristiti. Iza svakog ispaljenog metka osjeti se razorna moć oružja kojim baratate. Nema u Metrou oružja koja djeluju kao da su igračke. Kad sačmaricom odbacite mutanta ekran vam prekrije njegova krv koju si morate obrisati s maske. Napucavanje je zabavno zbog takvih efekata, ali i zbog općenite napetosti koja proizlazi iz činjenice da streljivo dolazi u vrlo ograničenim količinama. Metro Exodus nije igra u kojoj prašite neprijatelje u sprintu.

Manje zabavni dio igre poznata je boljka ovog serijala. Umjetna neinteligencija protivnika je zabrinjavajuće loša. Pisao sam o tome već u zasebnom tekstu pa mogu samo ponoviti kako se neprijatelji ne znaju ni pravilno postaviti u zaklon, nemaju nikakvu taktiku, suradnju ni specifična ponašanja. U suštini nema velike razlike između ljudskih protivnika i mutanata, osim toga da jedni koriste oružje, a drugi ne.

Umjetna neinteligencija protivnika zabrinjavajuće je loša.

S tehničke strane Metro Exodus ima podijeljenu situaciju. Ne bi se to na prvi pogled reklo jer je igra grafički slatkiš s izvrsnim osvjetljenjem, oštrim teksturama i odličnim efektima. Na PC-u je to trenutno ultimativni benchmark za grafičke kartice, a na konzolama demonstracija da aktualni hardver još nije za baciti. Naravno, animacije likova, posebice one facijalne, ponekad nisu na istoj razini kvalitete kao i sve drugo, a u izvedbi postoje neke mušice na nekim mjestima, neovisno igrate li na PC-u ili na konzoli. Učitavanja su isto tako prilično dugotrajna.

Međutim, ono što je u neočekivanom rasulu jest zvuk. Kako je to moguće? Evo, za početak, u igri ne postoji opcija da zasebno podesite glasnoću zvuka za govor likova i glasnoću za pozadinske efekte. Nekad su likovi glasniji nego sve ostalo, a nekad ih od buke ne možete čuti. Događa se da običan hod zvuči kao sprintanje. Događa se da neprijatelji ponavljaju iste rečenice kao pokvareni kazetofon. Događa se da iz jednog vagona čujete razgovor u skroz drugom vagonu. Događa se da zvuk prilikom skakanja pukne tako da ne čujete doskok. Događa se da likovi pričaju jedni preko drugih pa na kraju ništa ne čujete kako treba.

Događa se da iz jednog vagona čujete razgovor u skroz drugom vagonu.

Možda neki od tih problema budu ispravljeni zakrpama, no čudno je i kako su dijalozi montirani. Više se puta može čuti kako jedan lik odgovara na rečenicu drugog lika prije nego je taj lik završio tu rečenicu. Npr. jedan lik kaže, karikiram: „Mi smo iz Moskve.“ i prije nego je izgovorio „Moskve“ drugi je lik krenuo s odgovorom koji se na to nadovezuje. Zbog takvih stvari Metro Exodus na trenutke zvuči amaterski.

Svejedno, lako je zaključiti da se radi o najboljem dijelu serijala. Exodus je uzdigao priču Metroa na višu stepenicu, a gameplay je vješto smjestio između linearnosti i slobode. Sad ćete me onda pitati kako to „najbolji dio serijala“, a Last Lightu smo dali višu ocjenu. Ukratko, Exodus donosi najviše raznovrsnosti u igranju, ali tehnički gledano nije popravio ispodprosječnu inteligenciju protivnika za koju se prigovaralo i prethodnoj igri. S druge strane, u nekim aspektima poput zvuka, Exodus je donio neobjašnjive probleme.

No, bez obzira na tu numeričku vrijednost, kod Metro Exodusa je ključna ona stvar koju sam spomenuo na samom početku recenzije – ta da je ovo igra istinske post-apokalipse. Nakon kojekakvih šarenih katastrofa čovjek nauči cijeniti igre s pravim post-apokaliptičnim motivima. Ja ovako dobar post-apokaliptični naslov nisam igrao još od S.T.A.L.K.E.R.-a.

Kako je strukturirana ocjena ove igre?

Recenzija je rađena na primjerku igre za PlayStation 4. Primjerak igre za recenziranje ustupio nam je njezin izdavač.

Označeno sa: , ,

Metro Exodus ima nekoliko iznenađenja, i ugodnih i neugodnih. Možete ga cijeniti kao vrlo dobru pucačinu, ali i kao odličnu igru post-apokaliptične tematike.

86 Naša ocjena
  • likovi dobro oslikavaju teme post-apokalipse
  • pravilan je balans između linearnosti i slobode
  • lokacije su raznovrsne i zanimljive
  • grafički izgleda jako dobro
  • neprijatelji su opet idioti
  • postoje razni problemi sa zvukom

Zoran Žalac

Dežurni urednik. Voli kad igre filozofiraju, gunđa oko estetskih rješenja u sučeljima. Preferira fantaziju nad fikcijom, framerate nad rezolucijom.

Komentari (106)

  • sedf

    22.02.2019 - 14:33

    Dobra rezenzija,kupujem igru.

    • Dajsikeks

      @sedf, 24.02.2019 - 18:35

      Ne trebaš ako imaš pc

    • SanKa

      @Dajsikeks, 25.02.2019 - 12:45

      zašto ?

    • Dajsikeks

      @SanKa, 25.02.2019 - 13:12

      Ne trebaš kupit kad ima crack

    • SanKa

      @Dajsikeks, 25.02.2019 - 13:52

      e sad….ne bih u to ulazio 😀
      mislio sam da si rekao nešto u stilu: tak je nestabilna, da ak imas pc, nemoj kupovat XD

    • Hrska

      @SanKa, 07.03.2019 - 08:58

      Ne bih znao za nestabilnost, meni ide bez problema. Više me smetaju glupavi zvukovi koji često daju dojam da netko trči iza mene, ili dok sam u stealthu. Mali bug, ali serem od straha zbog njega.

    • racetherace

      @Dajsikeks, 10.06.2020 - 19:29

      prijatelju ima crack ali ne radi vadio sam 3 puta od razni sajta i opet ista prica od koj saj si ti vadio?

  • The_Miks

    22.02.2019 - 14:40

    sad samo da izade na steam

    • Agent

      @The_Miks, 22.02.2019 - 15:02

      ne vjerujem da će se to desiti,imalo se prilike preorder na steamu napravit i to je to

    • darijoman

      @Agent, 22.02.2019 - 15:05

      Hoće kako ne. Na Epic Store je ekskluziva godinu dana

    • Agent

      @darijoman, 22.02.2019 - 16:31

      to ne znači da neće produžiti i ostavit se steama

    • BoneDigger

      @Agent, 23.02.2019 - 09:18

      Sa biznis strane to nema nikakvog smisla.

  • DeadStar

    22.02.2019 - 14:46

    Slažem se sa recenzijom. Enemy AI je dno, likovi čekaju da ih headshot-aš jednog po jednog. Fali dosta zvukova fali. Ali atmosfera i gameplay je top (podsjeća na STALKERA)

    • sedf

      @DeadStar, 22.02.2019 - 15:16

      I dobro radi na Ps4,ne moram trošiti milion eura samo da bi pokrenuo Metro,hino na konzoli i pikaš

    • vragec25cro

      @sedf, 22.02.2019 - 16:14

      Kakvi milioni eura?Pa mene pc prije tri godine koštao skoro isto kao i ps 4 +tv prije par mjeseci.(da nisam imao tv,koristio isti monitor skoro 12 godina 22″).Trenutno nema igre koju nemogu pokrenuti.Ali kakve to sad veze ima s ovom recenzijom?Ko i tvoj komentar.Kolko do sad vidio mislim da su najzadovoljniji igrači na Nitendo i Xbox malo kad nešto spominju(znači igraju i uživaju),dok ps4 se svako malo negdje spominju(i komentiraju) gdje treba i gdje ne treba koda žele nešto dokazati.Ja bih se na tvojem mjestu zapitao zašto je to tako 🙂

    • funky0308

      @vragec25cro, 22.02.2019 - 16:30

      Konacno netko tko zna racunati. Konzola nije samo konzola, trebas i TV uracunati, kao i kontrolere, pretplate i druge stvarcice. Potpuno ne vazno za pametovanje ovdje i za ono – tko ce biti u pravu. Racunas radi sebe. 2500 konzola, 5000-6000 TV, 400 pretplata, dodatni kontroler min 400kn i onda dodjes do realnog iznosa koji ce ti trebati. Moze se bez nekih stvari, istina ali isto se tako da i kod PCa racunati. Da ne bude zabune, igram ja i Sony i konzola je odlicna ali to nema veze sa cinjenicom da nije dovoljna samo konzola i da stvari ne treba tako gledati. A sto se Metroa tice – kada cijena padne na 20ak eura odigram svakako

    • Sinek

      @funky0308, 22.02.2019 - 17:46

      koja glupa prica, sta ps4 nije kompatibilan sa tv-om jeftinijim od 6000kn? kad igrate s gamepadom igre na steamu onda vam je ok sjediti na metar udaljenosti od 22-ice ali kad je ps4 u pitanju onda on zahtjeva svoj game room? kakve pizdarije covjek tu procita… gamepad kosta koliko i periferija za komp. imam u dnevnom 55-icu pa svejedno plejku igram na monitoru od kompa jer volim imat sve pri ruci i tako vec dvije godine a prebaci se na tv kad dodje ekipa

    • funky0308

      @Sinek, 23.02.2019 - 15:35

      Jel taj monitor bio dzaba? Ajde se malo uozbilji i ne shvacaj sve doslovno. OK, kod tebe necemo racunati 5 ili 6 neko 1500, sto je takodjer trosak. Bit posta je da konzola nije samo konzola nego postoje, kao i kod svega drugoga dodatni troskovi i stoga treba izbaciti ideje da je konzola gaming 2000kn i udri. Nije i to je svima jasno. A da li je to 8000kn ili 5000kn nije ni bitno. Ista situacija je i kod PCa i Xboxa i svega drugoga. Postoje troskovi kontrolera (da i na PCu, da ponovim jos jednom jer te to iz nekog razloga smeta), pretplate, igre su osjetno skuplje (pricam o danu izlaska) , TV ili monitor ti treba, a jel bi ga baba ili tetka donijela to je potpuno nevazno, to je trosak u ukupnoj cijeni. Ako krenemo gledati na stvari tako kako ih ti gledas, ona je klincima od 10sk god zapravo gejming besplatan i to mogu okolo pricati, nije besplatan, tetka je iz Njemacke poslala Sony i tri igre, a tata i mama kupili TV.

    • StJimmy90

      @funky0308, 22.02.2019 - 18:31

      Samo što to nije istina. Bar ne u mojem slučaju. TV sam imao od prije. Puno prije nego sam uopće pomislio da ću kupiti PS4. I ne, ne patim od 4k i sličnih gluposti. Zadovoljan sam s ovim i biti ću sve dok ne rikne. Kontroler imam jedan i drugi mi ne treba. Igram sam i ne preferiram igranje s drugima. I to nas automatski dovodi do pretplate koju nikad nisam uplatio jer ne igram online i ne zanima me to. Znači, trošak mog gaminga je 2500 kuna za konzolu i ostatak troškova koji su relativni otpada na igre.

    • vragec25cro

      @StJimmy90, 22.02.2019 - 22:46

      I kad ne igraš multiplayer igre i dalje skuplje nego na pc 🙂 Naprimjer ja platio 10 mjeseci star fc 5(fan sam serijala)100kn,dok nfs carbon(bratu za ps 3)neznam kolko več star mislim oko 10godina platio 150kn.Full hd tv kupio samo zbog ps4(koristim ga sad i za pc) jer pisalo na rdr 2kutiji da potreban hd tv.

    • funky0308

      @StJimmy90, 23.02.2019 - 15:35

      Ne, nije.

    • vragec25cro

      @funky0308, 22.02.2019 - 22:07

      Pa da.S tim kad kupovao kontrolere za pc da igram s frendom neki nogomet na oba potrošio 150-200kn.

    • rajv0sa

      @vragec25cro, 22.02.2019 - 17:02

      a komp se inace prikopca na mikrovalnu i onda nema troška. Ja igram ps4 na full hd monitoru koji me koštao 50€ , isti koji koristim i za pc gejming. Konzole su pristupačnija zabava i tu nikada neće biti dileme.

    • vragec25cro

      @rajv0sa, 22.02.2019 - 22:09

      Na pc imao monitor isti od 2007,sad se prebacio na full hd tv 4k koji uzeo za ps 4 i pc(99%ga koristim za pc),imam i smart tv u dnevnoj al on samo za tv jer šta se tiče gaminga volim sve na jednom mjestu.

    • funky0308

      @rajv0sa, 23.02.2019 - 15:40

      Pa de shvatite da nitko ne prica sto je skuplje i tko je koliko platio sto nego da postoje dodatni troskovi kod svakog oblika gejminga…i to je to. Da li si TV kupio prije ili kasnije nije bitno, bit je da ti treba nesto osim konzole. Nisam ni ja sada mijenjao plocu ni memoriju, mijenjao sam neke komponente, a neke sam ostavio stare ali trosak i dalje postoji pa platio sam sve to, a kada, potpuno je nevazno. Shvacam ja sto vi govorite, TV se koristi kao TV, stima i to, ni ja nisam kupovao TV samo radi Sonya ali to nema veze s ovime sto govorimo. Za igranje PS4 potreban je kontroler, cesto i drugi kontroler, TV, konzola i igre. To je osnovno ali svi znmo da to nije bas tako crno bijelo…bude tu i slusalica i monitora i pretplata i svega…bas kao i kod drugih platformi. Nema boljega, nema losijega, nije PC bolji, PC samo moze vise ali i kosta vise.. smijesno je citati da nekoga gaming na PS4 kosta 2000kn, mozda je to trenutni trosak ali ukupni je puno, puno veci i o tome pricam

    • pleto

      @funky0308, 16.08.2019 - 19:07

      Ja kupio sony zbog tv-a, al bez zahebancije, reko da isprobam taj 4k u igrama iako nije pravi al eto… I od tada ne palim pc, klinci ga igraju a ja derem u dnevnoj, prvo sam počeo s gtaV, PESom i unchartedom a nakon toga više nisam kupio ni jednu igru za PC

    • sedf

      @vragec25cro, 22.02.2019 - 17:11

      Hm,u pravu si.Ti na Pc moraš da brineš oko virusa, popravalje ventilatori za procesor,PC brzo stare,igre sve postaje zahtjevnije i komponente za pc su nerealno skupe

    • vragec25cro

      @sedf, 22.02.2019 - 22:30

      Kojih virusa?Ihre skidam (platim legalno)preko nekog launchera.Popravljam?Šta da popravljam kad radi?Kad ne radi ili nemože pokrenuti neku igru koju želim složim novoga(3-5 godina otprilike,kupujem medium range).Nerealno skupe?Prije tri godine složio pc za 5500kn i dan danas vrti sve igre(neke zahtjevnije na medium-low zbog perfomansi ali kad probam vrtivi na uktra ark,fc 5,bf 5).i opet ark,fc,5 i bf 5 neke mape izgleda ljepše na mojoj(sad več kanti ) nego rdr 2 ili hzd na ps4.Makar ja uvjek igram igre viš e zbog gameplaya pa mi i nebitno jer večinom igram starije.Šta se tiče ps4 platio 2200kn i tv 3000full hd 4k(koristim za ps 4 i pc) s tim da kad kupio pc samo instalirao launcere i imao hrpu igara koje volim,dok na ps 4 k… od ovce bez dok nisam potrošo još 150-550kn na neku igricu.I opet kakve veze ima tvoj prethodni komentar s recentltijom kad Witcher 3(koji osobno ne volim)u recenziji dobio minus zbog lošega izvođenja na ps 4 🙂

    • sedf

      @vragec25cro, 22.02.2019 - 22:39

      Izgleda da sam pogrešio oko Pc master rase

    • vragec25cro

      @sedf, 22.02.2019 - 22:52

      Koja master rasa?Tebi je možda ps4 master rasa,nekome ko voli xbox eskluzive je xbox master rasa,nekome tko voli nitendo i njegove eskluzive je nitendo master rasa,netko tko voli pc i njegove eskluzive je pc master rasa.Sad da je neka konzola bolja od pc ili da pc bolji od neke konzole to je sve stvar ukusa ako me razumiješ.ta prepucavanja su skroz nepotrebna jer svatko igra šta voli i na čemu voli.Mislim ko još u današnje vrijeme nema pc i neku konzolu ili obratno.Nek s više love i oboje ako ne i sve.(ako im se sviđa)

    • sedf

      @vragec25cro, 23.02.2019 - 00:10

      Razumijem.

    • funky0308

      @vragec25cro, 23.02.2019 - 15:42

      To oko master rase je izmisljotina konzolasa, ja nikada niti jednog PCjasa nisam cuo da takve nebuloze prica, kakva crna master rasa?

    • funky0308

      @sedf, 23.02.2019 - 15:41

      Ti nemas komp, jelda? Haha…popravljanje ventilatora? Lol

    • Sinek

      @vragec25cro, 22.02.2019 - 17:47

      ima veze s recenzijom, kakalja istaknuti ako igra poput metroa dobro ide i na kozolama

    • Sinek

      @Sinek, 22.02.2019 - 17:50

      u materinu i mobitel, dajte vise taj edit za komentare

    • vragec25cro

      @Sinek, 22.02.2019 - 22:31

      Ko i minus za ocjenu Witchera 3 zbog lošega izvođenja na ps 4 🙂

    • PsiHoGujaR

      @vragec25cro, 22.02.2019 - 18:20

      Pa pust coeka ima para nek kupuje od milijun eura ???

    • darijoman

      @sedf, 22.02.2019 - 17:53

      Radi dobro,nije nitko ni rekao da radi loše, ali na PC-u je tek puni potencijal

    • sedf

      @darijoman, 22.02.2019 - 18:18

      To ne mogu pa poreknem

    • info.hr

      @DeadStar, 22.02.2019 - 18:53

      Imam gaming PC ali pored konzole sjesti za PC i igrat nesto sa 50-100cm udaljenosti umjesto izvalit se u krevet i uzet joy u ruku je ludost za mene. PC posao , Konzola-zabava.

    • Ctrl_Alt_Del

      @info.hr, 22.02.2019 - 19:45

      Čuo sam negdje da u 21. stoljeću možeš i PC spojiti na TV, nevjerojatno… PC posao i zabava, konzola-skuplja prašinu.

    • fajer dregon

      @Ctrl_Alt_Del, 22.02.2019 - 19:52

      čuo sam i da pc ima sp eksluive vrijedne igranja. oh, čekaj malo… :/

    • vragec25cro

      @fajer dregon, 22.02.2019 - 22:41

      Euro truck simulator 2,coh2 hrpa strategija i mmorpg,neke žanrove igara kojih niti nema na konzolama.Svako igra na čemu voli i šta voli.Kako sam več napisao gore mislim da su korisnici Xbox i Nitenda najsretniji(rijetko vidiš da se negdje bune ili javljaju gdje netreba,znači igraju šta vole i uživaju 🙂 ).Vlasnike ps4ja svrstavam u isti koš s vlasnicima golfa i iphonea(sve žele uvjeriti da njihovo najbolje,makar trenutno od 3 najača pc,xbox i ps 4,ps 4 najlošiji hardver).Evo uzeo prije par mjeseci ps 4 i počeo isprobavati exkluzive(trenutno samo hzd,rdr 2 ne računam jer je on i na xbox,i trenutno razočaran,ako me sad i gow 4 razočara mislim da če barat biti sretan jer če dobiti ps4 kako je dobio i ps 3(nakon razočaranja rdr 1,gow 3 i uc 3).Opet ponavljam svako igra na čemu voli i šta voli i nevolim ova prepucavanja čije bolje(svako ima svoj ukus),ti meni možeš nabrojati 4-5eskluziva vrijednih spomena ja tebi mali milijun igara i žanrova kojih nema n ps 4.

    • fajer dregon

      @vragec25cro, 22.02.2019 - 23:02

      svatko igra na čemu može i želi to stoji. ali reći da ps4 nema najbolje ekskluzivne AAA igre neovisno o tome jesu tebi dobre ili ne je jednako kao da kažem chevrolet je bolji od mercedesa. može neko preferirati chevrolet ispred mercedesa ali da je bolji nije. nikad neću shvatiti ljude koji ne mogu priznati da je nešo šta oni nemaju ili njima osobno ne valja inferiornije od nečega šta je objektivno bolje. recimo meni je dark souls puno bolji serijal od witchera, više uživamo igrajući te igre ali da me netko pita šta mislim da je općenito bolja igra, izabrao bi witchera 3 bez razmišljanja

    • vragec25cro

      @fajer dregon, 22.02.2019 - 23:39

      Pa to ono šta ja cijelo vrijeme pričam.Nemožeš ti mene uvjeraavati da je pc ili ps 4bolji ako ja voli drugo,a najbolje je isto stvar ukusa(do sad probao hzd milsim da sam lv 14kupik ga za Božič,rdr 2 ne računam tolko za ps 4 jer je izašao i na xbox(ali isto razočaranje))sad što se tiče igara meni definitivno najdraži serijal fc i cod do cod 5.A što se tiče eskluziva ista stvar nemožeš ti mene uvjeriti da je bolje(evo samo primjer rdr 2 svi ga hvalili prije i poslje izlaska kad ono .i. ,hzd dobio zlatnog dabra i goty za 2017(a kažem meni nije sjeo).Sve je stvar ukusa ,a u tome i jeste bit jer cijelo vrijeme se priča ps4 i eskluzive najbolji( a meni nisu nešto sjele do sad,planiram još gow 4 i uc 4 da odigram).Kužiš o čemu pričam?Baš kako si naveo ti voliš chevrolet i draži ti nego mercedes i nitko te nemože uvjeriti da je mercedes bolji(makar po meni najbolji audi šta se tiče luksuza,a bogami ako voliš i sportskibonda r8),netko če reči bmw ili labi ferari,ali to je stvar ukusa i nemožeš ga uvjeriti da je suprotno.U tome je bit cijeloga problema.Jer đabe izađe svake godine neki mercedes ako ti voliš i perefiraš chevrolet.(a mercedes ti se ne sviđa)probao si vozio si i nije ti sjeo.Zato ja volim kapitalizam svega ima šta poželiš i biraš po svojem ukusu

    • fajer dregon

      @vragec25cro, 22.02.2019 - 23:50

      ne ne nisi me shvatio. meni je možda chevrolet bolji ali je mercedes objektivno bolji i da mi netko kaže da je mercedes bolji auto ja nemam šta tu njemu proturiečiti da to nije istina jer je. ne ja tebe ne mogu uvjeriti da tebi rdr 2 bude bolji od far cry-a 3 recimo ali da je objektivno bilo koji far cry bolji od rdr 2 nije, to šta ti nešto preferiraš ne znači da je to bolje. zato kažem kvaliteta aaa na ps4 i ps3 je daleko bolja od pc i tu se nema šta raspravljati sviđalo se to nekome ili ne 🙂

    • vragec25cro

      @fajer dregon, 23.02.2019 - 00:09

      Sad ja mislim da nisi ti sebe razumio.Ako se tebi sviđa chevrolet i ako ti bolji od mercedesa(probao si i vozio mercedesa),kako ti mercedes može biti bolji od chevroleta?Kako god ga svi drugi hvalili.Ukus je osobna stvar nema to veze s ocjenama kvalitetom ili čime god.Objektivno i po rezultatima u europi Real je bolji ali ga Barca rastura doma i u domačem prvenstvu (naprimjer).Kako onda možeš reči da je barca bolja ili real?Tako i s automobilima ako ti perefiraš i voliš chevrolet boli te briga što netko voli i hvali mercedes gdje treba i netreba 🙂 Makar dalo bi se zaključiti da mercedes bolji od chevroleta zbog ocjena i pohvala,ali to tebi ništa ne znači jer ti se nije svidio kad si ga vozio i probao.Recimo Avangersi imaju brdo zarade i ja ih obožavam gledati,ali da su mi najbolji (ili da izdvojim jednoga da je najbolji nije)nisu.Kužiš?Sve je stvar tvojega osobnoga ukusa,a ne što netko priča ili kritičari daju pohvale.Uzmi si za primjer i Oscare,kolko filmova dobilo Oscar da su najbolji(a tebi nisu sjeli,tako je meni).

    • fajer dregon

      @vragec25cro, 23.02.2019 - 00:25

      npr. rečenica: “meni je far cry 2 bolji od rdr2” -nemam nikakvog problema sa tom rečenicom i slažem se sa njom. ali rečenica: “far cry 2 je bolji od rdr2” e s takvim nečim se ne mogu složiti.

      recimo: MENI je dark souls serijal bolji od witchera ali isto tako MOJE mišljenje je da je witcher kao serijal bolji od dark soulsa. da me frend pita da li da uzme dark souls 3 ili withera 3 bez razmišljanja bi mu rekao witchera iako mi je souls zabavniji.

      po tvojoj logici mogu kupiti neki dio robe u kineskom dućanu za 10kn i može mi biti super i mogu tvrditi da je to bolje od bilo čega drugoga i nitko mi nema pravo reći da to nije istina, i ni slučajno reći da je armano recimo bolji. ali to je činjenica da je armano bolji od toga za kineskog za 10 kuna, činjenica a ne mišljenje. isto ako je činjenica a ne mišljenje da su ps3–ps4 aaa ekskluzive > pc ekskluzive

    • vragec25cro

      @fajer dregon, 23.02.2019 - 01:16

      Nigdje nisam napisao da mi fc 2 bolji od rdr 2,nego da mi fc 5 bolji od rdr 2.(stvar ukusa).Kako sam gore napisao za filmove automobile i klubove,ako oni osvajaju puno nagrada i svih ih hvale da su dobri,ne kažem ja nigdje da su loši nego da nisu po mojemu ukusu.Tako i ovo s fc 5 i rdr 2(meni fc 5 puno bolje sjeo i puno mi bolji od rdr 2,po tome meni dođe da fc 5 bolji.)ali da pričam da rdr 2lošiji od fc 5 nigdje do sad nisam spomenuo.Isto ko za gow 4spaydi ili koju drugu igricu(koje još nisam probao).Isto mogu reči za hrpu igara koje probao(dobile ocjene preko 90,a meni nisu sjele nikako.nigdje ne kazem da su lose nego razloge zasto mi se ne svidaju).Kazem sve je stvar ukusa.Kako smo ibgore pisali ako netko tvrdi i hvali da je nesto dobro ne mora to biti tako,po tvojem ukusu.Recimo ima igara na koje sam potrošio tisuče sati ali nikad nisam rekao da su bolje od neke koja dobila visoke ocjene.Recimo Wow i overwatch nemogu smisliti ali nigdje ne kazem da su lose igre ili o njima pricam da su sr… ili slično.Mislim mogu tu nabrojati hrpu igara.Jer o ukusima se ne nabraja.Zato ako je nešto hvaljeno i osvaja nahrade ne mora se meni sviđati ili da me netko uporno pokušava uvjeriti u to kako je to bolje od onoga što ja igram gledal ili volim.Kužiš?Mi možemo tako do prekosutra ali se nikada nečemo složiti.Sve je stvar ukusa(zato ibima toliko razlicitihvplatforma za igranje)

    • funky0308

      @fajer dregon, 23.02.2019 - 15:47

      Pa s ovime bi se i mogao sloziti. Nije sa PC nema dobrih igara ali sve u svemu, Sony rastura sa ponudom.

    • Armin44

      @vragec25cro, 24.02.2019 - 02:29

      A blago vama kada vam je najveći problem u životu da li je bolje gaming iskustvo na pc-u ili konzoli, pa imate vremena se satima prepucavati oko toga.

    • vragec25cro

      @Armin44, 24.02.2019 - 02:39

      Nigdje ja ne spominjem da je bolje iskustvo igranja na ps4 ili pc,nego volim dobru raspravu(večinom kad sam na poslu :))

    • SanKa

      @vragec25cro, 25.02.2019 - 12:52

      bome da, euro truck simulator 2 je ekskluziva vrijedna kupovanja PC-a. jesi našao ekskluzivu bog te mazo 😀
      zašto to misliš da su vlasnici nintenda i xboxa najzadovoljniji ? zato jer se ne javljaju ? možda zato što ih skupa nema ko vlasnika ps4. glup ti je argument. ps4 mozda ima slabiji hardver od xboxa, ali xbox ima takvo smeće od ekskluziva da se čovjeku plače. ps4 ih ubija u igrama all day long. skoro svaka njihova ekskluziva dobije nagradu za GOW, dok xbox ima one smiješne dječje gusare lol. a ti koliko vidim ne voliš ništa, gow ti je smeće , rdr 2 ti je smeće ,rdr 1 ti je smeće. euro truck simulator 2 je bog i batina. super mi je kak ponavljas kako svatko igra sto voli, i da ne voliš prepucavanja, a napišeš onda karticu teksta zašto je jedno bolje odnosno lošije. classy

    • funky0308

      @Ctrl_Alt_Del, 23.02.2019 - 15:46

      Samo sto vecina TVa ima spor odaziv sto je kod PCa bitno. Neki pametnjakovic se smijao kada sam spominjao brzinu izvodjenja igre, a to je bitno. Zato se cesto na PCu monitori placaju i preko 1000 eura. Visoke rezolucije, odaziv od 1ms, posebne matrice, DP izlazi , snyc slike (Gsync ili Freesync i ostale lijepote..sve to kosta ali i vrijedi ako si covijek moze priustiti. Dobar ovaj Metro haha 🙂

    • BoneDigger

      @info.hr, 23.02.2019 - 09:25

      Znas, postoji idealna udaljenost za gledanje bilo koje velicine ekrana. Apsolutno je nebitno sa koje udaljenosti gledas ako dobijes isto iskustvo. Zar ti je ludost gledati u mobitel sa 30cm u odnosu na platno u kinu od udaljenosti od 15m?

    • funky0308

      @BoneDigger, 23.02.2019 - 15:48

      Tako je, postoje i tablice i izracuni. Moze biti i 6 incha ali sa udaljenosti manje je to opet ono sto treba biti

    • BoneDigger

      @funky0308, 23.02.2019 - 17:36

      Molim te objasni, kako to nije ono sto treba biti? Ako za mobitel treba npr. 1′ a za 65″ tv 10′ nije li to bas onako kako bi trebalo biti?

    • funky0308

      @info.hr, 23.02.2019 - 15:44

      Kako za koju igru, ja RDR2 obozavam navecer upaliti, zavaliti se i igrati ali RPG shooter nema teorije tako igrati, strategije ne treba niti spominjati. Sve to ima svoje, svaka platforma prednosti i nedostatke. Bas zato je najlijepse imati oboje, a ako je izvedivo i Swich i prva liga

  • delight353

    22.02.2019 - 14:47

    Moram reci da se potpuno slazem da recenzijom. Igra je stvarno odlicna: istrazivanje, oruzja, napucavanje, atmosfera, dizajn levela… I ja bih kao mane naveo ponekad nejasan zvuk (pogotovo kada se glasovi ispreplicu, pa ne znas tko sto prica), AI neprijatelja (nisam siguran mijenja li postavka tezine sto), previse oscilirajuci FPS, tj., neobjasnjive FPS dropove. Mozda se samo radi o bugovima i tehnickim poteskocama koje ce koji buduci patch popraviti.

    • PsiHoGujaR

      @delight353, 22.02.2019 - 15:01

      Mora patch to popravit ja na rtx2080 pa mi texture ruzne i gube se ponekad, fps drop takodjer nekad mi graficki izgleda lose zadnji delovi misije…

    • sedf

      @PsiHoGujaR, 22.02.2019 - 15:19

      Naravno,a gameplay,atmosferu i priča nije bitno,već teksture i ta govna, hvala bogu što sam konzoli gamer,ne moram da čuvam kosu svaki put oko grafike i da plaćam milione eura,a samo posle godinu dana opet da update.Vi PC master rasa mi niste jasni.

    • bozicni_zeko

      @sedf, 22.02.2019 - 15:24

      Ma, nije tako. Igre ne bi smjele nakon tri nastavka dolaziti sa istim problemima. A ova igra ima iste probleme kao nastavci. I normalno kada platimo milijune eura da želimo igrati sa maksimalnom grafikom i da ne želimo probleme u igri. Pa, to je fer.

    • sedf

      @bozicni_zeko, 22.02.2019 - 16:07

      Ima istine

    • PsiHoGujaR

      @sedf, 22.02.2019 - 16:17

      Bas to sto zeko kaze ako platim “milijune” ocekujem da to bude vrh, a ne poluproizvod.
      Gameplay/atmosfera je dobra tu se ne bunim za sve ostalo da 🙂

    • sedf

      @PsiHoGujaR, 22.02.2019 - 17:05

      Ne na igru,već za Pc

    • funky0308

      @PsiHoGujaR, 22.02.2019 - 16:31

      Nije sve u grafi, slazem se s komentarima ali kada kupis komad hardwarea koji treba raditi cuda, onda cuda i ocekujes s potpunim pravom.

    • bozicni_zeko

      @delight353, 22.02.2019 - 15:06

      Da, to sve bi patch trebao ispraviti. Ja nemam dvojbe da se radi na tome. Nekakvi pauci su mi se zalijepili na glavu a kada sam ih ubio još sam pola sata slušao kako hodaju po meni. Što je loše jer u ovoj igri mislim da je bitan zvuk. I tu je dio problema Metroa- nisu ispolirali igru. Ali, nije ne briga jer je i takva bolja od većine toga što sam probao od daleko većih studija.

  • bozicni_zeko

    22.02.2019 - 15:01

    Igra koju nije lako ocjeniti jer u ama baš svakom segmentu ima jako dobrih i loših stvari. Igri fali sitnica da bude u rangu igara koje čovjek može lako ocjeniti sa 90. Ono što druge igre danas jako rijetko imaju je atmosfera u igri. Takvo nešto je rijetkost. Facijalne animacije su nešto što bi BioWare (a i svi drugi) trebali kopirati. Vide se osjećaji likova, to je fenomenalno. Neprijatelji su raznovrsni. Ok, nisam ostao paf ali sviđaju mi se. Opet glavni lik govori samo dok se loada. A loading je strašno brz. Obično je brzo spreman ali ipak želim pričekati dok Artyom govori. Otvoreni svijet mi je OK, naravno da ću usporediti sa Stalkerom i na žalost, Stalkerov mi je bolji. Oružja su standardna, svi itemi su standardni i ni tu nema ništa novoga. Priča se lijepo nastavlja, ima realnih temelja i uz atmosferu i likove to je najjači dio igre. RTX je…vau. Baš se vidi razlika kad ga nema i kad ga ima. Sljedeća generacija kartica će “ubiti” sa svjetlima. Ono što bi trebalo biti bolje je AI. Ne samo inteligencija nego da nema limita gdje neprijatelji mogu ići (imaju nevidljivi zid do kojeg dotrčim i tu ih maltretiram). Glupi su. Nemaju slobode otvorenih svjetova. Igra još malo pati od linearnosti i to se vidi. Nije da mi smeta, samo se vidi. Najdraži lik mi je definitivno Anna. Još nisam odigrao do kraja pa ne znam što će sa njom biti ali za sada je super surađivati sa njom. Ma mislim, likovi su općenito dobro napravljeni i uvjerljivi. Ne znam, nekako se najviše u zadnje vrijeme volim diviti dobrim likovima u igrama. Ono što mi se ne sviđa je ustvari vezano za oružje. Ne volim što se može prljati, ne volim što se puno pregrijava, ne volim što često zakazuje. Ne znam, volim realnost i imam respekt za to i smatram to plusom igre ali kad imaš tako malo metaka i opcija…nije mi najdraže. Igra je sve u svemu vrlo dobra. Osobno, radije bi Stalker nastavak jer mislim da je taj serijal u puno stvari bio bolji u mnogim stvarima. Ali, Metro nastavlja sa odličnim igrama. Svaku SP igru treba danas slaviti kao zlato i nadam se dobrim prodajnim rezultatima jer ne samo da bi želio još jedan Metro, moram još jednom reći da bi Stalker danas bio tako dobra igra… Za Metro 89 od mene.

    • darijoman

      @bozicni_zeko, 22.02.2019 - 15:07

      Tvoj komentar je je ono ne znaš dali bi piškio ili kakio 😛

    • bozicni_zeko

      @darijoman, 22.02.2019 - 15:10

      Tako se i osjećam. Poklonio sam igri nekoliko poena zbog ljubavi prema serijalu Stalkeru i SP igrama 😀

    • darijoman

      @bozicni_zeko, 22.02.2019 - 15:13

      Izlazi nadam se uskoro igra Chernobylite pa ti možda to bude utjeha 😉

    • bozicni_zeko

      @darijoman, 22.02.2019 - 15:20

      Ta igra cilja na tipove poput mene. Srce nam napadaju znaju da je mozak nebitan 😛 Ali mislim da će failat debelo. Stalker je stalker. Ne znam, Metro bi mogao zamijeniti ga ali sa svakim nastavkom mu nešto fali. Ali vjerujem da će sjedeći nastavak (ako ga bude) biti nešto fenomenalno slično Stalkeru. Moraju shvatiti da to ljudi stvarno žele. A do onda ćemo uživati u Metrou. Pogotovo kada patchiraju zvuk i probleme sa pop-upovima. AI teško da mogu srediti patchem, to treba resetirati i napraviti novi, bolji. Eh, moram vidjeti da li se može stalker instalirati na win10. Da, čujemo se.

    • darijoman

      @bozicni_zeko, 22.02.2019 - 15:25

      I Staklker je imao velikih tehničkih problema pa mu se nisu uzimale zdravo za gotovo. Ja sam više Metro fan nego Stalker ali ne umanjujem njegovu vrijednost

    • bozicni_zeko

      @darijoman, 22.02.2019 - 15:31

      Pa nisam rekao da nije nego da je imao stvari koje ja više volim i koje mi fale u ovom serijalu i osim toga, ovo je igra iz 2019. Stalker je zadnje izašao prije više od 10 godina i još uvijek mi je u nekim stvarima bolji.

  • darijoman

    22.02.2019 - 15:04

    95 od mene jer igra toliko i zaslužuje. Taj otvoreni svijet se jako dobro ukomponirao u sami nastavak priče. To putovanje je dosta emotivno prožeto strahom, čežnjom i borbom za bolje sutra. Igrao sam na PC-u u 2K rezi na ultra postavkama i igra jednostavno sa vizualne strane briljira. Sa zvučne strane nisam primijetio neke ispade,ali ako ih ima vjerojatno možda riješe to sa zakrpom ako već nisu jer sinoć sam dobio neki update 1.8 GB. Koliko se god ljudski AL činio loš ipak se nisi mogao slobodno puškarati sa njima. Sve u svemu igra je istinski nasljednik svojih prethodnika

  • dandelion

    22.02.2019 - 15:47

    zabavna igra

  • karlod1997

    22.02.2019 - 15:54

    Odlična recenzija, jako dobra ocjena

  • Artyom

    22.02.2019 - 16:11

    Igra je čudo. Ima nešto tehničkih problema i bugova, što i nije ništa neobično za igru tolikih razmjera koju ipak nije radio neki ogromni AAA develeoper. No, kad se sve dotjera kroz nekoliko patcheva igra će biti čisit GOTY kandidat. A za par godina kad ju velik broj ljudi bude moglo zaigrat u punom sjanu (PC), mogla bi bit nasljednik legendarnog Crysisa u tom segmentu. Kao Crysis nekad (pa i Last Light), Exodus je igra koja se usudila napraviti korak-dva u budučnost, što nije uobičajeno u današnje vrijeme kad većina AAA izdavača (khm*Ubisoft*khm) radi downgrade radinih verzija igre zbog razno raznih kompromisa…

    • darijoman

      @Artyom, 22.02.2019 - 16:49

      Koliko god ljudi kenjali Metro je razvalio

  • MACOLAA

    22.02.2019 - 16:53

    Stealth je ponekad nemoguć čak i na normal difficultyju zbog idiotskog AI-a jer kad jednog ubiješ sa nožem za bacanje ok jedan ga vidi ali ne u metrou kad ga jedan vidi svi ga vide i odma automatski znaju disi to je malo glupo ali ajde tretirat ću to kao hardcore stealth 😀

    • darijoman

      @MACOLAA, 22.02.2019 - 17:02

      Netočno. Ako te netko primijeti bit će mu sumnjivo i postati će znatiželjan, recimo upalit će svjetiljku, prošetat će par koraka prema tebi ili će nešto promumljati. Ako te baš full spazi onda digne uzbunu i naravno drugi dolaze

  • Ctrl_Alt_Del

    22.02.2019 - 19:34

    Komentari su interesantniji od članka – tko ima boljega: ZX Spectrum ili Commodore 64, Nikon ili Canon, Beta ili VHS, GoPro ili Sony Action Cam, PS4 ili XBox One… Nije bitno tko što ima, nego da li smo ih dobili od tate na poklon ili kupili svojim radom.

  • GAMERWORLD

    22.02.2019 - 21:00

    Igore pređi cjelu igru.

  • KhorneFlake

    22.02.2019 - 22:36

    Dali ste dva boda više nego na metakritiksu, stoga nemate pojma.

  • blacklist0907

    22.02.2019 - 22:45

    Dodem u sancta domeniku i nemaju igru i ne znaju kad ce je dobit a frend doma na kompu piratsku verziju igra bezbrižno… Smijesno

  • TonyTch

    23.02.2019 - 00:21

    Draga gospodo, može li mi netko tko je probao iskreno iskomentirati kako se igra vrti na standardnoj PS4 konzoli? Bez uljepšavanja, samo iskreni dojam. Dugo sam čekao igru, a moj PC ima problema sa usporavanjem pri igranju Tetrisa, tako da… Isplati li se uzeti igru za standardni PS4? Koliko je stabilan frame rate? Može li se igra odigrati bez da izgleda kao brži slideshow? Zahvaljujem svima koji daju ikakvu vrstu povratne informacije.

    • crolink07

      @TonyTch, 23.02.2019 - 12:42

      Na dnu recenzije Zoran napominje da je igrao na primjerku igre za Playstation 4 pa bi ti to trebalo biti dovoljno.

    • crolink07

      @TonyTch, 23.02.2019 - 12:52

      A imaš i njegov članak od prije 4 dana gdje malo detaljnije opisuje kako se igra ponaša na PS4.
      Da se ne mučiš tražiti,zaključak je solidno,30 fps-a.
      Eto,potrči kupiti i uživaj.?

    • TonyTch

      @crolink07, 23.02.2019 - 16:25

      Ma sve ok, pročitao sam cijelu recenziju pažljivo, ali kada piše PS4 pretpostavljam da se radi o PRO verziji konzole, ne standardnoj. Možda sam jedini koji tako razmišlja, ali mislim da bi to sve trebalo malo bolje označiti.

    • crolink07

      @TonyTch, 23.02.2019 - 16:35

      Istina, napisao je PS4, nije označio je li standardan ili PRO, pošalji mu poruku i riješio si dilemu.

  • PsiHoGujaR

    23.02.2019 - 00:41

    Jebeno nerealno dati 100% za igru, ja bi volio da je tako brutalno ali nije…
    Mozda za konzolu ali testirajte na PC hcl ekipo pa da vidimo

  • PsiHoGujaR

    23.02.2019 - 00:41

    Edit: mislim na ove sto su dali 100% ne na hcl ekipu(jebeno edit dugme) -.-‘

  • Aaa Aaa

    23.02.2019 - 10:40

    Verujem da će se zvuk popraviti ☺

    • bozicni_zeko

      @Aaa Aaa, 23.02.2019 - 13:02

      Patchirali su jedan dio.

  • Stefek

    23.02.2019 - 17:10

    Prevelika ocjena,na Metacriticu se korisnička ocjena kreće oko 6/10 (oko 2500 ljudi je glasalo)

    • moordrak

      @Stefek, 23.02.2019 - 19:33

      Metacritic je postao smeće na kvadrat. Zapravo svi ti agregatori ocjena su mi za*rac . Kako možeš kvantizirati rezultate kada imaš isključivo hrpe desetki i nula? To mi pak govori kako ipak postoji nekakav problem ako su ocjene bipolarne, a u “sredini” nema ničega.

    • PsiHoGujaR

      @Stefek, 23.02.2019 - 22:13

      Krece se da, jer su ljudi razocarani greskama ali opet je premala ocena, realno….

    • SanKa

      @Stefek, 25.02.2019 - 13:03

      metacritic je cancer, tamo ljudi iz obijesti daju ocjene

    • Stefek

      @SanKa, 25.02.2019 - 14:55

      Pa dobro,ima trollova koji daju bezveze ocjene,ali ne valjda tako puno. Primjerice gledam ocjene za Resident Evil 2, korisnička ocjena se kreće oko 9/10,oko 2500 ljudi je glasalo. Sad kome vjerovati 50 ak plaćenih recenzenata ili 2500 neutralnih ljudi

  • Najiram13

    24.02.2019 - 23:08

    Ja volim igre, nebitno na čemu se vrte. Najviše koristim PS4, uz komp i Switch, a lovu za najdraži hobi mi nikada neće biti žao dati (naravno, ako se s time slaže moja ministrica financija), neovisno da li se radi o novoj konzoli ili kompu.

  • SanKa

    25.02.2019 - 13:04

    nakon ranijeg zokijevog komentara, nisam očekivao ovakvu ocjenu. ugodno sam iznenađen, možda sad i kupim.

  • oenghus

    04.03.2019 - 18:22

    najs najs

  • Toma_HR

    04.03.2019 - 22:04

    Prešao, sada sam na sredini drugog prolaza za trofeje – ocjena 98, plusevi sve, najviše atmosfera, priča, pravi doživljaj čistog preživljavanja, grafika… minus-minorni tehnički nedostaci koji će sigurno biti brzo popravljeni

  • Marko Plavcic

    10.06.2019 - 06:36

    Dobra igrica ne trebaš imati skilla,a igrica je po konceptu ok i grafika je dobro riješena,ali kada se Igor borio protiv neprijatelja oni ga mrtvo hladno gledaju i ta 20 sec počnu pucati.

  • crolink07

    26.11.2019 - 13:38

    Evo jutros u 3:30 platina,super igra.A sad DLC.?

  • Strange Man

    26.01.2021 - 15:26

    Napraviti vrhunsku igru nije nimalo lako, a napraviti cijelu trilogiju koja je izvrsna gotovo je nemogući pothvat. Za mene nije samo najbolja igra Metroa do sad, to je jedna od najboljih pucačina koje sam igrao zadnjih godina. Metro Exodus ima snažnu ljudsku priču u svijetu koji ima jednake dijelove stila i sadržaja.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?