Evo kako se Assassin’s Creed Mirage planira vratiti korijenima svog serijala
Ubisoft je podijelio još nekoliko kadrova gameplaya iz svoje nadolazeće igre Assassin’s Creed Mirage, uz objašnjenje što čine po pitanju “povratka korijenima”:
Assassin’s Creed Mirage vidjet ćemo u akciji sljedećeg ponedjeljka, no za žedne fanove Ubisoft je izbacio razvojni dnevnik s nekoliko kadrova gameplaya. U istome su progovorili o planovima za povratak korijenima Assassin’s Creeda u tri ključne točke. Evo što su otkrili:
- Parkour: baziran na vertikalnosti i momentumu, vraćaju se preskakanje nižih objekata i brzo podizanje pomoću užeta, igrivi lik je agilniji od Eivora iz Valhalle
- Stealth: vraćaju se eliminacije iz sjedećeg ili skrivenog položaja, ponovno je tu sustav stapanja s civilima i kontroliranja civilnih grupa
- Assassinations: igračima će baza Assassina služiti kao polazna točka za uzimanje zadataka i otključavanje opreme, vraćaju su Black Box misije iz AC Unityja i Syndicatea
Jedan od zgodnih detalja bit će i uvođenje filtra koji će oponašati prvi Assassin’s Creed, pa ako baš želite igru u kojoj se boje ne ističu toliko – i to će biti moguće. Evo kako će to izgledati – lijevo je igra s filterom, desno je bez filtera:
Gebro_gaming891
10.06.2023 - 09:36Očekujem pravi gp trailer, ali što se tiče ovoga što sam vidio, a pogotovo od parkoura, nisam zadovoljan. Preskakanje nižih objekata i podizanje s užetom je bilo i u zadnjoj trilogiji tkd nije neki povratak mehanika.
Zoran Žalac
@Gebro_gaming891, 10.06.2023 - 09:43A istina, ali mislim da su ovi assassini iz novije trilogije skakali na niže objekte pa onda s njih. Ovdje se baš misli na brže preskakanje, jel, kad bježiš od neprijatelja. Nikad to baš neće biti isto kao AC1-2 sve dok koriste engine namijenjen za Valhallu. Mene jedino zanima kod parkoura hoće se moći penjati na sve kao i u Valhalli. Ako je tako, onda mi to nije to. U ranijim Assassinima se baš moralo gledati kako da se negdje popneš, u ovim kasnijima samo držiš analog prema gore i lik sam pronalazi put za tebe.
Gebro_gaming891
@Zoran Žalac, 10.06.2023 - 10:13Nisam siguran za sve niske objekte, ali znam da se ogradu moglo preskočiti. Ne vjerujem da će se moći penjati ko Spider-Man, jer manja je mapa pa se mogu potruditi da na visoke građevine dodaju platformerske objekte, slično kao u AC2.
idris
@Zoran Žalac, 10.06.2023 - 10:24Slažem se pogotovo za ovaj dio kad kažeš: “moralo se gledati kako da se negdje popnes” je nešto što baš nedostaje novijim AC igrama
Ivano Blazevic
@Zoran Žalac, 10.06.2023 - 13:20Nece se moci penjati na sve bit ce stari parkour po ovim animacijama i nekim stvarima koje sam vidio npr ovaj kut na zgradi gdje se zanjihao,to sve najvise podsjeca na tricu i black flag,sto je naravno bolje od ove nove trilogije,ali mislim da je sustav iz unitya najbolji(dok radi)
Bronson
@Gebro_gaming891, 10.06.2023 - 12:51Ja sam se nadao nadogradjenim parkourom iz Unity-a, iako se tada videlo da moze biti problematicno i da nije lako napraviti ali zato kazem nadogradjenim, realno im je to najveca razina na koju su uspeli da dovedu parkour mehanike..
MAJSTOR RINGO
10.06.2023 - 09:36Jel ce biti desinhronizacije?🙂
Hadvar
10.06.2023 - 10:09E sad se bas i ne sjecam, ali jesu li rekli da ovaj AC nece imati Animusa i scena iz sadasnjosti?
Zoran Žalac
@Hadvar, 10.06.2023 - 10:29Mislim da neće. Barem ne igrivo. Vjerojatno će imati nešto ala Unity.
butjer1010
10.06.2023 - 11:02Jebi ga, nije mi baš za vikend trebalo da ovoliko slinim 🙂 Sad imam do finala lige prvaka o čemu razmišljati i sliniti! Srce opet lupa malo jače….
Daky_13
10.06.2023 - 12:46Biće to dobro💪
janisevac
10.06.2023 - 15:52Samo da ne bude bas preogromna mapa kao u odyssey-u 🥱
Gebro_gaming891
@janisevac, 10.06.2023 - 16:00Pa bit će jedan grad, a ne cila država.
Iceman73
10.06.2023 - 19:08To se čeka!
SanKa
16.06.2023 - 13:10btw, hoce bit price iz modernog doba ? nisam nista vidio o tome