HCL.HR

Baldur’s Gate 3 imat će kraj priče sa 17 tisuća mogućih varijacija

Zoran Žalac 19.07.2023.   •   13 komentara


Larian Studios iznio je zanimljivu statistiku tvrdnjom da će njihova igra Baldur’s Gate 3 imati 17 tisuća različitih načina na koje priča može biti zaključena.

Baldur’s Gate 3 trebala bi biti ogromna igra, barem ako je vjerovati brojkama koje studio Larian iznosi u javnost. Otkriveno je tako da će igra imati sveukupno 174 sata cutscena, u što su valjda uključeni i dijalozi između likova.

Još je impresivnija brojka od 17 tisuća varijacija u načinu na koji će priča u igri moći završiti. Sedamnaest tisuća!

Kao i s dužinom cutscena, i ovdje tu brojku treba staviti u kontekst. Ovo ne znači da će igra imati 17 tisuća različitih završetaka priče – to je ionako nemoguće. Varijacije u završetku priče ovdje će biti i na razini jedne riječi u rečenicama koje će popratiti kraj igre. Varijacije će obuhvaćati različite ishode likova – tko preživi, tko ne preživi; različita stanja svijeta, itd.

Ostaje nam za vidjeti koliko će tih varijacija činiti drastično različite završetke igre, a to ćemo doznati početkom idućeg mjeseca kad Baldur’s Gate 3 izlazi iz early accessa na PC-ju.

Komentari (13)

  • Wolfman

    19.07.2023 - 10:38

    14 likova, svaki ima dobar/loš ishod priče: 2^14=16384 varijacija 😀

    • Idealist

      @Wolfman, 19.07.2023 - 12:07

      to se inače računa sa faktorijela: https://bs.wikipedia.org/wiki/Faktorijel ,

      ali u ovom slučaju je ovo prilično banalan primjer, pa je stoga: 14*2=28, odnosno 28 varijacija…

    • Wolfman

      @Idealist, 19.07.2023 - 12:44

      Nije 14×2, nego 2^14 kao što sam napisao. Pretpostavka je naravno da su ishodi za svakog pojedinog lika neovisni međusobno. Uzmi si jednostavnij slučaj gdje imaš tri lika: 0 je loš ishod, 1 je dobar ishod za pojedinog lika. Moguće varijacije su: 000,001,010,011,100,101,110,111. To je 8 različitih varijacija, tj. 2x2x2=2^3. Za n likova bi bilo 2^n.

    • Dick Johnson

      @Wolfman, 19.07.2023 - 13:41

      Jep, to sam si ja baš mislio. Kad mi pokušavaju matematiku isfurat za marketing, gadi mi se. Samo ak imaš osam predmeta recimo, 8! je 40000, dakle možeš ih iskombnirat u 40000 kombinacija.

    • Idealist

      @Wolfman, 19.07.2023 - 16:55

      u pravu si, da. bilo mi je nešto čudno, rekoh si: “ne može biti tako jednostavno”, znam da tu nekakav faktorjela mora biti. Očito krivo zapamtih.

  • zlakob

    19.07.2023 - 10:50

    Ovo kad cu morat odigrat cim neka susa bude… Jel netko igro vec? Kolko je slicno divinity original sin-u? Po pitanju gameplaya i mehanika pitam.

    • raspa7

      @zlakob, 19.07.2023 - 11:08

      gameplay se temelji na dnd 5e pravilima sto ga cini totalno razlicitim od dos igri, jedine slicnosti su ui i inventory sistem

    • Apocalypse4987

      @zlakob, 19.07.2023 - 11:36

      ako ti se svidija divinitiy, svidit će ti se i ovo. vidi se Larianov stil u ovoj igri

  • Hadvar

    19.07.2023 - 10:52

    Znaci u stvarnosti, igra bi mogla imati 3-4 razlicita kraja i oko 10-ak sati pravih cutscena?

  • lkuka13

    19.07.2023 - 11:21

    Samo da ne okalja Baldurs Gate ime. Očekujem ocjenu iznad 91.

  • esseGesse

    19.07.2023 - 11:48

    Samo jako!!!

    \o/

  • Lazy

    19.07.2023 - 23:45

    Ovo se ceka, a ove marketinske trikove kao i za Starfield isto nabijem!

  • Malimicek89

    20.07.2023 - 13:10

    Ma 17 miliona lmao

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?