HCL.HR

70 % PC igrača uspjelo se probiti kroz prvu boss bitku u Elden Ringu

Dominik Vadas 18.03.2022.   •   32 komentara


Steam je objavio brojke koje jasno pokazuju kako igrači, unatoč golemom izazovu koji je pred njih stavljen, Elden Ringu nisu okrenuli leđa.

Iako je izašao prije nepunih mjesec dana, Elden Ring, posljednji naslov razvojnog tima FromSoftware, ne prestaje biti glavna tema šire gaming zajednice. Premda smo već upoznati s brojkama koje se tiču njegove izvrsne prodaje, sada su nam postali dostupni podaci koji pokazuju koliko je daleko u igri stigao prosječan igrač.

Margit The Fell predstavlja prvog većeg neprijatelja kroz kojeg se morate probiti. Ako je vjerovati Steamu, uspješno ga je porazilo čak 70,4% igrača. Što se ostalih neprijatelja tiče, vrijedi istaknuti podatak kako je 61% igrača savladalo Godricka, lorda dvorca Stormveil. Kraljicu mjeseca, Rennalu, pobijedilo je nešto više od 46% igrača, dok je 35.7% igrača nadvladalo i Radahna. Naposljetku, treba navesti i broj koji nam otkriva kako je 17% igrača uspješno završilo igru i stiglo do end creditsa. 

Ove brojke dobivaju na značaju još i više ako ih usporedimo sa Sekirom: Shadows Die Twice, prijašnjom souls igrom proizašlom iz FromSoftwareove radionice. Naime, od njegova izlaska u trećem mjesecu 2019, tek 59% igrača uspjelo je poraziti Oniwu, prvog od mnogih velikih neprijatelja u igri.

Komentari (32)

  • BeLLicus

    18.03.2022 - 09:39

    Sekiro je 5x teža igra. Daleko od toga…

    • Sinek

      @BeLLicus, 18.03.2022 - 09:50

      sekiro je takodjer i igra od koje je dosta souls fanova odustalo nakon 3 sata, najmanje zbog tezine

    • Iron666

      @Sinek, 18.03.2022 - 10:01

      Je, odustalo je, baš zbog ovog što sam naveo komentar ispod. Igra je napravila najveći pomak u smislu movmenta, combata i općenitog gameplay experienca. Zaista bolje i kvalitetnije. Ljudi nisu ni svjesni koliko su Souls igre zapravo “lagane” i pune exploitova baš zbog tog uštogljenog combata kao da imaš štap u dupetu. Udaranje kroz zidove, auto lock aimbot bossovi, OP buildovi, i iskorištavanje zbaganih mehanika masu neprijatelja. Sekiro je bio puno brži, fluidniji i zajebaniji…

    • Slazar

      @Sinek, 18.03.2022 - 12:56

      Upravo tako, ja sam jedan od tih. Prošao sam sve igre još od demon soulsa i apsolutno vjerujem da je Sekiro fenomenalna igra, ali meni nije sjela nikako i jbg., ugasio nakon 30 minuta igre.

    • Iron666

      @BeLLicus, 18.03.2022 - 09:56

      Šta ja znam, meni kako kad. Sekiro mi je definitivno napravio najveći pomak u smislu gameplaya i combata. Puno bolji, kvalitetniji i manje “zbuganiji” od Soulsa i ili Eldena. Žao mi je u jednu ruku što je Eldenov combat ponovno vraćen na staro i manje više copy/paste prethodnih Souls igara. Kuzim ja da ljudima to paše, kao i meni samome, ali daleko je taj Eldenov combat od fluidnog i ispoliranog iskustva. Mislim ono, udaraš po liku koji na oči prođe kroz tvoje oružje, al jbg, rolla-o se i dodga udarac… iako vidjo nije, i općenito animacije i sve, puno bolje i glađe je to odrađeno u Sekiru… Kad bi još to sve doveli u red i napravili to iskustvo malo manje kao da ti je lik “ušalovan” igra bi zaista bila 10/10.

    • BeLLicus

      @Iron666, 18.03.2022 - 10:35

      Sekiro ima možda najbolji combat koji sam ikad vidio u igrama. Ja sam igru prešao 3 puta i obožavam tu igru, a i svijet igre je predivan. Onako mračan i non stop ideš u dubine.

    • ImeiPrezime

      @Iron666, 18.03.2022 - 15:17

      Uspoređuješ kruške i jabuke. Soulsovi su X puta kompleksniji i opširniji što se tiče neprijatelja i combata od sekira. Sekirov combat je baziran na jednom jedinom oružju dok soulsovi imaju masu. U sekiru ne postoji pvp ni coop jer ne bi funkcionirali. Isto tako Sekirov combat postane vrlo loš kad se boriš protiv više od jednog neprijatelja istovremeno dok to nije problem u soulsu.

    • Iron666

      @ImeiPrezime, 18.03.2022 - 16:08

      Combat svih Souls igara je loš. Htio ti to sebi priznat ili ne. Nit je težak, nit je ispoliran. Težak je baš zbog toga, jer da je rafiniraniji, glađi, manje “ušalovan” igra bi bila pre lagana. Ne mijenjaju ga već 10at godina ako ne i više. Jedino što je kompleksno je farmat rune kako bi level up-o određeni abbility i onda mogao koristit drugo oružje koje će ti ili pasati ili ne. Ako je tebi to kompleksno onda si očigledno ćorav na činjenicu da iole iskusniji gamer Souls igara već zna napamet što i kako. Svakome neprijatelju u Eldenu prilazim apsolutno isto kao i što bi u Souls igrama jer su doslovno kopirali manje više sve. Ogromnima na blizinu i ispod nogu, brzima na daljinu i slično tome. Sekiro se zaista pokazao kao pomak i da mogu i znaju napravit combat koji nije kao da su ti metle u dupetu i da ti se lik može kretat u svim osima, a ne ovdje, kao da si u koordinatnom sustavu i hodaš i dodgas i rollaš u kocku.

    • darijoman

      @Iron666, 18.03.2022 - 19:00

      Ne slažem se da je mehanika borbe u soulsima loša. Radi se naprotiv o najboljoj mehanici borbe i ne znam šta tu treba po tebi polirati? Sekiro je drugi par cipela i ima brži gameplay i fluidnije borbe, ali to ne znači da su soulsi zbog toga loši u tom polju. Kako kome više odgovara. Neće te igre nikada biti kao neke čiste hack and slash igre po fluidnosti i ne treba to očekivati. Iskusniji igrači naravno da znaju kako treba postupati u tim igrama jer su na isti kalup, pričam sad o soulsima i Eldenu, ali svejedno opet se gine.

    • ImeiPrezime

      @Iron666, 18.03.2022 - 19:34

      Nemogu niti ozbiljno odgovarat na ovakve gluposti. Opće poznato kao jedan od boljih combat sustava u video igrama koji je inspirirao čitav podžanr ti nazivaš objektivno lošim. Šta god ja na to kažem neću i uspjet dokazat da si u krivu.

    • Iron666

      @ImeiPrezime, 19.03.2022 - 09:55

      Clunky kontrole, delay (pogotovo u Eldenu, probaj se rollat i pogledaj koliko zakasni igra sa onim sto si stisnio) iframe animacije, vrlo cesti i losi hitboxevi, osjecaj kao da se ne mozes micat u full 360 krugu, PvP necu ni komentirat jer se tu najvise i vide mane… Itd, itd. Combat je realisticniji od hack and slash igara, sporiji, ali to i dalje ne remeti činjenicu da se osjeća kao outdated verzija onog istog uštogljenog combata kao i iz prve Souls igre. Jbg, ti to možda ne vidiš i ne osjetiš, nit ti smeta, ali itekako je vidiljivo i itekako tu ima mjesta za finim napretkom. No opet kazem, igre su fantasticne, bez obzira na to. I ovo nije subjektivno razmisljanje, nego objektivno 🙂 Imaš milijardu i jedan video koji se sprda upravo sa lošim hitboxevima i ostalim stvarima, no ljudima to ne smeta i nije im deal-breaker jer igre posjeduju toliko toga dobroga, da i taj clunky combat nije bitan.

    • Iron666

      @ImeiPrezime, 18.03.2022 - 16:14

      PS. Ne hejtam nit Elden nit Souls igre, obožavam ih, ali budimo realni i objektivni. Sad sam već 70+ neki level u Eldenu i osjećam se već poprilično OP, a nisam ni završio igru. U Sekiru je taj osjećaj “biti OP” ipak podosta drugačiji i teži za dobiti. U svakom slučaju vrhunske obje igre, ali volio bih da iduća ipak malo poprimi bolje, kvalitetnije i ozbiljnije animacije, jer taj iFrame lock on bossova i sve navedeno postaje smor u jednu ruku i više nije izazov, nego mi više djeluje kao staromodna mehanika koju im je mrsko promjenit odnosno ispolirat.

    • darijoman

      @ImeiPrezime, 18.03.2022 - 18:52

      Slažem se po tom pitanju da su soulsi puno kompleksnije igre i po neprijateljima i po načinu igranja, jer faktički ti sam možeš graditi klasu koja tebi i tvom stilu igranja najviše paše; bilo da si teška konjica, samuraj ili čarobnjak, do tebe je. Tako isto i sa izborom oružja. Sekiro iako je katana primarno oružje, imaš ti tu jako puno specijalnih napada pa do korištenja mortal blade, a da ne govorim o sekundarnom oružju, proteza koja je stvarno kompleksna i raznovrsna. Borba sa više neprijatelja je ista pašta i u Sekiru i u soulsima. U oba slučaja si donji osim ako se ne radi o lakšim neprijateljima

    • quill

      @BeLLicus, 18.03.2022 - 10:09

      A Oniwa je 10x lakši boss od Margita, what’s your point?

    • BeLLicus

      @quill, 18.03.2022 - 10:33

      Meni ne, meni je Margit kamilica bio.

    • hexagram

      @BeLLicus, 18.03.2022 - 10:50

      sekiro sam dva mjeseca nakon preordera pičio dan i noć. završio gejm na sto procentno. obožavam. al nebi se složio da je teži, možda par bitaka. osim deflecta u sekiru borba bez stamine pomaže na max štajaznam.

    • hexagram

      @BeLLicus, 18.03.2022 - 10:58

      ma kao da je bitno što je teže. najbolji su im gejmovi daleko u industriji

    • ImeiPrezime

      @BeLLicus, 18.03.2022 - 15:13

      Nebih se složio. Sekiro je puno banalniji jer se sve svodi na dobro tajman deflect ili mikiri, a window za pogodit je poprilično velik. Soulsovi su puno kompleksniji. Jedino šta kod Sekira nemoš overlevelirat i pozvat OP summone, pa kad kažem da su soulsovi teži mislim sa pretpostavkom da se igra solo na relativo normalnom levelu u odnosu na bossa. Pretpostavljam da svi igrači kojima nije prvi susret sa serijalom tako igraju.

    • BeLLicus

      @ImeiPrezime, 18.03.2022 - 18:00

      Odigrao sve i meni je Sekiro 5x tezi od svake Souls igre. Jednostavno boss fajtovi su kompleksniji. Ishin daleko najtezi fajt u nekoj igri ikad.

    • ImeiPrezime

      @BeLLicus, 18.03.2022 - 19:38

      Svakom svoje. Da su ti teži mogu razumjet al kad kažeš kompleksniji ne mogu se složit. Isshin me ubio biće 15ak ptana prvom prelasku al jednom kad sam ga naučio sad ga mogu laganini rješit 9 od 10 puta (uspio sam i no hit više puta) dok isto ne mogu reć za Orphan of Kosa, Laurencea, Sister Friedu ili odnedavno Starscourge Radahna

    • SanKa

      @BeLLicus, 21.03.2022 - 10:15

      i 5 puta lošija igra. teško govno, 5 min gameplaya i onda boss, 5 min gameplaya i onda boss.i onda boss na bossu..ma umri btj…kad mi je onaj majmun ozivio nakon sto sam ga klao 3 dana, skoro sam kontroler zakuco u tv

  • Ascannius

    18.03.2022 - 10:13

    Od souls-like igrica, Elden Ring je najlaksa jer pruza razne mogucnosti igracima da si olaksaju boss fightove (shackles, summoni, ne-linearni progress)
    Doduse, jest hladan tus kad uletis protiv margita onako frisko bez istrazivanja pa odluci da te išiba kao malo dijete.

  • darijoman

    18.03.2022 - 10:49

    Nekima je Sekiro a nekima soulsi i Bloodborne teže igre, valjda kako kome legne. Meni je osobno Sekiro bila teža igra zbog nove mehanike borbe i agresivnijeg pristupa. Sekiro je umri muški. Elden nisam igrao još pa ne mogu suditi, ali po nešto malo viđenom gameplayu meni je to DS sa dodatkom skakanja, po pitanju mehanike borbe

  • Lazy

    18.03.2022 - 10:53

    Jeeej, nojs zbog vecine ljudi koji danas samo rushaju kroz igru i nemaju strpljenja, koliko vidim a nikad nisam igrao souls igre su zahebane, pa sam kupio dark souls 3 da se usemim malo, u problemu sam zbog nedostatka vremena a koliko vidim ponavljanje je majka u tim igrama…

  • Slazar

    18.03.2022 - 13:01

    Za sada sam odigrano nekih 60-tak sati igre… Igra je fenomenalna, mislim da je objektivno najbolja u serijalu, moj jedini problem je što mi je prelagana, jbg. Ne znam… jedino da ne koristim ghost summoning, ali mi je stvarno glupo da idem sam sebi otežavat igru na način, da ne koristim sve opcije.

    • darijoman

      @Slazar, 18.03.2022 - 13:28

      Pozivanje drugih igrača samo slabići koriste 😀 😀

    • Slazar

      @darijoman, 18.03.2022 - 15:21

      Naravno, mislio sam isključivo na Spirit Ashes, ali i sa time igra postaje easy mode.

    • SanKa

      @darijoman, 21.03.2022 - 10:17

      i ovo bi nekog trebalo povrijedit zato jer ? ako si loš u souls igrama, to je kao neki životni poraz ? koristim summone jer su dio igre, nemam toliko vremena u zivotu da dovoljno tesku igru jos otezavam, niti zelim toliko vremena trošiti na to.

    • ImeiPrezime

      @Slazar, 18.03.2022 - 15:20

      Summonanje spirita je tu da igračima koji prvi put vide serijal olakšaju do te mjere da igra postane banalna. Koja je uživancija udarat bossa sa leđa dok on napada tamo nekog duha? Lipo idi drito na njega i vidit ćeš da je Elden Ring vjv najteži u serijalu. Bossevi poput Radahna su stvarno monstrumi kakve ne pamtim.

    • hexagram

      @ImeiPrezime, 19.03.2022 - 02:59

      To te i muči što na Radahnu nisi mogo summonat 😀

  • Cone3006

    18.03.2022 - 20:06

    Fenomenalna igrica

  • SanKa

    21.03.2022 - 10:18

    spadam u 30 % onda xD 3 put sam isao na margita, uvijek ga do pola zakoljem, no sad sam se malo levelao, probat cu opet…”mini” bosseve rjesavam dosta dobro pa ok…nije nakaradno teska igra, teska je, ali gušt je kad uspijes, jer je osjecaj zadovoljstine puno veci nego u drugim igrama. jedino sto me smeta sto souls frikovi krenu napadat ako netko koristi summone dok igra, ono daj se smiri nakazo, igram kak meni paše…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?