HCL.HR

Ovaj Call of Duty WW2 multiplayer gameplay izgleda kao dobri, stari Call of Duty

Igor Belan 13.06.2017.   •   101 komentara


Sjećate se kada su svi još voljeli i cijenili Call of Duty igre? Nakon nekoliko godina laserskih oružja, jet-packova i svemirskih letjelica, Call of Duty se vraća WW2 korjenima, a po ovom prvom traileru djeluje baš kao dobri, stari Call of Duty kojeg se svi rado sjećamo.

call-of-duty-ww-2-e3

Ranije jutros završena Sonyjeva E3 konferencija poslužila je i Activisionu da predstavi prvi multiplayer gameplay trailer za Call of Duty: WWII. Ako ste igrali prve Call of Duty naslove, one smještene u vrijeme Drugog svjetskog rata, ovaj trailer mogao bi vas podsjetiti na te stare, cijenjene igre koje neki i dan danas vole zaigrati.

Imajte na umu da se radi o multiplayer traileru pa ne očekujte suludo režirane akcijske sekvence i razne cutscene momente kao u CoD singleplayer trailerima, ali očekujte par dobrih headshota, komadanje udova granatama, zabijanje aviona u zgrade i spuštanje padobranaca na bojište.

Trailer svakako ostavlja zreliji osjećaj od sličnih multiplayer trailera za nekoliko prijašnjih Call of Duty naslova. Ovdje se ne ističe nikakav scorestreak sustav ili klase, odnosno heroji na bojištu. Samo čisto staromodno ratovanje, što po rovovima, što po gradskim ulicama – uz bacače plamena (mogući scorestreak?), noževe na vrhu pušaka, tenkove i avionsku vatrenu podršku s neba. Sve će vam biti jasno o tome koliko je ova igra zrelija od prijašnjih CoD-ova, kad vam kažemo da je jedna od luđih stvari u ovom traileru činjenica da neki lik na kraju videa ima dva pištolja u rukama. Kakvo razbacivanje!

Call of Duty: WW2 stiže u trgovine 3.11. ove godine, a privatna beta bit će dostupna već od 28.08. samo za one koji prednaruče igru.

Komentari (101)

  • darijoman

    13.06.2017 - 08:58

    copy, paste battlefielda 1

    • Igor Belan

      @darijoman, 13.06.2017 - 09:00

      Da, to sam vidio da ljudi govore. Je to sad fora govorit, ili netko zapravo misli da ovo ima ikakve veze s Battlefieldom 1?

    • darijoman

      @Igor Belan, 13.06.2017 - 09:02

      Ma nemam pojma šta ljudi govore i dali je fora ali meni je to isto i zašto su morali raditi istu tematiku kad je već battlefield odradio posao

    • Igor Belan

      @darijoman, 13.06.2017 - 09:07

      A dobro sad pričaš gluposti 🙂 Em se radi o različitim ratovima, em su i Call of Duty i Battlefield počeli kao WW2 igre prije više od 10 godina… reć da je ovo copy-paste Battlefielda 1 je samo glupo.

    • darijoman

      @Igor Belan, 13.06.2017 - 10:53

      Različiti su ratovi ali sama atmosfera bojnog polja( avioni, granate, tenkovi) su manje više slični bf1 o tome se radi. Valjda mora biti tako jel. Da su napravili neku originalniju ideju npr. vijetnamski rat ili Afganistan budila bi veću intrigu. Sve u svemu drago mi je da su fanovi COD dobili svoje, jer već se duže vrijeme zanovijeta kako se COD treba vratiti gdje mu je mjesto 🙂

    • Czar

      @darijoman, 13.06.2017 - 21:22

      Samo nam još vijetnamskih prašuma i afganistanskog kamenjara fali…
      Ovo je baš taman, a ako bude i singl kvalitetan ne gine joj goty.
      Što se samog razdoblja tiče, i kod BF i kod Coda je to ono što ljudi hoće i dobro je da se glas naroda sluša.

    • baDarmageddoN

      @Czar, 13.06.2017 - 22:22

      Ne slušaju oni nas. Budi ti bez brige. Slušaju oni zvuk love. Mada, bez obzira na to
      želim ovu igru

    • Czar

      @baDarmageddoN, 14.06.2017 - 10:24

      Da ali smo mi ti koji dajemo tu lovu. 😉

    • tree_boa22

      @darijoman, 13.06.2017 - 09:10

      Bez ljutnje ali pricas gluposti…

    • darijoman

      @tree_boa22, 13.06.2017 - 10:54

      Ma ne ljutim se, ali atmosfera me podsjeća na bf 1

    • funky0308

      @darijoman, 14.06.2017 - 07:57

      Kapa dolje za smirenost i odraslost u tvojim odgovorima. Vecina bi se posvadjala sa svima. Ja te shvacam sto hoces reci, nije bas da se slazem sa svime ali kuzim te. Tesko je ugoditi svima i tesko ce itko ikada uspjeti . Meni je OK sto se COD vraca na stare staze, mozda i ne bi bilo lose da je negdje dalje, odnosno da pokriva neki drugi rat ali mislim da se ipak dovoljno odmakao od BF1. Zamisli samo kako im je bilo prosle god. Svi ih popljuvali, a oni vec polako zavrsavaju WWII…zavrsavaju, idu prema putu kojega trazimo, a ne smiju nista reci 😀

    • Darcoolio

      @darijoman, 13.06.2017 - 09:24

      Pogubio si se u pokušaju da napljuješ igru 🙂
      Uvek je bilo, COD, BF i MOH, a sad su samo prva dva naslova ostala.
      Tematika nekad ista, nekad slična, ali u igri veze sa vezom nemaju.

    • PppPP

      @darijoman, 13.06.2017 - 09:51

      hahaha “meni je to isto”, “copy, paste”??? Zato što su obje bazirane na WWI, igre su u potpunosti iste? (i usput, BF1 nema veze s pravim događajima iz WWI) I čovječe, nije Battlefield 1 prva igra koja je”obavila taj posao”, vjeruj mi, hahah.

    • Goran1234

      @PppPP, 13.06.2017 - 10:14

      Kako misliš obje bazirana na prvi svjetski rat?

    • PppPP

      @Goran1234, 13.06.2017 - 22:30

      haha da, shebo sam se malo.. obe su slične tematike uglavnom

    • darijoman

      @PppPP, 13.06.2017 - 11:02

      COD je počeo furati neka futuristička ratovanja u nekoliko zadnjih godina zar ne. Onda izađe bf1 sa tematikom WW i Activision vidi kako je bf 1 zapalio publiku pa ajde idemo i mi jel. Al ok neka je nemam ništa protiv. Nisam fan niti jedne ni druge jer su mi obje pomalo dosadile

    • theth1ef

      @darijoman, 13.06.2017 - 11:11

      Sori, ali budući da Activision ima 3 tima koji rade na CoD-u, ovo je u pripremi već 3 godine, dakle prije BF1.

    • darijoman

      @theth1ef, 13.06.2017 - 11:17

      Haha kakve to veze ima. To je isto kao u noj basni o zecu i kornjači kad su se utrkivali. Pošto je zec bio dosta brži otišao malo da odrijema pa mu se omaklo i kornjača prva stigla na cilj. Ok pustimo sad basnu ali bf1 je prvi izašao na tržište i pokupio ordenje. ne kažem da neće ovo biti kvalitetan naslov ali nećemo dobiti onaj filing koji smo imali kad smo prvi put vidjeli trailer bf1

    • Marac Marko

      @darijoman, 13.06.2017 - 17:25

      Ma sve sta si napisao, rekao stoji, ali rista na krivom portalu si to izjavio 😉 Biti ćes samo popljuvan. Za tvoje dobro psss o COD-u i PS-u inace si u problemima.. hahahahaaaa 😉 🙂 🙂

    • matyX6

      @theth1ef, 13.06.2017 - 13:06

      Da da, prije Battlefielda, jer su Battlefield radili tjedan dana i onda odma izbacili igru.

    • theth1ef

      @matyX6, 13.06.2017 - 14:20

      *prije što je Battlefield najavljen

    • BoneDigger

      @theth1ef, 13.06.2017 - 19:11

      Shvatio sam da je ovdje tesko ljudima shvatiti kako to sto ti znas datum izlaska i kada je prvi trailer izasao ne znaci nista ljudima koji su u industriji. Sada se zna tko sto radi za sljedecih nekoliko godina. Pusti taj argument jer nema nikakvog znacenja.

    • theth1ef

      @BoneDigger, 13.06.2017 - 19:29

      Možda, ali običan puk nije znao što će novi Battlefield donijeti do možda mjesec dana prije otkrivanja samog BF1. Nije da branim Activison, ali oni nisu mogli znat baš koliki će uspjeh BF1 polučiti.

    • BoneDigger

      @theth1ef, 13.06.2017 - 19:59

      Nisi li primjetio kako se tematika prvog i drugog svjetskog rata pocela opet buditi? Naravno da se znalo da ce uspijeti bf1, ide se na svijezu tematiku i ne izmislja se topla voda sa time, to je provjereno, druga bi prica bila kada bi isli u temu daleke buducnosti – to se ne zna kako ce upaliti. Uostalom, to takoder nije toliko bitno, analiticari i ljudi koji poznaju industriju su znali daleko vise da bi morali cekati sto ce prvi fanovi reci – To si mogu veliki priustiti kao EA i Activision pa idu prvi.

    • theth1ef

      @BoneDigger, 13.06.2017 - 20:09

      Okej, imaš pravo, ali tu se priča da je novi CoD kopija Battlefield 1, što nije iz razloga što su otprilike jednako počeli s proizvodnjom.

    • BoneDigger

      @theth1ef, 14.06.2017 - 05:43

      Ne slazem se da je cod kopija bf1, samo kazem ovo. Mozda bih eventualno razumio kada bi rekli kako su dobili malo inspiracije od bf1 ali i to je malo napeto ali opet… Samo sam primjetio da se dize prasina oko toga da su prekopirali BF1 i onda kao glavni argument ljudi koriste to da je cod poceo sa razvojem prije najave bf1. Samo sam to htjeo rascistiti.

    • Marac Marko

      @matyX6, 13.06.2017 - 17:23

      hahah….!! +10 Kako me nasmija 😀

    • Darcoolio

      @darijoman, 13.06.2017 - 11:19

      Lupetaš sad prijatelju za sve pare.

    • bojanum

      @darijoman, 14.06.2017 - 15:57

      Ma ja se slazem sa tobom i potpisujem sve sto si napisao. Totalno si u pravu kada kazes da je godinam COD bio u buducnosti i sada se vracaju na stare staze. Ali, tek nakon sto su vidjeli sto od BF1 sto to znaci za igrace i za njihovu blagajnu. Ja sam davnih dana, prije izlaska BF1 negdj na portalu napisao da je BF1 prvi uhvatio taj vlak i da ce COD 99% ici istim smjerom sa sljedecim nastavkom. Tako je i bilo, tako i je kako vidimo.

    • 1oR

      @Igor Belan, 13.06.2017 - 10:47

      Ovo ima veze sa Battlefieldom isto k’o sto God of War ima veze sa Project Carsom 🙂

    • baDarmageddoN

      @1oR, 13.06.2017 - 13:13

      hahaha

    • Pararera

      @Igor Belan, 13.06.2017 - 20:54

      Tehnički, lik je donekle u pravu. Kad sam vidio da se avion zabio u neku zgradu(ili šta je to već bilo), prvo sam se sjetio Battlefielda 1. Vidi se da su malo škicnuli kod “konkurencije”. Iako mi je isto zanimljivo što se CoD nakon X pokušaja futurističkog ratovanja vraća u prošlost, baš kao i Battlefield 1. A da su se vratili u WWI, to bi bilo tek očito ?

    • Nemanji?

      @Igor Belan, 14.06.2017 - 18:20

      Griješiš; prvo jest izašao Medal of Honor 😛

    • TeroXCro

      @darijoman, 13.06.2017 - 09:37

      Po samom gameplayu i nije baš,ali da slažem se da su trailer pretrpali trenutcima sličnm onima iz BF 1 reveal trailera.

    • kikijv97

      @darijoman, 13.06.2017 - 10:54

      battlefield nema free for all. a to je ono sto igram.
      Zato jedva cekam ovaj COD.
      Meni osobno ne trebaju vozila, jer ako hocu vozit onda upalim f1 ili utrke.
      Ne zelim igrat timski, jer me takve stvari isto ne zanimaju.
      Samo dobar stari deathmach (free for all)
      A to je ono sto fali BF.

    • 1oR

      @kikijv97, 13.06.2017 - 12:50

      Ljudi se tripuju, ubjede sebe da stvarno ratuju. Kakva vozila i timska igra. Nadjes mapu, kreiras na 30min i igras sam za sebe da budes najbolji na serveru,i samim tim budes sve bolji. Free for all je uvijek bio najbolji

    • baDarmageddoN

      @1oR, 13.06.2017 - 13:14

      E tu se varaš. Search & destroy promod je najbolji.

    • 1oR

      @baDarmageddoN, 13.06.2017 - 17:02

      Ma ja ga ne volim, sam za sebe i deri buraniju na serveru 😀 Ili da oderu oni mene haha

    • matyX6

      @darijoman, 13.06.2017 - 13:11

      Apsolutno razumijem što hoćeš reći, da neznam da gledam Call of Duty , da mi neko naslijepo da da gledam video mislio bih da se radi o Battlefield DLC-u. Djeluje vrlo slično Battlefield trailerima, ali mislim da je bolje reć da je njihova strategija promoviranja proizvoda i hajpanja copy/paste, a ne sama igra.

    • vragec25cro

      @matyX6, 13.06.2017 - 13:43

      battlefield kolko god bio dobar nikad neče biti bolji od coda kolko god cod bio loš

    • Queae

      @darijoman, 13.06.2017 - 15:34

      Uvijek je COD bio na prvom mijestu, po prodaji, po kvalitetu, po svemu, BF na drugom mijestu, pa poslije svi ostali, gotova rasprava

    • StarFan

      @darijoman, 13.06.2017 - 21:53

      Nije mi jasno to što govoriš, jer se radi o 1. odnosno 2. svjetskom ratu, tako da su odmah tu različiti. Ali ako misliš da CoD svejedno kopira Battlefield, je li u redu reći da je Battlefield 1 zapravo kopirao CoD 2 iz 2005. godine? Mislim, tom logikom kojom se ti vodiš ova gore teza stoji…

    • StarFan

      @StarFan, 13.06.2017 - 21:58

      I zaboravio sam napomenuti, znam da je cca 2001. ili 2002. izašao Battlefield 1942., pa možemo reći da su na neki način i sami sebe “copy-paste-ali”? Ali valjda je to danas u trendu reći, i nastojati popljuvati CoD, jer vidim to na dosta portala.

    • StJimmy90

      @darijoman, 13.06.2017 - 23:22

      Nisam igrao Battlefield 1, ali razlog zbog kojeg djeluje slično CoD-u je zato što su igru natrpali poluautomatskim i automatskim oružjem. Samim time su ubrzali gameplay. Tenkovi se kreću pet puta brže nego što su stvarno išli. itd…
      U biti, Bf 1 je sve samo ne igra smještena u ww1. To je zakamuflirani ww2 smjesten u razdoblje ww1 kako bi djelovao kao nešto svježe i novo.
      To ne znači da je igra loša, već da nije autentična. I to može nekome predstavljati problem.

    • Harkila22

      @darijoman, 14.06.2017 - 04:11

      Meni izgleda iz mog ugla gledanja kao da je ove sto pričaju kako uopšte nije ista igra ili kako već kažete “copy-paste” da vas je neko olatio da ih branite.Ja iskreno nisam baš neki stručnjak sto se tiče igara i celokupnog gejmerskog sveta,ali dok gledam trejlere za te dve igre o kojima se priča ovde,imam utisak kao da su je čak isti ljudi pravili pa da se nisu ni trudili da nešto promene da ne izgleda potpuno ist(malo drugačije oružje i tenk i tako te stvari jedino)ali gameplay poprilično “copy-paste” bar po trejleru,gas maske,avioni koji udaraju u gradjevine,udaranje lopatom neprijatelja,bacač plamena?Da li sam ja to video pre “par” meseci u bf1 ili imam “Dejavu”?

    • Igor Belan

      @Harkila22, 15.06.2017 - 11:15

      Imaš takav dojam o komentarima koji govore da je glupo uspoređivati CODWW2 s BF1, čisto zbog toga što si i sam napisao, zato jer “nisi baš neki stručnjak što se tiče igara i gamerskog svijeta”. To je jedini razlog. Ovo je gaming portal, ne 24 Sata ili Jutarnji. Mi kada komentiramo igre, ne komentiramo ih na razini kao: “o vidi, ovo je ratna igra, to mora da je isto kao i ona druga ratna igra jer obje imaju staromodne puške”, već kao gameri znamo razlikovati jedno i drugo na malo dubljoj razini. CoD kao serijal je u svom osnovnom konceptu gameplaya specifčno drugačiji od Battlefielda. To su dva specifično različita pristupa gameplayu, dva različita osjećaja igre. Te dvije igre mogu vizualno izgledati slično neupućenom oku, to svakako, ali defintivno se razlikuju i po pitanju gameplaya, i po pitanju modova igre i po pitanju dostupnog naoružanja (različiti ratovi su u pitanju)… kada sve te argumente koji jasno razlikuju te dvije igre staviš na hrpu, reći da je CoD WW2 “čisti copy-paste” Battlefielda 1 stvarno nema smisla.

    • Harkila22

      @Igor Belan, 18.06.2017 - 21:58

      Da,razumem i poštujem vaše iskustvo u razlikovanju tih detalja,ali ja sam više ciljao na to da napišem kako se ekipi koja pravi COD serijal dopala ideja da napravi igru u drugom svetskom ratu tj.da se vrati korenima kako vi kažete,a da je tu ideju dobila od BF1 koja je sa vraćanjem u prošlost napravila BUUUM medju publikom kakav ovi nisu sa 4-5 nastavaka u budućnosti.Na taj način sam ja mislio da je igra “copy-paste” po ideji da se napravi nova igra u prošlosti.A oko gameplay-a,tehnike igre i ostalih detalja igre kao pojedinca,ću prepustiti vama profesionalcima da komentarišete i pokušati nešto naučiti od vas.I hvala na odgovoru.?

    • qubizRRR

      @darijoman, 14.06.2017 - 12:39

      Bayonet charge i lopata, nekako su više cinematični nego prije tako da ima malo kopiranja ali uglavnom nova igra 😀 od Sledgehammera najbolji uradci izlaze od novijih CoD-ova. CoD: AW je barem meni najbolji CoD od next gen futurističkih naslova.

  • Darcoolio

    13.06.2017 - 09:29

    Meni ovo deluje predobro.
    Već sad ima da se nabavi key za 32€ za standard edition.

  • TeroXCro

    13.06.2017 - 09:36

    Ovo se ćini odlično,jedva ćekam recenzije SP kampanje.

    • AnonDogi

      @TeroXCro, 14.06.2017 - 08:12

      Malo te to č i ć zbunjuju.

    • TeroXCro

      @AnonDogi, 14.06.2017 - 16:23

      Ma je znam jedan mi je gramatika.

  • Znidy

    13.06.2017 - 09:46

    Možda izgleda ka Battlefield 1, ali iskreno, Battlefield 1 je možda najgori Battlefield koji sam ima prilike vidjet u zadnjih par godina. Kampanja, unatoč dobroj ideji, je bila blesava do boli, cilo ratovanje u to doba je bilo usporeno i uglavnom se tuklo u rovovima, a jedino što je možda imalo smisla jesu bitke na Bliskom istoku i na nekim drugim bojištima. Nadalje, gotovo većina oružja je bila u fazi testiranja i nikada nije bila korištena na bojištu, što ostavlja dojam arkadizma više nego ijedan Battlefield dosad. Barem si sa BF4 zna da se većina tih oružja i koristi (iako su i tu neka od njih eksperimentalna i ne baš realistična, barem u onom zadnjem DLC-u).

    Ako naprave Battlefield smješten u Drugi svjetski rat, tom ću rado dati priliku. Dotad, CoD WWII će dobit priliku. Danas bi trebao biti livestream Multiplayer akcije pa ćemo pogledati. Svakako je dobro osvježenje 🙂

    • matija123454321

      @Znidy, 13.06.2017 - 13:58

      kakav live stream za cod 2 kako ce bit ako je mozes molim te mi dati link

    • TeroXCro

      @Znidy, 13.06.2017 - 17:23

      Tebi oćito nije bilo jasno koja je poanta Battlefielda.Battlefield nije ozbiljna igra,to je arkadna all out warfare masivna koljačina/clusterfuck kojemu je poanta zabaviti publiku malo stariju od djece s CoD-a eksplozijama i naprednom grafikom,a iskreno to je sve što želim od igre,a još dobijemo i teamplay.Ako te zanima simulacija onda razmisli o Verdunu a ne hejtat odlično izvedenu igru.

    • Znidy

      @TeroXCro, 14.06.2017 - 13:52

      Try Red Orchestra 2, buddy 😀 Ta igra ostavlja PTSP na čovjeku 😀 Da ne govorim koliko ti timske suradnje tu treba 😀

    • TeroXCro

      @Znidy, 14.06.2017 - 16:27

      Želim igrat te igre kad dobijem komp,pogotov Rising Storm 2 s obzirom da je jedinica bila mod za ovo što si naveo,čuo sam da je igra teški hardcore Battlefield.A to lajkam.

  • Goran1234

    13.06.2017 - 09:55

    Čak i ja koji neigram FPS, vidim razliku između CoD i BF…. ?

    • Marac Marko

      @Goran1234, 13.06.2017 - 17:27

      Ajd Gogo ne lupetaj 😉

  • Spectred

    13.06.2017 - 10:08

    Call of Duty onakav kakav bi i trebao biti!

    • Zoran Žalac

      @Spectred, 13.06.2017 - 10:28

      Da je u zadnjih deset godina izašlo deset CoD igara u WW2 drugu bi pjesmu sada pjevao.

    • Goran1234

      @Zoran Žalac, 13.06.2017 - 10:39

      Ima smisla.

    • MuLeR

      @Zoran Žalac, 13.06.2017 - 12:55

      Objasnio.Na prvu je bilo zabavno igrati futuristički CoD al kasnije je dosadio jer su previše to gurali meni je iskreno bolje da se vratio na staro,al po mom mišljenu CoD4 ima daleko najbolji multiplayer

  • PS1

    13.06.2017 - 10:39

    Trebali su stavit crnu pozadinu kad ciljaš sa sniperom

    • TeroXCro

      @PS1, 13.06.2017 - 17:24

      Ovako je realno.

  • 1oR

    13.06.2017 - 10:53

    Je li ovi nas zajebavaju !?! Pa ovo izgleda isto ba ko World at War iz 2008 godine! Isprane teksture, sivili i opet sivilo. Jesu li oni toliko nesposobni ili su bezobrazni da nisu u stanju ENGINE promjeniti u skladu sa 2017 godinom! Pa da li su oni vidjeli God of Wara,SpiderMana,Days Gonea,Forzu ,Metroa ccc,kreteni… Cekam singl-player gameplay za svaki slucaj da vidim klasicni prikaz igre ali ovo djeluje bijedno,zastarjelo…

    • Zoran Žalac

      @1oR, 13.06.2017 - 11:25

      Sivilo nema veze s tehničkom stranom igre. ww2 nije bio šareni rat.

    • 1oR

      @Zoran Žalac, 13.06.2017 - 12:44

      Tvoj odgovor na moj post nema veze sa onim sto sam ja napisao,a mislim da si dobro shvtio sta sam htio da kazem 🙂 Naravno da pravi rat ne izgleda kao bajka Brace Grim,ali ovo izgleda ko ku*ac! Kad sam napisao ”sivilo” mislio sam na endzin koji je siv i lijed vec godinama. Na kraju krajeva Vi ste napisali naslov vijesti nisam ja, pise fino ” izgleda kao dobri, stari Call of Duty” haha. Da,slazem se izgleda upravo tako,prevazidjeno prije 10 god… Vidjecemo singl

    • pleto

      @Zoran Žalac, 13.06.2017 - 14:28

      Nije bio šareni rat ali nije bio no siv.
      Kad sam prvi put pogledao ovaj gameplay klip prvo sto sam pomislio bilo je jako slicno ovom sto je 1oR napisao. Ne trebaju trčat šareni klaunovi okolo al ovo mi izgleda loše (kao da svaka boja ima jednu nijansu i to je to, naprimjer vatra je svuda jednake boje, more je sivo a nebo iznad mora plavo).

    • 1oR

      @pleto, 13.06.2017 - 17:09

      Da da,upravo to. Isto kao Call of Duty 5 World at War u svoje vrijeme. Izgledao je kako je izgledao,imao je sve boje gdje treba da ih ima ali opet je bio blijed i sav crno-bijeli. Tipicni primjer zastarjelosti enginea. Svi mi ovu igru ocekujemo,ja bih stvarno zelio da ovo ispadne vrhunski ali bojim se da ce nam opet prodati muda za bubreke. Ova grafika izgleda prevazidjeno i zalosno.Barem ovo sto su prikazali. Teksture 0,tonovi i nacin kako je uradjeno kao i svaki kol,blijedo i jadno… Nadam se da grijesim i da nece biti ovako kada igra izadje ali sve se bojim da hoce. Pored ovakvih igara koje prikazase na sajmu oni prikazu ovo. Kao da naidje kolona od 100 Bugati Vejrona i medju njih sto pojavi se jedan GOLF 2 :))

    • PS1

      @1oR, 13.06.2017 - 12:25

      Ti bi najrade da klaunovi trce po bojistu sa puskama u raznim bojama

    • 1oR

      @PS1, 13.06.2017 - 12:46

      Ne,ja bi najradije igru ala Metro Exodus,Anthem ili God of War 🙂

    • Darcoolio

      @1oR, 13.06.2017 - 12:55

      Jeste, Metro je uvek bio šaren, cveće i leptirići.

    • vragec25cro

      @Darcoolio, 13.06.2017 - 13:46

      zato i imamo sra… od igara jer sv žele dobru grafiku 4 k a nitko ne gleda gameplay.nek izgleda ko cod 2 ako če biti tolko dobar nebitno.a i šta fali cod 5 sasvim ok imao grafiku i dobar gampley

    • Darcoolio

      @vragec25cro, 13.06.2017 - 13:55

      Generalno za igre su mi prva dva mesta gejmplej, pa priča, zavisno od žanra, a grafika tek na trećem mestu.
      Možda sam ja preterano old school, ali tako je.

    • vragec25cro

      @Darcoolio, 13.06.2017 - 14:46

      pa da najprije da je dobar gamplej i onda da je kolko tolko dobra priča.grafika tek na 3 mestu..a šta mi znače da našnje igre izgledaju skoro ko filmovi a malo koja može da me zadrži više od 1-2 da ju odigram

    • 1oR

      @Darcoolio, 13.06.2017 - 17:15

      Sacekacemo da izadje.Jedva cekam da vam opet prodaju kurc*nu pa da ga pljujete ko sto ste ga pluvali svih ovih godina. Da,metro upravo ima sve to sto si sada naveo iako si htio da ispadnes pametan 🙂 Ali zaista je takav,saren,divan,bajan za razliku od IW Enginea iz 2000 godine….

    • closingtime

      @1oR, 13.06.2017 - 17:40

      Mislim da ste svi krivo shvatili 1oR-a. Nije problem u tome što je nešto ‘sivo’ niti itko želi duginim bojama obojane ruševine. Problem je u tome koliko blijedo, isprano, i na kraju loše, to izgleda. Vjerojatno je do kontrasta i slabog balansa boja. Pogledajte npr. trailer za singleplayer, isto COD WWII. Isto dominira sivilo, ali je tamnije, hladnije i realnije. Bliže npr. Battlefield-u 1. To me zapravo najviše smeta, pokazali su ogroman pomak u grafici i bojama u prvom traileru za singlplayer, a ovaj MP izgleda svijetlo i blijedo kao MW3 i Ghosts. Nije mi jasno zašto.

    • hdnxc

      @1oR, 13.06.2017 - 13:40

      Šta želiš da igra ovako izgleda(https://pbs.twimg.com/media/C-SBGfvUIAENhrO.jpg) , ne trebaš se brinuti jer Activision će dodati mjesec poslije izlaska igre u supply dropovim ako imaš dodatno para za ovo.

    • metalshegy

      @1oR, 14.06.2017 - 02:32

      nisu engine promijenili od cetvorke zidovi

    • 1oR

      @metalshegy, 14.06.2017 - 10:34

      Obicne budaletine… https://www.youtube.com/watch?v=mUvtS5M0hrc Juce prikazano,neka se stide ovoga

    • metalshegy

      @1oR, 14.06.2017 - 22:22

      zao mi je dana kad su izmislili sprint u FPS-ovima. reflex based je totalno, 0 skill i aim. zato je i preso na konzole jer je ekipa s pc-a skuzila da nema smisla igrat igre u kojima iako ti gadas glave svakim metkom te noob koj ima malo bolje reflekse ili 3 granate moze ubit. neka, ekipa koja uziva u random fps clusterfucku na konzolama ce svrsavat na ovo

  • BadMeetsEvil

    13.06.2017 - 10:53

    već vidim da će remasterirati COD2 mape za dlc-eve, ako remasteriraju Toujane kupujem ga odmah

    • Adel

      @BadMeetsEvil, 13.06.2017 - 16:52

      zaboravi na to

  • Damko992

    13.06.2017 - 12:36

    Obavezno preorder , promjenicu si ime u H1TLER ili tako sta i naravno unistavacu zidove. To je cilj igre

  • closingtime

    13.06.2017 - 12:44

    Pa naravno da izgleda kao Battlefield 1 kad su rađeni po ratovima u razmaku dvadesetak godina. Slična oružja, slična atmosfera, slična vozila. Čuj ovoga gore, ‘avioni, granate, tenkovi’. Što su trebali izbacit avione, granate, tenkove iz igre o drugom svjetskom ratu, da ne bi bila slična BF1? Ovo izgleda kao COD 1, 2, 3, WaW. Po toj logici, onda je Battlefield 1 kopirao stare COD-ove. Naravno da ne. Prije 15-ak godina imali smo COD, MOH i BF u ww2 i sve su više manje izgledale isto, ali razlika je bila u gameplayu. Nitko se nije žalio jer je logično da izgledaju isto kad su se bazirali na istoj tematici. Ali izgleda da ima dosta mlađih igrača kojima je BF1 prva igra u povijesnom ratu, pa misle da je sve kopija toga. 🙂 Što se tiče samog trailera, nisu me baš nahajpali, loše izrežirano, vide se robotski pokreti, izgleda presporo. Ali ok sve skupa, COD nikad nije bio poznat po dobrim trejlerima. Čeka se gameplay.

  • AceRimmer

    13.06.2017 - 15:37

    Nisam jedan od cistunaca koji u svemu vidi problem i nekakvu opcedrustvenu opasnost, ali vec mi pomalo idu na zivce ovi glorificirani prikazi rata: sve je cool i uzbudljivo, a u stvarnosti se radi o apsolutno najvecem uzasu koje je covjecanstvo sposobno stvoriti. Mislim da se kroz pop kulturu u mentalitetu pojedinaca ovakvim prikazima pomalo iskrivljava percepcija rata te se time smanjuje otpor prema istom.
    Opcenito mi ide na k**** stvaranje drame i epike oko svega, shvacam da na to vecina ljudi pada sto automatski poboljsava prodaju, ali dajte se vise malo bavite svakodnevicom pojedinca, njegovim umom i emocijama, nesigurnostima, cudnostima, pitanjima koja nam se svakodnevno vrte u glavi… zasto sve mora biti usmjereno na zadovoljavanje osnovnih osjetila ili pobudu nekih iskonskih, zivotinjskih emocija (ljutnja, strah, uzbudjenje… ).

    • Igor Belan

      @AceRimmer, 15.06.2017 - 11:18

      Sve to što si nabrojao čak bi i trebalo biti prisutno u ovoj igri u nekom kapacitetu… mislim u singleplayeru… dali su izjave u smjeru da će se spominjati i holokaust i druge neke mračnije teme koje u dosadašnjim WW2 igrama nije bilo. Nego, da podsjetim, ovo je multiplayer trailer inače pa naravno da je pun akcije jer to je jedino što u multiplayeru i imaš 🙂

    • closingtime

      @AceRimmer, 15.06.2017 - 12:54

      To ti je multiplayer, stvarno je glupo očekivat “svakodnevnicu pojedinca, njegov um i emocije, nesigurnosti, pitanja koja se vrte po glavi” dok igraš čistu koljačinu online protiv 6 likova koje ne znaš. A kao što Igor kaže, takvim temama (barem po onome što su dosad rekli) trebao bi se bavit singleplayer, koji zasada stvarno izgleda dosta ozbiljnije i realnije od MP-a.

  • bucc

    13.06.2017 - 16:22

    meh, ostajem pri World At Waru

  • AntonioJalzabetic

    13.06.2017 - 17:09

    Bas mi je fora citati komentare di se prepirete sta je bolje ko je koga kopirao ^_^

  • gogo1207

    13.06.2017 - 17:26

    Citam komentare i ne vjerujem koliko budalastina se pise. Call of Duty je uvijek bio i bit ce najbolji FPS ikada. Da ponovim, mozete ga pljuvati koliko god zelite svi ce te ga ionako kupiti ili retardi torrentant, al ce te ga svi zaigrat jer vas sve zanima sto najbolji FPS ima za ponuditi i svi ce te biti vise nego odusevljeni ali zbog prijasnjih vasih komentara ce vas biti sram priznat da ste odusevljeni. Tako je bilo sa svakim CoD-om, tako ce i dalje biti. Da li ovo izgleda kao BF1? Ni malo. Totalno drugacija igra, totalno drugacija tematika, kompletno drugacija gameplay mehanika. Na kraju krajeva, CoD ima pricu! DLC-ovi su unistili CoD? Ajde ukljucite mozak. Jedan BF4 ima vise DLC-ova nego CoD ima nastavaka/igara. Postoje stvari zbog koji je CoD postao “ne-popularan” zadnjih godina, a to nisu Sci-Fi nastavci da vam odmah bude jasno. Razlozi su nesto sto 99,9% vas ni ne zna sto je. A to su PRAVI dedicated serveri (znaci stari dobri download server fajlova i hostas si server) i naravno podrska za modove. To su dva glavna razloga zasto je cod izgubio na popularnosti, a ne zato sto su otisli u svemir i ostale puste price koje pisete. No kako god, CoD serijal i dalje jede sve druge pred sobom i svejedno je i dalje najigraniji FPS ikada. Jedan CSGO ga je jedva dostigo prije godinu-dvije jer je igra bila 2.74€ na steamu pa se dogodio boom. Uglavnom da se vratim na razloge, sa IW-om je receno da ce pustiti dedicated servere (nije bitno da li i za IW, ali za MWR su jasno napisali i rekli da ce biti dedicated servera i da ce biti podrska za modove kao u starom MW) na kraju je MWR zapravo modani Ghost. Mislim ljudi pricate stvari o kojima pojma nemate (ne mislim na HCL nego na koementare koji su uvijek ispod CoD-ova i BF1). Nakon svega idete usporedivat BF i CoD…dajte ono, ne da se to ne smije raditi nego to ne mozete raditi, to su dvije totalno drugacije igre za totalno drugaciju publiku…s druge strane gledajuci po broju aktivnih igraca i po broju prodanih primjeraka CoD je uvijek daleko ispred BF-a, ali sama igra….usporedivanje…kao da usporedujete Ferrari i Rolls Royce.

  • almoustevil665

    13.06.2017 - 17:48

    F2P BF

  • Toma_HR

    13.06.2017 - 20:30

    Jedva sam čekao ovakve komentare. Za mene je CoD IW najbolji FPS u tehničkom smislu. Sjetite se kakvi su komentari bili moderni “ovo nije pravi cod” itd. Ovo je stvarno pravi CoD kao na počecima, ne sumnjam da će biti savršen. Sta se mene tiče preorder na prvom popustu u SD, ali eto – gameri opet imaju primjedbe. Sad je moderno govoriti da je “kopija”.

  • Pararera

    13.06.2017 - 20:54

    Kakva god da priča je, CoD uvijek ima zvuk kao da ratuješ s puškicama s vašara ?

  • Anel589

    13.06.2017 - 23:28

    Prvo su zanovjetali kako hoce da novi Call of Duty bude u 2 ili 1. svj. ratu sad kada su napravili Call of Duty u 2. svj. ratu zanovjetaju kako je samo kopija Batlefielda 1, nikad ljudima udovoljit isli su da igra bude zabavna i “koliko toliko” historiski tacna kao sto je i Battlefield 1 pokusao ne moze te promijeniti historiju

  • Dvdim

    14.06.2017 - 00:30

    ma radi se o tome da je dice prvi riskirao i vratio se u prošlost i napravio bombu od igre i zaradio brdo love….naravno sad rade isto sa codom….ali na kraju dana svi imaju svoje fanove koji ce kupit igru…cod ne izgleda lose ali….uvjek taj ali….

  • 1MP3R470R

    14.06.2017 - 13:50

    Živi bili pa vidjeli, iako se kill streakovi ne naziru kroz trailer nadam se da će ubaciti pokoji čisto da igrač dobije dojam da je ipak složio nekoliko killova u nizu. Osobno sam veliki fan COD serijala odigrao sam ih sve od reda, ne smatram zadnja 3 dijela toliko lošim kao većina ( pogotovo AW ) tim više što se sa boost skokovima gameplay jako ubrzao. Osobno bi volio BO 1 ili BO2 remastered ili potpuno nove igre iz toga razdoblja.

  • Znidy

    14.06.2017 - 13:57

    Ako su oni rekli “back to the roots, boots on the ground” multiplayer, jedno su sigurno napravili, drugo nisu. Boots on the ground jest, ali back to the roots MP to nije. Da su se vratili korijenima, dobili bismo što?

    Call of Duty United Offensive.

    Prvo i osnovno, igra izgleda ka malo jača kopija World at Wara s nekakvim poboljšanjima. Drugo, auto-regen healtha je sranje teško (što su tribali izbacit, nisu). Treće, opet će imat šugavi matchmaking sustav (to znači da nema Dedicated Servera i dalje, što je najveća pogreška modernih FPS-ova). War Mode zasad ima samo 6v6 opciju i ne zna se oće li imat podršku za više igrača. Te tzv. Divisions očigledno nemaju nikakvog efekta na teamplay, osim možda u War modu, a u drugim gametypeovima sve po starome. Jedino im fali to da likovi skaču više od prosječnog klokana s 50 i više kilograma opreme na sebi.

    Dapače, reka bih da izgleda nešto slično Modern Warfare Remasteredu!

    Očekiva sam nešto inovativno od njih, ali nažalost, bojim se da inovacija iz redova Activisiona, Infinity Warda, Sledgehammera i Treyarcha nema u ničemu osim u SP kampanjama (kako koja igra). Više inovacija sam vidia u Star Wars Battlefront 2-ici.

  • tree_boa22

    15.06.2017 - 17:09

    Jel beta i za PC uz preorder ili samo PS4?

  • Kolumne

    07.07.2017 - 20:54

    “…noževi na vrhu pušaka…” khmm… kaže se bajonete.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?