HCL.HR

Cyberpunk 2077 će se i na ovogodišnjem E3 sajmu moći samo gledati

Hrvoje Smoljić 25.05.2019.   •   43 komentara


Imamo sve više informacija o željno isčekivanom Cyberpunku 2077 – osim utisaka o tome je li i koliko ga je zabavno igrati. A čini se kako to nećemo dobiti ni na ovogodišnjem E3 sajmu.

Nije pretjerivanje reći kako je Cyberpunk 2077 jedna od najočekivanijih igara svih vremena. Ako je Witcher 3 išta dokazao, to je kako od CD Projekt Reda možemo očekivati samo dobre stvari. Ako im damo dovoljno vremena i novca. No, filozofija “izići će kad bude spremna” neće umanjiti nestrpljenje brojnih igrača koji jedva čekaju da igra izađe.

Ovogodišnji E3 tako, neće umanjiti to nestrpljenje budući da Cyberpunk neće biti moguće zaigrati. Doduše, igra će imati prikaz gameplaya uživo, samo će kontroler držati netko iz CDPR-a. Osim dolijevanja ulja na vatru nestrpljenja, to govori nam i kako je igra zapravo još jako daleko od svog završetka. Unatoč tome, iz CDPR-a su izjavili je ovo za njih najvažniji E3 do sada te kako su pripremili nešto uistinu posebno. Možda se dio toga odnosi i na definitivnu informaciju o datumu izlaska.

Dodatno, kao i prošle godine, igra će imati dva različita prikazivanja. Ako se sjećate, tada je široj javnosti prikazan običan trailer, dok je probrana publika imala prilike vidjeti poduži prikaz gameplaya. Taj je isti gameplay nama smrtnicima prikazan tek nekoliko mjeseci kasnije, na Gamescomu.  S obzirom kako nećemo ni ove godine na E3, nadamo se da ovaj put ipak neće biti tolika razlika u “WOW” efektu materijala prikazanog za javnost i onog iza zatvorenih vrata.

Označeno sa: ,

Komentari (43)

  • NeoGames

    25.05.2019 - 12:25

    Cant wait ???

  • SlucajniProlaznik

    25.05.2019 - 13:07

    Hypea više nema. Ubio sam ga. Umjetno sam ga ubio. Ne gledam više niti slike od te igre. Preorder ide čim omoguće. Iskreno očekujem da će ovo biti Witcher3 iz budućnosti. Nisam imao za niti jednu drugu igru toliko sigurnosti da bude dobra. GTA6, HZD2, HZD, Zelda BOTW i Cyberpunk. Sa Zeldom i HZD sam pogodio savršeno. Gta6 i Cyberpunk treba još provjeriti kada dođu ali siguran sam da razočaran neću biti makar bude i SJW sranja i sto god. Uopće me nije briga. Samo da dobijem miks SanAndreasa i GTA V sa 6icom i Witcher 3 sa Cyberpunkom

    • funky0308

      @SlucajniProlaznik, 25.05.2019 - 14:22

      Tako i treba, maknuti se od tog hajpa i pricekati. Ovako se lozis ko kreten i imas previsoka, cesto i nerealna ocekivanja. Ne bih ja uopce spominjao Witcher kada razgovaramo o Cyberpunku. Ksim cinjenice da su oba naslova iz iste kuce, slicnost vise nema. Sudeci po izdanim igrama CD Reda nemamo se cega bojati ali tko bi se i od BioWarea nadao ovakvim igrama pa eto i to smo dozivjeli. Dobro je sto se poljaci ne moraju klanjari izdavacu i sto su samostalni i sto su do sada pokazali stvarno veliki profesionalizam i suradnju sa zajednicom. Nadamo se najboljemu

    • SlucajniProlaznik

      @funky0308, 25.05.2019 - 14:45

      Nisam to rekao jer mislim da će biti sličnosti nego jer ja želim da to bude Witcher u novom ruhu 😀

    • vragec25cro

      @SlucajniProlaznik, 25.05.2019 - 15:29

      Ne mora biti,ali i može.Kako si gore spomenuo Gta serijal,naprimjer meni Gta serijal super dok Rdr 1 i 2 mi nikako nisu sjeli.

    • SlucajniProlaznik

      @vragec25cro, 25.05.2019 - 15:44

      Da, osim gta meni niti jedan njihov serijal nije te razine. Rdr, mac payne i ajde midnight club su dobri serijali ali nisu mi blizu gta. Makar rdr2 u nekim stvarima briljira u nekim je katastrofalan

    • vragec25cro

      @SlucajniProlaznik, 25.05.2019 - 19:42

      Sve je to do ukusa(u to se ne mešam),nego vidi ocjene.Ne kažem da sve to loše nego dok ne probam ne vjerujem pa imali oni iza sebe i sve naj naj igre .

    • SlucajniProlaznik

      @vragec25cro, 25.05.2019 - 20:37

      Ma, ocjene ne gledam od kad je Obama dobio Nobela za mir. Tu sam izgubio vjeru u posljednji žiri. Da, ok, nije to isto ali prikaz je da je bitnije da recimo znaš kako Zoran za mene recimo ocjeni igru nego milijun korisnika. I slažem se da je stvar ukusa. A ja sam probao to što govorim. Ljepota u našem razgovoru i jeste da se u nečemu slažemo a u nečemu ne. Jedan pametan čovjek je rekao (parafraziram) – uvijek saslušaj onoga sa kime razgovaraš jer možda zna nešto što ti ne znaš ili ima pogled na nešto što će utjecati na tvoje mišljenje. To je jedna od najvažnijih izjava koje bi svi na internetu trebali memorirati. 😀

    • SlucajniProlaznik

      @SlucajniProlaznik, 25.05.2019 - 20:38

      Zoran i AngryJoe imaju mišljenje daleko najbliže mojem oko filmova i igara. Od osoba koje “znam” iz “nestvarnog” života.

    • sgtbare

      @funky0308, 26.05.2019 - 13:42

      sve sto EA kupuje učini loše

  • nemessis

    25.05.2019 - 15:54

    .

  • Serpico

    25.05.2019 - 16:22

    Prošli put su napravili kontreaefekat. Zahvaljujući nenormalnim preterivanjima novinara i jutjubera, doveli su do mlakog prijema kod igrača sasvim dobre prezentacije igre, valjda će ovaj put Poljaci biti mudriji.

  • sedf

    25.05.2019 - 16:54

    Kod ovi nameštaju previsoka očekivanja ili nikakva očekivanja,ja očekujem za sebe,a ne očekujem da će promeniti gaming industriju,mi smo zaboravili da hajpamo za sebe,nama su YouTube i EA uništitavali vaš sistem za očekivanja,moramo za sebe da se hajpamo.Da li će biti Witcher u Cyberpunk svijetu?-Ne,već biti novi Ip.Da li će uzeti skill tree I RPG elemenate iz Witcher biti u Cyberpunk 2077-Da,i dozvoljiće da budem ninja i haker u isto vrijeme.Da li će imati atmosferu kao prijašnji Cyberpunk knjige,igre,filmovi i serije-Da,i čak bolje.Da li će puške i mele oružije biti bolji-DA,ima će Ninja oružija i biće zabavno koristi.Da li će dati izbore da radim šta hoćemo-Da,mogu da zeznem korporacije i bandu u isto vrijeme.Pošto ova igra ispunjava sve moje uslove za najbolji Cyberpunk igru ikada,tako da jedva čekam da igram ovo

    • vragec25cro

      @sedf, 25.05.2019 - 19:44

      Mene samo zanima kako sve to znaš prije izlasaka same igre i isprobavanja 🙂

    • sedf

      @vragec25cro, 25.05.2019 - 20:44

      Prema viđeno,meni je ispunio uslove da bude dobra igra.Ja ne očekujem da će se svima svidjeti,ja očekujem da se samo nemi svidi.

    • sedf

      @vragec25cro, 25.05.2019 - 20:46

      To su samo moje želje,sačekaću i vidjeti,vide ću prve recenzije i to je to

  • trulex

    25.05.2019 - 18:53

    Ide prednarudžba

  • Bojko

    25.05.2019 - 19:35

    Žalosno je što za ovu igru vjerovatno neću imati vremena ? a sve što smo vidjeli je vrlo impresivno.

  • shadow10050

    25.05.2019 - 20:02

    Ne kuzim cemo takav hype, kad izade sve ce bit downgradeano… cista klasika, samo da sto vise ljudi prednaruci…. Bilo je vremena kad se gledalo koja je igra bolja a ne koji je trailer bolji

    • MatrixSOURCE

      @shadow10050, 25.05.2019 - 20:34

      Hype je opravdan jer su dosadasnje CD red project igre bile vrhunske po broj jedan. Da pricamo o EA-u ili Ubisoftu druga stvar. Drugi razlog zasto je hype velik jer je igra preambiciozna I ima ogroman potencijal donjeti najveci imerzivnost prikazanu do sada u jednom rpgu. Treci razlog je sto cyberpunk setting nije dovoljno istrazen u videoigrama a sa -ovim sto su prikazalo do sada izgleda I vise nego obecavajuce. Iako osobno nikad nisam zavrsio witcheru 3 niti Sam fan tog treceg dijela zbog problema sa naracijom I nekozinstentnoscu radnje cijenim sav ulozen trud. Pokazali su se majstorima za davanje osobnosti likova, paznje za detaljima te napokon su dali znacsj side misijama koji su povezano sa glavnom pricom. Iako po mom ukusu ih ima previse zato I vise volim drugi dio wither serijala, vrlo kako moguce je da ce sve nedostatke withera 3 ispravit u cyberpunku em zbog razloga sto su aktivni u communityu em sto slusaju fanove I razvijaju igru dokle God I’m je potrebno da izade onako kako je zamisljena. Ne vidim razlog zasto nebi bilo hypa

    • sedf

      @MatrixSOURCE, 25.05.2019 - 20:48

      Slažem se kolega,meni grafika može da bude 8 bitna ako sve drugo ispune.

    • trulex

      @MatrixSOURCE, 25.05.2019 - 20:50

      Haj kad si tako pametan nam iznesi točno šta je problem sa naracijom I nekozinstentnoscu radnje?

    • MatrixSOURCE

      @trulex, 26.05.2019 - 00:00

      Znaci wild hund je u pocetku prikazan kak najveca prijetnja ikada u potrazi su za ciri kao i gerald dok on u meduvremenu skuplja biljke okolo rijesava 1001 quest, witcher contracte, spava sa 100 zena igra gwent ( koji mi je iskreno najzabavniji dio igre ), sudjeluje u kafanskim tucama itd itd.. naravno da je sve to uspitni sadrzaj i opcionalan no bas zbog toga mogao je biti stavljen mozda ili u mnogo manjoj kolicini dok ne nades ciri ili nakon. Nemas osjecaj da je opasnost iza ugla, da se moras sto hitnije nju pozuriti naci jer ipak sve ovisi o tome te igra te ne pozuruje u bilo kojem smislu odnosno podsjeca na bitnost situacije. To je opcenito problem u open world igrama ne samo u wircheru. Zato vise cijenim dvojku bas zbog toga jer su manji open hubovi fokusirani na main story popraceni sa dovoljno contenta da ju ne cini ispraznom. U witcheru 3 ima previse toga sto nebi bio problem da je prica prezentirana na drugaciji nacin ili da je pocela drugacije jer nakon 20 sati istrazivanja sto je u witcher svijetu vjerovatno par mjeseci mozda i godina zaboravis i koja ti je glavna misija sa kime si pricao sta si radio te citas opis glavne misije da bi se prisjetio di si bio di moras ici itd. Cak i da se sjecas svega svejedno je apsurdno. A tu takoder dolazi i do problema sa zanimljivim likovima koji imaju jako malo vremena dobivenog u igri te na mnogo njih koliko god da su dobro okarakterizirani bili zaboravis. Zasto? Jer ih ima previse i tu su svega sat dva kroz tvoje 200 satno putovanje u igri. Ok ima iznimaka no svjedno.

    • trulex

      @MatrixSOURCE, 26.05.2019 - 10:59

      Ni u ludilu neču da citam tvoj komentar

    • sedf

      @trulex, 26.05.2019 - 12:25

      Ja sam bio te sreće da čitam,užas

    • blacklist0907

      @MatrixSOURCE, 26.05.2019 - 12:36

      Znaci ne volis rpg igre nego su ti draze linearne. U game of thronesu ima 1000 likova pa smo sve uspijeli popratit jer su bili dobro napisani(8. sezonu ne priznajem)

    • Zagorhac

      @MatrixSOURCE, 26.05.2019 - 13:45

      Fallout 4 je dobar primjer za usporedbu. U fallout-u izađeš iz vault-a i pred sobom imaš “zemlju” (ograničeno područje po kojem se možeš kretati) i ZNAŠ da ti je sin negdje u njoj (ako je živ). U Witcheru to nije slučaj. Imaš više mapa i područja, a još i ktome više dimenzija u kojima se ona može nalaziti. Dakle, imaš praktički beskonačan prostor za pretraživanje.
      I dok u falloutu sadiš kukuruz, a sin ti može biti “iza ugla”, ovo što govoriš ti ima smisla, i meni je odmah palo na pamet kako je veći prioritet saditi kukuruz nego tražiti sina. Zato u witcheru to nije slučaj (ako je, onda u jako maloj mjeri) jer kako naći nešto ako praktički ne znaš ni gdje početi. Ponekad informacija dođe do tebe…

    • departed1983

      @MatrixSOURCE, 26.05.2019 - 21:21

      Vidi ovako. TI si ocito ili novi u RPG igrama, ili ne znas sam sebi stvoriti zabavu, ili si nedovoljno upoznat sa loreom, ili uopste nacinom na koji RPG igre funkcionisu, ili ti se ne svidja WItcher 3.
      Prvo, konkretno vezano za Witcher 3, i pronalazak Ciri, ti nikad ne znas jel ti i najobicniji side quest moze odvesti tako gdje hoces da budes, jel ti i neka nebitna baba u nekoj osamljenoj kucici moze dati neki trag i sl. Mislim znas, ako ti je samo to ono sto je bitno i ako se fokusiras samo na listu kvestova pa govoris ovo mi je main, ovo je side neki bezveze i sl. Ako pustis da te takve stvari ogranicavaju, onda da, dozivjeces to sto si dozivio. Drugo, Witcher 3 je imao toliko kvalitetne side questove da su neki imali bolju pricu nego neke cijele AAA igre. I trece, nije tamo receno sutra ce doci WIld Hunt, to su desavanja koja traju par godina, bar sam ih ja sebi tako zamislio u glavi. Znas od kad trazi Yen, po tebi sva desavanja iz 1 i 2 su nebitna i nisu se trebala desiti. Jer sve sto je Geralt trazio je Yen, a cijeli main story iz 1 i 2 su mu se desavali usput.
      A sad, inace za te RPG igre, koje traju onoliko koliko ti zelis da traju, imas neke stvari koje su canon, a neke nisu. Recimo Skyrim, ili bilo koja ES igra. U skyrimu ti je canon samo onaj main story od par sati, sve ostalo sto se desilo vjerovatno nije uradio Dragonborn, vec je uradio neko drugi, ti to prozivljavas sa svojim likom, ili ako je uradio Dragonborn, ne mora znaciti da je uradio tad, mozda je uradio, nekad prije. I nije moga biti u 4 guilda istovremeno. Ali ti kvestovi su ti dati ako zelis da se uzivis u taj svijet, da ga osjetis, da stvoris neku sliku o ljudima koji tu zive i slicno. Jer takve igre nisu samo tih par sati glavne price, vec puno vise. Sad, pitanje je, prvo, jel se tebi taj svijet svidja, a drugo, da li su oni koji su pravili igru, uspijeli da te zainteresuju sa tim stvarima, da li su ti side questovi i sporedne price dovoljno zanimljive, i da li govore nesto o svijetu u kojem se nalazis.

    • marko1106

      @MatrixSOURCE, 27.05.2019 - 09:02

      Slazem se sa tobom, ali svaki RPG je takav. U Witcheru su to smanjili na minimum koliko su mogli povezivanjem sporednih questova i glavnih. Ubisoft to pokušava u zadnje vrijeme ali nije to bas to. AC:Odissey ima odlican svijet i ok radnju ali su upali duboko u tu rupu sa mnostvom questova. Ali opet nije to problem igre, jer izbor imas ti. Hoces li ti saditi kokuruz u Falloutu 4 ili ces traziti sina to je tvoj izbor. Sto RPG bi i trebao da bude.

    • SlucajniProlaznik

      @shadow10050, 25.05.2019 - 20:39

      A downgradeano neće biti jer je igra i NextGen.

    • shadow10050

      @SlucajniProlaznik, 26.05.2019 - 16:04

      MatrixSOURCE, slazem se sa tobom u potpunosti u vezi toga, ali zar se nikad nije dogodilo da netko napravi fenomenalnu igru 10/10, pa sljedeca bude 2/10?

    • shadow10050

      @shadow10050, 26.05.2019 - 16:05

      I pro tip: ne zamaruj se ljudima kao trulex jer su tvrdoglavi, ne svacaju nesto pa odma vrijedaju…

  • Mah

    25.05.2019 - 22:38

    Kupit će se na popustu jer sam zakasnio na hype train (jbg volim duže spavati)

  • microlightgames

    26.05.2019 - 04:23

    mount and blade 2: bannerlord, since 2012

  • Iceman73

    26.05.2019 - 11:49

    jbl vas više cybepunk,igra dok izađe tak i tak bu fail…

    • PsiHoGujaR

      @Iceman73, 26.05.2019 - 19:54

      Bas najavili je pre 100godina i jos 100godina cekat -.-‘

    • moordrak

      @Iceman73, 26.05.2019 - 22:11

      vrlo lako moguće

  • MatrixSOURCE

    26.05.2019 - 22:51

    Svatko ima svoj pojam zabave I videoigre su tu da nam i pruze zabavu naravno. No postale su daleko vise od toga I daleko su najjaci medij. Rpg zanr mi je najdazi zanr uz stealth, I smijesno je sto zbog mog komentara ljudi zakljucuju da ne igram rpgove jer Sam kritizirao storytelling. Bas suprotno bi trebalo biti no dobro. Ako je igri u fokusu storytelling ocekujem da bude kvalitetan sto je naravno slucaj sa witcherom pogotovo u side questovima sto Sam I naveo no main story pati I to je cinjenica. I naravno da covjek moze zatvorit jedno oko, zanemarit, mozda niti primjetit itd. I to je ok. Ako je dobio u igri sto je trazio odlicno drago mi je te ako su ostale svari jako kvelitetne takoder. I opet kazem igra je prekrasna u mnogo segmenata cak I Dan Danas nenadmasiva. No ja Sam rekao svoj dojam I iznjeo cinjenicu zasto me smeta I zasto ju ne mogu prec. I nije samo dio sa pricom nego I combat koji nije los no jednolican je i naporan te witcher sense koji se koristi u 90 posto misija. I ok witcher je mora ga imat sve jasno. No kazem naporno. Recimo breath of the wild za primjer. Totalno drugaciji fokus ima. Po meni pravi primjer zabave kao takve. Dan Danas ljudi nakon 300 h gameplaya otkrivaju nove mehanikice i stvari koje mozes radit. Cisti fun. Witcher je story fokus igra u koji zaboravis 80 posto likova sa kojim si se susreo, main story itd. Iako su
    svi kvalitetno napisani jednostavno ne mogu prec preko toga. Uzmimo stare fallout igre, planescape torment koji mi je Dan Danas najdrazi rpg koji sam igrao, baldurs gate pogotovo drugi dio, mass effect 1 I 2, divinity original sin, kotor I slicne. Nigdje ne gubis fokus na main story. Zasto? Jer nisu open world i jednostavno je gotovo nemoguce napravit kompromis. Zato me zanima cyberpunk kako ce to izvest. I opet cak I da bude situacija kao u witcheru 3 opet imas ogromnu varijaciju u gameplayu. Fallout 4 I skyrim necu ni spomenut pod rpg zanr no to je sad drugi par rukava. Skyrim jos donekle moze proc no fallout 4 nikako. I gle opet sve ima svoju publiku I ako je consumeru fun saditi biljke, sijat zito, gradit si kucu sa vrtom dok mu Mali sincek negdje umire od gladi ili ko zna sto a zna gdje otprilikeora ici z anlvu informaciju neka mu je. Neka uziva I igra. No to ne pobija cinjenicu da je story lose prezentiran i ili napisan. Ko sta voli neka izvoli.eeni osobno najdraza igra svih vremena je mgs4 pa opet nevalja jer je nedovoljno igra a previse film.

  • SanKa

    27.05.2019 - 09:17

    ovako sam bio nahypean za rage 2 i eto..here we are…

    • MatrixSOURCE

      @SanKa, 27.05.2019 - 22:33

      a dobro ni prvi rage nije bio nesto. ne mozes bas usporedivat rage sa cyberpunkom

    • SanKa

      @MatrixSOURCE, 28.05.2019 - 09:31

      ma ne uspoređujem same igre, nego hype i trailere

  • MatrixSOURCE

    28.05.2019 - 09:44

    My bed

  • MatrixSOURCE

    28.05.2019 - 09:45

    Bad* autocorrect sugavi haha

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?