HCL.HR

Cyberpunk 2077 – imamo brdo sočnih informacija o igri o kojoj svi pričaju

Igor Belan 13.06.2018.   •   50 komentara


Cyberpunk 2077 još dugo nećemo igrati, ali nakon sat vremena duge E3 demonstracije saznali smo brdo informacija i prenosimo vam ih sve. Izgleda da CD Projekt nije razočarao i da nas očekuje vraški dobra igra!

Cyberpunk 2077 kao nova igra tvoraca Witcher serijala jedan je od najiščekivanijih naslova u industriji igara. No sve do ovog E3 sajma o igri nismo znali praktički ništa. Gotovo šest godina nakon prvotne najave igra je dobila svoj drugi trailer prije par dana na E3 2018 sajmu i internet je eksplodirao!

Taj trailer je pokazao mnoštvo različitih scena, postavio svijet, atmosferu i tematiku igre, no čisti gameplay još nismo vidjeli. Ipak, neki novinari na E3 sajmu mogli su vidjeti 50-minutu demonstraciju gameplaya i prenijeli su nam svoje dojmove. Mi smo prošli kroz sve te dojmove i sada vam ih prosljeđujemo u brzo i lako čitljivom formatu natuknica. I to uz par novih screenshota.

Cyberpunk 2077 se igra kao FPS, ali je RPG

– Cyberpunk 2077 igra se kao pucačina iz prvog lica, ali je ujedno i punokrvni RPG
– u igri ćemo moći voziti automobile pri čemu se kamera može prebaciti i na treće lice
– naravno, kamera se prebacuje u treće lice i u cutscenama
– glavni lik zove se samo ‘V’ i može biti muško ili žensko
– na početku igre prilagođavamo lika svojim željama
– vizualna prilagodba lika na početku dopušta mijenjanje kose, tetovaža i odjeće, ali ne mnogo više
– statistike lika koje možemo podešavati su: Strength, constitution, intelligence, reflexes, tech i cool
– cool statistika bi trebala pomoći u razgovorima s likovima, no vjerojatno ima i drugi značaj
– izbor odjeće nije samo kozmetička fora
– naizgled obična traper jakna ima futuristička svojstva koja poboljšavaju statistike igrača

Borba je fluidna, atraktivna i puna mogućnosti

– moći ćemo čučati iza zaklona, izvirivati iza istog i naslijepo pucati u smjeru neprijatelja
– kad pogodimo neprijatelje iz njih će iskakati brojke koje označuju koliko smo im štete nanijeli
– glavni lik u demou na E3 sajmu bila je vrlo spretna cyberninja
– moguće je trčati i uklizivati u zaklon, kao i usporiti vrijeme u stilu Max Payneovog bullet-timea
– moguće je napraviti brzi skok u određenom smjeru, što je vrlo efektno u kombinaciji s usporenim vremenom
– igra će sadržavati brdo oružja, primarno futurističkog vatrenog oružja
– spominje se “ulično-modificirana, tehnološki napredna” sačmarica koja probija zaklon i oklop neprijatelja
– Smart Rifle je puška s kojom je dovoljno naciljati u smjeru protivnika i sama će pratećim mecima ubiti mete

– nadogradnje iliti tjelesne augmentacije zvane Cyberware važan su dio igre
– V će optičkim implantntom moći pratiti neprijatelja kroz zidove (ali tek kad ga nadogradi)
– V može kibernetičkim mačevima sjeckati neprijatelje
– druge nadogradnje dopuštaju joj da radi dupli skok, brzi dash do neprijatelja i slično
– igra će biti vrlo vulgarna i sirova u razgovorima, brutalna u prikazu borbe
– spominju se prizori unakaženih, golih mrtvih tijela i vulgarni razgovori
– potvrđeno je i da će biti seksa, na ničije iznenađenje

– u borbi možemo imati suborce, barem jednog koliko je pokazano do sada
– taj suborac zove se Jackie i veliki je nabildani latino lik
– Jackie se može probijati kroz zidove i dizati aute da mu posluže kao zaklon
– Jackie je bio prisutan kao glavni lik i suborac kroz cijeli E3 demo
– nije poznato hoćemo li kroz trajanje igre moći zamijeniti Jackiea za drugog suborca ili dodati još jednog

Veliki otvoreni grad i vožnja

– Cyberpunk 2077 odvija se u gradu Night City
– to je fikcionalna metropola na području današnje Sjeverne Kalifornije
– ne znamo koliko je grad točno velik, ali kažu da se čini “ogromnim”
– znamo da grad sadrži šest odvojenih četvrti
– nema loadinga između prelaska iz jedne u drugu četvrt
– grad ćemo moći istraživati pješice, ali i s raznim futurističkim vozilima
– vožnja gradom izgledala je impresivno i glatko u prezentaciji
– ipak, nije još poznato koliko je vremena i pažnje posvećeno simulaciji prometa
– neki likovi u gradu voze leteće aute, pretpostavka je da ćemo ih i mi moći isprobati

– svaki predmet koji nađemo u svijetu može se u inventoryju detaljno pregledati
– pregledavanje takvih predmeta može otkriti detalje o pozadinskoj priči i svijetu
– spominje se impresivna ‘crowd tehnologija’ zbog koje ulice Night Cityja izgledaju živo
– svijet djeluje vrlo dinamično uz stotine ljudi na ekranu u jednom trenutku
– ljudi hodaju ulicama, pričaju, svađaju se i tuku, policija istražuje kriminal…
– futurističke nadogradnje iliti augmentacije su prisutne posvuda, kao i futuristička odjeća
– svi kažu da je grafika fantastična i gura granice onoga što smo mislili da je moguće na konzolama

Kakva je priča?

– iako je demo trajao 50 minuta, teško je reći koja je glavna priča
– čini se da je glavni lik V plaćenik ili plaćenica što radi svašta za novac
– na početku igre možete birati svoj “life path” iliti životni put
– izbor te pozadinske priče vašeg lika utjecat će na ostatak igre
– “life path” uključuje i izbor likova koji su utjecali na V pri početku
– u prikazanoj misiji igrač mora za lika imena Dex nabavit komad tehnologije
– ta jednostavna misija brzo se zakomplicira i daje mogućnost izbora kako će se nastaviti
– djelovalo je kao da interakcijom s likovima možemo dosta utjecati na ishod misije

– dijalozi navodno nisu statično prebacivanje kamere s lika na lika
– razgovori se odvijaju u stvarnom vremenu i možemo šetati uokolo dok pričamo s likovima
– kada želimo vidjeti dijaloške opcije, možemo se okrenuti prema liku i fokusirati se na njega
– obično su 3 do 4 dijaloške opcije bile na ekranu odjednom, ne više od toga
– u raznim napetim scenama dijalozi možemo smiriti napadače i odvesti scenu u drugom smjeru

To su zasada svi detalji koje smo izvukli iz preview članaka par svjetskih medija, uključujući PC Gamer i VG247. Svi su ostali impresionirani viđenim i rekli kako se čekanje isplatilo.

Treba imati na umu da ovakve demonstracije gotovo uvijek ostave dobar dojam jer su dobrim dijelom posebno režirane za E3. Pitanje je hoće li Cyberpunk 2077 kroz cijelo svoje trajanje moći zadržati taj impresivni prvotni dojam. Drugim riječima, ne znamo za sigurno hoće li borba i dijalozi biti dinamični kao u demou, hoće li Night City djelovati tako živo i gusto kroz cijelo trajanje igre i hoće li RPG elementi poput dijaloških opcija imati značajan utjecaj na razvoj priče sve do kraja. No poznavajući CD Projekt i kako rade igre, sve to je lako moguće.

Datum izlaska još nije poznat, ali čim nešto saznamo pisat ćemo o tome upravo ovdje – na HCL-u.

Označeno sa: ,

Komentari (50)

  • hyperion

    13.06.2018 - 14:10

    Iskreno da nije CDPR ne bih se puno veselio ovoj igri…vidjet ćemo.

  • Muflon

    13.06.2018 - 14:13

    Malo sam razočaran što je iz prvog lica, al dobro, i dalje ne sumnjam da će biti odlična.

    • Serpico

      @Muflon, 13.06.2018 - 15:13

      Bar da ima vidljive noge, da ne lebdi trup u vazduhu. Prvo lice nije dealbreaker za mene ali je svakako poveći minus.

    • funky0308

      @Serpico, 15.06.2018 - 12:54

      Odradili su odlican posao, sve su objasnili nakon prezentacije i meni sada sve ima smisla. CDR izgleda stvarno zna sto radi i Witcher serijal im se nije slucajno dogodio. Prva liga, imamo odlicnog developera koji zna sto radi i uz sve to radi i igre za PC 😀

    • Vexido

      @Muflon, 13.06.2018 - 18:33

      cek nisam davno igrao skyrim , zar nije skyrim 1. person također , i sta mu fali ?

    • funky0308

      @Muflon, 15.06.2018 - 12:51

      Gledam sada video Angry Joea i likovi su genijalno obrazložili zašto je CyberPunk 2077 morao u prvo lice. Veliki je naglasak na osjecaju, zvuku i dozivljaju. Kada ti se lik na ulici unese u facu i prijeti iz treceg lica nemas takav feeling kakav imas iz prvog kada je faca preko cijelog ekrana, ako netko nesto prica iza tebe, imas osjecaj da je iza tebe (pogledajte video, da ne pisem kilometar teksta) i cujes ga, odnosno prisluskujes sto prica…sve se to moze i iz treceg lica ali nije isti osjecaj. U igri imamo i zoru i vecer, ne samo dan i noc, vremenske neprilike i kiselu kisu… koliko god sam bio protiv prvog lica toliko sam sada shvatio da je to apsolutno potrebno. Evo linka pa pogledajte ako niste, ako sam ponovio nesto sto je netko vec rekao,-jbga, nemam vremena sada citati sve komentare.
      https://youtu.be/6LAH3qE73lE

  • ANGMAR

    13.06.2018 - 14:20

    nisam lud za cyber igrama, ali dat ću šansu…

  • Skycan

    13.06.2018 - 14:22

    Ne kužim zašto su svi zapeli za to prvo lice, pa ovo nije witcher nego nova igra i nitko nema pojma kako izgleda ni kako se igra.

  • SanKa

    13.06.2018 - 14:29

    ovo se čini jebeno. vjerujem cd projektu, jedva čekam.

  • Dukie

    13.06.2018 - 14:56

    Izaci ce 2020 ziher. Ne vjerujem da ce izac iduce godine, ove nema sanse ( iako nikad neznas, mozda nas i iznenade ). Definitivno vjerujem da nece razocarat. Pogotovo iz razloga sto prenose u Cyberpunk ono sto su naucili na Witcheru. Drzim fige da izadje cim prije 🙂

  • departed1983

    13.06.2018 - 15:03

    Bar je malo objasnio…
    https://www.youtube.com/watch?v=MoufzJEpvps

    Ja nemam nista protiv toga sto je u prvom licu… Bitno je da bude dobra igra…

  • DoxyTheCroat

    13.06.2018 - 15:09

    Deus ex, GTA i The Division imali grupnjak.

    Ali ipak su ovo naši susjedi koji znaju što rade, i potpuno sam uvjeren da će ovo biti hit kao i Witcher, tj. da će biti bolji od Witchera, jer moramo se sjetiti kako jedinica je svima prošla ispod radara, i baš nije nešto cijenjena ko igra, valjda neće i 2077 biti mačić koji će završiti u vodi.

  • josozg

    13.06.2018 - 15:36

    Koji susjedi?

    • Serpico

      @josozg, 13.06.2018 - 15:46

      Iz gasterbajterske perspektive. xD

  • Mentor

    13.06.2018 - 16:00

    Prvo lice u settingu koji se ubio za treće. Nije mi baš sjela ta informacija ali ću sačekat demo da vidim na šta će sve ličiti.

  • DjokaBA

    13.06.2018 - 16:01

    Cemu te brojke koje izlaze iz neprijatelja kad ga pucas ? Ali cemu to sluzi ? Ko je to izmislio crko dabogda. Inace, sve ostalo kul, impresivno, jedva cekam.

    • Igor Belan

      @DjokaBA, 13.06.2018 - 16:10

      Pomaže da vidiš učinak nadogradnji na oružjima. Kada stalno rokaš po neprijatelju s jednim pištoljem i svaki metak oduzme točno 17 HP-a navikneš se da je to 17HP-a s tim oružjema. Ali ako onda odlučiš nadograditi to oružje pa nakon nadogradnje svaki metak počne oduzimat 22 HP-a umjesto 17, onda znaš točno što ti je nadogradnja donijela. Takve brojke su najjasniji i najbrži način da vidiš precizno koliko je učinak neke nadogradnje, drugog oružja itd. Drugo riješenje bi bilo npr. health bar iznad glava neprijatelja, ali to nije podjednako precizno rješenje. Helath bar je premalen i teško vidljiv da bi usred borbe vizualno primjetio skok sa 17HP-a po metku na 22HP-a po metku. Samim time, ne bi osjećao da je nadogradnja koju si napravio nešto napravila. Što je posebno loš osjećaj kada na tu istu nadogradnju potrošiš neku teško zarađenu in-game valutu. Tako da to su ti feel good brojčice 🙂 Da se bolje osjećaš što si se bavio pojačavanjem statistika u igri.

    • Dukie

      @Igor Belan, 13.06.2018 - 16:12

      Pitanje. Koliko ovo moze biti tocno? U pitanju je Cyberpunk 2077!
      https://www.amazon.com/Placeholder-36-Xbox-One/dp/B07DJW4WZC

    • Igor Belan

      @Dukie, 13.06.2018 - 16:15

      Nikoliko 🙂 Ništa ne izlazi na sam kraj godine, to nije dobro vrijeme za izbacit igru – pogotovo ne nešto ovako značajno. To je tzv. placeholder datum jer nemaju točan datum.

    • Dukie

      @Igor Belan, 13.06.2018 - 16:17

      A ja mislio joj joj ja mislio xD

    • DjokaBA

      @Igor Belan, 13.06.2018 - 16:17

      Ok, ima logike, slazem se. Ali narusava imerziju, umesto da gledam gde pucam i da budem oprezan na neke druge neprijatelje, ja gledam u brojke. 😀 … Bilo bi najbolje da to moze da se iskljuci, jer cu sam zakljuciti dal mi je oruzje napredovalo ili nije, na osnovu toga dal cu brze ubiti istog neprijatelja ili ne.. pa ako se nekom ne svidi da to moze da skloni.

    • Igor Belan

      @DjokaBA, 13.06.2018 - 16:23

      Slažem se da ubija imerziju, znaju to i developeri, ali eto – to je jedna od tih odluka koju developeri moraju donijeti dok dizajniraju igre. Bez toga igra nema izbora nego biti više akcijska avantura nego RPG.

    • Sinek

      @Igor Belan, 15.06.2018 - 08:27

      ..jer dmg brojke čine razliku između akcijske avanture i rpg-a 😀
      ovo me podsjeća na ono kad su ljudi govorili da je rpg kad ti lik ima lvl 🙂
      sa ostatkom se slažem, dizajn odluka, brojke su dobar feedback u borbi a vjerojatno će fontom i bojama dobro biti ukomponirane i u stil igre

    • Igor Belan

      @Sinek, 15.06.2018 - 10:05

      Nisam rekao da samo dmg brojke čine razliku između akcijskih avantura i RPG-a, ne izvrći mi riječi šta ti je :/

    • Sinek

      @Igor Belan, 15.06.2018 - 16:31

      zbog čega to “igra nema izbora nego biti više akcijska avantura nego RPG”? sto ova recenica uopce znaci? kad te ljudi krivo shvate na forumu na tebi je najmanje pola krivice

    • Lightedchaos

      @Igor Belan, 13.06.2018 - 23:02

      Neka si ti to njemu objasnio Igore! Big like!

  • Filter

    13.06.2018 - 16:10

    Igru ću da držim na oku zbog CDPR, nemam sad neka očekivanja, pa za slučaj eventualnog fejla neću biti razočaran, mada čisto sumnjam da će fejl dozvoliti. Ne sviđa mi se što nisu bar stavili opciju da možeš da odabereš da li ćeš igrati iz prvog ili trećeg lica, pa ko voli nek igra kako želi (nisam ljubitelj RPG-a iz prvog lica) – u suprotnom ne vidim poentu kreiranja svog lika i tih estetskih i kozmetičkih detalja u smislu odabira boje kose, tetovaža, ožiljaka, odjeće i štatijaznam kada to u 90% slučajeva nećemo moći da vidimo i da se divimo kako kul i amejzing izgleda naš lik. Zanima me i da li će današnje grafičke i procesori moći da iznesu sve to sa E3 sajma u famoznih 60 fps?

    • besantesteras

      @Filter, 13.06.2018 - 17:46

      @Filter Isto razmišljam i ja, verujem CDRP i čisto sumnjam da će podmašiti, a možda stave i brzi odabir prelaska iy FPS u TPS i obrnuto, ali ako je def odluka donesena, ništa mi tu ne možemo…
      I još jedna stvar vezana za TloU2 i Death Stranding, – pa zašto im pobogu toliko vremena treba da naprave ove igre, kada obe pravi studio sa pozamašnim sredstvima i kada su prvi traileri i napomene izašli pre skoro dve godine… Ne sviđa mi se ovo, jer sam siguran da će ove igre biti dostupne i next gen konzoli odn PS5 i na sadašnjoj, a razlika u gameplay- će biti nebo i zemlja….
      p.s. PS5 izgleda izazi mnogo mnogo pre nego što sam se ja ponadao a cene u Srbiji će biti neverovatne (Xbox One X je na izlasku bio oko 680e i sada drži tu cenu), tako da ću PS5 konzolu morati ili u Mađarsku ili u Nemačku i daj Bože da se PS nastavi držati tradicije iznacivanja nove konzole na jesen, pa da je uzmem taman za Božićne praznike negde preko na nekom ok popustu,…xm i tu ostaju razna pitanja, tipa: da li će biti backwar capability sa PS4 i da li će PSVR odgovarati novoj konzoli itd…
      p.s. utrnuo sam kada sam video trailer…

    • moordrak

      @Filter, 14.06.2018 - 13:06

      I ja imam slično razmišljanje. Malo mi je teško povjerovati da su se odlučili na ovu perspektivu najviše iz razloga što se radi o RPG igri. Na kraju će ovo više biti ispasti akcijska avantura, nego RPG. Cyberpunk će biti dobra igra, u to sam siguran, ali eto, ovo nisam nikako očekivao.
      @besantesteras, proces izrade vrhunske AAA igre od nule traje od 3 do 5 godina. Početak svake priče je pokretač u kojem će se igra vrtiti. Ako se ne varam, njihov REDEngine je u verziju 4 (trica je bila za W3) što iziskuje puno promjena koda. Promijeniš li kod, sve ostalo puca. Ponovno, na piapiru, jako puno toga izgleda super, ali u praksi, stvari se razlete pa idemo opet iz početka. Puno toga se dešava u pozadini, rekli bi u produkciji, što igrači ne vide. Nećeš vjerovati, ali to je jedan ogroman, ogroman posao podjeljen u više faza. Nije samo novac u pitanju nego tisuće sati rada i uvijek je izazov kako složiti tim sa optimalnim brojem ljudi bez probijanja budžeta. Ogroman dio tog novca ode na same plaće ljudi. Tehnika je skupa, ali ona je tek mali dio troškova produkcije. Imao sam prilike vidjeti kako se rade AAA igre i vjeruj mi, bolje da nisam znao. Rudarski je to posao.

    • Sinek

      @moordrak, 15.06.2018 - 08:32

      neki od kultnih rpg-ova igraju se u prvom licu, rekao bih da su tek moderni rpg-ovi napravili puni skok s prvog na treće lice (isključujući iz priče isometric rpg-ove)
      ne znam zašto bi prvo lice bacilo ovu igru u žanr akcijske avanture, ako ništa tom žanru baš bolje leži treće lice

  • Lazy

    13.06.2018 - 16:18

    Pa odakle sad fckn prvo lice, ma dajj, a ruku bih u vatru stavio za projekt red , plus brojcice koje iskacu kad ostecujes neprijatelja, ma daaj, evo ova dva feata ko da mi je netko samar opalio.Emocije me peru sad i necu vise komentirat da ne bih poslije sebi u usta skakao…ccc

    • Jared Leto

      @Lazy, 14.06.2018 - 10:12

      Majstore, u W3 je isto bija sustav brojki kod nanošenja damagea, tako da ne vidim zašto se sekiraš.

    • P3T4R

      @Lazy, 14.06.2018 - 22:22

      first person moze biti vrlo dobar ali s ovim iskakanjem brojki sve mi se cini da ce ovo biti borderlands na zemlji

  • Dragon3

    13.06.2018 - 16:29

    FPS ?????? Hype mi je upravo paona sa +100 na -10 🙁

  • PsiHoGujaR

    13.06.2018 - 16:58

    Nikad docekat jeb*** gameplay vise u pm i oni -.-‘

  • Apocalypse4987

    13.06.2018 - 18:17

    s obzirom da cili život živim u prvom licu, i navika sam se sve gledat u prvom licu, tako da nemam problema s time

    • Serpico

      @Apocalypse4987, 13.06.2018 - 18:46

      Samo što u igri gledaš s visine kepeca i vidiš uglavnom samo šake a ponekad noge i prepone ako se developeru da da uradi.

  • moordrak

    13.06.2018 - 23:00

    Bitno da su dragi nam novinari oduševljeni. Tko je*e fanove. CDPR je napravio masu igara u FP-u (ovo im je prva) , a Peter Gelencser je vrlo jasno i glasno objasnio zašto je pao odabir na ovu perspektivu (nešto je promuljao u stilu to se slaže sa njihovim istraživanjem žanra). Ne mogu zamisliti Witchera u FP-u, a iskreno, imam istih problema sa Cyberpunkom. Jedan fan je sada na oprezu. Žao mi je CDP…

  • Lightedchaos

    13.06.2018 - 23:09

    Igrao bih ga čak i iz izometrijske perspektive + da su napravili jedva vidljivog ispiskseliziranog protagonisa, samo zbog cyberpunk atmosfere. 🙂

  • Kirian_1984

    14.06.2018 - 07:32

    Pa iskreno, neznam čemu tolka negativnost oko perspektive?? Ok, da, bitan dio rpg-a je da skupljamo i vidimo opremu, al pa, igrali smo jako dobre i iz prvog lica. Mene je bas podsjetila igra dosta na prvi DeusEx, kojeg obožavam… i TES sam igral iz prvog lica do skyrima… Dishonored, Bioshock, neznam, meni nije deal braker… Ali da, jedva čekam. Ionak si za 3rd person planiram neke druge naslove nabaviti koji su najavljeni.

  • Zagorhac

    14.06.2018 - 14:11

    AngryJoe je oduševljen igrom: https://www.youtube.com/watch?v=6LAH3qE73lE

    • Zagorhac

      @Zagorhac, 14.06.2018 - 14:18

      odgledajte video i čuti ćete dobre razloge zašto je igra u prvom licu

    • delight353

      @Zagorhac, 14.06.2018 - 18:35

      Da. Slažem se da se prava imerzija i doživljaj igrinog svijeta i atmosfere, 100% može iskusiti samo u prvom licu. Kako reće jedan moj prijatelj; Cyberounk 2077 bi mogao biti pravi dragulj. Možda je to jedna od onih igri koja bi mogla označiti cijelu jednu generaciju. Nadam se, barem…

  • goldfinger

    14.06.2018 - 19:56

    Jedino me malo zabrinjava ovo prvo lice,ali šta je-tu je….Vidjećemo kako će sve to skupa izgledati kad daju nešto konkretno za javnost…Mislim,već su i trebali,jbt.I kakve su to fucking prezentacije zatvorene za javnost?!??****

  • P3T4R

    14.06.2018 - 22:23

    u raznim napetim scenama dijalozi možemo smiriti … ccc opet typosi

  • Zagorhac

    15.06.2018 - 08:20

    YongYea također impresioniran: https://www.youtube.com/watch?v=NN2Qp1GVFd8

    • Zagorhac

      @Zagorhac, 15.06.2018 - 08:25

      “DeusEx naspram ove igre djeluje kao da su ga radili amateri…”

    • sedf

      @Zagorhac, 17.06.2018 - 12:32

      Tačno.

  • sedf

    17.06.2018 - 12:43

    Procesor: Intel i7-8700K @ 3.7GHz
    Matična ploča: ASUS ROG STRIX Z370-I Gaming
    Memorija: G.SKILL RipJaws V, 2X16GB, 3000 MHz
    Grafička kartica: NVIDIA GeForce GTX 1080Ti
    Pohrana: SSD Samsung 960 PRO 512GB M.2 PCIe
    Napajanje: Corsair SF600 600W

  • debil90

    18.06.2018 - 11:53

    cini se bezveze i treba se zvati punks 2077 a ne cyberpunk 2077.

    izgleda kao gta v, ali sumnjam da ce imati multiplayer
    sumnjam da ce imati toliko opcija kao gta v
    story ce bit vjerojatno nekakvo wana be sranje kao suicide squad.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?