Dying Light: The Beast imat će prerađeni parkour i borbu
Dying Light: The Beast sprema se pokazati najbolju mehaniku parkouranja i borbi koju je serijal dosad imao, a sve kako bi igračima bilo zabavno i izazovno.
Dying Light igre najpoznatije su po svojim unikatnim parkour mehanikama. Originalna igra je to vrlo dobro napravila, dok se u nastavku otišlo razinu više angažiranjem utemeljitelja parkoura Davida Bella. Čini se kako će i The Beast omogućiti još bolje skakanje po kućama i zgradama.
Kako navode iz Techlanda, igrina fizika je prerađena kako bi još više pogodovala parkouranju. Mnogi su poljskom studiju predbacivali kako se u Dying Lightu 2 osjeti lebdenje tijekom parkouranja, no oni obećavaju da toga u ovom naslovu neće biti. Igrači će morati sami otkriti gdje se najbolje popesti jer po defaultu igra neće imati nikakve pomagače (savjete, žute podloge, itd.). Neograničena izdržljivost kod parkouranja te preko 100 novih i 17 unikatnih animacija hvatanja rubova objekata trebali bi donijeti gotovo pa savršenu fluidnost pokreta. Napomena reda radi, Dying Light 2 imao je preko 3000 animacija parkouranja, dvostruko više od originala, tako da igrači ne moraju brinuti kako će ovih 100 viđati na svakom koraku, pošto je The Beast mehanički nastao na temeljima dvojke.
Tu je i notorna borba koja u Dying Light igrama nikad nije bila na visokoj razini kao parkour. I dok je ona protiv zombija pokušavala držati korak s parkourom, ljudska je bila ispod prosjeka. Međutim, kompletna borba se u Dying Light: The Beastu mijenja i, nadajmo se, ide prema boljem. Težina svakog oružja bolje će osjetiti pri zamasima i udarcima kako bi svaki udarac bio brutalan i jasan. Kako navode iz Techlanda, nova fizika borbe jasnije razumije kretanje neprijatelja i konkretne točke udaraca, čime se želi dobiti realističnija reakcija na udarce. Zombiji će moći instantno kontrirati u borbi, što dovodi do nove razine izazovnosti i opasnosti. Model štete je prerađen pa će igrači tako imati dvostruko više animacija ranjavanja protivnika nego je to bilo u prijašnjim igrama, uz mogućnost komadanja 12 različitih dijelova tijela.
Protiv ljudskih protivnika se radilo na mehanici šuljanja, dok je njihova umjetna inteligencija reprogramirana i oni će sada tražiti zaklone neovisno o dizajnu prostora. Budući da je glavni lik Kyle Crane prošao vojni trening, on će moći bolje kontrolirati trzaje vatrenog oružja. Poljski studio je jasan – svaki kontakt s neprijateljima dizajniran je da igračima pruži izazov. Dying Light: The Beast izlazi 19.09. za PC, PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Komentari (0)
Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!