HCL.HR

Developer Deus Ex serijala ubuduće će se fokusirati na pružanje online iskustva

Petra Rukav 16.12.2017.   •   14 komentara


Eidos Montréal, studio iza Tomb Raider reboota te moderne Deus Ex franšize, obznanio je da će od sada pa nadalje raditi na izgradnji online iskustva u svojim videoigrama.

eidos montreal online iskustvo

Eidos Montréal, veliki kanadski studio kojeg posjeduje Square Enix, kroz deset godina postojanja u svoj portfelj dodao je modernu Deus Ex franšizu, reboot slavnog Tomb Raider serijala te Thief iz 2014. godine. Nije pretjerano reći da neki od spomenutih naslova uistinu pružaju izvrsno singleplayer iskustvo, međutim, Eidos smatra da je došlo vrijeme da idu korak dalje. Drugim riječima, čelnik studija otkrio je da će Eidos ubuduće staviti naglasak na online igranje.

U Eidos Montréalu konstantno nastojimo kreirati inovativna i uzbudljiva iskustva za igrače diljem svijeta. Posljedično, stavljamo dodatni naglasak na online iskustva u našim videoigrama te igračima i dalje nastojimo pružati nezaboravan i dojmljiv sadržaj. Kroz inherentnu interaktivnost online igranja, naši univerzumi dobit će priliku da napreduju sada i u budućnosti. Da bismo to postigli, gradimo timove i alate koji podržavaju naše ambicije.

U kratkim crtama, to znači da će nadolazeći Tomb Raider i Deus Ex naslovi, kao i Guardians of the Galaxy na kojem navodno rade, najvjerojatnije sadržavati multiplayer komponentu i s time u vezi – mikrotransakcije.

Komentari (14)

  • Lovac

    16.12.2017 - 14:30

    Drugim riječima R.I.P. onaj pravi, immersive DeusEx.

  • hyperion

    16.12.2017 - 14:42

    Ebo majku, gdje ovo sve ide. Mene živcira kada netko kaže da su igre za djecu i obično moj argument protiv te izjave su dobre singleplayer igre. Međutim, sada sve ide prema mindless multyplayer zabavi pa i nemam validnih argumenata više. Mislim svaka čast multy igrama, neka one postoje, ali ne možeš svaku igru svest na level-upove, loot i k/d omjer. Govorim općenito, ne o Deus Ex-u, ali komentiram na ovoj vijesti zato što baš Deus Ex mi je primjer sp igre fokusirane na priču, kojih je sve manje. Kažem, drago mi je da nisam sposoban financijski pratit nove igre, pa većinom igram igre 2-5 godina stare.

    • trulex

      @hyperion, 16.12.2017 - 16:16

      Očigledno igre su dosegnule vrhunac grafičkog prikaza i inovativnosti gameplaya, tako da je novi pravac multyplayer i kad navuku playera stave loot box.

    • JADRO

      @trulex, 17.12.2017 - 10:37

      Istina! Čisto ko trulex-om oprano.

    • trulex

      @JADRO, 17.12.2017 - 11:03

      I slatko kao jadrom zaslađeno.

    • Serpico

      @hyperion, 16.12.2017 - 17:24

      S druge strane, biće onih koji će svoje mesto pod suncem tražiti nuđenjem singleplayera nasuprot ovim pomodarima. Eno, Bethesda se već na Game Awardsu reklamirala kao oaza ljubitelja solo igranja.

    • hyperion

      @Serpico, 16.12.2017 - 17:42

      A to jest, biti će onih koji će nanjušit priliku da vrate balans, upravu si.

  • Adam Jensen

    16.12.2017 - 18:36

    Zar i ti sine Eidose 🙁

    • maxim.x

      @Adam Jensen, 17.12.2017 - 14:10

      Adame moj, prodao si se i ti… 🙁

  • l)oolvl

    16.12.2017 - 21:46

    juhu, još multiplayera, to nam treba

  • L3gi0naR

    17.12.2017 - 05:24

    Znači uništavanje singleplayer igara se nastavlja.

  • Slim1992

    17.12.2017 - 10:19

    Nadaju se ocito vecem profitu. Kako je to nekad drugacije bilo, sad igre pravi samo radi zarade, al bukvalno. Al zbog novca sve cesce studiji zatvaraju vrata, tako da mi ovakvih nije zao. RIP uskoro

  • Loghain

    17.12.2017 - 13:59

    Žalosno, polako gotovo pa skoro svi imaju namjeru kopirati na ovaj ili onaj način zloglasni EA-ov model poslovanja i gurati sve više – multiplayer modeve i igre umjesto potpunih single player igara sa sranjima od raznih mikro transakcija, ekspanzija na kratke rokove kako bi se nadopunjavala nepotpuna priča glavne igre ili dodavao na igru koja je po mogućnosti što kraća ( bare bones od onoga što su igre bile nekada ) jedan sadržajniji dio contenta ili opcija za unlock dodataka koji bi inače bez svega toga išli standardno uz neku igru samo radi toga kako bi preko toga mogli musti lovu što duže od igrača pri čemu im je očito profit na prvom mjestu a ne kvaliteta same igre i zadovoljstvo igrača ( što je postalo evidentno i prema tome kakve igre smo počeli dobivati u zadnje vrijeme ) jer i koncepciju izrade igara orijentiraju prvenstveno prema tim stvarima.

  • moordrak

    17.12.2017 - 21:26

    Aj lijepo od njih. Barem znam čije igre treba preskočiti. Generalno, nemam ništa protiv kvalitetnog multiplayera baziranog na skilu igrača bez loot boxova, mikrotransakcija i sličnih sranja. Ako je cilj svake nove igre samo natjecanje i mjerenje čiji je veći, ne hvala. Za rang na tamo nekoj top listi me živo zaboli. Co-op me isto previše ne zanima. Ako izdavači misle da je budućnost AAA igara isključivo multiplayer, što se mene tiče, mogu zatvoriti dućan.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!