HCL.HR

Elden Ring na PC-ju dobio mod za stalni i puni co-op

Zoran Žalac 30.05.2022.   •   10 komentara


Seamless co-op mod Elden Ringu dodaje pravo kooperativno igranje, ali nemojte misliti da će igra zbog toga biti išta lakša – težina se povećava prema broju igrača.

Elden Ring u startu ima mogućnost kooperativnog igranja, tako da u određenim dijelovima igre pozovete drugog igrača u svoju instancu. Neki su igrači čak izgradili imidž pomažući drugima da riješe određene protivnike u igri. No, većina avanture u Elden Ringu je nešto što igrač mora proći sam – ne postoji mogućnost da igrač cijelo vrijeme ima “pratnju”. Barem ne u standardnoj verziji igre.

Ako ste ikada poželjeli da Elden Ring možete igrati “s ekipom”, bit će vam drago čuti da se za PC verziju pojavio Seamless co-op mod koji omogućava kooperativno igranje u grupi do četvero igrača. Mod je još uvijek u beta verziji, tj. u testiranju, ali teoretski omogućuje većinu funkcionalnosti za sve igrače u sesiji. Svi se igrači tako mogu respawnati nakon smrti, svi mogu jahati Torrenta, svima se sinkroniziraju oznake na mapi i najimpresivnije od svega – svima se individualno pamti napredak u igri.

Dakle, ako u co-opu porazite nekog bossa, možete igru nastaviti i samostalno, a taj će boss biti poražen. Dakako, prenosi se i sav ostvareni napredak za lika. Da stvari budu još impresivnije, 2-4 igrača uopće ne moraju surađivati – svatko može ići svojim putem.

E sad, igra je definitivno malo lakša kad se igra u društvu. Međutim, kreator moda pripremio je neke stvari koje donekle balansiraju težinu. Primjerice, ako se igra u troje ili četvero, neprijatelji postaju teži. Umiranje u co-op načinu igranja automatski igračima daje kugu koja se nasumično manifestira kroz jednu od pet vrsta s negativnim statistikama. Respawnanje u boss bitkama nije moguće dok svi igrači ne poginu ili ne ubiju bossa.

Zvuči super, no gdje je kvaka? Kao i sa svim modifikacijama za Elden Ring, Seamless co-op mod ne može se igrati na službenim serverima. To znači da nema invazija drugih igrača, famoznih “try finger” poruka ni još nekih stvari. Isto tako nije moguće koristiti snimljenu poziciju iz co-op sesije na službenim serverima, nego to mora biti zasebna snimljena igra. Nije idealno, ali hej – nevjerojatno je što je ovakvo što uopće dostupno.

Komentari (10)

  • Mah

    30.05.2022 - 13:38

    Jako kull, uzeli ideju na kojoj se neke igre cijele temelje haha
    Ako bi from software sad od toga napravio službeni mod (i platio ovog modera) to bi dodalo igri jedno posebno mp iskustvo koje mislim da bi ljudi voljeli iskusiti

    • departed1983

      @Mah, 30.05.2022 - 14:29

      Jel stvarno mislis da im nije bilo lakse napraviti klasican coop nego ovo sto sad imaju? Postoje razlozi zasto je coop u souls igrama takav kakav jeste. Lijepo se se zati tu i tamo sa nekim, ali to vise nije isto iskustvo. Svaki neprijatelj u igri je dizajniran da iskustvo jednog igraca bude sto je moguce bolje. Kada se tu umjesa druga osoba, to vise nije to..

    • Mah

      @departed1983, 30.05.2022 - 14:39

      Istina, pa zato bi originalna igra i ovaj mod bili odvojeni npr kao što ne možeš prenijeti save game koji napraviš u offline mode u online mode haha
      To i je bit mog komentara.. zasebno iskustvo

    • Zoran Žalac

      @departed1983, 30.05.2022 - 18:24

      Baš i ne. Neki neprijatelji su dizajnirani baš tako da ti popiju krv ako ne zoveš drugog igrača kroz summon. Primjerice oni gdje je je boss bitka s dva protivnika odjednom. Da su dizajnirali igru specifično za jednog igrača, ne bi ubacivali summon opciju.

    • ImeiPrezime

      @Zoran Žalac, 30.05.2022 - 21:26

      On main bosseva jedino Godskin Duo može proći pod kategotiju “loše dizajniran za solo fight”. I to bi ja samo nazvao loš dizajn bossa, a ne ciljani dizajn za više igrača. Iako čak se i njih da handlat bez puno muke ako koristiš stupove u areni za razdvajanje njih 2 i fokusiraš se samo na jednog dok ga ne ubiješ, makar privremeno. Svi ostali duo bossevi kao npr. Valiant Gargoyli su skroz dobro balansirani za solo.
      Summonanje je bilo u svim dosadašnjim soulsborne igrama (čak i offline summonanje npc-a, ne samo coop) pa su svejedno bossevi dizajnirani za jednog igrača baš kao i u ER.

    • departed1983

      @Zoran Žalac, 31.05.2022 - 03:35

      Da, ali ako bi imao kolegu, onda bi ti bossevi bili prilicno trivijalni.. Mislim, svakako u igri imaju summoni koji tenkaju, sorceries…, tako da i bez coopa igra moze biti mnogo lagana. E sad, cini mi se, da svi ti dual bossevi su napravljeni tako da ne dodju oba zajedno vec ti da vremena da malo burstas prvog i postavis ga onako kako odgovara.
      Malo sam se napatio na Valiant Gargoylima, ali sam bio prilicno under level i na kraju sam ga zavrsio tako sto sam jednog uspio navuci da padne sa mape…

    • ImeiPrezime

      @departed1983, 31.05.2022 - 11:43

      Tip za valiante: samo ih vrti oko velikog kamenog stupa na desnom kraju arene. Na otvorenom je poison naporan jer ga je teško primjetit al tamo to nije problem. Praktički uvijek te samo jedan napada, a drugi se vrti oko stupa dok dolazi do tebe.

    • Duanador

      @ImeiPrezime, 31.05.2022 - 16:16

      Mene su napatili bome do granice pucanja zivaca. Skoro pa sam napade bijesa dobio po prvi put u svom gamerskom vremenu.

  • GTA222

    30.05.2022 - 19:41

    I još fino na stranici mod moda su napisali da je EAC (Easy Anti Cheat) kriv za famozno diskonektanje nakon točno 2 minute dok se igra coop a pošto je ovo mod, igra se bez anti cheata i samim time nema diskonektanja.

  • Duanador

    31.05.2022 - 16:17

    Da je ovo oficijalni update bilo bi fora jer imao bi sa kime ovo igrat definitivno. Ovako sumnjam da bi on htjeo ovaj nacin a ni mene ne privlaci nesto.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?