HCL.HR

F1 Manager 2022 odustaje “od utrke” nakon samo dva mjeseca, igrači se osjećaju prevareno

Zoran Žalac 29.10.2022.   •   22 komentara


Dva mjeseca nakon lansiranja igre F1 Manager 2022 developer najavio je kako ju više ne planira poboljšavati niti održavati, što je izazvalo bijes igrača.

Kad je početkom ove godine bilo najavljeno da ćemo dobiti menadžersku igru na temu Formule 1, većina fanova tog sporta pozdravila je tu ideju. Međutim, F1 Manager 2022 lansiran je uz brojne tehničke probleme koji su nanijeli značajnu štetu svim pokušajima igre da bude autentična. Postojala je nada da će stvari sjesti na svoje mjesto kroz ažuriranja i popravke, no samo dva mjeseca nakon izlaska igre developer je najavio kako prekida podršku za istu.

Iz Frontier Developmentsa poručili su igračima da će uskoro lansirati zakrpu koja će biti zadnja jer se moraju prebaciti na izradu F1 Managera 2023. Igrači su na to reagirali iznimno negativno te su igru krenuli bombardirati lošim ocjenama na Steamu. Developer je potom reagirao izjavom kako je došlo do nesporazuma u komunikaciji. Naime, neće u potpunosti prekinuti podršku za F1 Manager 2022 – fokusirat će se na popravke, ali ne planiraju dodavati nove stvari u igru.

Bez obzira na dodatno obrazloženje, igrači na Redditu nisu uvjereni nego tvrde da su se developeri nastoje izvući iz nepogodne situacije. Najviše ih smeta što developer ne želi potvrditi hoće li popraviti problem unlappinga kad je safety car na stazi.

F1 Manager 2022 lansiran je po cijeni od 55 eura i do sada nije bio na značajnijem popustu.

Označeno sa: ,

Komentari (22)

  • Darac83

    29.10.2022 - 17:46

    Do zadnjeg patcha 1.9 igra je ispravila većinu problema. Ja osobno uživam i ako bi riješili ovaj unlapping, ja ne bih imao većih zamjerki. Čitajući malo reakcije igrača, primijetio sam puno razmaženih nezadovoljnih komentara…

    • PppPP

      @Darac83, 30.10.2022 - 20:52

      ne bih rekao da si razmažen ako želiš da igra od 55 eura ima updateove duže od dva mjeseca

    • Darac83

      @PppPP, 30.10.2022 - 21:34

      Prvo, ti razmaženi komentari su bili prije ove vijesti i ticali su se nekih mehanika u igri, nevezani za ovu vijest. Drugo, jesi. Gdje piše da ti izdavač duguje update-ove?

    • PppPP

      @Darac83, 31.10.2022 - 14:04

      Geez što mi gameri sve dopuštamo danas, nevjerojatno

    • Darac83

      @PppPP, 31.10.2022 - 14:51

      Da, zamisli, ridat ću i plakat jer mi nisu apdejtali novi McLarenov livery za Singapur. Igra nema online. Popravi mi bugove ako ih ima i to je to. Razmaženo, kao što rekoh.

  • Darac83

    29.10.2022 - 17:47

    Plus, moram reći i da je igra na ovom portalu (čak i uz sve početne mane) dobila sramotno nisku ocjenu.

    • David020102

      @Darac83, 29.10.2022 - 18:26

      Istina…što se tiče F1 managera, Motorsport manager mu ne može biti ni usporedba gledajući na stvarnu f1 manager igru. Možemo biti zadovoljni da se pojavilo ovako nešto i svaki početak je težak tako da se i mali propusti mogu oprostiti. Igra će vremenom biti na nivou. 😀

    • Darac83

      @David020102, 29.10.2022 - 19:48

      Upravo tako. Ljudi očekuju apsolutni realizam i bune se na svaku sitnicu. Meni je super da nakon 20 i više godina opet igram F1 manager koji je i više nego solidan za svakoga tko voli ovakav tip igre.

    • Azzman

      @Darac83, 31.10.2022 - 09:01

      Ova igra je dno, živi samo na licencama. Koliko vidim još uvijek su problemi sa DRS-om, SC-or, plavim zastavama, nasumičnim izletanjima, odlukama AI (posebno u kišnim utrkama), prebrzim napretkom i, još milion stvari koje nemaju veze sa trkanjem. Također, izvan trkanje nema nikakvog sadržaja. Zašto je ljudima teško priznati da ih zabavljaju pokvarene i loše igre…

    • Darac83

      @Azzman, 31.10.2022 - 13:55

      Zašto ljudi moraju uvjeravati druge da im nešto ne valja, ako su isti zadovoljni? Opet, ne kažem da nema mana, ali da je dno, nije. Kakav bi ti sadržaj između utrka? Uređivao si kuću? Nasumična izljetanja?! Toga nema u stvarnosti? Brzi napredak? Ajd da vidim hoćeš li ti izvlačiti Williams kroz 15 sezona… Ajte, manje sraćkanja. Probaj ne uzet Ferrari pa kukat kako se nema što za radit i kako je dosadno. Ponavljam, mana ima, ali dno i pokvareno je baš onako hejterski i internetski popularno…

    • Azzman

      @Darac83, 31.10.2022 - 14:48

      Dno u smislu upravljanja F1 timom i utrkivanjem. Ako se uzme kao koncept igre sa svojim pavilima, ajde onda se može reći da je u redu. Ali po tvom načinu pisanja vidim da je ovo iznad tvog shvatanja. Uživaj u tituli sa Williamsom u drugoj sezoni xD

    • Darac83

      @Azzman, 31.10.2022 - 15:00

      Izazivam te da uzmeš Williams i osvojiš titulu druge sezone (iako mi izgleda da igru nisi ni igrao, a vjerojatno ni druge slične). Dakle to su današnji internet sveznajući pametnjakovići. Ili je nešto top ili je dno. Da naprave najrealističniju simulaciju moguću, internet bi plakao jer bi bilo preteško. Ne znate što točno želite, ali znate pljuvat. Molim te, za drugi put, barem odigraj malo pa imaj svoj stav, a ne citirat tuđe kritike. I bar malo realnosti u svoja očekivanja.

    • Azzman

      @Darac83, 31.10.2022 - 17:21

      Zašto si se uvrijedio? Evo da ti bude malo lakše, zabavljam se i ja uz neke pokvarene/loše igre 😀 Uh igrao još 23-ćeg na pre-order i zbog toga što nije bila zvanično izašla uspio sam uraditi refund. Od tada pratim razvoj da vidim da li će popraviti barem DRS, SC-ar i plave zastave. Ostalo bi mogao i progutati zbog prvog izdanja. Ali ove tri stavke su glavne za utrkivanje i ne uspijevaju da ih popraviti. Ajde da okrenemo priču, koje bi ti stavke izdvojio kao dobre i rekao zbog toga se isplatiti dati 55e (ima jeftinijih opcija, znam)

    • Darac83

      @Azzman, 31.10.2022 - 22:03

      Uvrijedio? Prijatelju odavno sam prošao fazu da se na internetu uvrijedim. 🙂 DRS, SC i plave zastave ne remete cijelu igru, ne osjetim to ponekad uopće. Uza sve to, rijetko poremeti i krajnji poredak u utrci. I dalje ti ostaje taktiziranje, razvoj bolida i setup kao najbitniji čimbenici. Ako dobro odradiš taktiku u utrci, rezultata će biti i suprotno. Izvan trke, razvoj bolida i infrastrukture te jačanje vozača. Ništa revolucionarno, ali dovoljno da si pokopaš sezonu ako fulaš, pogotovo prvo. Fali mi pregovaranje i potpisivanje sponzorskih i tvorničkih ugovora, što su imali F1 Manageri prije 20 godina. Fali mi kreiranje vlastitog tima. Fale mi još neke sitnice koje mi se ne nabraja. Naravno da će ti igra olakšati neke stvari i da ćeš do Singapura s Haasom moći imat 82 boda (😎) i možda već iduću sezonu redovno osvajat postolja, inače ju nitko ne bi igrao (Probaj na F1 Grand Prix World ne bankrotirat i osvojit JEDAN bod s Minardijem i gledaj 3 sezone kako pokušavaš ne bit zadnji – nije zabavno). Poanta je, volim F1, volim menadžerske igre i čekao sam dugo na ovakvu igru. Ni blizu savršene, puno toga može bolje, ali dno, nikako. Apsolutno sranje su napravili u početku s gumama, ali kada su to ispravili, meni je čisto ok.

    • Azzman

      @Darac83, 01.11.2022 - 09:46

      Meni uzašno smeta DRS, zbog njegovog prevelikog učinka i lahke mogućnosti ostati u istom. U takvoj situaciji moj bolid bude brži za 1sek u odnosu na stvarnu brzinu. To dovodi to toga da u utrkama uvijek ima značajan napredak u odnosu na kvalifikacije. Meni je zabavno boriti se da smanjim zaostatak po krugu za 4sek na 3sek u sljedećoj sezoni, zbog toga mi je bio zabavan Motorsport manager, gdje se 3-4 sezone mučiš sa Predatorom da bi došao u mogućnost osvajanja nekih bodova, plus ima više mogućnosti kao što su: kreiranje vlastitog tima, upravljanje sponzorima, upravljanje osobljem pit-stop-a, kreiranje bolida na kraju sezone (livery i performanse). Ako te stavke ubace u sljedeće izdanje i malo srede drs, SC-ar i plave zastave, e onda će biti top igra 😀

    • Darac83

      @Azzman, 01.11.2022 - 00:19

      Evo, baš igram pa me podsjetilo: Dakle najveća mana od svih im je što sudar/izlijetanje vozača ima toliko mali učinak da je to smiješno.

    • Azzman

      @Darac83, 01.11.2022 - 09:51

      Da, sudari i izlijetanja su malo smiješni, animacije i oštećenja. Mada, Alonso je pokazao da su neki bolidi izdržljivi xD

    • Darac83

      @Azzman, 01.11.2022 - 13:22

      Ma briga me za animacije, nego što se 90% njih razbije, odveze do pita, promijeni front wing i završi utrku sa minor damagem na šasiji i suspenziji bez da ozbiljnije gubi vrijeme po krugu. Odustajanja su nerealno rijetka.

  • Racunbroj101

    29.10.2022 - 20:41

    Frontier je podosta fer tako da mislim da će oni ovo srediti pošteno

  • idris

    29.10.2022 - 23:00

    “Developeri se žele izvući iz neugodne situacije” – radim kao SWE i nikad nam nije moglo biti da se mi izvučemo iz neugodne situacije, ovdje se management želi izvući iz govana u koja su uvalili sebe i druge i sve ove odluke koje su donesene došle su od managementa, kakvi developeri, rade šta im se kaže

  • Nemanjazzz

    30.10.2022 - 02:23

    Nema problema, eto nama sledece godine nove igre

    • Darac83

      @Nemanjazzz, 30.10.2022 - 21:34

      Ako tako nastave, pokopat će se…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?