HCL.HR

God of War je najbrže prodavana PlayStation 4 ekskluziva

Petra Rukav 03.05.2018.   •   24 komentara


Santa Monica Studios je svojim odvažnom pristupu legendarnoj PlayStation franšizi God of War zadivio te osvojio kako kritičare tako i igrače, što dokazuje i činjenica da je njihova najnovija videoigra postala najbrže prodavana PS4 ekskluziva.

Sredinom prošloga mjeseca, vlasnici PlayStation 4 konzola zaigrali su odvažnu novu verziju legendarne franšize God of War. Oduševljenje kritičara, koje je preneseno na igrače, sigurno će polučiti brojnim nagradama na kraju godine, no budući da je do tada ostalo dovoljno vremena, ali i videoigara koje tek trebamo vidjeti, valja se fokusirati na trenutni uspjeh naslova.

S time u vezi, Sony je upravo obznanio kako je God of War postao najbrže prodavana PlayStation 4 ekskluziva s više od 3,1 milijun isporučenih primjerka širom svijetu u roku od samo tri dana.

„Kada smo prije manje od dvije godine prvi puta svijetu pokazali God of War, znali smo da imamo nešto posebno. Fanovi su reagirali s ogromnim oduševljenjem na ovu odvažnu reinterpretaciju franšize, a mi smo ostali zadivljeni radi istraživanja unikatne dinamike između oca i sina, Kratosa i Atreusa. Danas, s igrom na tržištu, ganuti smo vidjeti tako pozitivne recenzije“, poručio je Asad Qizilbash, izvršni predsjednik i voditelj marketinga u Sony Interactive Entertainment America (SIEA).

Svakako, Shannon Studstill, čelnica Santa Monica Studiosa, također je zahvalila svim fanovima na povjerenju te je pohvalila izuzetan razvojni tim s Coryjom Barlogom i Yumiom Yang na čelu:

„Htjela bih osobno zahvaliti milijunima fanova diljem svijeta koji su se zajedno s nama uputili u najnoviju Kratosovu avanturu. Vaša podrška zaista je inspirativna te je ona razlog zašto se svakodnevno potičemo gurati granice igre. Također, voljela bih zahvaliti i kreativnom direktoru, Coryju Barlogu, i direktorici razvoja proizvoda, Yumi Yang, ali i ostalim izvanrednim članovima našeg Santa Monica Studios tima. Njihovo povjerenje u viziju igre i strast za pripovijedanjem su neporecivi“.

Komentari (24)

  • vojnovic4

    03.05.2018 - 18:48

    Daleko najbolja igra na Ps4

  • Xpider

    03.05.2018 - 18:50

    Kad ce novi video ??? 😀

  • marko1106

    03.05.2018 - 21:22

    Kaze lik na face-u nisam console “seljak” hahaha i ja nisam bio sad jesam Bogu hvala…da mogu imao bih sve uredjaje za igranje,ali ne mogu…i to vjerujem vrijedi za svakog tko se naziva gamerom…

    • crnigavran

      @marko1106, 03.05.2018 - 21:25

      Šta si ti gaymer? XD

    • drazensi

      @marko1106, 03.05.2018 - 22:49

      Meni je idealna kombinacija ova koju trenutno imam. Pc i PS4 Pro…Htio bih jos i Switch, ali nemam vremena trenutno ni za ovo dvoje kamoli da si jos i Switch stavim u portfolio..Xbox mi jedini nema nekog smisla trenutno, sto zbog manjka ili nepostojanja ekskluziva, a sto i sve dolazi na Pc po novom.

    • nikola65478

      @drazensi, 04.05.2018 - 00:20

      JA imam pc i ps4 vise mi netreba

    • Sackboy

      @drazensi, 04.05.2018 - 01:06

      Imam sva 3 + 1 obični PS4 koji se po potrebi (skoro svaki dan) prebacuje na PC monitor za mrežno igranje na 2 PS4 istovremeno.

    • Robotz

      @drazensi, 04.05.2018 - 13:56

      Bas imam taj combo i stvarno je uzivancija,prvo sam uzeo PC,stedio godinu dana za PS4,i onda isto tako za Switch.

      PC rokam MP igre
      Sony za super SP exclusives
      Switch jer ima stvarno dobrih i zabavnih i MP i SP igara a i zavaliti se na kauc kao nekada sa Gameboyom isto nije lose.

    • drazensi

      @Robotz, 04.05.2018 - 17:03

      Blago vama koji jos imate i Switch…ja sam nazalost u tom razdoblju da me posao i zivot ogranicavaju da kupim jos i Switch jer jednostavno nemam vremena za sve to…to je zivot..kad si mlad onda te muci financijska strana, kad si stariji i imas neke novce onda nemas vremena toliko…osim ako ti to nije posao, a meni nazalost nije 🙂

    • Daky101

      @drazensi, 05.05.2018 - 12:10

      Najgore je kad nemaš ni vremena ni novaca 🙁

  • alen1990

    04.05.2018 - 10:04

    Igra je remek djelo. Osvojio sam 82% trophya, idem probati do 100% 🙂

  • Robotz

    04.05.2018 - 13:57

    Gdje su oni ljudi iz buducnosti sto su ovo zvali “daddy simulator” i da ce biti shit igra a ne pravi God of War ?

    Na kraju ispade najbolji GOW i daleko najbolji combat koji je GoW ikada imao.

  • AceRimmer

    04.05.2018 - 14:08

    Corny priča s corny likovima u rangu superherojskih filmova, a gameplay (ono malo sto ga ima pored svih cutscena) uglavnom sveden na obicno kretanje i neigrivi (neprecizni) hack & slash.

    • drazensi

      @AceRimmer, 04.05.2018 - 17:05

      To zato jer si preigrao cijelu igru ili jer si gledao filmice na youtube-u? Nekako mi se cini ovo potonje :).

    • AceRimmer

      @drazensi, 04.05.2018 - 17:55

      Potonje. Ali volio bih da me ispravis ako sam u krivu. Nudi li igra ikakav drugi gameplay osim po definiciji loseg hack & slasha, ako izuzmemo poneke vrlo lake zagonetke radi promjene ritma? Hoce li se prica i likovi promijeniti s prozvakane akcijsko-superherojske tematike i postati ”relatibilniji”?
      Nemam ja nista protiv GoW-a kao takvog nego mi se jednostavno ne svidja takva vrsta igara. One nisu nista drugo nego losi holivudski filmovi s malo slabijim vizualima i nesto boljom imerzijom. Kazu da se o ukusima ne raspravlja, ali…

    • Iskramor

      @AceRimmer, 04.05.2018 - 20:48

      Ako hoces hack and slash cekaj na novi dmc ovo ti je za publiku sa malo nizim keoficijentom.

    • moordrak

      @AceRimmer, 05.05.2018 - 00:11

      Neprecizni hack & slash? Ma daj molim te ne kaki. Jesi igrao GOW? Nisi. Kako onda možeš pričati o igri? Ovi sa “višim koeficijentom” bi se mogli iznenaditi koliko je igra “lagana” na God Of War razini. Onda kažeš zagonetke su lagane. Jesu. Kada gledaš kako netko igra tko je prije toga izgubio sat vremena u traženju, a taj je dio izrezao iz videa. Molim te, objasni mi što znači riječ “relatibilniji”. Neznam što znači taj pojam. Ako si mislio da se ne možeš povezati sa glavnim protagonistima, onda te razumijem. Kratos JE superheroj i da, on JE bog rata. Kako je to postao možeš pronaći na netu. Rječit je k’o stijena, vječno je bijesan, a Atreusa tretira kao komad namještaja. Atreus je sa druge strane, još uvijek balavac koji pati od “daddy issues” sindroma. Kada prijeđeš igru i želiš osvojiti platinu, imaš još barem 15-20 sati igranja. U ovoj verziji GOW-a spominju se neka imena koja bi ti trebala biti poznata iz opće kulture ali iz tvog posta mogu zaključiti kako te nordijska i grčka mitologija uopće ne zanimaju. Likove i priču nisi uopće upoznao jer da jesi, ne bi govorio da su banalni. U redu. Poštujem. Nije ova tematika za svakoga ali nemoj izvlačiti krive zaključke iz nekakvih filmića koji ne pokazuju cijelu sliku o igri.

    • AceRimmer

      @moordrak, 05.05.2018 - 16:27

      Za 3D hack & slash mislim da je neprecizan u svim igrama, ne samo u GoW-u (dakle, po definiciji): tesko je odrediti i vlastiti i protivnikov smjer i doseg napada, collision detection je uglavnom los zbog cega likovi cesto prolaze jedni kroz druge, a nerijetko je i da se vec zapoceti napadi jednog lika bez jasnog pravila prekidaju napadom drugog lika. Takav combat sustav osim toga cijelu igru cini nezgrapnom i neozbiljnom koliko god se developeri u ostatku ju nastojali vizualno uciniti impresivnom.
      A sto se tice likova i price… da, ne mozes se povezati s protagonistima ili bilo kojim drugim likom i to je problem prisutan u citavoj gaming industriji i Hollywoodu. I da, banalni su, motivirani jednostavnim emocijama poput osvete zbog smrti zene koju su voljeli ili slicnih gluposti. Zelim vidjeti i filmove i igre s prosjecnim ljudima u mrvicu izvanrednim situacijama i s mrvicu specificnim osobinama kod kojih se drama bazira na složenosti međuljudskih interakcija i emocija. I iz toga se moze napraviti dramaticno, napeto i zabavno djelo (Dr. House je odlican primjer).
      Kazem, o ukusima se ne raspravlja i nitko me ne sili da konzumiram to ”superjunastvo” pa stoga ni da kritiziram one koji to cine, ali mislim da je u zadnje vrijeme ono doista preplavilo gaming i filmsku trziste industriju i da smjer u kojem idu jednostavno nije dobar. Ali tako je to u kapitalizmu u kojem je prosjecni potrosac mjerilo kvalitete.

    • moordrak

      @AceRimmer, 05.05.2018 - 19:50

      Igre su po definiciji neozbiljna zabava. Nisu savršene i tu se slažem, međutim iz godine u godinu, situacija se mijenja na bolje. Oprosti ali čini mi se da malo previše generaliziraš. Ne znam koliko se često igraš, ali već dugo nisam vidio AAA igre koje imaju problema sa collision detectionom. Ne kažem da nema grešaka, ali u vrhunskim naslovima, takvi početnički problemi su rijetki jer su engini koji se koriste u modernim igrama odlično napisani. Konkretno, u GOW-u, imaš scenu u kojoj prolaziš preko mosta mrtvih u Helheimu koja je odrađena upravo na način da prolaziš kroz duše mrtvih. Kako ih dotakneš, one se dezintegriraju. Na putu te može napasti nekoliko tipova Hel-Walkera koji napadaju u tandemu i ako nemaš sreće, a njih je nekoliko, samelju te bez milosti jedan za drugim bez da si smetaju ili prekidaju napade jedan drugome. Za mene je to prilično impresivno odrađeno.
      Ova druga, filmska tematika, e tu se slažemo. Filmovi o superjunacima i količina budalaštine kojima nas Hollywood već godinama šopa je fascinantan. Vjerovao ili ne, ali odavno sam prestao ići u kino jer mi se spektakl razno-raznih CGI efekata ne gleda. Serije su po pitanju složenosti odavno pregazile filmove.

    • AceRimmer

      @moordrak, 05.05.2018 - 20:40

      AAA igre samo gledam na HCL-u. Davno sam igrao prva dva nastavka AC-a i od tada mi se ne svidja taj hack & slash (mada je tamo bio dosta sveden na fiksno animirane napade i countere). Ali gledajuci filmice na YT-u mi se ne cini da je situacija danas puno bolja (mada ne jamcim jer nisam igrao). Jednostavno mi taj hack & slash djeluje nekako nezgrapno i neprecizno (u nedostatku boljih izraza), sto je donekle i neizbjezno zbog 3D okruzenja. 2D borbe (sa SNES-a npr.) zbog jedne dimenzije manje su mi nekako zahvalnije – znas tocno kada koji potez trebas napraviti i sto ces s njime postici.
      Uglavnom, mozda je najbolje da stvarno i zaigram neku noviju AAA igru. Ovako necu nista definitivno tvrditi.
      A sto se tice price i likova u danasnjim filmovima, vidim da se slazemo. Vecini ljudi dovoljna je jednostavna akcija i zato je logicno da se takvi filmovi izbacuju. Serije su puno bolje jer zahvaljujuci duljem trajanju mogu kvalitetno i duboko razraditi likove, a radnju napraviti mnogo slozenijom od klasicne sheme ”uvod-zaplet-rasplet”.

    • moordrak

      @AceRimmer, 05.05.2018 - 21:58

      AC igre nisu hack’n’slash igre. Ni približno. “Sjeckalice” su vrlo specifičan žanr i ima cijela hrpa igara koje su fino odrađene. Japanci su u hack’n’slashu otišli u krajnost. Zapadnjačke igre, u pravilu, nemaju niti desetinu intenziteta japanskih. Istočnjaci doduše njeguju takav stil igranja pa su im igre kompletno drugačije postavljene. Recimo nešto što me oduševilo je NierAutomata. Pravo remek-djelo. Od ostalih, ovako sa vrha glave, Bayonetta, Devil May Cry, Dinasty Warrior. Ne bi bilo fer kada ne bih spomenuo Darksiders, Dark souls i Bloodborn. Ove dvije zadnje su posebna vrsta bolesti i nisu baš čisti hack’n’slash ali ajde. Ima krvi do koljena u obje 🙂

    • marko1106

      @AceRimmer, 06.05.2018 - 09:40

      igre su za igranje ne za gledanje…..tvoja zavist sto si pc igrac i sto ne mozes ovo igrati je drugo….gledati na youtube-u i kritizirati igru nema smisla,dok svi koji je igraju hvale istu…kome da vjerujem bas se pitam…i ne ja je nisam igrao ali vjerujem da je odlicna…

  • Haris Avdic

    15.05.2018 - 21:22

    I onda nam Igor ne priušti prelazak cijele igre…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?