HCL.HR

The Last of Us: Part II gameplayjem pokazao dvije strane male Ellie

Zoran Žalac 12.06.2018.   •   120 komentara


Novi video iz PS4 ekskluzive The Last of Us: Part II prikazao nam je nadu usred depresivnog svijeta, možda čak i ključni trenutak za daljnji razvoj Ellie kao lika.

Dosadašnji traileri za The Last of Us: Part II nisu nam dali konkretnu sliku o tome s kime ćemo se točno boriti i za koji cilj. No, zahvaljujući novom videu koji je lansiran na Sonyjevoj E3 konferenciji, ujedno i premijernom prikazu gameplayja, možemo uočiti neke sitne smjernice zapleta.

Kroz ovaj trailer vidimo Ellie u rijetkim trenucima sreće dok je na plesu sa svojim prijateljima Jesseom i Dinom. Dina je, doduše, malo više od prijateljice, ili to barem alkohol tako kaže. Što se poljupca tiče, on za Ellie definitivno nije bio prvi, a bome niti prvi s osobom ženskog spola.

U bilo kojem slučaju, iz kratkog dijaloga doznajemo da je Joel u tom trenutku, najvjerojatnije na samom početku priče, još uvijek živ. I dalje je pitanje hoće li Joel uopće umrijeti, ali ako on ne bude žrtva, nadrapala je Dina.

Trailer nam također daje do znanja tko su neprijatelji koje je Ellie obećala pobiti još u prvom traileru. Interesantno, to je nekakav kult koji je prema svemu sudeći postojao još i prije nego je ona bila rođena, a uspjeli su se održati na životu godinama kasnije.

U samom gameplayju neće biti nekih drastičnih promjena niti velikih noviteta. Vidljiv je utjecaj Uncharteda 4 na stealth dionicama igre (trava glavu čuva), uz nekoliko zgodnih novih mogućnosti, poput skrivanja ispod automobila. Čini nam se kako je novitet i mogućnost izmicanja protivnicima (iako nije jasno je li automatizirana) te korištenje protivnika kao štita.

The Last of Us: Part II još uvijek nema datum izlaska.

Komentari (120)

  • mili1985

    12.06.2018 - 09:34

    Zbog ovakvih igara se stvarno isplati uzeti PS4. Čak i ako neki nisu fanovi konzola, ovo se treba/mora odigrati.

    • funky0308

      @mili1985, 12.06.2018 - 21:31

      Da li se to meni cini ili se neprijatelji ponavljaju stalno?

    • Deus

      @funky0308, 16.06.2018 - 13:52

      ma ne, to su iz istog klana. imaju svi iste frizure i nacin odjevanja

  • Wolfman

    12.06.2018 - 09:39

    Cura se zove Dina, a ne Nina 🙂

    • Zoran Žalac

      @Wolfman, 12.06.2018 - 10:16

      Ma Dina je Nina kad prevedeš s dijalekta.

  • vojnovic4

    12.06.2018 - 09:42

    predobro izgleda jedva cekan day 1 sigurno

  • Deus

    12.06.2018 - 09:48

    Upravo se prelazi Remastered za zagrijavanje 😀

  • darijoman

    12.06.2018 - 09:54

    Odlično izgleda

  • psycho01

    12.06.2018 - 10:01

    The Last of the Lesbians ? ode svijet u p.m zgadilo mi se sad ama baš sve kad sam ovo sad upravo vidio.

    • SanKa

      @psycho01, 12.06.2018 - 10:10

      stvarno si seksualno ugrozen i iskompleksiran ako ti je ovo zgadilo baš sve.

    • psycho01

      @SanKa, 12.06.2018 - 10:20

      Ama nisam sex… ugrožen nit me to brine zasad. Vrlo vjerovatno ću i odigrat igru nije sad da sam zagriženi “homofob” šta god to značilo pa da mi sad to smeta ali smatram i dalje moje osobno mišljenje da nad svijetom vlada terror LGBT i qeer terorista a to se sad polako vidi po ovom uvlačenju i u gaming industriju.Prvo je počelo sa serijama i filmovima to doduše još traje.

    • marko1106

      @psycho01, 12.06.2018 - 10:51

      Zato sto svijet to i je dana…ali ti LGBT teroristi ne ubijaju po ratovima i po sk9lama…doduse “normalni”ljudi to rade…nisam gay ali bolje i da njih ima vise nego takvih iskomplesiranih budala koji nesto ne zele samo zato sto mu je nepoznanica ili mu se gadi…gadis se i ti nekome pa zivis…zivi i pusti zivjeti…

    • Shadow king

      @psycho01, 12.06.2018 - 10:52

      Slažem se. Video igre su bile zadnje “sklonište” od svakakvih politika i ideoligija ovog sveta al ne, mora se to i tu nadmetati. Žalosno

    • SanKa

      @psycho01, 12.06.2018 - 11:18

      teror lgbt i queer terorista ? kad je zadnji put neka lgbt osoba napala neku hetero osobu ? kad je bila pucnjava u nekom ne-gay klubu gdje je gay osoba pobila 75 hetero ljudi, kao sto je u orlandu hetero lik pobio lgbt ljude ? nisi zagrizeni homofob ali vidjas teroristcke napade i teroriste pod okriljem LGBTa. Upravo suprotno, žešći su homofob. Mene apsolutno boli ona stvar, live and let live. Imam nešto protiv kad mi guraju žene u WW II igre u komandose, jer to jednostavno nije točno, ali za ovo me tako zaboli. Ak je dobra priča i gameplay, why not.

    • luyindula8

      @SanKa, 12.06.2018 - 11:28

      Nije ni čudo zašto ti smetaju žene u ww2 igri, kad tako zdušno braniš gayeve 😀

    • SanKa

      @luyindula8, 12.06.2018 - 11:47

      ofc, to je vrhunca korištena mozga balkanskih naroda, ako braniš nekoga, odmah si to. you got me lol

    • hacksor1234

      @SanKa, 12.06.2018 - 12:54

      Jeste teror LGBT terorista, sto se uvlace u svaku vrstu zabave te menjaju ono sto je vec ustanovljrno i poznato, evo par primjera, Doctor Who, serija gde se glumac menja svakih par godina, 54 godina tradicije muskih glumaca, ustanovljeno je da je Doctor musko, ali ne ajmo ga sad pretvoriti u zenu, just for the sake of it, onda primjer u Solo filmu, neki iskompleksirani robot koji hoce jednakost robota, prekid njihovog ropstva,mada znamo na sto misle. Onda Battlefield V, da su prikazali zenu u ruskoj Crvenoj Armiji ili kao clanicu partizanskog otpora, prihvatio bi, ali mi smo dobili zensku britansku vojnikinju bez ruke, mada su u Britanskoj vojsci zene bile samo pomocnice, da ne govorim o bogaljima koji su bili prezirani na svakom koraku, ali jebiga trebamo “strong woman characters”. Onda novi Wolfenstein, igrali smo kao Blazkowicz zadnjih 25 godina, ali ne, evo cura, jake ratnice. I novi Assassins Creed, zena spartanka vojnik, molim? Jeste da su Spartanci cjenili zene posto radaju jake spartanske vojnike, ali neka da uzme mac i hoce da se bori, to bi se odmah bacalo s litice. Ovako mogu do jutra, ali ovo su neki osnovni primjeri, smeta mi sto nastoje promijeniti istoriju zbog toga sto su oni “ugroženi” i u losem polozaju. MARŠ. Da ste normalni niko vas ne bi ni dirao, ipak je Bog stvorio Adama i Evu,a ne Adama i Stevu. Toliko od mene. Peace

    • SanKa

      @hacksor1234, 12.06.2018 - 13:06

      kao sto sam rekao, i mene smeta prikaz žena u sastavu britanskih komandosa, jer to jednostavno nije bila istina. imale su vaznu ulogu u logistici, kao medicinske sestre te kao radnice u americkim tvornicama, francuski resistance, crvena armija itd. tu se slazem. ali pljuvanje igre jer je cura lezbijka, bzvz. daj se opustite, to nikako ne utječe na vaše iskustvo igranja.

    • movie

      @SanKa, 12.06.2018 - 13:58

      A gle, s takvim razmišljanjima i jesmo tu gdje jesmo. U čvrstom stisku crkve i adezea. Smetaju im lezbe ali nikome od njih ne smeta svećenik koji siluje dečkiće. To im je ok, ali ne daj bože da na cesti vidi dvije lezbe. Tada u njima proradi ratnički duh, kako kaže onaj lik što se predstavlja kao ministar magle i još nečega. Klasika.

    • Nijam Kaj

      @movie, 12.06.2018 - 21:17

      Je je, crkva je kriva za sve pa tako i za izumiranje dinosaura. Znanstveno je dokazano da su kršćani – vjernici – crkva glodali kosti dinosaura i radili velike križeve. I to su radili u vrijeme mezozoika, od 251 do 65.53982 milijuna godina pr. Kr., a navodno su i silovali male dinosaure. Imaju i iskaz male t-rex bebe koja je bila žrtva.

    • movie

      @Nijam Kaj, 12.06.2018 - 21:34

      Ne, dinosauri su izumrli iz nekog drugog razloga, no znanstveno je dokazano kako je katolička crkva kroz ljudsku povijest u ime boga pobila više ljudi nego svi ratovi zajedno. Jednostavno ti zločini ne mogu i ne smiju biti zaboravljeni.

    • Nijam Kaj

      @movie, 12.06.2018 - 21:44

      Sureee, pazi da ti svećenik ne zabi kalež u glavu! Prema vjerovanju svećenici se petkom iz vila pretvaraju u razna čudovišta koja grizu i siluju. Pretpostavljam da si još mlad pa da ćeš im biti zanimljiv, najbolje je da se sakriš u đamiju!

    • movie

      @Nijam Kaj, 12.06.2018 - 22:04

      Izgleda da ne čekaju petak već dečkiće po crkvama siluju svaki dan. Naime, gotovo da nema dana u kojem u novinama ne osvane neki svečenik pedofil. Ovo je već zabrinjavajuće i sramotno koliko ih ima i skriva se u našem društvu. No dobro je što ih mediji svakodnevno otkrivaju.

    • Nijam Kaj

      @movie, 12.06.2018 - 22:24

      “No dobro je što ih mediji svakodnevno otkrivaju.” O.K. sad mi je jasno na kojem si ti nivou. Ako se ne varam, svaki daljnji pokušaj komunikacije – trolanja tebe bi mi bio grijeh.
      P.S. Ako si bio ozbiljan kada si pisao ovaj dio “katolička crkva kroz ljudsku povijest u ime boga pobila više ljudi nego svi ratovi zajedno” pod hitno potrazi liječničku pomoć, nakon par terapija će ti biti bolje. ^ ^ ^

    • mili1985

      @Nijam Kaj, 12.06.2018 - 22:42

      Pretpostavljam da je onda po tebi Zemlja ravna ploča?
      Evo ti s wikipedije… “Do danas, katolička crkva, uglavnom na inicijativu pape Ivana Pavla II., sama se ispričala za neke greške u prošlosti, među kojima su inkvizicija,progon Židova, poniženje žena, podcjenjivanje tuđih kultura, Križarske ratove, seksualno napastovanje djece u Irskoj od svećenika, prisilna preobraćenja, sudski postupak protiv Galileo Galileja, žive lomače tijekom Svetog rata, smaknuće Jana Husa kao i sudjelovanje katolika u trgovini robova u Africi.”
      Dodaj još inkvizicije, križarske ratove i slična sranja i imaš najveću zločinkačku organizaciju na svijetu.

    • Nijam Kaj

      @mili1985, 13.06.2018 - 07:11

      Da Zemlja je ravna ploča, živimo na leđima kornjače i svemir ne postoji. Samo mi nije jasno zašto papa i dalje ima satelite i sustav za promatranje svemira i planeta kada svemir “ne postoji”, i nije mi jasno zašto su se složili sa teorijom velikog praska kad smo mi na kornjači.
      Hahahaha zanimljivo je ovo ” Dodaj još inkvizicije, križarske ratove”, pa već si u dijelu sa “wikipedije” naveo inkviziciju križarske ratove, znači treba im duplo suditi?
      Kada već tvrdiš kako je Crkva “najveća zločinačka organizacija” zbroji koliko je bilo ubijenih hereza i muslimana u ova dva prethodna događaja i pošalji mi izračune (1M + -).
      To što su pojedinci radili grijehe to će sami platiti, još gore nego hereze, no nije mi jasno zašto bi danas Crkva bila “zločinačka organizacija”? Reci koliko je danas i jučer ljudi ubila Crkva? I reci mi jesu li vjernici koji 95% tvore tu Crkvu zločinci zato jer se mole Bogu?

    • mili1985

      @Nijam Kaj, 13.06.2018 - 08:38

      Razlikujem vjeru od crkve kao institucije. Vjeru u potpunosti poštujem kao i vjernike. Govorim o normalnim vjernicima, a ne zatucanim fanaticima.
      Podosta je tih pojedinaca koji rade svakakve “grijehe”, a drugi pojedinci zataškavaju to, a pošto ih zajedno povezuje ista asocijacija, onda se komotno mogu svrstati u zločinačku organizaciju.
      Pa jebemu, talijanska Cosa Nostra ima više časti nego ova naša poštena crkva.

    • Nijam Kaj

      @mili1985, 13.06.2018 - 18:23

      Evo zaljepiti ću isto šta sam i ovom liku napisao. Riječ “Crkva” ima dvostruko značenje, kroz vrijeme se riječ “Crkva” počela koristiti samo za bogomolju, a pravo značenje Crkve je zajednica kršćanskih vjernika. To znači da je Crkva sastavljena od svih ljudi koji vjeruju u Isusa Krista, a ne samo od svećenika i pape.
      Riječ “Crkva” ima značenje, i ne može se koristiti kako se tko sjeti (može ali nema smisla).

    • gunnerst

      @Nijam Kaj, 13.06.2018 - 08:05

      Ja ne mogu virovat da danas postoje ljudi ko ti. Jesi čuo za inkvizicije,križarske ratove,progone židova,ubijanje znanstvenika jer; zemlja je u sredistu svemira,ravna je ploca itd itd… da da crkva je divna i krasna i bajna mhmmm… crkva i vjera nisu isto. Crkva je daleko naibogatija organizacija na svitu to su sigurno postigli tako sta su se bavili poljoprivredon pljackanja u krizarskin ratovima nemaju veze s tim. Gore ti je @Movie dobro napisa, nema dana da se ne spomene novog svecenika pedofila al nema veze crkva ce ga zastit, i takvi kao ti koji vjerojatno misle da to nije to. Uglavnom problem danasnjeg vrimena je taj sta ljudi koji imaju stajalista kao ti imaju pristup internetu i svemu ostalom cemu i ostali koji su svjesni sta se dogadalo i dogada. Budi vjernik tvoje je pravo, ja isto jesan ali ponavljam crkva i vjera jako dugo vrimena nisu sinonim i isto tako ne mozes se pravit da se stvari ne dogadaju i nisu dogadale. Btw samo pitanje na kraju, jeli zemlja ravna ploca?

    • Nijam Kaj

      @gunnerst, 13.06.2018 - 18:15

      Otišao sam prevesti tvoj komentar na google prevoditelju, nisu pronašli jezik, bitno da sam ja “zatucan” ili iz “kamenog doba”.
      Nije meni jasno šta ti ne možeš “virovat”, očito ne razlikuješ sarkazam od ozbiljnosti.
      Kada je bilo upitno nešto vezano uz povijest Crkve? Točnije kada sam ja napisao da Crkva nije vodila križarske ratove, odnosno da je papa poslao križare u borbu protiv muslimana usput pljačkajuči kršćane… Kada sam ja napisao da se to nije dogodilo, pa da svi to spamate?
      Znaš li ti uopće što znači pojam “Crkva”?
      Riječ “Crkva” ima dvostruko značenje, kroz vrijeme se riječ “Crkva” počela koristiti samo za bogomolju, a pravo značenje Crkve je zajednica kršćanskih vjernika. To znači da je Crkva sastavljena od svih ljudi koji vjeruju u Isusa Krista, a ne samo od svećenika. I kada kažeš “Crkva ovo Crkva ono” to se odnosi na zajednicu kršćanskih vjernika.
      Nije mi jasno zašto bi danas netko trebao ispaštati radi tuđih grijeha i zašto se generalizira.
      Po tvojoj logici “da se ne zaboravi” bi danas crnci trebali tebi raditi “xy” zato jer je tvoja rasa nekada davno koristila njih kao robove!?!? Nemam ništa protiv toga da se uči o povijesti, niti sam ju “zataškivao” ali mi nije jasno kakve veze ima sa današnjicom. Povijest služi kako bi čovjek učio iz svojih pogrešaka, a u ovom slučaju bi mi trebali učiti iz tuđih pogrešaka. Zato se i Crkva danas ispričava za grijehe svoji prethodnika. Isto tako ne postoji zajednica ljudi koja u povijesti (a i dan danas) nije radila grijehe.
      Evo dat ću ti primjer iz stvarnog života, na našoj crkvi su krali bakrene (koji luksuz) žljebove 4 puta, i svećenik je znao tko je krao jer ih je vidio 3. put. Nije ih prijavio nego ih je molio da ne rade to više. Nedugo zatim (1 mjesec) tim istim ciganima (doslovno) je izgorila kuća “do temelja” . I svećenik je organizirao prikupljane stvari, novaca i svega što bi im moglo pomoći. Nakon manje od 2 mjeseca skupili su oko 230 k kn (od toga je pola dao “bogati” svećenik) i hrpu odjeće i hrane… Mislim da bi se većina nas ljudi veselila tuđoj nesreći, a kamoli dala i lipe za pomoć nekome tko nas je krao.
      Zašto bi moj (sada pokojni) svećenik morao ispaštati zato je su prije tisuću godina bili križarski ratovi ili zato što je netko nekoga silovao? Sad kad već spominjem silovanje… Zar ti nije čudno kako se prenose informacije o pedofilima i to samo ako su svećenici. I to jedni te isti portali, o jednom te istom slučaju 10 članaka na 10 različitih portala. Prenose se informacije o tužbama, a ne o presudama a u naslovu napišu “silovao dječaka” što spada u klevetu jer “svatko je nevin dok se ne dokaze suprotno”. Da ne bi bilo zabune, ne branim pedofile i naravno da postoje i to je veliki problem kako u crkvi tako i u ostatku društva. No jasno se vide članci jednih te istih ljudi na jednim te istim portalima koji 70% rada posvećuju člancima o Crkvi, od financija crkve do toga što jedu, piju voze, seru i ostalo. Takvi ljudi imaju upitnu vjerodostojnost. Da ne bi bilo zabune, o svemu treba izvještavati i ne podržavam cenzuru.
      P.S. Zemlja nije ravna ploča,a nije niti kugla! Zemlja je geoid. ^ ^ ^ ^ ^ ^

    • marko1106

      @hacksor1234, 12.06.2018 - 13:09

      šta je tu toliko čudno da se dvije žene ljube u vrijeme kad sve ide u piz.u mate…ne nego ste vi svi iskomplesirani nekim nevidljivim zakonom šta treba i kako treba biti…..samo zato što vama to smeta to tako ne bi trebalo biti….nisu nevjernici krivi zbog rata između religija nego vjernici oni su htjeli nametati svoje..ista stvar je i što se ovoga tiče…nisu ovi krivi što su gejevi i šta ja znam nego oni što im brane da budu to iz nevidljivih zakona…..

    • hacksor1234

      @marko1106, 12.06.2018 - 13:30

      Nemam nista protiv The last of us-a, malo sam bio triggerovan te sam naveo neke primjere LGBT propagande, uglavnom sam ljut zbog izvrtanja istorije, ovo mi ni ne smeta toliko

    • funky0308

      @psycho01, 12.06.2018 - 21:35

      Ja se cak u ovom slucaju ne bih slozio – inace sam uvjeren da lobiji promicu sve i svasta kroz igre i filmove..ma opcenito medij ali Last of Us samo nastavlja tamo gdje je stao s prvim dijelom tako da u ovoj igri to ne vidim kao neko nametanje nego samo kao nastavak price koji ne bi imao smisla da ljubi decka jer je Ellie gay. Ja sam kontao da to znamo svi, ocito ne znamo.

    • SheldonMarko

      @psycho01, 12.06.2018 - 11:51

      Ako nisi igrao dlc od proslog tloua-a, a mislim i da nisi. Ellie se vec prije ljublila sa curama

    • Brko28

      @psycho01, 17.06.2018 - 15:15

      Ovo treba bojkotirat i ne kupovat. Kome trebaju bolesni ljudi i njihovi umovi. Samo ne normalni ljudi mogu tvrdit ili govorit da pederstvo normalna stvar.

  • Dragon3

    12.06.2018 - 10:10

    Where te f… is Joel ???

  • SanKa

    12.06.2018 - 10:11

    ovo izgleda fantastično. svaka čast naughty dog

  • Bazinga

    12.06.2018 - 10:12

    Joel is dead 🙁

    • PeroPoplava

      @Bazinga, 12.06.2018 - 13:46

      Nemoj se igrat s mojim srcem

    • zbosec49

      @Bazinga, 12.06.2018 - 15:00

      Sumnjam da je mrtav. Slusaj na pocetku onog kineza sto kaze nesto tipa ” your old man really laid into me “. Doduse Joel ce vjerojatno umrijet tijekom igre pa ce ona krenut u osvetu.

  • funky0308

    12.06.2018 - 10:15

    Ali gdje su konferenciju odrzali..haha…savrseno. ma Sony je zakon. Samo neka krenu izdavati i za PC i super 😛 (sala). Odrzati konferenciju u sali koja je namjestena po sceni iz novog Last of Usa…ma odlicno. A igre….e joooj. Zaspao sinoc valjda pet do 3h..jbga.

  • SonOfZeus

    12.06.2018 - 10:16

    Bomba, najbolji gameplay nadaleko u cijelom E3 do sada. Ali joel 🙁

  • funky0308

    12.06.2018 - 10:16

    Trola, trolaj…haha…pa znamo da je Ellie gay, nije to nista novo. To znamo iz prvog dijela i znam da znas i ti pa pretpostavljas da malo zaje, a? 😉

  • SonOfZeus

    12.06.2018 - 10:21

    Zapravo joel je ziv, jos ova zenska komentira Elli “Your old man really laid into me today”. ZIV JE! 🙂

    • Wolfman

      @SonOfZeus, 12.06.2018 - 10:34

      Živ je tada, no scene borbe izgledaju kao da se odvijaju kasnije. Meni je ostao dojam da je Ellie krenula u osvetnički pohod (e sad jesu li joj ubili Dinu, Joela ili oboje nemam pojma :D).

  • moordrak

    12.06.2018 - 10:40

    Zanimljivo. Odmah si proglašen zatucanom seljačinom čim kažeš da su ti homoseksulane scene u igrama, filmovima, serijama, knjigama neprihvatljive jer imaš drugačiji svjetonazor. Ako je jedini način da Sonyu, Biowareu, Disneyu raznim medijima i političarima dokažem kako se ne slažem sa nametanjem ovakve “političke korektnosti” ignoriranjem njihovih proizvoda, usluga i programa, so be it. No buy from me. Postoji masa drugih igara na koje ću sa guštom potrošiti svoje vrijeme i novac, a ovo, ovo možda zaigram ako budu dijelili besplatno u sklopu kakve plus pretplate.

    • MaliMicek

      @moordrak, 12.06.2018 - 11:11

      I tu leži problem cijele polemike. Jer bubanje u Witcheru na jednorogu je ok, sise u DoA su ok, u novom Agony naslovu čak imaš zadatak da moraš silovat konkubinu na vrlo gnjusan i odratan način (pa igraj to s curom) ali hej nedo bog da vidiš kak su dve ženske “kušnule”. Balkan, bio i ostao licemjeran.

    • moordrak

      @MaliMicek, 12.06.2018 - 11:22

      A što imaš protiv vrućeg seksa sa zgodnom ženskom na jednorogu? To ti ga otprilike dođe kao da se skesaš sa ženom na medvjeđem ili lavljem krznu. Pravom ili umjetnom svejedno. Znaš, u pravom životu postoje tepisi čupavci… Zapravo, u Witcheru ima jako puno seksualnosti različitih vrsta i da, protiv takve prezentacije te ljudske potrebe nemam ništa. Agony je bolest, devijacija, a njegovi autori, odgovorno tvrdim, imaju nekih psihičkih smetnji.

    • tomica0310

      @MaliMicek, 12.06.2018 - 12:08

      aj šuti

    • SanKa

      @moordrak, 12.06.2018 - 11:20

      znaci scene sexa izmedju muskarca i zene su ti ok u igrama, silovanja isto, svi oblici sexualnog nasilja musko na prema zeni, ali cem se dvije cure poljube, samo to, odmah te smeta ? jesi čuo za toleranciju ? nemoj kupovat igre, već vidim da u naugty dogu liju suze jer su tebe izgubili kao mušteriju. stvarno se morate naučiti malo toleranciji…

    • departed1983

      @SanKa, 12.06.2018 - 11:39

      Scena seksa izmedju muskarca i zene ti je omogucila da pises ovaj komentar… tako da da… sasvim normalno… silovanje i svi drugi oblici nasilja su poremecaji u ponasanju… i ne znam zasto, ali nasilje je zabavno ljudskom rodu od kad taj ljudski rod postoji… pa valjda je zato toliko zastupljeno u knjigama, filmovima i igrama… jer kome bi bilo zabavno gledati bakicu kako sjedi na terasi i plete dzemper…
      A ovo oko Eli, pa meni je to logicno.. da je gej.. jer sve sto je prozivjela i kako je prozivjela dovelo je do toga. Prvo seksualno iskustvo je imala sa prijateljicom i jedinom osobom njenih godina koju je imala u blizini. Znamo kako jenjena prijateljica zavrsila. Cijelo svoje odrastanje, uz sebe je imala samo jednog muskarca koji joj je bio… otac… svi drugi muskarci na koje je nailazila su je htjeli ubiti, pojesti i sl.. Tako da mi je njena seksualna orjentacija nakog svega ovog sasvim logican slijed dogadjaja….

    • SanKa

      @departed1983, 12.06.2018 - 11:48

      ok, al postoje drugaciji ljudi. homoseksualnosti ima i kod zivotinja. who cares, live and let live.

    • moordrak

      @departed1983, 12.06.2018 - 11:48

      Scenarij nastavka je mogao biti kompletno drugačiji. Otac kojeg spominješ je bio jedini muškarac u njenom životu koji ju je volio, štitio i brinuo se o njoj i zato sada u nastavku traži iste karakteristike u ženi. Ma daj molim te. Sve uredu. Zato sam rekao da neću kupovati last of us 2.

    • moordrak

      @SanKa, 12.06.2018 - 11:41

      Kakvo crno silovanje? Aj ne prdi nego lijepo pročitaj sa razumijevanjem što sam napisao. Bio sam dovoljno jasan.

    • SanKa

      @moordrak, 12.06.2018 - 11:47

      uhvatio si se jedne riječi iz mog komentara, ali ja sam taj koji mora pročitati komentar s razumijevanjem ?:D

    • darijoman

      @moordrak, 12.06.2018 - 12:02

      U kojem ti svijetu živiš ? I kome bi ti šta dokazivao. Šta bih sada trebalo podići ustanak i potamaniti sve koji su drugačije seksualno orijentirani i općenito koji nisu u skladu sa nečijom vjerom, kulturom, religijom i ostalo. Zato i imamo svijet ovakav kakav je baš zbog diekriminacije. Ako ti imaš drugačiji svjetonazor moraš razumjeti da i netko drugi ima svoj drugačiji svjetonazor. Živimo u svijetu velikih razlika. Ako ti se neke stvari ne sviđaju pružiš korak dalje i kraj priče. Jesi možda specijalizirao psihijatriju da odgovorno tvrdiš da su developeri Agony psihički poremećene osobe. Dali je čin silovanja veći zločinac nego otkidanje glava i raznih klanja koja radimo u brojnim igrama ? Postavi prvo sebi neka pitanja prije nego prozboriš

    • Igor Belan

      @SanKa, 12.06.2018 - 11:48

      A svašta ljudi, pa ne treba u svemu vidjeti nekakvu propagandu i vikat o tome, bojkotirat i bit uvrijeđen iz nekog božjeg razloga. Iskreno, dosadna mi je već ekipa za koju znaš da će se javiti na svaku vijest o ženi/crncu/homoseksualcu u nekoj igri i spominjat nekakvu propagandu. Opustite se 🙂 Da, okej, ima ekstremnih ljudi u LGBT zajednici očito, SJW ekipe itd, ali ignoriraj ih – ima ekstremnih ljudi na svim stranama medalje i ne čine nekakvu većinu. Developeri igara i drugi kreativci u entertainment industriji MORAJU imati slobodu da odvedu svoju FIKTIVNU PRIČU u bilo kojem smjeru, bez da ih neka ekipa osuđuje za propagandu nečega, čisto jer su zamislili da je crnac ili gej osoba prikladniji za neku priču iz razloga koje ti ne razumiješ… jer nisi narativni dizajner, scenarist ili što već. Ellie je zamišljena kao gej cura još od PlayStationa 3 inače 🙂 Stara je to priča. I ne misliš li da je možda mrvicu interesantnije po pitanju priče i atmosfere u igri da je neki lik gej u jednom postapokaliptičnom svijetu koji je uništen, gdje nema 80% ljudi na Zemlji pa je takvoj osobi još teže naći ljubav/partnera nego da je sve OK sa svijetom? To je vjerojatno razlog zašto je Ellie gej. Okej, možda nije bilo potrebe da ovaj poljubac u ovom traileru tako zorno prikažu i toliko ističu seksualnost, to je vjerojatno mali dio igre zapravo, ali eto iskoristili su to u traileru jer znaju da će se o tome pisati.

    • moordrak

      @Igor Belan, 12.06.2018 - 12:00

      Naravno kako autori moraju imati slobodu raditi što im je mila i draga volja. To je danas vrlo popularna deviza. Ja isto tako imam slobodu ne podržati njihov rad nekupovanjem dotičnog uratka. Simple as that.

    • movie

      @moordrak, 12.06.2018 - 17:53

      Kupit ću ja igru umjesto tebe tako da ne osjete pad prodaje. Podržavam raznolikost i slobodu izbora. Nadam se da hrast neće organizirati neko novo prikupljanje potpisa protiv ove igre.

    • Mirnes87

      @Igor Belan, 12.06.2018 - 13:59

      Bravo Igore…Zadnja recenicu si perfektno srocio.☺

    • ShalO

      @Igor Belan, 12.06.2018 - 19:48

      Ja se mogu kladiti da je ovaj poljubac prikazan zbog necega skroz drugog ili treceg, sto nema veze sa isticanjem seksualnosti. Ovo je samo detalj vise da pokazu koliko im je engine igre monstruozno mocan, koliko su mocno uradili lip sync,koliko je cijelokupna facijalna animacija savrsena. Mislim da su samo to htjeli da pokazu..Da bi ljudi sa dobrim zapazanjem rekli,wow covece kakvi pokreti usana,kakvo poklapanje istih, pogledaj kako joj se nos savija kada se dohvate i slicno 🙂 Inace, savrsen tekst,objasnjeno pefektno za ljude koji znaju samo da seru po necemu bez da razmisle ima li potrebe da seru…

    • Igor Belan

      @ShalO, 12.06.2018 - 20:40

      To je nešto o čemu bi se više trebalo pričat 🙂 Animacija tog poljupca je apsolutno najbolja in-engine animacija poljupca ikada. Takve stvari je iznimno teško izvest.

    • Irenicus

      @ShalO, 12.06.2018 - 23:04

      Ovakvu mentalnu gimnastiku i nepovezan govor ne moze izvesti ni hybrid izmedju blanke vlasic i zdravka mamica.

    • Zoran Žalac

      @moordrak, 12.06.2018 - 11:54

      Jednako kako ti imaš slobodu kupiti igru ili ne kupiti, tako bi autor igre trebao imati slobodu odlučiti što želi ili ne želi staviti u svoju igru. Zovi ti to pomodnim, nakaradnim, dekadentnim ili degutantnim – po meni je samo pošteno. Da, negdje se granica mora povući, ali ta linija nikad neće biti oznaka za nešto što postoji i nešto što ne postoji. Povuci tu granicu u svijetu videoigara i izgubio si poantu igranja.

    • moordrak

      @Zoran Žalac, 12.06.2018 - 12:24

      Nije se izgubila poanta igranja nego ovog razgovora. Ono što sam želio reći da se unatrag desetak godina “kretivnost” razmahala do krajnosti pa je pod krinkom tolerancije sve dopušteno. E nije. I dalje tvrdim da se sve ovo moglo drugačije odraditi. Upravo ne reagiranjem i skrivanjem iza riječi tolerancija manjina diktira kako bi većina trebala misliti. Pa dobro. Neću više trošiti riječi, rekao sam što mislim i stojim iza toga, a vi mislite što hoćete. To je vaše pravo.

    • Dukie

      @moordrak, 12.06.2018 - 14:47

      Neznam dali je uopce pametno ista pisat. I ne zelim se raspravljat, ali da ti velim svoje misljenje, s obzirom da si ti svoje iznio.
      Da se pita te VECINE i danas bi zeni bilo mjesto u kuhinji i krevetu, nigdje drugdje. Plus bila bi jednako tako potlacena i zlostavljana od MUSKARCINA. Ovo sam ti samo NAVEO kao primjer te VECINE. Imas pravo na svoje misljenje i imas ga pravo iznijeti, a na drugima je oce li to misljenje uvaziti ili ne. A sad, dali ima smisla ovdje srat kako su oni unistili sa svojom kreativnoscu igru ili ne? Mislim da o tome nema uopce smisla raspravljat. Podrzavam ovakve promjene u gaming industriji iz razloga sto se mladje na neki nacin uci da ono sto je drukcije ne mora znaciti da je lose. Btw, film za odrasle u kojima dvije zenske jasu frajera ti vjerojatno nije problem gledat, doduse mislim da uzivas. Sad mi jos provali kako ne gledas te filmove LOL. Izmedju ostalog ta ”kreativnost” koju si prozvao ti je vjerojatno omogucila da odigras neke hit naslove. Volis ili ne volis homoseksualce je tvoja osobna stvar i kao sto sam rekao imas pravo na svoje misljenje. Imas jednostavno rijesenje, nemoj kupit igru. Iako cisto sumnjam, vjerojatno ces si ju prednarucit 🙂

    • Sinek

      @Zoran Žalac, 12.06.2018 - 17:04

      ti si zbilja sad rekao kako su probijanje granica tolerancije, rušenje tabua i širenje vidika (stvari koje meni nužno ne smetaju u životu) POANTA IGRANJA?? nadam se da si se samo loše izrazio, neću sad održati predavanje o tome kako očito ne znaš što je poanta igranja (hint: scena gay poljupca ili smeće kao što je Agony to nisu, probaj modernu društvenu igru, na koledžima postoje kolegiji o igranju i prirodi igranja i mehanikama itd itd) samo ću reći da mi je žao što netko od glavnih ljudi na ovom portalu živi u takvoj zabludi

    • Zoran Žalac

      @Sinek, 12.06.2018 - 18:55

      Ne, apsolutno ništa slično nisam rekao. Poanta igranja je da u igrama možeš iskusiti ono što je stvarno i što nije stvarno, tj. što postoji i ne postoji. Ako povučeš granicu i kažeš – ne želimo neke stvari u igrama jer one ne bi trebale postojati ni u stvarnom svijetu, tim se po mom mišljenju onda gubi poanta postojanja videoigara kao takvih.

    • tomica0310

      @moordrak, 12.06.2018 - 12:09

      potpuno si u pravu…ja ev prvi neću kupiti ovu igretinu sa bolesnom scenom…eto jedna glupa scena i izgubili su kupca koji bi inače igru kupio prvi dan…nisam jedini vjerujem

    • Azumath

      @tomica0310, 12.06.2018 - 12:47

      Mislis da je njima bitno sto par tisuca/desetaka tisuca nece kupiti igru? To u AAA igrama ne znaci nista. Ako igra bude na nivou prve i GoW i pokupi samo 9 i 10 ocijene, igra ce se prodati u milijunima. jedino kome skodis je sam sebi zbog te tvoje agende i neces odigrati jos jedan masterpiece.

    • tomica0310

      @Azumath, 12.06.2018 - 15:46

      pa zbog ove scene ce dobiti samo jos vece ocjene haha

    • SanKa

      @tomica0310, 12.06.2018 - 13:08

      tebi je bolesna scena jer s jedna cura poljubila s drugom ? lol…tako je nisi jedini, ali ne vjerujem da ljudi u pećinama imaju play statione ionako.

    • tomica0310

      @SanKa, 12.06.2018 - 15:44

      pa ljudi u pećinama su imali ocito vise smisla za elementarne prioritete i sklonosti od puno današnjih ljudi…i da, bolesna je to scena, kao sto su bolesni i oni koji su to ubacili u videoigru…i ne, to nije subjektivno misljenje, to je činjenica prema svim mogućim kriterijima…teški poremećaj osobnosti se mora dogoditi za takvo nešto

    • Igor Belan

      @tomica0310, 12.06.2018 - 16:01

      Tomice, nepristojan si – koristiš prostote i vulgarnosti u izražavanju u komentarima, vrijeđaš ljude drugačije seksualne orijentacije od sebe, nazivaš ih bolesnima i krivo govoriš da je to činjenica. Čak i da je to činjenica, bilo bi dosta ružno da ljude rođene s nekom bolesti (bez sluha, noge itd.) vrijeđaš na ovaj način, zar ne? Dapače, nije li ružno i neugodno čitati kako netko vrijeđa nekoga ovako javno? Pitanja su retorička, naravno da je. Činjenica je samo to da nije ugodno i pristojno razgovaranje o igrama kakvo očekujemo na HCL-u i svakako nije nešto što ovdje dopuštamo. Iz obzira prema tebi kao korisniku koji je možda u trenutku slabosti bio isfrustriran neke komentare smo ti samo obrisali u nadi da ćeš prestati, kao i nekim drugim korisnicima ovdje, no nastavio si u istom, čak i gorem tonu, isprovocirao i druge korisnike da vrijađaju tebe… i stoga si sada banan na 48 sati.

    • Dukie

      @tomica0310, 12.06.2018 - 18:57

      Cinjenica po Crkvi, vjeri i drustvu. Po svemu ostalom to je sasvim normalno. Dobro, ti kazes takve scene bolesne i ti ljudi sto su to stavili u igru. Ocito su onda i bolesni oni koji to odobravaju u igrama a i u svijetu opcenito. To je tvoje misljenje na koje imas pravo. Po mom misljenju ( bit cu otvoren, pa makar zaradio ban ) bolestan si ti i takvi koji ne prihvacaju raznolikost medju ljudima. Odi si popij kavicu sa Markickom, popricajte si kako bi mogli ocistit HR od takvih ( drukcijih ) ljudi. Btw, poremecaj osobnosti je sizofrenija. Ovo je nesto sasvim drugo. Neznam jesi cuo za izraz ”seksualna privlacnost”. Ono tipa kad frajer/zenska osjeca privlacnost prema istom spolu. Ili kad frajer osjeca privlacnost prema muskobanjastim ( mozda i nabildanim ) zenama. Ili mozda ako si cuo kad se zena pali na BMW ili na motore? Pa su im takvi frajeri seksualno privlacniji?? I molio bih te samo da mi odgovoris, dali ti je normalno kada se zena pali na BMW i onda bude sa tim frajerom samo radi BMW-a?

    • Dukie

      @tomica0310, 12.06.2018 - 14:48

      Sad ce propast i morat ce zatvorit studio……

    • Irenicus

      @moordrak, 12.06.2018 - 16:28

      Ja odavno bojkotujem veliku vecinu aaa sto zbog drzanja za ruke i serviranja na pladanj sto zbog politicke agende bilo koje vrste.

    • dragon.avenger

      @moordrak, 12.06.2018 - 20:03

      Ja sam isto odlučio dati svoju lovu nekoj igri bez takvih gadosti 😀 Još ne znam kojoj ali ima podosta opcija

    • AdvCool

      @dragon.avenger, 13.06.2018 - 10:20

      Dobro ljudi, gledajte s vedrije strane. Bolje da se dvije žene ljube nego Joel i još jedan muškarac. Fujj…..???

  • Mirnes87

    12.06.2018 - 11:13

    Ovo je doslovce kao film.Kako fluidno I responzivno borba izgleda,grafika vrh.Ne sumnjam da ce prica biti odlicna.Definitivno najbolja prezentacija E3.Uzivao sam u jedinici,nadam se istom I u PART 2.

  • Oblakoder

    12.06.2018 - 11:13

    Cek moram da igram kao lgbti ili moze da se bira? 😀

    • tomica0310

      @Oblakoder, 12.06.2018 - 12:25

      moras nosati šarenu zastavicu 😀

    • crolink07

      @Oblakoder, 12.06.2018 - 12:30

      A na čemu bi igrao? GameBoyu? 🙂

    • Oblakoder

      @crolink07, 12.06.2018 - 12:41

      Sa tobom ne komuniciram ?

  • striborino

    12.06.2018 - 11:25

    Igra ce biti vrh

  • PsiHoGujaR

    12.06.2018 - 11:27

    —> pormhub lagano ???

    • hdnxc

      @PsiHoGujaR, 12.06.2018 - 12:16

      Meanwhile somewhere on Earth
      Shadman: HAW HAW HAW!

  • tomica0310

    12.06.2018 - 12:07

    pa sta je ovo koja p…. materina….znaci poceli su furati zenske igrive likove u uloge spartanaca…znaci zensko ce sada biti najjaci spartanac u povijesti hahaha…i upalim ovaj trailer da se maknem od te gluposti, i ovdje naletim na presliku gej parade koja se odrzala neki dan….ma nek idu u p…. materinu od reda svi koji ovo forsiraju…

    • Zoran Žalac

      @tomica0310, 12.06.2018 - 12:32

      Onako, kad malo razmisliš, veće su šanse da je neka žena bila u spartanskoj vojsci nego da je postojao polu čovjek polu-bik zvan Minotaur. A iz nekog razloga više ti smeta ta teoretski moguća stvar nego neki mit manifestiran u igri. Zašto? (iako, da se razumijemo, i ja mislim da je to glupost – ali mi ne smeta jer AC igre s sve manje i manje imaju veze sa onime što mi znamo kao povijest).

    • tomica0310

      @Zoran Žalac, 12.06.2018 - 12:42

      shvaćam sto zelis reci, ali necemo ulaziti u takvu raspravu, jer cemo zavrsiti na svemiru i postojanju zivota izvan planete haha…ali smijesno je zasto se sve neobicne pojave u gaming industriji pocele desavati odjednom…sto se tiče ovog dijela za zensko u spartanskoj vojsci, mislim da je ipak vjerojatniji minutaur nego to 😀

    • SanKa

      @tomica0310, 12.06.2018 - 13:10

      zene u spartanskoj vojsci nemaju veze sa dvije cure koje su ljube u igri. to što ti poistovjecujes svaku zenu s lezbijkama, tvoj problem :p

    • Igor Belan

      @SanKa, 12.06.2018 - 16:04

      Sanka, nemoj se upuštati u vrijeđanje drugih korisnika kako bi branio vrijeđanje nekakvih manjina – prijavi što ti smeta meni ili Zoranu i mi ćemo ili obrisati komentar ili upozoriti/banati korisnika ako procjenimo da je to zaslužio. Ovakvim komentarima plešeš na rubu nekih dozvoljenih, lagano uvredljivih interakcije ovdje u komentarima i riskiraš sam dobiti ban. Radije komentiraj igru – dobili smo odličan gameplay video i definitivno imamo što komentirati oko toga.

    • SanKa

      @Igor Belan, 13.06.2018 - 08:43

      ok, sorry. nisam ga vrijeđao, nisam nikoga vrijeđao, išao sam ga provocirati jer je više puta ispao barbarin sa svojim komentarima. referencirao sam se na njegove prijašnje komentare oko poljupca. slažem se , igra izgleda fantasticno, to je bitno.

    • movie

      @SanKa, 12.06.2018 - 18:06

      No zato su spartanci najveći ratnici antičkog doba poticani na homoseksualnost jer su na taj način bili međusobno povezaniji, prisniji i spremniji na žrtvu. Vidimo da su bez obzira na svoju homoseksualnost ostali zabilježeni kao najveći ratnici u povijesti. I nisu jedini koji su prakticirali takvu vrstu odnosa. Prije koje tisuće godina to je bilo ok a danas neki to zovu bolešću.

    • crolink07

      @movie, 12.06.2018 - 19:15

      I danas je to ok.U Vatikanu.Jadni papa stalno se žali da je homoseksualni lobi jak i ne može im ništa.

    • moordrak

      @movie, 12.06.2018 - 20:22

      Zamijenio si ih sa tebanskim svetim četama koje su se sastojale od 150 ljubavnika i stvarno su bili nemilosrdni ratnici. Spartanci su prakticirali agoge odnosno rigirozni, fanatični militaristički trenig i obuku koja je počinjala kada je dječak napunio sedam godinia , a završavala je u dvadest i prvoj. Pederastija odnosno odnos između erasta i eromenosa bio je osnova klasičnog društvenog i obrazovnog sistema u helenskoj grčkoj. Pederastija je imala kompleksni kod ponašanja i predstavljala je ključni element obrazovanja više klase. Ovi odnosi bili su uređeni zakonom.

    • moordrak

      @tomica0310, 12.06.2018 - 13:50

      Pa to ti je ove godine moderno. Kretivna sloboda developera. Moraš biti tolernatan. Jel. 🙂 🙂 🙂

      Dobro dobro, da se sad ne dignu svi na zadnje noge, malo mi je blesava ta teza ali ima smisla ako se vratimo u Origins i sjetimo se igranja sa Ayom. Drugi razlog je vjerojatno povijesni.

      Žene su u Sparti uživale veća prava nego u ostatku helenskoga svijeta. Smjele su prijateljevati sa muškarcima, imale su pravo na obrazovanje, smjele su se baviti sportom, hrvanjem, trčanjem, bacanjem koplja , bacanjem diska, smjele su promijeniti partnera ako sa njim nisu mogle zanijeti dijete. Poticalo ih se na razvijanje govorničkih vještina kako bi veličale ratnike i njihovu hrabrost. Neke su imale i politički utjecaj, naravno preko svojih muškaraca, ne direktno. Spartanke su bile poznate po britkom umu i oštrom jeziku. Mogle su posjedovati zemlju, a dio krivice zbog propasti Sparte ( čini mi se krajem 2. stoljeća PNE ) se pripisuje upravo prevelikom petljanju žena u javni i klasni život Sparte. Aleksandar Veliki ili Aleksandar Makedonski na kraju im je došao glave. Mislim da ih je natjerao u nekakav savez i nije poduzimao daljnje vojne akcije protiv njih kada ih je porazio jer je bio oduševljen spartanskim junaštvom. Zanimljivo je, kako su za vrijeme vlasti Aleksandra Velikog Spartanci bili tretirani kao junački ratnici.

      Sorry, volim taj dio povijesti pa eto, malo sam se raspisao. Uglavnom, ima smisla što je žena igrivi lik u Odiseji.

  • Slim1992

    12.06.2018 - 12:24

    Ima li iko u ovom sonyu da nije gay

  • InDy4962

    12.06.2018 - 12:32

    Univerzum u kojemu se TLoU odvija je odlična podloga za eksperimentiranje, ne radi se tu o nametanju LGBTa, već samoj prirodi okolnosti tog okrutnog svijeta gdje pojedinac pokušava naći trenutak utjehe i ljubavi i gdje zapravo seksualna orijentacija više nije ni važna, već neki nagon za zbližavanjem s bilo kime. Zato mi za ovaj univerzum djeluje dosta prirodno očekivati gay tematiku i ne izgleda forsirano. (i nisam mislio izjaviti kako je gay neprirodno jer sam tu riječ upotrijebio za potpuno drugi kontekst, da ne bi bilo izvrtanja). Tim prirodnije je za očekivati jer ako se sjetimo scene s Ellie i Davidom, to joj je bila trauma i normalno je očekivati da joj se muški rod ‘zgadio’. Što se događa i u pravom svijetu. Loše iskustvo stvara mržnju prema kontekstu tog iskustva, pa joj se time lakše zbližiti sa ženskom osobom. Nikakav LGBT mumbo jumbo. Što se tiče gameplaya zabrinjava me i dalje mali broj itema za craftanje. Grafika i animacije vrhunske kao i uvijek za ND. Uglavnom treba uvijek gledati širi kontekst nečega a ne odmah pljuvati u balkan-stylu…

  • Goran1234

    12.06.2018 - 12:48

    Stvarno ste dosadni…. Aj sad ljudi koji su upućeni u priču, lik i osobnost glavne protagonisce nek zamisle da ima dečka…. 🙂
    To je igrana kraju krajeva i LGBT ljudi su među nama, pusti ljude da žive svoj život kako hoče, nema nitko pravo govoriti kako će tko živjeti(pa čak ni virtualnom ljudima). MIR I LJUBAV! Živjeli!

  • Fr3dY

    12.06.2018 - 13:06

    Izgleda prelijepo isplati se uzeti

  • Serpico

    12.06.2018 - 14:38

    Auuu, biće čupavo ko će poneti titulu najveće Ramboline – Lara ili Ellie. Mogao bi i neki crossover s njima dvema u coop-u kako tamane sve redom i golišavo se ljube jezikom, mmmmm…. pre-order day 1.

  • alen1990

    12.06.2018 - 15:22

    Uncharted na steroidima.

  • Jason Voorhees

    12.06.2018 - 16:28

    Jedva čekam The Last of Us: Part II,no nadmse daće remastered biti dobr trening

  • Jason Voorhees

    12.06.2018 - 16:29

    Svak čast Sony

  • blacklist0907

    12.06.2018 - 16:45

    Ovo je toliko brutalno dobro da nemam riječi…ps4 rules

  • ihneacho

    12.06.2018 - 17:03

    Zanima me hoće li poslije e3 biti članak o svim trailerima sto su prikazani na e3? ja mislim da je to bilo prošle godine

  • ShalO

    12.06.2018 - 17:17

    Hoce li neko da mu dam kompletan svoj PC za PS4 xD. Ne mora mi nista doplacivati, samo da se otarasim platforme koja je ispusila, od igara mi PC igraci imamo samo COPY PASTE

  • PrydaCro

    12.06.2018 - 17:22

    https://youtu.be/m4bf1bxKRIs
    Covjek objasnio problem je kad ti guraju niz grlo svoje ideje i stavove ne mislim sad konkretno na ovu scenu i igru.

  • goldfinger

    12.06.2018 - 17:24

    Zbog ovakvih igara se full ozbiljno razmišlja o nabavi plejke…Ovo je za čistu peticu!!!

  • SonOfZeus

    12.06.2018 - 17:34

    Ljudi, znate i sami da ne trpim SJW sranja i povjesne netocnosti, ali ovo nije niti jedno niti drugo. Zna se odavno da je Ellie lezbijka, i ovo ne bi trebalo biti nikakvo iznenadenje. Pogotovo s obzirom da kada je last of us izasao na ps4, sjw je bio gotovo nepostojeci u odnosu na danas. Ne djeluje forsirano, osim ovog zvaljenja koji je stvarno bio nepotreban, te bi isto bilo nepotrebno pa makar isto radi s deckom. Nikad nisam shvacao parove koji se medu ljudima bare kao da nema sutra. To je fora jedino kad si klinac. Igra izgleda odlicno, i to je najbitnije.

  • NidjaExE

    12.06.2018 - 18:19

    Imam osjecaj da ce igra izaci za PS5

  • NikolaBoyProx

    12.06.2018 - 19:04

    Impresioniran sam grafikom,animacijama…itd.,covjece kakve nas ekskluzive cekaju za ps4.

  • gunnerst

    12.06.2018 - 20:11

    Ovo san ceka od dana kad san prisa TLOU,samo me stra za joela nebi tia da ga maknu iz igre , a sta se tice ovog poljupca… znamo da je ellie lezba od LB dlc-a, i ne znan sta ste se svi nalozili, Bill je bia peder, ellie mu je uzela gay erotski magazin, u LB dlc-u se ljubi sa prijateljicom, david je proba silovat i sad se svi zblanjujete oko ovog? Nisan neki fan homoseksualaca al ako me prva igra odusevila orihvatia san njenu orjentaciju i ne znan sta se sad imate zalit, u ovoj sceni me najvise zaintrigiralo do koje su mjere to “uglancali” da in pokretac tako kvalitetno odraduje promjene na licu nosu usnama ma svemu… fenomenalna igra virujen u to samo mi joela ne dirajte, za onoga gore koji je napisa da iz protesta nece uzet igru, ne boj se uzet cu ja collectors edition da ovakvi izdavaci i ovakve igretine novcano ne pate puno 😉

  • Jokerhere

    12.06.2018 - 20:41

    Odlično izgleda…atmosferu niko ne može ovako da pogodi

  • oly22

    13.06.2018 - 15:22

    Jedva čekam

  • tree_boa22

    13.06.2018 - 18:08

    Nisam igrao i nisam bas upucen u igru ali koliko sam skuzio igra se sa zenskim likom pa mi nije jasno kako su ove “muskarcine” iz komentara presle preko toga….

  • Tomon_45

    30.06.2018 - 11:38

    Super da nisu cura i momak dobro je da je samo od alkofola

  • Tomon_45

    30.06.2018 - 11:39

    Hahaha

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?