Monster Hunter World neće nas tlačiti mikrotransakcijama
Capcom ne želi da „preskočite iskustvo“ ili uzimate prečace u njihovom svijetu koji vrvi raznoraznim čudovištima stoga možete zaboraviti na mikrotransakcije u nadolazećem Monster Hunter Worldu.
Iako na prvu Monster Hunter World izgleda kao pogodno dizajniran svijet za mnogo loot kutija – svijet je pun materijala za craftanje opreme i nadogradnje vašeg lika što znači da bi Capcom imao vrlo lagan posao kada bi htio ubaciti bilo kakvu vrstu mikrotransakcija u svoj Monster Hunter World – producent igre potvrdio je da im takve stvari uopće nisu u interesu jer su potpuno besmislene za gameplay te su proturječane igrinoj uravnoteženosti.
„S Monster Hunterom već imate loot kao osnovni aspekt gameplaya i nema potrebe da u iste dodajemo mikrotransakcije. Naš fokus usmjeren je prema želji da ljude potaknemo da zaigraju našu akcijsku igru te da ih preplavi osjećaj satisfakcije, koji dolazi s dostignućem nakon dovršavanja lova i dobivanja nagrada. Želimo da ljudi dožive iskustvo koje je za njih napravljeno, a ne mogućnost da to isto preskoče“, rekao je Ryozo Tsujimoto, producent Monster Hunter Worlda.
Također, direktor igre, Yuuya Tokuda, poručuje da je ne uzimanje prečaca presudno jer loot u Monster Hunter svijetu nije toliko bitan koliko mi zapravo mislimo. Doduše, uvijek je lijepo kada smo nagrađeni dobrom opremom, ali Capcom smatra da je Monster Hunter u suštini akcijski serijal koji se zasniva na gradnji vještina.
„Nema smisla dodavati takvu vrstu loot kutija u Monster Hunter svijet. To nije igra u kojoj je snaga raznih predmeta ključan aspekt kako ćete dalje. Ideja je da vrijeme koje provodite u lovu i akcijskom dijelu igre bude kako ‘očetkati’ svoje vještine. A onda, naravno, dobivate nagrade za bolje predmete“, izjavio je Tokuda. „Ali preskakanjem onog dijela gdje postajete bolji u lovu – tako da jednostavno plaćate za više predmeta – ne mislim da je to vrlo zadovoljavajuće iskustvo za igrače. Ne bi zapravo uštedjeli ni previše vremena ako nemate vještinu na koju bi mogli potrošiti ono što ste kupili“.
siblyx
04.11.2017 - 12:10Kako tuzno na sto je gaming pao. Ne imat loot kutije i mikrotransakcije su postali marketinska strategija. Da se razumijemo, stvarno super od njih da te gluposti nece imati u igri, ali cijela ta prica oko mikrotransakcija i loota u igrama koje nisu F2P je jedno veoma mracno doba gaminga.
darijoman
04.11.2017 - 12:54Daj više sa tim mikrotransakcijama ! Počeo sam sanjati mikrotransakcije 😛
L3gi0naR
@darijoman, 05.11.2017 - 05:42Ima ih i NFS Payback.U vidu kartica za poboljšanje voznih svojstava auta i nadograđivanja opremom.
felja77
04.11.2017 - 14:14Ne želim lootanja, ako treba neka krene od lova na obicnu kokoš samo da osjetim onu dobru čar napredovanja kroz igru i da potraje
funky0308
04.11.2017 - 14:32Ako ne bude sve jednolicno kao sto je prikazano u traileru, ovo bi moglo biti dobro (barem meni, OK su mi ovakve igre). Malo mi smeta ta jednolicnost i sivilo ali vidio sam samo nesto sitno gameplaya na YTu pa je tesko sada suditi. BTW, – Ja bi “brushed” ipak preveo kao ispolirati ili ispeglati/usavrsiti, barem u ovom kontekstu ali bas mi je drago da pises sve vise i vise tekstova. Odlicno je vidjeti i cuti stvari i iz zenske perspektive, iako Zoki, kada se potrudi moze i to 😉 .
Petra Rukav
@funky0308, 04.11.2017 - 23:53Kao prvo, lijepo je to čuti i hvala 🙂 A kao drugo, isprva sam napisala usavršiti pošto ‘brush up’ to i znači, ali mi se previše dopalo očetkati jer volim čudne metafore i kao što si rekao – ženska perspektiva.
funky0308
@Petra Rukav, 05.11.2017 - 10:08Haha… “cudne metafore” 🙂 . Treba se nekako razlikoviti u masi, slazem se
l)oolvl
04.11.2017 - 22:18ugodno iznenađenje iz Capcoma, zbilja sam očekivao da će objeručke prihvatiti nove trendove nakon izbacivanja igara kao što su SF5 i novi Marvel vs Capcom