HCL.HR

Ništa od vožnje letećih auta u Cyberpunku 2077, ali bit će plivanja

Hrvoje Smoljić 17.06.2019.   •   80 komentara


Svijet Cyberpunka 2077 bit će raznovrsniji nego što dosadašnji traileri daju naslutiti, ali ne očekujte da ćete ga moći slobodno istraživati iz zraka.

Mjesto radnje većine do sada prikazanog materijala Cyberpunka 2077 bio je ogromni Night City. No, ta neonom okupana metropola nije jedino područje koje ćemo moći istraživati. Vizuru ispunjenu neboderima ćemo moći i zamjeniti ruševnom okolinom grada prikladnog naziva Badlands. Bit će to jedno od šest igrinih velikih područja koje će igrači moći slobodno istraživati tijekom igre.

Navedeno obećava mnogo veću raznovrsnost otvorenog svijeta nego što do sada prikazani traileri daju naslutiti. Badlandsi su dakako ispunjeni raznim bandama i putnicima, ali su i dom frakciji nomada s kojima i vi možete započeti svoju priču. Bijeg od urbane okoline pružit će nam i cyberspace u koji ćemo se spajati kao da ulazimo u Matricu. CDPR opisuje Cyberpunk verziju virtualne stvarnosti kao opasno mjesto inspirirano prošlošću – što god to značilo.

No, koje god područje odlučili istraživati, nećete to nažalost moći raditi iz zraka. Iako je prvi gameplay prikaz sadržavao leteće vozilo, potvrđeno je kako igrači neće moći sjesti za njihov volan. Provozat ćemo se u njima kao putnici, ali i to isključivo u određenim trenucima igrine priče. Ista sudbina je zapala i brodove, pa ćemo se za misije vezane uz vodu, a kojih će biti, morati osloniti na dobro staro plivanje.

Unatoč tome, CDPR obećava kako nam neće faliti atraktivnih automobila, motora i ostalih prijevoznih sredstava. Uostalom, čini se kako će igrin svijet biti toliko zanimljiv i ispunjen detaljima da bi bila prava šteta nešto od toga propustiti u zamjenu za pogled iz ptičije perspektive.

Komentari (80)

  • trulex

    17.06.2019 - 19:58

    Nek nece, isto da mi napišeš nece biti letećih konjeva u wičeru

    • PppPP

      @trulex, 17.06.2019 - 20:41

      Je brate isto

    • Aldin219

      @trulex, 18.06.2019 - 11:32

      Isto da nece biti letecih camaca u Farmevillu

  • SlucajniProlaznik

    17.06.2019 - 20:09

    To je mana ove igre. Shvaćam zašto ih neće biti ali baš je mana

    • PppPP

      @SlucajniProlaznik, 17.06.2019 - 20:43

      Eto slažem se haha

    • DeadStar

      @SlucajniProlaznik, 17.06.2019 - 20:54

      Leteća auta tj. “Aerodynes” neće biti u igri iz razloga što će ju uništiti bude li ih. Razmisli o kakvoj se igri radi, ali “RAZMISLI”!!!!

    • SlucajniProlaznik

      @DeadStar, 17.06.2019 - 21:29

      Nije pitanje o kakvoj se igri radi nego da je to tehnički teško izvedivo sa današnjim hardverom. Eto, zato neće biti takvih vozila. Svejedno, makar bude igra 10/10 i dalje će mi to biti mana. Možda ne mana kao takva ali nedostatak. Ok, nedostatak ili mana- svejedno.

    • DeadStar

      @SlucajniProlaznik, 17.06.2019 - 21:41

      Izvedivo je (BGE2), samo ubija “čar” istraživanja grada. Zamisli da imaš aerodyne i npr. quest ti je 3 km od tebe (između je dodatni sadržaj), preletjet ćeš sve samo da dođeš što prije tamo, pola toga nećeš vidjeti, izglitch-at ćeš samu igru (pokušat ćeš letjeti gdje ne smiješ), a ostalu polovinu sadržaja možemo baciti u vodu. Jel treba još ili …

    • SonOfZeus

      @DeadStar, 17.06.2019 - 23:50

      Exactly. Citajte sto covjek pise.

    • PppPP

      @DeadStar, 18.06.2019 - 03:39

      glupost, oće nam ukinit i aute pa da moramo pješke da ne bi slučajno propustili vrlo lijepu teksturu na jednom zidu? a gdje bi to pokušao letjeti gdje ne smiješ? i zašto to ne bi bilo moguće ispraviti lol? riječ je o slobodi, tko voli istraživat neka istraživa, tko želi samo priču završiti, neka tako i učini

    • BoneDigger

      @PppPP, 18.06.2019 - 07:42

      Ako je to “glupost” sto je DeadStar napisao onda mi objasni zasto je npr Ubisoft uklonio mini mapu u AC-u kako bih imerzija bila bolja? Mini mapa je trivijalna za dodati u igru ali nisu to napravili sa jakom dobrim razlogom. CD Projekt Red se ne treba dokazivati sto mogu izvesti jer su davno pokazali svoje sposobnosti. Ne zele napraviti cirkus od igre.

    • SlucajniProlaznik

      @DeadStar, 18.06.2019 - 06:56

      Još u niti jednoj igri letenje mi nije ubilo čar. Dapače. Modao sam Skyrim da mogu letjeti, modao bi HZD da ga je moguće modati da letim, letio sam u Witcheru letio sam u ArkSurvivalu. Letio sam u GTA igrama. U niti jednoj toj igri letenje mi nije ubilo čar istraživanja. Dapače. Neke od najljepših scena vidio sam upravo leteći u tim igrama. Ne slažem se sa tobom. Možda bi tebi i mnogima to ubilo čar ali znam da meni ne bi.

    • DeadStar

      @SlucajniProlaznik, 18.06.2019 - 09:32

      Vidi… Možda se i usrećiš ako izbace alat za modanje (navodno o tome razmišljaju). Tada će netko vrlo vjerovatno i omogućit letenje, pa ćeš još više uživat u igri. Imao sam ovu diskusiju sa poznanicima još kad je igra najavljena i prije vijesti kad su tražili ljude za kreiranje vozila još sam tada pretpostavio ( i držao fige) da će letenje onemogućit. Tako da neću više o tome.

    • SlucajniProlaznik

      @DeadStar, 18.06.2019 - 10:01

      Hahaha. Držao si fige? Znači, ti si taj krivac 😛 Ma, nije bit dal se mi slažemo ili ne. Slažemo se zašto je letenje limitirano kao što je limitirano na svim COD igrama. Samo ne mogu reći da mi to nije nedostatak. Kupujem igru sa i bez toga ali siguran sam da će biti trenutaka u kojima bi bilo kul imati takvu mogućnost. Nadam se nekom njihovom DLCu nakon par mjeseci koji će to omogućiti ili modu kojeg će sigurno biti ako modiranje po planu dopuste. A što se tiče toga da igre zbog hardvera još ne mogu imati i leteća vozila u sebi. Ako se radi sa njima to što Forza Motorport radi onda tehnički ne vidim zašto ne. Sa strane priče i još više sa strane da developeri žele ds doživimo igru sa zemlje (makar izgleda de ćemo imati sekvence letenja gdje će i tebi doći želja da biraš gdje ćeš letjeti ;P ) malo će mi biti žao. Mi se slažemo oko svega osim oko toga li je to nedostatak ili plus. Po meni je i jedno i drugo ali to što mi se ne sviđa je što ispada da mislim da je to veća mana nego što zaista mislim. Noje to razlog zbog kojeg neću uživati u igri, samo znam da bi uživao više jer to je tako. Drago mi je diskutirati normalno sa ljudima koji vole igre pa i onda kada se ne slažemo u svemu

    • M_11

      @SlucajniProlaznik, 18.06.2019 - 12:42

      Ova igra je toliko loša da je ni leteći auto nemože spasit

    • SlucajniProlaznik

      @M_11, 18.06.2019 - 13:11

      Ti baš na svakom članku moraš usmjeriti pozornost na sebe 😛 Da te nema bilo bi mi dosadno ovih nekoliko dana na poslu dok posla nema a kolege “odrađuju” godišnji 😀

    • M_11

      @SlucajniProlaznik, 18.06.2019 - 14:09

      Nije zbog pozornost ako se nemože letit nek naprave onda mali grad ili da igra bude u selu

    • sedf

      @M_11, 18.06.2019 - 13:18

      Bolesni,hajde bre ide kod psihijatra da se lečiš više,ne pili pamet ovde više.Postaraću da više nikad ne napišeš tvoje bolesti ovde

    • SonOfZeus

      @SlucajniProlaznik, 18.06.2019 - 13:13

      Pogle Rage 2. Letenje je totalno ubilo trajanje i car igre.

    • SlucajniProlaznik

      @SonOfZeus, 18.06.2019 - 13:29

      Nissan Figaro Ali vjerujem. Ne kazem da se I u CPu to ne bi desilo. Završit ću ovu inače odličnu debatu ovako: ako developeri misle da ne mogu dozvoliti letenje u igri onda postoje dobri razlozi za to i ja to prihvaćam. Vrlo moguće da si u pravu. Vidjet ćemo iduće godine 😀

    • funky0308

      @DeadStar, 18.06.2019 - 20:17

      Biti ce modova 100%, mislim da mozemo biti sigurni u to

    • funky0308

      @DeadStar, 18.06.2019 - 20:15

      A i to. Ovdje bi prica trebala imati smisla i biti bitna, a ako nas ogranicavaju nekakvim nevidljivim zidovima to bi tek bila katastrofa. Izgleda ce CD Red izbjeci ono sto mi se nije svidjelo u RDR2 i ja s idejom da nema letenja nemam nikakav problem. Bas naprotiv, mislim da ce to biti potez koji ce igru napraviti boljom

    • PppPP

      @SlucajniProlaznik, 18.06.2019 - 03:36

      ma kakvi, naravno da je izvedivo…

    • funky0308

      @SlucajniProlaznik, 18.06.2019 - 20:12

      Nece ih biti, pretpostavljam, zbog lakse optimizacije. Ovo ce biti ogromna igra, hardwareaski jako zahtjevna i mislim, ne znam ali mislim i pretpostavljam da je to razlog ovog ogranicenja. Mene ne pati ni malo. Division mi je, recimo, jedna pd drazih igara, a u njoj, osim cipelica, nemas nista drugo i mogu ti reci da mi ni ne fale. Ako sloze gameplay kako treba, necemo ni skuziti da nam fale letjelice

  • Zoran Žalac

    17.06.2019 - 20:33

    Nisam letio ni u deus exu i bilo mi je ok.

    • PppPP

      @Zoran Žalac, 17.06.2019 - 20:42

      ?

    • Aldin219

      @Zoran Žalac, 18.06.2019 - 11:34

      Deus ex je remek djelo i jedna od najboljih igara ikad. Ako ova igra napravi i dio toga bicemo na sedmom nebu.

    • SonOfZeus

      @Aldin219, 18.06.2019 - 13:14

      Koji deus ex je najbolja igra ikad?

    • DeadStar

      @SonOfZeus, 18.06.2019 - 20:29

      Mislio je na Ion Storm-ov iz 2000 g. ili i tu griješi

    • Aldin219

      @DeadStar, 19.06.2019 - 13:49

      Hej pametni, upravu si jer imas nenormalno pametan mozak i ne pravis greške niti pitaš pitanja. To je taj deus ex.

    • Aldin219

      @SonOfZeus, 19.06.2019 - 13:48

      Deus ex prvi originalni dio

  • PppPP

    17.06.2019 - 20:43

    Iskreno ne razumijem zašto se neće moći?

    • DeadStar

      @PppPP, 17.06.2019 - 20:55

      Nisi baš neki gamer da bi takve stvari shvatio.

    • PppPP

      @DeadStar, 17.06.2019 - 21:13

      Jel moraš provocirat? Jel to tvoj stil? Fino piše da će leteća auta biti u igri i da ćemo sjediti u njima, zanima me zašto nemamo slobodu da ih vozimo?

    • marko1106

      @PppPP, 17.06.2019 - 21:20

      Mozda misle da bi unistilo igru iz nekog razloga. Ali vjerojatno je tesko napraviti takvo nesto.

    • DeadStar

      @PppPP, 17.06.2019 - 21:25

      Sam si rekao da ne razumiješ. Da kužiš neke stvari o Open-world igrama i to pogotovo RPG igramna, nebi lupao glavom od zid sa trivijalnim pitanjem ZAŠTO.

    • PppPP

      @DeadStar, 18.06.2019 - 03:41

      joj u pravu si, ne znam ni jednu open-world igru sa letjelicama. sorry

    • Aldin219

      @DeadStar, 18.06.2019 - 11:35

      A ti si ultra pametan. Kako si naucio toliko biti pametan da kad neko pita pitanje o gameplayu ti munkases da je budala i nejednako pametan ko ti. Hocu i ja jbt

    • DeadStar

      @Aldin219, 18.06.2019 - 12:45

      Hhhhhhhhh. Pametan sam se rodio, ti s druge strane to možeš naučiti. Samo polako, da se od previše mozganja zalijepio u zid. Ps: nikoga nisam nazvao budalom niti kako ti kažeš “nepametnim”. …. Dalje

    • PppPP

      @DeadStar, 18.06.2019 - 18:42

      Pa ti zaslužuješ perma ban, kakve su ove pizdarije

    • DeadStar

      @PppPP, 18.06.2019 - 19:06

      Nije teško novi account napravit… Hehehe , aj ljuti se još malo …. Rofl

    • PppPP

      @DeadStar, 19.06.2019 - 05:03

      No hard feelings, kad vidim tvoj nick, preskočim raspravu i to je to ?

    • DeadStar

      @PppPP, 19.06.2019 - 10:20

      GG EZ win

    • PppPP

      @DeadStar, 20.06.2019 - 11:28

      Oof

    • SonOfZeus

      @Aldin219, 18.06.2019 - 13:15

      Ti se javljas, jos si gori. ??? On barem daje argumente zasto je tako, tebi je argument:” Pricas gluposti.” Ajd zavrsi bar srednju skolu pa nastavi sa komentarima.

    • PppPP

      @SonOfZeus, 18.06.2019 - 18:41

      Kakve argumente, liku treba 5 komentara da odgovori na jednostavno pitanje “zašto” haha

    • DeadStar

      @PppPP, 18.06.2019 - 19:10

      Lik ti ne želi nacrtati sve u jednom komentaru, već taj as voli malo podj****** hhhhh pazi možda ti i objasni do kraja tjedna

    • M_11

      @PppPP, 17.06.2019 - 21:56

      Neće se moći letit jer žele da igra duže traje više ćeš vrimena izgubit hodajući do misije nego u misiji

    • PppPP

      @M_11, 18.06.2019 - 03:35

      hahah a čuj moguće 😀

    • Lovac

      @PppPP, 17.06.2019 - 22:52

      Mislim da su primarni problem gameplay i performanse. Cijeli dizajn questova i grada bi morao pratiti mogućnost leta i svega što uz to ide, u ovako kompleksnoj igri jako teško. Performanse; nema učitavanja, a ti letiš dijagonalno preko zgrada gdje ima X katova sa NPC-ima, brdo detalja, pokraj prozora i to bi sve moralo biti potpuno učitano i funkcionalno cijelo vrijeme.

    • PppPP

      @Lovac, 18.06.2019 - 03:34

      pa dobro sad, postoje i razne letjelice u drugom igrama pa nema nikakvih problema, tako ne bi bilo ni ovdje.

    • SlucajniProlaznik

      @PppPP, 18.06.2019 - 09:26

      Stari, mislim da nam je Air Combat, Battlefield multi, GTA, Arma, The Crew 2 te MS Flight simulator, novi i stari Ghost Recon te još neke druge igre biti jedino što nam preostaje. Shvaćam ja zašto su se odlučili na to da CP neće imati tu opciju jer žele ispričati igru a za to trebaju limit ali ja sam siguran da će kad-tad doći mod letenja i da ću ga pokrenuti na svojem PCu. I uživati 😀

  • Hrvoje Smoljić

    17.06.2019 - 20:49

    Treba znat gdje stat s featurima. Nek netko javi ekipi koja radi Star Citizen

    • DeadStar

      @Hrvoje Smoljić, 17.06.2019 - 21:29

      Neki to ne kuže ovdje.

  • M_11

    17.06.2019 - 20:53

    Ako u traileru stavljaju leteće aute logično da svi misle da se može letit očito to auto je samo napravljeno za trailer

    • Toma_HR

      @M_11, 17.06.2019 - 20:58

      “taj auto”

    • PppPP

      @Toma_HR, 17.06.2019 - 21:17

      I kaj sad?

    • M_11

      @Toma_HR, 17.06.2019 - 23:01

      Ti si očito profesor hrvatskog jezika ?

    • SanKa

      @M_11, 18.06.2019 - 09:19

      znam da ti je teško shvatiti, ali ne moraš bit profesor hrvatskog jezika da znaš pravilnu deklinaciju imenice auto. nakon tvog posta o lezbijkama, “to auto” se savršeno uklapa u sliku zvanu M_11.

    • M_11

      @SanKa, 18.06.2019 - 13:11

      Nije problem što ellie je lezbijka problem je što je ona žensko a ne izgleda kao žensko to je čudno da tako rade likove

    • Goran1234

      @M_11, 18.06.2019 - 20:19

      Ti izgleda muško, a ponašaš se kao krelac.

    • SonOfZeus

      @M_11, 17.06.2019 - 23:51

      Moze se letit, mozes ga koristiti. Ali ne upravljas njime.

  • striborino

    17.06.2019 - 22:11

    Ripazha ljudi

  • SonOfZeus

    17.06.2019 - 23:52

    Inace, mislim da je to vec od proslog E3 poznato?

    • M_11

      @SonOfZeus, 18.06.2019 - 04:21

      Još se radi na igri tako da možda ubace nešto što može letit

  • crolink07

    18.06.2019 - 00:28

    Bolje i nikakva vožnja letećih auta nego da bude kao “vožnja” na konju u RDR2.I tako pola igre.

  • Cros70

    18.06.2019 - 06:27

    Nista od leteceg Delorijana. Zaboravih kako se pise. Radio sam nocnu…

  • Sinek

    18.06.2019 - 08:16

    Vise ni ne citam clanke, samo komentare

    • Neo

      @Sinek, 18.06.2019 - 08:49

      I ja vise vremena provedem u komentarima nego na clanku ?

  • vragec25cro

    18.06.2019 - 08:51

    Ček pokažu leteče automobile i u njima se možeš voziti ko putnik,ali ih nemožeš voziti solo.Wtf ¢emu ih uopšte onda stavili.Kako u gta 5 pa just cause možeš letjeti bez brige,mislim gdje je fora da imaš avion koji ne možeš voziti.

  • SanKa

    18.06.2019 - 09:20

    sve vise baca na blade runner, svidja mi se…leteci auti, so what, nek ostalo bude na razini

  • tomekplejka89

    18.06.2019 - 12:44

    Ono…rasprave da li je nedostatak letenja u igri mana ili plus…bilo koji nedostatak je mana. Ali treba sve uzet u obzir, a povlacit paralele sa nekim igrama nema smisla pogotovo kad se sve uzme u obzir. Osobno bi volio letenje, trece lice itd. ali to ne znaci da igra nece bit dobra ili odlicna.

  • Tony77

    18.06.2019 - 17:57

    Ako nema TPS onda mi netrebaju ni auta ?

    • DeadStar

      @Tony77, 18.06.2019 - 22:01

      Ti moš vozit motor.

    • Tony77

      @DeadStar, 18.06.2019 - 22:47

      Kako si duhovit grom te usra.

    • DeadStar

      @Tony77, 19.06.2019 - 01:36

      Ja sam ozbiljno mislio. Vozi motor u igri. Bit će ti demonstracija na pax west u 8 mjesecu gdje muški V vozi motor. Sutra tokom dana ću vidjeti tvoj comeback komentar.

    • Tony77

      @DeadStar, 19.06.2019 - 11:44

      Ja se ispričavam. Ali reko gore ako nije ThirdPersonShooter ne zanima me nikakva vožnja ?.

  • funky0308

    18.06.2019 - 21:04

    Znate sto ljudi, tko god misli da su avioni problem, neka pogleda jos jenom trailer i zaboraviti ce na avione, kamione i sve ostalo 🙂 . Bas je dobar trailer, od glazbe, rezije do onoga sto se moze vidjeti od igre.. bas me zanima hoce li stvarno biti toliko dobra koliko mi je dobar trailer

  • DeadStar

    18.06.2019 - 22:13

    Evo vam” jedan”(!!!) potvrđen razlog zašto se ne može upravljati aerodynom,…… skupi su u svijetu cyberpunka i imaju ih samo tajkuni i privatne mega korporacije, pošto igrate ulogu nitkova koji se želi uzdići u svijetu kriminala takve “novce” sigurno nemate niti ćete ih moći nakupiti toliko (milioni eurodolara su u pitanju). Ukrast ih nemožete jer su strogo čuvani i anti-tamper otporni. Uglavnom može ih se usporediti sa avionima u našoj sadašnjosti, jer nije baš da se okolo parkiravaju avioni od kuće do kuće.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?