HCL.HR

Otkriveno je hoće li Hideo Kojima imati veze s Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

Zoran Žalac 30.05.2023.   •   34 komentara


Iz Konamija su otkrili tko razvija najavljenu preradu treće Metal Gear Solid igre te time razjasnili da originalni tvorac Hideo Kojima nema nikakve veze s MGS Deltom.

Kad je prošlog tjedna najavljen Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, iz Konamija inicijalno nisu otkrili tko točno radi na igri. Postojala je stoga mala šansa, s 0,001% nade da originalni tvorac serijala, Hideo Kojima, ima nekakve veze s novim projektom. Međutim, sad je potvrđeno – Kojima nije vezan uz MGS Delta, baš kao ni glavni dizajner Yoji Shinkawa.

Metal Gear Solid Delta razvija se u suradnji dva tima. Razvoj predvodi Konamijev interni tim za kojega kažu da se sastoji od ljudi koji su prethodno radili na nekim od prošlih Metal Gear igara. Pripomoć u razvoju pružit će studio Virtuos, koji ima dugogodišnje iskustvo rada na portanju igara. Radili su između ostaloga na Dark Souls Remastered, BioShock: The Collection, Horizon Zero Dawnu za PC, itd.

Kako izvještava IGN, poznato je i zašto se Konami odlučio preraditi baš treći Metal Gear Solid, koji nije najstarija igra u serijalu.

“Odabrali smo Snake Eater jer ta igra prikazuje rođenje Big Bossa, što je polazna točka za cijeli Metal Gear serijal. Još jedan razlog za to jest što su nas brojni fanovi dugo vremena tražili da preradimo ovu igru.” – navedeno je u Konamijevom odgovoru.

Komentari (34)

  • IgorBiH

    30.05.2023 - 18:21

    Raskrstili su oni sa Hideom davno.

  • Nemanjazzz

    30.05.2023 - 18:38

    Kako njega da ne zovu pa on mu je ćaća

    • ihneacho

      @Nemanjazzz, 31.05.2023 - 07:26

      Jest ali u ovom slučaju će samohrana majka nastavit dalje.

    • Ivan Brekalo

      @Nemanjazzz, 31.05.2023 - 08:40

      bit će odjavna špica triput kraća

  • mili1985

    30.05.2023 - 18:58

    Silent hill 2, MGS 3.. drago mi je da se mašinerija pokreće ali bih svejedno volio da su krenuli ispočetka, kako su igre izlazile. Ovo jest priča kronološki ispričana i baš zbog toga mi nekako ubija uživljavanje u nju, što se Big Bossa tiče. U prijašnjim nastavcima slušamo o legendi “Saladin” ili “old man” kao najvećem ratniku ikada i tu napetost raste. Kako/zašto, tko je on? I napokon u trojci svjedočimo rađanju legende. Kad se kronološki gleda, gubi se ta napetost/imerzivnost, barem u mojem slučaju.
    Svejedno, drago mi je da se legenda vratila i jedva čekam!

    • mili1985

      @mili1985, 30.05.2023 - 19:00

      I btw, zanima me u kojem će smjeru ići nakon Hidea. Ne mora to nužno značiti loše, možda samo drukčije. Nisam ga očekivao ovdje i nisam baš siguran da li se uopće želi vratiti?

    • Ravel

      @mili1985, 31.05.2023 - 01:46

      Kojima još od prvog Metal Gear Solida ne želi raditi na MGS igrama, Sons of Liberty postoji jer je jedan od razloga bio upravo to da objasni to fanovima. I s obzirom kako je veza s Konamijem završila, sumnjam da će imati ikakve veze s ovime ili da uopće želi.

    • Xknight

      @mili1985, 31.05.2023 - 02:19

      Ja mislim da ce im fokus biti na Online verziji, jer, po svemu sudeci, ne isplati im se riskirati sa nastavkom(jer je ulog reputacija serijala) i tesko je da bi iko mogao napraviti igru sa Kojiminim osjecajem u njoj. MGO ima veliki potencijal i moja pretpostavka je da ce ovim remakovima pripremiti teren za online verziju gdje ce moci, barem dijelom, mijenjati i dodavati stvari. U biti hocu reci da ce ovim probuditi strasti i naloziti nas na online, kosto mene i hoce xD

    • mili1985

      @Xknight, 31.05.2023 - 09:58

      MGO je bio odličan! U petici su ga na Pc-u cheateri pokvarili nažalost.

  • Antonijo K

    30.05.2023 - 19:44

    Vidjet ćemo,može biti drugačije a i može po prvi put razočarat,ostaje da vidimo.🙃

  • trulex

    30.05.2023 - 20:27

    Valjalo bi da nastave kronološki sa rimjekovima.

  • djosic85

    30.05.2023 - 20:59

    Možda neće bit cutscena od dva sata kad nema hidea, ko zna…

    • Aldin219

      @djosic85, 31.05.2023 - 09:00

      Da ali zato nece bit ni dobre, a pogotovo ne genijalne igre

  • Lepoglava

    30.05.2023 - 21:26

    Cijenim svako vaše mišljenje, no MGS bez Hidea NEMA NIKAKVOG SMISLA. Da je KONAMIju do igrača a ne do profita vratio bi dite materi i našao način za suradnju s Kojimom. On je umjetnik ludi genijalac i osoba koja s lomače svojim sucima i hipnotiziranoj masi gledatelja vlastitog smaknuća viče Ipak se kreće. Njegove igre čine njegovi detalji, dodiri genijalnosti u ključnim momentima koji su u vrijeme kada su one izlazile dijelile njih i ostale igre na tržištu. Remake bi mogao biti dobar ali to je samo remake.Čim je KONAMI pokušao nešto originalno s pečatom MGS-a dobrano se osramotio (survivor). Nabolja mi je fora patetični pokušaj imitiranja Until Downa u Silent Hill Franšizi (ascension) to je smiješno. Podsjeća me na vrijeme kada je U2 počeo autorski tonuti i kad su poslije vrhunca i albuma The Joshua Tree i Rattle and Hum izdali sramotne Achtung Baby, još sramotniju Zooropu i još sramotniji Discoteque. Halooo. Ljudi su vas zavoljeli zbog nečega a kad im vi počnete servirati nešto drugo to znači da im pljujete u facu jer kao konačno kao imate umjetničku slobodu kad ste stekli novac, a u najmanju ruku ih ignorirate. Kada je Snake u demou Ground Zeroesa skinuo noćni vizir i rekao u kameru Kept you Waiting, huh svijet se zatresao od trnaca i goosebumpsa. Kaj bi morao reći ovaj KONAMIjev Snake da se tako nešto dogodi… Ispada da je danas lako napraviti igru ali joj je teško udahnuti dušu. Da je izašla konačna verzija PT-ja SILENT HILLS prodao bi se u milijardu primjeraka. Ovako KONAMI može napikavati i MGS i Silent Hill ali nikada neće uspjeti.Hideo forever…. (i Gullermo isto)

    • mirkunjaaa

      @Lepoglava, 30.05.2023 - 23:26

      Alaj si ga nadrobija.
      Ok, igre su mu u jednu ruku genijalne a u drugu smorovi do jaja, šta cemo se lagat.
      Jedinica najbolja, dvica prolazna posli smorovi sa ponekim genijalnim bljeskom.
      Nema tu nikakvih čudesa! 🤷🏼‍♂️

    • Lepoglava

      @mirkunjaaa, 31.05.2023 - 07:47

      Ti si iznio svoje mišljenje. Ja ne mislim tako. Uživao sam u cijeloj linijij MGS-a plus Peacewalker i Portable ops. Ne bi govorio da mi je dobar ako bi mi bio smor Kakav smor do jaja? i ja se ni sa kime ne lažem. ni sa kime i stvarno ne. Ako mi je igra smor onda je NE IGRAM jer imam puno životnih obveza i nemam vremena i mogu odvojiti malo što imam samo na najkvalitetnije igre.
      S kim bi se ja lagao i zašto?
      I da… ima čudesa. Bez Kojime bi cijela gaming industrija danas izgledala drugačije, a ti pričaj što hoćeš, to je tvoje mišljenje na koje imaš pravo samo u zadnjoj rečenici si se postavio kao apsolutni kriterij i osjećam potrebu da svatko ima svoje mišljenje a ako smatraš MGS trojku četvorku i peticu smorom onda nemamo stvarno o čemu raspravljati. Ali uvijek ću braniti tvoje pravo da izneseš vlastito mišljenje.

    • mirkunjaaa

      @Lepoglava, 31.05.2023 - 14:48

      A pa vidiš moje mišljenje za MGS je ko i tvoje za U2 😁
      Prva dva de lux posli utapanje u nekoj “umjetnosti” koja umara 🤷🏼‍♂️
      Ništa loše nisan mislija, tvoje mišljenje, tvoj gušt 👍

    • Aldin219

      @mirkunjaaa, 31.05.2023 - 09:04

      MGS je na Mt Rushmore gaminga za mene

      MGS
      Warcraft (serijal)
      Half Life (CS)
      From Software „Soullike“ serijal

    • Lepoglava

      @Aldin219, 31.05.2023 - 09:29

      Mt Rushmore… izvrsna usporedba 🙂 E tu se slažem apsolutno

    • mirkunjaaa

      @Aldin219, 31.05.2023 - 14:50

      Može
      Mgs prvi
      Warcraft 2
      Half life 2
      Fromovce preskačem iako postujem zbog stvaranja orginalnog stila 🤷🏼‍♂️😁

    • Antonijo K

      @Lepoglava, 31.05.2023 - 01:50

      +1🤝

    • Xknight

      @Lepoglava, 31.05.2023 - 19:40

      Ne umanjujem Kojiminu vrijednost, vjerovatno sam jedan od najvecih fanova MG serijala, ali jesi li svjestan da je vecina desavanja i likova u igri Kojima “posudio” iz filmova klasika? MGS 3: The great escape, zatim Die hard, Predator, Deer hunter, Full metal jacket, Goldfinger, Heat… I brojni drugi. Hocu samo reci da nije sve sto Kojima ubaci u igru njegovo maslo, tako da mislim da ga malo pretjerano hvalis. Btw. ovo su njegove rijeci, ne moje, a ko je gledao filmove lako ce povezati neke radnje u MGS.

    • Lepoglava

      @Xknight, 31.05.2023 - 22:56

      Mislim da sam više od dvadeset godina stariji od tebe i pogledao sam sigurno više filmova pročitao više knjiga odigrao više igara.. stripovi Alan Ford, Zagor, Blek, Tex Willer,znaš ko su ti?, Prva igra koju sam vidio na računalu je 1983 Attic Attac na ZX spectrumu…prije toga Space invaders u luna parku… ne znam da li znaš što je PROJECT FIRESTART evo ti malog testa…Ako hoću očuvati živce ne bih uopće trebao komentirati tvoj post, ali da… svjestan sam svega što si nabrojao i još uvijek mislim da je Kojima genij i obožavam njegove igre još od prvog Metal Geara na MSX-u 1987. . Samo da ti velim koliko je neopisiv bio osjećaj kada sam kojih desetak godina kasnije u Playstation ubacio MGS1,… još se nije osušila tinta potpisa dekana mog sveučilišta na mojoj diplomi. E taj osjećaj u eri point and click avantura kad započne Tactical Espionage Thriller kak da ti ja to opišem…Znam ja puno o stvarima koje je on ubacio u svoje igre ali treba to znati ubaciti. Kojima je legenda, volim ga jer je utjecao na način formiranja dijela moje osobnosti i svijesti i naučio me misliti out of the box…a vi mozete sad reci kaj god hocete

    • Xknight

      @Lepoglava, 01.06.2023 - 03:23

      Bez uvrede, ali nakon prve recenice tesko da ce iko uci u raspravu s tobom. Bravo za tebe, ali nije poenta ciji je veci nego samo pitanje da li znas, jer vidim da ga ideoliziras i skrmno mi se cini malo pretjerano(valjda imam pravo na misljenje? XD). Eto igrom slucaja i ja sam igrao sve to. Cestitam sto si procitao toliko knjiga, al buraz ako jesi, jesi li svjestan koliko ti je prva recenica pogresna, ego-big-karakterna i bespotrebna? 😀

    • Lepoglava

      @Xknight, 01.06.2023 - 09:27

      Sry Ace potpuno si krivo shvatio ni najmanje nisam pokušao naglasiti nekakvu svoju važnost. Prva rečenica je tu samo kao određeni parametar koji bi ti eventualno mogao ukazati da ne govorim u prazno i da sam svjestan svega što doživljavam i pišem. Nikakav ego big karakter pokazivanje nije bila namjera. Doživotno ću braniti tvoje pravo na mišljenje, ali imati svoje mišljenje na moje mišljenje, ali ne samo mišljenje nego i inklinaciju i pristranost u konkretnom slučaju Kojimi je bahato. To nikad nisam radio. Suđenje o tuđim osjećajima je ružno i to je jedna od najodvratnijih ljudskih karakteristika. Po tvojem miljenju je moje idealiziranje pretjerano. Ma nemoj, ti si apsolutni kriterij koji će odlučivati da je MOJE mišljenje pretjerano. I onda još svoj sud izneseš kao svoj stav o MOM mišljenju. I onda sam ja ego trip. I MENI govoriš jesam li svjestan nečega već drugi put u raspravi. Prvo si me pitao jesam li svjestan da je vecina desavanja i likova u igri Kojima “posudio”… Sad me opet pitaš jesam li svjestan svoje prve rečenice. Stari, prvo sudiš o mojoj pristranosti Kojimi koja može biti ovakva i onakva, o mojem mišljenju koje je prema tebi kao apsoltunom kriteriju pretjerano i onda mene zoveš ego tripom. Ne znam Ace.. nemoj to raditi molim te. Svjestan sam svega vjeruj mi

    • Ravel

      @Xknight, 31.05.2023 - 22:56

      Sva ta hvala koju je stekao jest upravo iz razloga jer on jedini može te klišeje toliko dobro iskoristiti za potrebe interaktivnog medija poput video igara, što je upravo i razlog zašto su prve tri MGS igre jedne od najboljih ikad. Tko bi se drugi sjetio napraviti nešto kao on sa Sons of Liberty, pogotovo kada je njegov prethodnik bio toliki blockbuster hit? Mnogima bi takav čin bio samoubojstvo za njihovu karijeru, ali ne za njega. Ili uzmi Silent Hill: PT, za koji drugi demo ljudi godinama kasnije i dalje pate i vode diskusije jer ih je toliko obradovao? Zna dosta i fulati, ali uvijek na zanimljiv način i jedan je od rijetkih koji ovaj medij zna upotrijebiti kako spada, da ispriča priču koje samo video igre mogu i da pruži igraču iskustvo koje će dugo ostati s njim. I naravno da nije jedino on zaslužan za uspjeh MGS serijala, video igre su kolaborativan medij i stoji cijeli tim iza njega, ali upravo su njegove ideje i načini na koji su implementirane zaslužne za svu slavu koju je stekao tokom svoje karijere.
      Što se tiče toga da su mu igre krcate raznim klišejima, od kojih je Snake Eater vjerojatno najbolji primjer, kod njega to zapravo funkcionira jer su igre jako umjetnički iskrene i izuzetno velik produkt strasti, što je i razlog zašto neke otrcane rečenice i gluposti mogu proći i biti shvaćene ozbiljno, jer ih ekipa odlično proda i jednostavno funkcioniraju u svijetu MGS-a. Na kraju dana, Kojima je prvi koji će spomenuti sva djela od kojih je “pokrao” i “posudio”, lik Medic u Snake Eateru igrača bombardira upravo tim naslovima i baca na njih pozornost jer su razgovori s njom skoro kao da vodiš dijalog s njime.

    • Lepoglava

      @Ravel, 01.06.2023 - 09:31

      Potpuno se slažem

  • Tomon_45

    30.05.2023 - 21:43

    Neznam neče biti on na žalost.

  • vragec25cro

    30.05.2023 - 23:34

    Bolje je MGS serijalu bez njega.Kolko on moze smoriti s svojim glupostima mislim da ne moze nitko.Znqci Mgs 5 i onak glupi uvod i suljanje od 1h,pa jel onnormalan?Igra super šta se tiče misija i open worlda,ali nakon 3 misije odustao samo zbog onih 118 tisuča gluposti koje zreba poklikati da uđeš u misiju.Ubisisoft je mila majka naspram njega.Jeste da im igrw repetativni gameplay ali to je ili volis ili ne volis.Mislim Gran turismo,Forza serijal sta je kod njih a da nakon dvije utrke nije repetativno,a i dalje su zabavni za igranje.J…. ti cut scene od pol sata(sve preko 1-2 min cut scena je za mene bezveze i previse),daj gameplay i pusti ljude da igraju,zbog takvih stvari Minecraft i Tetris i jesu najprodavanije igre svih vremena jer nemaju odugovlacenja nego samo gustanje

    • Antonijo K

      @vragec25cro, 31.05.2023 - 01:55

      Meni je uvod bio predobar,malo jeste ono kad puže smor ali poslije kad pohvataš misije i ostalo,super igra kao sto kažeš,samo se treba dobro pohvatat pa nema tih 118 tisuća gluposti ali kao sto kažes ili voliš ili ne voliš,netko uziva u tim cutscenama poput mene i nisu mi problem jer znam da je stealth u MGS među boljim,teško da se može ijedna stealth igra primaknuti ovom serijalu.

    • Serpico

      @vragec25cro, 31.05.2023 - 04:28

      Ne znam o kakvih 118 stvari pričaš i šta te zbunjuje, igra je maksimalno utegnuta, sve radi jasno, precizno i brzo. Mene lično više nerviraju kratki sinematici koji stalno prekidaju gameplay. U MGS5 nažalost ni nema puno sinematika a fenomenalno su režirani, pogotovo dugi kadrovi. U Death Strandingu se lepo zavališ i odgledaš duži sinematik i posle nastaviš sa dugačkim gameplay sekcijama bez prekidanja, dobar balans i jednog i drugog.

    • vragec25cro

      @Serpico, 31.05.2023 - 09:00

      Pa ono kad se spremas na misiju.aj klikni ovo aj biraj ovo aj ovo aj ono

  • Serpico

    31.05.2023 - 04:53

    Sama najava i tizer ništa naročito, deluje generično i skromno ali drago mi je da bar Konami delimično razvija igru i da nije sve prepušteno nekom spolja.

    • mirkunjaaa

      @Serpico, 31.05.2023 - 14:54

      Djeluje ko da su ga sklepali dva dana prije prezentacije a priča se o rimejku ima godinu dana 🤷🏼‍♂️
      Ali bolje išta nego ništa 😁

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?