HCL.HR

Resident Evil Requiem vraća nas u Raccoon City nakon njegovog uništenja

Zoran Žalac prije 15 sati   •   63 komentara


Resident Evil 9 zvat će se Requiem, imat će novu protagonisticu te će nas po prvi put vratiti u gradić Raccoon City nakon njegovog uništenja.

Deveti dio glavnog Resident Evil serijala nosi naziv Resident Evil: Requiem te stiže 27. 2. 2026. za PC, PlayStation 5 i Xbox Series.

Capcom ovu igru naziva novom erom survival horora, a nju će predvoditi i nova protagonistica – FBI agentica Grace Ashcroft. Ona će istraživati seriju čudnih ubojstava i nestanaka u zanimljivom mjestu radnje. Bit će to poznati nam grad Raccoon City, nakon što je na njega bačena bomba u Resident Evilu 3.

Za sada nije poznato iz koje ćemo perspektive pratiti akciju ni protiv kakve vrste protivnika ćemo se boriti. Međutim, nećemo dugo čekati da se to otkrije – igra će biti igriva već na Gamescom sajmu u osmom mjesecu.

Komentari (63)

  • Iceman73

    07.06.2025 - 08:33

    Ma to…Resija nam dajte!!!

  • Lazy

    07.06.2025 - 08:34

    Uhuhuuu kakav hajp, over hajp,back to roots,mozeee.

  • Iron666

    07.06.2025 - 08:42

    Opasnooo izgleda! Znam da će me neki razapet što ću ovo reći, al čak bi i volio da ostane u prvom licu. 7 i Village su mi još genijalniji jer su iz te perspektive.

    • Fen

      @Iron666, 07.06.2025 - 09:06

      Potpuno se slažem

    • Bronson

      @Iron666, 07.06.2025 - 09:29

      Takodje, meni je to selo ko budali samar a da nisam imao pojma da je tako nesto moguce sa RE a da to idalje bude RE

    • MAJSTOR RINGO

      @Iron666, 07.06.2025 - 11:18

      Slazem se. Ubija kako izgleda. Reboot iz 2017 je doneo prvo lice. I to se pokazalo kao pun pogodak. Meni svejedno iskreno iz kog lica ce se igra izvoditi.
      Ajde mozda iz treceg je ipak nesto sto su RE igre stavljale u prvi plan, postao poznat i prepoznatljiv.
      Kako god bude. Ovo se ceka sa nestrpljenjem💪

    • Darcoolio

      @Iron666, 07.06.2025 - 11:49

      Voleo bih daima opcija, kao u ovom zadnjem, obe perspektive, jer baš ne bolim RE u 1. licu.

    • Iceman73

      @Iron666, 07.06.2025 - 12:49

      Nema veze iz koje perspektive,preferiram oba pogleda kaj se mene tiče,al bi bilo lijepo da se naknadno ubaci pogled iz 3 lica,isto kak i v prošloj 8ici,pa onda još jedanput prelazak cijele igre iz početka…sasvim novi doživljaj gameplaya!

    • kebbab

      @Iceman73, 07.06.2025 - 14:54

      Ima veze perspektiva zbog crowd control mehanike po kojoj je bio serijal poznat. Nije to horor iz prvog lica što su uradili iz serijala u zadnja dva djela.

    • Bronson

      @kebbab, 07.06.2025 - 19:01

      Kontrole su bile poznate ali po losem, bile su uzasno traljave i to se znalo cak i tada samo je sve drugo bilo dobro i ponekad je ta smotana kontrola povecavala strah.. Naravno da su to popravili poslednjih godina sto u remakeovima sto u novim delovima.

    • mika76

      @Iron666, 07.06.2025 - 12:50

      najn,niks,njet,ne,no! ako bude u prvom licu ja kao stari fan RE serijala zaobilazim sigurno. ali ako bude mogućnost da se igra po izboru iz prvog ili trećeg lica onda nemam ništa protiv. igram pod obavezno.

    • Lazy

      @mika76, 07.06.2025 - 14:55

      Osobno od prvog ih igram kako izlaze,i isto kao stari fan moram rec,prvo lice je next level fear RE, toliko je RE dobar iz prvog lica da mi je nadisao stare Resije…ma u biti nije,svaki je na svoj nacin 10/10.

    • Xknight

      @Lazy, 07.06.2025 - 21:33

      Slazem se. Bas sam se istrzao u sedmici i mislim da je prvo lice bilo presudno.

    • Xknight

      @mika76, 07.06.2025 - 21:32

      A i ja sam veliki(stari) fan, ali mislim da je u sedmici bilo dobro to sto su se odlucili za prvo lice. Prvenstveno mislim na elemente strasenja gdje dajem prednost prvom licu. Tako da je meni ok sta god da bude.

    • Lazy

      @Iron666, 07.06.2025 - 14:51

      To stoji ko kuca!

  • mili1985

    07.06.2025 - 08:59

    Potpuno sam zaboravio na Summer game fest, tako da me ovo fino izulo iz cipela. Koje god lice bilo, jedva čekam.

  • VitMeR

    07.06.2025 - 09:14

    Uhh kako sam bio hypan sinoc i kako je capcom trollovao tokom sgf bili izjavili da nemaju nista za pokazat prije nego su pokazali bas genijalno. Ovo izgleda pre odlicno jedva cekam

  • Tomii

    07.06.2025 - 09:27

    Naravno da radnja igra neće biti u Raccoon Cityu,a da nam i Leona ne dovedu u igru….to ce se desiti 100:

    • Gebro_gaming891

      @Tomii, 07.06.2025 - 10:14

      Eventualno Chrisa ćeš vidjeti, ali Leona teško.

  • Tomii

    07.06.2025 - 09:28

    100%……🙄

  • Bronson

    07.06.2025 - 09:28

    Sa ovim su tako dobro uboli najbolje od starog i novog resija, znaci odusevio sam se

  • Tomii

    07.06.2025 - 09:29

    Bomba je bačena u RE2…ne u RE3

    • Zoran Žalac

      @Tomii, 07.06.2025 - 09:44

      RE2 i RE3 se kronološki odvijaju paralelno, ali je RE3 igra u kojoj je bombardiranje grada prikazano, te se Jill i Carlos smatraju zadnjima koji su pobjegli iz grada.

    • Tomii

      @Zoran Žalac, 07.06.2025 - 10:10

      Pa zar nije cijela poanta u RE2 bila da Leon i Claire odu na onaj podzemni vlak i da su pobjegnu od eksplozije.🤷🏻‍♂️

    • djosic85

      @Tomii, 07.06.2025 - 17:13

      To je samouništenje podzemnog sustava laboratorija a u trojci bace atomsku na grad

    • Tomii

      @Zoran Žalac, 07.06.2025 - 10:11

      Ali dobro da…dok sam još jednom pročitao komentar,shvatio sam…

    • mili1985

      @Tomii, 07.06.2025 - 09:45

      Ne znam od kuda ta informacija? Racoon city je sravnjen u Re3. Sam timeline trojke počinje prije i završava nakon Re2.

  • arminko

    07.06.2025 - 09:33

    Do tad da predjem 7 i 8 heh, veselim se svakako

    • Bronson

      @arminko, 07.06.2025 - 09:36

      Brate sta cekas, da mi je tvoj mozak da mogu opet da igram ta dva dela pogotovo 7 😄

    • arminko

      @Bronson, 07.06.2025 - 21:58

      Hah a jest ali brate slabo vremena imam pogotovo ljeti

    • Bronson

      @arminko, 07.06.2025 - 22:48

      Ma sala, al stvarno meni licno jako dragi nastavci bas sam uzivao 😁

  • Kris7yburado

    07.06.2025 - 11:08

    Kakav dašak svježine u silnim odgodama. Ljudi najave igru i odmah objave datum izlaska. Svaka čast CAPCOM i ne može bolji poklon za 30 godina serijala 👌🏻

  • ZamZurinho

    07.06.2025 - 12:08

    Ale, back is Residivle😍

  • sparrowpunk

    07.06.2025 - 12:11

    Još jedna PS5 igra na wishlisti.

  • sparrowpunk

    07.06.2025 - 12:17

    Zar nije u Code Veronica negativac bio Ashcroft?

    • mili1985

      @sparrowpunk, 07.06.2025 - 15:20

      Ashford. Malo je i mene zateklo, trebala mi je koja minuta.

  • Mrky

    07.06.2025 - 12:39

    Kako će ovo biti brutalno. Bio sam uzbuđen za jednu igru sljedeće godine. A sada je spašena

  • mika76

    07.06.2025 - 13:01

    a hoćemo li vidjeti Jill Valentine? ne bi bilo loše kaj ne?

  • kebbab

    07.06.2025 - 15:06

    To je samo još jedan horor is prvog lica naslova Requiem a prvi dio imena Resident Evil ne priznajem jer to nije.

    • mili1985

      @kebbab, 07.06.2025 - 15:27

      Što je rečeno da je prvo lice? Nisam još vidio tu informaciju.
      Inače, onda ni Re4 nije dio serijala jer se kamera mijenja iz fiksne u onu iza lika. Također ni Dead aim, Survivor onda isto nisu dio serijala. Od davnina su oni eksperimentirali s kamerama, žanrom, likovima i slično. Nije to nešto novo.

    • Kris7yburado

      @kebbab, 07.06.2025 - 15:27

      Po tvojem igra ne smije uvoditi inovacije nego se strogo moraju držati prokušanog recepta, jel to!? RE VII donio silne promjene i znači UBILI su takvom odlukom, a RE VIII sve što je valjalo još i poboljšao.

    • Tony Ghost 1811

      @Kris7yburado, 07.06.2025 - 16:42

      Pa da. Cudi me da uopce igra nove igre iz super maria. Super mario nije vise onaj igra iz pocetka.

    • kebbab

      @Tony Ghost 1811, 07.06.2025 - 18:07

      Ne, uopšte nema više 2D Maria. Očigledno ti nije jasno, INOVACIJA je 3D mario ali još imaš nove 2D Mario igre. Ovo nije inovacija nego prilagođavanje mlađoj publiki koja danas više voli taj horor iz prvog lica nego da shvati crowd control u trecem licu. Znaci jedno je inovacija a drugo je potpuno promjenjen gameplay. Inovacija je u AC serijalu kad su iz akcijske igre prešli u RPG. Znaci dodali su RPG elemente i podigli igru na viši stepen. Znaci nisu iz AC serijala napravilu Mirror’s Edge bez obzira što i jedno i drugo ima parkour.

    • djosic85

      @kebbab, 07.06.2025 - 18:25

      Ma da, ali pretjerujes kad kažeš da to nije RE. Ja nisam mlađa publika i tako mi svejedno iz kojeg lica. Mozda da se malo ti prilagodiš…

    • kebbab

      @djosic85, 07.06.2025 - 18:51

      Pa, nešto pametuje ovaj gore za Maria koji i danas (Super Mario Bros Wonder) ima 2D i to je INOVACIJA u odnosu na onaj i 1985 godine. Kad je tehnologija to omogucavala napravili su prvi 3D Mario 64 ali NISU GASILI 2D IGRE. Dok kod RE je skroz promjenjen i žanr i nacin igranja.

    • Tony Ghost 1811

      @kebbab, 07.06.2025 - 19:27

      Da je RE ostao isti vjeruj da bi jos veci broj negativni komentara bilo kako je uvijek isto, kako izbacuju jedno te isto sranje itd. sto se moze procitati kod mnogih igara koji vrte istu plocu. Treba opet imati i hrabrosti da ne kazem muda uvoditi promijene koje su velikoj vecini osvjezenje i dobar put. Negativnosti ce kod nekih uvijek biti… Zar bi ti se dalo jos uvijek igrati isti Resi kao prije 20 – 30 god?

    • LetMeBeFrank

      @kebbab, 07.06.2025 - 19:39

      Koji selektivan komentar. Kazes da RE vise nije RE ako je u prvom licu…Po toj logici onda niti RE4 ne bi bio prava RE igra jer je maknuo fiksnu kameru i postao vise akcijski orijentiran nego prethodne igre.

      Spominjes 2D i 3D Super Maria kao neki argument i time zapravo sam sebi rusis poantu. Mario ima i 2D i 3D igre i obje su pravi Mario’, samo drugacije izvedene. Znaci serijal može imati vise gameplay stilova i pristupa, a i dalje ostat prepoznatljiv.

      Te neke distinkcije koje ti mislis da navodis izmedu ‘inovacije’ i ‘promjene gameplaya’ ne drze vodu jer te termine koristiš proizvoljno da bi stvorio neku sliku vlastite objektivnosti. Kad Assassin’s Creed totalno promijeni zanr u RPG, to je tebi “inovacija”. Kad Resident Evil promijeni perspektivu, to odmah vise nije RE’. Primarna razlika ovdje je da ti se novi AC vjerojatno svida, dok ti se RE u prvom licu ne svida. I sama argumentacija za AC je smijesna jer si odabrao bas jedan od serijala u kojem se nove igre ne svidaju velikom broju fanova starijih naslova i za koje kazu da nisu AC igre.

      To je jednostavna i ocita istina. Kao da se sad nekome ne svida borba na poteze pa Yakuza Like a Dragon najednom vise nije Yakuza igra pa se o tome filozofira na tisucu i jedan nacin. Reci onako, plain and simple, ne svida mi se taj dio serijala i bok.

    • kebbab

      @LetMeBeFrank, 07.06.2025 - 20:01

      Prvo moraš znat šta je inovacija. Inovacija je sve dok smisao igre/gameplaya ostaje isti. Znaci AC je samo dodao RPG sustav, i dalje je to trece lice, i dalje imaš taj parkour i penjanje i dalje koristiš hidden blade na isti nacin i dalje imaš otvoren svjet samo što je malo veci, i dalje se obrađuje istorija, dok RE je skroz krenuo u drugu stranu u neki hotor survival iz prvog lica dok je to prije bila igra i treceg lica koje je bila poznata po svojoj Crowd control mehanici. Pređi RE5 pa posle ova go..a RE7 i 8 pa mi reci dali te igre imaju ikakve veze.

    • kebbab

      @kebbab, 07.06.2025 - 20:20

      Kod mene je sistem, kad serijal skrene sa svog puta toliko da to nije više ista igra ja gasim serijal. Kad sam video trailer za RE 7 ugasijo sam RE serijal. Igram samo do RE5 i prvi Revelations koji nije baš nešto kao i RE6. RE7,8 i ovo nisu više RE.

    • Tony Ghost 1811

      @kebbab, 07.06.2025 - 20:42

      Zasto ti je RE 5 pravi RE? Bas ta igra veze nema sa RE i prijasnjim dijelovima, kao ni RE 4 koji je ipak bio prihvacen jer je ipak rijec o brutalno dobroj igri.

    • kebbab

      @Tony Ghost 1811, 07.06.2025 - 21:53

      Ko je reko da RE 5 pravi. Ja sam tekao da DO RE 5 IGRAM a 7,8 i ovo nisu RE.

    • Xknight

      @kebbab, 07.06.2025 - 21:43

      RE 7 je vratio serijal na vrh ljestvice i stavljati peticu ispred sedmice je apsurd. Cak nisu isti zanr. Prije bih rekao da petica nije RE.

    • kebbab

      @Xknight, 07.06.2025 - 21:58

      Niko nije stavljao peticu ispred ali od tu dalje (osim losijih RE6 i Revelations) nije za mene više RE. Jedva cekam da sutra Silent Hill dobije takav trailer, to ce isto biti revolucija.

    • LetMeBeFrank

      @kebbab, 07.06.2025 - 20:22

      Crowd control “mehanika” o kojoj tupis cijelo vrijeme nije postala dio serijala sve do cetvorke. To je prvenstveno bila survival horror igra, s ogranicenim brojem neprijateljskih okrsaja odnosno combat scenarija, fiksnom kamerom, tenk kontrolama itd. Borba se svodila na pozicioniranje i cuvanje municije. Ja mislim da su u sedmici to odlicno prenijeli u prvo lice i da nije bez razloga sedmica ta koja je spasila fransizu (nakon petice koju ti spominjes i jos losije sestice). Ovako na prvu izgleda kao onaj RPGamer bait kad lik napise da je Doom bio survival horror jer je on igrao trojku pa da Doom 2016 i ostale nisu vjerne serijalu.

      I da, sedmica mi je puno bolja igra od petice. Mislim da je opet smijesno da spominjes to kao primjer kad velik broj ljudi navodi peticu i sesticu kao najlosije u serijalu i nastavke s kojima je sve poslo krivo. Osmica mi je isto dobra iako sam bio razocaran kad sam je prvi put odigrao do kraja. Mislim da je najgora od modernih RE igara, s iznimkom Remakea trojke koji su zeznuli.

    • mili1985

      @kebbab, 07.06.2025 - 20:24

      Sama srž cijelog serijala je survival horor element, koji su i 7 i 8 u nekoj mjeri zadržali, kao i Re4. U Re5 nema s od survivala. Budimo realni, Re5 se može poistovjetiti s Cod serijalom. Ona linearna sekcija jurnjave i napucavanja je tipičan primjer akcijske igre nego ikakvog survival horora. Nije poanta u perspektivi iz kojeg gledaš okolinu, bitna je sama srž serijala, ono po čemu je RE i poznat. A sigurno nije poznat po “kameri”.

    • kebbab

      @mili1985, 07.06.2025 - 23:33

      Napisao sam to gore. Poznat je po crowd controlu i tako i po kameri. Kad mi pokvariš gameplay radi perspektive kamere za mene si umro.

    • tomekplejka89

      @kebbab, 07.06.2025 - 21:50

      Negdje sam procitao da se u Japanu 7. i 8. dio prodaju pod nazivom Biohazard a ne RE. Ali ovdje bih rekao da je ipak bas RE u pitanju s obzirom na Racoon City. Neznam lore serijala pa me nemojte preozbiljno shvacati

  • Pask0o0

    07.06.2025 - 16:01

    Po glesinama je bilo da je re9 trebao biti leon i Jil combinacija ali izgleda da nista od toga. Svejedno jako se radujem. Trailrr izgleda obećavajuće

  • Emexs

    07.06.2025 - 16:41

    Ovo izgleda top , jedva cekam 😄

  • MetalicStar

    07.06.2025 - 17:05

    Nice

  • Lepoglava

    07.06.2025 - 18:11

    Ako bude u VR-u za psvr2 napit cu se

  • Enrubius

    07.06.2025 - 18:42

    Ma to te pitam,krajem ove i početkom iduće godine taman će se naredati nekoliko potencijalno dobrih horor igara.Very Nice :).

  • Bubimir666

    07.06.2025 - 22:27

    Hehehehe 😁

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?