HCL.HR

Respawn mehanika skoro završila u Rainbow Six Siegeu

Lovro Maroševac 19.02.2020.   •   3 komentara


Mnogi FPS naslovi imaju opciju reswpana, a upravo manjak iste krasi najveću Ubisoftovu esport igru. No sada smo saznali da je netko iz vrha Ubisofta cijelu tu ideju htio ugasiti.

Kao što vjerojatno i znate, Rainbow Six Siege taktička je pucačina iz prvog lica u kojoj napadači moraju zaustaviti obrambene igrače. Igru je dosad zaigralo oko 55 milijuna ljudi i izrasla je u poprilično popularan i cijenjen naslov. Ono što je jedna od posebnih značajki kod ovog FPS-a jest to što u njemu nema respawnanja, stoga je taktika najvažniji dio igranja.

Glavni dizajner igre Jean-Baptiste Hall je u najnovijem Ubisoftovom video rekao kako je u procesu izrade R6 Siegea postojala ideja da igrači unutar iste imaju mogućnost respawna. Navodno je tu opciju tražio netko iz vrha francuske kompanije, smatravši da će značajno pomoći u popularnosti igre, ali su se developeri uspjeli izboriti za svoje.

„Znam nekoga iz Ubisofta tko se nalazi na vrhu, a tvrdio je da će igra bez respawn mehanike biti obustavljena. Jako mi je drago što je bio u krivu. Igra bez respawnanja djelovala je kao da neće proći prvi test. U samim počecima, kada smo testirali s igračima, vidjeli smo da se kreću, slušaju i prate događaje na drugačije načine, što je pokazatelj veće napetosti“, izjavio je.

Igrin direktor Leroy Athanassoff istog je mišljenja kao i njegov kolega: „Recimo da znam da imam respawn opciju, trčao bih po mapi i pokušao je na taj način naučiti. Ne bi me bilo briga za protivnike koji me ubijaju jer bih se uvijek mogao vraćati. Očito, igre s respawnanjem su prijateljski nastrojene prema igračima. Prihvatljivije su i nisu toliko strašne, ali iskustvo igranja u njima nije jednako kao u onima bez te opcije.“

Rainbow Six Siege izašao je u prosincu 2015. godine u poprilično lošem stanju. Kada su iz Ubisofta shvatili koliko igrači vole igru i da bi ista mogla postati jedan od (naj)većih esport naslova, odlučili su je popraviti. Iako nije savršena, danas je u puno boljem stanju, što pokazuje sve veći broj igrača i bolji nagradni fondovi na natjecanjima.

Komentari (3)

  • Terox

    19.02.2020 - 15:52

    Jako lajkam šta HCL u zadnje vrijeme sve više i više voli izvjestit o Siegu, igra je prešla iz no name pucačine u vjerojatno najkompleksniji FPS ikad, i za nevjerovat Ubisoft ju i dalje podržava i radi na njenom poboljšavanju.

    • GTA222

      @Terox, 19.02.2020 - 21:10

      Sve gore napisano stoji jedino me u Siege malo živcira što su u zadnje vrijeme počeli mali pre više futurističke stvari dodavat u igru.

    • Saren

      @GTA222, 20.02.2020 - 13:18

      Nisi jedini, bas sam isto rekao frendu nedavno. Ali, u redu je igra mi je zabavna ionako. Doduse rekli su da hoce eventualno 100 operatora imati tako da nije lako bit ultra kreativan i smislit nesto nevidjeno. Ionako su svi uzbudeniji zbog reworka Tachanke nego zbog Iane i Oryxa xD

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?