Respawn mehanika skoro završila u Rainbow Six Siegeu
Mnogi FPS naslovi imaju opciju reswpana, a upravo manjak iste krasi najveću Ubisoftovu esport igru. No sada smo saznali da je netko iz vrha Ubisofta cijelu tu ideju htio ugasiti.
Kao što vjerojatno i znate, Rainbow Six Siege taktička je pucačina iz prvog lica u kojoj napadači moraju zaustaviti obrambene igrače. Igru je dosad zaigralo oko 55 milijuna ljudi i izrasla je u poprilično popularan i cijenjen naslov. Ono što je jedna od posebnih značajki kod ovog FPS-a jest to što u njemu nema respawnanja, stoga je taktika najvažniji dio igranja.
Glavni dizajner igre Jean-Baptiste Hall je u najnovijem Ubisoftovom video rekao kako je u procesu izrade R6 Siegea postojala ideja da igrači unutar iste imaju mogućnost respawna. Navodno je tu opciju tražio netko iz vrha francuske kompanije, smatravši da će značajno pomoći u popularnosti igre, ali su se developeri uspjeli izboriti za svoje.
„Znam nekoga iz Ubisofta tko se nalazi na vrhu, a tvrdio je da će igra bez respawn mehanike biti obustavljena. Jako mi je drago što je bio u krivu. Igra bez respawnanja djelovala je kao da neće proći prvi test. U samim počecima, kada smo testirali s igračima, vidjeli smo da se kreću, slušaju i prate događaje na drugačije načine, što je pokazatelj veće napetosti“, izjavio je.
Igrin direktor Leroy Athanassoff istog je mišljenja kao i njegov kolega: „Recimo da znam da imam respawn opciju, trčao bih po mapi i pokušao je na taj način naučiti. Ne bi me bilo briga za protivnike koji me ubijaju jer bih se uvijek mogao vraćati. Očito, igre s respawnanjem su prijateljski nastrojene prema igračima. Prihvatljivije su i nisu toliko strašne, ali iskustvo igranja u njima nije jednako kao u onima bez te opcije.“
Rainbow Six Siege izašao je u prosincu 2015. godine u poprilično lošem stanju. Kada su iz Ubisofta shvatili koliko igrači vole igru i da bi ista mogla postati jedan od (naj)većih esport naslova, odlučili su je popraviti. Iako nije savršena, danas je u puno boljem stanju, što pokazuje sve veći broj igrača i bolji nagradni fondovi na natjecanjima.
Terox
19.02.2020 - 15:52Jako lajkam šta HCL u zadnje vrijeme sve više i više voli izvjestit o Siegu, igra je prešla iz no name pucačine u vjerojatno najkompleksniji FPS ikad, i za nevjerovat Ubisoft ju i dalje podržava i radi na njenom poboljšavanju.
GTA222
@Terox, 19.02.2020 - 21:10Sve gore napisano stoji jedino me u Siege malo živcira što su u zadnje vrijeme počeli mali pre više futurističke stvari dodavat u igru.
Saren
@GTA222, 20.02.2020 - 13:18Nisi jedini, bas sam isto rekao frendu nedavno. Ali, u redu je igra mi je zabavna ionako. Doduse rekli su da hoce eventualno 100 operatora imati tako da nije lako bit ultra kreativan i smislit nesto nevidjeno. Ionako su svi uzbudeniji zbog reworka Tachanke nego zbog Iane i Oryxa xD