Sekiro: Shadows Die Twice donosi nešto drugačiji sustav progresije
Zbogom dušama i zdravo iskustvenim bodovima i vještinama. Sekiro: Shadows Die Twice se miče od viđenog u prethodnim FromSoftware igrama i donosi izmijenjen sustav progresije.
Ostalo nam je još samo dva mjeseca do izlaska vrlo očekivane FromSoftwareove sljedeće igre – Sekiro: Shadows Die Twice. S obzirom na tu veselu činjenicu, možemo očekivati sve više informacija o igri kako se njen datum izlaska bude približavao. Svježa informacija ovog puta se odnosi na igrin sustav progresije, odnosno napredovanja.
Prema navodima FromSoftwareovog menadžera za marketing, taj sustav će se uvelike razlikovati od već viđenog u Dark Souls i Bloodborne igrama. To se poglavito odnosi na činjenicu da će u Sekiru iskustvo i kupovna valuta ovog puta biti dva zasebna elementa. Sustav će biti sličan standardnim RPG igrama gdje ćete ubijanjem neprijatelja zarađivati iskustvene bodove. Njih ćete ćete zatim moći ulagati kako bi otključali nove, aktivne i pasivne vještine.
Vještine će ovog puta biti uistinu raznovrsne pa ćete lika moći prilagoditi svom stilu igranja. Samurai vještine će tako biti orijentirane na otvorenu borbu, shinobi vještine na izbjegavanje protivnika, a ostale će nadograđivati nindža protezu glavnog lika. Dodatne nadogradnje za protezu i zdravlje moći će se pronaći istraživanjem igrinog svijeta. Nadalje, glavni lik prilikom smrti neće ostati bez svega što ste naporno skupljali što će razveseliti sve one koji su mrzili taj sistem u “SoulsBorne” igrama.
Iako navedeni sustav nije ništa novo u svijetu igara, u kontekstu prethodnih FromSoftware igara, on predstavlja značajan zaokret. Ovakav, dublji i prilagodljiviji sustav trebao bi potaknuti na eksperimentiranje, a nama dati više opcija za sukob s teškim protivnicima. U svakom slučaju se veselimo sve navedeno isprobati kada igra 22. 3., konačno i izađe.
Wolfman
09.01.2019 - 16:56Nema ni online komponente, to je još jedna velika razlika u odnosu na Soulsborne. Dakle, nema PvP ni co-op, fokus je na PvE single-player iskustvu. Tako da ima čak i klasičnog pauziranja igre 😀
Aldin219
@Wolfman, 09.01.2019 - 17:03Sta god da je, slijepo vjerujem From Software-u. 🙂
Wolfman
@Aldin219, 09.01.2019 - 17:06I ja uzimam D1!
darijoman
@Wolfman, 09.01.2019 - 19:26Jesi siguran da neće imati online komponentu
Wolfman
@darijoman, 09.01.2019 - 20:47https://www.gameinformer.com/2019/01/08/why-sekiro-shadows-die-twice-doesnt-have-online-multiplayer
darijoman
@Wolfman, 10.01.2019 - 09:22Tnx
Kirian_1984
09.01.2019 - 17:21Zvuci zanimljivo, to i ghost of tsushima… Mislim da se ovo mora odigrati
Hellblazer
09.01.2019 - 18:14Već oštrim katanu, da bude spremna za 22.3.?
SanKa
10.01.2019 - 09:11bit će sekiranja bome 🙂