HCL.HR

The Division 2 mi je najzabavniji kad u njemu ne pucam

Zoran Žalac 20.03.2019.   •   6 komentara


The Division 2 je prilično repetitivna igra, ali pokušao sam u njoj pronaći drugačije načine igranja. Donekle sam i uspio u tome.

Zadnjih tjedan dana igram The Division 2 i moram priznati da u toj igri uživam daleko više nego što sam mislio da ću uživati. Kao i sve Ubisoftove igre, The Division 2 je nakon nekog vremena poprilično repetitivan – pucaš, pokupiš bolju pušku, pucaš, osvojiš novi level i onda opet pucaš i tako u nedogled. Međutim, nešto mi je kod ove igre drugačije – kaotični Washington često mi skreće pozornost nekim sitnim detaljima. Na gornjoj slici vidite prizor kako je netko objesio komade zrcala na ulazu/izlazu parkirališta. Zašto, kako – nisam imao vremena odgonetnuti jer mi je za petama bila patrola neprijatelja koje sam nastojao izbjeći.

Nisam siguran postoji li priča iza tog obješenog stakla – možda su to zamke, možda je to neko ritualističko obilježje… ne znam. Ali ono što znam jest da svijet The Divisiona 2 ima zgodne detalje koje cijenim u trenucima kada ne gledam samo kako ću nekome opaliti headshot. Primjerice, obratite pozornost na reklame i grafite razbacane po gradu, može se ondje pronaći svakakvih zanimljivosti. Ovo je na tragu pričanja priče pomoću prostora o čemu je svojevremeno pisao naš Pero.

Vjerojatno je takvo što bilo prisutno i u prvom Divisionu samo ja to nisam primjećivao. Ali u fokusu ovog članka zapravo nije pričanje priče pomoću prostora već pohvala Divisionu 2 kao igri koja može biti zabavna i bez pucanja. Naime, jučer sam u igri otključavao sve dijelove mape, odnosno sve sigurnosne kuće. To je stvar koja bi se trebala raditi postupno jer je vezana za level vašeg lika. Primjerice, ako ste niži level, samoubojstvo je ići u dio grada dizajniran za level 25-30, primjerice.

Međutim, upravo u tom samoubilačkom potezu The Division 2 mi je ponudio dobru zabavu. Išao sam od regije do regije, izbjegavajući neprijatelje. Igra nema razrađen sustav stealtha, ali skrivanje je moguće jer možete koristiti zaklon, a ulice su uglavnom široke taman toliko da grupe neprijatelja možete zaobići.

Ključna stvar u ovome je ta što je Division 2 pošten prema igraču u svom sustavu levela, tako da igrač nije bespomoćan ako se nađe u situaciji da ga neprijatelji višeg levela primijete i otvore paljbu. Naime, znate ono kako u zadnje tri Assassin’s Creed igre neprijatelju koji je pet levela viši od vas ne možete apsolutno ništa? Taj sam dio kritizirao u Odysseyu gdje mi je to bilo blesavo. Npr. možeš udarati protivnika višeg levela pola sata i neće mu biti ništa, no ako ga šutneš spartanskim udarcem pa on padne s visine – e onda je automatski mrtav. Netko je rekao – pa to je tako u svakoj RPG igri ikada, što se ja sad tu žalim. Ne, nije – The Division je primjer pravilno napravljenog sustava levela.

U Divisionu protivnici višeg levela nisu neuništivi, samo su opasni jer vas mogu ubiti jednim metkom. Uzmite to kao izazov i evo vam zabave. Moja taktika je ovakva – uzmem snajper i tražim najpogodnije mjesto, negdje gdje me ne mogu okružiti i gdje imam preglednost situacije. Nema takvih mjesta mnogo, no sama potraga za njima katkad može biti zanimljivija od standardnog rešetanja na misijama. Još kad pritom naiđete na neke bisere u dizajnu levela, znate da se radi o kvalitetnom sadržaju. A onda kad dobijete dobar loot nakon što se taktički sredili daleko snažnijeg protivnika – ma milina.

Komentari (6)

  • Ovcaodnovca

    20.03.2019 - 13:45

    ? pa sve su ove igre repetativne… i na isti kalup.!?

  • PsiHoGujaR

    20.03.2019 - 13:50

    Evo level 21 i za sada jos nije dosadila 😂

  • Terox

    20.03.2019 - 13:53

    Nisu se potrduili samo kod ove igre već i kod mnogih drugih. Razlika je samo što ih tamo većina ne prepozna. Odličan primjer je Rainbow Six Siege. Svaka nova mapa sa sobom donosi zasebni storyline ispričan kroz različite sekcije mape ili kroz određene objekte/efekte koji jednostavno nebi trebali biti tu. Problem se stvar kod činjenice da većina ljudi koja se više posveti toj igri drži postavke na sve low/off, pa samim time u brzini i napetosti gameplaya ni ne primjete određene detalje, jer tada jednostavno nisu bitni.
    SP igre zato su puno bolje kad je riječ o kreativnom izražaju ljudi koji izrađuju igrivi svijet.
    No što se tiče leveliranja u AC Odessyu ne bih se složio s izjavom da je to bio problem. Štoviše unatoč svojoj težini to je bio plus. Većinu plačenika u AC Odessy sam riješio do 40 levela, jednostavno sam uživao izbjegavajući te one-hit protivnike i pokušavao ih prevariti u padanje sa zgrade ili čega već.

  • delight353

    20.03.2019 - 15:08

    Zoki, sve su igre, zapravo, repetativne – dođi, prođi izazove, završi level, ponovi. Umijeće je koja igra to bolje zamaskira…

  • MUDO

    20.03.2019 - 18:49

    I nazalost ali ovakve igre ce ovim tempom koji pojedini igraju da se zasite igre za mesec dana i onda ce da bude a sta sada da igram. Jednostano igre ovog tipa su zanimacija za mesec dana i posle toga mozes da je posaljes na odmor.

  • funky0308

    21.03.2019 - 11:40

    Drago mi je da puno ljudi kroz Divison 2 (konacno) vide ono sto je pruzao vec i prvi Division ali mnogi su to promasili. Dvojka je daleko bolja igra, tu dileme nema ali moram jos jednom naglasiti da Division nije akcijski TPS ili stealth igra, Division je prvenstveno RPG, igra u kojoj se vecina vremena utrosi na slaganje builda i grindanje kako bi dosli do te iste opreme za build. Nije fer takvoj igri prigovarati za pricu jer je tu prica nesto sto postoji samo kako bi te upoznalo sa nacinom igranja i dovelo te do levela 30+. Tek nakon zavrsetka kampanje i penjanja do lvl 30 krece prava zabava koju igraci koji igraju Division znaju cijeniti. Ubisoft je end game doveo gotovo do savrsenstva. Division se ne moze, odnosno ne bi trebao igrati na nacin da izaberes pusku koja ti lijepo izgleda, uzmes pancirku koja ti ima lijepu boju, zalijepis skin na pistolj i to je to. Bas suprotno, oko builda se zasnima cijela igra, slaganje po brandu, slaganje talenata, atributa i skillova i pojacavanje istih kroz dodavanje tocno one opreme koja ce boostati stats…tu je sva snaga i lijepota ove igre. Kada se zavrsi glavna kampanja, ocisti DC i krene igrati sa gear scoreom, dakle, nakon lvl 30 SPOJLER – mapu ponovno preuzimaju frakcije koje se medjusobno bore za prevlast, naravno ne samo medjusobno, nego i s nama i covjek stvarno ima sto raditi i u PVEu. Naravno, radi se o repetitivnom sustavu ali ponavljam, to nije problem, takva je igra. Krece Tier 1 pa dva, tri i konacno Tier level cetiri (ici ce i dalje ali trenutno je max tier lvl 4) gdje se boris s frakcijama i ponovno osvajas grad, skupljas bolju i kvalitetniju opremu i osvajas stronholde i ostale tocke po gradu. Nemoguce je napraviti takvu igru koja bi konstantno nudila nove i drugacije misije, jer bi kampanja morala trajati 200 sati, a napisati 200h price koja se ne ponavlja bas i ne ide. Side questovi su odlicni, ponekada ni ne znam da sam u side misiji, a ne u main misiji, puno su bolje od istih u prvom dijelu. Meni je mozda najveca zamjerka sto moj lik ne zna izgovoriti jednu jbnu recenicu, ne znam zasto to rade na ovaj nacin ali ocito je tako odluceno iz nekog razloga. Cak i kada bi trebao ogvororiti sa obicnim da ili OK nije ni to u stanju 🙂 . Sve ovo gore nabrojano odradjeno je u drugom dijelu tako jer smo se zalili da je prvi dio previse orjentiran na PVP i zapostavlja se solo igrac. Dvojka je iz tog razloga drugacija, imali smo nesto slicno i u jedinici ali dvojka je ipak otisla puno, puno dalje. Da postoji crouch tipka i mehanika stealtha, neka druga osim cover to cover sustav bio bi i ja sretniji ali zapravo nije ni potrebna. Kada se naucis koristiti cover mehanikom u Divisionu vidis koliko to zapravo stima u ovu igru i koliko je dobro odradjena. Radi gotovo savrseno, dok ti se igrac prebacuje u grugi cover reloadas, gledas oko sebe i planiras iduci potez. Bitni su i skillovi, izuzetno bitni kao i cijeli build. Vecina nas od skillova koristi medic skillove (dron, hive ili chem launcher) koji se u kombinaciji sa modificiranjem opreme kroz offensive i defensive modove mogu dovesti do savrsenstva. Ovo je drugacija igra i iako postujem to sto se nekome ne svidjaju neki dijelovi, ipak treba znati da se ovo malo drugacije igra i ako netko nije spreman 70% vremena provesti u slazuci build i tesko radeci za taj isti build, istrazivajuci sve moguce statistike i uskladjivati ih jedne s drugima onda ova igra nije za njega. Uci u igri i krenuti s bilo kojom puskom pucati po bilo kome jednostavno ne ide, vecina ljudi koji igru pokusaju igrati na taj nacin, odustane nakon glavne kampanje uz komentar kako je igra dosadna, naporna ili ponavljajuca sto stvarno nije. BTW, sinoc u State of The game developeri su potvrdili da stize FOV slider. Trazili smo to i dobili, Masive stvarno slusa sto im se govori, aktivni su na drustvenim mrezama i prihvacaju kritiku, brzo donose nove stvari, fixeve i patcheve i odlicni su 🙂

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?