HCL.HR

The Last of Us Part II vodi nas u osvetnički pohod početkom 2020.

Zoran Žalac 24.09.2019.   •   76 komentara


Sony i Naughty Dog napokon su otkrili kada ćemo igrati njihovu veliku ekskluzivu The Last of Us Part II te nam dostavili još jedan impresivan trailer.

Datum izlaska velike PS4 ekskluzive The Last of Us Part II je 21. 2. 2020., možete odahnuti. Isto tako možete odahnuti jer je protagonist prethodne igre živ i kako kaže na kraju trailera: nije mogao pustiti Ellie da na svoju osvetničku misiju ide sama.

Prema viđenome u friškom traileru, Ellie bi na početku igre mogla izgubiti svoju više nego blisku prijateljicu Dinu, a čini nam se da bi to mogao biti “okidač” za nju. A neki su se toliko uzrujali na onaj poljubac… No, moguće je isto tako da je trailer namjerno sugestivan pa nas tjera da pomislimo na najočitiji scenarij dok je posrijedi možda nešto drugačije.

Redatelj igre Neil Druckmann poručuje kako u traileru vidimo tek vrlo mali dio igre, a cijela će avantura biti najduža od svih priča koju su u Naughty Dogu do sada napravili u 35 godina svoga rada. Opa!

Igra je sada dostupna za predbilježbu, a ako ju naručite prije izlaska dobit ćete nadogradnju za šaržer pištolja u igri, kao i priručnik s dodatnim receptima za crafting. Uz standardnu verziju igre u prodaji se nalaze tri posebna izdanja: Collector’s Edition, Special Edition te Digital Deluxe Edition.

U Digital Deluxe izdanju glazbu iz igre, avatare, PS4 dinamičnu temu te digitalnu knjigu s ilustracijama. Special Edition dolazi u metalnoj kutiji, uz knjigu s ilustracijama. Collector’s Edition sadrži 12-inčnu statuu Ellie, njezinu narukvicu, naljepnice, pribadače te sve ostalo što i Digital Deluxe te Special Edition.

Za sve one igrače koji još nisu upoznati sa svijetom The Last of Usa, dobra je vijest da će Sony u desetom mjesecu uz pretplatu na PlayStation Plus pokloniti i primjerak The Last of Us Remastereda. Stignete ga taman završiti do 2020., ako već niste.

Komentari (76)

  • MightyAloy

    24.09.2019 - 22:40

    Izgleda čudo jedno, nemogu dočekati da izađe. Svaka čast i za The Last of Us Remastered iako ga već imam.

  • GAMEmaher

    24.09.2019 - 22:44

    Super za last of us na ps plus. Čekao i dočekao. Imam ps3 verziju i odigrao i mamilo da kupim za ps4 al imao filing da budu dali na pretplatu pa odigram opet i za ps4 i dalje serveri rade dok na trojci ukinuli. Sve to zagrijavanje za dvojku koja se čeka napeto sad!

  • xxved

    24.09.2019 - 22:48

    YAY!!!!

  • U.M.O

    24.09.2019 - 22:49

    Nekakva kombinacija Red Dead 2,Geras 5 i Silent Hill PT.Zombiji lice na nesto

  • m@rko

    24.09.2019 - 22:52

    To je toooooo. Ajmo sada krizati dane

  • InDy4962

    24.09.2019 - 22:57

    Znao sam iste sekunde da će druga PS+ igra biti TLoU. Fino su to na kraju upakirali.
    Sad ako i rak dobijem u međuvremenu ću ipak preživjeti do 21.2.2020.
    Jedini rizik još je da poginem u prometnoj nesreći, valkda

    • tomekplejka89

      @InDy4962, 25.09.2019 - 13:16

      Hahahahah…popravio si mi dan frende.

    • bobby_boulders

      @tomekplejka89, 26.09.2019 - 11:48

      Stvarno??? OVO ti je smiješno?

  • omar500

    24.09.2019 - 23:21

    Joj kako sjw prica ulazi u pore triple A igara, ali eto. Sto se tice ostalog, igra izgleda vrhunski i to je valjda najbitnije.

    • CosmicSloth

      @omar500, 25.09.2019 - 08:29

      Što te konkretno u ovom slučaju zasmetalo?

    • MightyAloy

      @omar500, 25.09.2019 - 08:55

      Znači lik u video igri ne smije biti gay, odmah dobija SJW etiketu. Bullshit! Kanite se više te SJW priče za maloumne jer to ne služi ničemu već da se etiketira nešto što nekome u datom trenutku ne odgovara. Također ako je nešto očito nepravedno, čim se to izreče, iz “suprotnog” tabora se dobija SJW etiketa. Ja sam za zaštitu zemlje i okoliša, reciklažu, smanjenje emisije CO2, GMO free hranu, znači ja sam SJW jer uništavanje planeta je farsa, a GMO ne šteti zdravlju. Podržavam jednakost i uključivanje u društvo umjesto šikaniranje LGBT osoba, ja sam SJW jer su takve osobe “bolesnici koji uništavaju pomno izgrađenu strukturu društva”. Ja sam protiv populizma i populističkih rješenja, ja sam SJW jer naravno čim se izreče biti će svima bolje, gle čuda bolje nam je. Ja sam za radnička prava i pravednije društvo te pravedniju preraspodjelu bogatstva i resursa, ja sam SJW i naravno leftard jer bože moj radnici su itekako dobro zaštićeni i plaćeni, a bogata elita ne zarađuje masno na leđima običnih smrtnika te su sve stekli pošteno i vrlo mukotrpnim radom i trudom. Itd itd… Sorry na rantu, ali pun mi je kufer razbacivanja SJW etiketama i uskoumnog gledanja na stvari.

    • CosmicSloth

      @MightyAloy, 25.09.2019 - 12:32

      Spot on! To je već postalo grdo preseravanje. U nedostatku ikakvih racionalnih argumenata se uvijek poseže za SJW kartom.

    • MightyAloy

      @CosmicSloth, 26.09.2019 - 11:49

      Točno to, zato sam i dobio triggere čim vidim da neko koristi SJW etiketu. Nemam više tolerancije prema ljudskoj ograničenosti. ?

    • Kr2t0s

      @MightyAloy, 25.09.2019 - 13:29

      Imaš neke dokaze da GMO šteti zdravlju ili laprdaš napamet?

    • Zvonimir Komar

      @Kr2t0s, 25.09.2019 - 17:32

      Poanta je da je stvar neistražena. Jednako kao što je bio i DDT i azbest koji su se masovno upotrebljavali bez da su bili istraženi, a onda smo se naknadno hvatali za glavu. Ili je tebi ideja širokog free form “eksperimentiranja” na ljudima ok?

    • Kr2t0s

      @Zvonimir Komar, 25.09.2019 - 17:48

      Jesi i protiv cijepljenja?

    • Zvonimir Komar

      @Kr2t0s, 26.09.2019 - 00:49

      Cijepljenje nedokazano sprečava bolesti od kojih su djeca nekada masovno umirala? Ti ili trolaš ili nemaš osnovne kognitivne sposobnosti. U svakom slučaju, signing off.

    • Kr2t0s

      @Zvonimir Komar, 26.09.2019 - 07:24

      Antivakseri tvrde kako cijepljenje može izazvati određene poteškoće kod cijepljenje sjece i to nije dovoljno istraženo. Isto kao što GMO može pomoći u prehranjivanju planete, ali ima vas koji u tome vidite zavjere i kako si sam spomenio da nije istraženo je li utječe na čovjeka, znači isti si ko antivakseri. Izlogiraj se.

    • MightyAloy

      @Zvonimir Komar, 26.09.2019 - 11:45

      Odlično rečeno. Potpisujem. ?

    • MightyAloy

      @Kr2t0s, 26.09.2019 - 11:42

      Dokaza itekako ima, ali došlo je vrijeme da se znanstvenicima ne vjeruje ali se vjeruje glasnim budalama koji laprdaju o kojekakvim zavjerama i Sorošima, komunjarama i sotonjarama, pa se onda dešava sa vam mora jedna šesnaestogodišnjakinja s aspergerom ukazivati na to da se osvjestite. GMO je definitivno veliki dio priče o uništavanju planeta i ljudi. Ne možeš umjetnim uzgojem dobiti ono što ti priroda može dati, niti može biti jednake kvalitete za organizam, a da o mogućim posljedicama unosa GMO proizvoda i ne govorimo. Onda se pitaš zašto toliko ljudi oboljela od raka, dijabetesa i ostalih boleština. GMO ti ne može pomoći u prehranjivanju sve napučenijeg planeta ali može smanjeni unos mesa ili prelazak na bezmesnu prehranu što bi se pozitivno odrazilo kako na zdravlje pojedinca tako i na ekologiju. To je neoboriva činjenica i sasvim jasno onome tko ima želju da izađe van društveno nametnutih okvira, te je malo istražio tu tematiku, no ja neću pisati romane o tome jer nemam vremena, samo ću reći da imam osobnog iskustva kako u svom životu, tako i u životu bližnjih. Za GMO sam 100% uvjeren da nije dobar za ljude i zaobilazm ga u širokom luku a kompanije kao što je Monsanto prezirem jer stavljaju profit ispred interesa ljudi. Btw nije se lijepo obraćati s izrazima “laprdaš napamet” prilikom komuniciranja. Spomenuo si cijepljenje, ja sam načelno za cijepljenje jer dokazano djeluje, no isto tako ne vjerujem u potpunosti farmaceutskim kompanijama jer znam da ih vodi profit a ne stvarna dobrobit ljudi te altruistični doprinos društvu u cjelini. Ljude koji teže zdravijem životu i prehrani ne možeš svrstavati u isti koš s onima koji su protiv cijepljenja jer prvi su otvorenog uma a drugi najčešće zadrti i pod utjecajem religije. Ugodan dan i pozdrav.

    • SonOfZeus

      @MightyAloy, 26.09.2019 - 12:32

      Jel to ona 16 godisnja koja nosi zajedno sa roditeljima antifa majice? Jel znas sto i tko je antifa? Jel ti smeta sto roditelji politicki aktivisti iskoristavaju curicu da bi prodavali svoju knjigu, i sto je ona uvjerena da je njoj iz svedske unisteno djetinstvo – a ne onoj djeci iz afrike? Jel znas tko i sto je anita sarkeesian? Jel znas da je ista radila za ND? Ja osobno nisam za sada vidio nista sjw, i smatram da ljudi pretjeruju – ali tko god zaposli prevaru zvana anita nece nista pozitivno postici u gejmingu.

    • MightyAloy

      @SonOfZeus, 27.09.2019 - 09:25

      Znam ja jako dobro što je antifa i svesrdrno podržavam, a to što su pojedine konzervativne desno orijentirane struje dotično demonizirali i izobličili značenje i nastojanje istoga zbog sopstvene izopačene agende je drugi par rukava. Neću niti pitati što ti misliš da znaš što je to antifa jer pretpostavljam kakav ću odgovor dobiti. Šta se mene tiče mala Greta je heroj, a za Anitu Sarkeesian i njene budalaštine me zaboli ona stvar, mnogo gora determinencija društva se trenutno odvija na globalnoj razini od kokodakanja Anite.

    • sallaD

      @MightyAloy, 27.09.2019 - 10:29

      Sigurno se nisi zapitao koliko je ogromnu štetu Anita svojim lažima i manipulacija uradila čitavoj gamingu, njene budalaštine se ne smiju ignorirati i/ili dopuštati da uništavaju gaming. Zato je i do danas relevantan GG jer nam je dosta ovih brojnih trpljenja, omaložavanja i napada od ljudih poput Anite, Zoe Quinn, Polygon, Kotaku, ResetEre itd. koji su ništa već ‘loši korijen’ samome gamingu.

    • MightyAloy

      @sallaD, 27.09.2019 - 12:24

      Niko ozbiljan Anitu ne doživljava. Zbog Anite i sličnih napravljena je ponajprije šteta pravim borcima za jednakost i protiv diskriminacije, jer se danas sve svelo na to da se druge omalovažava maloumnim etiketama poput SJW. Pravu i nepovratnu štetu gamingu nanose EA i kompanija sa svojom pohlepom. No nema se smisla ovako u komentarima raspravljati. Ugodan dan želim, obaveze zovu.

    • sallaD

      @MightyAloy, 27.09.2019 - 13:13

      Samo sve dok neki dev ili gamer ne nastrada radi njenih laži, malo si pogledaj si kako ona i novinar koji shillaju za nju su sudjelovali #metoo kampanji nad nevinog deva pa ga odveli u suicid i onda kasnije profitirali na njegovu nesreću. To su ti ljudi koji bacili svoje kolege pod vlak ili strpali nevinoga u zatvor samo za pet minute slave.

    • SonOfZeus

      @MightyAloy, 27.09.2019 - 14:32

      Aha, znaci ti si jedan od onih obicnih laprdals koji se drze onoga sto je trenutno in i popularno – – a o vlastitom istrazivanju nula. Podrzavas antifu? Znaci fasist si? “https://www.google.com/amp/s/www.newsweek.com/antifa-violence-portland-bernie-sanders-video-1082072%3famp=1

      “Anarchist/communist mob that professes to be anti-fascist, but whose tactics (which include violent confrontation and intimidation – especially against those who assemble peaceably) are manifestly fascist in nature”
      Ti u principu podrzavas ljude koji se secu u MASKAMA, napadajuci mirne prosvjede i govore kamenjem, suzavcima i samama. Za netko cije ime znaci antifasisti, poprilicno su fasisti. A ti to podrzavas – ili si neuk ili si nacist 21 stoljeca.

    • sallaD

      @SonOfZeus, 27.09.2019 - 14:58

      i ne zaboravi još milkshakove, u portlandu je velik specijalitet miješati to još sa samim cementom

    • Kr2t0s

      @MightyAloy, 26.09.2019 - 12:53

      Ok, imaš dokaze o štetnosti GMO, molim te ih onda proslijedi i nama, da se i mi osvjestimo.

    • MightyAloy

      @Kr2t0s, 27.09.2019 - 09:25

      Stiže HP ekspresom, očekuj sutra. ?

    • Kr2t0s

      @MightyAloy, 27.09.2019 - 12:28

      Znači, kao što sam i rekao, samo laprdaš bezveze.

    • CosmicSloth

      @MightyAloy, 26.09.2019 - 14:06

      Drago mi je da se pozivaš na znanost, ali mi je pomalo čudno da u isto vrijeme imaš taj stav o genetskom inženjeringu jer je znastveni konsenzus da ne postoje dokazi o štetnom utjecaju genetski modificirane hrane na ljude i okoliš, štoviše, čak ima pozitivan efekt na okoliš jer se uvelike smanjuje potrebu za herbicidima i pesticidima. Svakako se slažem da tu treba biti oprezan, ali se ne slažem s tom tendencijom da se genetski inženjering i biotehnolozi demoniziraju. Uostalom, ako smatraš da ovakvo djelovanje čovjeka nije prirodno, smatraš li da je naše domesticiranje i križanje voća i povrća prirodno? U oba slučaja se u prirodu upliće ljudska ruka. Niti jedno voće i povrće koje mi danas konzumiramo nije izgledalo ovako kako izgleda danas niti je imalo nutritivne vrijednosti kakve ima danas. Ljudi su iz prirode uzeli divlje bilje i križanjem stvorili nešto čega u prirodi nije bilo. Mislim da reći da nešto nije prirodno nije argument.

    • MightyAloy

      @CosmicSloth, 27.09.2019 - 10:12

      U pravu si i hvala ti na odgovoru. Nisam znanstvenik i nisam dovoljno upućen u tematiku bioinženjeringa da bih mogao sa sigurnošću reći da je moj stav ispravan. I samo izreći u ovom slučaju GMO je generaliziranje, a mi ljudi volimo generalizirati i pojednostavljati stvari. Priznajem da sam u krivu i kad žustrije o nečemu pišem ne izražavam se baš najbolje. ? Nemam povjerenja u GMO jer prvenstveno nemam baš povjerenja u ljude kad je u pitanju granica petljanja s “prirodom”, a gdje je ta granica ne znam. A svakako nemam povjerenja u korporacije jer im je profit prvi, a ljudi i društvo negdje tamo na začelju. Zbog toga imam averziju prema GMO u globalu. Apsolutno si u pravu da reći da nešto nije prirodno nije argument jer bi trebalo jasno definirati što je to biti prirodan ili neprirodan, a to baš i ne ide tek tako. Isto tako ljudi koji su protiv LGBT koriste “argument” da je to neprirodno i za njih je priča završena (bio sam nekad takav). U svakom slučaju my bad. Hvala ti što se me na lijep i kulturan način prozvao, a ne kao u Kr2t0s-a “daj dokaze ili laprdaš napamet”. Btw u pravu si za domesticiranje i križanje voća i povrća, touché.

    • Kr2t0s

      @MightyAloy, 27.09.2019 - 12:30

      Kada nešto govoriš i tvrdiš bez dokaza i činjenica, onda je to laprdanje, a to si i sam dokazao.

    • CosmicSloth

      @MightyAloy, 27.09.2019 - 17:06

      Dijelim tvoje mišljenje oko pohlepe korporacija, ali to svakako nije razlog da prekinemo istraživanja u toj grani znanosti jer bi to zapravo bio najveći poraz. Drago mi je da ima ljudi koji su spremni promisliti i prihvatiti pogrešku, to lagano postaje rijetkost. U ovom modernom internet svijetu sve je manje mogućnosti da s nekim civilizirano diskutiraš bez da krenu ad hominem napadi. Ljudi sve više postaju nesposobni da nađu neki middle ground, sve mora biti ili crno ili bijelo. Jedan od razloga zašto se znanost rijetko cijeni među laicima a i zašto su teorije zavjera sve popularnije je upravo zbog takvog načina komunikacije gdje se prije poseže za omalovažavanjem nego pokušajem da se nešto objasni.

    • Stitrek

      @CosmicSloth, 28.09.2019 - 18:51

      Dobro objašnjenje šire slike stvari, i kako si spomenuo stvari u prirodi nisu crne ili bijele već često sive, tako je i sa GMO i sa cjepivima. Činjenica je da su neka voća i povrća izgubila nutritivne vrijednosti ali zato je obskrba po cijelom svijetu veća i održivija. Sa svim proizvodima je tako, negdje dobivaš negdje gubiš, tako je sa odašiljačima signala, automobilima, kućnim aparatima a ponekad i mentalitetima ljudi u globalnom svijetu.

  • Ovcaodnovca

    24.09.2019 - 23:43

    jedinica ima jedan od najbolji i najigrivijih multiplayera ikad….

  • nixxxa120

    25.09.2019 - 00:02

    Prvi dio je jedna od najprecjenjenijih igara ikada. Prešao sam je jedva , priča je jako prosjećna i dijelovi več viđeni negdje , likovi isto tako. Gamplay je katastrofa samo prebačen iz uncharted serijala ipak su isti ljudi to radili. “Zagonetke” ako ih se uopće može tako zvati se sve svode na nađi lijestve za Elli ili nađi paletu da ju guraš u vodi jer neznam plivati i tako x15. Još za kraj koja je fora sa one hit protivnicima u grupi od 20 zombija i ubije te s 15m niti ga ne vidis vec si gotov.

    • Kr2t0s

      @nixxxa120, 25.09.2019 - 00:34

      Slažem se, meni i dan danas nije jasno zašto je ta igra toliko hvaljena? Mislim, igra nije smeće, to odmah da raščistimo, ali i nije i toliki vrh koliko se o njoj priča i piše.

    • blacklist0907

      @Kr2t0s, 25.09.2019 - 05:30

      Ma igra je vrh a za dvojku da ne pricam kak bolesno izgleda

    • Oblakoder

      @Kr2t0s, 25.09.2019 - 10:14

      Igra je vrh i jedna od najatmosfericnijih igara ikad, tako da ne palumudite da nije nista posebno 🙂

    • Kr2t0s

      @Oblakoder, 25.09.2019 - 12:56

      Osim same grafike, koja je u ono vrijeme izvukla maksimume i koja je predstavljala labuđi pjev PS3, ostalo nije ništa posebno i što do tad već nismo vidjeli, tako da m7 nije jasno toliko glorificiranje ove igre. Radi određenih dušebrižnika, ne kažem kako je igra sranje i da ništa ne valja, dvaput sam je i odigrao, odigrati ću i dvojku, samo mi nije jasan toliki hype oko ove igre i to uzdizanje u nebesa.

    • Oblakoder

      @Kr2t0s, 25.09.2019 - 18:11

      Tacno je da joj i ja zameram sto nema neku smisleniju zagonetku, a ne samo guranje kontejnera, trazenje merdevina i tako tih gluposti ali ma jednu od najemotivniji prica, vrhunsku atmosferu i sasvim ok gameplay iako nije vrhunski. Izuzetna akciona avantura koja ima mane ali koja igra ih nema? Koja akciona avantura je bolja, a da nije open world kao Zelda, ipak su to dva razlicita tipa igara?

    • SimpleHR

      @Kr2t0s, 25.09.2019 - 14:36

      Avatar te gleda

    • PppPP

      @nixxxa120, 25.09.2019 - 04:27

      kume ne može se sve svima svidjet

    • Sonny

      @nixxxa120, 25.09.2019 - 08:17

      A možda je problem u tebi dečko, možda si ti samo preglup… jesi o tome razmišljao… Jedno je da ti se igra ne svidi, to je sasvim normalno, ali izjaviti za igru koja je remek-djelo i koja je sigurno među 5 najboljih igara svih vremena (to su činjenice) da je jedna od najprecjenjenijih igara ikada je odraz tvog intelekta… Igram igre od početka 90-ih i mogu samo reći da sam odigrao više manje sve “velike igre” iz svih žanrova, nisam ograničen kao neki ovdje, i ova igra mi je vjerojatno najbolja svih vremena. Od priče, preko likova, glume, jedne od najboljih atmosfera, neviđene audio vizualne prezentacije, izvrsnog i raznovrsnog gameplaya… jednom riječju čista perfekcija

    • funky0308

      @Sonny, 25.09.2019 - 08:55

      U ovoj igri sve je podredjeno emocijama i “lomljenju” duha protagonista. Neki to ne mogu shvatiti (ne vrijedjam, ne mislim nista negativno) i jednostavno im ogra ne sjeda. To je u redu ali mislim da ne treba suditi i pricati o igrama koje covjek ne razumije. Druga je stvar ako ju je netko odigrao do kraja i ne svidja mu se. Ja nisam jos nikoga sreo tko je igru odigrao ali odigrao kako spada (u miru, polako) i nakon toga rekao da je igra smece. Volio bi od decki koji kazu da je precjenjena, da je smece i da losa, cuti prave razloge zasto to govore. Sto im nije valjalo? Ne mozes od ovakve igre ocekivati konstantnu akciju ako u Days Gone, to nije takva igra, ne mozes ni ocekivati zagonetke kao u Unchartedu jer nije ni takva igra. Ovo je teska igra, teske teme smrti i borbe za ono malo je sto je covjecanstvu preostalo provlace se od pocetka do kraja i kada je covjek gleda na nacin na koji je Druckmann zamislio da se gleda i igra otkrijes jednu potpuno drugu dimenziju igre. Nosas onu jednu ciglu koju si uspio pronaci i moras dobro promisliti hoces je iskoristiti ili ostaviti jer ne znas sto ce te iduce docekati. Igra nije predvidiva, ne daje metke i oruzje na svakom koraku ali daje puno vremena za razmisljanje i gledanje sto se dogodi kada se ravnoteza poremeti. Koliko malo je dovoljno da ljudi postanu zvijeri..

    • blacklist0907

      @Sonny, 25.09.2019 - 09:46

      Sve si reko

    • InDy4962

      @Sonny, 25.09.2019 - 09:50

      Ma takvima je GTA nebo i zemlja i sl. GTA V je bolesna igra i tehnička revolucija, ali nema dušu kao TLoU

    • Kr2t0s

      @Sonny, 25.09.2019 - 13:09

      Evo jednog primjera koji ne zna normalno komunicirati i koji vrijeđa one koji imaju drugačije mišljenje, a nikakve argumente nije dao. Pa ajmo malo secirati tu “najbolju igru” ikad:
      1. Grafika – tu se nema što prigovoriti, zaista vrh, pogotovo što je primarno izašla na PS3 i tu je izvukla maksimum iz te konzole, no to je nešto što smo od Naughty doga već navikli.
      2. Priča – svijet pogođen zombi apokalipsom, ništa što do tad već nismo vidjeli u RE serijalu, Forbiden sirenu, TWD-u i ostalim igrama te tematike. Pratiš lika koji se treba dobratiti djevojčicu do određene točke (odmah sam skužio da je vjerojatno imuna na zarazu i da je zato treba dopratiti da je mogu istražiti) dakle ništa što je do tad isto bilo neviđeno u igrama ili filmovima.
      3. Gampley ništa posebno, hodanje, pa red napada ili zombija ili ostalih ljudi, pa onda dva sata istraživanja jedne kuće kako bi pronašao možda par stvarčica koje će ti trebati. AI izrazito glup, koliko puta sam znao protrčati pored živih neprijatelja i nisu me kao primjetili itd. Zagonetki noti nema ili barem nešto što će ti upregnuti moždane vijuge.
      Znači kada ovako seciramo igru, shbatimo da ništa osim vizualnog orgazma ova igra nije nešto posebno ponudila i nešto što već prije nismo vidjeli i igrali. Ocijena između 7.5 – 8 i to je to, a ne nekakve priče o najboljoj igri svih vremena, treba bit realan.

    • nixxxa120

      @Sonny, 26.09.2019 - 09:57

      ja nekl kužim kak možeš za tak nešto reći da najbolja igra ikad i čista perfekcija. Priča je tolko jadna i viđena na sto drugih mjesta , predvidio sam kraj odmah na početku igre . Igra je jedan veliki manipulator emocijama i vidim da to uspjeva na ljudima. Igra pokušava biti film i gamplay se potpuno zanemaruje skoro pa ga nema i kakva atmosfera? Ste igrali igra poput witchera 3 ili neke horor naslove resident evil 7 ili bioshock e to vam je atmosfera, a ne ovo. Opće ne kužim kaj svi vidite u ovoj igri jer ju opće nemoraš igrati samo si pogledajte filmove sličnih tematika. Ova igra je kriva za trend idemo igre napraviti više ko filmove i zanemariti gameplay jer zato igram igre da ih gledam ko filmove hahaha 😀

    • SonOfZeus

      @nixxxa120, 26.09.2019 - 12:36

      Prida je predvidiva jel? spoiler: predvidivo je da glavni lik bude izrazito sebican i pobije cijeli doktorski tim za trazenje lijeka, i odabere ellie umjesto samog lijeka? Onda mi reci jos jednu igru da iznimno slicnim protokom price kao u tlou. Jednu

    • Sonny

      @nixxxa120, 26.09.2019 - 12:48

      Vidim da ne kužiš i to je sasvim uredu. Imaš svoje mišljenje i stav o igri i poštujem to. Igra ti se ne sviđa i sve pet, ALI to ne mijenja činjenicu da je remek djelo jer se tebi ne sviđa. OK? Sve tri navedene igre sam prešao i niti jedna nije do koljena po mnogim stvarima Tlou, a kamoli po atmosferi. Ako baš želiš probati igru, za koju vjerojatno nikad nisi čuo, a ima atmosferu al-pari tlou je Stalker, iako sasvim drugačiji tip igre.

    • funky0308

      @nixxxa120, 25.09.2019 - 08:45

      Nisi je shvatio onako kako se igra treba shvatiti. Nema tu zagonetki, niti je cilj developera bio zagonetkom skriti nesto kao u Unchartedu. Ovdje je 100% fokus na snaznim emocijama koje prica pa onda i igra svojim gameplayem i mehanikama prenosi na igraca. Naravno da se igra nece svidjeti svakome, to je normalno ali velika vecina The Last Of Us smatra remekdjelom u igrama i ja se s time slazem. Igra predobro uvlaci u svoj svijet, uljuljka te u nelu laznu sigurnost i onda, kada se najmanje nadas, u najmirnijoj i najbezazlenijoj situaciji uzima ti sve i ostavlja te u gotovo bezozlaznoj situaciji. Nacin na koji je odradjeno zblizavanje Ellie i Joela, koliko sam taj proces dugo traje i koliko je dobro odradjen. Da se vratim malo i nazad.. pocetak igre te stavlja u papuce male djevojcice i vec nakon pet minuta igra pokaze svu svoju brutalnost i svijet u kojemu zivimo. Po meni, bas ti dijelovi odradjeni su savrseno. Pokazuju sve ono sto nas okruzuje i sve ono cime se covjek moze poistovjetiti. Kasnije balansiranje dobroga i loseg, pokusaji likova da ostanu ljudi u cijeloj onoj ludnici i pomognu jedni drugima…meni jako dobro. Uncharted je s druge strane akcijska igra u kojoj postoje neki elementi ali ni blizu ovoj igri. Ovdje je glavnina igre na potovanju prema necemu boljem, upoznavanju likova kroz more dijaloga, prica i zgodnih detalja. Developeri, a posebno scenarist koji mi je stvarno strasan lik, odradili su posao kojega ce jako tesko biti nadmasiti. Svatko tko u ovoj igri trazi Uncharted gadno ce se razocarati. Nema ovo veze s Unchartedom. Ovo se igra u jednom dahu, sam. Moras pustiti da te igra uvuce u svoj svijet, da se poistovjetis sa likom, sa nepravdom i hororom koji ih okruzuje. Preporuka je igrati na tezim postavkama gdje se svaki metak broji, svaka cigla cuva, gdje dobro pazis gdje ces stati i kako proci da ostanes neprimjecen. Spominjao sam vec one scene gdje se ispacen, izmucen i umoran od gubitaka prijatelja i svega onoga sto poznajes jedva vuces dalje, stvarno se cini da je sve tmurno i sve protiv tebe i onda odjednom u svom tom sivilu, kroz prozor zirafa gurne glavu.. jasno mi je da ne cjene svi ovo, neki sve ovo skupa ne shvacaju, neki ne vole, nekima igra bez ispucanih milion metaka nije igra…ali ima nas koji uzivamo u ovakvim igrama i koji smo shvatili sto ekipa Naughty Doga zeli ispricati. Opet ponavljam, OK je ako se nekome nije svidjela i nekome nije sjela, jbga, nismo svi isti… Uglavnom.. nisam je ocikivao ovako rano, neki dan sam prodao PS4 S, kontam si dok izadje igra doci ce i PS5 pa uzmem odmah neki bundle.. Nema veze, radi Last Of Usa kupio sam konzolu, kupiti cu je ponovno i za dvojku. Samo neka bude kao jedinica i dobiti cemo nesto sto ce se dugo dugo igrati 🙂

    • Dragon3

      @funky0308, 27.09.2019 - 12:51

      Dok sam igrao TLOU tu i tamo sam se naježio od pojedinih situacija (što oduševljenja, što iznenađenja, što emocija) a isto tako sam se naježio čitajući tvoj post o ovoj ne igri već IGRETINI. Svaka čast na ovom postu u nadi da će nakon čitanja imati neko novo/drugačije viđenje na samu priču te na kraju i na sveukupnu igru. ?

    • MightyAloy

      @funky0308, 27.09.2019 - 13:30

      Uljepšao si mi dan s ovim komentarom. ?

    • Slazar

      @nixxxa120, 25.09.2019 - 08:59

      Evo, da se i ja ne ponavljam, sonny i funky su ti sve rekli…

    • MightyAloy

      @nixxxa120, 25.09.2019 - 09:00

      To što je ti iz nekog razloga nisi doživio onako kao i drugi ne znači da je igra precijenjena. Ja smatram da zaslužuje svaki praise, no također shvaćam da svi doživljavamo stvari na različit način i da ne može svakome biti dobra ili odlična. Meni je vrh, a nastavak ne mogu dočekati. Veselim joj se i više nego Playstationu 5. ?

    • SanKa

      @nixxxa120, 25.09.2019 - 09:54

      to je tvoje osobno misljenje. koji je point tvog upisa ? apsolutno vecina kritika i ocjena se ne slaze s tobom.

    • StJimmy90

      @nixxxa120, 25.09.2019 - 10:08

      Imam kolegu koji započinje igre i nikad ih ne završava. Prebacuje se s igre na igru i uvijek se nekako vrati PES-u. Nikad ga nisam vidio da s nekim žarom priča o igrama.
      Nadohvat ruke ima vrhunske igre, remekdjela, ali PES mu je bolji.
      Znam likove koji preskaču cutscene.
      Znam likove koji ne razumiju engleski.
      Takvim likovima se ne sviđa Last of Us.
      Jer ga ne razumiju i ne znaju se posvetiti jednoj igri.
      Ne možeš preći RDR2 u tjedan dana i reći da igra ne valja. To se upija tjednima ili u mom slučaju, mjesecima.
      Last of Us se igra tako da odvojiš malo slobodnog vremena. Potpuno sam i po mogućnosti pridvečer. Staviš slušalice. Postavke na najteže tako da shvatiš težinu preživljavanja u postapokaliptičnom svijetu. I samo polako.
      Nema žurbe.
      Imam dojam da ljudi danas žele odigrati što više igara u što kraćem vremenu. Naravno da tako nećeš uspjeti iskusiti igru kako treba.

    • tomekplejka89

      @StJimmy90, 25.09.2019 - 19:56

      Rijeci ti se pozlatile…fala bogu ima jos ljudi koji cijene atmosfericnost igara..ritam igre..onaj neki osjecaj koji nemoze covjek opisat…Danas zbog toga sto se igre tipa RDR2 svode na memove o lumbagu i Dutchovim floskulama i zbog toga sto se Igre poput TLoU nazivaju precijenjenima i imamo igre kao usluge i slot masine jer ljudi ne cijene trud ljudi koji rade po nekoliko godina za redom danonocno da nam dostave nesto sto nam ne vrijedja intelekt. Nikoga ne osudjujem i shvacam da ne privlaci svakoga isto ali ne biti ustanju cijeniti ili prepoznati emocije u igri koje ti likovi dozivljavaju je zalosno zapravo. Bilo mi je zao zavrsit RDR2 jel sam osjetio da dolazi “najgore” na kraju pa sam na kraju pustio i suzu u jednom momentu. Pa sta sta smo mi svi koje bi takva prica i rasplet pogodio papci? Ili smo zabrijali? Mislim da ne.

    • Sonny

      @tomekplejka89, 26.09.2019 - 09:04

      Svaka čast, sve što si rekao potpisujem. I upravo je to razlog genijalnosti igara poput gore navedenih. Ljudi su danas emotivno prazni, stoga nije ni čudo da pojedinci ne razumiju ovakve igre, a developeri na konto toga izbacuju igre koje nisu vrijedne igranja. Ono što ova igra čini bolje od bilo koje druge (imho) je način i međusoban odnos virtualnih likova, protagonista, s kojima mi igraći proživljavamo jednako emotivno iskustvo kao i oni sami. Način na koje se emocije prožimaju pokušavajući preživjeti surovu postapokalipsu, taj sami put od početka do kraja igre je neopisivo iskustvo. E pa vidiš Kr2t0s – krtola u tome ove igra briljira, a to je očito nešto što ti nisi mogao doživjeti. Ali nemoj misliti da pokušavam promijeniti tvoj stav i mišljenje o igri, ja jednostavno iznosim činjenice i moj osoban stav.

    • tomekplejka89

      @Sonny, 26.09.2019 - 12:47

      Naravno… i zato ce Rockstar, kada vidi da je 20% ljudi koji su kupili igru i zavrsilo do kraja, i da se vecina percepcije tematike same igre banalizira ili nije uopce shvacena od same publike okrenuti onome sto im najbolje ide. Na kraju Rockstar ispada pozitivac jebote. Jel zasto bi oni ili bilo ko drugi se mucio sa glumcima i maratonskim snimanjima (mnogi filmovi se krace snimaju) kada na kraju “nikoga” nije briga. Smjesno je koliko ljudi koji su gameri tako malo vjeruju u ovaj medij pa se onda cude kada ljudi koji nisu gameri kazu da su to stvari za djecu. Mnogima je TLoU bio prva igra ozbiljnije tematike koja im je “otkrila”potencijal samih igara. Meni nije ( meni je to bio prvi MGS) ali stvarno je zalosno koliko malo ljudi u danasnje vrijeme pogotovo cijene bilo sto sto nije instant satisfakcija. Amen.

    • hyperion

      @StJimmy90, 26.09.2019 - 12:08

      E tvoj mi je komentar godine, to je to.

    • SanKa

      @StJimmy90, 26.09.2019 - 18:49

      ovo što si ti sad rekao mislim već godinama no nekako nisam našao riječi i priliku to napisati tako. thnx

  • NeoGames

    25.09.2019 - 07:28

    Dakle ona koja je leakala je bila u pravu

  • funky0308

    25.09.2019 - 09:07

    Kako dobro izgleda..jbte. Vec sto puta receno ali za sto je sve sposobna ta mala kutijica (PS4) pa to nije normalno. Kada vidis da je atmosfera savrsena vec iz par minuta trailera…uff. Jedva cekam. Mislim da ovdje greske nece biti i da stize dostojan nastavak jedne kultne igre. I u orvom djelu je bilo odlicno izvedeno, a ocito ce i u dvojci – to savrseno prenosenje emocija. Voice acting i gluma su odradjeni bez greske. Strasni glumci od kojih bi puno mogle i neke holivudske face nauciti. I sada, nakon ovoga ti idi igrati AC Odyssey 😉 haha..

    • InDy4962

      @funky0308, 25.09.2019 - 09:48

      Drugi mjesec je iza ugla, nećemo dugo čekati. Ali to Joelovo naborano lice i podočnjaci, izvrstan prijenos ljudske ekspresije, na licu mu piše 300 emocija i što je sve prošao, apsolutno predivno, it’s good to be alive in 2019

  • mili1985

    25.09.2019 - 10:16

    Imam neki feeling da Joel neće doživjeti kraj igre. Budemo vidjeli, a do tada utvrđuje se gradivo prvog nastavka po n-ti put.

  • Mirnes87

    25.09.2019 - 12:28

    Hoce li biti igra prevedena na Hrvatski?

    • Kralj Budala

      @Mirnes87, 25.09.2019 - 12:54

      Hoće, radim na tome! ?

  • Artyom

    25.09.2019 - 14:14

    Znao sam da je ono iz zadnjeg trailera potpuno nerealno očekivati pa Ps4. Downgrade je ipak ooooogroman.

  • zvoninjo

    25.09.2019 - 18:57

    Proda san bubreg pa ću si kupit igru?

  • Jozza

    25.09.2019 - 21:21

    Znači fala kurcu konačno 😀

  • lliquid_

    25.09.2019 - 21:24

    jesen 2019. dobili smo trailer za novi TloU
    ~igra izlazi 2020.~
    mark my words, ovo ce bit goty za 2020.

  • Haris Avdic

    30.09.2019 - 10:36

    Jel Joel uopšte playable, da znam dali da kupim igru?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?