HCL.HR

Iznenađenje: za dodatnih 10 eura Assassin’s Creed Valhalla igrat će se 50% brže

Zoran Žalac 17.12.2020.   •   85 komentara


Ubisoft je izveo klasičnu podvalu te je mjesec dana nakon izlaska Assassin’s Creed Valhalle u igru ubacio mikrotransakcije za stvari koje nisu samo kozmetičke.

U prethodne dvije igre iz serijala Assassin’s Creed mogli su se stvarnim novcem kupiti takozvani XP boosteri, kojima je Ubisoft prodavao rješenje za umjetno stvoren problem – da se glavna priča u AC igrama ne može završiti bez povremenog igranja sporednih misija. Mnogi su tu praksu osudili jer je igra uz plaćeni XP Booster bila znatno dinamičnija i ugodnija – napredovalo se bržim tempom pa se priča nije usporavala i razvlačila.

U Ubisoftu su bili svjesni tih osuda pa su XP Boostere uklonili iz najnovije igre Assassin’s Creed Valhalla. Ali, uklonili su ih tek privremeno. Bez da su ikome išta rekli, u igru su mjesec dana nakon izlaska ubacili XP Boost dodatak. Jednostavno – ako platite dodatnih 10 eura, u Assassin’s Creed Valhalli napredovat ćete 50% brže nego biste inače napredovali. Možete također platiti 15 eura pa ćete zarađivati i 50% više virtualnog novca u igri.

Iz Ubisofta su poručili kako XP boosteri nisu utjecali na dizajn i balans same igre, ali naravno da će izjaviti takvo što. S Valhallom je situacija malo bolja nego s Odysseyjem i Originsom jer brže napredovanje ne otključava posebne napade – za to se igrač samostalno mora potruditi traženjem knjiga po svijetu.

Svejedno, ubacivanje ovakvih stvari ispada kao da tvorci igre prodaju varke za single-player naslov. U verziji za PC tako se kroz određene alate može postići isti efekt XP boostera, samo bez ikakvog plaćanja. Također se ne može reći kako je ovo opcionalna kozmetička stvar jer njezino djelovanje utječe i na sam gameplay.

Komentari (85)

  • Hadvar

    17.12.2020 - 10:14

    Namjerno stvore problem da bi prodavali rijesenje. Klasika.

  • Emperor Ghaleon

    17.12.2020 - 10:18

    Po naslovu, ja mislio da će se za dodatnih 10 eura brže učitavati. 😂

    • makinamarko

      @Emperor Ghaleon, 17.12.2020 - 10:20

      bas to haha 😀

    • Smike

      @Emperor Ghaleon, 17.12.2020 - 10:38

      I ja haha

    • Stefek

      @Emperor Ghaleon, 17.12.2020 - 11:44

      To im je cilj takvi clickbait naslovi, da privuku što više klikova..

    • Zoran Žalac

      @Stefek, 17.12.2020 - 12:52

      Ovaj naslov je 1% clickbaita zapravo. Edukacije radi, evo što bi bio clickbait za ovaj članak: 1. Nećete vjerovati što je Ubisoft dodao u AC Valhallu, 2. Šok i nevjerica: ovo će se dodatno plaćati u AC Valhalli stvarnom novcem, 3. Pogledajte koliko Ubisoft naplaćuje igračima da brže napreduju u ACV, 4. Ubisoft podmuklo prevario recenzente i igrače ACV, 5. Ovo je stvar zbog koje ne treba vjerovati izdavačima igara, 6. Sumnjivi dizajn Ubisoftovih igara dobio potvrdu zašto je bio sumnjiv, 7. AC Valhalla postala živi dokaz pohlepe, 8. itd.

    • Jodler

      @Zoran Žalac, 17.12.2020 - 15:19

      Naziv je malo bezveze. Kako je da je

    • PppPP

      @Zoran Žalac, 17.12.2020 - 15:42

      Hahah e da stavljate takve naslove, točno vas ne bih nikad više otvorio 🤣🤣

    • Apocalypse4987

      @Zoran Žalac, 17.12.2020 - 16:16

      “Poznata pjevačica s hrvatske estrade otkiva kako uspjeti u prelasku Ubisoftovog megapopuilarnog hita”

    • Idealist

      @Zoran Žalac, 17.12.2020 - 22:15

      Tehnički, ako auto ide 50% većom brzinom od početne brzine, doći će do cilja 33.3% brže.
      Bilo kako bilo, primjereni naslov bio bi: Iznenađenje: za dodatnih 10 eura u igri Assassin’s Creed Valhalla napredovat će se 50% brže.
      Meni je također prvo palo na pamet 50-postotno povećanje fps-a

    • Duanador

      @Emperor Ghaleon, 17.12.2020 - 12:50

      Isto sam pomislio 🤣
      Zamka u naslovu. HCL postaje sve podmukliji.

  • makinamarko

    17.12.2020 - 10:21

    samo me zanima koja to budaletina moze kupit?

    svako ko ne zeli, ne da mu se ili nesto uzme cheat engine ili si skine trainere.

    nikad mi to nije bilo jasno. placas cheatanje…

    ajde da je to multiplayer pa se bojis da ce te banat pa bih i shvatio… (kao u COD-u npr za boostere)

    • niksa_91

      @makinamarko, 17.12.2020 - 10:35

      Kupit ce netko tko radi 10h dnevno i voli igrat igre ali ne moze priustiti 70h na igru.

    • Indigo83

      @niksa_91, 17.12.2020 - 11:43

      Kupit će budaletina na kvadrat iskreno,eto tko…ima mali milijun igara koje ne zahtjevaju puno vremena.Ide mi više na živce kako su se siroti gameri počeli prikazivat ko žrtve bez izlaza.JEDNOSTAVNO NE KUPIŠ IGRU od omraženog izdavača/developera i život je lijep

    • _Someone_

      @niksa_91, 17.12.2020 - 12:07

      Oprosti, ali takav je i dalje budaletina, odnosno pristaje da ga neko pravi budalom, ako mu je prihvatljivo dodatno placati da bi igra, koja je umjetno usporena (jos je veca budala ako vjeruje ovoj izjavi da ova odluka nije utjecala na dizajn igre), isla normalnim tempom, bez obzira koliko slobodnog vremena imao.

    • Venom102

      @niksa_91, 17.12.2020 - 17:15

      Valjda je cilj igre da se zabavis a ne da prijedes

    • Idealist

      @makinamarko, 17.12.2020 - 11:32

      Je li? Stvarno? … cheat ako je igra umjerno usporena?

    • Indigo83

      @Idealist, 17.12.2020 - 11:45

      Na neki način da ako gledaš cijeli kontekst

    • burgi

      @makinamarko, 17.12.2020 - 12:16

      prije se varalo na siroviji nacin alt ctrl c klapaucisu ili dnstuff 😀

    • Duanador

      @makinamarko, 17.12.2020 - 12:53

      Mene je uvijek iznendjivalo da ima ljudi koi smatraju druge ljude Budalama jer ne dijele isto mišljenje. I dan danas me to iznenadjiva.

    • makinamarko

      @Duanador, 17.12.2020 - 14:15

      msm da se ovdje moj kom krivo tumaci.

      ja ne kazem da je budala jer nemamo isto misljenje.

      ja kazem da je budala svako tko da novce za nesto sto nije funkcional, tj, za nesto sta neko pravi budalu od njih.

      ono sta sam htio napisati da zasto dati 10eura na “sluzbeni” cheat kada mozes skinuti ga za free

      i da, svaki nacin napredovanja koji “krsi” pravila i zakone na kojima je igrica temeljena je cheat (ako je igrica zamisljena da se za kill dobije 20xp onda je cheat ako za isti dobijes 40)

  • SanKa

    17.12.2020 - 10:22

    klasicno smetlarstvo od ubisobta

    • mamojebac

      @SanKa, 17.12.2020 - 15:55

      ne razumijem nikako zasto imas problem s tim?
      igricu ces ili igrati ili neces.
      sp je sto znaci kupis li taj klinac, nitko drugi ne ispasta sem tvog novcanika.
      na kraju krajeva, mozes prijeci igru i bez tog boostera.
      mozda je to vecini ovdje tesko za shvatiti sto je u stvari kapitalizam

    • The_Miks

      @mamojebac, 17.12.2020 - 17:11

      Nije istina. Radi takvih fora ubisoft i ostala microtransaction ekipa ne dopustaju modove u svojim igrama. Zamisli elder scrolls ili fallout bez modova.

    • mamojebac

      @The_Miks, 17.12.2020 - 18:22

      Ali ti biras zelis li kupiti taj proizvod ili ne?

    • The_Miks

      @mamojebac, 17.12.2020 - 18:46

      I sta to ima veze? I dalje je smece… Sta onda moram rec da je automobil bez prozora dobar jer me nitko ne sili da ga kupim?

    • mamojebac

      @The_Miks, 17.12.2020 - 22:11

      Pa ne moras, ali ako ti ne treba, zasto te uopce brine?

    • RickBarry

      @mamojebac, 17.12.2020 - 22:34

      Brine ga zato što bi možda kupio taj proizvod međutim takav potez ga odbija, zamisli…

    • mamojebac

      @The_Miks, 17.12.2020 - 22:14

      Zelim reci, Justina bibera ne slusas, sto njemu ne kenjas da ima lose pjesme ili da je los pjevac? Ahaa, daa ne zanima te 🤗

    • The_Miks

      @mamojebac, 17.12.2020 - 23:10

      Ne, ali da je nekada bio dobar i da sam bio fan, a sada vise nije dobar i na koncertu naplacuje preskakanje losih pjesma…onda bi se bunio.

      Fan sam ac-a od prvog, takoder sam fan koristenja igra koje kupim na ancin na koji ja zelim. Ako mi se modda zelim moddati, ako mi se vara zelim varati (u sp-u naravno) i mislim da je nekorektno to naplacivati u igri koja kosta koliko i svaka druga. Njihovo je pravo to ciniti, ali to ne znaci da nije smece od poteza i da ga necu kritizirati.

    • mamojebac

      @The_Miks, 17.12.2020 - 23:18

      U sustini se ja slazem s tobom, no svejedno smatram to izborom. Kaznit ces ih sto neces kupiti njihov proizvod i zivio rodjo.
      Ja sam volio igrati ac do Black flaga, dzabe moje kukanje kako bi ja to ili sto mi se ne svidja. Nije da ih brine moje misljenje. I opet se vracamo na to da imas samo izbor kupiti ili preskociti

  • Dxexjxaxn

    17.12.2020 - 10:39

    I onda ljudi i dalje se*u po cyberpunku smesno

    • FactSpitter

      @Dxexjxaxn, 17.12.2020 - 12:42

      Sramotno je da je CP77 na HCL ocjenjen sa 80 a Microtransaction Creed Valhalla sa 78. No dobro, HCL mora pratiti trendove, a trend je uskakanje u hate train upućen na CP.

    • Zoran Žalac

      @FactSpitter, 17.12.2020 - 12:56

      Zadnji put kad su me učili u školi, 78 je bio manji broj od 80. Jedina sramota je vjerovati drugačije.

    • Darac83

      @Zoran Žalac, 17.12.2020 - 18:40

      😂👍

    • SanKa

      @FactSpitter, 18.12.2020 - 09:54

      hate train je opravdan jer je igra bugfest galore. u odnosu na obecanja, hype, konstantne odgode, igra je podbacila. deal with it

    • Robi123

      @FactSpitter, 21.12.2020 - 11:40

      Dati igri 8/10 je skakanje na hate train? Čime se ti bodeš?

  • Smike

    17.12.2020 - 10:40

    Sta ima veze. Ko voli nek izvoli uglavnom igra se može igrati i preći i bez boosta tako da… Meni nije jasno sto AC ne odradi dobar multiplayer jer naprave ogromne svjetove i baš je šteta to ne iskoristiti. Tipa jedna ekipa su assasini drugi templari i deri 😁

    • Idealist

      @Smike, 17.12.2020 - 11:32

      napravit će ga kad smisle kako dobro zaraditi, a da ne liči previše na postojeće podmukle načine zarade

    • The_Miks

      @Smike, 17.12.2020 - 17:15

      Ne treba sve imat mp

  • RickBarry

    17.12.2020 - 10:52

    HAHAHAHHHAHHAHAHAHA.

  • Dukie

    17.12.2020 - 11:10

    Dok god izlaze igre koje nisu gladne novaca gaming nije propao. Kad pocnu izlaziti ( a postoji vjerojatnost da je to vrlo blizu ) igre koje su gladne novaca onda mozemo i sluzbeno reci da je gaming industrija propala…….

    • Idealist

      @Dukie, 17.12.2020 - 11:33

      Rijetke su. Mislim da ih možeš na prste nabrojati (računam samo AAA)

    • movie

      @Dukie, 17.12.2020 - 13:44

      Igre se rade zbog novca i što veće zarade. Kada to shvatiš bit će ti lakše.

    • Dukie

      @movie, 17.12.2020 - 14:56

      Evo da se ispravim, pa da bolje shvatis da sam ja jako dobro upucen u to zasto se vecina igara radi. Dok god izlaze igre u koje se ne mora naknadno ulagati novac ( ne racunam DLC ) gaming nije propao. Kad SVE igre budu sadrzavale naknadno ulaganje novaca da bi se napredovalo u igri, otkljucavali nekakvi ”skriveni” bonusi, mogucnost brzeg napredovanja onda ce GAMING i sluzbeno umrijeti.

    • movie

      @Dukie, 17.12.2020 - 17:17

      Neće, samo će se još više igrati, trošiti novci i donositi zaradu. To je lavina koju je nemoguće zaustaviti. Ljudi to prihvaćaju i ne vidim nikakav problem niti opasnost za ovu industriju koja svakim danom sve više raste. Nova generacija konzola samo će učvrstiti taj put. Onaj mali dio ljudi koji će putem otpasti neće imati nikakav utjecaj na budućnost gaminga. Pogle koliki se novci troše godišnje za jednu te istu fifu? Svake godine preko milijardu dollara donesu fifa pointsi. Vidim da je i u drugim igrama ista stvar. U bliskoj budućnoati te će cifre samo rasti. To je procvat gaminga a ne smrt.

    • Idealist

      @movie, 17.12.2020 - 22:19

      Ne znam što da kažem. Samo mi je žao što će takvi kao ti još prije dovesti do toga.

    • movie

      @Idealist, 17.12.2020 - 22:53

      Od mene neće imati koristi jer ništa ne igram osim fife. Samo vidim kud sve to ide i kako će biti. Trendovi su posve jasni.

    • Smike

      @movie, 17.12.2020 - 23:40

      Ti si najgori,Pa fifa je copy paste smeće sa najbrutalnijim mikrotransakcijama. Ubisoft je za njih crveni križ..

    • movie

      @Smike, 18.12.2020 - 17:21

      Pričaš glupostim ali to je tvoje pravo. Da si proveo sat vremena uz igru shvatio bi da ne moraš potrošiti niti jednu lipu na igru. Zadnje dvije godine imaš toliko mogućnosti da samo igranjem zaradiš respektabilnu momčad koji nisi nikad prije mogao složiti. Koga briga što u igri ima mikrotransakcija ako te igra ne tjera na njih.

    • Smike

      @movie, 18.12.2020 - 17:40

      Opet si glup istu igru kupujes svake godine 😉još je lošija od pesa

    • movie

      @Smike, 18.12.2020 - 19:46

      Kad nemaš argumenta vrijeđanje je uvijek dobra opcija.

    • Emperor Ghaleon

      @movie, 19.12.2020 - 08:18

      ”ništa ne igram osim fife”
      Ja ne kužim ovakve kao što si ti. Ozbiljno. Mislim, imam i frenda koji provodi sate na vikend ligi (valjda sam dobro napisao) da dobije neke loše paketiće… hell, vjerojatno sad čita ovaj tekst i razmišlja o tome da mi nikad više ne posudi PS5, ali ne, ni njega ne kužim. Da igraš samo jedan žanr, ajde, još nekako bih kužio, ali jednu igru…
      To je k’o ona ekipa koja provodi po cijele dane na jednoj igri jer su po raznim turnirima. Jel’ ti ljudi uopće uživaju u igrama koje igraju, kad im je to igranje igara postao posao? (jer imaju sponzore itd.)

    • movie

      @Emperor Ghaleon, 19.12.2020 - 21:02

      Stari, kad budeš imao godina koliko imam i ja vjerojatno nećeš ništa igrati. Davno sam izgubio interes za igranjem. Niti fifu ne igram koliko sam je igrao prije par godina. Tu i tamo odigram koju tekmu i to je to. Evo, danas sam prvi put zaigrao nakon desetak dana. Dođe to s godinama.

  • Timmy20

    17.12.2020 - 11:17

    Samo čekam dan kad ćeš uz kupovinu 1000 xp bodova, dobiti 50% više FPS-a ili bolje grafičke efekte ahahahahah.

    • vragec25cro

      @Timmy20, 17.12.2020 - 11:21

      Pa to več imaš,bolje grafičke efekte za više novca(500€) i zove se Ps5 i Xbox series x 🙂

    • Timmy20

      @vragec25cro, 17.12.2020 - 12:57

      ja drumom, a ti šumom

    • ScoobyDooo

      @vragec25cro, 17.12.2020 - 14:19

      Hahhahahahahhaha nije bolest sve sto boli hahahhahahha

  • GTA222

    17.12.2020 - 12:02

    Nekad smo to zvali “Šifre za igre” i dijeli smo ih na papirima s društvom i učili napamet a sad daj 10€ i radi šta želiš.

    • Noproblemoguy

      @GTA222, 17.12.2020 - 12:21

      Vremena kad sam išao kod prijatelja igrat GTA SA i on bi mi sakrio papir dok upisuje šifru da ne vidim.To su ta vremena ne ovo

  • Dovla Van Pit

    17.12.2020 - 12:27

    I ja zabrijo 50% brže učitavanje😂

  • FactSpitter

    17.12.2020 - 12:39

    Klasično od Boringsofta. Srećom, imamo pravu, kvalitetnu igru Cyberpunk na koju možemo bitni ponosni, ponosno ulagati stotine sati svog vremena koji bi inače bili potraćeni na poluproizvod AC Valhalla.

    • delight353

      @FactSpitter, 17.12.2020 - 15:04

      Zasto je, pobogu, ACV poluproizvod??? Da li je igra izasla kao early access? Znas li uopce za sto se koristi termin “poluproizvod”? Jesi li uopce igrao ACV?

    • RickBarry

      @delight353, 17.12.2020 - 22:37

      A da se ne lažemo svaki AC je više manje samo re skin na prethodni. E sad, je li zabavan? A bome je.

    • delight353

      @RickBarry, 18.12.2020 - 07:24

      Da, ali kolega gore pise da je igra “poluproizvod” ocito ne znajuci za sto se taj termin koristi. Malo mi ide na kuki kada se komemtira nesto samo da se komentira i pobljuje po tome. Sto se reskina tice; naravno da ima slicnosti s prijasnjim nastavcima. Medutim, ima sasvim dovoljno promjena. Igra je full zabavna. Kolko god da mi vise zlatne i bijele tockice idu na zivce, nemrem si pomoc sve ih pronaci. 🙂

  • kebbab

    17.12.2020 - 12:42

    Čekaj, zašto je problem uložiti 200-300 sati u igru? Pa ako si gamer to nebi trebalo da bude problem. Ja nisam nikad koristio te boostere niti imam namjeru.

  • Sarge

    17.12.2020 - 12:44

    Nije problem, za takve je lijek torrent i Cheat Engine.
    Takve izdavace ne treba podrzavati.

    • Duanador

      @Sarge, 17.12.2020 - 13:00

      Ne treba ih podržavat novcem a igras i želiš njihov proizvod. Ne kontam vas što pokušavate piratstvo sakriz iza nekog kao opravdano razloga. Ko piratizira on piratizira jer želi. Razlog može biti ili nema novca ili je skrt. Razumijem ljude koi zarađuju malo pa 60eur na igru dat je besmisleno njemu jer to mu je mjesečna režija možda. I smatram da nije uredu da on nema pravo na igru kao ostali jer živi u lošijoj državi. Ali ako imaš a piratizira. Onda si jednostavno skrt i gotova stvar.

    • Sarge

      @Duanador, 17.12.2020 - 13:33

      Imam ali ne dam ljudima koji me drze za bedaka.Nije stvar u 10$ nego u principu.Timove poput CDPR treba podrzati, ali EA, Ubisoft i slicni-nikad.

  • Pero Zdero

    17.12.2020 - 12:48

    Iznenađenje: platite mi 10€ da razmotrim uopće da li je vrijedno instalirati to

  • Drunkenstein

    17.12.2020 - 12:52

    A tako to biva kod low-end proizvoda, blesave igre za blesavu publiku.

  • Jodler

    17.12.2020 - 20:39

    Uopće me ne čudi umjetno usporavanje napretka u igrama više ali majke mi, kupovanje normalne brzine progresa je nešto kod čega ja podvlačim crtu. Je… nove konzole i kupovanje igara. Idem ja na 3090 i samo skidam i počet ću koristiti cheat engine koji valjda postoji pa ću umjetno napredovati u igrama koje to imaju presporo. Nikad nisam mislio da ću to opet reći ali Piratizacija je jedini način borbe protiv ovakvih smradova. Je… ih i plaćanje za normalan napredak. Kako je ovo nisko ja to ne mogu vjerovati. 2020 će meni biti naznačena kao godina kada je gaming pao tako nisko da je to strašno

  • Marinko987

    17.12.2020 - 20:52

    Koji vrag se događa sa Vallhalom na PS4 nakon zadnjeg update-a? Yule fest uništio sve. Ne Pamtim kada sam vidio ovoliko bugova! Ne radi mi fast travel iz ravensthorpa…

  • tomekplejka89

    17.12.2020 - 21:26

    Poceo igrati Origins jednom prilikom i kad sam skuzio da moram igrati SQove da bi se levelao za dalje..koji su btw nesto najjadnije sto postoji u svijetu gaminga…zakljucio sam da AC vise nije za mene. Ima tu nesto mozda i oke ali daleko je to od tipa jedinice ili dvojke koje su monumentalne igre. Mozda ako izadje neki sa nindjama u Japanu…ali sumnjam da cu se ikad vise vratit na AC. Nikakav hejt samo moje misljenje.

    • Dad of Boy

      @tomekplejka89, 18.12.2020 - 00:45

      Zamisli, teraju te da igraš igru koju si platio da je igraš kako bi napredovao, strašno!

    • tomekplejka89

      @Dad of Boy, 19.12.2020 - 06:24

      Ma nisam je platio vec posudio od frenda pa sam je lake duse nakon jedno 25h izbrisao i vratio frendu. Jedino mi je krivo potrosenog vremena.

    • Dad of Boy

      @tomekplejka89, 19.12.2020 - 11:42

      Ja taman prelazim Origins i fenomenalan mi je

    • tomekplejka89

      @Dad of Boy, 20.12.2020 - 18:30

      Cestitam

  • Dad of Boy

    18.12.2020 - 00:30

    Nikada mi neće biti jasno, platiš igru i onda još dodatno platiš da bi je brže završio, je li nije cilj igre da je igraš i istražuješ što dulje?

    • Idealist

      @Dad of Boy, 18.12.2020 - 11:30

      Meni npr. nije jasno da platiš igru u kojoj želiš uživati da bi na kraju ispalo da je igra toliko dobro podešena da zapravo nije niti rađena sa namjerom da ti pruži užitak (čista surovost: užitak – ispuštanje dopamina u mozgu) već da ima mehanike koje potiču isto (npr. osjećaš zadovoljstvo kada sa mape makneš puno ikona koje su označavale sporedne zadatke ili tornjeve po kojima se moraš popesti, odnosno da osjetiš zadovoljstvo prilikom izvršavanja zadataka, ma koliko oni zapravo zamorni bili). I oni sada one mogu precizno podešavati: polako s vremenom stavljati sve više i više zadataka (kvantiteta u 99% slučajeva ne znači i kvalitetu) koji postaju sve više naporni, tj. stvori se umjetni problem za kojeg oni zatim prodaju rješenje – PLATI napredak. I kako kovanica uvijek ima dvije strane tako će se uvijek naći netko (khm, ti, khm) koji će takvu stvar pokušati obraniti. Da li svjesno ili nesvjesno, znaju sami. Ali u GLOBALU to nije dobro jer na duge staze tko zna do čega će sve to dovesti (trenutno vodi u lošem smjeru).
      Ako želiš primjer ekstrema, kupi mikroskop i istražuj reljefe boje po zidovima, možda nađeš nešto zanimljivo. A sad, da li ti je zanimljivije gledati mikroorganizme ili boju na zidu…

    • Dad of Boy

      @Idealist, 18.12.2020 - 14:21

      I opet ne vidim kako te netko prisiljava da kupiš buster, znači nije da bez njega nećeš moći prijeći igru, sad drugi par opanaka je što je netko lijen igrati igru koju je kupio da bi je igrao, a onda kupuje buster da bije što prije prešao, takvim budalama i treba uzimati novce. Jedino gdje ne podržavam bustere i mikrotransakcije je u multiplayer igrama ako će ti oni dati prednost nad drugim igračima koji su isto već platili tu igru, a sad da bi bili kompetitivni moraju plaćati još dodatne iznose, to po meni nije fer.

    • Dad of Boy

      @Dad of Boy, 18.12.2020 - 15:10

      Oni koji nemaju vremena igrati, onda neka ne kupuju igre otvorenog svijet, već one linearne, a ne kukati kako im je igra otvorenog svijeta velika. To kao da kupim burek sa sirom i onda kukam kako mi se ne jede sir već samo tijesto, onda kupi kroasanu ili kiflu i mir.

    • Idealist

      @Dad of Boy, 19.12.2020 - 00:31

      Kako neki mogu funkcionirati u današnjem svijetu, a ne vide šumu od drveta? Usporedio si sadržajno bogate igre sa burekom koji ima, ugrubo rečeno, 2 sastojka. Ne želim više trošiti riječi. Sve mi je jasnije zašto im to polazi za rukom.

    • Dad of Boy

      @Idealist, 19.12.2020 - 03:32

      Naravno, jer nemaš argumenata

    • tomekplejka89

      @Dad of Boy, 19.12.2020 - 06:22

      Sve si rekao…u tome i je problem ali nekima to nije jasno.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?