HCL.HR

Recenzija

Assassin’s Creed Valhalla

SKAL!

Zoran Žalac

Recenziju prethodnog Assassin’ Creeda započeo sam cviljenjem kako Odyssey nema veze sa Assassinima, a još manje s njihovim Creedom. Premda je tako moralo biti jer se ta igra kronološki odvijala prije osnutka sjenovite organizacije Hidden Ones, u gameplayu se osjećalo da Assassin’s Creed igru više ne igramo s likom koji je Asssassin. I uplašio sam da će se isto nastaviti u vikinškoj Valhalli jer je Ubisoft za tu igru doslovno najavljivao da ćemo raditi sve #LikeAViking. A nekim ironičnim čudom, iza tog slogana nalazi se Assassin’s Creed koji je sličniji starom Assassin’s Creedu neko zadnje dvije igre u serijalu.

Početna cijena Recenzirana verzija Recenzentski primjerak
59,99€ PC Ustupio izdavač igre

Naravno, Valhalla je igra na kosturu Originsa i Odysseya pa ne očekujte totalni povratak na format akcijske avanture. I ova je igra građena oko elemenata RPG-a, sa sustavima questova, lootom, grananjem priče kroz odabire u dijalozima i sl. Međutim, vratila se tradicionalna mehanika na kojoj je AC serijal građen, a to je „stapanje“ s okolinom. Možete tako navući kapuljaču, sjesti na klupu i promatrati protivnike bez da vas oni zapaze. Možete se zavući u grupu redovnika pa s njima neometano hodati po takozvanoj „zoni nepovjerenja“.

U prethodne dvije igre sve mete za eliminaciju uglavnom su se nalazile u protivničkim bazama i premda je tiha eliminacija bila moguća, uvijek se šuljanje svodilo na skrivanje u travi i vrebanje s krovova. U Valhalli i dalje postoje takve zone, ali postoje i zone u kojima možete koristiti okolinu u svoju korist. Primjerice, možete nagovoriti pijanca da vas slijedi pa mu reći da nema alkohola za njega, na što će on stvoriti dramu nasred ulice i tako privući stražare.

Možete obećati pijancu pivo pa će on stražarima napraviti dramu nasred ulice kad mu kažete da je gajba prazna.

Značajniju ulogu sada ponovno ima čulo Assasina. Naime, ptica koju se ovdje koristi više nema funkciju drona kojim možete označiti poziciju svih neprijatelja u kampu. Možete situaciju izvidjeti pomoću svog gavrana, ali protivnike označavate „skeniranjem“ tek kad ste im u blizini i to označavanje radi privremeno.

Vratilo se i garantirano eliminiranje meta iz zasjede pa sada više nema situacija da vam skrivena oštrica nije dovoljno snažna za eliminaciju likova u jednom potezu. U Valhalli imate dvije opcije. Ubojstva mogu biti dio QTE sekvenci, što znači da morate stisnuti odgovarajuću tipku u pravom trenutku da bi ubojstvo bilo instantno. Ako vam se to ne sviđa, možete uključiti opciju garantiranog umorstva bez te mini-igre, što je najsličnije starim Assassin’s Creed igrama. Također više nema protivnika koji su toliko visok level da ih uopće ne možete ubiti. Leveli postoje, ali ne postoje neuništivi protivnici.

Više nema protivnika koji su toliko visok level da ih uopće ne možete ubiti.

Tradicionalne mehanike Assassina su tu, ali to ne znači da igra forsira igrača na jedan stil igranja. U malo starijim AC igrama, poput Unityja, mogli ste primjerice dobiti Game Over ekran ako bi vas protivnici u nekim misijama primijetili. Ovdje toga nema nego uvijek imate mogućnost za izvođenje plana B, a plan b je otvorena borba. Ako trebate ukrasti ključ od protivnika možete to obaviti tiho bez da vas itko vidi (i bez da se samo skrivate u žbunju), a možete sami pobiti cijeli kamp samo radi tog jednog ključa.

Dakle, igra vas ne gura prema tom stealth pristupu kao stari AC-ovi, barem ne direktno. Na to se morate prisiliti sami, pa ako želite nešto bliže klasičnom AC-u nikako ne smijete igrati Valhallu na standardnim postavkama težine. Srećom, sada su postavke težine prvi put u 13 godina razdvojene na borbu i stealth, što je dobra stvar. Stealth se inače potiče jedino tako što takve eliminacije donose više bodova iskustva te brže pune mjerač za posebne napade. Tek vam u jednoj rijetkoj prilici igra oduzme svu opremu pa vam ostavi na izbor hoćete li grindati za novu opremu ili ćete se doslovno goloruki uputiti u kamp pun neprijatelja pa iz zasjede zaskočiti jednog jedinog kojega ste došli „piknuti“. Ja sam se odlučio odraditi to na teži način i tad me Valhalla najviše podsjećala na stare Assassine. Jednostavno sam bio fokusiran na eliminaciju i ni na što drugo – nije me zanimalo skupljanje resursa ni traganje za snažnijim oružjem.

Igra blago potiče stealth pristup, ali ne kažnjava ako ga ne koristite.

Ali, ne bi ovo bila Ubisoftova igra da stvari nisu napravljene ofrlje. Sjećate li se kako je u prvom Assassin’s Creedu bijeg od protivnika bio napet dok smo se vraćali u bazu? Iz nekog razloga u Vallhali je ostavljena mogućnost brzog putovanja čak i iz neprijateljskog kampa. Mislim, možete se vi nakon eliminacije patiti da pobjegnete iz protivničkog kampa, ali igra ne brani da „varate“ i uštedite si vrijeme brzim prebacivanjem na drugi kraj mape. Istina, ne možete to koristiti tijekom borbe, ali svejedno djeluje kao ona karta za izlazak iz zatvora u Monopolyju. Slično je recimo i sa štetom koju primate od pada/skoka s visine. Ovdje za razliku od Odysseya možete umrijeti ako skočite s visine, ali igra se maksimalno trudi da vas ne kazni za to pa žrtvuje realističnost na svakom koraku jer npr. možete skočiti s 30-ak metara visokog tornja crkve i to će vas koštati samo polovice zdravlja.

Borbeni pljačkaroši

Zazirem od bilo kakvog spominjanja realističnosti u kontekstu Assassin’s Creeda, no sama se igra trudi biti upravo takva u nekim segmentima. U borbu je dodan segment izdržljivosti pa vaš lik više ne može napraviti deset izmicanja za redom i onda blokirati svaki napad protivnika. Stamina se ovdje troši svakim izmicanjem i promašenim udarcem, a obnavlja se s vremenom i uspješnim izvođenjem brzih udaraca. Promjena nije drastična, ali borbi ipak daje malo više dubine i taktiziranja.

Također, za razliku od Originsa i Odysseya, ovdje nema automatskog ni neograničenog obnavljanja zdravlja nego imate zalihe kojima se liječite. Ako ostanete bez zaliha usred borbe, obično u blizini negdje imate nešto za pokupiti pa i to postaje element borbe jer treba izbjegavati neprijatelja te istovremeno tražiti magične bobice za liječenje. Takvo obnavljanje zdravlja nije mi se svidjelo kad sam igru igrao prije nekoliko mjeseci, ali u punoj verziji nije me smetalo. Uvijek postoji dovoljno izvora za obnavljanje zaliha i zdravlja pa nikad prije questova nisam morao trošiti vrijeme na nekakvu pripremu. Sve se to stopilo s procesom skupljanja loota usred same misije.

Za razliku od Originsa i Odysseya, ovdje nema automatskog ni neograničenog obnavljanja zdravlja nego imate zalihe kojima se liječite.

Raznovrsnost protivnika također je osjetna u borbi, s time da nije neka ogromna novost. Svako malo nailazite na protivnika koji je brži ili koristi neke specifične napade – npr. baca „bombe“ s vatrom i sl. Tvrdim da to nije novitet jer su u Odysseyu također postojali plaćenici koji su imali svoje specifične karakteristike, a ovdje je to samo preneseno na standardne protivnike koje susrećete u utvrdama i sl. Ipak, i to je odrađeno ofrlje pa tek na najvećoj postavci težine morate prilagođavati taktiku za različite protivnike. Na standardnim težinama samo ih udarate kako udarate i sve druge, tu i tamo se morate izmaknuti njihovim napadima češće nego inače. Nema onoga kao u Ghost of Tsushimi da morate mijenjati stavove u borbi da biste bili efikasniji protiv pojedinih protivnika.

Centralni novitet AC Valhalle su raidovi iliti grupna vikinška pljačkanja samostana i naselja. Cilj je u tim raidovima otvoriti velike škrinje s resursima koje možete iskoristiti za pokretanje trgovina u vlastitom naselju zvanom Ravensthorpe. Raidovi su za Assassin’s Creed novost jer donose timsku borbu, iako u suštini nisu osobito drugačiji od velikih bitaka Sparte i Atene u Odysseyju. Razlika je samo u tome što raidovi imaju malo više aktivnosti uz samu borbu (npr. traženje ključeva za zaključana vrata) te što ih radite sa svojom ekipom Vikinga koje ručno možete birati. Međutim, to što imate svoj tim ne znači apsolutno ništa – nemaju vaši suborci nikakve karakteristike zbog kojih će vam raidovi biti lakši ili teži ako baš njih povedete sa sobom. Svejedno je tko vam sjedi u vašem brodiću za raid.

To što imate svoj tim za raid ne znači apsolutno ništa jer suborci nemaju karakteristike zbog kojih će vam pljačke biti lakše ili teže.

Sam proces pljačkanja u raidovima također je jako suhoparan. Kad vidite jedan raid vidjeli ste ih sve. Svaka lokacija za raid je manje-više ista i nikad me recimo u samostanima nije dočekalo nešto specifično, tipa da redovnici drže misu ili pokrštavanje pogana. Pet godina stari Metal Gear Solid 5 imao je sustav da se neprijatelji prilagođavaju igračevoj strategiji čišćenja kampova, a ovdje nema ničega sličnog. Vikinzi pljačkaju samostan nakon samostana i nijedna regija se ne prilagođava tome niti radi išta da bi se zaštitila od tih pljačkanja. Bilo je toliko potencijala za raidove, a oni su u Valhalli samo demonstracija užasno loše umjetne inteligencije protivnika.

Tijekom raidova se jako često čini da igra jednostavno ne može podnijeti toliki broj boraca odjednom. To jest, može to sve prikazati, ali ponašanje tolikog broja boraca puca po šavovima kad igra treba izračunati što bi svaki od njih trebao raditi. U ogromnim bitkama Odysseyja takvo što nije dolazilo do izražaja jer likovi nisu morali uzimati okolinu u obzir – bitke su se odvijale na ravnom polju i igrač nije morao tražiti pomoć suboraca. Ovdje se AI protivnika i suboraca u nekim situacijama toliko zbuni da doslovno zablokira – znači protivnici stoje i ništa ne rade, čak ni kad ih udarate.

Ponašanje velikog broja boraca na terenu puca po šavovima kad igra treba izračunati što bi svaki od njih trebao raditi.

Nekako sam već odustao od nade da će vojska u Assassin’s Creed igrama ikad biti dovoljno pametna da se ponašaju kao organizirana grupa/jedinica s vodstvom i disciplinom, a ne kao muhe bez glave, ali ovo je baš novo dno jer umjetna inteligencija na trenutke uopće nije funkcionalna ni na minimalnoj razini. Slično vrijedi i za suborce – bez njih ne možete otvoriti neka vrata ili škrinje, a kad ih pozovete njima se ponekad dogodi da se uopće ne odazovu na vaš poziv dok nisu u blizini.

Saga u punom smislu riječi

U recenzijama se obično prvo osvrnem na priču jer se preko nje stvara uvod u temu same igre. Ovdje je priča na drugom mjestu jer imam dojam da ju je i Ubisoft stavio na drugo mjesto. Nije to uvredljivo loša priča nego potencijalno zanimljiv zaplet rastegnut napornim epizodama i čestim skretanjima s teme. Savršena usporedba te priče jesu nedavna prepucavanja na relaciji aktualnog hrvatskog premijera i predsjednika: bilo je zabavno kad je krenulo, a onda je postalo zamorno do razine bizarnoga.

Priča Valhalle je poput nedavnog prepucavanja hrvatskog premijera i predsjednika – bilo je zabavno kad je krenulo, a onda je postalo zamorno do razine bizarnoga.

Saga o vikingu Eivoru koji se bori protiv svoje sudbine djeluje zanimljivo. Eivor se odupire proročanstvu da će izdati svog brata pa kaže: „Neću izdat’ ja, brata nikada!“, a igrač tu ima utjecaja kroz svoje izbore i želi doznati kako će do tog sukoba doći te kakav će mu ishod biti. Isto tako je interesantno iščekivanje konačne Eivorove sudbine koji svoje kosti ostavlja u dalekoj stranoj zemlji, a igrač to zna od samog početka zahvaljujući segmentu priče u modernom vremenu s Laylom Hassan. Intrigantno je razotkrivanje šireg misterija kako se Eivorova priča uklapa u ostatak Assassin’s Creed serijala.

Ono što nije intrigantno ni zanimljivo ni zabavno jesu sve sitne epizodne priče koje igrač mora proći dobrih 40-ak sati da bi doznao odgovore na gore spomenute dijelove priče. Svaka regija u Britaniji je jedna takva epizoda, a Eivorov cilj je da svrgne ili postavi vladare tih regija kako bi zadobio njihovu podršku za svoj klan. Koristio sam usporedbu da je priča ovdje zanimljiva koliko i svađe na domaćoj političkoj sceni upravo zato jer ove epizode i jesu politička prepucavanja o tome tko zaslužuje biti vladar i što će on napraviti za tu regiju. Svaka od regija ima set od 5-6 misija i koliko god one bile raznovrsne, priča između njih uspavljivala me stereotipnim likovima. Ima nekih iznimki, primjerice istraga ubojstva u Lundenu, odnosno tadašnjem Londonu; ali većina drugih priča bila mi je za zijevanje.

I ono što je zanimljivo na 50+ sati postane rastegnuto.

Tako je to kad pisci moraju stvoriti niz priča koje bi igrača zadržale 50+ sati pred ekranom jer toliko gameplay mora trajati prema Ubisoftovim standardima. Na 50+ sati i ono što je zanimljivo postane rastegnuto. Čak i kad centralna priča ne traje toliko, djeluje rastegnuto kad se igraču svako malo skreće pozornost na nešto drugo. Baš kao i Odyssey, Valhalla ima tri međusobno isprepletene priče: jednu Eivorovom o vikinškom klanu, drugu o drevnom kultu i Assassinima, te treću o nordijskoj mitologiji i Eivorovoj poveznici s bogovima. Ne moraju se te priče igrati paralelno, možete završiti jednu pa ići na drugu, ali svako malo Valhalla podsjeća igrača da te druge priče postoje. I onda kad uđete u jednu, na 2-3 sata zaboravljate što se uopće događalo u drugoj.

Pozitivna vijest u tome jest što Ubisoft nije ograničio fantasy dio priče na ekspanzije koje se plaćaju. Ako vas intrigira taj segment AC serijala, u Valhalli nećete morati imati Season Pass da biste posjetili neke lokacije koje su totalno drugačije od ostatka igre. Ne želim vam ništa spoilati ako niste gledali trailere, reći ću samo da me smetalo što je Odyssey ogradio Elysium, Had i Atlantidu kao DLC sadržaje. Ovdje to nije slučaj, što ne znači da DLC-ova neće biti već samo da egzotični i vanzemaljski dio igre nije isključen iz glavnog paketa. Nekima to možda neće odgovarati no opet – to je odvojeni komad priče koji možete i ne morate doživjeti.

Ako vas intrigira fantasy dio AC serijala, u Valhalli ne trebate Season Pass da biste posjetili lokacije koje su totalno drugačije od ostatka igre.

A kad sam kod odvojenih stvari, Valhalla osim glavnih misija ima i sporedne zadatke, s time da su oni ovoga puta mnogo zanimljiviji nego u zadnje dvije igre. Zanimljiviji su jer zapravo nisu ni izvedeni kao klasični questovi nego ih se naziva misterijima. Naziv je drugačiji jer su to češće situacije nego zadaci, a kao takve ne oduzimaju puno vremena samom igraču. Primjerice, jedna takva situacija jest kad nađete lika koji ima sjekiru u glavi i možete ga riješiti muka i uzeti sjekiru za sebe, ili ga utješiti i uvjeriti da nastavi živjeti.

Razvojni si je tim ovdje dao truda i ubacili su raznorazne bizarnosti, npr. u jednoj situaciji pojedete gljive od kojih dobijete halucinacije pa se nađete na livadi s tuljanima i morate pronaći načina da si razbistrite um. Možda vam sve to zvuči jako bedasto, ali je miljama raznovrsnije i zabavnije od dosadašnjih zadataka tipa „odi u kamp i oslobodi taoce“. Na kraju krajeva, imao sam veću motivaciju da istražujem takve situacije jer sam znao da mi neće trebati 5-10 minuta da ih riješim nego ću ih doživjeti kroz minutu ili dvije.

Izbaci sad, popravi kasnije

Igrao sam PC verziju AC Valhalle i na mom zastarjelom hardveru koji uključuje GTX 1060 igra se izvodila iznenađujuće dobro u High postavkama pri 50-60 sličica po sekundi. Iako Ubisoft preporučuje snažniji hardver, Valhalla je vizualno identična Odysseyu i zapravo ne donosi nikakav grafički napredak na ono što smo vidjeli prije dvije godine. Da se razumijemo, još uvijek je to jedna od ljepših igara današnjice, ali njezina tehnička podloga polako pokazuje svoje godine.

Već sam spomenuo kako igra povremeno puca po šavovima s kalkulacijama kod umjetne inteligencije, a nije baš ni daleko u ostalim tehničkim aspektima. Nema što nisam doživio: od rušenja igre i totalnog zamrzavanja, preko pucanja zvuka do zapinjanja u objektima. Kao i u slučaju druge bugovite igre u režiji Ubisofta, Watch Dogs Legion, i ovdje će dio tih bugova s vremenom biti ispravljen, neki čak odmah po lansiranju igre uz Day 1 zakrpu, ali svejedno osjećam potrebu da tome prigovorim. Ovo je ipak treća igra od velike promjene AC-a, peta AC igra ove generacije hardvera i u izradi je bila minimalno tri godine. Nepojmljivo mi je da uz sve to ima više bugova nego je Odyssey imao po izlasku. Ubisoftu je očito važnije pripremiti podršku dodatnog DLC sadržaja i najaviti ju prije izlaska same igre nego osigurati da igra bude maksimalno sređena prije nego se bace na popratni sadržaj.

Trojac za pobjedu

Znam da je nekim igračima glazba najmanje važan dio AC igara, no stvarno mislim da je glazbena podloga daleko najkvalitetniji dio Valhalle. U fenomenalnim skladbama za ovu igru spojilo se troje fantastičnih autora. Vratio se Jersper Kyd koji je radio glazbu za Assassin’s Creed serijal od samih početaka, zadnji put za AC Revelations. Sarah Schachner nastavila je apsolutno predivan rad započet u AC Origins, a šlag na vrhu ove slasne torte je norvežanin Einar Selvik koji je radio glazbu za seriju Vikings. Taj je trojac napravio po meni najbolji soundtrack u Assassin’s Creed serijalu pa se sada u opcijama s razlogom nalazi ona za učestalost sviranja glazbe tijekom igranja. Stavite da glazbu čujete što češće, zahvalite mi poslije.

Nije reciklaža nego ljubav prema tradiciji

Napisao sam skoro šest stranica teksta i spreman sam zaključiti recenziju, no prije toga moram istaknuti da nisam spomenuo hrpu promjena koje Valhalla donosi. Napominjem to jer znam da će se naći oni koji će reći kako je ova igra samo reciklaža prethodne. A istina je da su osim vraćanja blend mehanike i garantiranih ubojstava, izbacivanja „drona“, redizajnu sporednih zadataka te ubacivanja raidova (kakvi god bili), uvrštavanja stamine i mijenjanja sustava liječenja promijenili još niz drugih stvari. Sustav napredovanja je sada drugačiji te je podijeljen na Skills i Abilities sekcije koje se otključavaju na različite načine. Sustav opreme je također drugačiji pa više nema mijenjanja oružja i oklopa svakih 15 minuta. Uvedeno je treniranje konja, tetoviranje i pecanje, vraćena je izgradnja naselja, moguće je ostvarivati i prekidati romantične veze… sve u svemu, poveći broj stvari koje su dovoljno drugačije da Valhalla zaslužuje biti zasebna igra. Nisu sve promjene noviteti i nisu sve novosti jednako dobre, ali trud se ne može osporiti.

A što se konačnog suda tiče, zvučat će banalno. Postoje ljudi koji jako uživaju u ovakvoj vrsti igara i postoje oni kojima recepti Ubisoftove kuhinje nikako ne odgovaraju. Samim time, oni koji su voljeli Origins i Odyssey voljet će i Valhallu. Oni koji zazivaju povratak starog Assassin’s Creeda trebali bi barem isprobati Valhallu (na PC-u igru možete dobiti preko Ubisoft+ pretplate za 15 eura) jer je ovo prvi AC nakon pet godina koji vraća tradicionalne mehanike ovoga serijala. A što se tiče onih koji ne vole rastegnute priče, gameplay pun ponavljanja i igre koje tehnički pucaju po šavu, Valhalla nije tu da ikoga razuvjeri. Ubisoft je dostavio još jednu „uzmi ili ostavi“ ponudu, a ovisno o tome kojoj grupi igrača pripadate, s oba pristupa možete biti zadovoljni. Ako volite ovakve igre, zabavit ćete se u Valhalli. Ako ne volite, ništa značajno nećete propustiti.

Vidljiv je povratak tradicionalnih mehanika ovog serijala, no neki prigovori oko formata „modernog“ Assassin's Creeda i dalje ostaju.

78 Naša ocjena
  • vrhunska glazba
  • osjeti se dašak starijih AC mehanika
  • više taktiziranja u izravnoj borbi
  • fantasy dio više nije ograđen DLC-ovima
  • sporedni zadaci su napokon zanimljivi
  • količina sadržaja rasteže priču do uspavljujuće dosade
  • raidovi su samo još jedna repetitivna mehanika
  • umjetna neinteligencija protivnika i suboraca je zabrinjavajuća
  • podosta bugovito

Zoran Žalac

Dežurni urednik. Voli kad igre filozofiraju, gunđa oko estetskih rješenja u sučeljima. Preferira fantaziju nad fikcijom, framerate nad rezolucijom.

Komentari (128)

  • marjanovicut

    09.11.2020 - 14:20

    Po onome sto sam video, solidno, mozda day one patch resi probleme sa AI i bugovima 🙂

    • funky0308

      @marjanovicut, 09.11.2020 - 18:15

      Day one patch je vec spreman, o tome su nesto govorili. Nadam se samo da mogu barem malo popraviti AI suboraca i neprijatelja. Super, ja jucer predownload napravio jer po onome sto sam ovih dana vidio na HCLu, a i dalje, vidio sam da ce igra biti dovoljno dobra da mi ne bude zao para, na kraju me bas ugodno iznenadila recenzija i jedva cekam da tipka play postane upotrebljiva u Uplayu 🙂 . Ako se da kroz postavke tezine tijesiti i neprijatelje, da budu pametniji i logicniji – odlicno, igramo na tezim postavkama i dobro. Isto vrijedi i za stealth kao i ostalih nekoliko nabrojanih fora i mehanika. Jbga, iako se moze fast travelom zdimiti na drugi kraj mape necu to koristiti, u stealth se malo sam natjeras dok se ne naviknes i dobro je. Bitno je da se sve to moze i da igra to daje na izbor pa neka svatko igra kako mu stima..

    • marjanovicut

      @funky0308, 09.11.2020 - 21:05

      Video sam da ne moras stealth igrati, mozes otici na onu granu skill-ova na potpunog fajtera, sto mi se jako svidja iako cu svakako verovatno igrati stealth lika, lepo je imati opciju ponovno preci igru sa fajter likom 😀

  • glist

    09.11.2020 - 14:23

    Platinirao Origins i Odyssey, a i ovu ću… Ali tek kada izađu Dlc-ovi

  • vuglaaa

    09.11.2020 - 14:26

    Znači rješavanje questova repetitivnim mehanikama i priča koja se rastegnula do statusa dosade…nekad pomislim da ekipa iz Ubisofta uopće nije nesposobna nego ih jednostavno boli ona stvar…svaka recenzija njihovih igara izaziva deja vu efekt

  • Okramtaker

    09.11.2020 - 14:26

    Ah…Očekivao sam malo bolje, ali ništa, kao velik fan Assassin’s Creed serijala, uzet ću ovo.

  • Ki-ya Karate Monster

    09.11.2020 - 14:37

    Copy-paste baš kao FIFA,

    • vuglaaa

      @Ki-ya Karate Monster, 09.11.2020 - 14:43

      Nemozes ovakav tip igara uspoređivati s fifom…u ovakvim igrama kao sto je AC ,developeri, dizajneri i pisci imaju ogromnu količinu “lufta” da naprave nesto zanimljivo i novo…koliko god mi se ne sviđa smjer u kojem ide FIFA, oni nemaju previse prostora za izmjene pa je copy paste u tom smislu razumljiviji nego kod igara kao što je AC.

    • GAMEmaher

      @Ki-ya Karate Monster, 09.11.2020 - 14:55

      Nema to veze s fifom koja nakon godinu padne za 30-40 kn po oglasnicima i ovakve igretine

    • Lazy

      @Ki-ya Karate Monster, 09.11.2020 - 15:57

      Da, tako i meni izgleda, ugasio bih ovaj serijal davnih dana, al ajd mozd nisam pre objektivan pa je do mene…

  • PsiHoGujaR

    09.11.2020 - 14:43

    47e me izasao preorder preko uplay-a pa ajd sutra zaigramo pa pogledamo zasto je ova ocena toliko nista ….

  • SanKa

    09.11.2020 - 14:46

    wow samo 78..po tekstu sam ocekivao negdje 85…jako mi je drago da ti je legao soundtrack, jesper kyd je po meni najbolji composer opcenito u svijetu igara, tako da me ne cudi da rastura soundtrack. koliku bi ti ocjena bila da izbace day ona zakrpu koja rješava bugove ?

    • BeLLicus

      @SanKa, 09.11.2020 - 14:48

      Vidiš ja sam po tekstu očekivao 65. Velika većina teksta je loša krtika na pojedine stvari u igri.

    • Bronson

      @SanKa, 09.11.2020 - 15:15

      Ako si po tekstu ocekivao negde oko 85 svaka tebi cast haha

    • Darcoolio

      @SanKa, 09.11.2020 - 16:05

      Moram ja ovo sam da odigram, ne verujem recenzijama.

    • AZRAELxXxGhost

      @SanKa, 09.11.2020 - 19:13

      Ja sm ocekivao 80-82 barem, al hajde… sad ce sony eksluzive bit ce 90-ki…

    • kebbab

      @SanKa, 09.11.2020 - 20:43

      Za mene Sarah Schachner i Hans Zimmer.

    • SanKa

      @kebbab, 10.11.2020 - 09:07

      u svijetu igara 🙂 hans zimmera obozavam generalno, on je bog sto se tice filmske glazbe, nema blizu nitko…jel radio na nekim igrama ?

    • kebbab

      @SanKa, 10.11.2020 - 10:25

      Prvi Crysis 1 i 2 ako se ne varam nose njegoc soundtrack.

    • Venom102

      @SanKa, 09.11.2020 - 21:36

      Slazem se za jesper kyda, jos uvijek pamtim njegov soundtrack iz hitman contractsa.. Remek dijelo

    • SanKa

      @Venom102, 10.11.2020 - 09:08

      meni je tako za hitman 2

  • BeLLicus

    09.11.2020 - 14:46

    Podosta kritika. No sud ću donjeti sam nakon što je odigram. Čak i dosta visoka ocijena za neke kritike koje su dosta ozbiljne jer ipak utječu na neke bitne dijelove za igru. Pročitao sam cijelu recenziju 60% teksta su loše kritike.

    • AZRAELxXxGhost

      @BeLLicus, 09.11.2020 - 19:16

      ZTo sta je pozitivno vec je bilo prisutno, po meni koliko je izaslo.gameplay videa mogko se vidjeti sta tu sve donosi, a sporedne aktivnosti i misije nisu toliko opisane… kao ni istrazivanje svijeta itd… ima tu jos pluseva 🙂 Jedink mi je krivo za rajdove sto su malo unistili al da se to zakrpama rijesiti…

      Jedino sta mi nije jasno, ako lik umre na kraju igre kako cu igrat dlc-ove, novi lik ili?

    • Zoran Žalac

      @AZRAELxXxGhost, 09.11.2020 - 19:45

      Nisam nigdje rekao da li umre na kraju igre. Umre sigurno – u jednom trenutku, jednako kao što su svi drugi Assassini iz prijašnjih igara umrli i ti ih vidiš kroz čitač gena ili štoveć.

    • AZRAELxXxGhost

      @Zoran Žalac, 09.11.2020 - 22:06

      Pa dobro razumljivo da umre je li, povjesna je igra ali jr opet mali spojler, povjesna je igra… ako je tako ima igra smisla, sad ostaje vidjeti zasto je ostao u Engleskoj a ne Norveskoj… jos 2h pa ce se igra probati….

  • delight353

    09.11.2020 - 14:58

    Nekako sam stekao dojam da ce, citajuci recenziju, konacna ocijena biti nesto izmedu 6 i 7. Nije mi Ubisoft jasan kada ustupi, ocito nedovrsenu i bugovitu, igru na recenziranje, a sigurno su svijesni da ce te nedostatke svi istaknuti. Mislim, sami si navlace lose ocijene recenzija…

    • vuglaaa

      @delight353, 09.11.2020 - 15:02

      Mene osobno ( ako pretpostavim da Zoranova recenzija oslikava pravo stanje igre ) bugovi najmanje smetaju.Na kraju krajeva to se lako ispravi.Ubisoft muku muči sa nekim drugim stvarima

    • kebbab

      @delight353, 09.11.2020 - 20:54

      Sutra kad budeš instalirao igru 100% bude i malo veči patch koji će popeglati dosta tih bugova.

    • delight353

      @kebbab, 09.11.2020 - 21:03

      Evo vec se skida. Skoro 700 mb.

    • kebbab

      @delight353, 10.11.2020 - 10:38

      Na kojoj platformi igraš?

    • delight353

      @kebbab, 10.11.2020 - 11:39

      PiSi 🙂

    • personauser

      @kebbab, 10.11.2020 - 15:07

      Bolje se pretplatiti na Ubisoft+ koji kosta 14.99 eura mjesecno pa odigrati putem toga negoli kupiti po punoj cijeni ako imas PC

    • kebbab

      @personauser, 10.11.2020 - 15:29

      Kod mene NEMA predata!!! SAMO FIZIČKO IZDANJE!!! Imam prednaručen Drakkar Edition za PS5. A več mi je stigao AC Valhalla Hidden Blade replika i AC Valhalla Drakkar Edition za PS4.

    • kebbab

      @kebbab, 10.11.2020 - 15:30

      Ops ispravka “Kod mene NEMA predplata!!!”

    • kebbab

      @kebbab, 10.11.2020 - 15:39

      Evo stavio sam na profilnu sliku.

    • dame92

      @kebbab, 11.11.2020 - 12:43

      Trebaš još jednu ispravku. Kaže se “pretplata”.

  • Lovro Maroševac

    09.11.2020 - 15:07

    Uzet će se ovo vjerojatno sljedeće godine. Trenutna pandemija mi je dala priliku da nadoknadim gradivo pa sam u međuvremenu odigrao Origins i krenuo s Odisejom. A Vikinzi sami po sebi su me oduvijek zanimali tako da je win-win situacija.

  • Dad of Boy

    09.11.2020 - 15:11

    Auč!

  • Bronson

    09.11.2020 - 15:11

    Imam utisak da Zoran daje malo nize ocene za Ubisoftove igre ove godine zbog hejta sa visokim ocenama proslih igara… Bas izgleda kao na silu upucene kritike dok mu se u dubini duse sve ovo dopada 😉

    • Zoran Žalac

      @Bronson, 09.11.2020 - 15:19

      78 nije niska ocjena 🙁

    • PsiHoGujaR

      @Zoran Žalac, 09.11.2020 - 16:19

      Nije da, ali nije ni visoka… Više vuče na smeće ili nedovršen proizvod 😀

    • Bronson

      @Zoran Žalac, 09.11.2020 - 16:47

      Na hcl-u je vec standard da su igre ispod 80 dosta losije, ne vidim da je ova igra nazadovala od Odyssey-a pa dobila manju ocenu. Da ne zvucim kontradiktorno posto sam dole napisao da se slazem sa recenzijom, hocu reci da je Odyssey recimo dobio 73 ovih 78 bi bilo idealno za ovu igru.

    • AZRAELxXxGhost

      @Zoran Žalac, 09.11.2020 - 19:17

      Onda je za neke igre previsoka 89-90 a bilo ih je ove godine…

    • Lovac

      @Bronson, 09.11.2020 - 16:03

      Meni se dapače ova recenzija čini dosta realnom, a kad se jednog dana bugovi i pokrpaju i dalje je činjenica rastezanje/repeticija. Čak bih i manje dao čisto zbog toga jer već mjesecima imaju DLC-e u pripremi, a core igra im ne radi kako treba. Lijep proizvod, ali ovo nikako nije igra na koju će se gledati s nostalgijom za 15 godina :/

    • Bronson

      @Lovac, 09.11.2020 - 16:43

      Pa ne mislim da nije realna recenzija, cak sta vise da je zacudjujuce realnija nego sto Zoran obicno pise za Ubisoftove igre..

    • BoneDigger

      @Bronson, 09.11.2020 - 17:18

      Zamisli da iz ispita iz matematike dobijes 78% i zalis se profesorici kako je ocjena niska i kako 78% aludira da si glup i los u matematici. Pa svi drugi ucenici bi te tukli knjigama jer bi u smrdio na strebera.

    • Bronson

      @BoneDigger, 09.11.2020 - 18:08

      Wow kako si mi samo slikovito objasnio, procitaj sve lepo ako vec zelis da mi das ,,repliku,, za svaki slucaj da si ogranicen i pri drugom citanju reci cu ti da se savrseno slazem sa ovom ocenom ali ne i sa Zoranovim ,,setanjem,, ocena kad je upitanju Ubisoft. Nista protiv Zorana i ekipe inace ne bih komentarisao da mi se ne dopada vecina stvari, samo mala kritika kao citatelj..

    • BoneDigger

      @Bronson, 10.11.2020 - 08:13

      Mozda imas ovakve reakcije jer si zbunjen sto je ocjena igre a sto tvoj IQ.

    • Bronson

      @BoneDigger, 10.11.2020 - 16:09

      Uvek sam mislio kako imam vrlo nizak IQ.. Hvala sto si me i uverio u to, posto si ti jedan vrlo kompetentni decko za te stvari.. Dakle teraso procitaj sve lepo sto sam ranije napisao pa probaj da shvatis da tvoj odgovor nema nikakvu poentu mom. Lik ti dole napise kako si promasio analogiju kao sto i jesi ali ti idalje nastavljas sa jos vecim promasajem..

    • vuglaaa

      @BoneDigger, 09.11.2020 - 19:08

      Ma ovo je skroz promasena analogija

    • BoneDigger

      @vuglaaa, 10.11.2020 - 08:11

      Promasena analogija? Razumijes da su ove ocjene = postotci? Ljudi si u glavi dignu neke cudne pragove ocjena i onda ispadne da je igra ispod 80% losa. To je totalo iskrivljeno razmisljanje. Proguglas si pojam bell curve/zvonasta krivulja pa ce ti biti jasnije.

    • Smike

      @Bronson, 09.11.2020 - 17:49

      Iskreno niska ocjena ,ja mislim da je minimalno za 85,ali bilo je još igara koje su na HCLu loše ocijenjene i mene su pozitivno izjenadile. Malo se u recenziji pisalo o utvrđivanju vlastitog sela,a to me veseli. Ako je kao Origin i Odisij od mene ima 85 ocjenu. Po meni ima dosta mjesta za napredak,ali u svakoj novoj igri dodaju nove stvari tj stari recept sa novim začinima.

    • Bronson

      @Smike, 09.11.2020 - 18:10

      Pa da, kao sto i sam kazes da su obe igre oko 85 onda bi trebale i obe igre da budu oko 78 ako

    • Bronson

      @Bronson, 09.11.2020 - 18:20

      Ako je vec odyssey dobio toliko po Zoranu ne vidim zasto i ovde nije slucaj, dovoljno je noviteta da ocena ostane slicna ako vec nije visa.. Da je recimo neko drugi radio proslu recenziju onda bi ova bila okej*

    • Zoran Žalac

      @Bronson, 09.11.2020 - 19:50

      Rekoh, bugovitiji je nego je Odyssey bio po izlasku. A to što ima noviteta ne znači da su svi noviteti dobri i korisni. Neki su repetitivni poput raida, neki su poput stamine za konja besmisleni i nepotrebni. I puno ovisi o priči. Osobno mi je Odyssey bio fokusiraniji iako je i tamo bilo rastegnuto, ali imao si negativca oko kojega se vrtio cijeli jedan storyline. Ovdje većinu vremena nema centralnog antagonista i nisam osjećao da nešto konkretno drži cijelu priču na okupu osim samog Eivora koji je onako, solidan lik, ali ne baš super kompleksan.

    • Zoran Žalac

      @Zoran Žalac, 09.11.2020 - 19:56

      Npr. zaplet u Odysseyu kad lik kaže: The Wolf of Sparta is… my father… To je baš onako… bit će drame i s*anja! Ubisoft presents: Assassin’s Creed Odyssey i emotivna glazba u pozadini, kamera se udalji na kip Zeusa, zalazak sunca je! Ovdje je onako… idemo u Englesku jer ovdje ne možemo biti kraljevi!… loading screen – evo nas u Engleskoj.

    • Bronson

      @Zoran Žalac, 09.11.2020 - 20:04

      Iskren da budem u ova dva komentara si bolje opisao probleme u igri od recenzije..

    • funky0308

      @Bronson, 09.11.2020 - 18:56

      Pa gdje je 78 niska ocjena? To je skroz solidno, kada procitas recenziju i skuzis da se nedostaci daju izbjeci ili ce se zakrpati, a hoce s vremenom, onda je to poprilicno dobro. Day one patch je nesto sitno preko 2GB, danas je izasao neki patch od 650-700MB i ocito se radi vec na nekim stvarima. Ogroman je to svijet u kojemu je bezbroj ideja i mogucnosti i tesko je developerila predvidjeti svaku nasu blesavu ideju. S vremenom ce rijesiti i te probleme…ono sto je kod launcha igre (meni) bitno je da je igra dobra, zanimljiva, ispravno radi, neka frame dropova i rusenja..sve ostalo se da vremenom rijesiti. U iduca dva, tri tjedna vecina ce vjerojatno biti rijesena, sto u ovako velikoj igri (opet ponavljam – meni) nije problem. Nemam vremena svaki dan 5, 6 sati igrati igre i mojim tempom, taman cu na 20% biti za tri tjedna 😉 . Ovo za sada izgleda solidno, vidim da i ostali portali i kanali igru hvale, uz spomen slicnih problema. Bolje da je ovako nego da je prica, likovi ili nesto bitno lose.. tu nema pomoci. Vidjeti cemo sutra kakva je igra, ja se stvarno nadam da ce biti OK. Bas mi je OK ovo vremensko razdoblje i bas me zanima jel uspjela igra…

    • Bronson

      @funky0308, 09.11.2020 - 20:01

      Ni u jednom trenutku nisam rekao da je ocena niska vec da je idealna po mom misljenju i da je recenzija na mestu. Samo da bi po opet ponavljam mom misljenju (cemu i sluze komentari) i odyssey trebao da ima slicnu ocenu..

    • personauser

      @Bronson, 10.11.2020 - 15:10

      Neka lijepo ukinu ocjenu za recenzije igara na svim gaming portalima jer ima gaming portala, npr. polygon koji ne daju ocjenu za neku igru

    • Bronson

      @personauser, 10.11.2020 - 16:14

      Ma okej su ocene ali nemaju svi portali isti pogled na 70+, 80+ itd. Na hcl je odavno politika da je ispod 80 dosta losija igra ali u teoriji je 70+ idalje vrlo visoko..

    • BoneDigger

      @Bronson, 10.11.2020 - 18:02

      *nemaju svi LJUDI isti pogled na 70+, 80+… To je vas problem sto ste si stvorili viziju da je 80 ok, a 70 lose. Ako si imao statistiku u skoli znao bi sto je bell curve i sto znace postotci. Upravo zbog ovog razloga neki recenzenti izbacuju ocjene iz svojih recenzija. Jedini drugi nacin bi bio da na neki nacin dignu max ocjenu do 120 😀 onda bi valjda ljudi bili zadovoljni.

    • Bronson

      @BoneDigger, 10.11.2020 - 18:31

      Ne, nego su neke recenzije stvorile takvu viziju. Ja i hocu da kazem da je glupo da 80 bude ok ali 70 lose a ovde je ponekad politika da je ispod 80 smece.. Meni je samo cudno da ista osoba da za doslovno istu igru 85 i 78.. Valhalla nije nazadovala kolko god da nije ni nesto posebno napredovala..

  • Cro_Cop1

    09.11.2020 - 15:14

    Nisam sve pročitao ali što se priče tiče, gledajuci druge recenzije, priča je dobila pohvalu da je napokon zanimljiva i jedna od boljih strana ove igre..igrica ima dosta dobre ocjene, combat mi se nije činio uvjerljiv pogotovo ne na razini Ghost of Tsushime, nema taj wow faktor,to se može vidjeti odmah, ali eto izgleda da se nekima svidja dok će drugi uzeti taj aspekt kao manu..mogli su kameru priblizit. Nisam igrao stare AC igre pa sam siguran da ću moći uživati iz tog razloga još više..uglavnom koliko vidim, igra je dosta zanimljivija za igrati nego prijašnje upravo zbog strukture sporednih misija i povezanosti samog svijeta..

  • vuglaaa

    09.11.2020 - 15:16

    Ubisoft potencijalno radi najbolje uvode u igre u povijesti videoigara.Ali nažalost stanu na tome

    • SanKa

      @vuglaaa, 10.11.2020 - 09:09

      upravo to, i onda kad belan krene igra, nabrijem se jer je uvod savrsen i onda skuzis da je to to

    • kuky90

      @SanKa, 10.11.2020 - 12:07

      haha savršeno opisane ubisoftove igre, a to im i prodaje igre. Ljudi vide uvod, a ono dalje dosada.

    • funky0308

      @vuglaaa, 10.11.2020 - 15:23

      Ovdje su napravili obratno, uvod je pun bugova i nezanimljiv (skriptirana scena koja ne radi kako treba) ali koliko sam za sada vidio, sto vise odmicem od uvoda, igra je sve bolja, cak i ljepsa sto je stvarno cudno.

    • vuglaaa

      @funky0308, 10.11.2020 - 17:35

      U konačnici, kod igara je najvažnije subjektivno iskustvo i zabava. Drago mi je da te igra nije razočarala, samo rokaj 😉

    • funky0308

      @vuglaaa, 11.11.2020 - 08:14

      Upravo tako.. ono sto je najbitnije je da igra nije izasla u neigrivom stanju, neoptimizirana i puna gamebreaking bugova. To sto uprologu ne mogu pokupiti nekakvu igracku s poda ili zaplesati je svakako bug ali nije nesto sto mi unistava iskustvo ili prekida igru. Sto vise odmicem od samoga pocetka igra mi se cini zanimljivijom. Tako bi jedan RPG i trebao funkcionirati, – sto si jaci i opremljeniji igra je zanimljivija i sadrzajnija. Za Origins sam stvarno bio zagrian, manje vise radi Egipta ali i to je bila igra koja je mjenjala kompletan sustav i zanr ACa ali nisam imao ovako dobar osjecaj kao kod Valhalle..nekako mi to sve izgleda prirodnije i normalnije (tesko je opisati jbga). Djeluje mi kao da su konacno pronasli i uspjeli ugraditi sve te RPG mehanike koje su htjeli jos od Originsa i da to sada konacno funkcionira kako treba. Sigurno da je moglo bolje, taj dio uopce necu ni pokusavati osporavati ali igra je dobra. Nije savrsena ali je dobra i stvarno mi nije zao sto sam je kupio. Raidovi se ponavljaji, kako kaze Zoki ali meni nisu ni najmanje dosadni, bas suprotno. Borba mi se toliko svidjela da jedva docekam vidjeti naselje uz obalu da krenem u novi Raid. Borba je otvorena i slobodna i sam si je napravis zanimljivom. Bas sam snimio jucer 2min borbe (Raid je u pitanju ali nije video uploadan od samog pocetka i iskrcavanja) i stvarno je borba zanimljiva. Neprijatelje treba oznacavati i onda borba ina smisla (oznaciti da se lik fokusira na njega i ne okrece mu ledja). Od special poteza do heavy i light attacka – meni je bas zanimljiva. Kada opremis stit u lijevu ruku onda i animacija parrya ima smisla 😀 . Sto se vizualne strane tice, to smo vec utvrdili, nije toliko lijepa koliko sam ocekivao, zna Ubisoft to i bolje ali OK je. Mozda malo i cjepidlacimo ali ipak se od Valhalle ocekivalo da bude nextgen naslov ali nije to bas uspjelo na taj nacin. Rekao sam to vec, meni ne smeta. Dovoljno je lijepa, a stvarno se dobro vrti. Ja je igram na i7 4790k, 30GB RAMa i 2070RTX i igra se vrtinu max detaljima, u 60-70fpsa i to u 1440p sto je po meni odlicno odradjen posao. Jos ce se to malo popeglati i biti ce to jos i bolje. Evo kratki video kako igra izgleda (u nekim je dijelovima lijepsa, u nekima malo manje ali otprilike ovako izgleda). Valhalla PC 1440p

  • cikastojca

    09.11.2020 - 15:38

    Ubisoft+ i Geforce now pretplata kombo 😀

  • personauser

    09.11.2020 - 15:54

    Nakon godinu dana, dvije godine ovo ce biti “potpuno nova” igra sa puno manje bugova

    • kebbab

      @personauser, 10.11.2020 - 15:18

      Ali za godinu dana stiže novi AC?

    • funky0308

      @kebbab, 11.11.2020 - 08:18

      Ne mora biti da stize, osim ako nema neke najave za koju nisam cuo. Valhalla je radjena kao Division i izlaziti ce DLCi koji ce prosiriti pricu po sezonama i bas to upucuje na preskakanje iduce godine. Svijet je zanimljiv i uz prosirenje price i dodavanje dodatnih aktivnosti mogla bi Valhalla malo duze ostati s nama, a novi AC vjerojatno prije 2022 necemo vidjeti

  • Marcus-07

    09.11.2020 - 16:17

    hmm Dobra recenzija, drago mi je da je pokriveno više aspekata igre. Nisam ulagao velike nade u ovu inačicu AC franšize (kako je poznato svim nesretnicima koji su naletili na moju zakašnjelu zadaćnicu na kraju komentara na članak obljetnice ACIV:Black Flag prije 2 tjedna). Ovo je još jedan otrovni ubod na moderni Assassin’s Creed RPG serijal by “Zoky the Sting”…ali zaslužili su, Ubisoft bi se trebao trgnit i ugledat na uspješnije gaming industrije kao šta su Naughty Dogs, Rockstar, Rocksteady….Priča je bitan faktor i trebaju još pure i mlika konzumirat glede karakterizacije likova. Ona drvenost u Odyssey je takva da samo fale listovi….ou ček, ima i listova na nekim NPC-evima iza ušiju, al prikladno za drevnu Grčku. Odigrao sam sve dosada, odigrat ću i ovu…..pa ću bichat poslije.

  • Cros80

    09.11.2020 - 16:53

    Ja mislio cijelo vrijeme da je to novi far cry.

  • Smike

    09.11.2020 - 17:55

    Neko reče da svakom ne odgovara AC ali prodaja pokazuje da imaju klijantelu koja uživa u ovim igrama i sam sam takav, dok recimo far cry ne bih igrao da je free. Probao sam FC od 3 petice new dawn i jedino mi je odgpvarala primal zbog ere u kojoj se dešava radnja. AC svakako kupujem jer znam sta me čeka i to me veseli 😉

    • funky0308

      @Smike, 10.11.2020 - 07:40

      Uff.. meni bas taj Primal nije sjeo i dan danas mi je zao novaca koje sam dao za igru. Povuklo me bas to – vrijeme radnje ali igra me bas razocarala. Ali dobro, nebitan je Primal sada, idemo danas probati Valhallu, bas me zanima kakva je igra

    • SanKa

      @Smike, 10.11.2020 - 09:10

      primal mi je jos najgori

    • kebbab

      @SanKa, 10.11.2020 - 10:49

      Meni baš FC3 i Primal bili najbolji 😅

  • kuky90

    09.11.2020 - 18:03

    Uzmite Ubisoft Plus za 15 eura, odigrajte ovo i Watch dogs Legion i onda prekinite pretplatu nakon 30 danas. preporučam

  • kuky90

    09.11.2020 - 18:06

    Inače Origins bio vrhunski baš taman igra sa dosta inovativnosti u serijalu. Skoro ni jedna mehanika nije bila naporna, a one “tamnice” je bilo zanimljivo rješavati kao da si tomb rider. Odyssey već malo lošiji, kopija svega staroga, sa poduplanim istim mehanikama za produženje igra ili ti naporna repetitivnost koju Origins izbjegao. Ovo pak sad izgleda totalno bez neke mašte, po drugi put copy paste Origins mehanika, s sitnicom dorade i napornim stvarim koji su napravljeni još naporniji jer su repetitivni

    • funky0308

      @kuky90, 10.11.2020 - 07:43

      Kako mozes znati sve ovo, a nisi igru probao? Te promjene u istom zanru i istom serijalu tesko mozes vidjeti u dva, tri YT videa. Vidjeti cemo danas kakva je igra. Mozda stvarno nije dobra ali prije bih rekao da ce biti OK. Koliko vidim po recenzijama, igra je bolja od prethodnika ali treba probati i onda pricati. Na YTu igra cak ni ne izgleda dobro, unistila ju je kompresija i treba svakako probati prije bilokakvog suda

    • kuky90

      @funky0308, 10.11.2020 - 10:51

      Igram igre tolko dugo da ne moram neke ni igrati, pogledam streamove, video recenzije, poduže i odmah procjenim igru…A rijetko kad se varam….Rekao sam bez igranja i po viđenju, onako iz iskustva nekoga da su Avangersi dosadni, kao i da će No Man Sky biti loš, zadnji Ghost Recon, Wolfenstein: Youngblood, Anthem, Far Cry: New Dawn. Ne trebam kupiti ili igrati igru da vidiš kako nisu nešto posebno, večina kopija starih u novom i to gorem ruhu. Te samim time dosadne i ne zanimljive, baš radi reciklaže i kopiranja.

    • funky0308

      @kuky90, 10.11.2020 - 11:11

      Ajd dobro..ta izjava mi je u maniri – vozio sam jedan auto i kao da sam vozio sve ali OK, ako mislis da nije za tebe OK. Meni je i NMS dobra igra, Ghost Recon Wildlands mi je bio dobar, a ni Avengersi mi nisu dosadni, nije bas da mi je nesto posebno dobra igra ali nije ni losa. Sto je Valhalle tice, ja sam je krenio igrati i feeling je drugaciji. Nisu to kretnje Odysseya ili Originsa, settings je drugaciji, naravno i sve skupa daje nekakav drugaciji osjecaj igranja. Nekada se moze iz videa na YTu skuziti probleme ali cesto se dogodi da gledanje drugoga kako igra jednostavno nije dovoljno i to se najcesce i dogadja kada je serijal u pitanju. Pitanje je koliko se samo gledanjem mogu vidjeti razlike i novosti. Ne mogu ni oni napraviti bas potpuno drugaciju igru, onda ce opet drvlje i kamenje kako to nije to.. Ali opet ponavljam, ako mislis da nije za tebe – OK..

    • kuky90

      @funky0308, 10.11.2020 - 11:40

      ali nisam vizio jedan auto ako imam 700 igri na steamu i po 50 na origin, uplay, epic etc.
      Osim toga zadnja dva Assassins creeda sam prošao oba 100%, tako da vidim što je ova igra. Copy paste starogs, u novom settingu. Izmjene su mizerne, mislim pa čak i ženski lik pokraj tebe je čista kopija ženskog protanoista iz Odyssey haha. Igra je low effort, nema inovacija ni malo, samo su promjenili mapu i dodali te neke repetitivne raidove koje i shadow of war ima i to puno bolje… u zadnjih 3-4 godine ni jedna procjena po gameplay videu me nije prevarilo, možda zvuči kao da sam pun sebe, ali stvarno je tako. Velim igram igre od SNES tamo 1990, odigrao tolko igri da jednostavno imaš taj neki instinkt što će biti dobro. Kad odigraš puno igri onda skužiš kako su neke zapravo lošije od drugih, kopira jedna od druge ali lošije radi. Avangers, kopira po malo od drugih sličnih igri, ali to radi loše. Dosadno, da su barem neke inovacije ubacili. ALi ni to

    • kebbab

      @kuky90, 12.11.2020 - 08:38

      Jeste, čak je i majka Eivorja ista Aloy iz HZD.

    • kuky90

      @funky0308, 10.11.2020 - 12:05

      da me ne shvatiš krivo uzeo sam Ubisoft Plus pretplatu da igram ovo i Watch Dogs 3. I da mogu igrati. Sama recenzija je isto takva kako igra izgleda

  • Darac83

    09.11.2020 - 20:36

    Nije me privuklo… Možda jednog dana…

  • FakeTeller

    09.11.2020 - 20:55

    Da se AC Valhalla vratio na put starog AC, nije. Ali je zato prebrutalna vikinska igra koju niko (barem ja tako mislim) nece moci nadmasiti, u smislu vikinskih rpg igara

  • macgyver

    09.11.2020 - 23:53

    U odyssey mi je bilo super što te skok s bilo koje visine ne može ubiti. Ovdje mi se čini dosta debilno da te većina skokova neće ubiti, ali ipak može. Znaci naviknes se da u pravilu možeš skakati od bilo kuda, al onda se jednom zajebes i skočis s previsokog i pogines… slično je bilo i u Origins i nema ništa iritantnije od toga.
    Onda to da moraš skupljati gluposti za zdravlje, pa stamina… čini mi se da su htjeli postići neku realnost al da su s tim samo igru napravili nepotrebno zamornom.
    Uz sve to i setting koji mi se ne sviđa.
    Origins i odyssey su mi bili super, ovo mi se čini kao dosta lošija kopija. Odigrati cu kad cijena dosta padne, al nemam previsoka očekivanja.

  • Virty

    10.11.2020 - 08:09

    Svakako kupujem, kao i sve AC do sada 🙂

  • pleto

    10.11.2020 - 08:45

    Meni se ovo nikako nije svidjelo, evo upravo gledam Shrouda kako igra Valhallu i nekako mi to sve loše izgleda, efekti vatre loši, likovi i njihove face izgledaju grafički loše, okoliš još nekako ajd, kiša katastrofa spram ostalih današnjih igara. Dosadno nekako, baš sam se razočarao. Jaše vuka umjesto konja, vuk u ARK-u izgleda kao remek djelo spram ovog. Ubisoftve igre su mi uvijek izgledale dobro, a ovo mi izgleda kao korak nazad spram odysseya. Repetitivno do bola, čak mi ni priča nije nešto (makar ovo što gledam sada, sve nešt na kapaljku ide).

    • Zoran Žalac

      @pleto, 10.11.2020 - 10:15

      Vatra je loša, da. Od likova glavni izgleda detaljno, ostali su onako – meh. Vuk za jahanje je kao skin za konja – kad vuk trči i dalje čuješ konjska kopita 😀

    • pleto

      @Zoran Žalac, 10.11.2020 - 10:26

      Da a animacije nakon nekih priča su jako površne i mlake, npr. Eivor potiče ljude na borbu, nabrijava ih i onda kao kreću i on viće tipa “idemooo”, diže ruku i kreće, a likovi iza njega ko da nisu spavali 5 dana onako bez veze kreću)pola ih se nije ni pomaknulo, ko da ga nisu čuli), baš mi je smiješno izgledalo, kao da su zaboravili to malo uredit. Htjeo sam prednaručit ovo, sin nije bio zainteresiran baš pa sam odustao, sad mislim da sam dobro odlučio. Sve mi nekako polovično, nedotjerano, kao da je izbačeno van samo da izađe što prije.

    • funky0308

      @pleto, 10.11.2020 - 11:16

      Vizualno je to moralo biti bolje, s time se slazem. Cak i nije problem u YT kompresiji nego je igra stvarno nekako zblurana, nisu ostre teksture. Igra je zapravo dobra i kasnije, koliko vidim grafa ide na bolje, sto je cudno, otvorenje igre je lose, a kasnije ide na bolje, valjda ono najbolje ispucas na pocetku ali OK, neka je problem samo pocetak.. nadam se da je tako. Odigrao sam samo pola sata i doslovno se vidi vizualno poboljsanje kako se odmice od prvog sela.. vidjeti cemo, za sada mi se svidjela igra, samo je eto graficki morala biti bolja.

    • pleto

      @funky0308, 10.11.2020 - 11:36

      A kakav ti je osjećaj onako dok igraš, jel dosadnjikavo onako ili nemoš prestat igrat kolko je zanimljivo. Jel ima bugova? Sad sam gledao lik nije mogao doći do nekog loota jer je blio zbagano nešto što moraš odgurat s prozora. On nije to moago pomaknut i izgubio je pola sata i više vrteći se oko kuće dok nije po stoti puta to probo pomaknut i onda je odjednom uspio. Onda odma poslije toga na kući pored te je trebao ući kroz vrata ali isto zbog vizualnog buga su vrata bila tako tamna da ih nemoš skužit na kući pa je opet šetao okolo gleda dok se doslovno nije slučajno zabio u vrata i otvorio ih. Al dobro na kraja streama kaže da mu je to najbolji AC dosada i da mu se origins nije svidio, odyssey mu je bio dobar a valhalla je korak naprijed naspram odysseya iako se kroz cijeli stream smijao svemu i svačem zaključak me na kraju iznenadio. Kaže zanimljiva mu je igra jako. Sad vidim da si odigro samo pola sata, ajde nadam se da će ti biti zanimljivo, uživaj.

    • funky0308

      @pleto, 10.11.2020 - 15:31

      Ode sada upaliti pa krecem dalje vidjeti ali kazem, Origins je meni bio OK, daleko je to moglo bolje ali volim povjest pa mi ACi stimaju i s te strane, pogotovo kada je Egipat u pitanju. Ja bi u Originsu skroz drugi period, vladavinu nekog zvucnog faraona, Ramsesa II recimo ali dobro. Odyssey mi je bio bolji kada sam ga igrao ove godine, nego 2019. Preblizu su mi bili jedan drugome i po radnji i po izlasku igre i 2019 mi Odyssey nije sjeo ali Valhalla mi je skroz drugacija. Feeling je kao da igram Black Flag recimo. Rano je jos za pravu ocjenu ali za sada mi se bas svidjela igra.. vuce da odes u nekakvu kucicu van puta, da trcim za nekom srnom po sumi, to u zadnja dva nisam osjetio. Nekako taj stealth ima vise smisla (moguce jer je suma i nisi u sred trznice kao u Originsu ili Odysseyu).. vidjeti cemo.. Slazem se ja s time da si moras unaprijed znati prepoznati igru ali ovo je specifican slucaj. Navikli smo svi da je AC nekako iz godine u godinu sve slabiji i iako meni to generalno nisu lose igre, nisu bas ni nesto sto cu pamtiti godinama – ovaj mi se cini drugaciji. Tek sam krenuo, treba to jos vidjeti ali za sada je dosta dobro (uz bugove kojih na zalost ima..)

  • funky0308

    10.11.2020 - 10:15

    Nakon kratkog testiranja, cca pola sata, popodne cu odigrati sat, dva mogu reci da je igra mogla izgledati lijepse, to je sigurno ali da se poprilicno dobro vrti i u max detaljima i 1440p rez. na mojoj konfi ide od 60 do 75fpsa sto stvarno nije lose. Malo fps poskakuje ali nije strasno. Vidjeti cemo kada dodjem u neka veca naselja kako se tamo ponasa ali ako ovako bude radila, optimizacija je onda stvarno dobra. Igra je lijepa ali kazem, moglo je to malo manje zamuljano biti. Ono sto mi je odmah upalo u oci i ne mogu vjerovati da su tako igru izbacili je prva skriptirana scena koja je prepuna bugova. Sva sreca, radi se o par minuta i nije prestrasno ali jbmu otvorenje igre tako lose odraditi.. ostalo mi se za sada cini stvarno dobro. Rano je za bilo kakav sud i ocjene, vidjeti cemo nakon desetak sati ali za sada je to dosta, dosta dobro

    • pleto

      @funky0308, 10.11.2020 - 10:27

      Evo shroud-a su pitali kad bi mogao nešto promjenit šta bi promjenio. Kaže lik napravio bi da se vrti u više fps-a.

    • funky0308

      @pleto, 10.11.2020 - 15:33

      A dobro pitanje kako igra i na cemu igra.. na igram na PCu u 1440p i igra se super vrti. Kao sto sam i rekao, nisam dosao jos u neka naselja, tu cemo vidjeti fps ali za sada, na max detaljima ide sve u 60-75 .. skakuce fps, biti ce lijepo ako se to malo ustali ali na tom frame rateu to se ne osjeti toliko. Odyssey mi ni izbliza ovako dobro nike radio i nisam mogao na max detalje (sve). Vidjeti cemo kasnije u igri, ovo je tek pocetak

    • pleto

      @funky0308, 11.11.2020 - 12:18

      Ne znam na čemu igra jer mu ne piše više konfiguracija ali vjerojatno neki vrhunski PC jer on uvijek ima najnovije i najbolje.

  • kebbab

    10.11.2020 - 10:42

    Ovo svakako probaj. Ja jedva čekam da zaigram na ps5 samo da stigne konzola 19. 😁😁

  • Gebrogaming891

    10.11.2020 - 10:44

    Od svega me najviše bode stamina u oči jer smatram da taktiziranje treba biti u stealth segmentima, a ne u bliskoj borbi gdje kad tad možeš ostati bez stamine pa se moraš brinuti kako za protivnika tako i za staminu, a u Odysseyu si mogao izbjeći lika sto puta, parirati sto puta… Tad ti je najveći problem bio heavy attackovi od neprijatelja.

  • moordrak

    10.11.2020 - 13:23

    Kao i kod većine Zoranovih recenzija Assassins Creed igara, dobar dio teksta odiše nezadovoljstvom zato sam očekivao znatno nižu ocjenu. cijelo jutro gledam razno razne strimove uživo, slušam priču, gledam čudesa po izbornicima i iščuđavam se kako ljudi nemaju tri čiste igrati. Stvar je jednostavna: ne poznavanje osnovnih RPG mehanika. Ne možeš napasti trinaest puta jačeg neprijatelja sa sklepanim drvenim štapom i sjekirom zalijepljenom ptičjim drekom i mahovinom. No dobro. Valhalla je ponovno bućkuriš iz Ubisoftove kuhinje ala Origins i Odyssey. Sve što sam vidio u live strimu i pročitao po recenzijama niti me oduševljava, a još manje zanima. Preskačem.

    • PsiHoGujaR

      @moordrak, 10.11.2020 - 14:47

      Ako te ubisoftova prezentacija/review(gameplay) sta god nije ocaralo uzivo tek nece 🙂
      Evo gledam njihov review i upalim igru na MAX nije ista grafika/detalji pa sunce im kako samo to usminkaju fino do neprepoznatljivosti ccc

    • funky0308

      @PsiHoGujaR, 10.11.2020 - 15:37

      Graficki je igra podbacila to se bas vidi. Meni se jako lijepo vrti pa joj toliko to ni ne zamjeram ali to nije igra koja moze pokazati sto je nextgen grafika. Nekako je zamucena slika i ono sto sam mislio da je YT kompresija zapravo i nije bila – igra stvarno tako izgleda. Ako bude dobra igra nema veze ali ACe je cesto samo grafika cupala pa je ovo stvarno cudno. Bas su znali lijepih igara imati

    • delight353

      @funky0308, 10.11.2020 - 17:30

      Imam Ryzena 3700x i RTX 2060 Super. Igram u FHD. Na ultra dobivam cca 60 FPSa. Ako je suditi po tvojim upisanim speckama na profilu (RTX 2070, sto je cca 2-3% jaca grafa od moje), kako dobivas 60 u 1440p? Hocu reci, optimizacija, odnosno ispoliranost je full upitna ovdje. Kazem to, jer je razlika svega 10 FPSa izmedu high i ultra na FHD kod ugradenog benchmarka. Ziher bu Hardware unboxed izbacio optimizacijski guide s grafickim postavkama za dobivanje boljih performansi za koji dan. Kladim se da ce razlike u postavkama davati minimalni boost. Mozda onaj volumetric cloud… Mah. Glavno da se igra. K vragu vise i FPSovi.

    • funky0308

      @delight353, 11.11.2020 - 08:25

      RTX2070 GS nije 2% jaca od 2060.. puno je jaca od 2060. Ima je lega dok mu je ostatak konfe gotovo isti kao i moj i on u 1440p ovo ne moze igrati u max detaljima a da zadrzi 60fpsa. Obicna 2070 je osjetno brza od 2060, a GS je jos nesto brza. Razlika je poprilicna.. upravo to sam mu i govorio kada je kupovao grafu, ja uvijek uzimam Nvidiu xx70. Puno je bolja od xx60, a nije toliko skupa kao xx80. Imao sam 970ku, 1070, sada je tu 2070 i sve su bile Gainward GS .. Jbga, on je grafu kupio za 2500-2600kn, moja je kostala preko 4500kn, naravno da postoji razlika.

    • funky0308

      @delight353, 11.11.2020 - 08:30

      Nije problem ni da ti snimim postavke i gameplay s ukljucenim fps brojacem u kutu ali kazem, sve na max i vrti se igra fantasticno. Ja jos uvijek nisam u Engleskoj, mozda mentamo doceka nesto drugo ali Norveska, obisao sam sve prije dolaska “kuci” i fps zna pasi ali sa 70 na 65 ili sa 75 na 60. Osjeti se lagani trzaj ali visok je fps pa to nije nista strasno. Kako ce biti kada budu veca naselja, masovnije borbe i sl – vidjeti cemo ali za sada niti u naseljima niti u utvrdama niti u borbama problema nema (a zna biti poprilican broj neprijatelja). Zato i kazem – ne pati me ni najmanje sto igra ne izgleda kao demo za PS5 ako ce se ovako vrtiti. Cak nisam ni isao jednu po jednu postavku pa pokusavao nesto narediti. Odmah sam sve podigao sa very high na ultra, sve postavke su se podigle same. Pregledao sve i vidim na je sve na max,- prosjecan frame rate 68 fpsa

    • delight353

      @funky0308, 11.11.2020 - 10:28

      Ma sve 5. Nije da ti ne vjerujem. Medutim, ja imam 2060 SUPER GS. Ne obicnu 2060ku. 2060 SUPER je gotovo ista gpu kao obicna 2070. Svega 2-3% sporija po benchmarcima, ali osjetno jeftinija kod nas. Zato sam ju i kupio. Velim, samo mi je cudno kako uspijes odrzat 60 u 1440p kada ja u FHD na ultri imam dropove do 50 skoro. Btw., imam najnovije drivere.

    • funky0308

      @delight353, 12.11.2020 - 09:35

      Je od obicne 2070 ali nije od GS. Pada sada i kod mene malo fps. Kada sam usao u vece utvrde i naselja, oada na 50ak. Dvije, trigraficke opcije sa very high ili ultra na very high/high i sve se opet vraca na 60-65 fpsa. Igra izgleda katastrofalno lose po mraku, pogotovo kada pada snijeg, bas bas lose… mutno i cudno, nema ostrine i stvarno ne kuzim sto se tu dogodilo. Cak sam u razmisljanju da stanem s igrom i pricekam neki patch, stvarnonse nadam da Ubisoft nece igru ostaviti ovakvom. Po danu, osobito kada je suncano i kada ima svjetla, sve izgleda nekoliko puta bolje ali noc je katastrofa.. Igra kao igra mi za sada stima. Zanimljiva je i dobra, skillovi, oprema i prica su mi OK ali sto im se s grafikom dogodilo ne znam. Kazem, po danu i kada ima svjetlosti – super ali noc i tamnija mjesta – katastrofa. Origins je lijepsi od Valhalle. Cak i nije stvar u losoj grafici, nego je sve nekako zamuljano, zblurano i cudno cim je manje svjetla… ajmo Ubisoft, popravljajte to.

    • moordrak

      @PsiHoGujaR, 11.11.2020 - 10:49

      Ne dira mene grafika previše. To je samo jedan od elemenata igara, naravno, najvidljiviji, na njega se najviše zakačimo. Realnost je da igre u budućnosti neće puno bolje izgledati od ovoga kako sada izgledaju. Valhalla je tehnički solidno odrađena, nemam prigovora na taj aspekt. Moj problem je tema i razdoblje koje su ovaj puta odabrali. Da ti pravo kažem, malo su mi dopizdili pitoreskni brežuljci i grindanje nepotrebne opreme i skilova. Sa druge strane, između vikinga i mene nema kemije. Ubisoft za to nije kriv. Siguran sam da će se igra mnogima svidjeti, meni, nažalost, nije legla.

    • PsiHoGujaR

      @moordrak, 11.11.2020 - 23:43

      ja nekako volim brutalno lepu grafiku da mogu uzivat u istrazivanju sveta/mape, ovo pomalo na pocetku sivi kamen i sneg ubii 🤣
      Mehanika igre /borba/odziv mi je uzas ( update mozda fixa to)…
      Ja sam onaj tip koji ce svaki kamencic prevrnit za bolji gear(opremu i sl), evo nadam se ubrzo da napustam ovaj deo mape i prelazim u toplije krajeve 😁

    • funky0308

      @PsiHoGujaR, 12.11.2020 - 09:38

      I taj dio treba popraviti, slazem se. Odziv, pogotovo primjetan kod borbi, zna biti problem i to treba popravljati. Na najtezim postavkama gines radi tih propusta. Ja si uvijek neprijatelja zakljucam da sam uvijek okrenut prema njemu i to pomaze ali tipke moraju biti responzivnije..kao da ne primi svaku tipku

    • delight353

      @funky0308, 12.11.2020 - 13:37

      Igra je, jednostavno, izasla u katastrofalnom tehnickom stanju. Sinoc mi je zvuk nestao na 3-5 min, zapeo sam za stijenu, jedva sam isplivao iz vode, stisnem tipku da konj iz autopilota stane, a ovaj podivlja i padnem sa stijene, NPCi ponavljaju jednu te istu recenicu u razmaku od 5 sekudni, kontrole u borbi koma, grafika sva zamuljana… Znaci uzas! Malo fali da bude kao Unity. Vidi se iz aviona da su pozurili s izdavanjem ko muhe bez glave. Ne preporucam upustanje u Valhallinu avanturu jedno 2-3 mjeseca.

    • delight353

      @funky0308, 12.11.2020 - 13:39

      Sva sreca da igru nisam kupio po punoj cijeni, vec uzeo preko Uplay+.

    • PsiHoGujaR

      @funky0308, 13.11.2020 - 00:15

      fino grafika izgleda i ugodjaj kad odes sa onog ruznog snega… 🙂
      polako se navikavam na bugove 🤣

  • MightyAloy

    10.11.2020 - 20:30

    Očekivao sam više, no onda se sjetim, ipak je to Ubisoft, a ne Naughty Dog. 😕 Znači uzimam za jedno dvije godine na debelom popustu za PS5 i to ako ne bude bilo šta pametnije za igrati. Ovakvi naslovi se day one i po punoj cijeni ne igraju, za to su predviđene igre kao nadolazeći Demon’s Souls.

  • funky0308

    11.11.2020 - 08:16

    Glazba i efekti su odlicno odradjeni. U toliko svijetu je zapravo impresivno vidjeti da funkcionira sve jako dobro, da krece glazba kada treba krenuti i da krece onaj zvuk ili melodija koja treba krenuti. Jedino ne znam zasto me ovi moji veslaci nece pjesmom razveseliti. Zicam stalno pjesmu, stiscem ‘R’ – nece, drzim ‘R’ – nece.. 🙂 …

  • Fenner

    12.11.2020 - 13:32

    No thanks…AC više ne kupujem, sve dok se ne dogodi drastična promjena. Sve isto kao i AC Odyssey i Origins, razlika je samo u razdoblju u kojem se igra odvija.

  • Dick Johnson

    13.11.2020 - 11:12

    Hmmm piše u recenziji da je igra rastegnuta. A ima li neki razlog možda za to? Jel bi “netko” mogao možda profitirati od toga da je 60% igre copy/paste dosadni grind koji bi se mogao izbječi na neki način. Kada bi barem neko prodavao rješenje za taj problem. Al izgleda nema toga, pošto nisam u recenziji ništa pročitao.

    • Zoran Žalac

      @Dick Johnson, 14.11.2020 - 11:28

      Nije rastegnuta kao Origins i Odyssey gdje si za main questove morao bildati level svako malo. To su maknuli. Ima nekih opcionalnih sadržaja koji su ti izvan levela neko vrijeme, ali to je standardna stvar za RPG igre. No, to što nema ubrzavanja level upa ili što leveli ne koče igrača u doživljavanju glavnih i sporednih misija ne znači da prevelik broj misija ne rezultira istom rastegnutosti igre.

    • Dick Johnson

      @Zoran Žalac, 14.11.2020 - 14:09

      Iskreno nisam odigro niti budem. Od Odysseya sam odusto jer mi je bio smor. Nisam sudjelovo u razvoju igre pa nemogu znat jel nešto je il nije, ali čim igra ima in-game shop, ja smtram da su stvari namjerno loše. To je sukob interesa, jer ako nešto postoji u in-game shopu njima je u interesu to prodat. Naprave problem da bi mogli prodat rješenje, a to direktno podrđuje na cjeli koncept igre i gameplaya. Nemogu dokazat, al mislim i zauvjek budem mislio da je Odyssey namjerno rastegnut da bi mogli mikrotransakcijama pare ubirat. Ja neznam jer zbog nekih sponzorstava možda il nekog trečeg razloga nesmijete pisat o tome, al osobno bi volio znat dal igra ima mikrotransakcije, jer takve igre izbjegavam u širokom luku pošto samtram da su kompromitirane i služe ko platforma za dodtanu prodaju i zaradu, a ne ko zabavni il umjetnički medij. Kozmetičke dodatke mogu prožvakat u F2P igrama ko Path of Exile ili Dota 2, otalima ne da nedam pare neog nebi igro ni da je zabadava.

    • Wildchild

      @Dick Johnson, 15.11.2020 - 14:04

      Ima mikrotransakcije koje su uglavnom kozmetika i poneki armor set. Sve u svemu isto kao i kod Originsa i Odysseya.

  • Laza7

    01.12.2020 - 11:22

    Ovo je opasno tehnicko smece prepuno bagova koji su neoprostivi za bili kakav izazov u prelazenju. Evo juce sam bas snimio sta mi se desilo kada sam zeleo da napadnem jedno selo. Verzija je za PS5 btw.

    https://youtu.be/k0xuBL2oHjE

  • LaGringa0

    28.12.2020 - 12:38

    Od zadnja 3 serijala, ovo je najgori

  • tseverdija

    22.02.2021 - 00:50

    Ljudi jel itko zna kako se radi označavanje neprijatelja u AC Valhalli da pocrvene šta trebam stisnuti za to?
    I kako napraviti ono da ti područje pozeleni nakratko i nakon toga ti pokaže neprijatelje u crvenom gdje se nalaze. Nema tipke koju nisam stisnuo da to napravim i označim neprijatelje. Ne znam kak to napraviti ako tko zna bio bih mu jako zahvalan da mi kaže btw igram na PS4! 🙂✌️

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?