HCL.HR

Najbolje igre 2016. godine po izboru HCL korisnika (žanrovi)

Igor Belan 19.01.2017.   •   94 komentara


Od najbolje akcijske avanture do najbolje pucačine i sportske igre – pogledajte kojim igrama ste dali najviše glasova u žanrovskim kategorijama Zlatnog Dabra 2016.

U trećem i pretposljednjem videu Zlatnog Dabra 2016 otkrivamo rezultate vašeg glasanja u žanrovskim kategorijama. Kategorija najbolje pucačine privukla je najveći broj glasača kao i svake godine, a tko je pobijedio u naizgled tijesnoj borbi između naslova poput Overwatcha, Battlefielda 1 i Titanfalla 2 saznate ćete odmah nakon klika na play.

Nakon što smo prije par dana otkrili pobjednike u pet platformskih kategorija (Pc igra godine, najbolje igra za konzole itd.), još nam je samo preostalo pokazati vam koju igru izašlu 2016. godine smo mi iz redakcije odlučili počastiti titulom najboljeg igre cijele godine. Taj video stiže uskoro, a tada ćemo objaviti i pobjednike naše nagradne igre za glasače.

No sada nas zanima – što mislite o konačnim razultatima glasanja po žanrovima? Jeste očekivali pobjedu svih nagrađenih igara ili vas je izbor većine u nekoj kategoriji pomalo iznenadio? Popričajmo o tome ispod.

Označeno sa: ,

Komentari (94)

  • Vexido

    19.01.2017 - 20:30

    fifa glatko razbila pes

  • aaalids

    19.01.2017 - 20:36

    Vise manje sve ocekivano, mada sam ja mislio da ce NBA ponijeti titulu najbolje sportke simulacije, sto zbog vase ocjene na recenziji sto zbog gameplaya i njihovog poboljsavanja iz godine u godinu.

    • FilipCalic

      @aaalids, 19.01.2017 - 21:17

      Realno, NBA 2k je vec nekoliko godina najbolja sportska simulacija na tržištu. Samo što ovo ipak jest ”fan vote” a ti ”fans” su vecinom igrači FIFA-e kojima je glavni cilj da PES ne osvoji i obrnuto.

    • aaalids

      @FilipCalic, 19.01.2017 - 21:21

      Ne vole ni FIFU toliko koliko hejtaju PES, tako ti je to kod nas. 😀

    • Tony Ghost 1811

      @FilipCalic, 19.01.2017 - 21:22

      Dijelimo misljenja.

    • Tony Ghost 1811

      @aaalids, 19.01.2017 - 21:19

      Odnila bi da ne biraju igraci. Ali vecina igra nogomet i bira ono sto voli igrat a ne razmisljaju racionalno niti su iskreni. Mislim da je smijesno a i zalosno da je jedna fifa sportska igra godine. Nije sad ni NBA nesto revolucionarno ali je svakako puno bolja i od fife i od pes-a.

    • funky0308

      @Tony Ghost 1811, 20.01.2017 - 09:10

      Zasto? Nema to veze sa fanovima i odabirom samo zato da PES ne dobije nagradu. PES je skroz OK ali FIFA je ipak puno bolja i to svatko, tko hoce, vidi. A sto se tice NBAa, nema to veze sa najboljom igrom. Onako lose napraviti verziju Jurneya za NBA je neiprostivo i neka je istala na trecem mjestu. Napravis si bijelog lika koji i falje ima crnacku obitelj i i dalje prica tim slengom i naglaskom…uzas. onda bolje da su ostavili istu stvar kao i u FIFI, imas jednig lika i kraj price, ne mozes mu mjenjati boju koze i kraj price. Meni je taj dio bas smetao, a znam da nisam jedini. Svi ostali razlozi koje navodite, po mom misljenju – ne stoje. Ja sam dao glas FIFI ali ne zato jer glasam protiv PESa, nego zato sto mislim da je FIFA odlicna, PES OK, a NBA losiji od oba nogometa. Mislim da podcjenjujete ljude koji su glasali. Sigurno je netko glasao “protiv” NBA i PESa ali ti ljudi su manjina. FIFA je sigurno igra godine u svom zanru i to su potvrdili mnogi, ne samo mi na HCLu

    • Tony Ghost 1811

      @funky0308, 20.01.2017 - 09:57

      Vidis ja nisam gladao ni za jednu. Jer mislim da ni jedna igra ne zasluzuje bit najbolja u tom zanru. Da sam na mjestu hcl rekao bi nema glasanja za najbolju sportsku igru jer sve 3 su uvreda za novcanik. Ali opet kad se bira na stranu taj los jurney, nba je opet bolji. I po vecini recenzija. A onak pes iako se poboljsao na prijasnje nastavke ono smece od prekidanja nakon svakog prekida ubija u pojam. I kad ides ubrzat treba mu par sekundi. Ma daj. Ona fifa brza kao da s raketama igram a ne ljudima. Ma uzas zivi. Inace da ijedna nogometna igra valja dobili bi pristojnu ocjenu u recenziji a ne onaj fijasko.

    • funky0308

      @Tony Ghost 1811, 20.01.2017 - 16:40

      Puno igara je dobilo lose ocjene, a meni i ne samo meni su genijalne..pusti ocjene. Znam da je meni FIFA17 odlicna, kome se ne svidja zao mi je ali meni je super.

    • Tony Ghost 1811

      @funky0308, 20.01.2017 - 17:37

      Nema ti zasto bit zao, igras ono sto te zadovoljava.

  • Czar

    19.01.2017 - 20:42

    Jedino izbor RPG-a mi je ovdje totalno kriv.
    Kao prvo trebale bi biti dvije kategorije i razdvojiti pravi RPG od akcijskog RPG-a što je DS3, a kao drugo neznam uopće kako je Dishonored 2 zalutao u ovu kategoriju jer to RPG nije, čak ni akcijski.

    • DeadStar

      @Czar, 19.01.2017 - 21:28

      Slažem se s tobom,DS3 ne bih svrstao pod RPG, a još manje Dishonored 2. Ali joj ! Vidi mene. pa ja uvijek zaboravim da se danas RPG elementi bacaju na svaki naslov pa se svaka igra može nazvati RPG-om, sve od FIFE pa do DOOM-a

    • Czar

      @DeadStar, 19.01.2017 - 21:37

      Zato i kažem “pravi” RPG, a pod time mislim na ono čemu su temelje udarili još Fallout 1 i 2, pa preko BG serijala, Planescapea, do Pillarsa i Tyrannya evo sad nedavno.
      Po ovim kriterijima za nominacije u rpg kategoriji za 2016., i Need for speed je mogao dignut rpg dabra da je kojim slučajem izašao u prošloj godini. 🙂

    • krolesi

      @DeadStar, 20.01.2017 - 09:55

      Czar u potpunosti se slažem s tobom ali na žalost sve se to trpa pod isti koš. Da ti je netko prije 10ak godina spomenuo “akcijski” RPG smijo bi mu se u lice

    • 6Paprika9

      @Czar, 19.01.2017 - 23:49

      Po čemu to točno DS3 nije pravi RPG?

    • Czar

      @6Paprika9, 20.01.2017 - 00:01

      Zato jer je akcijski, tj. to je rpg podžanr.
      Ako si igrao samo jedan od navedenih naslova bilo bi ti već kod kreacije lika jasno, a kamo li kasnije.
      Da me se nebi krivo shvatio, DS3 bi i meni dignuo dabra ali u kategoriji akcijskog rpga, dok klasični rpg mora biti odvojen jer ne puca na istu publiku.

    • 6Paprika9

      @Czar, 20.01.2017 - 03:35

      Shvaćam sada, hvala na objašnjenju. 🙂

  • TeroXCro

    19.01.2017 - 20:53

    Za GOTY se definitivno bore 2 naslova,Battlefield 1 sa svojim Michael Bay pristupom Prvom svjetskom ratu te s druge strane famozni Uncharted.Obe igre je zaslužuju.Sa ovim videom sam se ustvari potpuno složio dao sam iste glasove,i ispostavilo se da tako i drugi misle.

    • niksa_91

      @TeroXCro, 19.01.2017 - 21:25

      A opet tu je i Overwatch koji je isto postigao dobre rezultate =)

    • TeroXCro

      @niksa_91, 19.01.2017 - 21:45

      Istina istina igra je vrhunska,ali ipak vidio si i da po glasovima je u oba slučaja bila pogažena od strane BF1.

    • Dragan[MKD]

      @TeroXCro, 19.01.2017 - 23:35

      To samo ovdje na Balkanu iz nekog razloga, ali definitivno GoTY bi bila OW realno, jest da sam CoD fanboy ali sta je tu je, BF1 mozda ima super engine i da je setting OK ako volis taj povjesni setting, ali da je bila najbolja igra pa bas i nije i nz sta je to toliko drugacije od sve prosle nastavke, isto je i so Uncharted jest da je graficki impresivan na PS4 obicnog, ali nije cak ni najbolji nastavak u serijal U2 je tu po meni najbolja, prica je isto OK nije na level Last of Us ali moze da prodge kao neki dobar film, i da ima nagradu za najboljeg interaktivan film sigurno bi bila na prvom mjesto, nema ni A od Akcija. Tako da OW lagano uzima GoTY, tako je bilo i na Game Awards, naravno izbor je tu subjektivan i ne me ni cidilo da uzme neka druga, da je izbor objektivan tubi bili igre kao Stardew Valley, SuperHot, Furi i Darkest Dungeon(po meni najbolji) koji su uvele nesto drugacije od ostale teskase i su bile strasno zabavni za igranje.

    • TeroXCro

      @Dragan[MKD], 20.01.2017 - 00:06

      Slažem se naš izbor je subjektivan,ali kad bi baš morao o tome raspraviti,pa mislim Overwatch je odlična i jako zabavna igra (imao sam je prilike isprovati kao i BF 1),ali ustvari je samo TF 2 u produkciji Blizzarda sa jako zanimljivim i osebujnim herojima.Također se slažem da BF 1 nije sad donio neke drastične promjene,ali to je možda i poanta zato jer za mene će BF uvijek ostat taktički teambased Michael Bay simulator rata a to je nešto što želim od FPS igre.Overwatch i BF 1 imaju svoje mane i prednosti a najveća mana obama je SP,BF serijal već je odavno pregazio CoD ćim su se makli od BO2 i MW3(to govorim kao neko ko je također fan CoD igara ali više SP dijela),ali bi bilo super kad bi imao barem upola kampanju dobru kao CoD,a Overwatch uopće nema SP.Ko zna možda nije ni potreban ali Blizzardu se mora dati specijalno priznanje oko razrade price iza svojih heroja.Ove igre imaju svoje famozne trenutke a moglo bi ce reci da su to dakako play of the game i “battlefield” momenti poput ovoga killa iz starijeg nastavka ( https://www.youtube.com/watch?v=LrOIgxQ–Tc ).
      Dakako ja smatram da je BF jedan bolji ti da je Overwatch,ali na kraju krajeva pobjedit će onaj za kojega HCL odluči.Što se tiče Game Awardsa to su sve odreda Blizzard fanboyevi pa pobogu Overwatch im je odnio skoro pola nagrada.

    • Sackboy

      @TeroXCro, 20.01.2017 - 17:35

      “imao sam je prilike isprobati” – Ako nisi igrao overwatch barem 50+ sati nisi isprobao ništa. Overwatch se ne može probati kod prijatelja na sat vremena i reći da se zna igra… Kada si oko lvl 100 u overwatchu onda se može reći da možda znaš osnove.

    • TeroXCro

      @Sackboy, 20.01.2017 - 17:45

      Govorim svoje mišljenje o igri na temelju manjeg broja sati provedenih uz igru te na temelju clipova sa YT-a.Za Battlefield 1 potpuno ista stvar,ali i dalje više preferiram Battlefield jer jednostavno više volim takve pucačine.Znao sam da će se ovaj komentar kad tad pojaviti i slažem se da treba suditi o igri tek nakon određenog vremena,ali ja niti sam iznosio nekakvu recenziju niti nešto slično.Jednostavno sam iznio svoje mišljenje.

  • vlatko2003

    19.01.2017 - 20:53

    toooo,dark souls juhuuhuu

  • All-The-King-Bundy

    19.01.2017 - 20:55

    Iako je Battlefield zasluženo pobijedio, glasao sam za TF2 čisto da ih podržim jer su uradili kickass job sa dvojkom! A drago mi je i za Civ 6.

  • shepard-fan

    19.01.2017 - 20:56

    Titanfall 2 na drugom mjestu 🙁

    • Tony Ghost 1811

      @shepard-fan, 19.01.2017 - 21:20

      3. Iako se i meni nekako najvise svidio.

    • shepard-fan

      @Tony Ghost 1811, 19.01.2017 - 21:22

      Pardon 3. mjesto , ja ga igram ko lud

  • RapthorPechina

    19.01.2017 - 20:57

    Sve je s razlogom . Ovo je stvarno jedna od boljih godina za fps . IW , Titanfall 2 , BF1 ,Overwatch , sve igre jako jako visoke kvalitete. Očekivao sam da NBA bude ispred Pesa ali i ovako je Pes dotučen!!!

    • TeroXCro

      @RapthorPechina, 19.01.2017 - 21:19

      IW?Pa kampanje su od Ghosta uništene čovjeće.Titanfall 2 makar bio manje poznata igra u svemu je bio bolji ispred CoD-a.BF1 i Overwatch dakako su ovu godinu učinili odličnom i to se apsolutno slažem s tebom.

    • RapthorPechina

      @TeroXCro, 19.01.2017 - 22:12

      A tko govori za kampanje, ako ćemo o kampanjama onda ćemo se složiti da bf1 ima najlošiju kampanju… govorim za igre u cijelini gledajuči sve njihove aspekte…

    • TeroXCro

      @RapthorPechina, 19.01.2017 - 23:01

      Od navedenih Overwatch uopće nema SP, a definitivno najbolju ima Titanfall 2,CoD je uništen te ćak i ovakva isprazna kampanja BF 1 treba primiti više poštovanja nego onaj izrod od CoD-a.Što se tiće MP komponente CoD ima kancerogeni Mp pun male djecice a o cheaterima da ne govorim.S druge strane i Overwatch i Battlefield nude vrhunsko multiplayer iskustvo,jedan kompetetivno a drugi teambased simulaciju.

    • funky0308

      @TeroXCro, 20.01.2017 - 09:16

      Jesi odigrao SP IWa? Odigraj pa pricaj. Da je najbolji COD ikada, nije ali da je smece …e pa nije ni smece. Skroz solidna igra, klasican COD na kojega su fanovi navikli. Jedna skriptirana prosjecna prica napicana akcijom ali ljudi to je COD. Tko ga takvog voli neka igra, tko ne voli neka ide dalje. Meni su i BF1 i COD IW skroz dosadni i bezvezni (cak i MP dijelovi igre), TF2 mi je bio puno zanimljiviji i zabavniji i jos uvijek je.

    • TeroXCro

      @funky0308, 20.01.2017 - 14:25

      Nisam niti ga planiram,sve iza CoD BO2 smatram izrodima jer su se previše makli u budućnost,uspoređivat TF 2 i Battlefield 1 nema smisla.To je isto kao da Overwatch uspoređujes sa BF potpuno su različite igre,obe vrhunske naravno.Jedino što se nadam da će se CoD vratit u Vietnamski rat,sudeći po onom M1911.

  • metalshegy

    19.01.2017 - 20:58

    Doom? Anyone?

    • Igor Belan

      @metalshegy, 19.01.2017 - 21:01

      Na 4. Mjestu 🙁

    • nikola2222253

      @Igor Belan, 19.01.2017 - 21:18

      Meni su rezultati konacnog glasovanja uredu.

    • Artyom

      @Igor Belan, 19.01.2017 - 22:17

      I to je ajde ok, Doom je i tako više-manje samo za hardcore fps publiku. Kad bi glasove davali samo pravi fps-aši vjerujem da bi bolje prošao. Ali neooooopisivo mi je drago da Overawtch nije dobio u ovoj kategoriji (ako se sjećaš rasprave u jednom nedavnom topicu). Sad mogu mirno spavat 🙂

    • Mixa

      @metalshegy, 19.01.2017 - 23:09

      Steta sto DOOM nije u prva tri. Za mene su najbolje FPS igre prosle godine: DOOM, Overwatch i Titanfall 2.

  • Mixa

    19.01.2017 - 20:58

    Konacno, pravda za Civ 6. 🙂

    • aaalids

      @Mixa, 19.01.2017 - 21:16

      Bila bi sramota da nisu ovo osvojili.

    • Mixa

      @aaalids, 19.01.2017 - 23:12

      Slazem se. Mada, imali su dosta jaku konkurenciju.

    • aaalids

      @Mixa, 20.01.2017 - 01:10

      NIsam neki ljubitelj strategije, ali Civ pratim jos od 3. dijela i nekako mi je bas legla. Nekako odmorim uz nju, uvijek se trudim da sedmicno izdvojim par sati za nju i odmorim od drugih igara.
      Konkurencija te tjera naprijed, vidjeti cemo sta ce se desiti sa sljedecim nastavkom. Zivi bili pa docekali. 😀

    • Haris Avdic

      @Mixa, 19.01.2017 - 21:25

      Civilization 6 je zaista zaslužio ovu poziciju, igra je dosta napredovala od civ 5-ice… 🙂

    • Damko992

      @Haris Avdic, 19.01.2017 - 23:58

      Cuj igra je napredovala , napredak nije vrijedan spomena , sve je isto , Ghandi je ludi bacać Nuklearki , Barbari napadaju u najgorem trenutku i cilj im je unistiti javna kupatila itd . Iskreno meni se igra nije svidjela , izgubio sam na njoj 40sati igre , i igra mi se pravo zgadila . Ali konkurencija je bila toliko losa da je u neku ruku i CIV bio najmanje gadan .

    • funky0308

      @Damko992, 20.01.2017 - 09:21

      Koliko god sam ostavio 70ak sati u Civ., Moram se sloziti s tobom. Igra je dobra ali AI je bas tulav da te stvarno zna izbaciti iz takta. Krenu me napadati sa nekoliko brodova ali me ne napadaju nego samo izmjenju brodove pred mojim katapultima, taman kada je potrebno jos samo udarac-dva, zamjene mjesta brodovima, naprijed stave popravljene i tako vrte satima u krug dok ne popiz…i pokrenem novu igru. Igra ima dosta problema koji se dugo vuku kroz serijal. Ipak, da se rsdi o dobroj strategiji na poteze – radi se. Taj dizaj, stil, glazba i sati zabave stvarno vrijede igranja igre koja ponekada zna ubiti volju za igrom.

    • Apocalypse4987

      @Mixa, 19.01.2017 - 22:58

      Stavljen u kategoriju sa xcom 2 koji je taktička igra a ne strateška

    • Mixa

      @Apocalypse4987, 19.01.2017 - 23:17

      Pa, dobro. Morali su negde da stave XCOM 2. Takticka ili strateska igra, to mu nekako dodje na isto. 😉

    • Zoran Žalac

      @Apocalypse4987, 20.01.2017 - 12:12

      Igre su grupirane uz ideju da nemamo 20 i nešto kategorija za svaki mogući žanr i njegov podžanr. Prvo se gleda da svaka kategorija bude konkurentna koliko je to moguće, s dobro ocjenjenim igrama i ograničenim brojem kandidata. Zato npr. nema MMO kategorije jer nije bilo dovoljno igara koje bi odgovarale tim kriterijima. Također se gleda da nominiranet budu igre koje ste zapravo igrali i za koje generalno znate. Osim toga, tu je i pravilo da igra može biti nominirana samo u jednom žanru. Bio to akcijski ili izometrijski rpg, idu u istu kategoriju. Bila to RTT ili TBS igra, sve je to strateško.

  • BONZO

    19.01.2017 - 21:26

    Prava šteta da The Witness nije niti na trećem mistu.

  • Eldar Tutnić

    19.01.2017 - 22:08

    Nisam igrao Dark Souls 3, nekako imam osjećaj da bih razbio bar jedan džojstik :D, nadao sam se da će FF XV ponijeti titulu najboljeg RPG naslova, jer je meni lično to bila najbolja avantura ove godine, a odmah nakon nje Uncharted 4.

    • Czar

      @Eldar Tutnić, 19.01.2017 - 22:30

      Nebi razbio ni gamepad, ni tipkovnicu ako znaš što si kupio.
      Svi DS ovi su akcijski rpgovi, samo za razliku od ostalih tipa neznam Diablo, Viktor Vran Itd. ovdje ne funkcionira nekakvo aoe ulijetanje među mobove ili čak na samo jednog malo jačeg kripa jer tu te zgazi ko budalu.
      U ovoj igri treba polako pičit, dosta se izmicat, rolat naokolo i ne bit pohlepan na šutu…

    • funky0308

      @Czar, 20.01.2017 - 09:23

      Kolega, da li se DS3 moze igrati coop preko neta? Ako da, onda ga nabavljam i krecem s legom igrati. Diablo je prelagan za dva iskusna igraca i ni malo nije izazovan pa trazimo nesto mracne tematike da ubijemo vrijeme do izlaska na zrak u GH Wildenes 🙂

    • Sackboy

      @funky0308, 20.01.2017 - 17:45

      Diablo 3 ti je prelagan na težini torment 13?

    • funky0308

      @Sackboy, 21.01.2017 - 15:50

      Nemam pojma na kojoj smo tezini, znam samo da smo odabrali najteze postavke koje su bile moguce. Da li postoji razlika kada se igra kooperativno sa jos jednim igracem ili ne pojma nemam ali sa dva lika na 25+ levelu, igra jednostavno niie izazovna. Ako grijesim negdje i postoji nacin za promjeniti tezinu, makar igrali iz pocetka, daj mi molim te, neki savjet…ja ne uspjevam namjestiti teze postavke.

    • Sackboy

      @funky0308, 21.01.2017 - 16:04

      Nisam siguran da li je do maksimalnog levela ili dok jednom ne prođeš kroz igru imaš samo prvih par postavki težine. Nakon što otključaš sve postavke težine igra ne da može biti teška nego postane potpuno nemoguća dok ne isfarmaš bolestan gear. Sada sam malo googlao: When you start up a game of Diablo III, you’ll be able to select the difficulty level you’d like to play on. By default, Normal, Hard, and Expert are available. You’ll unlock Master difficulty when any of your characters completes the game, and Torment difficulty when any of your characters reaches level 60.

    • funky0308

      @Sackboy, 21.01.2017 - 16:17

      U tome je problem, da. Na trecem stupnju tezine, Expert, ako igraju dva lika koji znaju igrati, igra je smjesno lagana i neizazovna. Puno ljudi joj to zamjera, nisam ja jedini ali reko’ mozda negdje grijesim pa da pitam. Svakako hvala na odgovoru 😉

    • Sackboy

      @funky0308, 21.01.2017 - 16:32

      Stvar je u tome da blizzard smatra da igra počinje na lvl 60+(stari level cap) tako da igra nije niti izbalansirana za niže levele i fali ti pola skillova. Do levela 60 oni smatraju samo uvod i leveliranje, nešto kao u mmorpg-u. 2 igrača u warcraftu do maks levela mogu pojesti za doručak sve što im se nađe na putu vezanih očiju 🙂

    • Eldar Tutnić

      @Czar, 20.01.2017 - 19:28

      Nisam ljuti tip gejmera, to sam samo onako spomenuo jer imam osjećaj da bi to bio prvenac u kojem bih se naljutio. Iako, iskreno skroz me privlači ta igra, kao i Bloodborne, ali nešto mi se neda. Možda je i nabavim, ako skontam da mi se priča sviđa.

    • Mademoiselle

      @Eldar Tutnić, 21.01.2017 - 15:41

      Iskreno to “rageovanje” oko Dark Soulsa je prenapuhano od strane youtubera. DS3 je prva igra u serijalu koju sam igrala, znači potpuni noob kada je takva mehanika borbe u pitanju, ali sam se i više nego dobro snašla jer je igra dobro prilagođena novim igračima. Nisam imala niti jedan rage quit, a kamoli da nešto razbijem. Više sam se nervirala igrajući Hearthstone nego Dark Souls 😛 Prvenstveno iz razloga što je igra krajnje fer i ako zagineš, znaš da je zbog tvoje pogreške i ideš da to sljedećeg puta ispraviš. Dok druge igre na većim težinama znaju biti dosta nepravedne. A što se priče tiče, Soulsi se ne igraju zbog nje, već zbog savršene borbe i odlično dizajniranog svijeta. Priča ti nije servirana na pladnju, nema cutscena, zna se vrlo malo, a priče sve tri igre su povezane. Savjetujem ti prije nego što pokreneš DS3 odgledaj na yt neki video koji će ti rasvijetliti priču (čak i tad mnogo ti stvari neće biti jasno, ali priča je dobra kada ti je neko hronološki ispriča), jer u suprotnom nećeš imati pojma ni ko si, ni gdje si ni zašto si tu 🙂

    • funky0308

      @Mademoiselle, 21.01.2017 - 15:47

      Jel se da DS3 igrati coop? Vidim po YTu da se moze ali ne kao u ostalim igrama, ako netko ima kalve pametne info, ja bih molio rasvjetljenje ove misterije 🙂

    • Mademoiselle

      @funky0308, 21.01.2017 - 16:03

      Moze se igrati coop, ali ne uvijek i kroz citavu igru. Mozes summonovati nekoga da ti pomogne da zajedno sredite bossa (ali da bi to uopste mogao moras biti emberovan, odnosno u ljudskoj formi). Takodjer postoji mogucnost da te neko drugi igrac napadne i uzme ti duse, ali isto to mozes i ti. Dakle, dosta je ograniceno, a i igra bi izgubila svoj car da u potpunosti dobije online komponentu.

    • Sackboy

      @funky0308, 21.01.2017 - 16:12

      Ja sam igrao coop samo na bossevima. Stvar funkcionira tako da ispred sobe od bossa staviš na pod neki “summon sign” i kada čovjek u svom svijetu klikne na njega prenese ga u tvoj svijet i idete ubiti bossa (obrnuto ako nekome treba pomoć). Problem je u tome da kada umre boss tvoj se prijatelj vraća automatski u svoj svijet. Nikada nisam igrao sa nikim poznatim pa sam igrao coop samo na bossevima. Možda sa prijateljem možeš i cijeli level počistiti ali to bi trebao netko drugi potvrditi.

    • Mademoiselle

      @Sackboy, 21.01.2017 - 16:40

      Malo sam se dodatno informisala po tom pitanju, inace nisam igrala online pa nemam informacije iz prve ruke. Mozes pozvati (najvise dva) prijatelja da dodje u tvoj svijet u obliku fantoma i ostajete skupa dok jedno od vas ne zagine ili ubijete bossa. Ali svi neprijatelji ce biti mnogo izazovniji i dobijat cete stoga i bolji loot. Postoje neka podrucja koja su “isplativija” za coop prelazak od drugih. Eh sad ne znam tacno kako ide to summonovanje prijatelja, da li opet preko summon signa ili drugacije.

    • darijoman

      @Mademoiselle, 21.01.2017 - 17:19

      A svaki serijal DS po pitanju Co Op i PvP ima neka svoja pravila

    • darijoman

      @funky0308, 21.01.2017 - 17:17

      Evo neke stvari su ti objasnili Sackboy i Mademoiselle pa da ne ponavljam,samo bi nadodaoo da je čar ove igre sam istraživati okoliš i jednostavno učiti na vlastitim greškama, a co op koristiti samo u slučaju kad situacija postane na rubu živaca :D,iako su potpisi uglavnom lokalizirani oko boss područja ili nekog teže prohodnog područja. Dobra stvar u DS je PvP komponenta. Bitka između dva ili više igrača. Naravno za to moraju biti ispunjeni neki uvjeti 😉

    • Mademoiselle

      @darijoman, 21.01.2017 - 17:39

      Slozila bih se u potpunosti s ovim, jer ovo je prvenstveno singleplayer igra i sustina je u tome da se sam izboris sa izazovima, jedino tada ces imati full zadovoljstvo, tipa kad bez icije pomoci sredis bosa (na racun svojih zivaca dok mu ne otkrijes slabost i razradis taktiku protiv njega, ali hej, i to ima svojih cari). Ali ako ipak nesto ne ide pa ne ide, bolje je zatraziti pomoc i nastaviti dalje, nego rage quit+uninstall. Ipak ja preferiram da igram offline,dovoljno mi je sto strahujem koja me neman ceka iza svakog ugla, ne trebaju mi dodatni invaderi. Samo stit gore i hrabro kroz igru 😀

    • darijoman

      @Mademoiselle, 21.01.2017 - 18:26

      E da, to je dodatna čar u DS kad se uvališ u probleme i još ti invader dođe 😉 Kako sam već okorjeli igrač u DS 3 često se, zapravo volim se pomlatiti sa drugim igračima 🙂

    • Mademoiselle

      @darijoman, 21.01.2017 - 18:48

      Eh vidis ja se tom hrabroscu ne mogu pohvalit, iako nisam imala vecih problema sa igrom, nekako sam uvijek skroz napeta i isprepadana, svijet u Soulsima je vraski zastrasujuc, a da ne spominjem sto i najmanji malac kojeg si ubio sto puta do sada moze biti razlog da ti se na ekranu smijesi “You died” ako si nepazljiv. Tako da ja kad izadjem iz DS3 budem psihicki izmorena, ali opet mi je jedna od najdrazih igara. Pa da mi jos neki invader otme tesko zarađene duse pratila bih ga i do dna pakla da ih povratim 😛

  • baDarmageddoN

    19.01.2017 - 22:16

    Fifa, DS3, CIV6, BF1, U4, Firewatch, FH3… najbolje igre u svojim kategorijama. OK, kod FPSova su tu još Doom, Owervatch, Titanfall 2 i COD od kojih je po meni skoro nebitno koja će igra biti pobjednik (da, i COD) ali u globalu nisam iznenađen sa glasovima. U4, Fifa, FH3 i DS3 su u svojim kategorijama klasa za sebe. CIV 6 je odličan mada je Warhammer bio moj pick. FH3 je bila moj pick makar je F1 vraški dobra igra i igram je kad imam vremena. Firewatch je isto vrlo interesantna igra. DS3 je najbliže RPGu ove godine makar ga ne bih tamo svrstao ali zaslužuje poneku nagradu zbog svoje atmosfere i općenito mehanike. BF1 je po meni manje interesatna igra što se multiplayera tiče i od Titanfall2 i od IWa i od Firewatcha i ima manje interesantniju kampanju od Dooma i IWa ali očito je da je WW1 nešto ćega smo se svi zaželjeli. Fifa? Tu ne treba trošiti riječi. PES je prema toj igri debela nula a kao druga igra meni bi tu bio UFC 2. Ostale su toliko loše da ih ne igram a kamoli da ih kupim. Ako Uncharted 4 neće biti s pravom proglašen igrom godine bit će mi to razočaravajuće jer ja bolje igre nisam igrao prošle godine. To je daleko najbolja igra koju sam do sada pokrenuo na PS4. Neću biti nimalo razočara niti ako to bude DS3 ali definitivno je U4 moja igra godine, nasljednik Witchera. 😀

    • baDarmageddoN

      @baDarmageddoN, 19.01.2017 - 22:18

      *od Overwatcha a ne Firewatcha… LOL

  • Lidija D

    19.01.2017 - 22:30

    GOTY po izboru uredništva HCL.HR bi mogla dignuti mnogo “prašine”, jer nekako mi se čini da će tj. da je svako svojim putem proglasio i opravdao svojeg favorita pa im treba malo više vremena (i prostora ) u ringu. :-))

    • Czar

      @Lidija D, 19.01.2017 - 22:34

      Po meni goty Uncharted 4 bez puno razmišljanja.

    • baDarmageddoN

      @Czar, 19.01.2017 - 22:36

      Slažem se

    • shepard-fan

      @baDarmageddoN, 19.01.2017 - 22:39

      Meni je GOTY Titanfall 2

    • Dragan[MKD]

      @baDarmageddoN, 19.01.2017 - 23:45

      Ne postoi univerzum u koji bi U4 trebalo da bude igra godine u ovakvoj snaznoj godinu za gaming pogotovo, to bi se tesko nazvalo i igrom, po definiciji a nikako pa Akciona igra, ima mnogo indy igara koji su bili itekako pred U4 kao Stardew Valley, SuperHot, Furi i Darkest Dungeon(po meni najbolji) koji sam naveo u moji post gore, cak nije ovo ni bio najbolja igra u serijalu U2 je najbolji po meni, ali naravno ljudi su gamad pa ce oni da izberu najkomercijalnu igru i najeksponiraniju, ali da ima malo objektivnosti to ne bi bilo tako.

    • baDarmageddoN

      @Dragan[MKD], 19.01.2017 - 23:58

      Nije me briga puno što ljudi kažu, uključujući i tebe trenutno (jbg, neću lagat da nije tako)- ali ja valjda znam u kojoj sam igri toliko uživao da sam nakon prolaska kampanje odmah išao po drugi put prolaziti tu istu kampanju. Naravno da razumijem da je mnogima mišljenje potpuno suprotno od mojega i definitivno me neće smetati ako U4 ne bude proglašen GOTYem na ovom portalu ali meni je U4 nešto posebno a nisam ga planirao igrati, čak nisam pretpostavljao da ću nabaviti Pro niti da će mi frend posuditi U4 kojeg je nekako nabavio. Ne slažem se sa tobom ali jbg, što je tu je. U4 je prodao hrpu PS4 konzola i to sa razlogom. Ako ti to ne vidiš, meni je jako žao. Reći da su indie igre bolje od U4 je, oprosti duboko, žalosni i istovremeno smiješno 😀

    • Czar

      @baDarmageddoN, 20.01.2017 - 00:10

      Ja sam jedan od tih kojima je Uncharted serijal prevagnuo na kupnju PS4. 😉

    • Dragan[MKD]

      @baDarmageddoN, 20.01.2017 - 00:10

      Bas to ljudi ne cjene indy igara, svi misle da su to gubre, i nz koliko vremena sam potrosio da ubjedim moj drug da proba Darkest Dungeon i evo sad 3-4 mjeseca ja igra. Zato kazem svi imamo neko subjektivno misljenje i se vezujemo emotivno sa neku igru i zato je jako tesko da budes objektivan, evo meni TF2 i CoD:IW su mi zabavniji od OW i BF1 i to je moje misljenje i to stoi, sad naravno to ne mora da znaci nista, sve u svemu svako ima svoji standardi sprema koji ocenuje igru, kod mene to su dugotrajnost igru, odnosno price to time ratio, to znaci dobar i zabavan MP, ali ne mora primer Witcher 3 i Skyrim, pa cak i GTA5, gdje mogu dobiti puno sati zabavu za ulozenog novca, i dobar gameplay, da nije pretisni trokut, kvadratic i sl, za da uradis ovo ili ono.

    • baDarmageddoN

      @Dragan[MKD], 20.01.2017 - 00:34

      Ori and the Blind forest je meni bio uz bok Witchera prošle godine tako da ono…nije da ne cjenim indie igre. Samo što su rijetke indie igre baš te kvalitete da ih imam razloga cijeniti. Ori me rasplakao…to niti jedna igra nikada nije uspjela, nešto kao ona scena, ona jedina dobra scena u Fast 7 kada se film bliži kraju- takve emocije rijetko koja igra ili film stvori. Ne postoji mi indie igra koja može prismrditi Oriju.

    • Dragan[MKD]

      @baDarmageddoN, 20.01.2017 - 01:34

      Evo zasto sam napisao ove igre:
      Furi – najbole vizuelno pretsavljaanje ovu godinu, isti dizajner koji stoi iza afro samurai, a developeri su radili u razni drugi studija prije, i ovo je bas ono Action game, bez cut scene, bez trasha, jedino nesto sta ima je neverovatno dobro postavljena mehanicki igra koja sto od pocetka do kraja ti daje iste alatke da koristas ali postaje sve pokompleksna i pokomleksna i tjera tebe kao igrac da pokreativno koristis stvari da bi prosao preko prepreke, ovo moze se sporediti sa DmC, Bayonetta, Vanquist, MGS:Revanges, e sad ima neku hegemonizacija na vise zanreva u jedno, da ne bude samo Action game, nego da inkorporira sidescroler i sl, nesto kao El shaddai, ali ova igra je tobar do sad dovela do jedna perfekcija koja mene strasno jako mi se svidga, znaci nema trash ima samo jedan cut scene kad odis sa jedan bos na drugi, i to se preskace sa pritiskom na X, dok si ide prica u pozadini, ima 10 bosa od koji prvi 7 su mehanicka nadgradba jedno na drugo, za da zadnji 7 da budu sve sto ovih 7 te naucile, kombinacija na svih tih mehanika koji si naucio, i jednostavno koja je tvoja sposobnost da uradis nesto sa mehaniki koji su ti dadene, i taj zadnji fight sa 10tom bosu ti je jedan od najbolji dizajnirani fightovi u svih igara do sada koji sam gi vidio,, nevjerojatni bullet held momenti, strasni action sekvenci, a prica je fenomenalna ima twistovi, ima svasta sta jedna dobra igra treba da ima.Preporucujem je svima oko 20eura je na steam pa ono moze da probas, neces se pokajati. Htio sam da napisem jos nesto za ovih indy igre koji sam nabrojao ali kako i sam vidis ponestaje mi reci na hrvatskom da opisem svaku igru i ono sto me odusevilo kod tu igru.

  • JogurtNinja

    20.01.2017 - 01:15

    na puzzle games, the witness nit postoji, tuzno…

  • Dragan[MKD]

    20.01.2017 - 01:35

    *zadnji 3 lol nema edit 🙁

  • fez

    20.01.2017 - 01:40

    Ovo s kliknite na video je pederluk

  • karlod1997

    20.01.2017 - 03:10

    Odlican video, pobijednici po zanrovima su zasluzeni, bila je dobra konkurencija, ali mislim da su igre pobijedu ovaj put, u svim kategorijama, odnilie zasluzeno. Osobno pogodia san oko 90 posto pobjednika u zanrovima. Sad cekan proglasenje Najbolje igre 2016. i naravno drzin sebi fige za nagradnu igru 🙂 pozz

  • karlod1997

    20.01.2017 - 03:16

    Jedino mi malo zaj Dooma, nije upa u prva 3, ipak tradicija je to, od 1993. guraju sa serijalom i nisu uopce losi, istina bila je teska konkurencija, al moga je onako bar na 3. misto

  • BoneDigger

    20.01.2017 - 03:43

    Dajte ljudi pa XCOM 2 je zasluzio vise glasova.

  • funky0308

    20.01.2017 - 09:27

    Zanimljivi odabiri. Manje vise onako kako sam i sam glasao. Ja zadovoljan. Da mi je TF2 prosao malo bolje bih sretniji ali OK, kako su tempirali izdavanje igre, tako je igra i prosla. Sudar sa takvim igrama TFu nije trebao ali OK, ja vjerujem da njeno vrijeme tek dolazi, ako ne sa dvojkom, kada se ljudi zasite ostalih igara, onda barem sa iducim nastavkom. Lijepo je vidjeti da developeri razgovaraju sa zajednicom i da se zelje i molbe zajednice prihvacaju i ugraduju u igru. Ostalo – ocekivano, od FIFE do Civ i ostalih zanrova.

  • fpapac

    20.01.2017 - 09:38

    Ipak ima iznenadenja, dark souls 3 ispred ff xv i kako je nba zavrsio tek na trecem mjestu, zar je fifa toliko bolja??

    • Zoran Žalac

      @fpapac, 20.01.2017 - 12:17

      To s Fifom ne bi trebalo doći kao iznenađenje. Nogomet je popularniji sport od košarke, bolje obrazloženje ti od toga ne treba.

  • goldfinger

    20.01.2017 - 10:24

    Kad se sve zbroji i oduzme,ovaj izbor je nekako i očekivan…

  • darijoman

    20.01.2017 - 10:28

    Dark Souls 3 je igra godine,nema tu šta previše pričati 😉

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?