HCL.HR

The Last of Us Part 2 – naši početni dojmovi

Zoran Žalac 01.06.2020.   •   69 komentara


Provjerite kakve smo dojmove stekli nakon odigravanja jedne dionice u velikoj PlayStation 4 ekskluzivi The Last of Us Part 2.

Od izlaska iščekivane igre The Last of Us Part 2 dijeli nas nešto više od dva tjedna. Prije tog datuma svakako ćemo vam iznijeti svoje cjelokupno mišljenje o toj PlayStation 4 ekskluzivi, no danas smijemo podijeliti inicijalne dojmove bazirane na jednom ranijem poglavlju igre. Dio tog poglavlja i sami ste mogli vidjeti u prošlotjednoj prezentaciji igre kroz epizodu State of Playa. Bio je to prilično transparentan uvid u igru, no evo sada i kratkog opisa kako je to bilo za igrati.

Danas ćemo se fokusirati isključivo na aspekt gameplaya. O priči ne namjeravam pisati, niti to smijem. Prezentacijski segment igre ionako možete vidjeti u snimci, mogu samo reći kako tu nema nikakvog uljepšavanja ili mazanja očiju – igra izgleda baš onako kako je prikazano.

Dio igre o kojemu smijem pisati strukturom je klasični The Last of Us, što znači da ima red suočavanja sa zaraženim protivnicima u zatvorenim prostorima i red suočavanja s ljudskim protivnicima na nešto širem području. Zaraženi su ovdje već viđene vrste mušterija i nekima od njih možete manipulirati. Primjerice, razbijanje stakala sad je nužno za ulazak u neke prostorije, a može služiti i kao taktika diverzije.

Sve dok bih ja prvi uočio zaraženog neprijatelja, imao bih i više hrabrosti da se s njime poigravam. Tome pomažu dvije stvari. Prva, Ellie na srednjoj težini sada ima neuništivi bodež kojim neprijatelje iz zasjede rješava relativno brzim postupkom. Druga stvar, ako vas neprijatelji i spaze, njihovim se udarcima i zagrljajima možete izmaknuti ručnom naredbom. Pri tome nemate nikakav indikator iznad glave kad trebate stisnuti tipku za izmicanje nego morate sami „čitati napade“.

Srećom, cijeli sustav je, barem na srednjoj težini, prilično fluidan i fantastično je kako se kamera dinamično približi tako da uvijek vidite kad vam napad dolazi. Teže je vidjeti napad protivnika s leđa, ali nije nemoguće jer je naredba za izbjegavanje postavljena na savršeno mjesto – tipku L1.

Dio igre o kojemu pišem je linearne strukture, što znači da se do cilja dolazi jednom jedinom putanjom. Međutim, slično kao u zadnje dvije igre Uncharted serijala, ima na tom putu i sporednih atrakcija, prvenstveno za skupljanje municije i ostalih resursa. Tu i tamo naletite na sef za koji u blizini treba pronaći pravu kombinaciju ili pak pronađete stol za nadogradnju oružja. Drugim riječima, istraživanje se isplati, a usput možete uzeti i mali predah od sukoba s neprijateljima.

Upravo jedan takav sukob dogodi se u ovom dijelu igre, a meni je to bio jedan od dražih trenutaka u igri. Nije spoiler po pitanju priče, ali ako želite totalno slijepo iskustvo igranja (te iz nekog razloga čitate ovo), slobodno preskočite ovaj odlomak/paragraf. Dakle, u ovom dijelu igre Ellie ima prvi susret s jednom od dvaju „bandi“, čije ste pripadnike mogli vidjeti još u prikazu s E3 sajma 2018. godine. Ta banda na prvu funkcionira jednako kao i svi neprijatelji u igri – žele vas ubiti i to je to. Međutim, imaju specifičan način komuniciranja pomoću zviždanja pa igrač s vremenom treba protumačiti što koji zvižduk signalizira kako bi to tumačenje primijenio u svoju korist. Nije to neka ogromna promjena u igri – umjetna inteligencija protivnika ipak je univerzalna, ali prvi susret s ovim neprijateljima definitivno ostaje u sjećanju.

Slično kao i sa zaraženim neprijateljima, ljudske protivnike u The Last of Us Part 2 možete kompletno zaobići bez ubijanja, a to je izazov sam po sebi. Ponajprije je to omogućeno zahvaljujući uvođenju mehanike puzanja. Igrač se u bilo kojem trenutku može spustiti na tlo kako bi bio slabije vidljiv protivniku. Ovisno o postavci težine, puzanje u travi može vas sakriti do određene mjere, ali svejedno morate imati neku taktiku i plan pravodobnog kretanja. Mehanika puzanja mi je ujedno i najkorisniji novitet ovog nastavka, a podsjetila me na Metal Gear igre, što je u kontekstu gameplaya popriličan kompliment.

Zadnja promjena u gameplayu jest uvođenje skakanja. Od toga nema koristi u borbi, ali skakanje definitivno donosi više raznovrsnosti zagonetkama, istraživanju i općenitom kretanju po okolišu. To se odražava i na penjanje koje se za razliku od prvog dijela više ne odvija samo na usko predviđenim mjestima. Inače, osjećaj skakanja nije mi sjeo na prvu, u smislu da je bilo nekoliko skokova za koje sam procijenio da ih mogu izvesti, a nisam mogao, dok je s druge strane bilo obrnutih situacija sa skokovima za koje sam mislio da ih ne mogu izvesti, a mogao sam. Ali, takvo što je bilo prisutno i u Unchartedu gdje se skače daleko više nego ovdje pa sam na takvo što već naviknut.

Za kraj bih općenito pohvalio kontrole, odnosno standardni raspored istih. Nije se tu mnogo mijenjalo naspram prethodne igre (remastera), ali s obzirom da sada ima više akcija poput izbjegavanja i spuštanja na tlo moglo je to sve biti daleko smotanije nego što u konačnici jest. Ovako su dodane čak i neke nove mogućnosti, poput brzog prebacivanja oružja s tipkom R1, a dužim pritiskom iste tipke ulazi se u mod osluškivanja. Čak je i R2 trigger kontekstualan pa služi za punjenje streljiva dok nema ciljanja. Jako su korisne još neke opcije koje se mogu podesiti vezano uz kontrole i sam način igranja, no to ću ostaviti za punu recenziju koja će biti objavljena do 12. 6. Do tada se strpite još malo.

Komentari (69)

  • GAMEmaher

    01.06.2020 - 15:10

    Igra bude dobra za igrat. Šteta jedino da nema neki online koji bi joj dao života duže al bar joj cijena padne kroz godinu na 50%

    • mili1985

      @GAMEmaher, 01.06.2020 - 15:22

      Čini mi se kao da su rekli nešto da će u bliskoj budućnosti ubaciti online dio kroz ažuriranje. Online u prvom nastavku me baš ugodno iznenadio.

    • personauser

      @mili1985, 01.06.2020 - 15:50

      Kakav je online u prvom dijelu

    • chocobo_047

      @personauser, 01.06.2020 - 19:06

      Kao što Mili kaže, skupljaš resurse u mp i imaš stealth. Npr. ako sprintaš vidiš se na mini mapi pa su stariji i iskusniji igrači uvijek u čučnju i šuljaju se po mapi. Imaš i perkove itd.

    • GAMEmaher

      @mili1985, 01.06.2020 - 15:56

      meni je online dio isto bio zabavan… malo drukčiji od klasičnih napucavanja. Čista stealth taktika 🙂

    • personauser

      @GAMEmaher, 01.06.2020 - 16:07

      da li je danas taj online popularan ili

    • mili1985

      @personauser, 01.06.2020 - 16:21

      Što kaže Gamemaher, nije klasično napucavanje kao u drugim igrama, već ima stealtha. Timski je gameplay i slično kao i u single playeru, moraju se skupljati resursi za oružja. Davno sam igrao tako da sam već i zaboravio što sve ima. Uglavnom koliko vidim i čujem i danas je dosta popularan.

    • Serpico

      @personauser, 01.06.2020 - 17:57

      Ne znam za ovaj konkretan slučaj ali mogu da pretpostavim na osnovu sličnih iskustava, sad kad bi krenuo to da igraš kao novajlija naišao mi na manji broj igrača koji su svi veterani sa zilion sati i silovali bi te samo tako da bi na kraju odustao ili trpeo dok ne naučiš dobro da igraš.

    • GAMEmaher

      @personauser, 01.06.2020 - 18:58

      Nisam ga još na ps4 instalirao ali ima svoj dio publike koji igraju… al što kaže Serpico treba za start živaca malo i dobro uhodavanja u sve to… Meni osobno je zabavno bilo na ps3 igrat al dosta ovisi o skupljanju resursa i strpljenja/taktike unutar igre.

    • ka de si ba

      @personauser, 02.06.2020 - 00:05

      Je igraj na ps4 i bit ce ti dobro

  • Lazy

    01.06.2020 - 15:21

    Uf Zorane, blago ti se joooj… citao sam do onog dijela gdje savjetujes, ko hoće nek preskoci…al sad kad je tako blizu, više nije tako lako hhhhh.

  • Xknight

    01.06.2020 - 15:21

    Joj sta cu se strpiti xD bas jedva cekam i recenziju i sami izlazak. Ovo mi je poslije MGS3 i MGS4 mozda i najiscekivanija igra do sad. Sad cu se zalediti ko Cartman kad je cekao Wii.

    • Leopard

      @Xknight, 04.06.2020 - 08:45

      Meni je isti taj redosljed, imamo isti ukus.
      MGS3 mi je naj igrica pa 4 i TLOU , a MGS5 mi je katastrofa kao da je neka druga igrica.

  • SimpleHR

    01.06.2020 - 15:26

    Ja i dalje ne sumnjam da će priča biti vrh barem meni

    • Xknight

      @SimpleHR, 01.06.2020 - 15:30

      I meni, nista mi je ne moze pokvariti(nakon svega vidjenog)

    • omar500

      @SimpleHR, 01.06.2020 - 17:37

      nece. mislim mozes sam sebe lagati, ali eto, probaj svakako, gameplay ce ako nista biti vrhunski, ali pricu apsolutno zanemariti. petogodisnjak bi bolju napisao.

    • Tiger I

      @omar500, 01.06.2020 - 17:46

      S obzirom da je otjerana scenarista uncharteda iz ND studija i ne cude lel.

    • Zoran Žalac

      @omar500, 01.06.2020 - 17:56

      Mislim da bi si prije lagao da vjeruje u izmišljotine s 4chana.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 01.06.2020 - 18:07

      Cek 4chan namjestio dideo leakove?

    • Zoran Žalac

      @Tiger I, 01.06.2020 - 18:39

      Je li leakala cijela igra, od prve do zadnje minute? 🙂 I da jest, po čemu bi točno znao da je to cijela igra dok ju nisi odigrao?

    • SimpleHR

      @Zoran Žalac, 01.06.2020 - 20:59

      Moram priznati da sam navijao da upravo ti recenziraš igru a ne Filip (sorry Filipe) zbog toga što smatram da ćeš objektivnije od njega dati recenziju.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 02.06.2020 - 09:13

      Ko je ikad rekao da jeste leakela cijela niko nikad 🙁
      Video klipovi koji su leakali su potvrdjeni kao tacni a leakovi koji nisu video su netacni. Izvor genoblade chronicles koji je dobio igru ranije ako i vi.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 01.06.2020 - 18:07

      *video

    • Arthur

      @omar500, 01.06.2020 - 19:13

      A možda je priča vrh i ne bi je svatko mogao napisati, ali što se tiče njihovih odluka s razvijanjrm priče u ovom nastavku, e to je već druga priča. I ja sam vidio te spoilere i ne znam na čemu su oni iz naughty doga trebali biti da bi im se ovo čininilo kao dobra ideja. Ali možda se varam. Moguće je da će se to sve odlično spojiti i dobijemo brutalno iskustvo ravno prvom dijelu iako sam gotovo siguran da mu neće biti ni do koljena.
      Ipak je to naughty dog pa možemo svašta očekivati. Ja isto sada mislim da će priča ispasti 👎👎👎 ali nikad ne znaš.

    • SimpleHR

      @omar500, 01.06.2020 - 20:57

      A kako ti znaš jel ja sebe lažem ili ne?
      Ono što vi ne možete shvatiti a Zoran je istu stvar napisao dole u komentaru jest da smo vidjeli par scena kojima fali debelo između priče odnosno nemaju niti kraja niti početka. Treba sačekati za puno iskustvo i odigrati igru a najbolje ćemo znati 12.6. kada Zoran izbaci recenziju

    • drazensi

      @SimpleHR, 01.06.2020 - 21:00

      Ma ni onda necemo znati jer nitko od recenzenata ti nece spoilati pricu u recenziji. Mozda ce eventualno dodati mali dio gdje ce zamaskirano reci da ne vjerujemo svemu sto smo procitali ili da treba stvarno odigrati i vidjeti ili da stvarno nije dobro :)..ali otvoreno ti nitko nece reci nista 🙂

    • SimpleHR

      @drazensi, 01.06.2020 - 21:16

      Pa ne mora ti spojlati priču da bi rekao da ne valja

    • drazensi

      @SimpleHR, 01.06.2020 - 21:30

      Ne moze ti recenzent reci prica ne valja. I to je to. Dojam price je najsubjektivnija stvar. A kod ove igre ce biti posebno pazljivi sto ce reci.

    • SimpleHR

      @drazensi, 01.06.2020 - 21:43

      Odi si pogledati koju recenziju sa HCL-a pa ćeš vidjeti da ima recenzija gdje hvale i gdje grde priču…

    • SimpleHR

      @drazensi, 01.06.2020 - 21:45

      Ustvari odi pogledaj recwnziju za tlou pa vidi jesu spomenuli scenarij

    • hacksor1234

      @omar500, 02.06.2020 - 07:46

      Zamisli uspoređivati 10 linija teksta s narrative sriven igrom koja traje 20 sati

  • Lord_Sec

    01.06.2020 - 15:27

    Jedva cekam

  • SeaNN

    01.06.2020 - 15:32

    Hahah nemozes spoilat pricu kada je vec znamo 😂😂

  • ivan.frakin

    01.06.2020 - 15:36

    Tako hrabra, tako prkosita. 100/100

    〜 HCL

  • Sinek

    01.06.2020 - 16:05

    nema bitnih informacija, koliko rolo vrata moramo podignuti po satu igranja i koliko puta moramo companiona podici na vrh zida?
    salu na stranu, da li ova igra jos uvijek prati onu predvidivu i sad vec zastarjelu hodnik-encounter-hodnik-encounter konstrukciju naughty dog igara? nema nista gluplje nego kad u survival igri udjes u ocitu arenu sa ocitim coverima postavljenim uzduz i poprijeko pa to ubije svaku uzivljenost i napetost jer znas da ces kroz 20 sekundi biti u fightu… takodjer, u unchartedu i prica pati zbog ovoga jer stalno mora izmisljati razloge zasto su neprijatelji uvijek korak ispred a trebali bi kasniti dva jer nemaju znanje koje ima nathan…
    drago mi je vidjeti prvi funkcionalni stealth u naughty dog igri ali sve ostalo je bojim se vec vidjeno sto puta. gledam ovo na youtubeu radi price, ono sto vec nisam vidio u leakovima :Đ

    • Zoran Žalac

      @Sinek, 01.06.2020 - 16:11

      I da i ne, ali pitaj me za 11 dana.

    • Premelo172

      @Zoran Žalac, 01.06.2020 - 17:09

      Nadam se da te visoka trava ne čini nevidljivi ko u unchartedu, znalo je bit baš smiješno da te neprijatelj ne vidi na pola metra jer si u travi. Al da give me a boost, find something to climb on, pa rolo vrata, to sam se naviknuo već, makar se nadam da će to smanjit, bilo je naporno već u unchartedu dvici, pojeli su mi mozak do sad već s tim

    • Sinek

      @Sinek, 01.06.2020 - 16:13

      inace, jedan sam od rijetkih (izgleda) koji misli da su spoileri zakon, i da prica ima nevjerojatno dobar i prikladan rasplet. zapravo iz dana u dan mi se sve vise svidja… ako vam gameplay naughty dog igara nije dosadnjakav i jos niste procitali spoilere, apsolutno trebate ovo odigrati i ignorirati kenjanja na internetu

    • Premelo172

      @Sinek, 01.06.2020 - 17:11

      To ja od početka pričam da je taj preokret logičan odabir i moralna pouka 🤷🏼‍♂️ na kraju neće bit ni toliko propagande i ispast će da su si napravili besplatan marketing u doba korone

    • drazensi

      @Sinek, 01.06.2020 - 20:49

      Nisi..zanima me cisto kako bi raja reagirala da su npr. znali zaplet MGS 2. Da je leakano.

    • Swink

      @drazensi, 01.06.2020 - 21:10

      Nažalost — dovoljno sam star da se sjećam i mogu ti odgovoriti na ovo. Drugačije je to vrijeme bilo, a PAL verzija igre je kasnila nekoliko mjeseci tako da smo manje-više sve znali i prije nego smo diskove gurali u PS2. Dramilo se i tada, ponajviše zbog Raidena, a neki mediji su čak imali naslove poput “Raiden je najgore što se moglo dogoditi Metal Gearu”. Smiješno iz današnje perspektive.

    • drazensi

      @Swink, 01.06.2020 - 21:17

      Sta nazalost? :)…dovoljno iskusan se veli, ne star :). Kao sto si i sam rekao drugacija vremena. Znale se neke stvari, no naravno, nisu svima bile dostupne informacije kao sto su sada. U danasnje vrijeme zamijeni naslove medija s naslovima youtubera koji zive od drame i kontroverzi i imaju pristup puno vecem broju ljudi, a ljudi nikad povodljiviji. Smijesno ce biti i za TLOU kad ljudi zapravo odigraju.

    • Swink

      @drazensi, 01.06.2020 - 21:35

      Naravno da će biti smiješno — iz nekoliko razloga. Vokalna manjina igrača je trubila da je Naughty Dog uništio The Last of Us prije nego je bilo tko zapravo i odigrao nastavak. Osim što je to suludo samo po sebi pisale su se bajke da su studio i Neil Druckmann podlegli nekakvoj nepostojećoj agendi i time iznevjerili igrače koji sada neće kupiti igru jer su ljuti. Tako se ponašaju mala djeca kad ne žele jesti brokulu. Druga stvar — mnogi od tih igrača misle da im Naughty Dog nešto duguje, vjerojatno je Venn dijagram ovdje dosta dobro poklopljen s ljudima koji misle da im se George R.R. Martin zamjerio i ne želi napisati The Winds of Winter.

  • striborino

    01.06.2020 - 16:17

    Ovo se vec prednarucilo 😎

  • omar500

    01.06.2020 - 17:38

    nadam se da ce smijeniti neil druckmanna, pa da cemo imati normalne narative u devetoj generaciji. gameplay kod naughty dog igara je svakako vrhunski.

    • Tiger I

      @omar500, 01.06.2020 - 17:49

      Jedini nacin da se smijeni neil DRUKARICA je da se bojkutuje kupovina igra ili da se place pisu peticije sony-u.Nista od ovo dovje se nece dogoditi nazalost.

    • funky0308

      @omar500, 01.06.2020 - 18:09

      Niel je stvorio TLOS onakvim kakvim ga znamo, napisao odlicnu pricu i pratio razvoj igre. Ja se stvarno nadam da ga nece nitko dirati. Radio je nekim od najboljih igara u nazad 15ak god, OK ako ti se ne svidja ali ipak mislim da si u manjini. Ljudi ga vole

    • Swink

      @omar500, 01.06.2020 - 18:25

      Normalne narative?

    • Tiger I

      @Swink, 01.06.2020 - 18:27

      Narativi koji nisu ideoloski obojeni.

    • Swink

      @Tiger I, 01.06.2020 - 18:40

      Svaki iole ozbiljniji “narativ” je ideološki obojan jer je produkt određenog društvenog i vremenskog konteksta. No, kako nisam čitao threadove s 4chana ne mogu tvrditi da znam o čemu se točno radi, ali mogu pretpostaviti da je problem što ti se pozicija iz koje dolazi Naughty Dog ne sviđa. I to je legitimno recimo, ali moraš imati na umu i da “narativ” procurenih informacija također dolazi iz konteksta određenog “ideološki obojanog narativa”.

    • drazensi

      @Swink, 01.06.2020 - 21:22

      Ne mora uopce biti ozbiljan narativ. Sve je u oku promatraca. Netko gleda film, seriju, animirani film, igra igru i uopce ne vidi sto mu se nalazi pred zdravim ocima, jer mu je to u tom trenutku nebitno i niti ne kuzi koliko su trenutni dogadaji u svijetu utjecali na ono sto gleda. Nema tog medija koji od pamtivijeka ne gura neku vrstu svojeg pogleda na svijet, sto je u samoj definiciji ideoloski obojana stvar. Nije mi jasno kako to ljudi ne shvacaju. Ili je ok tako dugo dok se oni slazu s tim narativom.

    • Tiger I

      @Swink, 02.06.2020 - 09:17

      Sta je to ozbiljniji narativ? Narativ je ideoloski obojen ako to tvorac njegov zeli tj ako ne zeli…..Boli me jaje za ND samo sam se nadovezao na Omar-ov komentar. Narativ procurenih informacija je bitan samo ako su one promjenjene tj obojene 4chan ideologijom. A video leakovi su potvrdjeni kao autenticni.

    • Zoran Žalac

      @Tiger I, 01.06.2020 - 18:43

      Tu imaš samo dvije istine. 1) Ne postoje ideološki obojeni narativi. ili 2) Svi narativi su po prirodi ideološki obojeni, samo zavisi s koje ih strane promatraš. Koje je onda točno?

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 02.06.2020 - 09:24

      Postoje samo dvije istine nebo je po danu zelene boje boje ili nebo je bezbojno lel. Jer vidis sad koliko je logicka zabluda lazne dileme poput tvoga komentara bismislena. Tacno je da je TLOU 2 narativ obojen ideologijom Neil-a drukare jer je on tako odlucio da bude.

    • Zoran Žalac

      @Tiger I, 02.06.2020 - 09:50

      Dobro, ali po toj istini onda su sve igre obojene nekom ideologijom, a jedina je razlika koju ti ideologiju preferiraš. A preferencija nije mjerilo ozbiljnosti.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 02.06.2020 - 09:59

      Po kojoj istini? Ja ne preferiram NI JEDNU ideologiju(politicku ili filozofsku) u video igrama.Jer one nisu politicka niti filozofska platforma.

    • SanKa

      @omar500, 02.06.2020 - 11:01

      tako je, lik treba dati ostavku jer marva s 4chana koji predstavljaju talog s dna bačve društva to zahtjeva. jebale vas peticije, ako vam se ne sviđa priča, nemojte kupovati/igrati. nisam ni ja fan ovog surgea SJW agende, ali ako je igra zabavna za igra, puca mi kifla. Jedino ne mogu preći preko netočnosti, sranja poput ženskih komandosa u WW II. Cijela kampanja sa ženskom koja ubija naciste. Micanje swastika, i najvise, crnkinje u WW II igri. Tko god je to implementirao zasluzuje bolnu smrt

  • stipo1886mo

    01.06.2020 - 17:59

    Hoće li biti prevedena na hrvatski?

    • drazensi

      @stipo1886mo, 01.06.2020 - 18:32

      Hoce.

  • funky0308

    01.06.2020 - 18:11

    I u prvom dijelu je, ako se ne varam R2 sluzio za reload kada se ne nisani. Cudna stvar dok se ne navikne covjek ali nakon malo privikavanja nije lose

    • Zoran Žalac

      @funky0308, 01.06.2020 - 18:40

      Ma da, ali ako se ne varam po defaultu je pucanje bilo na R1 a ne na R2.

    • funky0308

      @Zoran Žalac, 01.06.2020 - 19:34

      Pokusavam se sjetiti ali ne ide… nije ni bitno, bitno da su kontrole dobre i logicne, lako cemo za ostalo. Kakav je feeling, jel to to (iako je malo to igre za pravu ocjenu ali barem sa strane gameplaya, pricu cemo jos vidjeti)?

    • Noproblemoguy

      @Zoran Žalac, 01.06.2020 - 20:17

      Po defaultu u reamasteru R2 je bilo za pucanje,a u originalu neznam

  • Swink

    01.06.2020 - 19:26

    Zanima me je li ovo uobičajena praksa PS4 ekskluziva da dobijete djelić igre na uvid pa tek nakon toga kompletnu igru? Ili ste dobili kompletnu igru, a samo djelić smijete opisati? [email protected] ili [email protected] na Prou?

    • funky0308

      @Swink, 01.06.2020 - 19:35

      Dobro pitanje..i mene to zanima, oba pitanja zapravo.. 🙂

    • drazensi

      @Swink, 01.06.2020 - 20:53

      O tome smiju pisati :)..dobili oni cijelu igru. 1.6. su slobodno objavili prve utiske gameplaya i to vezano samo uz odredeni dio igre. 12. slobodno objave punu recenziju.

    • drazensi

      @Swink, 01.06.2020 - 21:04

      [email protected] stvarno izgleda vrhunski, s odlicno odradenim osvjetljenjem i sjenama. Po onome sto su izbacili. Imas clanak na eurogameru, ako te detalji zanimaju. Tako da, PS4 PRO je jednostavno preslab da bi gurao nesto vise od toga. I to je cudo sto gura stabilno.

    • Zoran Žalac

      @Swink, 02.06.2020 - 10:52

      Kompletnu igru. Završena je već s moje strane, ali ovo gore je sve što za sada smijem reći.

  • MightyAloy

    01.06.2020 - 19:54

    Ima da poludim ovih još 18 dana dok igra ne izađe. 😀 Ne znam da li sam ikad s većim nestrpljenjem iščekivao izlazak neke igre. Prvi put u životu da sam nešto prednaručio. Pardon, ipak jesam jednom, The Frozen Wild DLC za Horizon Zero Dawn, no punokrvnu igru nisam.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?