Call of Duty: Black Ops 3

terminatori napadaju

Ajmo još jednom – devetu godinu za redom i četvrti put u izmišljenoj budućnost gdje vojna tehnologija iz nekog razloga još uvijek ne može parirati onome što se danas nalazi u Putinovoj ratnoj sobi. Black Ops 3 je nastavak koji prevrće popularni Call of Duty serijal na glavu tako da čovjek jednostavno ne zna bi li uživao u toj vožnji ili povraćao od muke. Jer koliko god se ta igra trudila zadovoljiti fanove futurističkim ratovanjem, toliko u meni nešto umre svaki put kad se u igri dogodi eksplozija, tipa svake druge minute.

Iskreno, da mi je netko rekao kako ćemo četiri godine za redom imati futuristički manifest Call of Dutyja, vjerovao bih da se šali. Osobno nemam ništa protiv tog settinga, ali kada ga se probavlja u nekom nizu uvijek postoji šansa da će brzo dosaditi i pasti u zaborav. Naravno, jasna mi je ta odluka developera s obzirom da u futurističkom ratovanju ima više mjesta za maštu i kreativnost, ali to u Call of Dutyju ipak ne izlazi na vidjelo. Postoje naznake da je to hi-tech napucavanje kul i zabavno, ali u suštini uvijek zapadnemo u isti model gameplaya kakav se vuče još od Modern Warfarea.

Postoje naznake da je to hi-tech napucavanje kul i zabavno, ali u suštini uvijek zapadnemo u isti model gameplaya kakav se vuče još od Modern Warfarea.

Nakon nacista, crnaca, mudžahedina, Kevina Spaceyja i ostalih dežurnih terorista, na red za istrebljivanje u Black Opsu 3 konačno su došli Transformeri. Ovaj robotski Call of Duty ima priču po tipičnom blockbuster formatu s prepoznatljivim glumcima koji glume plošne likove, ali spoiler je i to da vam kažem kako ni na jednoj misiji niste sami, a glavni negativac je prvi lik na kojega posumnjate da je izdajica. Bolje rečeno, nakon Advanced Warfarea kampanja u novom Black Opsu djeluje kao deja vu. Prvo vas osakate, onda vam netko skoči u pomoć, a zatim se ispostavi da je taj netko lik protiv kojega ćete se boriti.

Naravno, ima tu nekoliko prevrata i trud je ipak primjetan. To je ono što kod Treyarchovih CoD-ova cijenim – trude se oko te priče, makar i na kraju ispadne da se trude previše. Ovdje je čak riječ o najsmislenijoj priči za jedan Call of Duty unazad nekoliko godina. Napokon više nema konstantnog skakanja radnje kroz vrijeme, a i ton priče je odgovarajuće ozbiljan kroz eksplicitne prikaze patnje civila. Tu i tamo to naruši forsiranje amerikaniziranih psovki kad likovi nemaju nešto pametnije za reći, ali hej – bolje i to nego forsiranje patriotskih konotacija. Toga mi je bilo i preko glave u Modern Warfareu 2.

Kampanja Black Opsa 3 odvija se na iznimno nemaštovitim razinama jer je developerima očito ponestalo ideja nakon jedanaest igara. Nema tog mjesta na kojemu CoD igre nisu bile – možda jedino u kamenom dobu, ali siguran sam da i to uskoro slijedi. U jednom se trenutku tako se napucavate u zoološkom vrtu, ali bez životinja, jer vam igra na metafizičkoj razini zapravo poručuje da ste poprimili animalističke sklonosti. U tom pogledu, Black Ops 3 nadmašuje čak i psihološke predigre Hidea Kojime. Doduše, jedino ako ga igrate uz bocu Budweisera, kao ponosni pripadnik civiliziranog, zapadnog svijeta.

Ono što izvlači nemaštovitost levela jest dobro posložena struktura napredovanja u kampanji. Prijašnje igre uvijek su nastojale ponuditi određeni sadržaj između samih misija, no Black Ops 3 tu ide korak dalje. Izvedba tijekom svake misije donosi bodove, bodovi donose levele, leveli donose valutu za otključavanje oružja i sposobnosti; a tu su još i zasebne medalje i virtualni treninzi za poboljšavanje vještina. Ne samo da igrač ima svoj level – ima ga i svako oružje u igri, a svaka misija posložena je tako da možete vidjeti je li u njoj fokus na dalekometnom ili blizinskom napucavanju. U tom pogledu, Black Ops 3 nadmašuje sve dosadašnje sustave taktiziranja i napredovanja.

Najbolju stvar predstavlja otključavanje posebnih vještina kroz tri kategorije – kontrola, borba i kaos. Pomoću tih „perkova“ možete brže trčati, upravljati različitim vozilima ili poslati robotske pčele na neprijatelje. Tijekom igranja vam je na raspolaganju nekoliko izmjenjivih vještina u jednoj kategoriji, a kategorije se mogu promijeniti pomoću mobilnih postaja razbacanih po levelu, gdje također možete promijeniti i arsenal koji koristite. Napredovanje je kvalitetno odrađeno i u smislu oružja, koje ima do sad najdetaljniji sustav nadograđivanja i podešavanja u čitavom serijalu.

Najbolju stvar predstavlja otključavanje posebnih vještina kroz tri kategorije – kontrola, borba i kaos.

Nakon poprilično duge kampanje koja traje oko osam do deset sati sati otključava se i Nightmares mod s recikliranim levelima iste kampanje, ali i sa zombijima koji značajno mijenjaju ritam igranja. Osim glavne kampanje tu je još i Shadows of Evil, odnosno klasični Zombi mod. Radi se tu o već viđenoj kooperativnoj zabavi za četvero igrača, ali i zabavi koja djeluje svježe zbog svoje noir atmosfere.

Black Ops 3 u multiplayeru uvodi novi sustav kretanja koji vas ne želi ograničiti u ičemu I to stvarno mijenja način na koji igrate igru – tehnologijom osnaženi supervojnici koje kontrolirate neće se nikad umoriti od sprintanja, skaču više od običnih ljudi, trče po zidovima i uklizuju pod noge neprijateljima cijelo vrijeme pucajući. U prijevodu, pucati ne možete samo kad reloadate. Kad naučite vezati sve te finese u jedan fluidan pokret postat ćete teško uhvatljiva nindža na bojištu, što zna biti zabavnije od samog napucavanja. Ovdje ćete vidjeti i neke od najpametnije dizajniranih multiplayer mapa u cijelom serijalu, s mnogo mogućnosti za različite pristupe borbi, pogotovo ako ste nabrusili te svoje nindža skillse.

Malo svježine unijela je I činjenica da multiplayer igrate u ulozi jednog od devet tzv. specijalista, posebno osmišljenih likova koje postepeno otključavate leveliranjem. Svaki donosi jedno posebno oružje i jednu posebnu mogućnost – primjerice, jedan može nakratko vidjeti kroz zidove, dok drugi može napraviti tri lažne kopije sebe da zavara neprijatelje. To je ukupno 18 različitih posebnih oružja i sposobnosti koje mijenjaju formulu igranja na višim levelima, a sve se to vrlo dobro ukomponiralo u već standardno prekrcanu postavu dodataka za oružja, killstreakova, perkova i ostalih čudesa kojima možete prilagoditi svoju klasu vlastitom stilu igranja. U svakom slučaju, ti specijalisti su itekako dovoljno zanimljivi da ćete uz multiplayer dio igre poželjeti provesti barem toliko vremena da ih sve otključate i isprobate. Vjerojatno i više.

Kad naučite vezati sve te nove finese u jedan fluidan pokret postat ćete teško uhvatljiva nindža na bojištu.

Capture the Flag mod kombinacijom zabavnih mapa i spomenutih nindža skillsa postao je posebno interesantan onima što vole biti brzi i spretni kradljivci zastava, ali problem je što očito nitko ne dijeli moje mišljenje – svi i dalje igraju Domination, Free for All ili Team Deathmatch, dok ćete CTF uspjeti zaigrati jednom u tjedan dana ako budete jako strpljivi i pričekate da se meč napuni s dovoljnim brojem igrača.

Što se tehničke izvedbe tiče, na PC-u stvari nisu sasvim idealne, ali nakon početne katastrofe situacija je ipak ispeglana s nekoliko zakrpa. Vizualno to izgleda solidno – modeli likova su jako dobri, ali nemaštovitost levela ne pomaže tome da se igra grafički istakne. Osvjetljenje je pristojno i CoD je sada definitivno ondje gdje je Battlefield 3 vizualno bio prije četiri godine, iako je to više pokuda nego pohvala. U bilo kojem slučaju, neki pomak je napravljen. Za zvuk se ne bih usudio reći isto jer nisam naletio ni na što dostojno pamćenja ili spominjanja.

Uglavnom, kad sve zbrojimo i posložimo, Black Ops 3 niti smrdi niti miriši. Jasno je samo da jako malo igara u jednom paketu mogu ponuditi i solo, i kooperativno i kompetitivno igranje bez da se negdje napravi kompromis. Po količini sadržaja u Black Opsu 3 nema kompromisa, ali to je jednim dijelom i problem te igre jer je nakon dvanaest godina teško očekivati da će iskustvo igranja biti drugačije ako se puca po robotima i trči po zidovima. Ili još bolje, teško je povjerovati da je Call of Duty ovim nastavkom značajnije napredovao ako nakon toliko godina bez pauze želi ponuditi bilo kakvu varijaciju samo da ostane popularan i proda što više DLC paketa do sljedećeg nastavka koji stiže već nagodinu.

Prava slika i prilika Black Opsa 3 na kraju su njegove eksplozije. Prvih par komada je zanimljivo i dovoljno da vam pokrene adrenalin. Međutim, kad shvatite da se događaju prečesto da bi nosile ikakav značaj, brzo uočite da je Black Ops 3, baš poput njih, tu samo da popuni godinu dana praznine do još jednog Call of Dutyja, kakav god on bio.

Zaboravite nakratko na teror s Bliskog istoka, u budućnosti kakvu nam donosi novi Call of Duty ionako ćemo se boriti protiv robota koji nemaju religijska uvjerenja.

77 Naša ocjena
  • hrpa sadržaja
  • napredovanje u kampanji
  • mp pokreti
  • Zombies mod
  • i dalje samo varijacija onoga što dobivamo već 9. godinu za redom

Komentari (59)

• RocaAjzea

27.11.2015 - 18:57

Katastrofalan COD.

• IaMarmageddoN

27.11.2015 - 19:04

Teško je ocijeniti igru jer mi ocjena šeće kao frejm u njoj ali ću napraviti neku subjektivnu usporedbu te igre i Battlefronta, po meni igre koja je direktni konkurent ovoj. Prvo ono očito. Battlefront je definitivno bolji što se tiče kvalitete grafike i zvuka. Mehanika mi je bolja na CODu. Mape su na CODu modernije i imaju više objekata, zaklona i boja. Sadržaj pa je stvarno debelo na strani CODa od kampanje, split-screen moda, Zombie MPa te Nightmare moda. To što ima više sadržaja nije samo brojčana prednost jer je taj sadržaj dovoljno zanimljiv da ne bude sama kvantiteta. Ono što je zajedničko je MP. COD nema heroje ali baš zato je u njega bolji balans pa to ne kvari zabavu toliko. Kustumizacija oružja i općenito odabir perkova, dodataka i oružja je na strani CODa. Iskreno bi 9 od 10 puta radije izabrao COD da imam tu neku vrstu odabira. A ocjena mi je između 80 i 85 što povlači da mi je 83 prosjek 😀

• IaMarmageddoN

@IaMarmageddoN, 27.11.2015 - 19:08

Moram dodati nešto što ste krivo napisali gore: Multiplayer nije samo online, to je pogrešno navedeno jer postoji i offline MP sa botovima i/ili split screen sa do 3 protivnika. Da sebe nadopunim moram dodati još Freerun mod, to je onako zabavno malo odigrati kad te MP raživcira 😀

• IaMarmageddoN

@IaMarmageddoN, 28.11.2015 - 12:11

Ocijena stručnog žirija je čak 55? Nisam očekivao toliko niske ocjene od igrača, moram priznati ali vidi se revot na dijelu. Da sam ja išao linijom usporedbe starih CODova i novog isto bi bilo tako negdje ali igra kao igra je BO3 zaslužila više.

• theth1ef

27.11.2015 - 19:08

Odlična recenzija!

• Robi123

27.11.2015 - 19:16

Po meni odličan CoD. Kampanja solidna, a multiplayer odličan. Ovaj novi način kretanja mi se svidio i mislim da je jedan od boljih CoD-ova unazad nekoliko godina , cak jedan od boljih u serijalu.
    Molim vas preporuka: CoD Black Ops 3 ili Assassins creed Syndicate… 🙂

• FFORI

@Robi123, 27.11.2015 - 19:39

Prešao sam COD: BO, a Syndicate sam gledao na YT kako prelaze (neke dijelove), stoga možda nije baš realno da ti ja nešto preporučim, ali iz onoga što sam vidio (i igrao) definitivno COD. Uzmi u obzir da AC igram od prvog dijela, te da sam veliki fan serijala. Po meni je Syndicate totalni promašaj, iako to ću tek zaključiti ako se ikad usudim da ga poigram 😀

• Robi123

@Robi123, 28.11.2015 - 09:56

Menu se naprotiv baš sviđa syndicate, i u black flag mi je najbolji. Npr za mene je unity je teski promasaj, ali svatko ima svoje misljenje. Bo3 me privlaci zbog mp a syndicate zbog odlicnog sp.

• FFORI

@Robi123, 28.11.2015 - 10:19

Slažem se za Black Flag, i meni je to najbolji AC, a Unity sam igrao nekoliko sati i više jednostavno nije moglo 😀

• FFORI

@Robi123, 28.11.2015 - 10:19

• The one

27.11.2015 - 19:32

Najgora kampanja u CoD serijalu,losa optimizacija,zombi mod dobar.
    Jednostavno u konacnice lose od losijeg cak losije neg Ghosts.
    Treyarch 0 bodova ovaj put.
    Vise srece neke druge godine.

• Himand

@The one, 28.11.2015 - 08:36

mislis vec iduce haha xd

• FFORI

27.11.2015 - 19:37

Od mene 86. Smatram da je ovo što ste dali premala ocjena za ovako odličnu igru, ali to je vaše pravo 🙂 Meni je bila odlična, i mnogo mi se svidjela. Dao bih i veću ocjenu ali smtram nedostatkom to što ima jako malo "cutscena" u kojima mi upravljamo kao i oni dijelovi gdje se odlučujemo "ubiti ili ne ubiti" koji su prije bili u Black Ops serijalu. Ovo mi je jedna od najboljih COD igara, ali mi je prošli Advanced Warfare daleko najbolji. U svakom slučaju, jedva čekam novi COD 🙂

• trulex

27.11.2015 - 19:49

Prvi cod koji sam obriso, znači zgadila mi se kampanja. Pogledajte history of COD pa će te vidjeti sile u modern warfare kad fino napucavaš neprijatelje headshot itd, sad neki roboti ičke aterine.

• closingtime

27.11.2015 - 20:46

Kampanja mi je u početku bila bezveze, ali je priča stvarno zanimljiva pogotovo kad sam kasnije svatio da je zapravo cijela priča san koji u mozak igrača ubaci Taylor koji se temelji na događajima koji je on doživio (samo treba uspjet pročitat onaj tekst koji se brzo vrti na početku levela). Kako možete reć da su sva mjesta dosada već viđena u CoD ovima? Ima tu zanimljivih misija koji se odvijaju u virtualnim svjetovima, drugom svjetskom ratu itd. A roboti se nekima sviđaju nekima ne. Ja mislim da su nakon 12 godina trebali uvest nešto što će promjenit gameplay. Po meni zna bit frustrirajuće, al barem su probali. Baš se vidi da su htjeli napravit sve moguće da isprave sve zbog čega su se mrzile prijašnje igre. Sad ovisi kome se sviđaju roboti i futurizam. Ja sam iznenađen koliko ova igra ima sadržaja za CoD. Daleko je bolja od katastrofa Advanced Warfare i Ghosts.

• TheMM420

27.11.2015 - 22:26

Igra koja je defintivno fokusirana na multiplayer.Kampanju izbace svake godine samo tako da je bude kad nemate interneta.

• Dragan[MKD]

27.11.2015 - 22:29

Mislim deka COD se kupuje najvise zbog dobrog multiplayera koji se igra do novog coda dogodine, odnosno se kupuje za dobru zabavu s drugim igracima sto je jako bitno narocito sto mi iz balkana raspolagamo sa ogranicenom svota novca i nemozemo si priustiti svih tih novi AAA naslovi i zato uvijek gledamo najbolju opciju/vrijednos za nase love za meni je to fifu i cod i mozda jos nekih dobar fps ako ostane novac. Znam da mozda to zvuci malo ne fer sprijema drugim izdavacima kako Witcheru ili AC ali ipak ja igre kupujem zbog multiplayera.

• niksa_91

28.11.2015 - 00:05

Vrijeme je da ponovo instaliram Titanfall x)

• ReflectoR

28.11.2015 - 01:51

od mw 1, svaki cod sam igrao odmah po izlasku, potajno se nadajuci da ce dozivljaj biti kao u njemu.. ali odustajem. na pola kampanje sam i vec danima ne nastavljam. nema smisla ocekivati vise neke vece promjene u cod serijalu. najbolje sto mogu da urade je expanzija za mw 1 ili cod 2 (u njihovim engineima).

• 1red2rum

@ReflectoR, 28.11.2015 - 06:15

cekaj ti stvarno igras kampanju???cod se vec godinama igra samo radim mp i zombija!!sta sa tobom nije u redu???

@ReflectoR, 28.11.2015 - 07:52

šta s tobom nije u redu? neki od nas vole SP radi filmskog ugođaja, ako ti voliš da ti balavci od 10 godina spominju mater kad ih ubiješ, onda ostavi nas da uživamo u prići

• closingtime

@ReflectoR, 28.11.2015 - 11:07

Tako je. CoD svake godine ima dobru filmsku kampanju punu akcije. Neka je kratka, još bolje, mogu je proć u dva dana pa imam ugođaj ko da igram film.

• Zoran ?.

@ReflectoR, 28.11.2015 - 11:56

Slažem se…

• ReflectoR

@ReflectoR, 29.11.2015 - 02:52

evo igram united offensive.. prije sam igrao samo demo.. igra je extraaa, kakav bo 3, kakvi roboti,kakav futurizam.. ubijanje svaba mi uopste ne izgleda staro!

• apach

@ReflectoR, 29.11.2015 - 04:02

A mozda je i on jedan od tih 10 -togodisnjaka :))….Po njegovom razmisljanju i pisanju nije daleko od toga.

• Avenger

28.11.2015 - 08:20

Mislim da bi ovakve igre tipa COD i Battelfield 4 i ostali strariji serijali trebale imati odvojene ocjene, znaci jedna za kampanju a druga za multiplayer, jer samo bi se tako moglo realno pohvalit ili popljuvat igru. Ja recimo nisam kampanju igra ni na jednom od tih igara a igan malitplayer napucavanje od battelfilda bed company i samo me to interesira, i tako se dobiju dvi razlicite igre jer nekome je samo kampanja interesantna i MP ga ne zanima, tako daolze podijeljkena misljena da je igra super odnosno da je skart………..
    ja cu spomenut par stvari vezano MP jer samo to i igram, igra je najzanimljivija na hardcore jer dosta manje dolazi do izrazaja kad nekom ima nabrijanu pusku a i samim time sto mozes svome sprasit metak u glavu smnjuje ono spamanje granata i povecava dozu opreza. sva ona skakanja su dosta pojednostavljena (inace nisam fan toga) tako da ne utjecu pretjerano na igru, npr. dok trcis po zidu netrebas nista stisnuti a mozeas komotno ciljati naprid jedino se malo puska trese i to je sasvim ok odradjeno. svaki lik je zanimljiv na svoj nacin i ima po dva moda ili clase sto zelis biti, i to je dosta izbalansirano tako da niko nije pretjerano u prednosti……..ono sto meni smeta malo je to sto u dva zanimljiva moda capture the flag i cini mi se uplink( ono kad morate dait kos) igra malo steka, znaci pokazuje na mapi di je zastava/lopta i kad dodjes tu nje nema neko se prebacit pokazivac na drugi gio mape koda kasni dobrih 3-4 sekunda sto je u ovakvoj igri poprilicno tako da se nadam da ce to rjesit……. zombie nisan puno igra al izgleda interesanto i sto je najzanimljivije u ovoj igri a sto fali definitivno svim drugim igrama je igranje svih modova na split-screen, cak i online MP modove sve se moze igrat i to je super stvar i cini igru jos interesantnijom, eto toliko od mene uizvajte….

• Archerix

28.11.2015 - 09:35

Sljedece godine ce postati Crysis………. -_-

• VladoShady 980

@Archerix, 28.11.2015 - 09:47

Daj Boze, pa da konacno grafika bude kako treba 🙂

• Zoran ?.

28.11.2015 - 11:55

Ja bi vam preporučio da prestanete uopće igrati igre…,mislim ćemu…stalno te isto napucavanje…već viđeno..ćemu igrati?? ..pitam se…stvarno katastrofa…

• Vejn

28.11.2015 - 12:30

'' Nema tog mjesta na kojemu CoD igre nisu bile – možda jedino u kamenom dobu, ali siguran sam da i to uskoro slijedi'' hahaha Kraljevi hahahaa….. Ja mislim da bi ovaj serijal mogao doziviti da igraci poptpisuju peticije da se vise ne pravi uopste, ja bi je potpisao prvi….

• drazensi

@Vejn, 28.11.2015 - 15:28

Nece nikada. Jer dok bi jedni potpisivali peticije, drugi bi opet kupovali u milijunskim primjercima kao sto su i sada. Dok se pare muzu, badava ti sve. Meni igra ne valja, a MP niti ne igram ionako tako da mi je svejedno hoce li ili nece vise izlaziti.

• pesek32

@Vejn, 28.11.2015 - 17:25

Il barem 3 godine… xD

• BigSajla

@Vejn, 28.11.2015 - 18:21

Zas bi potpisivali peticiju, jel te iko sili da kupis igru??

• closingtime

@Vejn, 28.11.2015 - 18:50

Slažem se, ako ti se ne sviđa ne kupuj. Al zašto bi onda želio uskratit igru onima koji uživaju u njoj? Pusti ljude da igraju ono što vole

• Alan Shogun

@Vejn, 10.01.2016 - 11:40

A vraga……..CoD je legendaran ali bi trebali prestati raditi ruglo od njega….

• BigSajla

28.11.2015 - 18:29

Ovaj CoD, a mislim prvenstveno na ovaj nastavak valja samo zbog zombija. Vec sam spominjo, a i opet cu da je debilno da 3 razvojna teama pod activisionom rade futurizam i ne daju nikakvog osvijezenja igracima. Nisam fan takvog vremena al bez obzira necu ni bacit minus na igricu zbog tog razloga jer ipak neki to vole, al samo se duboko nadam slijedeci CoD ce na dat malo proslosti il bar sadasnjeg vremena.

• closingtime

@BigSajla, 28.11.2015 - 19:00

Pa Infinity Ward još ne radi futurističko a ne znamo šta će bit iduće godine. Ghosts je više moderan. Nema robote cyborge i te stvari. Problem s tom prošlosti i sadašnjosti je taj što ako naprave takvu igru bit će manje mogućnosti za inovacije kao što su nadogradnja oružja, duplo skakanje, futuristički perkovi u mp-u, zapravo sve što se može reć da je inovacija svake nove godine i što ljudi vole. Ako sad naprave igru na temu drugog svj rata, toga ničeg ne bi bilo i igra bi izgledala ko totalna de-volucija od ovih sad futurističkih. Kampanja bi sigurno bila odlična ali MP bi bio slab u odnosu na sadašnje igre, a upravo isključivo zbog MP-a dosta ljudi trenutno kupuje codove. Naravno, mogu oni promijenit MP da ide u totalno drugom smjeru ili ga izbacit iz fokusa, ali tko zna kako bi se to odrazilo na popularnost i zaradu.

• FFORI

28.11.2015 - 19:00

Hajmo sada realno: Koliko ovih što su dali ocjene je zaista prešlo kampanju? Koliko ih je uopšte i igralo? Razumijem da se nekome ne sviđa igra nakon što je pređe, ali davati ocjenu za igru koju smo igrali 10 minuta ili nismo nikako? Jako nepravedno.

• closingtime

@FFORI, 28.11.2015 - 19:03

Ma lupaju nule bezveze zbog neke mržnje a uopće nisu ni igrali niti dubinski pogledali svaki dio igre.

• FFORI

@FFORI, 28.11.2015 - 19:11

Potpuno se slažem. Igrao sam sve COD igre do sada (osim COD 3 jer nije bio za PC), i bilo je odličnih ali i jako loših (da Ghosts mislim na tebe 😀 ), međutim meni lično je ovaj zadnji COD jako dobar. Zabavio sam se i ima mi predobru priču, totalno intrigantnu i nadasve fantastičnu. MP je možda čak i najbolji od svih dosadašnjih COD igara, i zaista se može utrošiti na sate i sate igrajući ga.

• Avenger

@FFORI, 29.11.2015 - 09:13

evo ja sam dao 88, a kampanju nisam ni taka, mene samo zanima multiplayer i mislim da ove igre vecinom i ciljaju na to, kampanja je tu samo reda radi, i meni je igra super po tom pitanju….. ali davat ocjenu samo po pogledanom filmicu na youtube je istina totalna glupost

• Kaiser Reinhard

01.12.2015 - 16:06

Igra je još samo jedna bljuvotina u nizu smeća. Ovaj serijala nikada niti nije bio išta kvalitetnog, ali svake godine postaje sve veće i veće smeće. Singleplayer je loše napisan, priča je prepuna hollywoodskih klišeja od kojih mi se već život gadi, multiplayer je ponovno samo zabavan na prvih par sati pošto nema nikakvih velikih promjena, a niti nema nekakvu dubinu. Zombiji su ok, makar ništa posebno. Moja ocjena za ovu igru je 3/10, smeće.

• rafter950

@Kaiser Reinhard, 08.12.2015 - 12:15

Sigurno si fan finalne fantazije kao i tvoj istomisljenik mr magarac.

• dragec

@Kaiser Reinhard, 08.12.2015 - 12:22

Korisničke ocjene na Metacriticu prosjek 3/10 od 4 tisuće ljudi dovoljno govori kakvo je ovo smeće

• rafter950

@Kaiser Reinhard, 09.12.2015 - 10:35

Smece i to najvece je igra koju si stavio da te predstavlja

• dragec

@Kaiser Reinhard, 09.12.2015 - 11:39

slažem se

• departed1983

01.12.2015 - 16:45

E stvarno ljudi seru. Mislim nisam fanboj CODa, ali odigram uglavnom svaki pomalo. Ovaj sam kupio da ubijem vrijeme do izlaska Squada, i nekim cudom vec imam 100 sati. Mislim, ne kontam ljude, kakve inovacije hoce u napucavanju, da umjesto ljudi gadjate patke ili sta. Ko ima imalo mozga mora mu biti jasno da se tu ne moze puno toga promjeniti. Moze se ici malo u proslost ili u budnucnost, i dodavati, odnosno oduzimati puske i perkove prema settingsu.
    COD je to sto jeste, brzo napucavanje, killstreakovi i zdravo, Ako puno odstupe od sablona, onda to vise nije ta igra nego neka druga. Ako dodaju neku stvar onda svi urlicu: "kopiraju ovo, kopiraju ono" – pa normalno da ce kopirati. FPS je na sceni preko 20 godina i sve sto je moglo stati u taj zanr vec je iskoristeno i nema se tu sta novoga izmisliti. Ako ne dodaju nista, onda opet urlikanje: "COD sto godina isti, bla bla bla".

Ja licno nisam imao nikakvih problema sa igrom od izlaska pa do sad. Igra mi je od pocetka radila odlicno tako da joj, ja licno, sa te strane nemam zamjerki. Dosta ljudi je imalo probleme, ali, isto tako znam, igrajuci sa razlicitim ljudima, da probleme obicno imaju ljudi koji se prilicno slabo razumiju u PC i greskom su kupili isti umjesto konzole.

BLOPS 3 je sadrzajem ispunjen vise nego i jedan COD do sada, kampanja je losa onim koji je nisu skontali, MP je bolji nego u MW3, Ghost i AW. Po meni je najveca mana matchmaking na MP jer u 90% slucajeva neki tim dobije idiota koji zavrsi 4-26 i svima upropasti partiju. Zbog tog loseg matchmakinga i tih tehnickih problema koje su imali ljudi, od mene 85, ali sam zbog hejtera na forumu dao 90 😀

• rafter950

05.12.2015 - 12:53

Premala ocijena za ovakvav naslov! Ako zbog niceg drugog onda bar zbog grafike koja je na visini cak i u multiplayeru. Igrivost, realnost napucavanja,izbor oruzja koje izgleda i zvuci vrlo realno, savrsen audio, duljina igre i ponudena kolicina, zasluzili su ocjenu bar 85/100 . Odigrao sam singl a mp igtam stalno , o igrat cu sig. do izlaska novog cod-a

• CrazyMan77

06.12.2015 - 19:32

Istina,bilo je boljih CoD-ova ali ne razumem cemu tako niska ocena korisnika.

• rafter950

@CrazyMan77, 07.12.2015 - 14:39

Cuj Crazy man, ne bih se slozio s misljenjem da je bilo boljih cod-eova, jer se svake god. vidi napredak u grafici, pa cak i prici. Premda pomalo vec idu na k…. zombiji s istom forom bjesomucnog zabijanja dasaka i ostalog vec videnog. No, slozit cu se s tvojim primjecivanjem kriterija davanja niskih ocijena naslovima realpucacinama na ovom portalu. Nek se zapitaju ti isti autori bezobrazno niskih ocijena za muske igre tipa cod-a ili bf-a, kolika je prodaja jednog cod bo3 i jednog folauta ili bloodborna zajedno kojima samo sto nisu dali 100/100. Mozda nesto i nauce iz tog podatka. Poz.

• simesmojver

08.12.2015 - 20:07

ne sviđa mi se cijeli princip igre pa stoga 30

• dukydukydoo

24.12.2015 - 05:00

bemti reciklažu…

• BobRock

25.12.2015 - 21:52

Svake godine ista grafika a system requirements sve veći, tako da sad više ni CoD ne mogu igrati jer mi je kompjuter u banani.

• LEGA00

27.12.2015 - 10:05

COD se uistinu pokvario.

• MrPhillips

03.01.2016 - 17:20

92 Evo i zašto. Igra mi se svidila po pitanju optimizacije RAM-a, ova igra je mnogo, mnogo bolje optimizovana od CoD Advanced Warfare-a. CoD AW na 4GB RAM-a, šteka ko lud, ne možeš se pokrenuti, nebitno koji je CPU i GPU, dok COD BO3 na 4GB RAM ide bez problema. Plus gameplay nije loš iako ne volim budućnost ovakvu kakvu COD pruža.

• Alan Shogun

10.01.2016 - 11:39

Što dalje to gore…Ne znam,vizualno je stvarno lijepo ali po meni je to to….CoD je u svoje vrijeme bio pojam,a sada su od njega napravili “just another game”…Mislim to je moje mišljenje…..

• Darjan

08.03.2016 - 10:26

Pozdrav,zanima me je li je moguce igrati igru preko strelica a ne analoga, i opcenito imali igrica za ps4 da se krecu preko strelica a ne analoga? Hvala

• Igor Belan

@Darjan, 08.03.2016 - 11:38

Igre iz prvog i trećeg lica se kontroliraju putem analoga – dizajnirane su s analognim kontrolama na umu i mislim da doslovno ni jedna igra takvog žanra unazad posljednjih 5-10 godina ne podržava kontrolu sa D-padom, odnosno strelicama.

• Kols

17.11.2021 - 08:47

Može pomoć? Ima li cod bo3 split screen campaing?