Da pitate dvanaestogodišnjaka da vam osmisli svoju idealnu igru, vjerojatno bi bilo nešto nalik Doom: The Dark Agesu. Ogromni roboti protiv demona veličine nebodera? Da, molit ću! Oružje koje melje i ispucava lubanje? Štit koji je ujedno i motorna pila?! Jednooki kiborg zmaj sa strojnicama? Ma da, da, i da! Nećete se previše iznenaditi. Ipak, znate što očekivati od Doom serijala, no ono što vas ovdje čeka je i dalje pakleno dobro.
Početna cijena | Recenzirana verzija | Recenzentski primjerak |
80€ | PC | Nabavljen putem pretplate |
The Dark Ages ponovno nas stavlja u ulogu Doom Slayera, ali radnja je smještena prije događaja u Doomu iz 2016., tijekom rata ljudi i demona. Budimo iskreni, priča nije razlog popularnosti Dooma, ali Eternal nam je pokazao da povećana razina narativa donekle i može funkcionirati u ovom svemiru, a Dark Ages nastavlja taj trend. Cutscene između misija su česte i predivno režirane te igra ima pregršt čitljivog sadržaja ako vas tako nešto zanima. Ako ne, događaji su dovoljno zanimljivi da vam zadrže pozornost. Opisao bih priču kao glupu zabavu u najboljem smislu izraza. Doom Slayer nije ovdje da bude dubokouman lik – on je tu da ubija demone, a to mu itekako ide od ruke.
Najbolji elementi priče su zapravo lokacije na kojima se borite. Neke su obična bojišta i ravnice pakla na koje smo već navikli, ali mjesta koja posjećujete tijekom druge polovice kampanje zaista su veličanstvena i imaju zanimljive pozadinske priče. Ne želim vam ništa odati jer želim da ih sami iskusite, ali posjetit ćete nova mjesta s elementima kozmičkog SF-a kojeg dosad nismo vidjeli, a nadam se da ćemo ih ponovno sresti u nekoj budućoj Doom igri.
Najbolji elementi priče su zapravo lokacije na kojima se borite.
Sve te lokacije su vizualno jako impresivne, ne samo zbog umjetničkog smjera, već i zbog same grafike. Novi id Tech 8 pokazao je svoje zube, a važno je spomenuti kako je izvedba igre ekstremno stabilna. Tijekom petnaestak sati igranja, nisam iskusio niti jedan trzaj ni rušenje. Doom je toliko brz i napet da ga želite igrati u što više sličica po sekundi, a ovdje to uopće nije problem. Ray tracing je nužan, no rekao bih da vrijedi toga jer je osvjetljenje fantastično, a sljedećeg mjeseca ćemo dobiti ažuriranje koje PC verziji donosi path tracing, što će igru dodatno uljepšati za najsnažniji rang hardvera.
Meni su, iskreno rečeno, najdraža dva poboljšanja The Dark Agesa: uništenje i trajna krv. Ako se prisjetite prijašnjih igara, demoni i većina njihove krvi nestali bi nekoliko sekundi nakon smrti, ali ovdje su krv i iznutrice trajne, iako trupla i dalje nestaju. Često ćete ući u čistu, lijepu prostoriju, a na kraju bitke ista će izgledati kao da je iz filma strave i užasa. Uništenje sjajno pridodaje tom osjećaju transformacije okoliša. Ukrasni objekti i manje građevine mogu se detaljno trgati i komadati, a posljedice su također trajne. Nažalost, uništenje je iz nekog razloga zanemareno u drugoj polovici igre.
Ukrasni objekti i manje građevine mogu se detaljno trgati i komadati, a posljedice su također trajne.
Iako je Doom Slayer uvijek bio moćan, The Dark Ages to podiže na novu razinu. Eternal je bio vrlo izazovan, do te mjere da sam se ja bojao demona umjesto oni mene, ali svaka bitka u Dark Agesu je samo prilika da si date oduška. Ovo je igra u kojoj postoji šteta od pada, ali za pod, a ne za igrača. Svaki pad zvuči kao da je eksplodirala bomba, a obližnji predmeti se rastrgaju na sto komadića.
Slayer je zaista mrcina, a može primiti i puno više štete nego prije. Istina, igra je radi toga lakša od Eternala, ali tu je i hrpa podesivih opcija s kojima si dodatno možete zagorčati život. Možete mijenjati čak i brzinu izvođenja igre. 100% mi se činilo mrvicu presporim, pa sam dignuo na 120% i to mi je bilo taman. Ako vam se igra čini sporom, preporučujem da učinite isto.
Možete mijenjati čak i brzinu izvođenja igre. 100% mi se činilo mrvicu presporim, pa sam dignuo na 120% i to mi je bilo taman.
Glavni novitet arsenala u Dark Agesu je štit, koji daje nam nekoliko defanzivnih opcija, što je donekle čudno jer je u Doomu inače postoji samo jedan smjer – prema demonima. Ovdje se gameplay donekle pretvorio u bullet hell igru. Neprijateljski projektili su komično spori, a možete parirati samo zelene. Svim ostalima morate se izmaknuti, a dvostruki skok, dash mehanika i glory killovi nisu se vratili, što značajno usporava cijeli gameplay.
Prvih nekoliko razina mi ovo i nije baš sjelo. Imao sam osjećaj da su uprskali stvar. No kako sam otključavao oružja, nove mehanike i borio se protiv drugačijih neprijatelja ponovno je sve kliknulo – jednostavno sam ušao u stanje zanosa i nisam mogao izaći, a taj osjećaj zaista nema premca. Mozak mi je bio fokusiran samo na jednu stvar – rasturanje demona.
Slayerova oružja dobila su srednjovjekovnu preobrazbu. Tako da će i poznata oružja poput sačmarice i bacača raketa izgledati više opako, ali potpuno nova oružja su zapravo glavna atrakcija. Na primjer, Pulverizer melje lubanje i puca krhotine na neprijatelje, djelujući kao automatska sačmarica, a Chainshot baca okovanu metalnu kuglu na neprijatelje. Svako oružje ima svoju funkciju, ali neka su multipraktična tako da ne morate stalno mijenjati oružja kao u Eternalu. Slayer je dobio i nove alate za borbu izbliza. Motorna pila zamijenjena je metalnom rukavicom i buzdovanom, koji su jednako zadovoljavajući za upotrebu.
Dizajn razina me dosta zasmetao – linearni leveli su uglavnom dobri, ali postoji 5-6 misija koje su otvorenog tipa i traže da napravite 3-4 repetitivna zadatka, uglavnom na suprotnim krajevima ogromnog područja. Ove misije češće liče na Serious Sam nego na Doom, a čak je i broj neprijatelja povećan. Svaki put kad mi je došla otvorena misija samo sam priželjkivao udobnost i toplinu krvavih hodnika. Nažalost, osjećaj repeticije je i dalje prisutan, najviše sredinom igre. Segmenti gdje upravljate ogromnim Atlan robotom i zmajem Serratom pokušaju razbiti taj osjećaj, no ove sekcije nisu dovoljno mehanički razrađene da budu jednako zabavne kao glavni gameplay. Platformiranja skoro da nema, a moram priznati – to mi zapravo i odgovara.
Postoji 5-6 misija koje su otvorenog tipa i traže da napravite 3-4 repetitivna zadatka, uglavnom na suprotnim krajevima ogromnog područja.
U prijašnje dvije igre glazba je podizala atmosferu borbe na uzavrelu razinu. Uz luđačke skladbe Micka Gordona ulazili smo u stanje zanosa i počeli igrati bolje. Nažalost, Gordon se razišao sa id Softwareom (ne u dobrim odnosima) i njegova se odsutnost se jako osjeti. Glazba je ovdje pozadinska buka u odnosu na akciju. Da mi uperite pištolj u glavu i prisilite me da pjevušim bilo koju skladbu iz Dark Agesa kako bih preživio, vidjeli bismo se u paklu. Potencijal je zaista promašen. Srednjovjekovna tematika uopće nije iskorištena. Barem da je ubačen nekakav gregorijanski koral u taj heavy metal, to bi zvučalo drugačije. Toliko je raznovrsnih lokacija u igri, a čini mi se da glazba to uopće ne iskorištava. Prava šteta, pogotovo u odnosu na Eternal.
Doom: The Dark Ages dosta se razlikuje od svojih prethodnika i postavlja se pitanje – je li to dobro ili loše. Neki drugi studio bi vjerojatno uzeo uspješnu formulu i radio copy-paste do iznemoglosti, muzeći svaki cent iz nje dok ljudima ne pozli. id Software se umjesto toga odlučio za ponovnu inovaciju, a to je zaista vrijedno pohvale. Osobno bih radije igrao nešto svježe i drugačije, unatoč tomu što nije toliko ispolirano, nego da igram Doom Eternal 2. Naravno, neće se svatko složiti sa mnom. Neki će preferirati igru iz 2016., neki Eternal, ali siguran sam da će nekima i Dark Ages biti favorit. Ako se naviknete na promjene i možete ih prihvatiti, dobit ćete jednako kvalitetno Doom iskustvo kao i uvijek, izuzev glazbe i par sitnica.
Pitanje je na vama želite li “u ovoj ekonomiji” platiti 80€ za linearno, single-player iskustvo s ograničenom vrijednošću ponovnog odigravanja. Čak i ako odlučite igru preći 100% i naći sve kolekcionarske predmete, za to vam neće trebati više od 30 sati. Inače nisam netko tko mjeri cijenu igre po satu, ali ovdje je ipak došlo do rasta cijene pa je nemoguće zanemariti istu. Osim u slučaju da vam kupnja ionako nije na planu jer igru možete odigrati i preko Game Pass pretplate. U bilo kojem slučaju, ako Doom: The Dark Ages ipak odlučite zaigrati, želim vam ugodno tamanjenje demona. “Rip and tear, until it is done”.
tokage
23.05.2025 - 16:07Doom
David Šesto
@tokage, 23.05.2025 - 20:33Doom
TheCaptainCrash
@David Šesto, 24.05.2025 - 03:10nije Doom, vec DOOM!
Nemanjazzz
23.05.2025 - 16:37i onda je tu cena. Ako ovo kosta 80e onda GTA VI mora da kosta 100.
Agent
@Nemanjazzz, 23.05.2025 - 16:51I koštat će 100%. Rockstar polako priprema teren za to. Nedavno je povisio cijenu za sve svoje postojeće igre za 5 funti na xbox i ps store za Britansko i Australsko tržište.
TheCaptainCrash
@Agent, 24.05.2025 - 03:10da gta 6 bude i 200e, to opet je steal za ono sto ces dobit. GTA 5 sam uzeo po punoj cijeni za PC kad je izasao, dan danas ga igram.
Agent
@TheCaptainCrash, 24.05.2025 - 07:42Ja koliko sam igrao gta 5 osjećam da su me opljačkali iako nisam ni platio punu cijenu
TheCaptainCrash
@Agent, 24.05.2025 - 07:55stvarno? ako ti se da elaboriraj, jer za svaku Rockstar igru koju sam igrao a igrao sam ih sve, nikad nisam imao osjecaj da su me pokrali. Jedino mozda Red Dead Online, tj ne mozda nego je tako. Izbacili su par dobih updatea da igra ima noge, ali nisu nista vise od toga i onda su ga ugasili radi GTA Online, sto opet igram i dan danas, ali kuzis.
Agent
@TheCaptainCrash, 24.05.2025 - 09:55SP ok zanimljivo je igrati sa 3 lika i izmjenjivati, ali misije su mi najlošije od svih GTA igara do sada (ok ne računam od GTA 1 do 3 jer to nisam igrao). GTA Online ono što igraš solo je ok, ali kada trebam ući sesiju gdje su drugi online igrači da bi ušao u neku misiju u pozvao druge igrače da prođem neke misije je užas. Možda zato jer je to PC (ne znam kako je na konzolama), ali stalno te dižu u zrak i ubijaju da se ponekad ne moguće pomaknut 100 metara. Kada pozovem random igrače rijetko kad se dovoljno njih spoji da bi odigrali misije, a kada se spoje dosta često trollaju. Zaboravio reći u SP nije ni zanimljivo toliko sa šiframa se zezat po mapi kao u nekim prijašnjim nastavcima. GTA 6 ako neće imat bolji MP po meni se neće isplatit dat toliko love jer grafika je dobra ali to mi nikad nije bilo bitno i da bi zbog toga dao više para.
funky0308
@Agent, 24.05.2025 - 10:35Nije problem online kao koncept u igri problem je uzasna zajednica koja igra, masa balavurdije koja ne da drugima da igraju i apsolutno te razumijem.. Ja sam u GTA V proveo hrpu vremena i igra je stvarno dobra ali manjak misija u SP je ocigledan radi fokusa na taj jbni online. Par puta sam sa sinom probao igrati online i upravo se dogadja ovo sto navodis – ili ne mozes pronaci dva normalna covjeka za heist ili ne mozes 100m proci da ti se netko helikopterom ne zabije u glavu. Ne znam kome je to zabaavno, meni svakako nije. RockStar mora poraditi na onome sto su znali u RDRu i starijim GTA naslovima (pogotovo 3-4) a to je kampanja u solo plaju, to hocu u GTA VI. Jebo ih online kada je prosjek godina 14 na svakom serveru, a prosjek IQa i nizi.. za GTA V nije bilo DLCa i prosirivanja kampanje sto je po meni ogroman minus iako mi je igra bila odlicna i dan danas je igram, mogla je i morala je imati barem dodatnih DLCa u SPu sa heistovima, makar su nam to mogli dati. Ono sto je za online izaslo zvuci i izgleda odlicno ali ne mozes odigrati radi gamadi sa svih strana. Ja se ne osjecam pokradeno, igra je zasluzila sve sto se dogadjalo oko nje ali ako i sestica bude fokusirana na online, a kampanja padne u drugi plan (sto mnogi najavljuju i razlog pomicanja izlaska vide bas u onlineu), e onda to nece biti dobro. Samo za grafu i par misija ne dajem 100eur. Po meni cijenu uopce nije bitna, ako dobijes nesto sto mozes igrati godinama i vrijedi novaca, neka kosta i 200eur, bitno je da cijena opravda ono sto igra donosi. Grafika i glazba nisu dovoljne, mora postojati dobra prica i dovoljno sadrzaja da se ne razvlaci bezveze ali da se ima sto raditi.
Agent
@funky0308, 24.05.2025 - 10:42Ja nisam mislio da je pomicanje datuma zbog online, ali gledam govorilo se da je Rockstar kupio FiveM (ili njihove tvorce), a još ništa nisu napravili s time pa vjerujem da sa Gta 6 misle nešto napraviti. Za 100 eura igra treba biti jako kvalitetna i trajat minimalno 100 sati da bude stalno zanimljiva. Do sad ni jedna igra nije opravdala ni 70-80 eura, a 100 bude još teže.
TheCaptainCrash
@funky0308, 24.05.2025 - 12:15samo da misije budu malo vise raznovrsnije u singleplayeru i ja sam zadovoljan, jer je format misija vec zastario dosta i to se vidi u Onlinu dosta. prica mi je uvijek bila vrhunac GTA igara tako da vjerujem da ce tako biti i ovom slucaju. ako te zanima imas sad invite only lobbije gdje mozes radit sve skoro sto mozes u publicu, prodavat itd.
TheCaptainCrash
@Agent, 24.05.2025 - 12:10slazem se da su misije najlosije od svih, 1 i 2 su totalno drugi zanr a 3 je bio sami pocetak pa nije se jos razvilo kako treba. Meni iskreno 4 je najdrazi radi price i jer je najozbiljniji GTA. 5 su isli vise prema San Andreasu da bude whacky, ali i tu mi je najslabija prica od svih, da su samo ostali na Michaelu i Trevoru bilo bi puno bolje. Ja Online i igram solo vec 10 godina skoro tako da potpuno te razumijem sto se tice griefera, ali sada mozes igrat i prodavat sve u invite only lobbiju, zbog toga i igram toliko dugo. Ali evo, vidit cemo sta ce biti sa sesticom.
Nemanjazzz
@TheCaptainCrash, 24.05.2025 - 15:09Isto i ja. U rdr2 sigurno preko 200 sata, san andreas verovatno i vise. Gta IV desetak prelaska i to je preko 200-300 sata i gta v 700-tinjak od cega 600 na online
TheCaptainCrash
@Nemanjazzz, 25.05.2025 - 05:51moj covjek!
Thanos
23.05.2025 - 16:4480€ im je minus ko’ kuca. Ovu cu odigrati od prijatelja RUNE-a! Mislim da su malo pogubili kompase vise s tim cijenama!
snooker
@Thanos, 23.05.2025 - 17:58Nećeš sigurno, ima denuvo
Tomislav88
@snooker, 23.05.2025 - 22:19A sta ako ode kod njega i okupira mu PC 😁
Thanos
@snooker, 24.05.2025 - 01:16Kao i mnoge igre prije Doom-a, pa ih je pun torent. Fkt podrzavam svaku dobru igru, uzmem na nekom popustu, ali ovo sad vec pomalo odlazi u nekom losem smjeru. Sta je slijedece? 100€, 120€, 150€… Igrat ce samo tatini sinovi s dva mercedesa i porscheom u dvoristu. Negdje treba pokazat revolt jbg💪
snooker
@Thanos, 24.05.2025 - 07:52Situacija je sada drugačija ako si pratio, u zadnje vrijeme više nitko ne probija tu zaštitu
funky0308
@Thanos, 24.05.2025 - 10:39Ma ni ne vrijedi tih novaca, ako hoces igrati DOOM, igraj Eternal, DOOM koji je stvarno DOOM.. ovo je sporo po meni, glazba apsolutno nije ono sto sam ocekivao, nije losa ali meeh.. nije to taj vibe. Razmislio bih i da je 50eur, 80eur nikako. Igrao cca sat vremena i nije mi sjelo sve to sa stitom i usporenim mehanikama. Mozda kasnije bude bolje ali nekako sumnjam i nisam htio cekati da prodju da sata da se u to uvjerim 🙂
Tetrapak_
@funky0308, 02.06.2025 - 20:18Samo zato što ne žongliraš 50 mehanika istovremeno dok te svaki fodder može išamarati do smrti u par poteza ne znači da nije doom. Svaki doom je drugačiji, jedina poveznica svim igrama je da si one man army koji se bori protiv demona u FPS akcijskoj igri. Ne razumijem pretvaranje da je samo Doom (x) jedino Doom, ili da Doom 1 jedino vrijedi kao nekakav gamerski kredencijal. Meni se Doom Eternal ne sviđa osobno, kao niti Doom 3 pa opet ne bih govorio da to nisu prave Doom igre. Svaki nastavak donosi nešto svoje i to je u redu. Da se razumijemo, nisam lud za ovim Dark Agesom, parry fest i ta buldožerski ritam ali poštujem inovaciju i isprobavanje novih ideja te drugačijih prezentacija istog koncepta. A za glazbu, to je realna kritika ali sami su si krivi s obzirom na to kako su se ponijeli prema Micku. Ja bih na tvom mjestu dao igri drugu šansu ali malo kasnije, možda kad dođe DLC pa vidiš ako ti sjedne
lordvader
23.05.2025 - 19:28Igra je toopppppppppppppppp uzivammmmmmm
Arnero
23.05.2025 - 19:51Jako zabavna doom igra ali 80 eura ne vrijedi.
GuybrushThreepwood
23.05.2025 - 20:12više bih volio da naprave nešto poput Doom 3 ili Doom 64.
trulex
23.05.2025 - 20:57čovječe HCL recenzije su mi postale najutjecajnije od svih svjetskih medija. Vjerovatno jer ljudi sa našim mentalitetom to ocjene pa baš bude onako u bod točno kriterijski ocjenjeno.
Nemanjazzz
@trulex, 24.05.2025 - 01:17i ne furaju se na woke ko ign
-W-
23.05.2025 - 21:32Potpisujem..cijena i praktički prazna ploča i obvezni full download tko god kupio fizičku kopiju su najbolniji trn u oku
Artyom
24.05.2025 - 01:10David Šesto pod hitno oprati uši!
TheCaptainCrash
24.05.2025 - 03:08a ne mozes falit sa teskim metalom i klanja demona iz pakla. Tako da se ne slazem ni malo sa kritikom za glazbu, osim ako se Davidu ne svida heavy metal, to je druga stvar sasvim.
David Šesto
@TheCaptainCrash, 24.05.2025 - 10:27Volim heavy metal, a soundtrackovi za DOOM 2016 i Eternal su mi izvrsni. BFG Division, Rip and Tear i The Only Thing They Fear is You su mi u playlistama već godinama. Ovaj novi soundtrack me uopće nije nabrijao kao prijašnja dva i nekako se stopio u pozadinu, čak i kad sam namjestio da je glazba glasnija od svih ostalih zvukova. Volio bih reći da je drugačije, ali ovo mi jednostavno nije sjelo. Paše akciji, da, ali ništa više od toga.
Artyom
@David Šesto, 24.05.2025 - 15:27To što se tebi ne sviđa je tvoja stvar, no to ne može pripisat kao minus igri i ne možeš reći da je soundtrack razočaravajuć jer nije. Razočaravajuć bi bio da je tehnički loše izvede, nekvalitetno isproduciran ili nedovršen (što je bio donekle slučaj sa Eternalom)… Sam si rekao da paše akciji, a to je i razlog zašto uopće i postoji kao takav. Ako ćeš ga sudit po tome što TEBI ne paše za playlistu to nema veze sa recenzijom igre!
Cipelcug
@Artyom, 24.05.2025 - 15:38Objasni ti njemu, ne smije biti subjektivan pri recenziranju.
Zoran Žalac
@Artyom, 24.05.2025 - 19:29Pa ne sudi odabir pjesama na soundtrack za fifu pa da mu se ne sviđa što je polovica albuma trap. Poznat mu je određeni standard iz prijašnjih Doom igara i smatra da je ovo lošije. Da je rekao “Doom bi trebalo igrat uz klasičnu glazbu” onda bi to bilo kritiziranje da traži nešto što bi mu osobno pasalo, a nema veze s onim što odgovara igri. Ovako je validna kritika s kojom se možeš slagat i ne moraš, kao i sa svim kritikama ikad. Netko će reć kretanje lika u RDR 2 je tromo i sporo, netko će reć da je taman realistično. Nema tu jednog univerzalnog mišljenja – tako je i svi moraju mislit da je tako. Možemo mjerit samo što je bliže ili dalje nekakvom većinskom doživljaju ili stajalištu, onome što je očito, blisko nekakvoj logici i sl. A ova kritika na glazbu The Dark Agesa definitivno nije prva koju sam čuo. Evo, na Doom subredditu se ljudi pretežno slažu da je to korak nazad naspram onoga što je Gordon ranije skladao.
Artyom
@Zoran Žalac, 24.05.2025 - 21:57Soundtrack je na nivou i tehnički i produkcijski i u glazbenom smislu, te u potpunosti paše uz gameplay. Da je u recenziji rečeno nešto tipa “u prijašnjim nastavcima glazba nam se više sviđala” ok. Ali reći da je glaba “nekvalitetno iskustvo” i “razočaranje” je totalno neprofesionalno od strane pisca recenzije. Da je grafika lošija, to bi svi vidjeli, no po čemu vi to možete zaključit da je glazba lošija, jer nije lošija. Meni se isto više sviđa glazba iz Doom 2016, što ne znači odma da smatram Dark Ages glazbu lošijom i nekvalitetnom. Nema univerzalnog mišljenja, nekome se sviđa, nekom ne, ali reći da je glaba u Dark Agesu “razorčaravajuća” (jer nije), da daje “nekvalitetno iskustvo” (jer ne daje), pa čak i reći da nije “dosegla standard” od prijašnjih nastavaka je totalno subjektivno mišnjenje, te to uvažiti kao jednu od glavnih kritika igri i dati joj zbog toga negativne poene je čisti absurd i neprofesionalizam. Spomenuo si logiku, nema je!
Zoran Žalac
@Artyom, 25.05.2025 - 13:37Logično je da ako imaš određeni standard glazbe iz prijašnjih igara, i smatraš da taj standard nije dosegnut u nastavku, da ti je to razočaravajuće. Isto kao što, npr., ja mogu reć da mi je Arcade Fire jedan od dražih bendova koje slušam, ali realno zadnji album je razočaravajući u odnosu na ono što je prethodilo tome. Ugl. autor je svoje mišljenje argumentirao u recenziji. Ti naravno smiješ i trebaš imati svoje mišljenje, ali nije da si ga osobito argumentirao s više od “nije tako kako je napisano”. Ok, ne slažeš se. Al generalno se ljudi ne slažu s tvojim stajalištem. I tu ne mislim na recenzente profinjenih ušiju, nego na fanove Dooma.
Artyom
@Zoran Žalac, 25.05.2025 - 19:59Pa i nije to to logika niti standard, više je vlastiti ukus. Ako se od Arcade Fire zadnji album tebi manje sviđa nego prošlih, zar to znači da je album loš, nekvalitetan i razočaravajuć… Nije po standardima, čijim standardima, tko postavlja standarde… Šta je s onima koijima se baš novi album više sviđa od prošlih i taj novi im je standard… Također, nemoj kao mjerilo uzimat te subreddite, i komentare na društvenim mrežama itd., jasno se vidi da tamo postoji određen “rage” popriličnog broja korisnika koji smatra da Gordon nije bio pravedno tretiran od strane id-a/Bethesde, te će takvi sada maksimalno srati po novom sountracku pa sve da je i remek djelo i da ga je napravio Hanz Zimmer. Što ja više trebam argumentirati od već rečenog: “Soundtrack je na nivou i tehnički i produkcijski i u glazbenom smislu, te u potpunosti paše uz gameplay”. Istina, velikom dijelu fanova se više sviđaju prošla izdanja, no to i dalje ne znači da je novi soundtrack “loše iskustvo” i “razočaranje”, jer nimalo ne smanjuje ugođaj igranja. Mene osobno ne smeta što se soundtrack ne smatrte dobrim kao u prošlim nastavcima, već me smeta što se soundtrack koji je sasvim na nivou, nikako nebi smio uzimat kao igrina mana koja joj smanjuje ocjenu!
TheCaptainCrash
@David Šesto, 25.05.2025 - 05:53pa mislim da to sto pase akciji je i najbitniji dio zar ne? slazem se da su mogli malo vise sto kazes gregorijanskih orgulja, ali evo nisam jos presao igru pa ne znam kakav je ostatak soundtracka, ali da se vidi da nema Gordona, vidi se itekako.
Dragan[MKD]
24.05.2025 - 07:59Dosta dobar ovaj idTech engine, lijepo skalira uz raznoliki hardware I vadi uvijek max od svakog PC. Šteta što ga ne koriste više tvrtki umjesto Unreal.
-W-
@Dragan[MKD], 24.05.2025 - 17:21Tako je..iz mjeseca u mjesec mi se sve manje sviđa trend dominacije UE. Kak je krenilo za par godina će bit da jednostavno odmah znaš pri pokretanju u kojem engineu je nešta napravljeno
ilfenomeno11
26.05.2025 - 15:32meni igra na PS5 odlična