Far Cry New Dawn

PUPOLJAK APOKALIPSE

Ma, je li vam Vaas rekao koja je definicija ludila? To je kad radite jednu te istu je**nu stvar iznova i ponovo, očekujući da će se sranje promijeniti. Ovaj put će biti drugačije… ne, ne, ne – ovaj put će biti drugačije. Stvar je u tome što je to istina – barem u slučaju Far Cry serijala. I prošli smo to već tisuću puta od trojke uz Blood Dragon, Primal i sada uz Far Cry New Dawn. Mijenjale su se okolnosti i ugođaji, periodi u kojima se radnja odvija, likovi i lokacije, ali definicija ludila ostala je ista.

O kakvoj se igri ovdje radi?

Stvarno mislim da je New Dawn imao potencijala čak i uz činjenicu da je post-apokalipsa do ovog trenutka već prožvakana tema u svijetu videoigara. Kad je igra bila najavljena, obećana su nam nova oružja koja ćemo sastavljati od smeća. I za jednu pucačinu već bi to mogla biti značajna promjena, tipa da uvedu oružja koja su efikasnija protiv određene vrste neprijatelja, ili oružja kojima možemo dodati specifične karakteristike, kao npr. u Borderlands igrama. Međutim, New Dawn donosi tek jedno novo oružje, a sva ostala su samo prepakirana. Izgledom su zanimljiva, ali funkcionalno su svi snajperi isti kao i u prethodnim igrama, sačmarice se ponašaju identično, strojnice rade kao i prije nego je u svijetu igre nastupila atomska apokalipsa.

Razlika je tek u tome što su oružja sada podijeljena u četiri ranga. To je zato što i neprijatelji imaju četiri levela i mjerač energije iznad glave. U ovom aspektu se Far Cry lagano prebacuje na sustav kakav ima The Division, što znači da neprijatelji postaju spužve za metke ako po njima pucate s oružjem ispod njihovog ranga.

Far Cry se lagano prebacuje na RPG sustav kakav ima The Division, što znači da neprijatelji postaju spužve za metke ako po njima pucate s oružjem ispod njihovog ranga.

Ovo zna biti posebno smiješno kada se suočite s tzv. Enforcerima, neprijateljima koji imaju sposobnost obnavljanja zdravlja. Jednog takvog rušio sam s četiri hica iz bacača raketa i nije mu bilo ništa, a onda sam aktivirao jednu od natprirodnih moći svog lika te ga na mrtvo ime izudarao šakama. Jer da, u New Dawnu imate neke X-Men moći. Nema ih mnogo, ali vas podsjećaju da ovu igru ne trebate shvaćati ozbiljno.

Brojne su stvari jako nelogične u New Dawnu. Primjerice, banda takozvanih Highwaymena napada vašu bazu u valovima umjesto da vas satru sa zemljom u jednom koordiniranom napadu. Za izradu obične praćke trebate više materijala nego za bacač vatre. Završni neprijatelj u igri je… recimo da vam nakon desetak sati igranja dođe da se zapitate je li vam u životu doista trebalo da to vidite.

Znam da je Far Cry i prije imao neke stvari koje su prkosile stvarnosti – pobogu u prvom dijelu smo rešetali mutante – ali u ovom trenutku ne bih se čudio da u idućoj igri budemo pucali po zmajevima jer eto… zašto ne?

Doduše, New Dawn se donekle iskupljuje s nekoliko interesantnih dodataka. Posebno su mi se svidjele ekspedicije koje su u suštini misije na zasebnim lokacijama gdje morate ukrasti paket i pobjeći. Nema tih ekspedicija mnogo, svega ih je sedam, ali se posjećuju šarolika mjesta diljem Amerike, poput Alcatraza, razrušenog zabavnog parka, nosača aviona i sl.

Svidio mi se pristup fokusiranih ekspedicija u kojima imate jedan pokušaj i određena pravila po kojima možete krojiti svoju strategiju.

Svidio mi se taj pristup fokusiranih misija u kojima imate jedan pokušaj i određena pravila po kojima možete krojiti svoju strategiju. Primjerice, kad zgrabite paket po koji ste došli možete se igrati skrivača dok ne dođe helikopter koji vas odvozi s mape. Možete isto tako odmah trčati na lokaciju gdje helikopter dolazi te ondje braniti teritorij od neprijatelja.

Ekspedicije su mi također bile zanimljive jer sam na njima osjetio odgovarajući ugođaj post-apokalipse u motivima pustinje, izoliranosti, razrušenosti i sl. Glavna mapa na kojoj se odvija igra je u takozvanom super-cvatu što znači da u suštini nije znatno različita od one u Far Cryju 5. Više je šarenila i okolišem trčkaraju mutirane životinje, ali sve u svemu to je vrlo pitoma post-apokalipsa. Dok npr. u igrama Metro serijala svako malo vidite kosture i leševe, a u Falloutu susrećete kanibale; u New Dawnu je vrhunac post-apokaliptične strahote kad saznate da vaši neprijatelji jedu pse.

Okolišem trčkaraju mutirane životinje, ali sve u svemu to je vrlo pitoma post-apokalipsa.

Ne kažem da igra treba biti užasno mračna da ako je post-apokalipsa u pitanju, ali u New Dawnu sve to djeluje neuvjerljivo. Glavne negativke Mickey i Lou su opasne samo zato što Ubisoft kaže da jesu. Iza njihovih likova nema dublje pozadinske priče niti je ikada objašnjeno po čemu su one super sposobnije, snažnije ili posebnije od regularnih luđaka s kakvima smo se već susretali. Njih dvije su na kraju samo pokretači radnje za dovršetak priče Far Cryja 5.

U tom sam pogledu zadovoljan jer New Dawn doista zaključuje priču od koje je mnogima ostao gorak okus u ustima. Za razliku od prethodne igre, ovdje konačno dobivate kraj koji se ne posere po vašem trudu i naporu. I za to čak ne morate odvojiti mnogo sati jer igra ima svega dvadesetak glavnih misija. One su iznenađujuće raznovrsne, usudio bih se reći najraznovrsnije u serijalu. Nekad u misijama ne morate ispaliti niti jednog metka (a ovo je pucačina) već imate rješavanje ponekih zagonetki, šuljanje ili pak “utrkivanje” u stilu Destruction Derbyja.

Glavne misije su iznenađujuće raznovrsne, usudio bih se reći najraznovrsnije u serijalu.

Doduše, sve izvan tih glavnih misija je ponavljanje jednih te istih aktivnosti. Ubisoft je sada u to integrirao sakupljanje 16 vrsta resursa koji su vam potrebni za nadogradnju baze, oružja, opreme i vozila. To donekle spašava situaciju, ali ne mijenja činjenicu da se New Dawn oslanja na reciklažu. Primjerice, neprijateljske baze koje čistite sada možete predati neprijateljima nakon što ih osvojite, za što dobivate dodatne resurse i priliku da pod većim izazovom zaradite još i više.

Taj je sustav u principu ok, ali vas ne tjera da značajno mijenjate svoj pristup igranja. Kad neprijatelji preuzmu osvojenu bazu mijenjaju im se samo level i položaj u toj bazi. Nije da će vas ondje dočekati neke zamke/mine, ili će prečaci/prolazi biti zagrađeni, ili će ondje biti civila koje možete osloboditi da vam pomognu, ili će neprijatelji ondje imati dodatne patrole helikopterima, ili će dovesti tenk, sazidati bunker, napraviti odlagalište radioaktivnog smeća itd.

Far Cry New Dawn je prilagođen igraču tako da opet imate adrenalinsko napucavanje pomoću kojega “svijet postaje vaš”. U jednoj misiji tako neprijatelje rešetate uz pjesmu “That’s The Way (I Like It)” KC & The Sunshine Banda i to vam okvirno dočarava o kakvoj se igri ovdje radi. Ovo nije vibrantna post-apokalipsa kao u filmu Mad Max: Fury Road gdje jedna ludost nadmašuje drugu. New Dawn je samo kričava igra na šest godina starim temeljima Far Cryja 3. Ti se temelji još uvijek dobro drže i donekle su zabavni, ali trebao je ovo biti DLC u sklopu Season Passa za Far Cry 5, a ne samostalna igra u kojoj je sve napola pečeno.

Recenzija je rađena na primjerku igre za PlayStation 4. Primjerak igre za recenziranje ustupio nam je njezin izdavač.

Far Cry New Dawn zna kako zabaviti, ili bolje rečeno zaokupiti igrača. No, ne očekujte od te igre naprednu, inovativnu, originalnu ili uvjerljivu sliku post-apokalipse. Ovo je samo još jedna Far Cry fantazija u malo izmijenjenom pakovanju.

• ekspedicije su dobrodošao novi format misija
  • vidi se trud oko raznovrsnosti misija
  • priča prethodne igre zaključuje se na zadovoljavajući način
  • samo jedno novo oružje?!
  • kao da nije bilo dosta osvajanja baza, sad bismo ih trebali osvajati više puta?
  • šarena post-apokalipsa nije morala biti neozbiljna i neuvjerljiva post-apokalipsa

Komentari (58)

• eXcentrik

14.02.2019 - 14:58

tzv. fortnite post-apokalipsa

• Cros70

14.02.2019 - 15:19

Dakle iduci je far cry 3 remake

14.02.2019 - 15:24

ovo bas jadno izgleda. far cry sa fortnite skinom… ovo gadjanje neprijatelja s oruzjem nizeg ranga , a nije im ništa, uopće nije vrijedno komentara. teško razočarenje.

• Cro-K

@SanKa, 19.02.2019 - 18:06

Ne razumijem od kud poveznica s fortniteom? Igre nemaju nikakve veze jedna s drugom.

• trulex

@SanKa, 06.04.2019 - 16:23

Ja prešo igru, predobra je. Ako si igro far cry 5 ovo će ti baš dobro sjesti. Meni je top igra, pravo me zabavila, grafika je vrhunska

• Alkaram

14.02.2019 - 15:25

70, prije bih dao 55 max 60… Isto sra#e drugo pakovanje. Minimalne promjene uz novu priču. Za Dlc dati 40€ malo previše.

• blacklist0907

14.02.2019 - 16:18

Sramota da ovaj ubisoft jos posluje

• marko1106

@blacklist0907, 15.02.2019 - 03:45

meni osobno takodjer je cudo kakve oni igre prave, fino je to sve lokacije ali su mrtve. igre su im previse zamorne ali mislim da je to isto stvar ukusa. imaju veliki otvoreni svijet samo puno copy paste stvari pa se pitas ima li kraja.

• delight353

14.02.2019 - 17:17

U pravilu znaci da nista necu propustiti ako ne odigram New dawn. Isti sam osjecaj imao nakon odigranog FC 5. Srecom pa su tu Metro: Exodus i potencijalni Rage 2. A nista… Cekamo i nadamo se da ce sa FC 6 zavrsiti ovi DLCovi za FC 3.

• marko1106

@delight353, 15.02.2019 - 03:47

fc6 izlaz nagodinu pazi sta ti kazem, i takodjer nece biti puno drugaciji osim mozda bude snijega ili western ili oboje skupa. i jos ce jedan inovitet vjerojatno takticki pa ce vikati kako je igra svjeza

• dandelion

14.02.2019 - 17:40

igra šarenija od Yoshi’s Worlda

14.02.2019 - 17:50

Gaypocalypse

• IvanHR

14.02.2019 - 18:00

Malo me smeta što sve prebacuju u The Division stil

• Aerys Targaryen

14.02.2019 - 19:05

Meni su FC odlične, neovisno što su sve temeljene na istom sistemu kao FC3. Pa pobogu, BFovi, CODovi, Fife i ostali serijali se temelje na istim kalupima.

• Alkaram

@Aerys Targaryen, 15.02.2019 - 19:37

Iz istog razloga već par godina ne kupujem iste

• Beli

14.02.2019 - 19:43

Meni se igra ne svidja nikako.

• mokrEE

14.02.2019 - 19:43

ma hebote bas sam razocaran. iskreno,bio sam jako ugodno iznenadjen kada su najavili post-apokalipticnu tematiku gdje sam ocekivao da bi fc serijal mogao krenuti malo ozbiljnijim tonom i podignuti razinu tezinu kako i u samom gameplay-u, tako i u rpg elementima tipa resursi, craftanje oruzja i healthova itd. a mozda ubaciti i nekakve izazovnije neprijatelje od ljudi tipa monstere kao u metro-u ili stalker serijalu koji imaju itekako smisla u post-apok. vremenu. mislim, bas zalosno sto toliko ljudi radi na jednoj igri toliko indisponirano, neinovativno, ziheraski sa onim znakom dolara u ocima. zanima me kada ce hcl napokon skupiti muda i dodijeliti fc-u realnu ocjenu kao sto ga ide a ne jednako kao developeri titrati oko naslova i uvijek navlaciti tih 7/10 koji su, budimo realni, jebacki dobra ocjena za ovako reciklirani i neinovativan sadrzaj

@mokrEE, 14.02.2019 - 20:53

Općenito se uvijek zabavim uz Far Cry igre. I računam da se s njima može zabaviti više ili manje ovisno o tome koliko je igrač upoznat sa serijalom. Npr. ja nisam igrao četvrti dio pa mi je Primal bio ok. Da sam ga igrao odmah nakon četvorke bio bi mi čista reciklaža i dosada.

• mokrEE

@Zoran Žalac, 14.02.2019 - 23:24

neosporno je da fc serijali nisu zabavni, opustajuci, pruzaju tu odredjenu dozu bezbriznosti u igrama (nikada ne oskudjevas municijom, healthom i nije potrebno farmanje radi napretka) ali uvijek imam dojam da se taj veliki otvoreni svijet moze jos dodatno zaciniti, uciniti ga mrvicu napetijim i izazovnijim, uvesti neki “must have detalj” sa side questovima gdje bi vise do izrazaja dosao taj upgrade i nagrada za izvrsavanje istih. igrao sam svaki fc do sada izuzev primala i nikada nisam dobio poriv da rijesim sve side questove; jednostavno, odigram glavni dio price, usput porjesavam bukvalno ono sto mi je u hodu, gledam da outpostove pocistim i to je to. konstantno mi nedostaje onaj neki dodatan faktor koji ce te nagraditi za istrazivanje, izvrsavanje sporednih misija. i jedna stvar me strasno zanima, dakle, za sebe ne mogu reci da sam super skilled gamer, dosta je tu godina vec u gu*ici, igra sam dosta fps igara u proslosti ali nikada na kompetitivnoj razini dakle nikada nisam sa kdr-om primjerice u bf-u ili cod-u u minusu ali nikada to nije kdr tipa 3 ili vise. igre kao recimo metro serijal, stalker itd. bez problema mogu odigrati na najvecoj tezini bez puno umiranja, dakle, mogu za sebe reci da sam casual gamer koji bi puno trebao uloziti (sto naravno necu jer imam druge prioritete u zivotu a i pre star sam) da bi dosao na razinu klinaca koji razvaljuju tipa apex legends, pubg ili sl. , ali fc recimo mi je potpuno neizazovna igra na najvecim postavkama i bez stealtha. znaci otvoreni juris u bazu i prakticki nikada ne umrem, u petici mislim da sam umro manje od 10x tokom citave igra, a nije da je kratka. zanima me kako ostali to odradjuju? kako drugi vide izazov fc serijalu?

• funky0308

@mokrEE, 15.02.2019 - 19:13

Nikako prijatelju, bas je tako kako i kazes, oruzja na svakom koraku i Rambo stil prolazi uvijek. Ako ih je previse, podignes se helikopterom pa udri tako ali rijetko se tu gine. Ni malo izazovna igra ali moram ih pohvaliti za cut scene, odlicno su odradili to ludilo u ocima kultasa 🙂

• blacklist0907

@Zoran Žalac, 15.02.2019 - 15:33

Ma sve im je danas reciklaza… Jedina razlika je prvo i trece lice

• funky0308

@Zoran Žalac, 15.02.2019 - 19:11

Meni je Primal bio katastrofalan, mozda razlog lezi upravo u tome sto govoris ali nije vise ni bitno. Neki dan ga instalirao ponovno ali bas ga ne mogu igrati iakp sam ga preorderao i bas sam bio nahajpan na cijeli taj seting. Kontam da si poprilicno darezljiv i ovjdje bio sa ocjenom ali OK, ne igram je pa ne bih puno o tome

• crolink07

@Zoran Žalac, 18.02.2019 - 13:13

Četvorku sam igrao i dosađivao se nekoliko sati pa odustao a Primal mi odmah postao zabavan,čak sam “zaradio” i platinu a uopće se nisam trudio.

• Jokerhere

14.02.2019 - 21:00

To sto su neprijatelji kao u divisionu mi ae nikako ne dopada. U far cry je uvijek bilo normalno da padaju ako ih pogodis a ovo mi se ne svidja.

• so_random

15.02.2019 - 06:01

looks shit

• Tomina

15.02.2019 - 08:19

Bolje da nekim indie developerima besplatno dostave sav materijal od far cry igara i neka recimo uberu samo 10% zarade, ostalo neka ide tim developerima.

Brijem da bi napravili 1000 puta bolju igru nego Ubisoft.

• Rajder

15.02.2019 - 08:41

Di je zastranio farcry…užas

• Darac83

15.02.2019 - 10:11

Odigrao sam jedino FC Primal, poludio na svih 765 identičnih sporednih misija i kad sam vidio da su svi FC-evi na isti kalup, shvatio sam da neću kupit novi barem još par godina. Iz istog razloga nema šanse da uzmem novi AC jer me Origins nakon prijeđenih 50% ubija…

• Alkaram

@Darac83, 15.02.2019 - 19:55

AC origins sam prešao 32% i ne mogu se nikako natjerati da odigram do kraja…. Uffff izgleda da mi poslije Witchera niš više ne odgovara 😛

• Saren

15.02.2019 - 13:03

Neznam, ne izgleda mi lose al nekako naginjem vise Rage 2 kad se pojavi a dodatni plus mi je sto radi na njemu team koji je slozio Mad Maxa tako da elementi voznje nebi smjeli biti losi.Pricekat cu kad izadje pa se odlucit koji od ova 2. Do onda cekam.

• BeLLicus

15.02.2019 - 16:21

Nekad, kad je izalazio Far Cry to se čekalo sa iščekivanjem, danas je taj feeling 0 bodova, još jedna reciklaža ubisofta koju naplaćuju 45 eura, evo sad tokom lunar salea uzeo sam far cry 5 samo zato što je bio sitnih 12.5 eura, i čak i tad kad sam ga zaigrao malo je falilo da refundam, koliko je to isprazna igra, sa ispraznim likovima bez emocija, koliko su likovi dosadni, misije repetativne, AI glup, čak i ono što sam volio raditi u prijašnjim nastavcima, loviti životinje pa skidati kožu sa njih i iz toga craftati stvari za više municije, za veći holster weapon itd, u petici ubijete koju životinju samo da prodate i da nadogradite oruzja itd i da dobijet crafting pointse, nakon prve regije sam kupio heli sa miniganima i rješio ostatak igre na brzaka, nebih preporučio nikome osim ako imate baš ekstra slobodnog vremena i nemate šta za odigrati. Ne sumnjam da je i ovo još jedna reciklaža, koliko vidim iz priloženih videa, ubisoft pod hitno mora pronaći nekakvog stručnjaka za nove ideje, jer ovo postaje smješno, likovi ne znaju napraviti igru da ne bude repetativna i slična prijašnjim naslovima do srži. Ajde zadnja 2 AC Creeda su im stvarno bila na mjestu iako se i tu krenu ponavljati radnje no igre su bile stvarno dobre. Prijateljski savijet rađe uzmite neku indie igru tipa subnautica, gdje nećete raditi repetativne gluposti već viđene 1000 puta u igrama unazad 10 godina, već ćete imati onaj feeling uff ovo je novo, onaj osjećaj kad prolaziš kroz sve prvi put. Kažem ubisoft većinom ima problema sa idejama, nisu sposobni da idu dalje od toga da im se misija ne sastoji od prati one tamo pa ih ubij iza ugla, upadni tamo i pobij ih sve, ljudi 2019 je godina, far cry je ostao u 2012 sa vrhunskim trećim dijelom koji je tada donjeo nešto novo, sve poslje toga teška reciklaža.

• funky0308

15.02.2019 - 19:09

FC V jos nekako ali jos pd trojke nema dobrog FCa i zali Boze sto su od serijala napravili. Izlazak uz jedan Metro je nesto sto mi je jos manje jasno, kakve sanse ima ovo uz Metro, iako nisu iste igre, naravno, FPSovi su i tesko da ce se netko odluciti baciti/dati pare na ovo umjesto na Metro. Steta, bas su zeznili stvar. U Divisionu ce im ta reciklaza proci, cijeni nas vecina to sto ne moramo ispocetka uciti turbo komplicirane RPG mehanike ali kod ovakve jedne igre ja stvarno smatram da im to ne treba oprostiti. Volim njihove igre, na Uplayu imam gotovo sve sto su izbacili u nazad desetak godina, cak i FC Primal i stvarno ne govorim to kao fan boy Metroa ili neke druge igre ali do kada cemo vise gutati ovakva smeca iz franciske kuhinje? Dokle vise? Nije problem ni reciklaza mape (FC Primal – FC V) ali sada su bas pretjerali. Vidi se i po ocjenama korisnika koliko ljudi ovo uopce igra… sad kada najave igru Ghost Recon u Panami, sve je novo, borimo se protiv narko kartela 😛 … e onda su zaokruzili sramotu.

• vragec25cro

@funky0308, 16.02.2019 - 18:04

Evo danas baš završio Fc 5(ostale mi još 3 side misije u kojima trebam tražiti a nije označeno,wolf beaci+oin i shrine i jedna s pecanjem),odradio skoro sve achievementse(trebam uloviti još dvje ribe i co op koji ne mislim,ostali vezani uz arcade mod njih laganini počeo danas).Meni nekako Fc 5 do sad najbolje sjeo odigrao sve osim taj New Dawn i fc 2(nikak se nisam mogao natjerati da ga odigram počeo i odustao),i do sad mi Fc 5 najbolji,nema tornjeva,4 luda boss neprijatelja i treba dosta interakcije s seljacima da saznaš neke lokacije.

• Ki-ya Karate Monster

16.02.2019 - 14:00

Za nekoga ko uopće ne voli Far Cry serijal (Ja) meni ovo izgleda super i volio bih probati. Slaba ocjena totalno zaslužuje veću ocjenu. Možda 81-82

• mokrEE

@Ki-ya Karate Monster, 16.02.2019 - 14:40

ti si bas bosanac 😉

• Ki-ya Karate Monster

@mokrEE, 16.02.2019 - 17:08

I hercegovac

• MR.KILLER

@Ki-ya Karate Monster, 18.02.2019 - 00:41

Da te Izet nije neki rođak?

• vragec25cro

16.02.2019 - 18:11

@Zoran Žalac bez uvrede,ali tebi ne vjerujem više dok ne odigram igru.Daosi rdr 2 95(koji sam završio s teškom mukom i dosadom),Horizon zero dawn si dao 90 koji mi tolko zanimljiv da sam od Božića još na lvl 8,Mgs 5 si dao 90(odigrao ga par misija i odustao).Dok naprimjer Far cry 5 si dao 80 koji meni sjeo ko budali šamar.Najbolji fc do sad.Ne kažem da ocjena 80 premalo nek su ove gore nabrojane previše dobile.Jer ocjena 90 je več praktički savršenstvo( a niti jedna od njih nije niti blizu).Evo danas baš završio Fc 5(ostale mi još 3 side misije u kojima trebam tražiti a nije označeno,wolf beaci+oin i shrine i jedna s pecanjem),odradio skoro sve achievementse(trebam uloviti još dvje ribe i co op koji ne mislim,ostali vezani uz arcade mod njih laganini počeo danas).Meni nekako Fc 5 do sad najbolje sjeo odigrao sve osim taj New Dawn i fc 2(nikak se nisam mogao natjerati da ga odigram počeo i odustao),i do sad mi Fc 5 najbolji,nema tornjeva,4 luda boss neprijatelja i treba dosta interakcije s seljacima da saznaš neke lokacije.

• Toma_HR

@vragec25cro, 16.02.2019 - 21:42

Svaki recenzent je dao RDR2 ocjenu 95 na neviđeno, jer ipak je “to od Rockstara” pa ako se ne da velika ocjena ispadaš neozbiljan i neupućen. To što je igra teška dosada i smor je nebitno.

• vragec25cro

@Toma_HR, 16.02.2019 - 21:51

Pa baš to.Tolki potencijal neiskorišten.

• blacklist0907

@vragec25cro, 19.02.2019 - 12:53

O tome sam ti pricao… Ne znas prepoznat kaj valja a kaj ne

• vragec25cro

@blacklist0907, 19.02.2019 - 19:47

Cijelo vrijeme ja pričam da svako ima svoj ukus i igra šta voli i na čemu,ali uvjek se netko javi ko te misli uvjeriti u suprotno.U gamingu mi ostali još samo Gta i Fc serijal koji su mi skoro pa vrhunski,ostalo onako večinom ok.

• puska11

17.02.2019 - 20:03

Proticao recenziju od Zorana i dode ti da se zapitas dal da mu i dalje citas recenzije ili ne. Ima nekih WTF komentara u njegovom postu koje nemaju veze s vezom. Koje? Sad ce te procitat.

“Osvajanje outposta ponovo je dosadno bla bla” TOTALNO NE ! Znaci prejebeno je i svaka im cast na ovome. Meni je uzitak bio ubijat prvo slabe (lvl 1 outpost) pa onda sve jace i jace protivnike (lvl 3 outpost) . Malo na stealth pa malo na ALLIN sa svim mogucim sredstvima hahaha Jedino mi je zao sta nisu napravili nekakav skejling protivnika da bude teze kad prodes razinu 3. Tako da je to od mene je to ogroman +

Sjetite se samo u FC5 kako je bilo… Prodes outpost i to je to. Amen. Nema vise nikakvog izazova (govori osoba koja ima 100% u FC5). Glavne i sporedne misije su bile tezine ko setnja kroz djecji vrtic. Uzas !

Sta se tice RPG elementa po kojima Zoran a i svi ostali pljuju, vi ste mi svi tak smesni.
    Spuzvasti protivnici – copy-paste od divisiona? hahahahhahah DAJ MOLIM TE. Procitajte kaj ste napisali i zapitajte se. Zato ovako pisem? Evo vam dole razlozi.

Broj 1. Ako niste skuzili mozete iskljuciti u HUD-u opciju da im se ne vide helti iznad glave.
    Broj 2. Ako niste primjetili u prijasnjim far cry igricama, A I U OVOJ !!! Neke protivnike ubijes jednim metkom, nekima treba puno vise, jedina razlika je ako ides ubijat HIGH END monstera sa lvl 1 pistoljcekom kaj si dobil na pocetku igre, neces mu nikakav dmg radit. Al budimo realni, zasto bi to isao radit? Igru igras postepeno, uzivas u igri, lvlas, grindas i jacas si lika… Tako da ces sa vremenom doc do toga da ces moc ubit tog HIGH END protivnika.
    Drugim rijecima, ne primjeti se APSOLUTNO nikakav RPG aspekt u igri dok ubijas nekoga, sve je ostalo isto kao i u prijasnjim far cry igricama.

Po meni MANE u Far Cry New Dawnu su – Dosta je mala igra (prodes ju kroz 30-40 sati ovisi dal ides na 100%). Misije su mi ko iz FC5, beznacajne, dosadne. Nikak da se potrude oko misija da budu zanimljnive.

Pozitivne strane igre su – Osvajanje outposta vise puta, ekpedicije su zabavne, protivnici su mi zanimljiviji, CO-OP je puuuuuno zabavniji nego u FC5.

Sve u svemu kad se sve zbroji i oduzme moja ocjena igrice je cvrsta 80 !!!

• vragec25cro

@puska11, 17.02.2019 - 22:39

To je Ubisoft i Far cry ili ga voliš ili ne.New dawn mislim uzeti kad dođe na nekih 15-20€,a Fc 5 trenutno završavam zadnje dvije side misije(traženje wolf beacon i shrine),restartao opet outpost sve da i osvajam.Do sad riješii sve izazove ostali mi samo pištolj i chain takedown to nisam još prokużio kako(gledao youtube al i dalje noob).Sad planiram da uzmem i sesson pass.Nije igra nešto posebno moja ocjena bi bila 90fc 5 kad vidim kakve su igrice dobile 90-95od Zorana.Meni trenutno najdraži Fc u serijalu(dvojku nisam odigrao i blod dragon ostale sve sem new dawn koji planiram).

• puska11

@vragec25cro, 19.02.2019 - 16:57

Da ti pomognem, a i svima ostalima koji zele ustedit neku paru.

Ova stranica je legit i nije nikakava prevara —-> https://www.allkeyshop.com/blog/

Tu mozete kupiti igrice po najjeftinijoj cijeni.
      Kupujem ovdje vec jedno 4g i nikad, al nikad nije bilo problema oko kupovine. Kada kupis key, dode ti na e-mail adresu izmedu 5-15min.

Save your money people ! Enjoy

• vragec25cro

@puska11, 19.02.2019 - 19:49

Ako želim uštedjeti s nečim sa čim nisam siguran kakav če proizvod biti pričekam neku akciju.

• bert_raccoon

18.02.2019 - 16:31

Nekako sam sklon vjerovati da je ova recenzija zbrzana i nije dovoljno kvalitetno napisana. Naime, gospodin Žalac imao dan ranije stream i vidljivo je da dosta toga uopće nije pokrenuo (od onoga što sam igra nudi); priča se o mikrotransakcijama, a ne spominju se Ubisoft Club bodovi; osobno priznaje da neke stvari nema pojma; itd. …

@bert_raccoon, 18.02.2019 - 17:12

Mikrotransakcije u recenziji nisu ni spomenute, niti sam to igri uzeo za minus u recenziji. Mislim da sam čak na streamu naglasio kako mi ne smeta jer je igra dosta kratka. Sve tipove sadržaja sam isprobao tako da ne znam na što sugeriraš da nisam pokrenuo. To što nisam sve prešao 100% i mapu očistio od svih repetitivnih misija potrage za blagom nije relevantno za recenziju, a i da jesam čisto sumnjam da bi mi se dojam o igri popravio. Zapravo bi bio još i gori jer bih izgorio od ponavljanja jednih te istih stvari.

• bert_raccoon

@Zoran Žalac, 18.02.2019 - 17:23

Pogledaj u streamu – nešto je bilo nula od ne-znam-koliko. Ne znam, ali mislim da bi trebalo nekako više vremena posvetiti open world igrama. Rekao bih da je problem u meni jer sam zagovornik kompletiranja igre kako bi se mogao donijeti pravi sud o igri. Npr. imam preko 90 sati u AC: Odysseyu i tek sam na 38% igre. Svaka čast što možeš igru prijeći tako brzo u tako kratkom vremenu.

@bert_raccoon, 18.02.2019 - 18:03

Treasure hunt je bio 0 i na samom streamu sam radio tu misiju i rekao zašto nisam veliki fan istih.

• nemessis

18.02.2019 - 20:05

Izgleda lose sto se tice mog misljenja, ono fifi i cvjetno drustvo…..

• zsarcevic

20.02.2019 - 09:19

Moram priznati iako je sve sareno i igra bas i nema nekog smisla osim sto Ubisoft nije imao nista drugo pa je izbacio eto bar nesto da ima. Igra mi je ok, cak je i cijena prikladna. Skroz mi je fora sa tim sawblade-om od odbitka ubiti par Highwaymen-a.

• MakikaM91

24.02.2019 - 00:17

Meni je recimo FC4 bila predosadna, kod Primala su se iskupili, bilo je zabavno. Pa onda FC5 opet predosadna a kod ovaj nastavaksu dotakli dno. Zabegali su previse nepotrebnih destinacija i story im je preslaba.

• nikola720p

02.03.2019 - 14:18

Far cry 5 je mnogo lepsa priroa u ovom delu je mnogo sareno,nije mi se svidelo sto ima trave i cvetova po putu,zacudilome to da je moja grafa o 1gb hd7800 mogla ovo da gura na ultru,benchmarks mi pokazao na ultra grafici 20 fps,nije igrivo ali za mene je to dovoljno ali u igrici kad sam igrao veci fps je bio,ako mi ne verujete poslacu vam slike

• Jokerhere

16.03.2019 - 13:40

Sad sam poceo ovo, grafika je lijepa, petica je meni bila ok igra, taman onako da se opustim i pucam. Mada uprqvo sam zavrsio Yakuza 0 koja minje bas dobra. Vidjecemo kako ce ovo da legne.