Bavljenje krađom nakon izvjesnog vremena prelazi u rutinu. Nije da mi to znamo iz prve ruke, ali to vam je univerzalni princip funkcioniranja kod svih mogućih aktivnosti. A rutina je u videoigrama jako blizu monotoniji pa je Square Enix u rebootu Thief serijala zaključio kako Thief ne smije biti samo igra o krađi. Mora tu, naime, postojati i neka priča iza toga, a kad je tako onda je poželjno i da ona sadrži veliku mističnu zavjeru i elemente nadnaravnoga. Krajnji rezultat toga izgleda kao da su developeri bili inspirirani opravdanjima nekih naših političara koje se tuži za mađioničarske trikove sakrivanja novca.

Thief počinje pomalo predvidivim zapletom u kojemu protagonist Garrett za vrijeme jedne rutinske misije izgubi svoju pomoćnicu Erin, a nakon toga sebi uzme godišnji odmor u stanju kome. To otvara prostor za najveći mogući klišej, pa kad se nakon godinu dana probudi, Garret se ničega ne sjeća. Dobro, sjeća se nekih stvari pa je tu riječ o nekakvoj selektivnoj amneziji, ali je i dalje veliki klišej.

Bilo kako bilo, stvari u njegovom gradu u međuvremenu su otišle na gore. Ulicama vlada kuga, a koga ne ubije bolest sredi ga diktatura takozvanog Željeznog Barona. Garrettu je to dobra prilika za krađu, no te planove pomrsit će mu jedan brkati general koji se namjerio na lopove, a kasnije i mutanti iz Dimenzije X. Šalimo se, naravno, nisu iz Dimenzije X. No sasvim vam je svejedno odakle dolaze.

Kao što možete primijetiti, nismo baš oduševljeni pričom novog Thiefa. Ne tražimo mi da Thief ima neke snažne dramske elemente niti da bude kompleksno djelo poput Štefice Cvek u Raljama Života, ali stvar je u tome da pozadinska priča bila bolje ispričana kroz promotivne trailere nego na način kako je to odrađeno u samoj igri. Ovako samo imamo bućkuriš u kojemu nijedan lik nije detaljnije okarakteriziran te problematiku za koju na kraju igre uopće nema pravog zaključka.

Ako sve to odlučite ignorirati, Thief vam je strukturno dosta dobro osmišljena igra. Imate tako glavne misije te sporedne zadatke u sveukupnom trajanju od nekih dvadesetak sati. Sporedne misije obavljate u kvazi otvorenom gradu i najčešće zahtijevaju neke posebne alate koje trebate kupiti da biste pristupili nekom dijelu levela. U glavnim misijama također imate slobodu kretanja u jednom smjeru, ali za vrijeme njihovog trajanja ne može pristupiti trgovini ili kupovanju kristala za nadograđivanje određenih vještina.

Thief je strukturno solidno osmišljen, s dobrim omjerom slobode i linearnog usmjeravanja.

No iako igra ima dobar omjer slobode i linearnog usmjeravanja, postoji nekoliko iritantnih stvari u dizajnu samog područja kojim se krećete. Grad je podijeljen u više zona između kojih vas čeka ekran s učitavanjem, a posebne iritacije vežu se uz učitavanja kada ulazite u određene prostorije unutar grada. Zapravo, tu nas nije toliko smetalo učitavanje već forsiranje quick time eventa za obijanje prozora koje je potrebno obiti i kada se vraćate natrag, što nema nikakve logike. Isto je velikim komadom drveta koje se pojavljuje u apsolutno svim uskim prolazima u igri, a vi ga morate maknuti apsolutno svaki put – čak i kad idete nazad putem na kojemu ste ga već maknuli.

Thief je najbolji onda kada vam ništa ne diktira već vam ostavlja na volju kako ćete riješiti situaciju. U praksi to znači da igri možete pristupiti akcijski i kao pravi lopov iz sjene. Za akciju vam je dostupan arsenal različitih strijela, od običnih, vatrenih ili pak eksplozivnih, i svaka od njih ima specifične situacije u kojima ih je najbolje koristiti. Izravna borba prsa o prsa izvedena je šlampavo, ali svjesni smo da je to tako moralo biti zbog težine same igre. Jednostavno nemate šanse u borbi s više neprijatelja odjednom pa ćete stoga preferirati tiši stealth pristup.

Garrettova najveća prednost prilikom istoga je mogućnost brzog kretanja – nešto poput teleportiranja u Dishonoredu, ali ipak donekle realnije. U većini situacija ta vas sposobnost vadi iz gabule, no nekada može i uznemiriti ptice ili pse koji će skrenuti pozornost neprijatelja na vas. Uglavnom, stealth pristup je težak onoliko koliko si vi to zadate u opširnim postavkama težine, ali je u svakom slučaju najisplativiji jer vas igra na kraju svake misije nagrađuje s više novca ako ste dosegnuli Ghost status i ostvarili zacrtane ciljeve tog ranka

Neprijatelji su doslovno ćoravi – u stanju alarmiranosti ponašaju se kao muhe bez glave.

Nažalost, taj preferirani stealth na vidjelo iznosi najveću Thiefovu boljku, a to je umjetna neinteligencija neprijatelja. Jasno je da je to uvijek upitna i nestabilna stavka kod ovakvih igara, ali činjenično stanje u Thiefu nije teško prepoznati. Neprijatelji su doslovno ćoravi, u stanju alarmiranosti ponašaju se kao muhe bez glave, a kad vas i spaze jako su ograničeni utoliko što se ne mogu penjati niti provlačiti kroz prolaze pa je vrlo jednostavno pobjeći od njih. Za jednu igru koja se toliko bazira na stealthu, umjetna inteligencija trebala je biti daleko bolje odrađena.

Što se tiče samog Garrettovog zanata, on barem u igri nije dosadan. Naravno, većina stvari koje u igri ukradete nema neku veliku vrijednost, no postoji neka posebna čar kada naletite na pravi predmet za svoju lopovsku kolekciju. Otkrivanje takvih predmeta najčešće zahtijeva dodatni trud koji uključuje istraživanje levela i čitanje dokumenata u njima. Jednom kada nanjušite svoju nagradu morat ćete riješiti pokoju zagonetku i izbjeći razne zamke da biste došli do nje.

Te aktivnosti u kasnijim stadijima igre sve više traže domišljatost igrača, no uvelike su olakšane focus modom koji je zapravo Garrettova “detektivska vizija” s kakvom se susrećemo u većini današnjih igara. Mnogi će reći kako focus mod čini igru lakšom nego što bi trebala biti, no njegovo korištenje je potpuno opcionalno. Zapravo, u slučaju otključavanja brava focus tu mini igru čini zanimljivijom nego u njezinom standardnom obliku.

Premda je Thief rađen za snažniji hardver novih konzola, od njega ne treba očekivati nešto dosad neviđeno. Pohvalit ćemo dosta dobro modelirane likove, prvenstveno u pogledu lica, no s druge strane trebamo spomenuti da pojedini efekti, poput kiše ili vatre, izgledaju lošije nego u nekim igrama za prošlu generaciju konzola. Dodamo li tome već spomenute loading ekrane na gotovo svakom novom koraku, možemo zaključiti da Thief baš i ne opravdava svoju zahtjevnost u PC izdanju.

Zvuk je također polariziran. Glasovi likova su dobro pogođeni, ali su često pretihi ili baš suprotno – preglasni. Glazbi nećemo prigovoriti po stilu i sastavu, no moramo spomenuti da baš i ne prati događaje na ekranu pa se primjerice prebaci u napeti ritam dok se vi zbunjeno pitate zašto jer se na ekranu ne događa ništa uzbudljivo.

Nakon ovakvog kritiziranja igre zaključak možemo svesti na jednostavno pitanje. Je li Thief prvo veće razočaranje ove godine? Po našem mišljenju je. Prije svog izlaska igra je najavljivala i obećavala više od onoga što je na kraju ponudila.

Da bi se u ovome što smo dobili moglo uživati potrebno je prvo prijeći preko više iritantnih stvari, što većih što manjih, a s obzirom da je riječ o visokobudžetnom naslovu, cijena koju za to treba platiti je prilično visoka. Ako ste fanovi serijala, odnosno žanra, postoji mogućnost da će vam se igra i svidjeti, no i tom slučaju bismo vam savjetovali da pričekate neki dobar popust ili pak sniženje cijene.

Inače, želite jednog Thiefa besplatno? Ma naravno da želite. Do 13. ožujka imate vremena prijaviti se na naš nagradni natječaj u kojemu dijelimo jedan PS3, jedan PS4 i jedan PC primjerak novog Thiefa.

Je li veliki lopov Garrett u novom Thiefu toliko dobar u svom zanatu da ukrade i vaše slobodno vrijeme?

67 Naša ocjena
  • fino podesiva težina igre
  • zanimljive zagonetke
  • neinteligencija neprijatelja
  • iritacije u dizajnu levela

Komentari (46)

• Hrv4tin4

08.03.2014 - 18:22

Ima par bugova koje su me izbacile iz takta i ne planiram dovršiti igru…

Stojim u mračnom dijelu ulice u nekakvoj "šupici" i naravno ljudi me ne primjećuju i prolazi vojnik i KROZ ZID me obasja svijetlo… kroz zid….

Kad idem pokupiti bilo koji predmet koji je bliže ili malo iza ne interaktivnih stvari kad se sagnem frajer mi prođe kroz taj prdmet…

I to učitavanje levela je koma… Svako malo prelazak iz jedne zone u drugu i učitavanje…

Očekivao sam vrhunsku igru, a ispao je (za današnje vrijeme i za budućnost gameinga) loš naslov.

U početku priča te još i privuče, al nakon 2 sata igranja – nikad više….

• Garrett

@Hrv4tin4, 15.03.2014 - 22:34

A da to možda nije grmljavina bila? Mene ni u jednom trenutku nije obasjavalo nikakvo svjetlo kroz zidove, a isto sam se sakrivao po svakavim šupicama.

• oskullop

08.03.2014 - 18:58

kao i sta sam jos za vrijeme onih hajp trejelera rekao predvidljiva i naporna, cak ni ona custom opcija prelaska igre nemože spasit od kolicine retardiranih (prozor te prolazak kroz uski prolaz) cut scena a da nespominjem samu pricu,mutavi ai i combat sistem jako lose 30/100.

• Garrett

@oskullop, 15.03.2014 - 22:32

Combat system i stealth su nespojivi pojmovi. Kao što nećeš od Super Marija očekivat da izvadi pumpericu iz džepa i počne pucati po goomba-ima, tako nećeš ni od Garretta očekivati da sa komadom drveta pobjedi stražare sa oklopom. Ovo nije fantasy RPG.

• death

@oskullop, 19.03.2014 - 15:32

U Super Mariju nema opcije da izvadiš pumpericu iz džepa kao što ovdje ne bi trebalo ni bit opcije sa vađanje ˝komada drveta˝.
      Igra je promašaj

• Garrett

@oskullop, 21.03.2014 - 22:56

Ta opcija postoji jer Garrett ima sa sobom blackjack koji mu služi za onesvješćivanje stražara i naravno da će ga pokušati iskoristiti u bliskoj borbi. Savjetujem ti da odeš igrati nešto drugo, ja sam prešao cijelu igru bez da sam ijednom došao u situaciju da se moram boriti sa stražarima. Ova igra se tako igra, to je bit stealtha. Igra je super, a ti nisi stealth igrač.

• death

@oskullop, 22.03.2014 - 15:27

nisam pravi stealth igrač,da,ali igra svejedno previše nedostataka da bi bila kvalitetna

• trulex

08.03.2014 - 19:15

Ja sinoć igro Bank Heist DLC i predobra mi je igra. Napatio sam se pravo s onim stražarima i kamerama. Ja potpuno ne razumijem ove kritike. Samo se debelo žalim na ono trzanje poslije loadinga, ali eto i to je nekako premostivo sa onim fiksevima 32-64bit.

• Axl24

08.03.2014 - 19:29

Ukratko rečeno igra je razočarala.

• KingNothing

08.03.2014 - 19:30

Ima netko ko ima problema sa igrom? Igram na HD7850, Phenom II 965, 4GB rama i igra trza svaki par sekundi na par sekundi, apsolutno neigrivo. :/

• BerkutOPz

@KingNothing, 08.03.2014 - 23:57

ja igram na hd 7750 i phenom II x4 b50,4 gb rama apsolutno igrivo xD na skoro max , 1080p ..probaj drajvere bacit nove ako nisi ..ne vidim razlog zasto ne biih

• Garrett

@KingNothing, 15.03.2014 - 22:44

Kad pokreneš igru, u launcheru otiđi na opcije i označi kvačicu ''32-bit''. Nešta su zeznuli 64-bitnu verziju, većini lagga tamo, čak i onima koji imaju konfiguraciju i višu nego recommended. Ako si igru skinio sa torrenta, onda ne znam jel oni imaju launcher, no u svakom slučaju nekako pokreni 32-bitnu verziju.

08.03.2014 - 20:03

igra je za stare fanove,pola kritika sto vam nevalja su imali stari dijelovi..primjetio sam kad vam se igra nesvidi da uvijek izvučete kartu nevalja priča,igra ima doslovno stotine dokumenata ako zelite opis nekih likova i stvari ja osobno nevolim drame u pricama jer se uvijek ide na pretjerivanje kad se zeli postic.jedino bi se slozio sa ovtvaranjem prozora i ovim prolazenjem to jest lose,za bolji AI se digne tezina 🙂

• PostMortem

@MoGaming, 11.03.2014 - 11:41

Drago mi sto netko ima isto misljenje, pravo misljenje

• Garrett

@MoGaming, 15.03.2014 - 22:28

Tako je. Ovu igru igraju oni koji znaju kako se igra stealth. Ovo nije igra za kvazigamere kojima je naporno uključit mozak i malo razmisliti gdje je što i kako do tamo doći NEOPAŽEN. Najlakše je glumit Ramba i zaletit se ko sivonja protiv vojske sam…. I pobjedit, -.-

• death

@MoGaming, 19.03.2014 - 15:35

Kako može bit dobar stealth kad te neprijatelji ne vide sa pola metra,kako može bit dobra igra puna bugova,lošeg voice actinga,prosječne grafike(pogotovo za next gen),presmiješne priče…

• Garrett

@MoGaming, 21.03.2014 - 23:01

Neprijatelji te ne vide jer si u mrklom mraku odjeven sav u crno. I daj probaj povećati težinu, nemoj igrat na ''rogue''. Bugova ima kao i svaka druga igra koja je tek izašla, voice acting je zadovoljavajući, a grafika je bolja od mnogih igara koje su ocijenjene sa 80+ na Metacritics-u. Priča je prosječna, ali opet bolja od polovice igara koje trenutno obaraju sve rekorde prodavanosti.

• Aerina

08.03.2014 - 21:28

Dizajn levela izgleda jednolično. Animacije na nogama likova dok trče nisu sinkronizirane s površinom koju lik prijeđe. QTE (quick time event) s pomicanjem greda i otvaranjem prozora služi za učitavanje levela (valjda). Thief se ponavlja u mnogo stvaru: QTE s gredama i prozorima, pick lock istih stvari (škrinja, vrata, ladica), 10-tak osnovnih stvari za krađu i naravno isti neprijatelji. U želji da prikažu grad kojim hara kuga toliko su ga smračili da sve ulice izgledaju tmurno (kao da su nijansirali sivu). Umjesto toga trebali su samo dodati malo više mrtvaca i tih oboljelih likova i atmosfera dočarana. Trenutno su oboljeli u nekim mračnim ulicama, a gospoda u odijelima se vrte oko uličnih svijetiljki. Nisu trebali tako izravno pokazati te vragove već su trebali držati paranormalno po strani ali opet prisutno poslije prvog dijela igre i ne otkrivati ga sve do kraja igre (kako je i bilo rečeno u jednom intervjuu). Zagonetke koliko god bile dizajnom različite zapravo imaju istu tehniku rješavanja. Igrano na PS4

• Garrett

@Aerina, 15.03.2014 - 22:26

Ne znam šta ti hoćeš, da na ulicama budu dugine boje, sa raznim koloritima i svim mogućim likovnim kontrastima? Igra i treba biti mračna, sjene su odlično napravljene, a zvuk savršen, čuješ svaki korak stražara kad je 10 metara od tebe. Ne znam šta su radili na PS4, ali na PC-u su koraci sinkronizirani sa pokretom. Sa QTE-ima se slažem, to su bezveze stavljali, ali to su stavili jer ih danas svi stavljaju (kod PC-a to nije potrebno, ali na konzolama se tada učitava level pa zbog toga). Sve te gluposti su stavljene kako bi igra mogla ići i na konzole.

• Adam Jensen

08.03.2014 - 22:34

Volio bih da me jednom hcl iznenadi svojom recenzijom, uvijek ste preslični metacriticu i sl. (ako većina pljuje igru i vi ćete, ako je većina hvali i vi ćete). Ovaj put ću se samo osvrnuti na tu "neinteligenciju protivnika", obzirom da sam stealthas i igram sve igre tog tipa pa sam dovoljno upoznat sam njihovom AI i u Thiefu je bolja od većine vještačkih inteligencija u stalth igrama. Čak i kad sam u mraku zna se desiti da me ugledaju ako se previše približe a ako izbijem na svjetlinu čak i izdaleka me primjete, ako nekog sredim na spratu njegov kolega iz prizemlja često se uzbuni itd (SC Blacklist je primjer ćoravih i glupih neprijatelja). Te nedostatke koje ste vi naveli (kada te detektuju da ih neke sitne barijere smetaju i sl) to ne mogu komentarisati jer igram na custom-master težini u kojoj su uključene dodatna otežanja tipa ako me iko detektuje kraj misije pa tako mi se nikad nije desilo da me neprijatelji traže jer ako me vide to je mission failed. Također borbu ne mogu komentarisat jer ni to nisam još nijednom probao. Sa AI-jem sam zadovoljan, sa igrom također. Ima nekih nedostataka koje ću po završetku igre u svom osvrtu analizirat ali igra je mnogo bolja od vaše ocjene, realno min 80-85. Kakva je takva je, za ljubitelje stealtha ova igra je raj (bilo da su to stari ili novi fanovi).

@Adam Jensen, 08.03.2014 - 23:15

+1

• mokrEE

@Adam Jensen, 09.03.2014 - 19:51

to sto ti imas drugacije misljenje ne znaci da si u pravu. u ukupnu ocjenu ne ulazi ISKLJUCIVO AI neprijatelja niti sustav borbe vec sveukupnost elemenata (dakle grafika, dizajn levela, prica, sustav borbe, AI…da ne nabrajam, shvatio si poantu). To sto su ''preslicni metacriticu'' nije nuzno losa stvar, znaci da ljudi OBJEKTIVNO ocjenjuju igre. Nemoj misliti da su to neki bezveznjaci koji odigraju 20 naslova godisnje i prodaju pamet na portalu, to su ljudi kojima je ovo posao i vjerovatno su odigrali naslova koliko pola posjetitelja portala zajedno nece odigrati u zivotu. Iskusan gamer (ne, ne ciljam na sebe) koji je igrao igre od njihovih pocetaka i koji je prosao bataljon kako i vrhunskih, tako i sramotnih naslova, sigurno ne moze puno faliti u ocjeni. pa uglavnom nakon pola sata igre vec lagano mozes zakljuciti o kakvoj je kvaliteti rijec. uostalom, igri nije dodijeljena nekakva ocjena od 40% vec pristojnih 67% koja je lagano mogla biti uvecana za +/- 10% da su neke sitnice bolje odradjene. nakraju krajeva, ja vjerujem da recenzenti barem okvirno znaju na koji nacin se igre programiraju i kako opcenito funckionira npr. pisanje koda za AI. nitko nije rekao da AI moze biti preslika realnog zivota jer je to nemoguce napraviti, ali ako je lose onda je lose. previse se uzbudjujes oko svog uvazenog misljenja i njihove konacne ocjene, a vjeruj mi, iskusniji igrac sigurno ce se prije sloziti sa njihovom brojkom od 67% nego tvojom od 80-85%.

• Adam Jensen

@Adam Jensen, 09.03.2014 - 21:34

Thief je uvijek bio igra namijenjena određenoj užoj kategoriji igrača i nikad nije bio mainstream igra. Ja razumijem da će imati ocjenu 67% od prosječnog gamera ali ona je namijenjena samo ljubiteljima stealtha (koji neće nikada upotrijebiti riječ "dosadno" pri opisu ovakve igre jer ja bih mogao 100h se šunjati po istim ako treba prostorijama i krasti iste predmete i zaobilaziti iste čuvare ali uvijek na drugačiji način i kada vidim ljude koji kažu da im je nakon 2h postao dosadan onda to nije pravi ljubitelj stealtha) i meni je nezamislivo da ljubitelj stealtha da Thiefu ispod 80 ocjenu jer pretpostavljam da je Thief najbolje što će stealth žanr ponuditi ove godine. Ne znam za druge a meni je, obzirom da mi je stealth ubjedljivo najdraži žanr, i prosječna stalth igra bolja od odlične igre iz drugog žanra. Ja bih za Thief sad mogao nabrojati 10 mana koje mi više-manje smetaju ali ipak u igri nenormalno uživam i predobra mi je, i znam da nisam jedini koji ovako razmišlja. Thief je napravljen da u njemu mogu uživati i hard-core gameri koji su uživali u starim Thiefovima (iskusniji igrači kako ih ti zoveš) i ovi novi koji su navikli na gameplay pojednostavljenja (poput focusa).

• Garrett

@Adam Jensen, 15.03.2014 - 22:22

Upravo to. Ovu igru se ne igra da bi se prešla, nego da bi se igrala što je duže moguće. Mislim i da hoću imati 100 sati igre do kraja godine jer planiram ovu igru igrati dok ne nađem svaki novčić i ne rješim svaku misiju.

• drazensi

08.03.2014 - 22:47

potpuno zasluzena ocjena…igra je dosadna, jednolicna, nista te ne gura dalje, atmosfera mi nije nesto docarana, prosao samo da vidim hoce li nesto poslije spasiti nekim obratom ili necim, ali nista..iste stvari se 100 puta ponavljaju…nakon ovog dosadnog Thiefa koji je najprodavanija igra zaigrao Castlevaniu i kako god ima nedostataka takoder igra mi je cak zanimljivija i pruza vise od ovog..

• Garrett

@drazensi, 15.03.2014 - 22:20

Idi igraj CoD ili BF, tamo ne trebaš razmišljati. Ovo je igra za hard-core stealth gamere, a ne dječicu kojoj moraš svaki level davati neki cliffhanger da bi ju završila. Fascinantno je kako ti je igra jednolična, a svaki level i svaku situaciju možeš rješiti na bar 5 načina: možeš se prošuljati, možeš onesvijestiti stražare, možeš im baciti flašu i onda ih zaobići, možeš ih ubiti strijelom, možeš ih zapaliti, možeš se sa užetom popeti na kuću i onda ih onesvjestiti napadom iz zraka. Igra ima slobode, ali oni koji nisu navikli na ovaj žanr će reći da je igra dosadna.

09.03.2014 - 08:53

Trenutno igram(chapter 4)i meni je igra skroz ok..Ima nedostataka,ali mislim da se ipak pretjeralo s prežestokom kritikom i totalno preniskom ocjenom.Od mene 82.

• šarunas

09.03.2014 - 10:21

igra je malo ostala u doba deadly shadows (loading prilikom ulaska u novi dio grada, mapa se resetira nakon nekog vremena, nemogucnost strazara za penjanjem, kad su aware cudno se krecu…), ali neke kritike ne shvacam, npr. da se ne moze boriti protiv dva neprijatelja od jednom i preziviti; pa normalno da ne moze jer ovo nije hack 'n' slash nego punokrvni stealth naslov. Iskreno, najveca zamjerka igri je previse akcije (nekako mi se cini da su se autori malo previse uzivili u AC).

• trulex

@šarunas, 09.03.2014 - 16:25

Potpisujem. Pa i sama igra kaže da si lopov i odma kontaj stealth a ne krvoproliće.

• drazensi

@šarunas, 09.03.2014 - 17:03

ali isto tako sama igra ne kaze da si posto si master thief potpuno nesposoban u borbi i nesiguran..nes ti master thiefa..

• Garrett

@šarunas, 15.03.2014 - 22:16

Garrett je lopov, a ne ubojica. I nije potpuno nesposoban za borbu, nego ste vi svi navikli na igre u kojoj si ti Chuck Norris koji može sam pobiti cijelu vojsku. Realno je očekivati da će Garrett izgubiti u bliskoj borbi protiv 2 stražara sa mačevima. Ključna riječ su mačevi. Jedan zamah mača je dovoljan da te onesposobi. Po tome je igra realna, a ne zakinuta. Ovo je stealth igra, i svaka situacija u kojoj te stražari otkriju treba završiti kao ''game over'', a ne borbom u kojoj će Garrett sa crnim plaštom i blackjack-om poraziti dvojicu (ili više) straža sa mačevima i oklopom na sebi. Dajte molim vas.

09.03.2014 - 16:53

meni se igra svidja…

• FireFix

09.03.2014 - 22:33

Igrao je malo kod jarana, igra je po mom ukusu veoma dobra, steta sto mi ne moze 🙁

• ANGMAR

11.03.2014 - 14:00

Po meni realna ocjena je 80 minimum, igra je čisti stealth i za ljubitelje ovog žanra ništa joj ne fali, ako Vam smeta AI jednostavno podignite težinu. Meni je sasvim ok, guštao sam u prolaženju… I kladim se da će smeće od Infamousa dobit oko 90 – x,kocka,2puta l1, 3puta r3 i to sve ponavljaj dok igra ne završi, akcijsko sranje

• Garrett

@ANGMAR, 15.03.2014 - 22:38

Slažem se, 80 je minimum minimuma. Ja joj dajem 90, najviše su me živcirali QTE-ovi, koji su i stavljeni kako bi se konzolaška dječica nabrijala na igru. Za svakog stealth igrača je ova igra odlična. Sasvim uspješan reboot igre, a ovi kojima se ne sviđa mogu slobodno otići igrati Call of Duty. Tamo samo držiš lijevu tipku miša i ubijaš sve po redu, čista uživancija.

• Ripcordx

12.03.2014 - 13:27

Igra ko igra je solidna da se to igrati i odigrati, pravi fanovi će sigurno obožavati igru tu nema priče ali mislim da je ova ocjena ipak malo preniska.
    Volio bih da su developeri ostavili da se može igrati iz trećeg lica mislim da bi bolje legla svima, first person ipak bolje leži pucačinam nego stealth igrama…. Ne mora biti tako ali to je neko moje skromno mišljenje….

• Garrett

@Ripcordx, 15.03.2014 - 22:41

Ne, ne, jel u stvarnosti imaš pogled iz trećeg lica? :))) Šalu na stranu, da, trebali su ostaviti opciju biranja između prvog i trećeg lica, ne znam zašto su sada to maknuli. No opet, ja sam prethodne igre ionako igrao u prvom licu jer mi je tako prirodnije, meni to nije smetalo.

• Garrett

15.03.2014 - 23:09

Ovu igru uopće ne treba igrati da bi se znala ocjena koju će neki igrač dati. Oni koji igraju akcijske FPS-ove, RPG-ove i strategije će reći da je igra monotona i dosadna, da te ništa ne tjera naprijed i da je grafika ružna, a boje tmurne. Priča će im biti glupa ili je nema, a AI glup. Oni koji vole stealth igre će u igri uživati, neće samo ići ravno ko programirani majmuni, nego će namjerno sami sebi otežati posao pa probati naći drugi, sakriveni ulaz u kuću. Neće reći da su boje sive jer je ovo stealth igra čiji je osnovni element tama. Neće reći da su protivnici ćoravi ako stave na hard. A evo i jedne zanimljive igre. Znači, nađite si crni plašt kao što ima Garrett, otiđite u mrkli mrak, zaogrnite se plaštem (ili okrenite leđima) i recite nekome da vas nađe. Baš me zanima hoće li vas naći. Stražari vam tada vjerojatno više neće biti toliko ''ćoravi''. Igra je super, reboot potpuno uspješan, a ako vam se ne sviđa, Bože moj, postoji hrpa drugih igara u kojoj nećete biti toliko ranjivi i u kojoj ćete moći biti neuništivi Chuck Norris koji može sam pobjediti cijelu vojsku.

• KasperskyKasa

15.03.2014 - 23:15

Lošija verzija tomb raidera 2013

• maxim.x

@KasperskyKasa, 15.03.2014 - 23:37

Da, ima smisla s obzirom da se radi o dva potpuno razlicita zanra :/

• kR1pt0n1t3

18.03.2014 - 06:49

Morao sam se registrirat da pokažem svoje razočaranje sa ovom igrom. Ne bi joj dao ni 3/10. Imao sam tolika očekivanja i kad se samo sjetim Thief 3 padne mi mrak na oči. Ne znam kak netko toliko može uništiti igru. Valjda je tu bio isto neki manager i rekao hoću da igra bude tako i tako, a jadni programeri samo moraju slušati.

Jedna od najboljih rezentacija za Thief i lik je sve točno rekao bez previše bullshita. Malo je dugačak tekst, ali sve što je rekao je na mjestu.

• death

19.03.2014 - 15:37