HCL.HR

Assassin’s Creed Valhalla već je sada popularnija od AC Odysseyja

Zoran Žalac 12.11.2020.   •   70 komentara   •   Industrija videoigara


Iz Ubisofta su sami sebe potapšali po ramenu te su se pohvalili činjenicom da Assassin’s Creed Valhalla bilježi izvrsnu statistiku u broju igrača.

Assassin’s Creed Valhalla dostupna je dva dana i Ubisoft se pohvalio da je u tom razmaku već postavila neke nove rekorde za njihov najunosniji serijal. Kako kažu, broj igrača koji su prvoga dana igrali Valhallu bio je dvostruko veći od broja igrača koji su igrali Odyssey po izlasku te igre prije dvije godine. Konkretne brojke ne spominju, a ovo ne znači ni broj prodanih primjeraka jer se igra može nabaviti u sklopu pretplate na Ubisoft+, a dijelila se i kupcima proizvoda tvrtke AMD.

No, nije uspjeh Valhalle samo u tome. Iz Ubisofta poručuju da je AC Valhalla zabilježila daleko najveću gledanost na Twitchu i YouTubeu od svih njihovih igara koje su lansirali. Dakle, single-player avantura poput Valhalle bila je gledanija od Rainbow Six Siegea, Hyper Scapea i sličnih multiplayer igara kakve su na streaming platformama obično najpopularnije.

Iz Ubisofta očekuju da će se dobri rezultati za Valhallu nastaviti sljedećih tjedana i mjeseci kako sve više ljudi bude kupovalo PlayStation 5 te Xbox Series X/S konzole. Posebno su ponosi što su ovakav rezultat ostvarili u kontekstu teške situacije s pandemijom COVIDa-19.

Komentari (70)

  • XLBanana

    12.11.2020 - 10:26

    A realno i nije Loša igra. Za par meseci, dok srede sve bagove, biće odlično.

    • funky0308

      @XLBanana, 12.11.2020 - 16:17

      Ne, nije uopce losa igra.. ja sam utukao 10 sati igre, a jednu veliku bitku i par raidova sam prosao. Ima se sto raditi i zanimljivo je za sada. Side questovi kratki i usputni, mozda cak malo i prekratki ali bolje i tako nego da su kao prije.. dobro je to.. vidjeti cemo, imam ja jos sto igrati ali za sada meni skroz OK

  • S a l e

    12.11.2020 - 10:40

    Mršavih 80 na metacriticsu. Zaobilazim i ovaj dio

    • personauser

      @S a l e, 12.11.2020 - 11:00

      XSX verzija ima na metacriticu 85, a PC verzija 84

    • S a l e

      @personauser, 12.11.2020 - 11:08

      Svakako nije 90+. Posle God of Wara, Last of Usa 2,Red Dead Redemptiona 2 razmazi se covjek. Navikne se na gigante 95+

    • personauser

      @S a l e, 12.11.2020 - 11:28

      Bez obzira na ocjenu AC ce uvijek biti popularan

    • S a l e

      @personauser, 12.11.2020 - 12:30

      To apsolutno

    • Darcoolio

      @S a l e, 12.11.2020 - 12:16

      LOU2 je go *urac.

    • S a l e

      @Darcoolio, 12.11.2020 - 12:27

      Zamjenio si LOUS2 i svoj komentar

    • goran022

      @S a l e, 12.11.2020 - 11:29

      metacritic nije mjerilo realno neke igre. npr svi daju ocjenu 90 i nađu se dva “pametna” koja ne vole igru i daju ocjenu tipa 10 i automatski se ocjena srusi tako da ih ja ne uzimam zdravo za gotovo, npr little nigmares ima ocjenu 78 a igra je remek djelo po meni ima masu takvih primjera, ne znas dok ne probas sam 🙂

    • S a l e

      @goran022, 12.11.2020 - 12:04

      Nisam mislio na ocjenu korisnika nego profesionalaca. Korisnicima bi trebalo zabraniti pravo glasanja i na metacriticsu i games rankingu. Treba pustiti profesionalce da se bave recenziranjem video igara ne debila koji pjuju po igrama koje niti imaju niti su ih igrali, Last of Us 2 recimo.

    • deanHR

      @S a l e, 12.11.2020 - 12:28

      I profesionalcima bi trebalo zabraniti jer su veći debili od prosječnog igrača

    • Ranzo

      @S a l e, 12.11.2020 - 13:57

      Profesionalci su prvi kojima se ne može u potpunosti vjerovati jer zbog straha da ne budu izolirani iz kruga utjecaja industrije igara podilaze izdavačima igara ili su u najboljem slučaju blaži kod recenziranja i ocjenjivanja. Obični ljudi nemaju što za izgubiti pa su iskreni. Zato u recenzijama poštenijih portala kao što je HCL ne treba uopće gledati konačnu ocjenu nego pročitati recenziju i na temelju sadržaja teksta sam donijeti sud.
      A loš medijan ocjene običnih korisnika TLOU2 se ne može odbaciti kao hir cijele mase ljudi već uzeti kao indikator nečega što u toj igri očigledno ne štima za ogroman dio populacije.

    • S a l e

      @Ranzo, 12.11.2020 - 14:16

      Taj ogroman dio populacije igru nije ni odigrao. Taj ogroman dio populacije i nema play station vec iz ljubomore sto igra nije izasla na kompu pljuje i izmislja srvari za istu.

    • Ranzo

      @S a l e, 12.11.2020 - 14:55

      Koliko je igara, velikih hitova, izašlo samo na PS-u pa nisu prošle kroz ništa ni približno slično. Razmisli malo. Politička propaganda i žrtvovanje potencijalno dobre priče radi prethodno navedenog je ono što je podijelilo fanove. A igru sam kupio bez obzira na leakove, jer mi je TLOU jedna od najboljih igara općenito, odigrao je do kraja (jedva). Možda najbolji (tehnički) vizuali u nekoj igri do sada, vrhunski audio, solidan gameplay i najgora priča koju sam doživio u jednoj igri. Za tehnikalije vrhunska ocjena, a za priču da mogu dati ispod nule dao bih, a to je ono što bi trebalo biti najbitnije u toj igri. Tako da po meni apsolutno zaslužen medijan. Neki je vole, neki je mrze, ovisi što tražiš u igri.

    • MightyAloy

      @Ranzo, 12.11.2020 - 17:15

      O čemu pričaš? TLOU 2 ima vrhunsku priču i likove te je jedno od najboljih i najunikatnijih narativnih iskustava ikada. Nije Naughty Dog kriv što mnogi igrači žele Disney i neozbiljne igre uz koje se mogu osjećati ispunjeno i nabrijano jer su heroji, a pravda pobjeđuje, dok narativna iskustva koja izvlače najdublje emocije i tjeraju na razmišljanje izbjegavaju jer ne vole koristiti mozak te su nesposobni da se nose s negativnim i teškim emocijama. Ukratko kukavice i umno nesposobne plačipizde. Za vas i jest Valhalla i slične pizdarije. Fala Bogu ima nas dosta koji žele nešto više od ispraznog prosjeka što je rekordna prodaja igre i pokazala. Jedino što mogu prihvatiti je to da TLOU 2 iskustvo nije za svakoga, no reći da je priča loša, nula, smeće itd je najobičnija hrpa govana osobe koja je nesposobna da shvati išta više od basic story tellinga te vjerojatno zakržljalih emocija. Boli me ona stvar jeli se tko uvrijedio, ovo je činjenica. TLOU II 10/10 uključujući i priču.

    • AZRAELxXxGhost

      @MightyAloy, 12.11.2020 - 22:03

      Lik ima curicu iz TLOU 2 ns slici i prica kao objektivno 🤣😂
      I ja sam je odigrao, smece od price… grafika jeste za 10 i gameplay je mozda 7 nista posebno kao i u proslom, al ako je ovako gameplay jednostavan onda od price ocekujem vise…

    • Ranzo

      @MightyAloy, 12.11.2020 - 22:20

      Bome si hrabar iza tipkovnice, ali po kvaliteti argumenata i srednjoškolskim uvredama se vidi da si infinitesimalno ljudsko biće. Prepustio si se s emocijama dok su svi ostali u ovom nizu komentara uspjeli ostati relativno objektivni i razumni. Velik dio igrača se ne slaže s tobom i pomiri se s tim. Jeli želiš reći da su 38% članova HCL-a koji su na anketi glasovali za stavku da je priča u TLOU2 loša sve to što si napisao? Ako ne možeš razumno raspravljati bez emocija produži i nastavi živiti taj bijedan, neurotičan život u druckmanovim fantazijama o utopijskom svijetu kakav ne može postojati i poštedi nas tih malenih, oraničenih i nezrelih misli.

    • Zoran Žalac

      @MightyAloy, 13.11.2020 - 22:41

      Smanji frustracije, takva prozivanja nećemo tolerirati. Može se o igrama raspravlhati i bez vrijeđanja drugih.

    • S a l e

      @Ranzo, 12.11.2020 - 19:52

      Odgovorio sam ti u komentaru malo ispod, izgleda da sam promasio, pa te nisam tagovao 😊

    • krklj69

      @S a l e, 12.11.2020 - 14:58

      …. Dr.Gamer si to ti?

    • S a l e

      @krklj69, 12.11.2020 - 18:33

      ?

    • XLBanana

      @S a l e, 12.11.2020 - 15:48

      Profesionalci koju su plaćeni. IGN-u postalo kao dobar dan da daju ocenu 10/10.

    • S a l e

      @XLBanana, 12.11.2020 - 18:35

      Ne moras se sloziti recimo sa svih 90 recenzenata. Kazem, ako ih 90 kazu da je igra masterprice onda sigurno neces vjerovati svakakvim slucajevima i tipovoma sa HCLa i ostalih portala koji kazu suprotno. Mozda je IGN takav, ne kazem, ali nije ih svih 100 takvih, razumijes 🙂

    • AZRAELxXxGhost

      @S a l e, 12.11.2020 - 22:10

      Nije malo sutra tako, svi se boje boga sonIJa da kazu nesto da ne salje igre…. igra je prosjek nikakav masterpiece, igru sam presao, momak je rekao gore da je presao prica nam je smece, kraj je smece… cudno mi samo da jos kakvu sex scenu za kraj nisu ubacili sa onom Abby i Ellie da se zagrle i rastanu i kazu vidimo se na gey paradi.

    • Kratosov Boy!

      @S a l e, 12.11.2020 - 16:53

      Onda bi trebali zabraniti ocjenjivanje uopće jer smo trenutno u svijetu u kojem “profesionalci” ne mogu proci tutorial level pa daju nizu ocjenu.

    • marjanovicut

      @S a l e, 12.11.2020 - 11:38

      Metacritic kao relevantan izvor recenzija u 2020 😂

    • S a l e

      @marjanovicut, 12.11.2020 - 12:07

      Metacritics je nebitan vec broj magazina, portala velikih i profesionalaca koji se tu nalaze. Nije vazan broj 90 pored neke igre na metacriticsu, vazno je da je glasalo 70-80 svjetskih magazina ili portala i da je to ocjena izvucena kao sredina njohovog glasanja. Onda ta devedesetka ili stotka ima vecu tezinu 🙂

    • marjanovicut

      @S a l e, 12.11.2020 - 14:25

      Koji bre profesionalci, 90% recenzija su smesne, znam po sportskim igrama i nekim onlajn koje igram koliko 90% tih recenzenata pojma nema vec samo prepisuju jedni od drugih. Sve je to subjektivno, bas ce meni odluciti sta ce neki debeli amerikanac recenzent koji verovatno ne ume da odradi 90% stvari u igri, bas ce mi on uticati na misljenje o igri.

    • DrunkO_OMonkey

      @S a l e, 12.11.2020 - 12:08

      Kakav je to nacin razmisljanja? Ako svi skoce sa mosta i ti ces??? Imas youtube, pogledaj trailer, pogledaj ukratko neki gameplay(ne previse da si ne spoilas) i sam/sama odluci dali ti se svida ili ne. Sta te briga sta drugi kazu?! Sto je nekome smece drugom moze biti blago !!!!!!

    • S a l e

      @DrunkO_OMonkey, 12.11.2020 - 12:12

      Znam sta govoris, i tako radim naravno. Hocu da kazem, pola pola je, pola vjerujem njima pola sebi. Ne moze igra biti losa koja ima 92,93 ili recimo 95. Takva ne postoji da je ocjenjena na meti.

    • Darcoolio

      @S a l e, 12.11.2020 - 12:15

      Jedino ako si uradio glavu pa ti 85 nije dovoljno da probaš igru, a ocene drugih utiču na tvoje mišljenje.

    • blacklist0907

      @S a l e, 12.11.2020 - 12:17

      Pogledaj si review od skill up-a i bit ce ti sve jasno

    • PppPP

      @S a l e, 12.11.2020 - 21:40

      jel ovo sarkazam ili? prvo, zar 80 nije vrlo dobra? drugo, šta ima veze koliko ima na metacriticu? pogledaj gameplay i eventualno probaj sam zaigrat

  • trulex

    12.11.2020 - 10:53

    mislim da je hcl preloše ocjenio ovu igru

    • Smike

      @trulex, 12.11.2020 - 11:19

      Isto mislim

    • Fenner

      @trulex, 12.11.2020 - 13:35

      Ja pak mislim da su dali previsoku ocjenu.

    • SonOfZeus

      @trulex, 12.11.2020 - 13:57

      Nisu. Ja da nisam veliki fan vikinga joj ne bi dao vise od 75.

  • Lazy

    12.11.2020 - 11:54

    Nisam igrao igru, niti probao, al ono sto sam vidio mi je meh, nit smrdi nit mirise, probat cu je kao i svaku al za sad mi izgleda ko igra koja nije za vise od 70,mediocre u najboljem slucaju…ovo govorim poucen sa prijasnjim assassinima, koliko ih ima 10,20,salim se, no od svih samo su mi dvije bile ok.Svakako svak igra sto voli…

  • Darcoolio

    12.11.2020 - 12:17

    konačno zaigrao.
    Nakon nekih 6-7 sati igra mi se čini mnogo bolje nego što je ocenjena.
    Ali ajde da završim pa da vidimo.

  • Chronosus

    12.11.2020 - 12:18

    Cijenjeni yt revieweri poput ACG-a, Gameranxa i SkillUpa su dosta kritički nastrojeni. ACG mu je dao “wait for a sale or even deep deep sale”, Gameranx je unatoč ljubavi prema serijalu zaključio da za svaku pozitivnu stranu može navesti i nešto negativno, a SkillUp je bio najoštriji i već u thumbanilu zaključio: “Bloated. Boring. Endless.”

    Kada čitaš i ostale recenzije po gaming portalima (uključujući HCL) lako je uočiti poveznicu: svi kažu da je rastegnuta, repetitvna s gomilom bugova i lošom umjetnom inteligencijom. Neki kažu da je i borba lošija nego što je bila.

    Kako se onda ocjene vrte oko 80%? Sve te stvari su okosnica ovakvog tipa igre a ne neka sporedna stvar.

    • BoneDigger

      @Chronosus, 13.11.2020 - 17:15

      Zato sto su si je vecina ljudi stvorila misljenje kako je 80 malo po nekoj neobicnoj logici. 80% im je postao prosjek i sve ispod su “lose igre. Mislim da treba ukinuti takvo bodovanje igara i zamjeniti ga sa onim nacinom sto ACG ima: Buy, Wait for sale, Never touch. Ovako svi masu okolo svojim percepcijama ocjenjivanja, a svi imaju drugaciju percepciju.

  • Smike

    12.11.2020 - 13:32

    Ovo je šamar svim onim što pišu komentare kako AC ide u pogrešnom smjeru.

    • vuglaaa

      @Smike, 12.11.2020 - 14:30

      Pauza između Odysseya i Valhale je bila dvije godine, za razliku između Originsa i Odysseya koja je bila godinu dana…ljudima je Valhala zbog toga bila intrigantnija pri samom izlasku…i naravno Ubisoft +

    • Kratosov Boy!

      @Smike, 12.11.2020 - 16:55

      AC ide u pogresnom smjeru.

    • personauser

      @Kratosov Boy!, 12.11.2020 - 23:54

      Zasto mislis da AC ide u pogresnom smjeru

    • Kratosov Boy!

      @personauser, 13.11.2020 - 06:58

      Jer su se jednostavno previše udaljili od originalne formule. Ja ne kažem da to nisu dobre igre nego da nisu dobre AC igre.

  • MightyAloy

    12.11.2020 - 16:52

    Igrači jednostavno vole mediokritet dok god je igra napravljena po isprobanoj formuli. Ubisoft to zna, Microsoft to zna, jedino Sony ispada glup što se trudi. Milijuni hrle da igraju preko Game Passa, a vrhunskih igara nigdje, samo stare igre i prosječni naslovi. Ipak nadam se da nas ima dovoljno koji cijene kvalitetu i trud potreban da se napravi vrhunska igra, pa tako skoro ipak neće biti sve izgubljeno što se tiče kvalitetnoga gejmanja. Veselim se PlayStationu 5 i rađe ću platiti više da zaigram vrhunski naslov nego da trošim vrijeme na prosječnost. Valhallu možda uzmem za koju godinu na debelom popustu jer po svemu sudeći više i ne zaslužuje.

    • vuglaaa

      @MightyAloy, 12.11.2020 - 17:18

      Nadam se da će ove generacije Microsoft prebaciti možda ne u petu ali makar u četvrtu brzinu. Polako, nije njima gaming core business ali napravili su par kvalitetnih koraka u dobrom smjeru…nadam se da će bit uspješni da Sony nebi opustio previše 😉

    • vuglaaa

      @vuglaaa, 12.11.2020 - 18:12

      *da se Sony

    • _Someone_

      @MightyAloy, 12.11.2020 - 17:43

      Nisi bas temeljita u zadnje vrijeme, omaklo ti se par clanaka gdje si zaboravila popljuvati Game Pass

    • personauser

      @MightyAloy, 12.11.2020 - 17:58

      Cyberpunk 2077 ce pomesti TLOU Part 2

    • S a l e

      @personauser, 12.11.2020 - 18:38

      S obzirom kakav je sklop igre tesko da moze bito bolja od TLOUS 2. Ne sto je mozda ova druga bolja nego sto su skroz razlicite i igre i zanr.

    • personauser

      @S a l e, 12.11.2020 - 19:10

      Da je Cyberpunk 2077 izasao 19.11., tj. da nije odgodjen za 10.12. osvojio bi sigurno GOTY

    • deanHR

      @MightyAloy, 12.11.2020 - 18:20

      Pa ti mediokritete dižeš do neba ako ima lgbt likova 😂🤣😂🤣 Ovo nisu istine 🤣😂🤣😂

    • RickBarry

      @MightyAloy, 12.11.2020 - 20:27

      Pa TLOU2 je jedan veliki mediokritet. Naughty dog fura isti gameplay već 10 godina od Uncharteda 1 do zadnjeg evo i sa TLOU isto. Priča je katastrofa, likovi totalno sramotni da se naježiš kad gledaš i slušaš one glupe cut scene sa cringe dijalozima. Jedino pozitivno može bit grafika a i ona ništa specijalno.

    • S a l e

      @RickBarry, 12.11.2020 - 22:57

      “grafika TLOU2 nije nista specijalno” 😂Znao sam da je ND super odradio podesavanje igre za slijepe. Reci mi, je li ne vidis na jedno ili na obadva oka haha

    • RickBarry

      @S a l e, 13.11.2020 - 07:30

      Pa da, ništa specijalno. Ja odlično vidim, zato to i kažem. To šta ti ne vidiš grafiku van svoje konzole je tvoj problem. Probaj npr RDR2 na ultra podešavanjima, eto ti mie prvo palo napamet kao primjer, pa onda pričaj o grafici

    • kebbab

      @RickBarry, 13.11.2020 - 09:09

      Ajde ti meni reci koja igra ima vrhunsku grafiku?

    • RickBarry

      @kebbab, 13.11.2020 - 11:05

      RDR 2, evo ova nova Forza, Doom Eternal….
      I pod ništa specijalno san mislia na to da grafika TLOU 2 je na razini sa današnjom grafikom ali ništa revolucionarno ili neviđeno kako to neki govore, malo lošija igra riječi s moje strane.

    • S a l e

      @RickBarry, 13.11.2020 - 10:53

      Kako shvatiti ozbiljno nekoga ko za TLOUS2 grafiku kaze da nije nesto ili ko je uopste kritikuje 🙂. Grafika je takva da me stari pitao kada je u sobi usao”koji to film gledas”. Igra ćale, video igra je u pitanju😂. Jesi li i dalje siguran da ti ne treba očni? Salim se malo, nisi ga ni vidio uzivo a kamo li igrao, neciji si klip 480p gledao pa ti se ucinilo da je nista posebno haha

    • GTA222

      @MightyAloy, 12.11.2020 - 21:36

      Nek ti onda igraš samo “najbolje” igre na svijetu lol.

  • vuglaaa

    12.11.2020 - 17:19

    *da se Sony

  • S a l e

    12.11.2020 - 19:41

    Joel je masakrirao Abijevog oca iako to nije morao uraditi. Ona mu je vratila sto je zasluzio, jer joj je otac. To je sustina svega. Slazem se da prica bilo cega, filma, igre, knjige ne mora leci svakome, naravno da ne mora, ali sramota je za ovu igru reci ili napisati nesto pogrdno a kamo li davati nekakve 0. Jedna od najboljih radnji i prica ispricanih u gamingu, i definitivno najbrutalnije ispricana prica u gamingu. Prica koja ne prihvata happy end sranja i ostale klise gluposti kojima idu svi drugi developeri. Druga je stvar sto ste vi ocekivali isti scenarijo, Joel lik kojim upravljate, Eli sporedni. Zamisli, koliko ljudi bi posle opet pisalo deja vu, DLC i slicno. Odigras 40 sati i shvatis da su svu likovi mozda negativci ili ds su svi mozda pozitivci koji u takvom svijetu nista drugo i ne mogu uraditi. Da se ovakav scenario desi u stvarnosti, svi bi radili isto ili drugacije. To je druskane Last of Us 2. Igra koja ne prica pricu za gejmera ili posmatraca nego igra koja pokazuje sve osobine covjeka ili drustva, gdje nema nicega finog nego smo haos. Last of Us 2 ti je Slatki Novembar ili Jesen u Nju Jorku ako si gledao. Ako nisi tesko ces i shvatiti 🤠

    • Ranzo

      @S a l e, 12.11.2020 - 22:42

      Uopče nemam problema sa osnovnom idejom priče. Rekao sam da, iako sam znao da će Abby ubiti Joela zbg leakova, sam kupio igru. Pomirio sam se s tom idejom i čak mi je bila intrigantna.. Nije ni problem što je glavna tema krug nasilja koji nema kraja. Slažem se da ne mora svaka priča biti happy end, dapače priča o padu heroja može biti puno upečatljivija od one o usponu heroja. Ali, po meni, ova priča je jednostavno loše razrađena. DIjalozi su sladunjavi i nisu na razini drugih ND igara. Motivi likova su u jednom trenu logični pa u sljedećem apsolutno nelogični, nisu konzistentni. Nije problem što je Jeol ubijen i što je Ellie pala na dno i ostala bez svega, problem je što je na kraju kad se sve to odvije kako se odvije bez ikakvog smisla. Kad umjetnik napravi neko djelo da se suoči sa nekim elementom samog sebe iz toga uvijek proizađe nešto univerzalno, nebitno jeli sretno ili tužno. Kad se djelo radi s ciljem da se prenese neka poruka uvijek ostane isprazno, a naziv toga je propaganda. Slažem se da je idiotski dati nekoj ovakvoj igri 0 jer ima vrhunskih elemenata. Osobno sam joj dao 6/10 ovdje na HCL-u. Filmove koje si naveo nisam gledao, nažalost.

  • S a l e

    12.11.2020 - 23:05

    Pogledaj ih, pa ces mozda shvatiti sta sam zalio reci. Pises netipicno fino i pametno, pa me cudi da ti ne pravis igru za ND. Ni najmanje ovo nije jsmijavanje, mozda i jeste a mozda i nije, ali me zanima sta bi to ti dodao da bude kako svi govore da ne treba biti. Ne kazem da mozda nisi u pravu za ovo sto si naveo ali problem je sto 95% ljudi nije zbog ovoga uzelo igri na zub nego samo zbog smrti Joela. I onog poljupca…I misicace Abby. Poljupci mi ne smetaju, misicave zene su danas in xD a jos manje smrt Joela. To je jos uvijek igra, nisam spao na taj nivo da se emotivno vezem za jednu video igru, sklop poligona i tekstura. Ne bi bio problem da je minus igre pa makar i veliki to sto si mozda ti naveo, problem je sto ljudi sa nivoom inteligencije 40 koji konzolu i nemaju a ne igru pisu, pljuju i ocjenjuju.To je danas Last of Us 2 🤘

    • Ranzo

      @S a l e, 13.11.2020 - 00:11

      Pitanje od milijun dolara i tema za dugu raspravu koju neću voditi ovdje jer da me se pita promijenio bi skoro svaki element priče čak i kad bi zadržao osnovni koncept i primarne događaje. Ali da ti dam nekakav odgovor evo ti jedan primjer. Uzmi u obzir da je tema cijele igre pad karaktera i očaj ljudske tamne strane. Ok. Ellie je motivirana osvetom ostavila nebrojen broj trupala iza sebe, žrtvovala prijatelje i voljene osobe i na kraju u konačnom pokušaju žrtvovala odnos sa jedinom voljenom osobom koja joj je ostala. Svega toga se odreći znači pasti na najnižu psihičku razinu, primitivnu i depresivnu sa jednim jedinim ciljem koji joj je ostao, jedino što je gura naprijed, ubiti Abby. I onda je na kraju u agresivnom brutalnom okršaju odluči poštedjeti? Zašto? Nije ona igrala 10 sati s njom pa je možda uvidjela njenu ljudskost, mi smo, iako je taj dio bljutav i maksimalno isforsiran. Nema smisla. I tu je očigledno da Druckman nije imao hrabrosti ubiti svog moćnog ženskog lika, predstavnika njegove političke ideologije. Isto tako nije imao hrabrosti ubiti Ellie, jer ubiti i Joela i nju bi bilo previše. Ali da je imao hrabrosti za takvo što, to bi bio pravi mračan i upečatljiv kraj i tad bi se igra mogla provući za nekakvo mračno, psihološko djelo. Ovako ništa. Besmisleno. Ali nije samo to problem te igre, barem po meni.

    • S a l e

      @Ranzo, 13.11.2020 - 00:51

      Kraj, koliko mi se nije svidio toliko i jeste. Cak i da nije presao bih preko njega zbog tih 40h koliko sam utukao na prvo prelazenje i sve to sto sam vidio i dozivio, i te kakvih 40 tak sati. Da je trebao biti bolji i vise wow,jeste, slazem se, ali hajde. Svakako prvi i jedini komentar za igru od kako je izasla na ovom i ostalim portalima a da ima nekog smisla i argumenata, a da opet ne namece to sto mozda jeste li mozda nije. Vec normalno iznesen sopstveni stav. Jedno je iznijeti svoj stav pa makar on rekao i da igra ne valja, ako se trudis da racionalno objasnis sta ne valja nego da samo dodjes na portal i jazes govno od igre. Takve idiote treba banovati sa istoga monetalno. Likovi koji tri ciste svezati ne znaju a povrh svega nisu ni dohvatili igru. Pozz

  • moordrak

    13.11.2020 - 00:49

    Nisu.

  • Ranzo

    13.11.2020 - 09:10

    Isto tako ko što tebe iritiraju oni koji nisu odigrali igru, a seru po njoj mene je iritiralo što ako ti se nije svidila igra si homofob, ženomrzac i tako dalje, što ne može biti dalje od istine za većinu. Ono što treba priznati je da je igra podijelila fanove kao nijedna do sad, po meni, i da i dalje diže prašinu. To je očigledno. Ja osobno mislim da je to jer nije upala u nijedan arhetip kolektivne podsvjesti (Carl Jung) i to očigledno dijelu populacije smeta jer se kosi s njihovom prirodom, a dijelu ne smeta, što je isto zanimljivo.
    U svakom slučaju slažemo se da se ne slažemo i idemo dalje. Pozz

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?