HCL.HR

Pogledajte kako izgleda vikinška avantura u Assassin’s Creed Valhalla

Zoran Žalac 30.04.2020.   •   154 komentara


Prikazan je prvi trailer za igr Assassin’s Creed Valhalla, a dobili smo i nekoliko detalja o priči i novitetima u gameplayu.

Kao što je jučer otkriveno, novi Assassin’s Creed podnaslova Valhalla odvijat će se u 9. stoljeću te će pratiti Vikinge. Preciznije rečeno, u centru pozornosti bit će Eivor – vikinški ratnik ili ratnica. Dakle, igrač će moći birati hoće li igrati s muškim ili ženskim likom. U bilo kojem slučaju, Eivor je odgojen/a na pričama o bitkama i slavi, a iz Norveške ga/ju otjera neimaština.

Tražeći novi dom, Eivor se sa svojim klanom zaputi preko Sjevernog mora prema bogatim kraljevstvima Engleske. No, ondje ih dočeka otpor plemena Sasa, čiji ih kralj Alfred Veliki proglasi nevjernicima. Na Eivoru je stoga da se na različite načine izbori za svoje mjesto pod suncem te zaštiti budućnost svoga klana.

To će uključivati grupna pljačkanja, odnosno raidove, koji će se vršiti na određenim lokacijama kako bi se skupili resursi i financije za izgradnju vlastitog naselja. Osim toga, Eivor će morati sklapati političke saveze za što će prvo morati dokazati svoju moć i proširiti utjecaj diljem zemlje.

Assassin’s Creed Valhalla zadržat će RPG format prethodna dva dijela, što znači da će imati questove, interaktivne dijaloge te mogućnost modificiranja izgleda glavnog lika. Ovdje ćemo mu moći birati frizuru, tetovaže, farbu na tijelu i sl.

Spominje se malo promijenjeni sustav borbe u kojemu će sada biti dopušteno korištenje dvaju oružja istovremeno, s tim da to ne moraju biti iste vrste oružja kao u prethodnim igrama nego u jednu ruku npr. možete staviti sjekiru, a u drugu čekić. Takvo što bit će poželjno jer će neprijatelji biti raznovrsniji nego ikad prije. I da, Eivor će koristiti tradicionalno oružje Assassina – skrivenu oštricu. Njegov leteći pomoćnik bit će gavran i zvat će se Drakkar.

Razvoj Valhalle inače predvodi ekipa Ubisoft Montreala, koja je radila Black Flag i Origins. Igra je najavljena za blagdane 2020. godine, što najvjerojatnije znači jedanaesti mjesec, a igrat će se na PlayStationu 5, PlayStationu 4, Xbox Series X, Xbox One, PC-u i Stadiji. Verzija za PC bit će dostupna ekskluzivno preko Uplayja i Epic Games Storea, a moći će se zaigrati i kroz pretplatničku uslugu Uplay+.

Po standardnoj Ubisoftovoj praksi, Assassin’s Creed Valhalla imat će čak četiri izdanja. Uz ono standardno, Gold Edition dolazi s propusnicom za sezonske sadržaje. Ultimate Edition donosi igru, Season Pass i ekskluzivne kozmetičke predmete s nekoliko runa za unaprjeđivanje opreme. Collector’s Edition sadrži sve što i Ultimate izdanje, uz fizičke bonuse poput albuma s crtežima, te statue Eivora i Drakkara visine 30 centimetara.

Komentari (154)

  • TorcidashFromCroatia

    30.04.2020 - 17:00

    Izgleda odlično! Mogu reći da me zaintigiralo.

  • Frostyz

    30.04.2020 - 17:07

    Odlican cinematic,jedva cekam je zaigrat.

  • Meteje

    30.04.2020 - 17:08

    Can’t wait!!!!!!

  • TESOblivion95

    30.04.2020 - 17:09

    Volim RPG najvise od svih žanrova… Ali volim i Assassin’s Creed koji je nekada bio… Od Originsa, do Odyssey pa sad i Valhalla, nije to vise AC… Da se razumijemo, igre su dobre, i smjestene u fantastičan svijet… Meni lično se svidjaju, svaki AC na svoj nacin, nisam čangrizav… Ali nije to vise to… Assassin je trebao ostati Assassin, jer je sa tim i pronasao svoje mjesto… Jednostavno igra se pretvorila u totalno drugi format… Al dobro… Zabavicemo se i uz ovo… Pozdrav dobri ljudi.

    • Antonijo K

      @TESOblivion95, 30.04.2020 - 17:31

      Potpuno se slazem.

    • TheMasic

      @TESOblivion95, 30.04.2020 - 17:58

      Meni se bas ne svidja ovaj novi rpg format zbog previse grindanja… Odigram 20ak sati i dosadi mi

    • Rakellan

      @TESOblivion95, 30.04.2020 - 18:34

      Meni je jedino glupo što ove igre imaju naziv Assassin’s creed ko što si ti otprilike reko

    • moradajetoto

      @Rakellan, 20.05.2020 - 19:53

      To je isto ko da igraš GTA u 1920-ima ili Mafia u budućnosti

    • Tony77

      @TESOblivion95, 30.04.2020 - 18:44

      Jesi čuo za riječ NAPREDAK … Uvik su mi ovaki komentari i fanovi zanimljivi … Da su ostali vjerni sebi i starom AC onda bi bilo “Nema nikakvi noviteta, uzimaju nam pare za jedno te isto i slično”. Kad promjene nevalja kad ostane isto nevalja i jbg .

    • TESOblivion95

      @Tony77, 30.04.2020 - 18:53

      Druze, ok je to… Ne zaboravi da je jedno napredak, a drugo odlazak od onog prvobitnog gdje se gubi ta sama srž… Nekada sam kupovao Assassin’s Creed sa primjesama RPG i ostalih detalja… Sada kupujem extra RPG igru sa primjesama Assassin’s Creed-a, a igra se i dalje zove isto, gdje nije vise ono zbog cega se tako prvobitno i zvala… I meni su zanimljivi ljudi koji uopste ne razmisle o necemu sto su procitali sto je neko napisao, nego samo ostavljaju komentar da bi se njihovo misljenje ,,vazilo” ili da bi se skupili, žargonski receno, neki poeni, u ovom obliku, lajkovi… No hard feelings my friend… Veliki pozdrav.

    • MedoZidov

      @TESOblivion95, 30.04.2020 - 19:14

      istina nazalost

    • Tony77

      @TESOblivion95, 30.04.2020 - 19:38

      Evo neznam šta da radim sa silnim lajkovima može li se to unovčit … A za tvoj komentar se može reći isto … Developeri su ti koji su izmisli svijet i rade šta oće … Valjda oni znaju šta je srž igre hahah najjača je srž igre takozvani HiddenBlade bez njega nema ni Assassina to je vaša logika … Ti i ostali kupite ili nemorate simple as that

    • TESOblivion95

      @Tony77, 30.04.2020 - 19:53

      Prosvijetlio si me prijatelju! Hvala ti! Upravo sam shvatio da tvoje razmisljanje je nedostizno, obrnuto-proporcionalno gledano. Ziv i zdrav bio! Sve najbolj! Pozdrav. 🙂

    • Tony77

      @TESOblivion95, 30.04.2020 - 19:56

      Sarkazam sasvim suvišan … Komentar još više … Sve pet prijatelju uživaj u danu

    • hyperion

      @Tony77, 30.04.2020 - 19:21

      Ma ovo je napredak isto ko što bi prelazak assasina na fantasy mobu bio “napredak”. Primjese rpg su ok, ali potpuni prijelaz i odmak od osnovne tematike im nije trebao. Ta više nisi assassin ni po načinu pristupa misijama, a ni po priči.

    • Tony77

      @hyperion, 30.04.2020 - 19:40

      Očemu pričaš prijatelju … Realno RPG je najkompleksniji žanr i logično da je prelazak s jedne avantura igre na RPG dodatno obogaćivanje svijeta igre … A ti spominješ neka MOBE al Okej

    • hyperion

      @Tony77, 30.04.2020 - 22:13

      A ne kontaš onda usporedbu, to što je prešao na rpg, nije napredak, nego promjena, nekome na bolje, nekome na gore…

    • butjer1010

      @Tony77, 30.04.2020 - 22:24

      Dečko, daj ohladi, odi na neki drugi post, premlad si da shvatiš što je TESOblivion95 htio reći. Samo jednu stvar – TO VIŠE NIJE AC!!! I ništa drugo. Nigdje nije rekao da ove nove nisu dobre igre, ali nemaju veze više sa AC. Šta je tu teško za shvatiti?

    • funky0308

      @butjer1010, 02.05.2020 - 09:50

      A bas lupas sada i ti bezveze.. usporedjujete jednu akcijsku avanturu s TESom, ajde se stvarno skulirajte svi. Sto je to AC prije bio? U 20 godina napravili su tri dobra nastavka i sada trebamo plakati za time?? Za cime? Za jednim Sindycateom? Za Unityem? Ili mozda za igrama koje su prije 15 godina bile vrh, a danas ne predstavljeju apsolutno nista vise.. Starom ACu mjesto je u povjesti, dvije tipke smo ljudi koristili, jednu za trcanje, drugu za udaranje i vi sada ovdje pricate kako se treba vratiti iznornom ACu? Ne apsolutno ne treba… AC je danas moderna akcijka avantura s RPG elementima (sto ocito ni tvoj prjatelj The_Miks ne uspjeva shvatiti. Mozda jednog dana i bude punokrvni RPG ali danas to zasigurno nije niti se pretstavlja RPGom, to vas par sebi ufurate u glavu i onda davite ovako po portalima. Jel ti meni stvarno zelis reci da je smjer kojime je AC isao sa Syndicateom i Unityem dobar? Moramo se nesto promjeniti i studio je odlucio ici ovim putem. Da li je to AC kojega je netko zamislio prije 20 godina to vise nije ni bitno, AC je fransiza koja funkcionira i donosi novce, vecini se svidja i vecina ga i dalje prati. I tu treba stati sva prica, kome se ne svidja neka ceka novi TES i mirna bosna. Prestanite maltretirati cijeli svijet s vasim djecackim snovima i shvatite da se stvari mijenjaju i napreduju svidjalo se to nama ili ne. Na svaku igru koja je vec duze s nama mozemo gledati na ovaj cudan nacin na koji vi gledate. Jel FIFA ista igra koja je bila 95/96? Jel Quake ili Woolfenstein isti kao 90ih? Naravno da nije…i dalje su tu elementi koji ih cine tim igrama ali vise veze nemaju sa onime sto su nekada bile..

    • butjer1010

      @funky0308, 02.05.2020 - 11:30

      Sad si ga ti lupio onako kako treba! TESOblivion95 je nick gore lika koji je rekao isto što i ja, nitko nije spominjao igru TES. Pročitaj, razmisli, pa onda napiši. Druga stvar, ako ne shvaćaš što smo htjeli reći, ili ako nisi igrao prve 4 AC igre, odnosno na njima izgubio 150ak sati, nemoj o tome razglabati, pogotovo ne ovakvim tonom, jer ne ispadaš baš pametan. Opet se vraćaš ukusima, meni i dečkima gore se više sviđa stari stil, tebi ne, točka! Ne možemo razgovarati o tome što je bolje, jer nam se ukusi razlikuju, točka! Ima puno više od 2 klika u starim AC igrama, ali ih ti nisi doživio kao mi. I to je to, razmisli malo o ovome.

    • funky0308

      @butjer1010, 02.05.2020 - 14:42

      To sto netko ima neki avatar ili nick (pre)cesto ne znaci apsolutno nista. Ako i je (i on i ti) tolili fan TESa, onda tako sto ne bi ni povezivao. Upravo su prva cetiri AC nesto potpuno drugacije, danas zastarjelo i po mehanikama i sa gameplayem i sulodo je u 2020 godini traziti povratak na staro. Ljudi vama nikako ugoditi… “to vise nije to”?! Pa naravno da nije, ljudi i svijet napreduju i idu dalje, ne mozes se 20 godina furati na isti gameplay i ocekivati da ce prodaja ici prema gore. AC je otisao tamo gdje je i trebao, nije otisao previse u RPG niti je otisao u neprepoznatljivost. I dalje je to akcijska avantura kojoj se lagano pridodaju nove stvari i nove mehanike. Prica je neka bolja, nekada losija ali lupate glupost na glupost. Ovaj govori kako moras grajndati do besvesti (sto nije istina, niti moras kupovati ista da odigras igru), drugi place jer to nije AC… nego sta je? Da smo ostali na drzi tipku dok on trci i preskace sve i parkoura bilo bi – dosadno je i zastarjelo, nema nicega novog, kada dodaju nesto novo onda je – zasto se mijenja to vise nije ta igra.. velikoj vecini ljudi koji igraju AC igra je i dalje dobra sa usponima i padovima od nastavka do nastavka. Po meni je puno bolje sto se pokusava igra odrzati modernom i svijezom, a nije se islo previse u slozene mehanike RPGa. Dovoljno su se kontrole razradile da nemas vise parry i attack, da je parkour zanimljiv, a prica nadogradi. To sto se vama ne svidja prica, drugi je par rukava, ne svidja se ni meni nista posebno ali ne pricamo samo o prici. Side questovi su ocajni i to je istina, bas zato ih i preskocim vecinu ali dosta vise o “to vise nije AC”, naravno da je, samo vise nije AC II. Radi je Montreal koji je i napravio neke od najboljih ACa i ajmo vidjeti sto cemo igrati umjesto laprdanja bezveze. Nije ni SuperMario ono sto je bio..stvari se mijenjaju i to je dobra stvar. Neke ce nam se promjene svidjeti, druge nece ali promjene su nuzne inace stvar jako brzo dosadi.

    • butjer1010

      @funky0308, 02.05.2020 - 21:25

      Nemoj se ljutiti meštre, ali otišao si previše u raspravu nečega što nije bila tema ovdje. Što god ti napišeš ili kažeš meni, nećeš mi promijeniti mišljenje u kojemu ja više cijenim stare nastavke od novih. To je, ponavljam, stvar ukusa. Ja samo kažem, kao i lik gore, da mi je žao što se ove Origins i Oddyssey zovu Assassins Creed igrama. Nemaju ništa povezano sa prvim AC igrama. Ono što je njih izdvajalo je njihova priča, koja me je “opčinila” sa kompleksnošću, vrhunskim detaljima, povezanošću sa stvarnim svijetom,… da ne nabrajam dalje čime sve. Ove nove AC igre nemaju niakvu dodirnu točku sa starima, a ne govorim tu o gamplayu, i smjeru u kojem je trebalo ili nije trebalo ići i promjenama. Govorim da je bez veze što se zovu Assassins Creed, a s tom pričom, s kojom je serijal krenuo, nemaju nikakvih dodirnih točaka. I to me kao velikog zaljubljenika smeta. Samo o tome pričam, nikakav gameplay nije nitko spominjao. Nitko nije ni rekao ništa o novom AC naslovu, jer još uvijek ne znamo o čemu se radi, ali po prvim podacima, ne vjerujem da će biti ikakve promjene u odnosu na Oddyssey, tj. nikakve veze sa templarima i Assassinsima. Nadam se da griješim, i da će me ponovo privući ono što me privuklo i kod prvih, ali mala je vjerojatnost.

    • MD2

      @butjer1010, 03.05.2020 - 02:28

      Apsolutno se slažem. Priča je u prve četiri igre pravo remek djelo. Assassini i Templari su postojali za vrijeme križarskih ratova i priča igara je pratila kako su oni nastavili ratovati kroz povjest. Drevni Egipat i Grčka nemaju veze s tim jer onda ta društva još nisu nastala. A i ne mogu komplicirati gameplay i povećavati otvoreni svijet i misliti da će time nadomjestiti radnju koja je bila nešto posebno. Vrhunski napisana, popraćena fenomenalnim pisanjem i prekrasnom glazbom, napravljena da se ureže u pamćenje igraču.

    • butjer1010

      @MD2, 04.05.2020 - 01:05

      Hvala ti, lakše mi je kad vidim da ima još ljudi koji su uživali u toj igri isto kao i ja. Meni vrhunac igara.

    • drazensi

      @MD2, 04.05.2020 - 14:51

      Drustvo assassina kakvo postoji u tim igrama je stvarno postojalo? I borilo se protiv templara? Nit znate sto su templari nit znate sto su assassini, ali vase misljenje je vase miljenje. Smijesno, al eto 🙂

    • Masterchief

      @Tony77, 01.05.2020 - 07:39

      To je kao da Witcher 4 bude sandbox open world akcijska avantura bez važnih izbora koji utječu na priču i zapusti sve što će činilo prošle Witcher igre Witcher igrama.

    • The_Miks

      @Tony77, 01.05.2020 - 10:12

      Stvar je u tome sta ovo nije rpg. Odluke nemaju utjecaja, umjetni grind, nema modova, slabi likovi.

    • funky0308

      @The_Miks, 02.05.2020 - 10:02

      A i ti bi stvarno trebao malo smanjiti, sramotis se druze… AC nije RPG pa prestani. Ne svidja ti se igra? OK, idi hvataj pokemone, samo prestani pricati gluposti. Lupis glupost koja nije istina i onda na tom tragu gradis svoju pricu. Odakle tebi da je AC RPG u kojemu bi tvoje odluke trebale mijenjati pricu? AC je akcijska avantura iz treceg lica s elementima RPGa sto je ogromna razlika u odnosu na ono sto ti pricas. Dva puta si vidio nekoga kako igra punokrvne RPGe i sada pametujes. Ja bi desnu ruku dao da i ti i ova ekipa oko tebe koja sracka po ACu da bi trebao biti ovakav i onakav, da uzmete jedan pravi RPG usrali bi ste se od muke niti bi ga igrali. Pojma nemate sto je RPG a pametujete. Kakav umjetni grind? Kroz pricu mozes proci i kao i u svim dosadasnjim ACima, uopce se ne moras patiti sa 50% mehanika koje je igra uvela, niti moras odigrati vise od 10% posto side questova. Ocito niste ni igrali zadnja dva ACa. Da ima glupih, napornih i nemastovitih side misija – ima, sigurno i to dobar dio ali niti ih moras odigrati niti moras svako oruzje i oklop skupiti, odigras ono sto ti je usput, prodjes glavnu pricu i opet imas onaj stari AC ali sa zanimljivijom borbom i vise mogucnosti. Ne dao Bog da AC postane hardcore RPG, to misilim da nitko normalan ne zeli

    • The_Miks

      @Tony77, 01.05.2020 - 10:10

      Moze i rpg ali ne ovakvo smece. Umjetni grind kako bi prodavali boostere i slicno.

    • Armin44

      @TESOblivion95, 30.04.2020 - 21:02

      Joj kad se sjetim tih starih AC igara, mrtve kontrole koje nikad ne rade kako bi trebale, combat koji je toliko jednostavan da bi ga dijete od osam godina savladalo za tri minuta, repetitivne misije.
      Jedino mi je Black Flag ostao u dobrom sjećanju, iako ima svaki od gore navedenih problema.

    • butjer1010

      @Armin44, 30.04.2020 - 22:27

      Kupi si sladoled! I ne postaj više ovdje…..

    • Petar Marjolovic

      @butjer1010, 30.04.2020 - 22:54

      Intrigiraju me tvoji komentari….

    • Tony77

      @Petar Marjolovic, 30.04.2020 - 23:41

      A evo i ja gledam šta pokušava , a šta ćeš valjda u demokraciji svak more da piše 😂

    • butjer1010

      @Tony77, 01.05.2020 - 09:28

      Pa iz istog tog razloga je i tebi dopušteno da baljezgaš tamo gore… 🙂

    • butjer1010

      @Petar Marjolovic, 01.05.2020 - 09:29

      klinjo uleti u razgovor starijih o imenu igre, i počne mrcvariti Assassins Creed, kao, to je igra za dijete od 8 godina???? I šta pametno da mu odgovorim?

    • delight353

      @Petar Marjolovic, 01.05.2020 - 09:59

      Inace se ne upustam u ovakve komentare, no doticni korisnik je vec mnogo puta pokazao komunikacijske vjestine i kulturu dopisivanja ovdje na portalu…

    • butjer1010

      @delight353, 02.05.2020 - 11:40

      Što je tebi nekulturno bilo u tom postu? Što sam balavcu rekao da ne posta da bi samo provocirao ili? Srećom ti si iznad mene s kulturom, znaš me, pa možeš ovo napisati…..nasmijat ću se….

    • funky0308

      @Armin44, 02.05.2020 - 16:55

      I zanimljivo meni taj butjer govori da lijepse pricam, a pazi njegove izljeve mudrosti?! Tolike gluposti pise da vise nemam ni volje ni zelje odgovarati mu. Sada najave igru koja ve imati i mehanike gradnje i vise RPGa u sebi ali ni to nije dobro. Da je istaa kao AC II, rekao bi da je copy/paste, kada dodaju nesto, onda to nije AC.. ja bih rekao da su to ljudi koji su dva nastavka odigrali i to mozda i sada prosipaju svoju mudrost ovdje. Radi studio koji je napravio dobre stvari, najavili su zanimljive ideje i igra uskoro stize pa cemo vidjeti sto donosi. Po meni je dobro sto fransiza napreduje i ne stoji na mjestu, sto smo se odmakli od zastarjelih ideja i nacina pricanja price..oa to je potpuno normalno i ocekivano. Svatko moze instalirati jedincu ili dvojku, cak i remaster trojke i sam vidjeti koliko je igra napredovala. Ja se samo nadam da ce idejama i inovativnoscu Valhalla nadmasiti Black Flag i da ce ideja i same mehanike gradnje toga grada ili sela biti dobre i zanimljive. Stvarno bi igra mogla biti puno bolja od Originsa i Odysseya, a pogotovo Unitya i Syndicatea..

    • butjer1010

      @funky0308, 02.05.2020 - 21:29

      A jebiga, išao sam ti na prvi post odgovoriti fino, jer ovaj nisam pročitao, da te ne uvrijedim, ali vidim da si malograđanski idiot, i nema smisla s tobom razgovarati na takav način. Žao mi je samo što sam uopće nasjeo na to da ti nešto i napišem. KRAJ.

    • Masterchief

      @TESOblivion95, 01.05.2020 - 07:36

      Mislim da su mogli zmijeniti Assassin’s creed iz imena igre jer ionako to nije AC. Mislim da bi puno bolje radile kao standalone igre pa da ne moraju imati neku vezu s onime gdje se ide u budućnost ili što več ne.

    • Smike

      @Masterchief, 01.05.2020 - 11:28

      Joj jesu mi dodijali ovi sa komentarima kme kme najbolje su prve tri igre,to su assasin igre, kme kme. Evo meni su one najlošije, ukocene su ,gameplay je loš, borba smjesna itd. Black Flag je vrh origin perfektna igra. Ne s…e više vi i vaši prvi assasini.,preglupe su,nedavno sam nabavio ezio bas zbog ovih što kmeče kako su vrh igre. Nisam ima živaca ih igrati, a nisam klinjo i igram igre od super maria pa do današnjih vrhunskih naslova.

    • macgyver

      @Smike, 01.05.2020 - 12:11

      Upravo to.
      Od tih prvih AC-ova sam odigrao samo jedinicu i dvojku (i poceo Brotherhood i odustao na pola) i bile su mi toliko lose da 9 godina nisam ni pogledao AC, sve dok pocetkom ove godine nisam odigrao Origins koji je stvarno bio super i poslije sam jos odigrao Syndicate (besplatno s Epica) i sad zavrsavam Odyssey.
      Ok dvojka je bila puno bolja od jedinice, al samo zato jer je jedinica bila tolko smece da je u odnosu na to dvojka izgledala solidno.
      Kakvi mrtvi assassini, koga boli k za to i za pricu, ak je igra dobra dobra je. Ak su ti novi AC losi jer “to vise nisu assassini”, igraj prva tri dijela na repeat i posalji prosvjednu notu ubisoftu.

      Nemaju ni ostali Far Cryjevi veze s prvim pa su svejedno odlicne igre (osim dvojke).

      A Ubisoft je jedan od rijetkih studija za koji imam dojam da slusaju kritike i sto ljudi hoce. Napravili su AC i FC2 koji su bili katastofa, pa su iduci nastavci sve bolji i bolji (zalomi se koji losij), al bas zbog toga sta isprobavaju nove stvari, ima i recikliranja al u normalnoj mjeri.
      Pa nece 10 godina radit isti AC gdje se moras popet na 20 tornjeva koji su dooslovno isti, unistiti 20 standova i ubit 20 ljudi ili sta vec… Uff kad se sjetim AC i FC2, jos imam PTSP od igranja toga

    • Masterchief

      @Smike, 01.05.2020 - 12:16

      Gdje sam ja rekao da su mi originalne AC igre dobre? Igrao sam ih i bile su mi sasvim ok. AC 4 mi je bio super, a AC Origins mi je još bolji. Još uvijek stoji što sam rekao, mogli su ovi AC biti sasvim novi IP, ali Ubisoft voli novac pa su stavili AC u ime. Briga me što si ti igrao maria, izbjegavaš counterati ono što sam rekao. Molim te, ne skreči s teme.

    • Tony77

      @Smike, 01.05.2020 - 15:18

      O tome govorim stalno … Razumim ih donekle nostalgičari … A ne shvaćaju da je bit nostalgije da je se prisjećaju , a ne da im developeri prave jedno te isto da bi oni imali taj osjećaj stalno jbg … A realno da developeri to naprave onda bi govorili da nisu inovativnim,dosadni uvik jedno te isto i tako 😋

    • The_Miks

      @Smike, 01.05.2020 - 19:51

      Meni su najbitniji likovi, prica i setting. Eziova trilogija je daleko bolja od svih ostalih. Bayek takoder nije los. Odissey je koma,

    • PppPP

      @TESOblivion95, 01.05.2020 - 10:48

      Ja više volim ove zadnje igre jbg haha

    • SanKa

      @TESOblivion95, 01.05.2020 - 15:26

      razumijem sto pricas, ali posto sam fkt veliki fan, svaki nastavak se nadam da ce ta assassin komponenta biti dovoljno istaknuta…vikinzi su mi isto zanimljivi, ali onda mozes nazvati igru vikings..neka istaknu assassins pricu, templare itd, i bit cu happy

    • The_Miks

      @SanKa, 01.05.2020 - 20:00

      Pa bas to. Neka osmisle ozbiljnu i mracnu pricu o templarima i assassinima u pozadini vikinskih osvajanja.

    • funky0308

      @The_Miks, 02.05.2020 - 17:04

      Otisli su drugim putem prije 6, 7 godina. Dajte se pomirite vise s time i uzivajte u igrama . Mozda Valhalla bude dobra igra. Zvuci dosta dobro i ima nekih novih ideja.

    • SanKa

      @funky0308, 02.05.2020 - 18:07

      uzivat cu u igri, ali zelim onaj feeling mistike i urote iz AC II, III i Black Flaga

    • funky0308

      @SanKa, 04.05.2020 - 06:56

      S te strane- stima. Malo stealtha da nam vrate i stave veci fokus na njega, bilo bi dobro. Slazem se

    • The_Miks

      @funky0308, 02.05.2020 - 19:37

      Ma cak mi i nisu bitni assassini i templari koliko i ozbiljna i fokusirana prica. Ako naprave ozbiljnu pricu i relevantne side questove te ne pretjeraju sa fantasy elementima (place mi se od treceg oklopa na slici) igra bi mogla bit dobra. Jos ako izbace grindy leveliranje, loot boxeve i postarske questove super.

    • funky0308

      @SanKa, 02.05.2020 - 17:03

      Razgranali su pricu tako da je pricaju sa vise gledista i iz vise era i prica im to dozvoljava. Bilo bi suludo ubiti AC fransizu i ovu igru nazvati Viking?! To nitko normalan nece napraviti jer nije jednostavno stvoriti ime za koga toliko ljudi zna. Prolazili smo kroz Francusku, USA, Karibe i Egipat, Grcku, Italiju i nema nikakvog razloga zasto ne bi sutra s Vikinzima u Norvesku i englesku, a iduce godine u feudalni Japan ili drevnu Kinu.. tu i je snaga fransize s ekonomske strane – stvorili su nesto sto ne planiraju zavrsiti uskoro. E sada, mi mozemo uzivati u igri (neke su bolje, nele losije, a stvar je i osobnog ukusa) ili mozemo svake druge godine pricati istu pricu – to nije AC. Je, Ubisoft ga je tako nazvao i tako ce se zvati. Ti ga zovi Vinging Kreso ako te toliko pati ali zasto si uskratiti mozda dobru igru radi toga?! OK, nije to AC i idemo dalje. Mozda ni WatchDog nece biti spiritualni nasljednik dvojke ili jedinice ali zasto bi to nuzno lose bilo?

  • Wildchild

    30.04.2020 - 17:09

    Vikings: The Movie

  • personauser

    30.04.2020 - 17:11

    Ja cu pricekati da izadje za PS5 i XSX

    • TorcidashFromCroatia

      @personauser, 30.04.2020 - 17:32

      Također!!

    • personauser

      @TorcidashFromCroatia, 30.04.2020 - 17:48

      Glupo je kupovati za PS4 i XONE posto izlazi i za PS5 i XSX

    • TorcidashFromCroatia

      @personauser, 30.04.2020 - 17:55

      Da, slažem se s tim

    • Artyom

      @personauser, 30.04.2020 - 20:00

      Zar neće uz igre koje kupiš za PS4 i XBO biti besplatne verzije/nadogradnje i za XSX i PS5? Cyberpunk je već potvrđen da će biti takav, pa sad neznam dali to svaki izdavač sam odlučuje ili je pravilo za sve…

    • personauser

      @Artyom, 30.04.2020 - 20:07

      To za besplatnu nadogradnju ovisi od izdavaca do izdavaca. Cyberpunk je potvrden samo za XSX da ce dobiti besplatnu nadogradnju ako kupis XONE verziju, za PS5 jos nije potvrdjeno. Sony mora slijediti primjer Microsofta sto se tice besplatne nadogradnje na next gen konzole. Vjerojatno ce i Ps5 imati nesto poput Smart Delivery na XSX

    • drazensi

      @Artyom, 01.05.2020 - 00:42

      Za XSEX je potvrdeno da ce biti besplatna nadogradnja.

    • blacklist0907

      @personauser, 30.04.2020 - 23:15

      Mislim da ce ti verzija za ps5 bit samo neki graphic update i da neces trebat igru dva puta kupovat

    • personauser

      @blacklist0907, 01.05.2020 - 10:13

      Za sad je samo potvrdjeno da ce XONE verzija Assassin’s Creed: Valhalla dobiti besplatnu nadogradnju na XSX, a za PS5 jos nije potvrdjeno

    • blacklist0907

      @personauser, 01.05.2020 - 11:16

      Ja mislim samo zato jer je Xbox vec predstavljen…to ce bit par naslova koji ce izlazit napocetku a poslije sve samo za ps5 i xbox

    • personauser

      @blacklist0907, 01.05.2020 - 11:33

      XSX ce imati Xbox Smart Delivery koji omogucava da XONE verzija dobije besplatnu nadogradnju na XSX bez da kupujes XSX verziju. Nadam se da ce i PS5 imati nesto slicno tome.

  • Hrvoje Smoljić

    30.04.2020 - 17:12

    They bid me take my place among them in the halls of Valhalla where the brave may live forever trololo

  • Dajsikeks

    30.04.2020 - 17:14

    sa 60€ obične igre na 100€ za gold edition i 120€ (10€ popust za preorder) za ultimate, dosta velika razlika, misliš inače onak cca 80€-100€. Sve ostalo se ok čini

  • Zoran Žalac

    30.04.2020 - 17:16

    Zaboravili su na kraju #f**k like a Viking.

    • personauser

      @Zoran Žalac, 30.04.2020 - 17:57

      I to rob like a Viking

    • funky0308

      @Zoran Žalac, 01.05.2020 - 10:25

      Haha..odlicna naljepnica za auto f**k like a Viking 🙂 brendiraj to sto prije hahaha

  • Nemanjazzz

    30.04.2020 - 17:17

    Brace for downgrade

    • Frostyz

      @Nemanjazzz, 30.04.2020 - 17:35

      Ovo je cinematic,ovo nije gameplay trailer jos uvek ne znamo nista o gameplayu sem detalja koji su nam dali.

    • MedoZidov

      @Frostyz, 30.04.2020 - 19:16

      gameplay iskreno ne ocekujem da ce biti puno nesto bolji od odysseya o originsa, najvece promjene bice oko mape XD, i naravno trunku ce pojacat grafiku a trazit duplo bolje specifikacije nego za prethodne

    • PCGamer

      @Nemanjazzz, 30.04.2020 - 17:36

      Um, znas da je ovo samo cinematic trailer jel

    • Yogar

      @Nemanjazzz, 30.04.2020 - 19:17

      Ovakvi komentari smanjuju IQ za 200

    • Senf0

      @Nemanjazzz, 01.05.2020 - 12:12

      koji si ti lik jbt

  • personauser

    30.04.2020 - 17:19

    Eivor je kod Skandinavaca samo zensko ime pa mi je malo cudno da ce se muski lik tako zvati

    • GTA222

      @personauser, 30.04.2020 - 20:02

      To je cijena modernog društva čini se, “nenormalno je postalo normalno”.

  • SeaNN

    30.04.2020 - 17:21

    Preskocio sa prijasnja dva ac ali ovo se uzima, izgleda odlicno a i zanima me kako ce politika utjecati, hocemo li izgradivati settelmente po engleskoj i osvajati teritorije?

    • KobaMaster

      @SeaNN, 30.04.2020 - 17:46

      Koliko vidim radnja trailera odvija se u dva kraje jedan je u Engleskoj dok drugi je negdje na sjeveru… sada nadam se da ce biti tako jer to bi uzrokovalo spektakl i ogromnu mapu nadam se

  • cikastojca

    30.04.2020 - 17:28

    Na prvi mah dok sam gledao trailer pomislio sam da je rl. Sve je to super, i vikinzi i sve to, ali uopste nisam imao dojam da gledam trailer za Assassin’s creed igricu. Kao da od originsa malo po malo pokusavaju da se uvuku u rpg zanr. Mnogo sam bio uzbudjen za ovaj trailer jer juce dok je onaj lik pravio sliku za Valhalla stavili su AC 2 ost i tako dali mnogima laznu nadu.

  • Noproblemoguy

    30.04.2020 - 17:29

    Nemogu doćekat, odlično

  • esseGesse

    30.04.2020 - 17:40

    Spektakularno!!!

  • KobaMaster

    30.04.2020 - 17:44

    Vrlo vjerovatno kupujem punu igru s svim dlc-evima… zadnja 2 assassina sam presao krekano… A s AC-Odyssey sam ostao zapanjen sa svime trebalo mi je +70h da predem igru komplet… nadam se da cemo dobiti i malo vise od AC-Valhalla ocekujem bar puno vecu mapu 😀

    • TorcidashFromCroatia

      @KobaMaster, 30.04.2020 - 18:22

      Ja iskreno želim jednu detaljnu mapu s puno interesantog sadržaja i života. Ako su ovi kriteriji zadovoljeni, ja ću biti zadovoljan, čak i ako je mapa mala.

    • kebbab

      @KobaMaster, 30.04.2020 - 22:58

      Ja se nadam da AC Valhalla kupiš a ne krekuješ.

    • KobaMaster

      @kebbab, 01.05.2020 - 17:54

      a cuj lako je krekano igrat al nekad zelim i podzat developere…

    • Smike

      @KobaMaster, 01.05.2020 - 12:41

      Zbog takvih kao ti, ja se nadam da će sve manje igara izlaziti za PC. Ljudi ulože miline eura,hiljade sati rada da bi ti skinuo djaba i krekovo, još se nadaš da će biti veća mapa. Šta ti u svojoj glavi zamisljas, nemaš se pravo nadati jer ne podržavas rad ovih ljudi. To ti je kao da hoćeš novog BMWa ali djaba i još zahtjevas svu opremu i tako iz godine u godinu. Jarane zaradi,ako nisi djete i kupi igru i onda kao kupac zahtjevaj veće mape bolji grafiku itd

    • KobaMaster

      @Smike, 01.05.2020 - 17:55

      Da jasno mi je to sto nisam novcano podrzao developere… al et pricam sam sebi ak ti smeta… samo sam izrekao svoje misljenje…

    • GTA222

      @Smike, 01.05.2020 - 18:03

      Sad ću ja tebi nešto reći, ti kad skineš krekanu igru developer nije ništa izgubio jer igra se može neograničeno kopirati dokle god ima mjesta na HDD ili SSD da tako kažem. Problem nastaje kad bi ti otišao u trgovinu i ukrao igru jer si ukrao nešto fizičko i tog više “nema” tako da nemojte uspoređivati fizičko i digitalno to dvoje nije isto. Isto tako piratizacija na PC više nema toliko velikog utjecaja kao što je to prije bio slučaj, ali šta se počelo događati u zadnje vrijeme evo call of duty MW 2019 dobar primjer kupiš igru na PC original i ne možeš ju igrat offline, isto kao i Diablo 3 koji se dan danas ne može na PC offline igrat dok se te 2 iste navedene igre na konzolama mogu igrati offline. Znači platiš igru kao pošten čovjek a tretira te se ko smeće i naravno da će ljudi onda piratizirat, evo Cyberpunk 2077 neće imati nikakav DRM i prodavat će se ko blentav to je samo dokaz da DRM radi više štete nego koristi.

    • kebbab

      @GTA222, 02.05.2020 - 12:48

      Dečko nešto je kad kupiš digitalnu igru na steamu a nešto je kad je krekuješ. Zašto me ljuti? Zato što ču ja kupit AC Valhalla za ps5 i to Collector’s Edition za 200€ a ovaj bi da krekuje???

    • drazensi

      @kebbab, 02.05.2020 - 13:34

      Jedno s drugim veze nema. Sve je stvar osobnog odabira. Tvoj je odabir da potrosis 200 eura na igru, njegov da piratizira. Piraterija ne utjece ni blizu na prodaju igara kolko bi studiji htjeli da mislimo da utjece.

  • Lord_Sec

    30.04.2020 - 17:47

    Odavno me nije assassins creed ovako zanima, samo jos gameplay da se vidi

  • Smike

    30.04.2020 - 17:59

    Odlično, na igri radila ekipa od Black Flaga i Originsa, dvije meni najbolje AC igre. Kupuje se definitvno za ps4.

  • funky0308

    30.04.2020 - 18:06

    E to je trailer..odlicno slozeno i odlicno izgleda. Siguran sam da ce i sam gameplay biti ovakvog dobrog izgleda, Ubisoft je naucio svoje sto se downgradea tice i mislim da tu problema nece biti ali OK, to ceno tek vidjeti ali trailer je odlican. Bas nabrijava na igru i atmosferu.. genijalno, samo da i gameplay bude zanimljiv i vizualno OK. Ekipa koja radi na ovoj igri daje za pravo nadati se najboljem AC jos od BFa

    • Masterchief

      @funky0308, 01.05.2020 - 07:45

      Nikad ne reci nikad, trebali su naučiti o downgrade-anju nakon prvog Watch Dogs-a, ali su to ponovili s R6S. Nemojmo zaboraviti da su prošle godine izbacili Breakpoint.

    • funky0308

      @Masterchief, 01.05.2020 - 10:22

      Kao i svaki drugi studio tako i Ubisoft ima dobre i lose igre i to je cinjenica ali unaprijed prograsiti igru smecem samo zato jer je prije 10 godina izasao WatchDog koji je downgradean ili Division koji je kasnije izrastao u jedan odlican looter shooter koji u svojoj drugom nastavku izgleda toliko dobro da se puno igara moze sakriti iza njega.. sto hocu reci, Ubisoft je studio koji ima odlicne talente i puno su vec puta dokazali da znaju napraviti igru, pogotovo Montreal u ACu, pricekajmo i vidjeti cemo sto ce od svega biti. Tema je odlicna, vizualno ce to sigurno biti bomba, samo je pitanje da li znati ponoviti ono iz AC BFa i da li ce ce igra uspjeti. To nitko ne zna, vidjeti cemo. WatchDog je bio OK, Division odlican, Raymani su znali biti dobri, ACi odlicni…ajde da prestanemo svi pljuvati samo i pricekajmo, Ubisoft ni izbliza nije onakav kakvim ga neki ovdje pokusavaju prikazati. Kada izadje igra, onome kome se ne svidja neka je ne igra i super..

    • Masterchief

      @funky0308, 01.05.2020 - 12:20

      Nisam rekao da je ovaj novi AC smeće, rekao sam da sumnjam da je Ubisoft naučio svoju lekciju ili barem prvih 2 puta.

  • kebbab

    30.04.2020 - 18:11

    Ovo ide opet collector’s edition 😁

  • DiVojic

    30.04.2020 - 18:27

    Nadam se da će se moći podesiti da pričaju na danskom ili norveškom kao izvorni jezik 😀

    • personauser

      @DiVojic, 30.04.2020 - 18:37

      Ja vise zelim da pricaju staronordijskim jezikom jer su tim jezikom pricali vikinzi

    • Sinek

      @personauser, 01.05.2020 - 14:48

      nemoj se tusirati 10 dana prije tako da smrdis ko prava staronordijska vikingcina dok igras, inace nije to to

  • Premelo172

    30.04.2020 - 18:27

    Meni su ubili assasine s letećim brojevima i ostalim rpg glupostima, zna se što je assasins creed oduvijek bio. Black flag mi je možda i najbolji dio bio po gameplay, origins sam probao Al nije mi se previše dojmilo. Ako cu moc ubit bilo kojeg neprijatelja iz prve s malom oštricom igrat ću i uživat ću. A vikinzi su mi već postali lagano izlizani i kroz serije i kroz igrice.

  • kebbab

    30.04.2020 - 18:51

    Mene samo zanima nešto. Valhalla je palača palih koje je po nordskoj mitologiji u Asgardu. Kako če to sve izgledat na mapi i kolika če biti?

    • kebbab

      @kebbab, 30.04.2020 - 18:53

      I Asgard je bijo podeljen na više kraljestva kojima su vladali bogovi!?

    • personauser

      @kebbab, 30.04.2020 - 19:04

      Devet svjetova sastoje se od Ásgarðr, Vanaheimr, Álfheimr, Miðgarðr, Jötunheimr, Múspellsheimr, Svartálfaheimr, Niflheimr, a možda i Niðavellir. Asgard nije bio podijeljen na kraljevstva nego je bio jedan od devet svijetova.

    • kebbab

      @personauser, 30.04.2020 - 19:44

      Aha, dobro ne razumijem se toliko u nordsku mitologiju. Jedva čekam da vidim mapu da vidim kako su to zamislili.

    • SonOfZeus

      @kebbab, 30.04.2020 - 19:25

      Play god of war son

    • GTA222

      @SonOfZeus, 30.04.2020 - 20:04

      Čim dođe na PC znači nikad :/, iako da ne misliš da pljujem po igri prešo sam GoW2 i 3 i planiram instalirat ascension na svoj dobri stari PS3 🙂

    • BeLLicus

      @kebbab, 01.05.2020 - 00:12

      To što igra nosi naziv Valhalla ne znači da će se radnja odvijati na tome mjestu. Piše ti i u članku.

      U bilo kojem slučaju, Eivor je odgojen/a na pričama o bitkama i slavi, a iz Norveške ga/ju otjera neimaština.

      Tražeći novi dom, Eivor se sa svojim klanom zaputi preko Sjevernog mora prema bogatim kraljevstvima Engleske. No, ondje ih dočeka otpor plemena Sasa, čiji ih kralj Alfred Veliki proglasi nevjernicima. Na Eivoru je stoga da se na različite načine izbori za svoje mjesto pod suncem te zaštiti budućnost svoga klana.

      Radnja se odvija u Norveška/Engleska… Real world 🙂

    • Zoran Žalac

      @BeLLicus, 01.05.2020 - 11:10

      Kao i s Odysseyjem, očekujem da će mitske lokacije ostaviti za ekspanzije/season pass.

    • KobaMaster

      @Zoran Žalac, 01.05.2020 - 18:00

      Vrlo vjerojatno i hoce sto je realno.

    • KobaMaster

      @BeLLicus, 01.05.2020 - 18:00

      Da igra se odvija u engleskoj/na sjeveru dok god of war u potpuno drugom mjestu i vremenu… cak se izjavio i covjek koji je radio na god of war-u … link https://www.ladbible.com/technology/gaming-god-of-war-director-responds-to-assassins-creed-valhalla-20200501?source=gamingbible

  • Saren

    30.04.2020 - 18:52

    Izgleda dobro, zadovoljan vidjenim za sad i jedva cekam da ovo izadje, zadnja dva AC-a sa svojim settingom i mjestom gdje se odvijaju su po mom ukusu, tako da jedva cekam zaigrat i ovog kad izadje.

  • Jokerhere

    30.04.2020 - 19:24

    Potrudili su se, i krvav poprilicno….odlicno😀

  • andjel

    30.04.2020 - 19:32

    odličan trailer i sve, ali primjećujem stvaranje trenda u igrama gdje su kršćani negativci i treba ih sve potamaniti

    • Premelo172

      @andjel, 30.04.2020 - 21:01

      A gle himmler je htio zamijenit u nacističkoj njemačkoj kršćanstvo s poganizmom temeljenom na nordijskoj mitologiji, pa ti vidi zašto su to tak napravili 🤣

    • Mech_Tron

      @andjel, 01.05.2020 - 01:27

      Onaj tko duže igra ovaj serijal i malo dublje razmišlja može primijetiti taj trend u svakom nastavku.
      Na taj način utječu na mlađu generaciju…. nažalost

    • drazensi

      @Mech_Tron, 02.05.2020 - 10:45

      Kolko duboko i dugo si razmisljao o toj problematici? Da znam kolko treba da se dode do tih zakljucaka da probam i sam.

    • drazensi

      @andjel, 02.05.2020 - 10:44

      Tako je. Vikinzi bi se u Engleskoj trebali boriti protiv muslimana. Koji krscani, sta oni imaju biti tamo u Engleskoj..

  • karlod1997

    30.04.2020 - 19:38

    Izgleda nenormalno. Bolje od tone današnjih filmova…

    • KobaMaster

      @karlod1997, 01.05.2020 - 18:01

      bumo vidili 7.5 kakav je gamplay pa cemo bolje presudit 🙂

  • Lovro Maroševac

    30.04.2020 - 19:45

    Fingers crossed, vikinška tematika jedna od dražih, bilo da se radi o filmovima, serijama, igrama ili nečemu četvrtom.

  • liam

    30.04.2020 - 19:46

    Planina vs Regnar….

  • Noproblemoguy

    30.04.2020 - 20:46

    Hoce li ovaj novi ac izaci na ps4 u Xone

    • personauser

      @Noproblemoguy, 30.04.2020 - 20:58

      Da

    • KobaMaster

      @Noproblemoguy, 01.05.2020 - 18:02

      Jedino sto me muci su slabiji ps4 i xone kak ce izgledat i radit na toj masineriji…

    • Noproblemoguy

      @KobaMaster, 01.05.2020 - 18:17

      Vjerojatno rade da na ps4 i xone bude u funkciji a na ps5 i SXS da grafika bude bolja i stabilniji framerate

  • MoGaming

    30.04.2020 - 21:05

    Lokacija vikinga na početku je jako slična iz serije, posebno onaj izlazak na more. Tko je gledo seriju sigurno će prepoznat.

    • SonOfZeus

      @MoGaming, 01.05.2020 - 13:30

      Opcenito mi cijeli trailer daje vibre iz Vikingsa, vidi se da su povukli uzore. Osobito u borbu dio gdje glavni lik baci sjekiru da obrani brata

  • kebbab

    30.04.2020 - 23:22

    Pa eto dobro pogledaj zadnje dve slike u članku i kad još malčice poboljšaš dobiješ ps5 grafiku. Taj AC je još uvjek na osnovi trenutnih konzola tako da na ps5 dobijemo možda malo bolje sjene malo više trave i zelenila. Ne očekujte previše od grafike. Možda sledeču godinu.

    • kebbab

      @kebbab, 04.05.2020 - 05:15

      Samo igre za ps3 su bile po večini zaključane na 720p a dsnas igraš na ps4 pro na 4K tv. Ja mislim da če skok na ps5 s ps4 biti manji nsga s ps3 na ps4.

  • vp2211

    30.04.2020 - 23:28

    Izgleda malo kao for honor

  • Prophett

    01.05.2020 - 03:49

    Obecava dosta ova igra, AC jos od Black Flaga nema veze sa AC-om ali BF mi je omiljeni, Origins i Ody su takodje dobre igre 😀

  • SpecialDragon

    01.05.2020 - 09:54

    Igrica me podsjeća na God of war iz 2018. i možda nisam fan assassin’s creed igara ali moram priznati da igra izgleda jako zanimljivo.

  • delight353

    01.05.2020 - 10:06

    Ma jedva cekam! Origins i Odyssey su mi bili odlicni! Kuzim da nekima smeta odmak od tradicionalnog ACa, ali mislim da je neosporivo koliko dobro RPG mehanike leze tom svijetu.

    • Masterchief

      @delight353, 04.05.2020 - 09:36

      Mislim da Origins i Odyssey jesu dobre i zabavne igre, ali je neprihvatljivo koliko ima grindanja u njima, a pogotovo u Odyssey-u. Napravili su igru s toliko grindanja da mogu ubaciti mikrotransakcije koje ubrzaju to grindanje. Odvratno.

  • SonOfZeus

    01.05.2020 - 13:27

    Ocekuj bolju rezoluciju i fps, bolji AAA i view distance, te znatno brze ucitavanje osobito na ps5.

  • Sinek

    01.05.2020 - 14:58

    dijalozi, questovi, skill tree, akcija, gluma… ove igre rade apsolutno sve, i nijedan dio ne rade odlicno, dapace vecina stvari je teski prosjek. eto to je moj problem sa ac igrama.
    ime mi nije bitno ali bijedno je sto ubisoft misli da to sto lik ima skrivenu ostricu garantira assassins creed naziv (btw ovo je bio bijedan sucker punch na kraju :p)
    igra ima sve temelje da bude reskin odiseje

    • drazensi

      @Sinek, 02.05.2020 - 10:47

      Koje to tocno temelje ima? Drugi setting? Vijek? Mapa? Likovi? Gradenje naselja?

    • Masterchief

      @Sinek, 04.05.2020 - 09:37

      Slažem se da ovi novi AC rade sve, ali ništa baš kako spada. Priča mi je za smijati se, a questovi koma. Mogli bi poraditi na tome.

  • SanKa

    01.05.2020 - 15:28

    kao i obicno, AC ima najbolje trailere..nadam se da igra nece razocarat. manje RPG elemenata, više assassins/templar stvari zbog kojih je ova igra dio AC franšize

  • Pararera

    01.05.2020 - 17:29
  • Rajder

    01.05.2020 - 20:48

    Znači…davno pradavno probao AC (odmah po izlasku)…nije to bilo za mene, nećkao se baš zbog toga već dvije godine oko Originsa…danas krenuo…meni je to igretina, i baš ću nastaviti s Grcima i Vikinzima…prst gore
    Dok opet odigrao sam onaj DLC na otoku, ostao ugodno šokiran, toliko da će i black flag doći na red

  • moordrak

    01.05.2020 - 22:04

    Znači ovako će izgledati moja prva igra za PS5…

  • jokajecar12

    01.05.2020 - 22:38

    prezadovoljan za sada vidjet cemo kad izade mora da ce valjat

  • DiVojic

    02.05.2020 - 03:49

    Kada ćemo dobiti AC: Balkan? To bi bilo zanimljivo xD

  • Eomund

    02.05.2020 - 13:46

    glavni lik liči na Charlie Hunnama 🙂

  • Smith

    02.05.2020 - 19:02

    Izgleda super. možda si ju kupim, ali ja više volim prvi assassins creed .Zato što je bilo puno parkura i imao sam onaj nož sa kojim je bilo cool ubijati enemie.

  • viiXeou

    05.05.2020 - 02:06

    Kao veliki fan AC serijala mogu reći da sam jako uzbuđen oko novog nastavka. Mislim da su ponovo uspjeli pogoditi smještaj u povijesti. Jedva čekam vidjeti kakva će atmosfera biti, ali dosta o Valhalli pošto još nije ni gameplay izašao pa neću puno o njemu. Vidim da dosta ljudi raspravlja o tome kako ovo više nije Assassin’s Creed, te kako su prva 4 bila odlična. Naravno moram se djelomično složiti sa tom izjavom. Ezio trilogy su 3 stvarno odlično odrađene igrice, te sam jako uživao u njima i nastavit ću. Ali moram spomenuti da AC1 nije baš bila odlična igrica. Iako je to onaj koji je sve započeo i uvijek me hvata nostalgija kada pričam o njemu igrica je dosta prazna. Jako je repetativna, te još od tamo postoji problem o skupljanju bezvrijednih collectablesa. Nego vratimo se na novije nastavke. Vjerujem da je Ubisoft u AC Originsu napokon rješio taj dugogodišnji problem skupljanja collectablesa. Sada nam u novim RPG AC-ovima omogućuju napredak kroz levele. Mislim da je dobra odluka bila skrenuti na više RPG koncept zato jer je stari malo i dosadio, te je nakon užasa što je AC Syndicate bio AC Origins je bio stvarno osvježenje koje mi se jako svidjelo. Svidjelo se to vama ili ne ova promjena je vjerujem bila jako bitna pošto mislim da bi bez te promjene AC išao samo nizbrdo. Neću puno o AC Odysseyu pošto je to jedini kojega još nisam kupio, ali sam čuo da ima bespotrebne izbore koji uopće ne utječu na tijek radnje. Jedan je od developera rekao da neće biti isti slučaj u AC Valhalli. A ako neki AC nije baš kao AC to je AC Syndicate (ne uključujem AC Odyssey), Ubisoft je odlično vratio život AC-u Originsom. Ako Ubisoft Montreal radi na ovoj igrici vjerujem da će Valhalla bit odličan nakon njihovog uspjeha sa Black Flagom i Originsom.

  • Elvis Jukic

    11.05.2020 - 12:47

    Sve mi se čini da će biti mp nešto na foru da tri igrača budu prelazila neke zadatke…

  • TrunksDBZ

    13.06.2020 - 22:46

    Assassin’s Creed se treba vratiti instinskim korjenima kada si stvarno bio Assassin a ne viking sa ogrominim maljem

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?