HCL.HR

Šef DICE-a poručuje da ženski igrivi likovi neće napustiti Battlefield V

Petra Rukav 26.05.2018.   •   135 komentara


Zbog kontroverze koja se podigla oko ženskih igrivih likova u nadolazećoj Battlefield pucačini smještenoj u razdoblje Drugog svjetskog rata, šef DICE-a osjećao se primoranim naglasiti kako je Battlefield V igra za sve.

Prije samo tri dana, Electronic Arts i DICE pokazali su svijetu prvi trailer za najnoviji dio Battlefield franšize koji je potvrdio glasine da se vraćamo u razdoblje Drugog svjetskog rata što je usrećilo mnoge fanove. Međutim, video od dvije i pol minute obilježili su i ženski likovi odnosno vojnikinje koje često i promoviraju igru putem raznih marketinških materijala što je, čini se, užasno zasmetalo gaming zajednicu.

Konkretno, ubacivanje igrivih ženskih likova u Battlefield V pucačinu, koja predstavlja doba najkrvavijeg rata u povijesti čovječanstva, nagnala je mnoge igrače da počnu pljuvati po naslovu te se izjašnjavati kako to nije njihov Battlefield. No, nakon dva dana cendranja nezadovoljnih igrača na Twitteru šef DICE-a, Oskar Gabrielson, osjećao se primoranim naglasiti kako su Battlefield igre oduvijek bile dizajnirane za sve vrste igrača, odnosno da ih isti igraju onako kako sami žele:

Prije svega, dopustite mi da budem jasan oko jedne stvari. Igračev izbor i ženski igrivi likovi su ovdje da ostanu. Mi želimo da Battlefield V reprezentira sve one koji su bili dio najveće drame u ljudskoj povijesti, a da pritom igračima dademo mogućnost izbora da odaberu i kustomiziraju likove s kojima igraju.

Povrh toga, za one koji se žale da Battlefield V nije dovoljno realan Gabrielson je čak podijelio i gif koji prikazuje tri vojnika kako jašu jednog konja te izbacuju mlazove vatre iz svojih plamenobacača objasnivši kako je „Battlefield sandbox oduvijek bio dizajniran da ga igrate kako sami želite. Poput situacije gdje nastojite tri igrača s bacačima plamena smjestiti na galopirajućeg konja. S BFV također dobivate priliku da igrate kako želite. Ovo je #svačijibattlefield”.

Komentari (135)

  • darijoman

    26.05.2018 - 14:07

    Zašto bi napustili ? Gluposti

  • tomica0310

    26.05.2018 - 14:15

    bolje sto ima zenskih likova ali ne moraju bas stavljati zenski lik na svaki cover u igri…to mi je bespotrebno forsiranje…igru ce i dalje 98% ciniti muska populacija, pa ono…

  • Vexido

    26.05.2018 - 15:02

    i prije su se pojavljivale zenske u raznim igricama , samo sto ova nije polugola sa grudima kojom bi i pamela pozavidjela ,sto nije u redu … dajte nam sise …

  • dragon.avenger

    26.05.2018 - 15:19

    Jesmo zaostali da je to čudo. Ovo nije povijesni dokument nego igra ono…Bezvezarije

    • Marac Marko

      @dragon.avenger, 26.05.2018 - 16:40

      o vidi normalan kometar, imas lajk 😉

    • TeroXCro

      @dragon.avenger, 26.05.2018 - 22:36

      Upravo se zato i preko nje nebi smjela forsirat politička korektnost. Jer je zabava.

  • snooker

    26.05.2018 - 15:26

    fali im duga na coveru. to moremo očekivati u BF6

    • Dukie

      @snooker, 26.05.2018 - 15:47

      I sta bi smak svijeta bio da su dugine boje u pozadini? Nebi kupio igru?

    • Aldin219

      @Dukie, 26.05.2018 - 16:08

      Nije u tome stvar. Stvar je sto se ista naracija konstanto ponavlja, i to u vecini slucajeve protiv onog sto zajednica zeli. Evo ja nisam LGBT, ali ne zelim da mi se LGBT mijesa u igre i filmove. Shvatas li u cemu je fora? Zasto bih ja svaki dan raspravljao i filozofirao ili razmisljao o necijoj seksualnoj orijentaciji. Hocu da gledam prokleti film ili da igram prokletu igru bez da se ista koristi u politicke svrhe.

    • Dukie

      @Aldin219, 26.05.2018 - 16:33

      Kakve veze igrivi zenski lik ( i zena na coveru ) ima sa LGBT? Pa nije da su stavili zenskog lika koji je prije bio musko ili obrnuto i da su to jos naglasili. Plus, nije jedina igra koja ima zenskog lika. Ne shvacam cemu frka oko toga sto su stavili zenu u prokletu igru.

    • hdnxc

      @Dukie, 26.05.2018 - 17:13

      Ma nema veza LGBT-om, stvar u tome što Aldin219 htio reći što ovi ljudi u zadnje vrijeme prisilno proguravaju političku korektnost i diverznost bez obzira je’l historočki ispravno ili nije (evo u jednoj epizodi Doctor Who smješteno u viktorijansko doba pola Britanaca je odjedanput crnci), ako se ne slažeš njihovom perspektivom odmah će te napadat za krivo mišljenje. Takvi ljudi su napadali Daniel Vavru i davali slabiju ili odbijalo mu davati ocjenu za Kingdom Come:Deliverence, zašto? Zato što prema njihovoj logici igra nema crnce ili druge “diverzne” likove UNATOČ ŠTO JE IGRA SMJEŠTENA U ČEHOSLOVAČKOJ.

    • Dukie

      @hdnxc, 26.05.2018 - 17:23

      Ok, razumijem sto oces reci. Ali u WW2 ( i vjerujem da nisam u krivu ) nisu ratovali samo muskarci…. Mislim da je medju hrpom muskaraca isto tako bio poprilican broj zena. Tako da ja i dalje ne vidim cemu tolika galama oko zenskog igrivog lika u Battlefield-u V…

    • VEK1NG

      @Dukie, 26.05.2018 - 17:27

      Takođe Srbi i Bugari su učestvovali u WW1, pa ih nema u igri.A nema ni Belgije.

    • Dukie

      @VEK1NG, 26.05.2018 - 17:34

      Ok. Sta zelis sa tim reci? Poanta je da se galama digla oko je****g zenskog lika u prokletoj igri. WOW, gle zenu su stavili kao igrivog lika u Battlefield V i sad cemo zatvoriti EA i DICE. Tocnije, zatvorit cemo sve koji imaju igrivog zenskog lika u svojim igrama…… Jel kuzis ti sta ja pricam?

    • VEK1NG

      @Dukie, 26.05.2018 - 17:41

      Nemam ja ništa protiv žene ili ženskih likova u igrama.Problem je što je sve to sada prenalglašeno.Ne želim da se čitava kampanja vrti oko ženskih vojnika.Saslužile su da budu dodate u igru i one su učestvovale u WW2, ali to nemora biti glavna tema pored toliko događaja u WW2.Nisam hteo da budem pristrasan i uvredljiv postom gore, samo smatram da sve treba da bude umereno(znam da to nije prava reč, ali se nadam da ćeš razumeti), a ništa prenaglašeno.

    • Dukie

      @VEK1NG, 26.05.2018 - 17:49

      Razumijem naravno. I shvacam sta zelis reci.

    • Irenicus

      @Dukie, 26.05.2018 - 20:44

      Ovaj oskar iz dice-a treba da ukuca definicije pojmova kao sto su virtue signaling, cuck, peer presure etc.

    • hdnxc

      @Dukie, 26.05.2018 - 17:57

      Ta galama nije bila u vezi zenskog lika u igri, ovo što nije spomenuto u članku (i to još na drugim gaming stranicama) jest da su ljudima dosadile takve budalaštine koje sam već gore ti rekao. Ovo je doslovno čist pokušaj od EA, DICE, bilo koje SJW gaming stranice poput Polygona i Kotakua da demolaziraju gamere i ušutakaju ljude koji kritiziraju njihovo nasilno proguravanje P.C. i diverznosti u medijama.

    • RaZeR162

      @hdnxc, 26.05.2018 - 18:25

      Pocelo je od toga da neki ljudi ne zele gledat zenske likove u ratnim igrama i s obzirom na to koliko im to smeta vjerojatno ih ni necemo puno vidjet. Ipak je to izbor svakog pojedinca, nikog se ne prisiljava.
      Recimo da donekle shvacam sto zelis reci i mozda imas pravo ali glupo je sto je ovo zapravo postala politicka rasprava a ne rasprava o jednoj videoigri.
      Mislim da cu se povuci iz kometiranja do sljedeceg gameplay videa jer ovo sad previse lici na svakodnevicu u saboru.

    • pesfan

      @Dukie, 26.05.2018 - 21:20

      Dukie, problem je što se forsira stavljanje žena u igre, nitko nema ništa protiv “jakih” žena u igrama (Tomb Raider, Horizon Zero Dawn…) ako to ima narativno smisla. Btw u WW2 što se tiče SAD-a je u borbi poginulo oko 420 000 muškaraca i 16 žena, žena u borbi je bilo nešto u Francuskom pokretu otpora i u SSSR-u u ulozi snajperistica, ali definitivno nije bilo žena sa prostetikom koje su sudjelovale u borbi na prvoj liniji (a kolko znam ni muškaraca sa prostetikom). Znam, argument ti može bit to je samo igra i bitno da je zabavna, međutim tom logikom su mogli i dinosaure stavi u igru, jer vjerujem da će se mnogi složit da su dinosauri zabavni i da bi bilo zabavno s njima igrat u igri smještenoj u WW2.

    • Nijam Kaj

      @Dukie, 26.05.2018 - 23:36

      Zene su imale vaznu ulogu u ratu, radile su u tvornicama oruzja ali nisu ratovale. BF (V) bi trebao biti donekle realan prikaz rata, sa povijesnim cinjenicama.
      Kao sto je “pesfan” rekao, po tvojoj logici su mogli staviti dinosaure samo radi zabave.

    • Aldin219

      @Dukie, 26.05.2018 - 17:30

      Ma samo sam raširio temu jer je sve to povezano politički

    • marko1106

      @Aldin219, 27.05.2018 - 11:29

      Ja sam dio zajednice i ja zelim da zene trce po bojnom polju…

    • snooker

      @Dukie, 26.05.2018 - 19:16

      ne, neću je kupiti ionako 😀

    • SanKa

      @snooker, 28.05.2018 - 12:43

      omašio si cijeli fudbal. prikaz žene povezuješ s gay zajednicom. to što ti ne voliš žene, to nema veze s tim 🙂

      ali za ozbiljno, ja sam protiv toga da se žene stavljaju u britanske komandose u ww II samo zato što to nije faktički točno. tako nije bilo, želim dozu realnosti u igri. maksimalno što može. al jbg, na kraju krajeva, to je igra.

  • VEK1NG

    26.05.2018 - 15:37

    Kakav je ovo gif?Izgleda kao jeftina montaža, a ne ingame footage.

  • Dukie

    26.05.2018 - 15:50

    Ja bi igrao i sa zirafom da mogu ako je igra dobra. A to sto su ljudi zabrijani u bulji pa im sad problem jer je zena na coveru i sto je zena igriv lik, to je druga stvar. Nemres budali udovoljit i da si svemoguci.

    • Dukie

      @Dukie, 26.05.2018 - 15:52

      Uf da, zaboravih…..u WW2 su se borile samo muskarcine a zene su doma cuvale djecu ^^

    • Vexido

      @Dukie, 26.05.2018 - 17:20

      zapravo žene su radile municiju,oruzja u tvornicama i slicno ,a da muski su isli u rat :p

    • Dukie

      @Vexido, 26.05.2018 - 17:24

      Hmmm, mislim da su u odredjenom trenutku i zene imale puske u rukama.

    • moordrak

      @Dukie, 27.05.2018 - 09:00

      Krivo misliš.

    • moordrak

      @Dukie, 27.05.2018 - 09:51

      Rekao sam samo jednu riječ pa da se malo nadopunim. Neznam što danas vas uče u školama, ali da bi razumio zašto u drugom svjetskom ratu na prvim linijama nije bilo žena, moraš malo poznavati povijest. Žene su se tada smatrale nježnijim spolom te fizički i psihički nespremnima za izazove i grozote koje ih čekaju u aktivnoj vojnoj službi. Po današnjim standardima, ovo je izuzetno seksistički , ali tada, to se smatralo normalnim. Čak su se odbijali i neki muškarci koji nisu zadovoljavali fizičke predispozicije. Na žene se prvenstveno gledalo kao na kao majke i odgajateljice. Tada je bilo nezamislivo da poštena žena spava u istoj baraci sa vojnicima. Ženama su se u vojsci davali neki drugi poslovi, pretežno u logistici. Kako rat nije štedio nikoga, veliki broj žena se posvetio poslovima njegovateljica, danas ih zovemo medicinskim sestrama. Zbog nedostatka radne snage, muškarci su većinom bili regrutirani u vojsku, pojavila se potreba za radnom snagom u tvornicama odnosno na nekim radnim mjestima koja su tradicionalno bila rezervirana za muškarce. Kada je rat završio, završila se i ta priča, a žene su se vratile na svoje tradicionalne poslove. Konkretno, moji baka i djed su se upoznali u partizanima. Ona je sudjelovao u borbama, a ona je bila kurirka. I sada dođe neko krele iz EA i kaže idemo staviti ženu sa protezom kao zaštitni lik na naslovnicu igre koja je smještena u drugi svjetski rat. Shvaćaš li sada zašto se ljudi bune? Ako već koristiš tematiku drugog svjetskog rata, onda budi korektan u prikazu povijesnih činjenica. Ako je to problem, onda nemoj koristiti naziv drugi svjetski rat.

    • funky0308

      @moordrak, 27.05.2018 - 11:12

      Koliko ja znam povijesti, a nesto znam jer stvarno volim povijest – u pravu si. Zene su se aktivirale i pomagale ali manje vise u tvornicama u izradi oruzja i opreme. Nije meni problem da imamo zenskog lika, problem je, koliko vidim i kod ostalih, to nepotrebno forsiranje. Ako postoji customizacija lika, onda ovako nesto nije potrebno forsirati, kod kreiranja lika, odabrati ces i spol, kao i u milion drugih igara i to je to…neka naprave cover s likom koji je maskiran na nacin da ne mozes znati kojeg je spola. Ovako ispada da nam smeta zena u igri opcenito, sto nije istina. I koliko poznam ljude koji ovdje komentiraju, a mislim da se vec poprilicno dobro poznajemo, mislim da nitko ovdje nije ni seksist ni rasist, niti je napad na cover usmjeren protiv zena.

    • Dukie

      @moordrak, 27.05.2018 - 11:40

      Neznam po cemu si zakljucio da jos idem u skolu. Nisam nigdje naglasio da su zene umirale na prvoj liniji. Rekao sam ” u jednom trenutku” ne naglasivsi koliko njih, di i kad. I stojim kod toga, dize se panika samo zato sto je zena u prvom planu i mnogima to smeta. Tko kaze da igra nece biti korektna u prikazu povjesnih cinjenica ( osim sto je u prvi plan gurnuta zena).

    • moordrak

      @Dukie, 27.05.2018 - 12:08

      Evo, citiram što piše novinarka The Verga:
      “Battlefield V is yet another example of a game, a movie, a TV show, a cultural touchpoint that young, angry white men want to claim as their own. Fans have no ownership over the things they love. Battlefield players don’t get to decide what belongs or doesn’t belong in Battlefield V.”
      Toliko o tome. Iskreno, zaboli me taman da su stavili samo i isključivo žene u igru. Nemam ništa protiv žena, naprotiv. Pucačke i ratne igre su uvijek bile rađene sa “muškarčinama” u prvom planu. Lipo je vidjet kad se štogod talasa 🙂 Samo me smeta što moderne ideje i političke stavove miješaju sa povijesnim razdobljima u kojima nije bilo takvih ideja ni stavova. Ništa drugo. BF sigurno neću kupiti jer ne uživam u takvom tipu igre zato neću dalje komentirati.

    • hdnxc

      @moordrak, 27.05.2018 - 13:01

      Hahaha, moordarku jesi li ti stvarno nešto duvao ili ne? Ozbiljno ti citiraš ovaj The Verge koji non-stop kmeču oko “nedostatka” diverznosti u medijama dok istovremeno pljuju na ljude koji se ne slažu s njima. Nitko od ljudi na internetu ne shvaća The Verge preozbiljno osim što im se smijuckaju na te gluposti. A znaš li da je The Verge od GamerGatea pozivao ljude da omaložavaju i etikiraju gaming zajednicu i industriju kao da su neki desničari, sekiste, rasiste itd i to danas (neuspješno) pokušavaju.

    • moordrak

      @hdnxc, 27.05.2018 - 14:36

      Vidiš, nisam do sada to primjetio. Već godinama i pratim njihove vijesti preko razno-raznih news readera ali nisam do sada išao za tim da guraju ovakve stavove. Iskreno, baš sam se iznenadio kako se novinarki tolerira ovakav otvoreni jezik mržnje.

    • Irenicus

      @hdnxc, 27.05.2018 - 15:46

      Mozda cita i teen vogue

    • Irenicus

      @Dukie, 27.05.2018 - 14:52

      Argument protiv BF v nije zena je na coveru. Argument je da je to uradjeno zbog singaliziranja vrlinama.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Virtue_signalling

  • ShalO

    26.05.2018 - 15:54

    Neka zena, da ih gledam malo i u Battlefieldu,a ne samo na pornicima lol. Narod vise ni sam ne zna sta ce od sebe. Odjednom im Battlefield ne valja. GLupani vidjeli 2 minute od toliko kompleksne igre i vec sve znaju.Strasno

    • VEK1NG

      @ShalO, 26.05.2018 - 17:21

      Ti nisi video nikad ženu na ulici, normalno obučenu?

  • Goran1234

    26.05.2018 - 16:02

    Stvarno neznam ponekad sta ta gaymerska populacija traži od pojedinih igara.

    • Aldin219

      @Goran1234, 26.05.2018 - 16:10

      “gaymerska” Dobar nenamjerni pun XD

    • Goran1234

      @Aldin219, 26.05.2018 - 17:05

      Možda si me krivo pročitao…. Moj se komentar odnosio na to da pojedina skupina ljudi očekuje od igre koje ce najviše služiti za online zabavu nekakve povijesne činjenice… Mislim to je igra… Koja će najvjerojatnije biti popularna, pa živimo u 21 stoljeću svi bi trebali biti ljudi i svi smo isti, ili?

    • funky0308

      @Goran1234, 26.05.2018 - 17:39

      Nije krivo procitao nego si napisao GAYmerska 😀 .

    • Goran1234

      @funky0308, 26.05.2018 - 18:40

      Dobro tu sam ja kriv, pri znam… 🙂

    • funky0308

      @Goran1234, 27.05.2018 - 11:06

      Neki dan je bilo i banova i ostrih rijeci, a koliko mi je poznato, sve je krenulo s Gaymerima pa se ne kuzi da li je provokacija ili honest mistake 🙂 . (Da pojasnim, da ne ispadnem grammar Nazi)

  • Aldin219

    26.05.2018 - 16:11

    Ono sto meni licno smeta je politizranje svega i svacega, pa sada naposlijetku i video igara. Ocigledna je jedna tendencija i ocigledno je sta se zeli postici, ali mislim da je najbolje da se to sve ignorira. Mada, budale uvijek najglasnije galame.

  • Mogvaj

    26.05.2018 - 16:17

    Ili niste istrazili temu ili sirite sramotnu propagandu

  • Marac Marko

    26.05.2018 - 16:42

    Od Bf3 se ceka neki dobar nastavak i mislim da bude ovo VRH, ali ja ga necu moci igrati… Smrcccc 🙁

  • Dragan[MKD]

    26.05.2018 - 16:53

    To se desava kad se EA mjesa u posao svojih studija, zalosno je sto tako dobrih developera (Dice), mora zavisiti od velikih izdavackih kuca (EA).

  • RaZeR162

    26.05.2018 - 17:14

    Bas me zanima koliko ce ljudi na kraju uopce igrat s zenskim likom i jel bilo vrijedno svo ovo dizanje prasine oko gluposti…

  • funky0308

    26.05.2018 - 17:40

    Ono sto je meni zanimljivo je da nitko ne kuzi da se tako radi dobar PR, nije to nista slucajno. Ljudi su se zakacili na ocitu marketinsku foru i BF5 dobija genijalne potpuno besplatne reklame. Na kraju ce ispasti borci za ljudska prava. Sto se mene tice, zavrsena je sva rasprava oko BFa dok ne izadje. Komentirali smo prvo pojavljavljivanje odnosno trailer i dosta za mene, ne treba se dati navlaciti u te njihove, ocigledne, marketinske kampanje. Milion dislikeova na YT ili “problem” oko crnca ili zene (koji uopce nije problem nego kjudi shvacaju da ih Dice i EA vuku za nos, nema to veze sa zenama i pravima) i mjesecima se prica o igri… neka zajebu i fokus prebace nazad na igru, a ne nebitne stvari.

  • SonOfZeus

    26.05.2018 - 17:41

    Mozete se ljutiti koliko god hoćete, možete me nazvati zatucanim katolibanom, ali cinjenice su cinjenice. Niti jedna zena se nije borila na prvim linijama od strane USA, od strane britanije, francuske pa cak i njemacke. Sluzile su iskljucivo u support fazi, a u USA pri kraju rata i kao pilotkinje. Jedino je USSR imao zene na prvim linijama, i to manje od 10% ukupne vojske istih. Debela vecina njih su bile snajperistice (pavlicenko), te takoder nisu bile “u rovovima”. Slobodno provjerite sve sto sam kazao. Nije problem uopce u zenama, vec sto ne shvacate da se ovakvi potezi ne rade zbog zena samih vec zbog politicke korektnosti.

    • VEK1NG

      @SonOfZeus, 26.05.2018 - 17:45

      Apsolutno se slažem.To je ono što pokušavam da kažem.

    • pesfan

      @SonOfZeus, 26.05.2018 - 21:37

      Istina, i muške koji su bili ranjeni i imali nekakvu prostetiku nisu slali da se bore na prvoj liniji već su ih slali doma, a kamoli da bi ženu poslali na prvu liniju sa prostetskom rukom.

    • moordrak

      @SonOfZeus, 27.05.2018 - 10:24

      Moderni klinci se danas odgajaju preko multimedije pa ovo što su napravili u Dice-u je u najmanju ruku neodgovorno. Nikakvo čudo što ih community pljuje. Kakva jebena politička korektnost. Najviše me živciraju razno razni strani dupeuvlakački portali koji sve ovo minorizoraju i čine nebitnim.

    • ivanic

      @moordrak, 27.05.2018 - 10:55

      EA je odavno propao… Da prestane taj COD-BF natjecanje možda bi dobili neku igru…

    • VEK1NG

      @ivanic, 27.05.2018 - 17:23

      Kako misliš propao?I BF i COD su dve totalno različite igre.Takođe BF i COD jedine igre.

    • ivanic

      @VEK1NG, 28.05.2018 - 21:06

      EA uvodi invaziju loot-boxeva, Activision nije napravio igru kako treba već 3-4 godine. EA da napravi igru tek tako da bude nešto izbačeno (naravno loot box uključen u igru). Ja sam odustao od igranja COD-a već odavno (ali WW2 me malo “iznenadio”), ali BF me već nekako drži… Mogli bi uvesti naljepnicu na kutiji “loot box included” da se ljudi mogu malo nasmijati.

    • pesfan

      @moordrak, 27.05.2018 - 12:35

      moordrak, neodgovorno nema veze s tim, dečki iz Dice-a (ili ti ga Swedistanci), su to namjerno napravili jer su opsjednuti sa političkom korektnošću i nastoje to prenijet i na današnje klince i omladinu. Ali, prava stvar je u tome i to ljudi ne kuže je ta kad ti nagovijestiš da će se igra odvijati u WW2 setingu i još kad se ta igra zove Battlefield da će velika većina ljudi očekivat veliku
      (ne 100% – nu) dozu autentičnosti vezanu uz to razdoblje, pogotovu u današnje vrijeme kada je je to grafički, zvukovno itd moguće napravit da to stvarno izgleda skoro pa ko da si tam. Da su rekli ili najavili prije izlaska trailera radimo Battlefield igru u nekakvom alternativnom WW2 setingu garantiram ti da 90% ljudi (koji su sada razočarani) nebi bilo ni približno toliko razoračani, i tada bi ovaj Betlfild Vđajna fičring Fortnajt trailer imao smisla.

    • moordrak

      @pesfan, 27.05.2018 - 14:02

      Živa istina. Sada se tehički može napraviti čudo. Nego čisto sam se nešto sjetio … a đe su svastike? Ne sjećam se da sam i jednu vidio u filmiću… Što nije na repu Messerschmitt imao svastiku? Ali ni prašinari nisu imali nikakve oznake. Mslim švabo bez svastike ili onog orla kojeg su svi imali na prsima… pa di to ima? O da, oprostite, nisam politički korektan. Ma neću više uopće trošiti riječi na ovo jer BF sigurno neću igrati niti u demo verziji. Nisam ja jedini koji je reagirao negativno na njihov uradak.

    • SanKa

      @SonOfZeus, 28.05.2018 - 12:45

      potpis. to je ono što ja pričam. nitko ne zanemaruje činjenicu da su žene bile jako angažirane u francuskom pokretu otpora, i njihova žrtva je vrijedna divljenja. ali u britanskim komandosima ? come on. žene su dale svoj ogroman obol u logistici, radile u tvornicama, kao medicinske sestre. nitko ne želi umanjiti njihov doprinos.

  • GoldenArchangel

    26.05.2018 - 19:09

    Skacite na brod plovimo

  • GoldenArchangel

    26.05.2018 - 19:10

    Skocite na brod plovimo

  • Irenicus

    26.05.2018 - 20:59

    Logika 1 politikanstvo svedskih ljevicara 0

  • tree_boa22

    26.05.2018 - 22:40

    Da bar hoce izbacit apsolutno sve muske likove iz svih mogucih igara i da mozete samo sa zenama igrat, ustvari vi nebi igrali nego samo cmizdrili po komentarima ????

    • VEK1NG

      @tree_boa22, 26.05.2018 - 23:34

      Sreća pa ti ne odlučuješ.

    • tree_boa22

      @VEK1NG, 27.05.2018 - 09:45

      I ja kazem jer nastala bi poplava od vasih suza ?

  • Ki-ya Karate Monster

    26.05.2018 - 23:11

    haha

  • delight353

    27.05.2018 - 01:34

    O kakvih komentara… Dajte ohladite. Ovo je samo video igra.

  • crolink07

    27.05.2018 - 08:42

    Ispada da je većini pametnjakovića koji uživaju isključivo u muškom društvu živa muka igrati kao Lara Croft ili neka druga cura a remek djelo Horizon ZD nisu ni igrali zbog glavne junakinje Aloy? Samus Aran da i ne spominjem,poluigrači i ne igraju Nintendo.

    • VEK1NG

      @crolink07, 27.05.2018 - 17:17

      Tvoj komentar nema veze sa vezom.Mi pričamo o učešću žena u ratu, a ne o ženskim protgonistima u igrama.

    • crolink07

      @VEK1NG, 27.05.2018 - 18:13

      A u kojem si se ratu ti borio i brojio koliko žena je bilo na prvoj crti? Drugom? Vijetnamskom ? Domovinskom? Žene su izrodile sve te muškarce,muževe,sinove,braću i ako nisu bile na prvoj crti znači nisu sudjelovale?
      Samo ti piši o brojkama u stvarnim ratovima a ja ću o ženskim protagonistima u igrama koje sam od gušta igrao.

    • VEK1NG

      @crolink07, 27.05.2018 - 18:27

      A BF-u su nestvarni ratovi?I koja je sličnost između Lare Kroft i Drugog sv. rata?U BF ne praviš decu, već ratuješ.Ni ovaj tvoj komentar nema smisla.

    • crolink07

      @VEK1NG, 27.05.2018 - 19:01

      BF i Tomb Raider su igre,eto koja je sličnost, o čemu brbljaš? Kad pogineš samo nastaviš dalje,zato su to igre a ne stvarnost u kojoj te pojedu crvi. Kako ti uopće uživaš u igrama?Kad dobiješ metak,ugasiš konzolu,izbrišeš igru,mrtav si?Nemoj igrati BF 5 ako ti smetaju ženski likovi.

    • SonOfZeus

      @crolink07, 27.05.2018 - 21:29

      Moj tata se borio u domovinskom ratu od pocetka do kraja. Bio u tigrovima. Izgubio 98% vida. Ali ga pamcenje odlicno sluzi. I na tvoju nesrecu, zenama u prvim linijama nije bilo ni traga. Nije povijest zabranjena tema da ne mozes i sam uhvatit koju knjigu i proucit koliko zena se borilo. Procitaj moj gornji komentar slobodno, temelji se na cinjenicama, ako treba, citirat cu ti. Umjesto da pises u ad hominemu, probaj i ti izvaditi koju povjesnu cinjenicu i dokazat da si u pravu. O da, ti za to nisi sposoban. Radije nas proglasi sve sexistima, to je lakse. Btw, HZD mi je bila najdraza igra prosle godine.

    • crolink07

      @SonOfZeus, 27.05.2018 - 22:10

      Svaka čast i slava tvome tati.Što se tiče igre evo i scenaristi se sprdaju s drekom koja se digla u vezi ” povijesnih činjenica “.
      Nije HCL jedini,valjda znaš engleski,drugi portali malo podrobnije pišu o načinu na koji će svatko moći igrati igru kako želi.Tri mačo muškarca na jednom konju i bacačem plamena,to je u redu i to je vjerodostojno ali žensko biće nije?Zanemari žene,nađi 2 prijatelja,zajašite konja i spaljujte sve oko sebe,izaberi stranu,svejedno,ionako je to samo igra.

    • Irenicus

      @crolink07, 27.05.2018 - 22:52

      Zenski lik je stavljen na omot igre iz politickih razloga i signaliziranja vrlinama. Nema nikakve veze (ni u kakvom smislu) sa istorijskim cinjenicama i realnoscu.

    • crolink07

      @Irenicus, 27.05.2018 - 23:06

      Jel ? Onda očekujem GTA 6 igriv sa glavnim ženskim likom,crnkinjom i k tome lezbom.Kakva će tek onda dreka nastati,prodat će se u manje od 100 milijuna jer ni jedan Balkanjeros neće htjeti to igrati

    • Alex-17

      @crolink07, 27.05.2018 - 23:31

      Brijem da bi svaki veći razvojni tim i izdavač trebao oformiti sektor koji bi se samo trebao baviti time da im u igri nema elemenata koji bi mogli uznemiriti i razbijesniti osjetljive dušice i mozgiće Balkanjerosa jer su im oni glavni i najbrojniji kupci, na čiju uvredljivost i osjetljivost kad vide nekaj što ih emocionalno ugrožava treba paziti. 🙂

    • Irenicus

      @crolink07, 27.05.2018 - 23:48

      “Onda očekujem GTA 6 igriv sa glavnim ženskim likom,crnkinjom i k tome lezbom.Kakva će tek onda dreka nastati,prodat će se u manje od 100 milijuna jer ni jedan Balkanjeros neće htjeti to igrati”

      Potpuno nebitan podatak za raspravu o BF V

    • hdnxc

      @crolink07, 28.05.2018 - 12:36

      Pa Saints Row i GTA Online su to vec imali i svima je to bilo u redu. No jos si usto zaboravio dodati da taj glavni lik u GTA 6 ne voli vatrena oruzja, ne voli muskarce i bijelce, agresivna femi-pacifistkinja je i jedini način kad se bori protiv kriminalaca i murje jest da im viče riječima “REeeee rasisti Reeeee”. Bili bi sad ta lik odgovarao svima?

    • SonOfZeus

      @crolink07, 30.05.2018 - 12:51

      Polygon i kotaku mozda? 🙂 Portali koji su izmisli sjw u gamingu. Ti i dalje ne shvacas, ja nemam nista protiv zena u igrama, i u BF 2 kojeg igram ima koliko hoces zenskih likova pa i sa njima igram. I solo kampanja je sa zenom, makar je kampanja tesko razocaranje zbog tipicne price. No, ne mozes reklamirati igru kao autentnicno iskustvo ww2 i onda stavit zenskog britanskog komandosa na naslovnicu, ocekujuci komentare koje znas da slijede, te tako pokupit kojo plus poen u PC tako da proglasis iste sovinistima. Tuzan nacin marketinga.

    • dandelion

      @SonOfZeus, 27.05.2018 - 22:55

      jel znaš da je HZD napravljena po istinitom događaju? kao i BF

    • Irenicus

      @SonOfZeus, 27.05.2018 - 23:07

      Jel ovaj crolink07 uvijek ovako troluje i puca ad homineme??

  • dandelion

    27.05.2018 - 10:51

    muškarčine se boje napucavanja od ženskih likova,zato je tolika dreka i kuknjava na portalu
    volio bih da respawn time nakon smrti bude barem triput veći kad te napuca žensko

    zamisli sramote

    • Nijam Kaj

      @dandelion, 27.05.2018 - 17:53

      Po nekoj čudnoj logici upravo diskriminiraš žene hahahah!

    • dandelion

      @Nijam Kaj, 27.05.2018 - 18:44

      haha, možda tako izgleda ali baš suprotno razmišljam
      uvijek u svakoj igri gdje postoji mogućnost igranja sa ženskim likom,tako i igram
      jedva čekam Battlefield V i prašenje macho guzica, još ako kao tajno oružje ubace štikle od 15 cm,tim bolje

    • SonOfZeus

      @dandelion, 27.05.2018 - 21:31

      Mozete slobodno ignoriari dandelion-a, do sada nista pametno nije napisao. Ali se trudi!

    • dandelion

      @SonOfZeus, 27.05.2018 - 22:56

      ti si baš pametan

    • SonOfZeus

      @dandelion, 31.05.2018 - 19:10
    • Irenicus

      @SonOfZeus, 27.05.2018 - 23:18

      Oj svedjani lice vam je bijelo krisom nosite marksisticko odijelo.

  • funky0308

    27.05.2018 - 11:06

    Ali golog, da budemo sigurni da je tranny 😀

  • CosmicSloth

    27.05.2018 - 13:08

    Jebote, komentari pojedinih “fanova” se svode na: ” Ne sviđa mi se stoga mora da je isforsirana\nametnuta politička korektnost “.

    Najveći problem su upravo takvi self-entiteled likovi koji briju da bi igre i ostali mediji trebali biti formirani na osnovu onoga što oni misle da je ispravno a ne autori nekog sadržaja. Zapravo, pomalo je i smiješno čitati ovakva cendranja.

    The times they are a-changin’. Jebiga stari, to ti je tak.

    • fez

      @CosmicSloth, 27.05.2018 - 15:32

      Developeri i izdavači imaju potpuno pravo izbacivati kakve god igre žele. Nakon toga tržište je sudac (ovdje ubaci igre kojima se to obilo o glavu). Problem je u tome što poliička korektnost šteti industriji jer dosta ljudi prepoznaje njihovu plitku revizionističku praksu i ideologiju te zbog toga gubi interes za igrom. Jedno je imati jake likove, a drugo staviti lika tek toliko zbog njegove boje kože ili genitalija. Meni osobno to smeta što developeri svode likove na spol i rasu te tako guraju politiku identiteta umjesto da kako i pristoji liberalnom društvu promoviraju individualnost.(I bijeli lik može biti ok zar ne? S time se kotaku vjerojatno ne bi složio)

      Potrošači očito ne vole ovu praksu, a oni nek i dalje pokušavaju promjeniti povijest i budućnost svojim društvenim inženjeringom. Na kraju će preživjeti igre koje ljudi žele igrati a ne one koje oni žele da mi igramo.

      A ti prijatelju nekritički gutaj sve što ti rasom i porijeklom “zaduženi” bijelci serviraju u medijima i odobravaj prozirno politiziranje igara i to sve pod pokroviteljstvom mega korporacija kojima na kraju das pare.

      Ne kažem da zbo ovog necu kupiti igru. Ako bude ok mozda i hocu. Ono što hoću reći je da ovakva dosadna propaganda treba biti prepoznata i kritizirana.

    • CosmicSloth

      @fez, 27.05.2018 - 16:37

      Aha, znači netko ima drugačije stajalište od tebe i automatski se postavljaš kao intelektualno superiornija osoba? Na temelju par rečenica si zaključio da sam osoba koja nekritički guta sadržaj, stvarno zapanjujuća moć profiliranja.

      Neću ulazit u ove teorije o planiranom društvenom inženjeringu, ali mi je fascinantan taj način razmišljanja gdje je sve ono što se ne uklapa u tvoje okvire neka urota ili guranje neke agende.
      Smatram da autori bilo kojeg zabavnog sadržaja imaju puno pravo staviti u njega što god oni žele, a to što će se to eventualno kositi s tvojim svjetonazorom ne znači nužno da se radi o propagandi i da oni guraju neku agendu već možda jednostavno znači da imaju drugačiji pogled na stvari.

      Ne slažem se s tobom ali svakako imaš pravo na svoje mišljenje i neću te častiti epitetima. Vrijeme će pokazati tko je u pravu i što ljudi podržavaju. Oni kojima se ovi potezi ne sviđaju mogu svoj revolt pokazati ne kupovanjem igre.

    • fez

      @CosmicSloth, 28.05.2018 - 12:16

      Kako nazvati organizirano guranje okvira političke korektnosti od strane nego propagandom? “Vrijeme će pokazati tko je bio u pravu” Da su nacisti pobjedili u 2. Svjetskom ratu oni bi bili u pravu?
      Niti jedan protuargument nisi dao mom argumentu da se njihov napor svodi na svođenje osobe na kolektovni identitet. Je li to u redu određuje mišljenje ljudi ili što? Da imaš stav obranio bi ga a ne bi za ad hominemom posezao. Ja se slažem da osobe smiju raditi kakve god igre žele, a ljudi mogu kritizirati.

      Stvar je u tome, ako se ta kultura prisilnog izjednačavanja i relativiziranja kritizira odmah si označen kao nazadnjak. I onda takvi kao ti druge optužuju za ograničenost a jedino što ide je vaš okvir razmišljanja umjesto da sve ide. Times are a changing indeed. To što ćeš ti nazvati nekog alarmistom i ograničenim zato što smatra da je njihovo udovoljavanje svima zapravo štetno pokazuje tvoju ograničenost. Drago mi je radi propagandista, jer nailaze na plodno po mnogobrojnim portalima i svi ponavljaju što im je rečeno (ovo se nužno ne odnosi na tebe)

    • CosmicSloth

      @fez, 29.05.2018 - 15:06

      Pa ono, ne mogu se složiti da je ovo organizirano guranje, možda jednostavno developeri imaju drugačiji stav po tom pitanju od ovih koji su se sad uzvrpoljili, što je bila poanta mog prethodnog komentara. Ako imaš kakav dokaz da potkrijepiš tu tvrdnju volio bih ga vidjeti, ako je to samo tvoj subjektivni dojam onda mi to previše ne znači.

      Riječ je o ubacivanju ženskog igrivog lika u jedan prvenstveno multiplayer FPS, ne znam baš koliko je u ovom slučaju bitno imati jake likove pa zato nisam davao protuargument na taj dio tvog komentara. U tom pogledu se zapravo dijelom i slažem s tobom, ali ako je u pitanju neka story heavy igra,u ovom slučaju mislim da nije bitno. Publika gaming industrije se uvelike promijenila u odnosu na razdoblje od prije 20ak godina i mnogo je šarenija. Što je točno toliko loše u tome da žene u jednom multiplayer FPS-u dobiju lik s kojim će se više poistovjetiti nego s muškim?

      Oprosti ako si krivo shvatio ali moj komentar nije bio napad na tebe već na tendenciju modernog čovjeka da sve s čime se ne slaže u društvenom ili političkom kontekstu prezentira kao neku urotu a sebe kao “probuđenu” individuu koja je iznad onih s kojima ne dijeli stajalište. Dakako, ovo je moj subjektivni dojam i možda sam u krivu.

      A što se tiče ovog s nacistima… Pravimo se da nisi povukao paralelu između pobjede nacista u 2. Svjetskom ratu i omogućavanja ženskom dijelu gaming populacije da imaju svoj 3D model s kojim će napucavati druge 3D modele na virtualnom bojnom polju :).

    • fez

      @CosmicSloth, 30.05.2018 - 11:33

      Anita Serkisijan, polygon, kotaku cak i eurogamer. Recenziranje ideologije kao prioritet u zadnje vrijeme. KC, Far cry, outlast 2….ako zelis poslatu cu ti sporne recenzije u pm. Sve to unutar sire plime politicke korektnosti.

      I nisam povukao paralelu izmedu toga i nacizma nego oprimjerio tvoj nacin zakljucivanja ad populum. Ako ljudi misle da je to ok ne znaci da je ok.

    • SonOfZeus

      @CosmicSloth, 31.05.2018 - 19:12

      https://ibb.co/edqB8Jh

      Jel ti sad jasno zasto je ljudima ovo komicno? Ili ti moram poslati nekoliko povijesnih zapisa da shvatis da do 2016 britanke se uopce nisu smjele boriti u ratu, osim kao support daleko iza prvih linija?

  • Drunkenstein

    27.05.2018 - 20:21

    Vrlo je ironično to šta se toliko ljudi zadnjih godina pronašlo uvrijeđeno i uznemireno takozvanom ‘politizacijom’ u igrama i filmovima, dok ih istovremeno nije previše briga šta ih svakodnevno gaze i lopataju razno-razni političari, crkve i korporacije u puno važnijim aspektima života. Danas se dostojanstvo treba tražit svjetiljkom u sred bijela dana.

    Još sam u djetinjstvu poželio da se u svaku igru implementira i ženski lik. Kao šta je meni neobično i nepoželjno igrat sa ženskim likom jer se ne mogu baš uživit jeli, tako bi mi bilo mrsko da sam žensko igrat s muškim likom. Siguran sam da ima mnogo žena koje igraju igre, zašto nebi imale na izbor ženskog lika ? A vidim tu u komentarima da ima i briljantnih govornika koji povlače analogiju sa lgbt i crncima u srednjovjekovnom londonu kao da to ima ama baš ikakve veze s ovim. Bitno je da su se muškarčine koji rata nisu vidili našli uvrijeđeni, a battlefield oslikava povijest koliko i pasje govno.

    • crolink07

      @Drunkenstein, 27.05.2018 - 22:31

      Super komentar,bravo,pogotovo ova zadnja rečenica o povijesti. Ni meni se cure nisu sviđale za igru do desete godine. Kasnije se to promijenilo pa sam izbjegavao muške kad god bih mogao a to činim i danas pa sam sve rjeđe na portalu punom gaymera.:-)

    • Alex-17

      @Drunkenstein, 27.05.2018 - 23:43

      Sve potpisujem i prepoznao si i ukazao na nevjerojatno važnu stvar i paradoks.
      Jedino se razlikujemo u sitnici da je meni u 3rd person rpg-ovima uvijek bilo draže igrati sa ženskim likom i nije mi bio problem uživiti se rodno neutralan u sve aspekte igre. 🙂
      Oklop mi je bolje stajao, tj. radije sam ga gledao na meni ljudski ljepšim dijelovima tijela nego su mi muški dijelovi valjda jer sam hetero, a srećom igre su omogućavale da imam i romantično- seksualne odnose sa ženskim likovima. Glas mog lika mi je bio ljepši za slušati jer je ženski, nikad mi ništa od toga nije ubilo uživljavanje u igru i priču.

    • SonOfZeus

      @Drunkenstein, 31.05.2018 - 19:13

      Ko i pasje govno? https://ibb.co/edqB8Jh

  • Irenicus

    27.05.2018 - 23:05

    “Vrlo je ironično to šta se toliko ljudi zadnjih godina pronašlo uvrijeđeno i uznemireno takozvanom ‘politizacijom’ u igrama i filmovima, dok ih istovremeno nije previše briga šta ih svakodnevno gaze i lopataju razno-razni političari, crkve i korporacije u puno važnijim aspektima života.”

    Dobar ti whataboutism

  • Irenicus

    27.05.2018 - 23:07

    Oj svedjani lice vam je bijelo krisom nosite marksisticko odijelo.

  • Alex-17

    27.05.2018 - 23:16

    “No, nakon dva dana cendranja nezadovoljnih igrača na Twitteru šef DICE-a, Oskar Gabrielson, osjećao se primoranim naglasiti kako su Battlefield igre oduvijek bile dizajnirane za sve vrste igrača, odnosno da ih isti igraju onako kako sami žele.”

    Upravo je to cendranje te ljute, frustrirane, glasne i zaostale manjine igrača koji nikako da shvate da su njihov svijet i diskriminatorne ideologije odavno mrtve govori u prilog tome da će ovo biti sjajna i moderna igra, koja osim što bi mogla i nadam se da hoće biti tehnički sjajna igra koju ću uživati igrati, biti i taj mali kamenčić koji jasno i nedvojbeno gaming industriju dodatno svrstava u progresivni i društveno korisni medij koji uz zabavni ima i pomalo edukativni karakter te prikazuje igračima bolji, ravnopravniji i tolerantniji svijet od onog u kojem neki koji još uvijek žive u nerazvijenim i zaostalim zemljama i društvima nažalost vide i u svom svakodnevnom životu. Dakako, notorna je laž da žene nisu s puškom u ruci ratovale protiv nacista, itekako jesu, ali u pravilu na strani komunističkih pokreta otpora koji su po pitanju prava žena u to vrijeme bili daleko ispred zapadnih saveznika koji su zaostajali zbog utjecaja vjerskih i konzervativnih ideloških doktrina koje su danas prevladali i napustili.

    Posebno je bizarno da neki od tih cendravaca često pozivaju na slobodu i mogućnost izbora baš u igrama smještenim u WW2 kada se žale da im je uskraćeno igrati kampanju u ulozi nacista. Sada im smeta jedna žena na coveru i u nekom od pokreta otpora u važnijoj ulozi. Uistinu licemjerje i dvostruki standardi, da i ne govorim da pljuju po cenzurama samo kad im ne odgovaraju, kao i da brane umjetničku slobodnu opet samo kad ide u prilog njihovoj ideologiji i poraženom svjetonazoru, a inače je nazivaju onim izmišljenim sjw frazama i političkom korektnošću koja je forsirana.

  • Irenicus

    28.05.2018 - 00:09

    “Upravo je to cendranje te ljute, frustrirane, glasne i zaostale manjine igrača koji nikako da shvate da su njihov svijet i diskriminatorne ideologije odavno mrtve govori u prilog tome da će ovo biti sjajna i moderna igra, koja osim što bi mogla i nadam se da hoće biti tehnički sjajna igra koju ću uživati igrati, biti i taj mali kamenčić koji jasno i nedvojbeno gaming industriju dodatno svrstava u progresivni i društveno korisni medij koji uz zabavni ima i pomalo edukativni karakter te prikazuje igračima bolji, ravnopravniji i tolerantniji svijet od onog u kojem neki koji još uvijek žive u nerazvijenim i zaostalim zemljama i društvima nažalost vide i u svom svakodnevnom životu. ”
    Znaci priznajes politikanstvo i guranje agende??

    “Dakako, notorna je laž da žene nisu s puškom u ruci ratovale protiv nacista, itekako jesu, ali u pravilu na strani komunističkih pokreta otpora koji su po pitanju prava žena u to vrijeme bili daleko ispred zapadnih saveznika koji su zaostajali zbog utjecaja vjerskih i konzervativnih ideloških doktrina koje su danas prevladali i napustili.”

    Nema komunista niti muskih niti zenskih u traileru….

    “. Sada im smeta jedna žena na coveru i u nekom od pokreta otpora u važnijoj ulozi. Uistinu licemjerje i dvostruki standardi, da i ne govorim da pljuju po cenzurama samo kad im ne odgovaraju, kao i da brane umjetničku slobodnu opet samo kad ide u prilog njihovoj ideologiji i poraženom svjetonazoru, a inače je nazivaju onim izmišljenim sjw frazama i političkom korektnošću koja je forsirana.”

    Zena nije u pokretu otpora nego u britanskih komandosima….

    • Alex-17

      @Irenicus, 28.05.2018 - 00:26

      “Znaci priznajes politikanstvo i guranje agende??” – Ne, to je zloporaba i nerazumijevanje pojmova. Konstatiram da igra ima ženski lik jer je to odavno normalno i poželjno kao izbor u igrama danas, i nikoga normalnog i zdrave pameti ne vrijeđa niti mu ugrožava muškost ili zabavu igranja igre. Osudio bi igru da ignorira činjenicu da su žene ratovale u ww2 i nema ni jednu, kao i da nema ni jednog crnca, da ignorira da su najzaslužniji za pobjedu nad nacifašižmom sssr i slavna crvena armija, te bi se žalio ako njih ili istočnoeuropske saveznike opet zaobilaze u svojoj igri i singleplayer pričama. Da poentiram i dalje, u ne-ratnim igrama osudio bi da nema lika koji je gej, jer u svakoj civilizaciji, društvu i narodu ima i bilo je od 5-7% ljudi te skupine, a time i toliko gejmera danas koje ne treba zanemariti, ignorirati i time neizravno diskriminirati. Ovo je ono kaj ti i tebi slični nećete shvatit, vjerojatno nikada.

    • Irenicus

      @Alex-17, 28.05.2018 - 00:35

      Igra ima zenski lik koje je u britanskim komadnosima nosi protezu i ima plavu boju na licu. Nidjje veze ni sacim… BF V nije igra o alternativnoj proslosti tako da je ovaj potez gore opisan obicno guranje agende i politike svedskih neo-marxista/extremista koji poziraju kao game developeri…
      Od kad su mongoloidni silovatelji i samoubice i ubice vlastith vojnika slavni??

    • Alex-17

      @Irenicus, 28.05.2018 - 00:56

      Sramotno je tvoje neznalačko pljuvanje po slavnoj pobjedničkoj Crvenoj Armiji, a po broju odmazdi nad nacistima i njihovim saveznicima Crvena Armija je skup nevinih anđela ( kao uostalom i naši slavni partizani) u odnosu na atomske bombe bačene na žene i djecu i ostale civile, kao i one Dresdena i Leipziga, a o odmazdama Francuza i Nizozemaca nad domaćim izdajnicima i kolaboracionistima da i ne govorim. A o Marxu i marksizmu kao najplemenitijoj i najljepšoj ideji i ideologiji ljudske vrste ikada reći ću samo da je Juncker- predsjednik Europske Komisije nedavno u povodu 200-godišnjice rođenja bio u rodnog gradu Marxa gdje je otkriven spomenik od 5 i pol metara, to ti je u Njemačkoj. Također prije par godina u Francuskoj je gradonačelnik jednog grada postavio spomenik Lenjinu. I da zaključim, gotovo svaka europska država ima komunističku partiju koja nekada sudjeluje i u vlasti, EU parlament ima komuniste i marksiste. To je predivna i legalna ideja koja nikoga ne vrijeđa niti je igdje zabranjena, a i dalje su brojne države svijeta koje žive marksizam u nekom opsegu ( i sam spominješ Švedsku) i komunizam. Naravno da B2 ne predstavlja autentičan, sasvim istinit, precizan prikaz ratovanja ili događaja u ww2, pa to je igra i želi i zabaviti i developeri imaju svako pravo slobodnog izražavanja koje je u skladu s temeljnim civilizacijskim vrijednostima. I to rade, i to će raditi dalje i drugi…a ti onda plači i frustriraj se i divljaj po netu kako je to politika nas ljevičara. griješiš, to je napredak, a njega nitko ne može zaustaviti. Uzalud ti sve, to ti je valjda jasno, jer taj rat i borba je odavno game over – we win, you fuc*ing lose.

    • Irenicus

      @Alex-17, 28.05.2018 - 01:17

      Nije neznalacko rusi jesu pomjesani sa mongolodima jesu silovali na putu ka i u samoj njemackoj jesu ubijali svoje vojnike koji su se povlacli i jesu naredivali bezumni juris mladih ljudi na njemacke bunkere sto je ravno samoubistvu….

      “U odnosu na atomske bombe bačene na žene i djecu i ostale civile, kao i one Dresdena i Leipziga, a o odmazdama Francuza i Nizozemaca nad domaćim izdajnicima i kolaboracionistima da i ne govorim. ” Whataboutism….

      “A o Marxu i marksizmu kao najplemenitijoj i najljepšoj ideji i ideologiji ljudske vrste ikada reći ću samo da je Juncker- predsjednik Europske Komisije nedavno u povodu 200-godišnjice rođenja bio u rodnog gradu Marxa gdje je otkriven spomenik od 5 i pol metara, to ti je u Njemačkoj. Također prije par godina u Francuskoj je gradonačelnik jednog grada postavio spomenik Lenjinu. I da zaključim, gotovo svaka europska država ima komunističku partiju koja nekada sudjeluje i u vlasti, EU parlament ima komuniste i marksiste. To je predivna i legalna ideja koja nikoga ne vrijeđa niti je igdje zabranjena, a i dalje su brojne države svijeta koje žive marksizam u nekom opsegu ( i sam spominješ Švedsku) i komunizam.

      ” Da ne radis za DICE slucajno??? Usta moja hvalite me……

      Istorijski revizionizam nije napredak upravo suprotno nazadno je i lazno.

      ” I to rade, i to će raditi dalje i drugi…a ti onda plači i frustriraj se i divljaj po netu kako je to politika nas ljevičara. griješiš, to je napredak, a njega nitko ne može zaustaviti. Uzalud ti sve, to ti je valjda jasno, jer taj rat i borba je odavno game over – we win, you fuc*ing lose.”

      Osim sto ovo nije argument ovo je jako i nezrelo.We win you fcuking loose? Slavis I ponasas se kao neko dijete od 15 godina??? U cemu je poenta?

    • Irenicus

      @Irenicus, 28.05.2018 - 00:55

      Sjebo sam se posto je previse kasno trebao sam razjebati ti komentar komad po komad ali onda je necitljivo.
      Prvi dio tvog komentara je klasicni primjer ljevicarsko-extremistickog narativa iz knjige. Nema nista napredno niti toleranto o istorijskog reviziji pa makar i o onoj u video igrama. Britanski zenski komandos sa protezom i plavom bojom po licu ne postoji niti je ikad postojao.

    • Alex-17

      @Irenicus, 28.05.2018 - 01:07

      Pa nije postojao, ali koji je tvoj onda problem s tim? Meni npr. ne smeta što su je stavili, ne bi mi smetale ni slične povijesne netočnosti i neautentičnosti jer su igre ipak i fikcija, zabava, mješavina svačega i tu i jest ljepota. Ljepota u zgodnoj curi komandosici koja je opasna i ima protezu i ubija naci- ološ mi je još i poželjnija i veća. Nije to igrani autentični dokumentarac. Da je igra ww2 autentična više opd 90% igre bi proveo igrajući kao vojnik Crvene Armije ili komunist Kinez. 🙂 Ne krivi kasni sat i doba noći kaj mi ne možeš parirati u ovome, nije stvar vremena u tom smislu, već u vremensko-ideološkom problemu i konfliktu uma kad su činjenice i istina te obrazovanje posrijedi.

    • Irenicus

      @Alex-17, 28.05.2018 - 01:29

      Problem sa tim je namjera a ona je politicka i politicki je motivisana. Kao sto rekoh BF V nije alternativna istorija niti je dokumentarac o ww2 ali neki nivo mora postojati. ” Ljepota u zgodnoj curi komandosici koja je opasna i ima protezu i ubija naci- ološ mi je još i poželjnija i veća. ” Ne bih ulazim u tvoje fetise. Ne krivim kasni sat nego format komentara gdje se ne vidi razmak izmedju paragrafa i citata…. Ljudima opada koncetracija od nespavanosti takodje. Jesi siguran u vezi pariranja? Pola tvojih komentara sadrzi velicanje marksizma i komunizma.Velicanje nije argument niti je bitno uopste za raspravu ne razumijem zasto to radis.

    • Irenicus

      @Alex-17, 28.05.2018 - 01:44

      Ne samo da nisi predstavio ni jedan dokaz protiv toga da je stavljanje na omot politicki/politicki motivisan cin nego si skocio sam sebi u stomak i dokazao to.Pisuci komentare kako je stavljanje na omot NAPREDAK TOLERANCIJA EDUKACIJA JEDNAKOST RAVNOPRAVNOST sto su u ovom kontekstu politicki razlozi i tvoja opravdanja zasto je to dobro i zasto je to uradjeno.Ako su ovo tvoji razlozi i tvoja opravdanja DICE-ovog cina onda je to cista ljevicarska SJW politika.

    • Alex-17

      @Irenicus, 28.05.2018 - 01:51

      Sam si rekao, nisi svoj u ove kasne sate i tome pripisujem ovo pogrešno interpretiranje mojih vrlo preciznih izjava i stavova. Laku noć i sretno s pronalaženjem igara, prošlih i budućih, koje te neće vrijeđati ili uznemiravati ti osjećaje i sustav “vrijednosti” koji gajiš.

    • Irenicus

      @Alex-17, 28.05.2018 - 09:24

      Moras objasniti (ako uopste mozes kako je pogresno i zasto je pogresno). Nigdje nisam rekao da nisam svoj i da jesam potpuno nebitan podatak za raspravu.
      “Laku noć i sretno s pronalaženjem igara, prošlih i budućih, koje te neće vrijeđati ili uznemiravati ti osjećaje i sustav “vrijednosti” koji gajiš.”
      KAKVE OVO VEZE IMA SA BILO CIM????

    • Irenicus

      @Alex-17, 28.05.2018 - 09:59

      Da mi je znati na koji nebitan podatak bi se fokusirao (u nedostatku stvarnih argumenata) da nisam napisao to sto sam napisao…….

    • hdnxc

      @Alex-17, 28.05.2018 - 10:49

      Gdje si bio 2014, Alexe? Gdje si bio ili ikako čuo o GamerGate-u i korupciji u gaming industriji i novinarstvu, izgleda da nisi ništa pročitao što sam ti slao prošli mjesec preko PM. Vidi se da te nije briga za trenutno stanje, a ti tu zezaš ljude koji se pokušavaju izboriti za poboljšanje. Ajde molim te komentiraj na neke par stvari:
      Je li je uredu da recenzeti poput Polygona i Eurogamera davaju niske ocjene za Kingdom Come: Deliverence radi što u igri nema “diverznih” likova unatoč što se igra odvija u Čehoslovačkoj ? NE.
      Je li je uredu da neki novinari/recenzeti pozivaju na omaložavanje ljudi zato što im se ne slažu za njihovom perspektivom? Ne.
      Je li je uredu da SJW gameri slave smrt TotalBiscuita zato što se izborio za poboljšanje gaminga? NE.
      Je li je uredu da Polygon daje nisku ocjenu za Far Cry 5 radi što igra ne pljuje desničare i Donalda Trumpa? NE.
      Je li je uredu da Kotaku napiše da Cuphead promovira rasizam zbog animacijskog stila igra? NE!
      Je li je uredu da recenzeti smiju biti loši igranju igrice i davaju niske ocjene zbog njihove nekompetetnosti i još pozivaju gaming industriju da pojednostavljuju svaku igru da bude kao neki walking-simulator poput Gone Home-a. NARAVNO NE.
      Ima tu još primjera koje bi naveo, ali ću te poštedjeti oko ovog. Ta nova politička korektnost je zarazila sve živo što dotakne i nanijela veliku štetu. Upravo sad gaming pod tim rizikom i to se ne smije dopustiti.

    • Irenicus

      @hdnxc, 28.05.2018 - 13:38

      KAO STO VIDIS IZ OVOG CITATA NEO-MARXISTI I STUDENTI SU BJELOSVJETSKA OLOS
      A o Marxu i marksizmu kao najplemenitijoj i najljepšoj ideji i ideologiji ljudske vrste ikada reći ću samo da je Juncker- predsjednik Europske Komisije nedavno u povodu 200-godišnjice rođenja bio u rodnog gradu Marxa gdje je otkriven spomenik od 5 i pol metara, to ti je u Njemačkoj. Također prije par godina u Francuskoj je gradonačelnik jednog grada postavio spomenik Lenjinu. I da zaključim, gotovo svaka europska država ima komunističku partiju koja nekada sudjeluje i u vlasti, EU parlament ima komuniste i marksiste. To je predivna i legalna ideja koja nikoga ne vrijeđa niti je igdje zabranjena, a i dalje su brojne države svijeta koje žive marksizam u nekom opsegu ( i sam spominješ Švedsku) i komunizam. Naravno da B2 ne predstavlja autentičan, sasvim istinit, precizan prikaz ratovanja ili događaja u ww2, pa to je igra i želi i zabaviti i developeri imaju svako pravo slobodnog izražavanja koje je u skladu s temeljnim civilizacijskim vrijednostima. I to rade, i to će raditi dalje i drugi…a ti onda plači i frustriraj se i divljaj po netu kako je to politika nas ljevičara. griješiš, to je napredak, a njega nitko ne može zaustaviti. Uzalud ti sve, to ti je valjda jasno, jer taj rat i borba je odavno game over – we win, you fuc*ing lose.

    • hdnxc

      @Irenicus, 28.05.2018 - 13:42

      Irencuse, je’l znaš da si upravo obratio prema meni a ne Alexu?

    • Irenicus

      @hdnxc, 28.05.2018 - 14:44

      Znam i citirao sam njegov komentar u smislu da nema potrebe da mu saljes GG linkove jer najvise je slijep onaj koji ne zeli da vidi.

    • hdnxc

      @Irenicus, 28.05.2018 - 15:15

      Doslovno mi dosade ovi ljudi poput njega što jednostavno kreću oči od tih problema dok govore sebi u glavi “ovo je samo video igra, tko shvaća to ozbiljno”.

      Jedanput kad sa frendovima razgovarao kako je EA teško zaj*bao BattleFront 2 neki su pokušavali opravdat “da je to biznis, EA mora nešto zaraditi” i “igre su danas način zarade, nitko ne kupuje osim klinaca”, mislim stvarno.

      Da su ljudi ozbiljno shvaćali probleme ovo ne bi došlo do GamerGate, korupcije u gaming novinarstvu/industriji, pohlepnih biznis prakticiranja u igrama itd. Ali je to sve prekasno, upravo smo se zaglavili u tom stanju i gaming zajednica se mora izboriti za bolju budućnost.

      Zanimljiva stvar u tom što Alex-17 se samo javlja kad Crolink nešto napiše, predpostavljam da Crolink i Alex su zapravo jedna osoba, hmm?

    • crolink07

      @hdnxc, 28.05.2018 - 21:56

      Pitaj Belana jesmo li jedna osoba.Valjda može provjeriti.Dosadio si s korupcijom i stanjem u game biznisu,samo kmečite,igraj Pong ili Tetris tamo nema žena i a ni švedskih komunista tvog kolege Irenicusa.Nađite trećeg za multiplayer u BF-u samo se nemojte posvađati tko će biti u sredini na konju.Ipak je to najbolje mjesto,istodobno i daješ i primaš.

    • hdnxc

      @crolink07, 28.05.2018 - 22:32

      Očekivao sam da ćeš mi odgovoriti. Dok sam ja sjeo na komp i reinstalirao klasik No One Lives Forever koji ima ženskim igrivi lik koji stvarno obožavam, ti tu odmah me optužuješ da ja imam problem sa ženskim likovima u igrama. Pa gdje sam zaboga to napisao, ajde molim te dokaži mi! FYI, nisam ti velik fan MP igara, više su mi na interesui indie igre, klasici i nove SP koje mi stvarno dopadnu.

    • crolink07

      @hdnxc, 28.05.2018 - 23:34

      Ti nemaš problema sa ženskim likovima,ok,ali većina dječurlije igrača ima.Nisu imali djetinjstvo kao malo stariji gameri,nije bilo elektronike,igrali smo se uglavnom u muškom društvu a cure su nam bile nepoželjne sve do puberteta kad su nam postale milije od dečki.Danas je situacija drugačija,muškići od najranijeg djetinstva igraju na PCu ili konzolama,druže se međusobno u multiplayeru a cura nigdje.I onda kad im uleti žena u “mušku” igru podivljaju.Pa se čudimo što je sve više gaymera ( nemam ništa protiv njih) i opet su najglasniji oni jer ne žele priznati tko su i što su.
      Ljudi,ljubav je najvažnija,ako ste sretni utroje na konju ili u okruženju s pedeset muških a nigdje žena,pa uživajte.

    • hdnxc

      @crolink07, 28.05.2018 - 23:48

      Nisam ti ja DarkSydePhil koji cijeli život provodi snimajući sebe igrajući video igre da zaradi nešto od Youtube-a dok istovremeno faila na svakoj igri i čak kad je nešto jednostavno, za svaku svoju grešku krivi developere i gamerai, radi seksističke komentare prema ženskim likovima i još e-begga od svojih “fanova” da mu dadnu pare da može on platiti svoje režije. Hmm, nije čudo što ga je cura napustila. Za razliku od njega, ja imam život.

    • Irenicus

      @crolink07, 28.05.2018 - 23:13

      A imali svedski sto??

  • delight353

    28.05.2018 - 15:14

    Ne mogu vjerovati da ova tema ima 120+ komentara…

  • ShalO

    28.05.2018 - 16:22

    Ja budaletina sve ti jebem. 300 komentara zbog zena u BF 🙁 Jadni vi,izlazite li ikako vani ili samo buljeite u monitor i pametujete na HCLu? Video igre su vam postale glavna zanimacija u zivotu, radite li ista drugo sem sto igrate i popujete jedni drugima.Zalosno

  • RaZeR162

    28.05.2018 - 18:47

    Sad vise zene u igri i na naslovnici nisu problemi jer smo procitali nekoliko bf-related clanaka i odjednom smo svi pametni. U zadnjih 5 dana bili smo prisiljeni dobro se upoznati sa znacenjima signaliziranja vrlina, društvenog inženjeringa i sjw-a i sad smo svi eksperti, jer ipak je to svakodnevna tema, pogotovo ovdje na hcl-u, ne?
    I tako je problem postalo to sta ea/dice promovira neku vrstu ravnopravnosti. Sta je tu tako lose, ne razumijem. Ne promoviraju terorizam, droge, ili prostituciju. Tada bi se vjerojatno i ja pridruzio ovoj pobunjenickoj skupini.
    Kultura prisilnog izjednačavanja??? …Pa zar nismo svi ljudi?
    I sad su krivi ljevičari i oni su ološ u svijetu i sjw smradovi. Jer desnicari ne podrzavaju ravnopravnost? Imaju li i oni neku svoju vrstu propagande koju jos nisu otkrili?
    Mogli bismo doc do zakljucka da cs:go promovira terorizam. Izjednacava teroriste i policiju, daje im iste sanse za pobjedom i to jos na live turnirima? I onda svi slave pobjedu. I to je onda neprihvatiljivo jer nam iskrivljava moral i realnu situaciju u svijetu gdje svi znamo da nas policija stiti od terorista i nebi se smjeli smjestiti u isti koš. Jer nas povijest nije ucila da su teroristi isti kao i policija. Mozda Valve time zeli reci da podrzava teroriste jer im je dao ista prava kao i policiji? Cudim se da nitko nije dosao do takvog zakljucka…
    Cini se da bi manje galame bilo da su zene u battlefieldu prikazane samo kao zrtve silovanja. Tada bi rekli da je to bila povijesno tocna uloga zena u ratu i da je EA-u stalo do autentičnosti. Slava EA-u. Nitko se nebi pozalio da developeri promoviraju silovanje u svojim igrama?
    Sviđa vam se igra? Kupite ju. Ne sviđa vam se ili vas je strah da bi vam jedna videoigra mogla isprat mozak u suprotnom smjeru vasih tradicija? Ne kupujte ju i nadite drugu.

  • Drunkenstein

    29.05.2018 - 17:57

    Lijevo-desno, crno-crveno, liberalno-konzervativno, sjw, lgbt, teisti-ateisti. Svima je jedno zajedničko: agresivno nameću nešto svoje i tako 24/7 u krug. Samo se prosti umovi i sitne duše zamaraju takvim stvarima, sve je to jedno veliko sranje od kojeg niko dobronamjeran nema koristi. Lezite u ladovinu ispod nagnutnog stabla, opustite se i zapalite cigaru, mary jane ili nešto treće, pijte šta vam je drago, živite, uživajte i pustite druge da žive.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?