Bivši producent Dragon Age serijala kaže da će Veilguard biti prva DA igra sa zabavnom borbom
Nekadašnji producent Dragon Age serijala, koji na novoj igri radi kao konzultant, stao je u obranu akcijske izvedbe tvrdeći kako će borba prvi put u Dragon Ageu biti stvarno zabavna.
Segment borbe u nadolazećoj igri Dragon Age: The Veilguard doživio je najveće promjene u odnosu na prethodne naslove u serijalu. Nema više pogleda na bojište iz zraka, broj aktivnih boraca je smanjen s četiri na tri, nema direktnog kontroliranja drugih likova i uvedene su mehanike izmicanja, protunapada i sl. Prošlo je, dakle, ono vrijeme kad je bilo bitno raspoređivati suborce na terenu, za koje u BioWareu sada tvrde da nije bilo zabavno.
Mike Darrah, bivši producent prethodnih Dragon Age igara, sada u ulozi konzultanta za The Veilguard, izjavio je nedavno za Game Informer kako nova igra zadržava nit borbe koja je oduvijek bila u Dragon Ageu, ali da će ta borba prvi put biti zabavna. Preciznije rečeno, izjavio je da Veilguard vidi kao igru koja će stvoriti most između akcije i taktiziranja.
Redateljica igre Corinne Busche izjavila je kako je dizajniranje sustava borbe bilo izazovno jer su ju radili za vrlo raznovrsnu publiku.
“Kao što znate, svaki je Dragon Age do neke mjere mijenjao svoj sustav borbe. Naravno, pauziranje igre i smišljanje strategije je i dalje temelj svega. Ali, osim postojećih fanova prijašnjih igara imamo i obvezu uvesti potpuno novu generaciju fanova u serijal.”
Hoće li to BioWareu poći za rukom, vidjet ćemo ove jeseni kad Dragon Age: The Veilguard izađe za PC, PlayStation 5 i Xbox Series.
Apocalypse4987
20.06.2024 - 13:41Borba u prvom djelu je bila zabavna ako si zna šta radiš. Al opet pojam zabave ovisi od pojedinca do pojedinca
Veles
20.06.2024 - 14:29Da, jer ko se jos zabavio uz borbu u Originsu 😀 Ako je ovo zaista tacno, to samo znaci da nova generacija gamera nema strpljenja da razmislja vise od 2 sekunde…
Lepoglava
20.06.2024 - 14:55Meni je Inquisition imao super zabavnnu borbu kad sam je konačno pohvatao..Ne razumijem gdi je taj u Biowareu radil. Piše da je producent ali po izjavi se čini da je radil u skladištu..Konjina
Garl Vinland
20.06.2024 - 16:27Ovo je tipicni korporacijski damage control nakon ne bas dobrog prijema trailera i gamplay trailera… I naravno da je to morao napraviti netko ko je imao veze sa starim igrama i koga igraci znaju…
Mamba_
20.06.2024 - 20:23Znate šta je bilo zabavno kad uzmeš zalediš protivnika i rokneš sa štitom ili nekim drugim teškim napadom i on pukne. Rokneš blizzard ili inferno i gledaš kako neprijatelji nestaju a s njima i pola tvojih saboraca jer ej nisi pička pa da isključiš friendly fire.
Ali ko zna možda i ovo bude zabavno, ali nešto mi BW radi preveliki damage control otkad su trailer a i gameplay izašli.
moordrak
20.06.2024 - 23:21🤢🤮 Strašno. Ovi se svakim obraćanjem javnosti zakopavaju sve dublje…
Zvonimir Komar
21.06.2024 - 06:46Mike Darrah oduvijek priča kakve god gluposti marketing trenutnog projekta zahtijeva. Nula integriteta. A to da se udaranje po tipki smatra zabavnim, a npr borba kakva je u prvom DA nezabavnom je ne samo komično i glupo nego i štetno. Sva sreća pa je BG3 sasvim jasno demonstrirao koliko su ovakvi klaunovi u krivu.
siblyx
21.06.2024 - 13:35Prema viđenome izgleda veoma loše i generično. DA:O je imao super sutav borbe i gameplaya, a ne ovaj hack & slash.